-
Το σημαντικό είναι η φράση 'αποφασίστηκε'. Θα μπορούσε να είχε 'αποφασιστεί' αλλιώς. Εδώ δηλαδή η κυβέρνηση αποφάσισε να κάνει κάτι για το οποίο δεν ήταν υποχρεωμένη να πράξει, ως εάν ήταν βασικός μέτοχος το αμερικανικό δημόσιο για παράδειγμα.
Είναι προ των πυλών οι εκλογές άλλωστε...
ΑΛΛΑ αυτό έγινε κατ' εξαίρεση, δεν είναι ο κανόνας. Φαίνεται ότι το ΗΠΑμερικανικό σύστημα, που κανονικά ελέγχεται στενά από τους κρατικούς φορείς όσον αφορά την αξιοπιστία του, έχει αρχίσει να μπάζει, να κάνουν δηλαδή τα στραβά μάτια κάποιοι υπέρ ορισμένων ιδιωτών. Δεν είναι αυτή η μοναδική περίπτωση διαπλοκής που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια, με αποκορύφωμα τις προμήθειες για τον 'πόλεμο κατά της τρομοκρατίας' και το παιχνίδι με τις τιμές του πετρελαίου.HighFidelity:
σαφώς και δεν είναι ελληνικό προνόμιο οι ρεμούλες και οι απάτες. Αλλά σημασία δεν έχει μόνο το αν παρατηρούνται και αλλού, αλλά ιδίως η έντασή τους.
Οι αεροπορικές εταιρείες που αναφέρεις (και άλλες ευρωπαϊκές) χρεωκόπησαν μετά τα προβλήματα που δημιούργησε η 11/9 και η άνοδος των τιμών των καυσίμων, έσπασαν, πουλήθηκαν και αναγεννήθηκαν. Εδώ θεωρήσαμε φυσιολογικό και πρέπον το να κάνουμε ενέσεις ζεστού δημόσιου χρήματος και να τρώμε κολοσσιαία πρόστιμα από την Ε.Ε. Δεν γίνονται αλλού αυτά τα πράγματα. -
tasosdev υπήρχε ακόμα καλύτερη λύση, να παραμεινει κρατική η Ολυμπιακή και να διαθέτει τα εισητήρια δωρεάν. Απλώς θα κόστιζε πχ 4 εκατομμύρια ευρώ την ημέρα. Αλλά θα ταξιδεύαμε ΤΣΑΜΠΑ!
(και θα τα πληρώναμε απο αλλού..)
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
tasosdev υπήρχε ακόμα καλύτερη λύση, να παραμεινει κρατική η Ολυμπιακή και να διαθέτει τα εισητήρια δωρεάν. Απλώς θα κόστιζε πχ 4 εκατομμύρια ευρώ την ημέρα. Αλλά θα ταξιδεύαμε ΤΣΑΜΠΑ!(και θα τα πληρώναμε απο αλλού..)
Οχι, παίρνει κι άλλη βελτίωση. Να ιδιωτικοποιηθεί και τα δημόσια-κοινής ωφέλειας ταξίδια να τα κάνει δώρο στο κράτος (φορολογούμενο) ο ιδιωτικός αερομεταφορέας.
-
Θα ήθελα, παρακαλώ πολύ, να μάθω γιατί ΠΡΕΠΕΙ να μείνει δημόσιος ο κρατικός αερομεταφορέας.
-
Μα για να τη σπάσουμε στον Μάνο, υπάρχει πιο ιερός σκοπός και λόγος?
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Θα ήθελα, παρακαλώ πολύ, να μάθω γιατί ΠΡΕΠΕΙ να μείνει δημόσιος ο κρατικός αερομεταφορέας.Γιατι σαν δημοσιος θα ειναι υποχρεωμενος να παει σε ολη την Ελλαδα,ενω σαν Ιδιωτης μονο εκει που του συμφερει.
Κατι σαν την ακτοπλοια που ολοι θελουν το φιλετο και βαζουν τα γρηγορα και στην αγονη ριχνουν το 'Δημητρουλα'. -
http://www.eptaoa.gr/Truth_Lies.htm' target='_blank' target='_blank' target='_blank
Δε ξέρω τι ρόλο βαράνε οι τύποι, αλλα δίνει μια ιδέα περίπου πόσο ταξί θα πληρώνετε πάνω κάτω.
-
Εγώ διαβάζοντας ότι 'το προσωπικό θα μεταταχθεί σε άλλες θέσεις του δημοσίου χωρίς αλλαγή αποδοχών' με κάνει να αναρωτιέμαι:
Γιατί να πληρώνουμε τους ανθρώπους για να μην κάνουν τη δουλειά τους, ενώ έως τώρα τους πληρώνουμε για να την κάνουν; Τι σόι εξυγίανση είναι αυτή; Σε τι θα είναι φθηνότερο για το δημόσιο (δηλαδή στο κάτω-κάτω για εμένα); -
Εγώ πάλι θα ήθελα να δω την πρόταση του Ανδριανόπουλου, η εταιρία να δοθεί ελεύθερη χρεών στους εργαζομένους της και κατά προτίμηση να μείνουν σε αυτήν όλοι οι εργαζόμενοι.
Έχει συμβεί αυτό στο παρελθόν, μια από τις μεγάλες αμερικανικές (ίσως η Delta δεν είμαι σίγουρος) λειτουργούσε έτσι (έκλεισε μετά την 11η Σεπτεμβρίου βέβαια όπως και οι περισσότερες).Αν δηλαδή ευσταθούν οι ισχυρισμοί των εργαζομένων ότι η εταιρεία στέκεται όπως είναι μόνη της, να τους δοθεί και χάρισμά τους τα πάγιά της (ισοδυναμεί με εφάπαξ πολλών δεκάδων χιλιάδων ή και πάνω από 100 χιλιάδων ευρώ αυτό για κάθε εργαζόμενο) τα οποία μπορούν να ενεχυριάσουν για ό,τι κεφάλαιο κίνησης χρειαστούν.
Έτσι και οι εργαζόμενοι δικαιώνονται (αν υποθέσουμε ότι είναι ειλικρινείς) και το δημόσιο δεν 'φεσώνεται' με έξτρα εργαζομένους που θα ήταν εκτός ΑΣΕΠ σημειωτέον. -
Είναι ελεύθεροι οι εργαζόμενοι να κάνουν πρόταση και να την αγοράσουν, αφού είναι τόσο συμφέρουσα.
-
Ο Ανδριανόπουλος ήταν/είναι πάντοτε ένας θεωρητικολογών αλαμπουρνέζος.
Πετάει τις ομορφιές του, που δεν έχουν κόστος ούτε πρόκειται ποτέ να τις ελέγξει κανένας, στηριζόμενος σε μια δικής του έμπνευσης θεωρία και μπόλικο λαϊκισμό.
Η ΟΑ πρέπει να ΕΞΥΓΙΑΝΘΕΙ. Συμφωνούμε. Οχι να γίνει, για λίγο, ιδιωτική και μετά, ξανά, Κρατική, αφού στο μεταξύ ο ιδιώτης έχει κονομήσει από χίλιες μεριές και έχει κάνει την εταιρεία ακόμα πιο μπάχαλο.
Εκτός αν θεωρείτε ότι τα χρυσά μαχαιροπήρουνα επί Ωνάση, δεν ήταν κατασπατάληση, αλλά καλό marketing. Η νομίζετε ότι ο Ωνάσης δεν πήρε άλλα συμβόλαια κλαίγοντας για την ζημία που είχε με την ΟΑ.
-
Αμαν ρε Νικο με τον Ωναση, δηλαδη ημαρτον. Αυτη η νομιμα εκλεγμενη κυβερνηση αποφασισε να την πουλησει την ΟΑ, οπως ειχε πει στο προγραμμα της οποτε γουστο της. Αφου οι εργαζομενοι ειναι τοσο μαγκες και καλοι επιχειρηματιες οταν ερθει η ωρα ας την αγορασουν και ας πλουτισουν. Ή εναλλακτικα οταν η αντιπολιτευση κερδισει τις εκλογες ας αγορασει πισω τον ΟΤΕ και την ΟΑ και ας τις κανουν οπως αυτοι θελουν να μας πεισουν οτι μπορουν (μια και δεν τους ξερουμε).
-
Τι θα λεγατε για κεφαλικο φορο( βλεπε ΕΡΤ) για την σωτηρια του Εθνικου Αερομεταφορέα......αλλα και των Εθνικών ΚΤΕΛ, εθνικών αστικών συγκυνωνιών και εκτός Αθήνας (μαλάκες ειναι οι αλλοι που τα έχουν ιδιωτικά?) ..εθνικοποιηση γενικότερα ρε παιδί μου...ενα πραγμα σαν τον Τσαβες δλδ....
Α... τωρα που το θυμηθηκα το εθνικο πετρελαιο απο την Βενεζουέλα που θα εφερνε το γιουσουφακη για τους Δημοτες της Καισαριανης τι απογινε??..ακομη να φτασει απο περσυ την ανοιξη????
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Είναι ελεύθεροι οι εργαζόμενοι να κάνουν πρόταση και να την αγοράσουν, αφού είναι τόσο συμφέρουσα.εκλεγμενη κυβερνηση αποφασισε να την πουλησει την ΟΑ, οπως ειχε πει στο **προγραμμα **της οποτε γουστο της. Αφου οι εργαζομενοι ειναι τοσο μαγκες και καλοι επιχειρηματιες οταν ερθει η ωρα ας την αγορασουν και ας πλουτισουν.
+3db
να προσθέσω οτι αν είναι κάτιπου σιχαίνομαι περισσότερο απο το να πληρώνω κερατιάτικα, είναι ο εκβιασμός
οι κατ'επάγγελμα τραμπουκοειδείς εκβιαστές της Ολυμπιακής καλά θα κάνουν να βάλουν τα δικά τους λεφτά στο 'σίγουρο' στοίχημα που λέγεται υγιής εταιρία και αν πετύχουν θα είμαι ο πρώτος που θα το βουλώσω. -
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Τι θα λεγατε για κεφαλικο φορο( βλεπε ΕΡΤ) για την σωτηρια του Εθνικου Αερομεταφορέα......αλλα και των Εθνικών ΚΤΕΛ, εθνικών αστικών συγκυνωνιών και εκτός Αθήνας (μαλάκες ειναι οι αλλοι που τα έχουν ιδιωτικά?) ..εθνικοποιηση γενικότερα ρε παιδί μου...ενα πραγμα σαν τον Τσαβες δλδ....Α... τωρα που το θυμηθηκα το εθνικο πετρελαιο απο την Βενεζουέλα που θα εφερνε το γιουσουφακη για τους Δημοτες της Καισαριανης τι απογινε??..ακομη να φτασει απο περσυ την ανοιξη????
Χαλάρωσε, δε θά ρθουν δα και οι κομμουνιστές αν μείνει υπο τον έλεγχο του κράτους κι ένας οργανισμός.
Άλλωστε θα φύγει κι αυτή απ τη μέση, και κάνα δυο τέτοιες ακόμη και δε θα ξαναπληρώσεις τίποτα κερατιάτικο πιά -
Τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου...
Εχθές σε ραδιοφωνικό σταθμό (ναι την ημέρα των ΜΜΜ πήρα αυτοκίνητο γιατί δεν γουστάρω να βρίσκομαι στο ίδιο όχημα με την Κυρία Παπαρόπουγλου που την ημέρα εκείνη άφησε το SUV για να δει πως ταξιδεύει το popolo) άκουσα τον Υπουργό Μεταφορών.
Πρακτικά αν ήμουν Εργαζόμενος στην ΟΑ θα του έκανα άγαλμα. Είναι πραγματικά απαράδεκτο ότι για μία εταιρεία που μας έχει φεσώσει αρκετά δις ευρώ (και να ήταν η μόνη).
α. προβλέπεται για κάποιους σύνταξη στα 40 τους.
β. όλοι οι ΔΥ θα μεταταγούν όπου θέλουν στο Δημόσιο με το μισθό και τα επιδόματα που είχαν (από αεροσυνοδός --> κλητήρας αλλά το πτητικό πτητικό)
γ. Οι συμβασιούχοι (για τους οποίους αι Συνδικαλισταί δεν νοιάζονται διότι δεν έχουν ψυχή) προβλέπεται μία μοριοδότηση και η ευχή ότι ο νέος εργοδότης θα τους προσλάβει καθώς θα είναι φθηνότεροι από τους ΔΥ.Καθώς όμως δεν είμαι εργαζόμενος αλλά ο μαλάκας που πληρώνει ερωτώ!!
α. Γιατί αυτός σύνταξη στα 40 και όχι εγώ? Σε πια διάταξη του Συντάγματος δίδεται το δικαίωμα της πρόωρης πλήρους συνταξιοδότησης σε κάποιους υπαλλήλους και όχι σε όλους?
β. όταν κλείνει μία ιδιωτική εταιρεία προσλαβάνονται οι απολυμένοι στο Δημόσιο? Γιατί όταν κλείνει μία ΔΕΚΟ (και οι θέσεις παύονται) πρέπει ο υπάλληλος να μεταταχτεί σε άλλη θέση του Δημοσίου???
γ. Πέραν των ασφαλισμένων προ και μετά της 1/1/93 πόσες άλλες κατηγορίες εργαζόμενων απεργάζεστε τζιμάνια μου πολιτικοί και Συνδικαλ(η)στές ώστε να μην θιχτούν τα δικά σας δικαιώματα και να @@@@θούν οι υπόλοιποι????Τελικά αν η Δημοκρατία είναι έτσι όπως την έζησα σε Ελλάδα και Ιταλία προτιμώ τον Πούτιν και την KGB του.
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Α... τωρα που το θυμηθηκα το εθνικο πετρελαιο απο την Βενεζουέλα που θα εφερνε το γιουσουφακη για τους Δημοτες της Καισαριανης τι απογινε??..ακομη να φτασει απο περσυ την ανοιξη????
είναι στο Λιμάνι και περιμένει να εκτελωνιστεί! Καθώς όμως δεν δίνεται το κολοκούριον για τον εκτελωνισμό το βλέπω το πλοίο να σαπίζει στην αποβάθρα.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου...Εχθές σε ραδιοφωνικό σταθμό (ναι την ημέρα των ΜΜΜ πήρα αυτοκίνητο γιατί δεν γουστάρω να βρίσκομαι στο ίδιο όχημα με την Κυρία Παπαρόπουγλου που την ημέρα εκείνη άφησε το SUV για να δει πως ταξιδεύει το popolo) άκουσα τον Υπουργό Μεταφορών.
Πρακτικά αν ήμουν Εργαζόμενος στην ΟΑ θα του έκανα άγαλμα. Είναι πραγματικά απαράδεκτο ότι για μία εταιρεία που μας έχει φεσώσει αρκετά δις ευρώ (και να ήταν η μόνη).
α. προβλέπεται για κάποιους σύνταξη στα 40 τους.
β. όλοι οι ΔΥ θα μεταταγούν όπου θέλουν στο Δημόσιο με το μισθό και τα επιδόματα που είχαν (από αεροσυνοδός --> κλητήρας αλλά το πτητικό πτητικό)
γ. Οι συμβασιούχοι (για τους οποίους αι Συνδικαλισταί δεν νοιάζονται διότι δεν έχουν ψυχή) προβλέπεται μία μοριοδότηση και η ευχή ότι ο νέος εργοδότης θα τους προσλάβει καθώς θα είναι φθηνότεροι από τους ΔΥ.Καθώς όμως δεν είμαι εργαζόμενος αλλά ο μ@λ@κ@ς που πληρώνει ερωτώ!!
α. Γιατί αυτός σύνταξη στα 40 και όχι εγώ? Σε πια διάταξη του Συντάγματος δίδεται το δικαίωμα της πρόωρης πλήρους συνταξιοδότησης σε κάποιους υπαλλήλους και όχι σε όλους?
β. όταν κλείνει μία ιδιωτική εταιρεία προσλαβάνονται οι απολυμένοι στο Δημόσιο? Γιατί όταν κλείνει μία ΔΕΚΟ (και οι θέσεις παύονται) πρέπει ο υπάλληλος να μεταταχτεί σε άλλη θέση του Δημοσίου???
γ. Πέραν των ασφαλισμένων προ και μετά της 1/1/93 πόσες άλλες κατηγορίες εργαζόμενων απεργάζεστε τζιμάνια μου πολιτικοί και Συνδικαλ(η)στές ώστε να μην θιχτούν τα δικά σας δικαιώματα και να @@@@θούν οι υπόλοιποι????Τελικά αν η Δημοκρατία είναι έτσι όπως την έζησα σε Ελλάδα και Ιταλία προτιμώ τον Πούτιν και την KGB του.
ποτε θα καταλαβεις οτι οι εργαζομενοι στο Δημοσιο ειναι πολιτες αλλης κατηγοριας? Ειδες να ενδιαφερθει κανενας για τους εργαζομενους πχ στη LANET? Αυτοι δεν ειναι πολιτες που φορολογουνται? Με την ιδια λογικη θα επρεπε να τους προσλαβει ο ΟΤΕ... Α, ξεχασα, τον πουλησανε.
η μεταταξη στο δημοσιο και μαλιστα με τον ιδιο μισθο ειναι εξωφρενικο!!! Ειδικα με τους μισθους της Ο.Α. Το ιδιο εξωφρενικο ειναι και η συνταξη (μετ αποζημιωσης μαλιστα) στα 40! Ο μαλακας ο ιδιωτικος υπαλληλος θα δουλευει μεχρι τα 70 για να παρει μια συνταξη του κ@λου, αν τη παρει μαλιστα.
για αλλη μια φορα θα επαναλαβω ομως οτι δεν φταινει οι πολιτικοι, αλλα αυτοι που τους εκλεγουν, για να προασπισουν τα δηθεν συμφεροντα τους. Γιατι στη τελικη, τη 'νυφη' τη πληρωνουμε ολοι, με τον εναν ή τον αλλο τροπο.
να μας χαιρομαστε.
-
Αυτός ο πρόεδρος τους προκαλεί πολύ γέλιο πάντως στο κόσμο που τον βλέπει. ΕΛΕΟΣ ρε μεγάλε με τα κλισε΄του ΕΘΝΙΚΟΥ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΑ....κάθε φορά που βγαίνει στο γυαλί αυτό λέει. Του έχει πει κανείς ότι ο κόσμος δεν είναι μαζί του και δεν τον νοιάζουν οι δικαιολογίες και επιχειρήματα του κώλου;
Αντί να λουφάξουν και να πουν δόξα τον θεό που δεν δουλεύουν στην Αλιταλια προκαλούν κ από πάνω. -
Πάντοτε, οι λίγοι φελλοί, δημιουργούν τις εντυπώσεις. Δυστυχώς.
Και ακόμα χειρότερα, αυτοί οι φελλοί είναι που βολεύονται στις καλύτερες θέσεις.Η ΟΑ δεν είναι οι συνδικαλησταράδες.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜMΕΣ