-
Ποιο θεωρείτε καλύτερο σε θέμα αξιοπιστίας, κατανάλωσης, ασφάλειας, τιμή σέρβις, κινητήρα? δεν με απασχολούν καθόλου οι επιδόσεις, παρά μόνο η οδική συμπεριφορά, συνεπώς δεν με ενδιαφέρει η σύγκριση σε επίπεδο ιπποδύναμης τόσο όσο σε αξιοπιστία! Γενικά ποιο θεωρείτε καλύτερο?
-
Ποιο θεωρείτε καλύτερο σε θέμα αξιοπιστίας, κατανάλωσης, ασφάλειας, τιμή σέρβις, κινητήρα? δεν με απασχολούν καθόλου οι επιδόσεις, παρά μόνο η οδική συμπεριφορά, συνεπώς δεν με ενδιαφέρει η σύγκριση σε επίπεδο ιπποδύναμης τόσο όσο σε αξιοπιστία! Γενικά ποιο θεωρείτε καλύτερο?
-
Καλησπέρα!
Σαν κάτοχος μιας BMW 116i 'sport' (και καλά) αγορασμένη τον Ιούνη του 2006 μπορώ να πω με σιγουριά τα παρακάτω:
εντυπώσεις από δρόμο:
-Τιμόνι/φρένα/συμπεριφορά/ζύγισμα/αίσθηση για σεμινάριο...μακράν... παρόλο που τα λάστιχα run flat στερούν κάμποσο κράτημα και αίσθηση...είδικά τα πιρέλι της αρχικής τοποθέτησης...
-Το αμάξι 'καίει' λιγώτερο και από τ'αυτοκίνητο που είχα... (fiesta 1.25)ακόμα και σε πόλη/επαρχιακο...
-Αργό μέχρι να ξεκινήσει μεν, αλλά με αξιοπρεπή τελική...
-Τελικά οι χώροι του είναι επαρκέστατοι για την οικογένεια και όλα τα συμπράγκαλα...(ντάααξ'Οκτάβια δεν είναι,αλλά με λίγη προσεκτική τοποθέτηση όλα χωράνε)...όσο για τους επιβάτες σε πρόσφατο ταξίδι στη Χαλκιδική 5 ενήλικες βολεύτηκαν μια χαρά...καλή θέληση να υπάρχει.
Πόλη:
Έχουμε ένα θεματάκι στο παρκάρισμα...ειδικά αν δεν έχεις αισθητήρες πίσω σε ξεγελάει και νομίζεις πως δε χωράς ενώ στη πραγματικότητα έχεις +40 πόντους 'αέρα'...και η ορατότητα πίσω πάσχει,αλλά είναι θένα εξεικοίωσης...να αναφερθώ ξανά στα φρένα νομίζω είναι περιττό...
Ταξίδι:
αίσθηση 'βράχου' ακόμα και σε στροφές με τελική...η κατανάλωση και η αυτονομία είναι μια έκπληξη! (Αθήνα-Καρπενήσι-Αθήνα με ένα γέμισμα) στις στροφές είναι ακλόνητο και οποιοδήποτε στραβοπάτημα ή αναπάντεχο ξεπερνιέται χωρίς καν να παίξεις βλέφαρο...τα ηλεκτρονικά συστήματα (που δεν τα πίστευα και πολύ)είναι ταχύτατα και άμεσα...η λέξη 'άναψαν 'τα φρένα σε κυνηγητό με κατηφορικές είναι άγνωστη λέξη ...
και τέλος...
Πίστα!
Ναι! τόχωσα στην πίστα πέρσυ και πολύ το χάρηκα!Η αίσθηση βράχος ήταν ακόμα πιο έντονη,τα φρένα και το πλαίσιο ήταν ο καλύτερος σύμμαχος του 'ψόφιου' μοτέρ (πατάς στο παρατσάκ και ακουμπάς στο πλαίσιο-γρανίτη) γράφοντας 1:22:08 σχετικά άνετα και σε μόλις 5 γύρους...μετά τα λάστιχα είχαν άλλη γνώμη και απειλούσαν να μου γνωρίσουν τα...χωράφια
ναι,είναι ψοφίμι είναι 'girlish'που το λένε οι κάτοικοι του πουστονησιού αλλά είναι συμπαθητικό μουτράκι και επι τέλους τη σπάω στη ράτσα των επιτυχημένων με τις 'τριάρες'...και στους τριχωτούς κυρίους των 'μπεμβε' που είναι κατά κόρον παρκαρισμένες έξω από τα σκυλάδικα,και το τελευταίο μαμά ανταλλακτικό είναι το...τασάκι....Κόστος σέρβις...εδώ είμαστεεεε! το πρώτο σέρβις έγινε στη μαμά (λάδια φίλτρο)με κόστος 70€...το δεύτερο κόστισε 170€ λάδια φίλτρο λαδιού,αέρα,καμπίνας,και το βλέπω αρκετά λογικό για BMW για τα πατριωτάκια Audiπάντως ακούω τιμές φαρμάκι όπως και για τα όπελ...
Θάθελα:
-Ή μερικές δεκάδες αλογάκια ακόμα,...
-ή την ντιζελοκίνητη έκδοση που πιστεύω του πάει γάντι,
-μεγαλύτερα παράθυρα στις πόρτες! τι κακό κι αυτό ! μόδα είναι;να βλέπω θέλω ρε κερατάδες όχι να παίζω κουκλοθέατρο!
-σχάρα πίσω για ποδήλατα...δυστυχώς λόγω αεροτομής δεν υπάρχει να ταιριάζει τίποτα...μόνο οι πανάκριβες της οροφής...Έξτρα! τα σχεδιαστικά φάουλ:
-έχει κουμπάκι στο χειριστηριο/κλειδι του πόρτ-μπαγκάζ αλλά πρακτικά άχρηστο: απλά ξεκλειδώνει...έλεος δηλαδή! κι αν είσαι φορτωμένος πράγματα δε θα περίμενες και να άνοιγε; ε;...
-αν έχεις ανοιχτό παράθυρο και καθαρίζεις το παρμπρίζ με το πιτσιληστήρι όλο το νεράκι τρέχει πάνω στους διακόπτες των παραθύρων...
-με λίγη προσοχή στο σχεδιασμό θα χώραγε ρεζέρβα κανονική...ή θα είχε πόρτ μπαγκάζ κορυφαίο -:hmmm: η μπαταρία πίσω τρώει απίστευτα πολύτιμο χώρο...και καλά τη βάλαν πίσω για λόους ασφάλειας/βάρους δε το χάβω...άλλωστε υπάρχουν αρκετά 'μπροστόβαρα' αμάξια που είναι καλοζυγισμένα...το κόλλημα κι αυτό...
αυτά από μένα...παρόλο αυτά το χαιρόμαστε σχεδόν κάθε μέρα για την ασύγκριτη αίσθηση ασφάλειας που σου εμπνέει (και παρέλειψα αλλά πιστεύω αυτό είναι αυτονόητο) -
Ο χρήστης aektzis έγραψε:
Ποιο θεωρείτε καλύτερο σε θέμα αξιοπιστίας, κατανάλωσης, ασφάλειας, τιμή σέρβις, κινητήρα? δεν με απασχολούν καθόλου οι επιδόσεις, παρά μόνο η οδική συμπεριφορά, συνεπώς δεν με ενδιαφέρει η σύγκριση σε επίπεδο ιπποδύναμης τόσο όσο σε αξιοπιστία! Γενικά ποιο θεωρείτε καλύτερο?συμφωνω στις προτεραιοτητες που εχεις. τα αλογα δεν ειναι το παν, για την ακριβεια ειναι απο τα τελευταια για τα οποια νοιαζομαι. προεχουν ασφαλεια, αξιοπιστια, συντηρηση.
απο ασφαλεια και τα δυο πενταστερα ειναι. απο οδικη συμπεριφορα καλυτερη η bmw. απο αξιοπιστια επισης καλυτερη η bmw. τοσα χρονια δεν εχει μειωσει ποτέ την αξιοπιστια της, σε αντιθεση με τον ομιλο VAG που τα τελευταια χρονια ειναι πολυ 'περιπετειωδης'.. στην τιμη σερβις επισης η bmw καλυτερη αλλα σιγουρα δεν ειναι και απο τα φθηνα. επισης συνυπολογισε στο κοστος συντηρησης οτι ο κινητηρας της bmw ειναι ατμοσφαιρικος ενω του audi τουρμπο.
παρε bmw θα ελεγα. αμαξι σιγουρο και αξιοπιστο. ουτε πειραματα με τουρμπο και ομιλο VAG ουτε τιποτα. αμαξι για να το κρατησεις τα 10 χρονια που θελεις δλδ. ορισμενες εταιρειες, οπως η bmw, ειναι ασφαλως πιο αξιοπιστες απο τις αλλες. δεν πρεπει να τα ισοπεδωνουμε ολα με τη γνωστη φραση 'το αμαξι πλεον ειναι λαχειο'.. -
Ο χρήστης nassosxlvbros έγραψε:
Καλησπέρα!
Σαν κάτοχος μιας BMW 116i 'sport' (και καλά) αγορασμένη τον Ιούνη του 2006 μπορώ να πω με σιγουριά τα παρακάτω:
εντυπώσεις από δρόμο:
-Τιμόνι/φρένα/συμπεριφορά/ζύγισμα/αίσθηση για σεμινάριο...μακράν... παρόλο που τα λάστιχα run flat στερούν κάμποσο κράτημα και αίσθηση...είδικά τα πιρέλι της αρχικής τοποθέτησης...
-Το αμάξι 'καίει' λιγώτερο και από τ'αυτοκίνητο που είχα... (fiesta 1.25)ακόμα και σε πόλη/επαρχιακο...
-Αργό μέχρι να ξεκινήσει μεν, αλλά με αξιοπρεπή τελική...
-Τελικά οι χώροι του είναι επαρκέστατοι για την οικογένεια και όλα τα συμπράγκαλα...(ντάααξ'Οκτάβια δεν είναι,αλλά με λίγη προσεκτική τοποθέτηση όλα χωράνε)...όσο για τους επιβάτες σε πρόσφατο ταξίδι στη Χαλκιδική 5 ενήλικες βολεύτηκαν μια χαρά...καλή θέληση να υπάρχει.
Πόλη:
Έχουμε ένα θεματάκι στο παρκάρισμα...ειδικά αν δεν έχεις αισθητήρες πίσω σε ξεγελάει και νομίζεις πως δε χωράς ενώ στη πραγματικότητα έχεις +40 πόντους 'αέρα'...και η ορατότητα πίσω πάσχει,αλλά είναι θένα εξεικοίωσης...να αναφερθώ ξανά στα φρένα νομίζω είναι περιττό...
Ταξίδι:
αίσθηση 'βράχου' ακόμα και σε στροφές με τελική...η κατανάλωση και η αυτονομία είναι μια έκπληξη! (Αθήνα-Καρπενήσι-Αθήνα με ένα γέμισμα) στις στροφές είναι ακλόνητο και οποιοδήποτε στραβοπάτημα ή αναπάντεχο ξεπερνιέται χωρίς καν να παίξεις βλέφαρο...τα ηλεκτρονικά συστήματα (που δεν τα πίστευα και πολύ)είναι ταχύτατα και άμεσα...η λέξη 'άναψαν 'τα φρένα σε κυνηγητό με κατηφορικές είναι άγνωστη λέξη ...
και τέλος...
Πίστα!
Ναι! τόχωσα στην πίστα πέρσυ και πολύ το χάρηκα!Η αίσθηση βράχος ήταν ακόμα πιο έντονη,τα φρένα και το πλαίσιο ήταν ο καλύτερος σύμμαχος του 'ψόφιου' μοτέρ (πατάς στο παρατσάκ και ακουμπάς στο πλαίσιο-γρανίτη) γράφοντας 1:22:08 σχετικά άνετα και σε μόλις 5 γύρους...μετά τα λάστιχα είχαν άλλη γνώμη και απειλούσαν να μου γνωρίσουν τα...χωράφια+1
Οδηγικά είναι εξαιρετική η 116 και σε αίσθηση και σε αποτέλεσμα. Ουδέτερη σε κάθε περίπτωση, απόλυτα ασφαλής και στρίβει πάρα μα πάρα πολύ καλά. Μειονέκτημα τα απαράδεκτα runflat που στριγγλίζουν και κοπανάνε, οι μικροί χώροι (πίσω είναι μόνο για 2 παιδιά, ο'τι αλλο απλά δε χωράει)
Απλά στην 116 λείπουν τα άλογα. Οχι οτι το μοτερ δεν ειναι καλό και δυνατό, και δυνατό είναι και καλά στροφάρει, αλλά δυστυχώς είναι λίγο για το αμάξωμα. Αρα δε μπορείς να ευχαριστηθείς πραγματικά το στήσιμο παρα μόνο στις καταβάσεις. Χάθηκε να έβαζαν και τον 1.6 τουρμπο με τα 175 αλογα του Mini?
Το Α3 είναι πιο ολοκληρωμένο συνολικά αλλά το οδηγικό επίπεδο αίσθησης είναι τουλάχιστον 1 κλικ κατω.
-
Επειδή έχω οδηγήσει και την 118i, η 1 είναι απολαυστική από 140 άλογα και πάνω. Η 118i είναι ΟΚ, η 116i όμως όντως είναι αργή...σε όλα τ'αλλα συμφωνώ. Είναι αστέρι.
Πραγματικά το 1.6Τ του Μίνι θα έκανε...θαύματα!
Αν κάποιος θέλει επιδόσεις πάει καρφί για Α3 σε σχέση με την 116i, διαφορετικά 1.
-
Ο χρήστης Matteo έγραψε:
Ποιο θεωρείτε καλύτερο σε θέμα αξιοπιστίας, κατανάλωσης, ασφάλειας, τιμή σέρβις, κινητήρα? **δεν με απασχολούν καθόλου οι επιδόσεις, **παρά μόνο η οδική συμπεριφορά, **συνεπώς δεν με ενδιαφέρει η σύγκριση σε επίπεδο ιπποδύναμης **τόσο όσο σε αξιοπιστία! Γενικά ποιο θεωρείτε καλύτερο?
συμφωνω στις προτεραιοτητες που εχεις. τα αλογα δεν ειναι το παν, για την ακριβεια ειναι απο τα τελευταια για τα οποια νοιαζομαι. προεχουν ασφαλεια, αξιοπιστια, συντηρηση.
απο ασφαλεια και τα δυο πενταστερα ειναι.Τα υπογραμμισμένα σε σχέση με τα μπολντ είναι φάουλ.
Προφανώς μιλάτε για παθητική ασφάλεια και μόνο, γιατί ένα τεράστιο κομμάτι της έννοιας 'ασφάλεια' στο αυτοκίνητο είναι η ενεργητική ασφάλεια και σε αυτό παίζουν μεγάλο ρόλο και τα άλογα και οι επιδόσεις γενικότερα (επιταχύνσεις, ρεπρίζ, φρενάρισμα, κρατήματα). Και μάλιστα θεωρώ πολύ σημαντικότερο το κομμάτι αυτό από το πόσα αστέρια έχει το αυτοκίνητο...Ας μην ισοπεδώνουμε λοιπόν λέγοντας 'χέστηκα για τα άλογα' αλλά ταυτόχρονα λέμε '1η μου προτεραιότητα είναι η ασφάλεια', είναι τουλάχιστον οξύμωρο.
-
ψηφιζω bmw.γιατι με αυτη ηθελα και 2 βολτα.με το αουντι κοιταζα ποτε θα τελειωσει η βολτα να κατεβω...
-
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
Ποιο θεωρείτε καλύτερο σε θέμα αξιοπιστίας, κατανάλωσης, ασφάλειας, τιμή σέρβις, κινητήρα? **δεν με απασχολούν καθόλου οι επιδόσεις, **παρά μόνο η οδική συμπεριφορά, **συνεπώς δεν με ενδιαφέρει η σύγκριση σε επίπεδο ιπποδύναμης **τόσο όσο σε αξιοπιστία! Γενικά ποιο θεωρείτε καλύτερο?
συμφωνω στις προτεραιοτητες που εχεις. τα αλογα δεν ειναι το παν, για την ακριβεια ειναι απο τα τελευταια για τα οποια νοιαζομαι. προεχουν ασφαλεια, αξιοπιστια, συντηρηση.
απο ασφαλεια και τα δυο πενταστερα ειναι.Τα υπογραμμισμένα σε σχέση με τα μπολντ είναι φάουλ.
Προφανώς μιλάτε για παθητική ασφάλεια και μόνο, γιατί ένα τεράστιο κομμάτι της έννοιας 'ασφάλεια' στο αυτοκίνητο είναι η ενεργητική ασφάλεια και σε αυτό παίζουν μεγάλο ρόλο και τα άλογα και οι επιδόσεις γενικότερα (επιταχύνσεις, ρεπρίζ, φρενάρισμα, κρατήματα). Και μάλιστα θεωρώ πολύ σημαντικότερο το κομμάτι αυτό από το πόσα αστέρια έχει το αυτοκίνητο...Ας μην ισοπεδώνουμε λοιπόν λέγοντας 'χέστηκα για τα άλογα' αλλά ταυτόχρονα λέμε '1η μου προτεραιότητα είναι η ασφάλεια', είναι τουλάχιστον οξύμωρο.
Επειδή αυτό το έχω ξανακούσει περί ασφάλειας για την 116 θέλω να πω κάτι. Είμαι κ γω κάτοχος μιας 116i 2 χρόνια τώρα. Ποτέ, σε κανένα ταξίδι δεν αισθάνθηκα κίνδυνο, σε καμία προσπέραση και σε καμία στροφή. Ok, κατεβάζεις ταχύτητες που σε ένα turbo ίσως δε χρειάζεται να το κάνεις. Όλα τα άλλα είναι υπερβολές. Αν ήταν έτσι, όλα τα αυτοκίνητα με επιδόσεις 0-100 πάνω από 11,5'' θα έπρεπε να κρίνονται επικίνδυνα. Όμως μόνο για τις 1.6 bmw ακούγεται αυτό. Ναι, είναι αργή και η επόμενη μου αγορά θα έχει καλύτερο κινητήρα αλλά μακριά από το να τη θεωρώ επικίνδυνη, επουδενί.
Επίσης για 1600 καίει πάρα πολύ. Βέβαια η δική μου είναι η πρώτη γενιά με τις 5 ταχύτητες. Το 6τάχυτο και με efficient dynamics φαντάζομαι θα είναι πολύ βελτιωμένο.
-
Ο χρήστης dr.spiderman έγραψε:
ψηφιζω bmw.γιατι με αυτη ηθελα και 2 βολτα.με το αουντι κοιταζα ποτε θα τελειωσει η βολτα να κατεβω...Υπαρχει και το ακυρο. Μην προσπαθεις με το ζορι να ψηφισεις καποιο
-
-
Ο χρήστης dr.spiderman έγραψε:
:ysterical: -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
ψηφιζω bmw.γιατι με αυτη ηθελα και 2 βολτα.με το αουντι κοιταζα ποτε θα τελειωσει η βολτα να κατεβω...
Υπαρχει και το ακυρο. Μην προσπαθεις με το ζορι να ψηφισεις καποιο
Το άκυρο το έφαγαν τα ιταλικά που δεν υπάρχουν καν στην ψηφοφορία.
-
edit mod mirage
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Τι κρυοκωλος θεε μου.
Να εχεις δωσει 13 μυρια για το οχημα του λαου και να γελας κιολας.....
Χαρα στο κουραγιο σου....
Περαστικαδηλ όταν κάποιος έδινε τόσα μύρια για να πάρει τα λαϊκά 147-156 GTA ήταν μάπας;
-
ποτε ηταν η πλασαριστηκε να ειναι,η θελησε να ειναι λαικη μια alfa??
εδω η ιστορια μαλλον μετραει..οποτε στη συζητηση ελαχιστες μαρκες θα χωρεσουν..παντως εγω σοβαρα μιλουσε οτι προτιμω την bmw..σαφως.για μενα ,ακομα και μεταξυ Y και Α3 να μου ελεγαν,το Υ θα διαλεγα...να καταλαβαινω οτι οδηγω κατι..
γενικως η ψηφοφορια αυτη ειναι σαν να κλεβει εκκλησια η bmw... -
Μήπως τυγχάνει να είναι παράλληλα και το κορυφαίο (για πολλούς) GTi σε εκείνη την τιμή;
Α ξέχασα, οι μάρκες που υποστηρίζεις δεν έχουν κανέναν εκπρόσωπο σε εκείνη την κατηγορία.
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!
ΥΓ- Δώσε τα ίδια χρήματα να αγοράσεις μια υπερεξοπλισμένη Delta 1.9 Mtj να πηγαίνεις κυρία.
Περαστικά σου είπα;
-
Ο χρήστης dr.spiderman έγραψε:
ποτε ηταν η πλασαριστηκε να ειναι,η θελησε να ειναι λαικη μια alfa??
εδω η ιστορια μαλλον μετραει..οποτε στη συζητηση ελαχιστες μαρκες θα χωρεσουν..Μην μου το πας στο γενικό ...η Α...μίλησα για συγκεκριμένα μοντέλα. Οποιος παίρνει 147 1.6 ή 156 1.6 είναι ξεχωριστός και πρίμιουμ; Λαουτζίκος το παίρνει/έπαιρνε man.
Πάντως εάν θέλετε να υποτιμήσετε ένα από τα καλύτερα GTi (ο τύπος το λέει) μεγιά σας με χαρά σας! Οι απόψεις είναι σαν τις κ@λοτρυπίδες όλοι έχουν από μια.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Μήπως τυγχάνει να είναι παράλληλα και το κορυφαίο (για πολλούς) GTi σε εκείνη την τιμή;Α ξέχασα, οι μάρκες που υποστηρίζεις δεν έχουν κανέναν εκπρόσωπο σε εκείνη την κατηγορία.
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!
ΥΓ- Δώσε τα ίδια χρήματα να αγοράσεις μια υπερεξοπλισμένη Delta 1.9 Mtj να πηγαίνεις κυρία.
Περαστικά σου είπα;
-και κατ εμε ειναι κορυφαιο Gti..ασχετο αν δεν θα το αγοραζα ποτε,οστοσο το παραδεχομαι οτι ειναι εξαιρετικο και αποτελεσματικοτατο.θα εκλινα προς megane ομως.δν ξερω αν καταλαβαινεις το γιατι.
-οι Gta ομως που αναφερεις δεν ειναι Gti.οπως και ποτε η αλφα δεν εβγαλε Gti..
μαρκες δν υποστηριζω.αγαπω κυριολεκτικα την alfa romeo,και μου αρεσουν οι bmw,mazda,και 2-3 μοντελα επιλεκτικα καποιων εταιριων.
-η νεα Δ ειναι πολυ μακρια απο τα γουστα μου.ειμαι του διθεσιου,ανοιχτου,πανινης κουκουλας,καλου ηχου και υπερστροφικης συμπεριφορας.οπως καταλαβαινεις Δ αλλα και αντιστοιχης τιμης 'πυροβολα',μαλλον δεν μου κανουν..στα 32μισο πλεον,με πατερα ραλιστα και Νικο Δημου στο μαξιλαρι(Π.Ο,Τ.Δ,Καββαθας κτλ στην εφηβεια και λιγο μετα) την εχω περασει αυτη τη φαση.
ως εκ τουτου,δν με καλυπτει,μιας και κυρια για να παω εχω την Ε200Κ.αν ηθελα κατι απλα για να δωσω λεφτα να το χω θα την επαιρνα.αλλα προτιμω κατι αλλο.
για το φουρνο και σουπερ μαρκετ εχω ενα Α3 Τ 163 παρεπιπτοντως...και επειδη πλεον δν παω στο φουρνο η στο μαρκετ γιατι δν προλαβαινω,το πουλαω..(αληθεια το πουλαω..).σορρυ για το 'εμπρηστικο μου' απαντητικο ποστ.
σσ.Περαστικα μου?δν χρειαζεται.ελπιζω να μην φυγει ποτε ο virus alfa απο μενα..
σσ2.να χαιρεσαι το εργαλειο σου.(σοβαρα μιλαω.) -
dr.spiderman παρανόησες. Το ποστ απευθυνόταν στον αγαπητό κ.Busso.
bmw 116 facelift VS audi a3 1.4tfsi