Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 6
    • Best 0
    • Groups 0

    matteo

    @matteo

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    6
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    matteo Unfollow Follow

    Latest posts made by matteo

    • RE: bmw 116 facelift VS audi a3 1.4tfsi

      Ο χρήστης aektzis έγραψε:
      Ποιο θεωρείτε καλύτερο σε θέμα αξιοπιστίας, κατανάλωσης, ασφάλειας, τιμή σέρβις, κινητήρα? δεν με απασχολούν καθόλου οι επιδόσεις, παρά μόνο η οδική συμπεριφορά, συνεπώς δεν με ενδιαφέρει η σύγκριση σε επίπεδο ιπποδύναμης τόσο όσο σε αξιοπιστία! Γενικά ποιο θεωρείτε καλύτερο?

      συμφωνω στις προτεραιοτητες που εχεις. τα αλογα δεν ειναι το παν, για την ακριβεια ειναι απο τα τελευταια για τα οποια νοιαζομαι. προεχουν ασφαλεια, αξιοπιστια, συντηρηση.
      απο ασφαλεια και τα δυο πενταστερα ειναι. απο οδικη συμπεριφορα καλυτερη η bmw. απο αξιοπιστια επισης καλυτερη η bmw. τοσα χρονια δεν εχει μειωσει ποτέ την αξιοπιστια της, σε αντιθεση με τον ομιλο VAG που τα τελευταια χρονια ειναι πολυ 'περιπετειωδης'.. στην τιμη σερβις επισης η bmw καλυτερη αλλα σιγουρα δεν ειναι και απο τα φθηνα. επισης συνυπολογισε στο κοστος συντηρησης οτι ο κινητηρας της bmw ειναι ατμοσφαιρικος ενω του audi τουρμπο.
      παρε bmw θα ελεγα. αμαξι σιγουρο και αξιοπιστο. ουτε πειραματα με τουρμπο και ομιλο VAG ουτε τιποτα. αμαξι για να το κρατησεις τα 10 χρονια που θελεις δλδ. ορισμενες εταιρειες, οπως η bmw, ειναι ασφαλως πιο αξιοπιστες απο τις αλλες. δεν πρεπει να τα ισοπεδωνουμε ολα με τη γνωστη φραση 'το αμαξι πλεον ειναι λαχειο'..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      matteo
    • RE: John McCain ή Barak Obama

      αυτος θα μας 'χοροπηδησει' ουτως ή αλλως..
      με τους ελληνες πολιτικους που εχουμε, ακομα και ο καρατζαφερης να εβγαινε προεδρος των ΗΠΑ, τα σκοπια θα στηριζε..

      posted in Αντίλογος
      M
      matteo
    • RE: Κινητήρες υψηλόστροφοι VS Turbo VS Κυβικά ?

      Ο χρήστης kubiak έγραψε:

      τελος, κορυφαιες εταιρειες οπως mercedes, bmw, toyota, honda σπανια ή καθολου χρησιμοποιουν τουρμπο. κι αν χρησιμοποιησει καμια merc ή bmw τουρμπο, θα το βαλει μονο σε μεγαλο κινητηρα. αυτη τη μοδα, με τουρμπο σε μικρους κινητηρες μονο μικροτερου κυρους εταιρειες την εχουν υιοθετησει.

      Εξαρτάται τι εννοείς μεγάλο κινητήρα...
      (και διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά)
      Mercedes-Benz
      A200 Turbo
      B200 Turbo
      C180 K Blue Efficiency (1.600cc)
      C180K
      C200 K
      (και κάποια άλλα λιγότερο εμπορικά)

      BMW
      1.6T (βλέπε Mini)

      Και δε μιλάμε για diesel (αλλά αναφερόμαστε σε ζωηρές κατασκευές)...

      Οι Toyota (ακόμα και μέσω της Daihatsu) & Honda έχουν χρησιμοποιήσει παλαιότερα turbo και θα το ξανακάνουν...

      _

      οταν λεω μικρο κινητηρα εννοω 1.6 και κατω.
      θα προτιμουσα δλδ την Ε240 παρα την Ε200Κ, αλλα λογω των συνθηκων η Ε200Κ ειναι πιο συμφερουσα.
      και σιγουρα εννοειται θα προτιμουσα ενα ατμοσφαιρικο διλιτρο γκολφ παρα το tsi. αλλα οι φοροι και οι βενζινες αλλαζουν τα δεδομενα.

      η toyota και η honda αν χρησιμοποιησουν τουρμπο θα ειναι χαζομαρα τους.
      εχουν επενδυσει τοσο πολυ στην υβριδικη τεχνολογια (που παρεχει πολυ περισσοτερα οφελη απο τα τουρμπο), που θα ηθελα για παραδειγμα να δω υβριδικο corolla και οχι τουρμπο corolla.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      matteo
    • RE: Κινητήρες υψηλόστροφοι VS Turbo VS Κυβικά ?

      Ο χρήστης ioannitis έγραψε:
      Aν έχετε χρόνο και διάθεση δικαιολογήστε ει δυνατόν και τις επιλογές σας. Μπορεί κάποιος να μάθει-μάθουμε χρήσιμα πράγματα για τα + και - που κουβαλάει κάθε δρόμος.

      τα ειπες σχεδον ολα στο πρωτο ποστ σου.
      αν δεν υπηρχε η φορολογια και ακριβη βενζινη οι μεγαλοι και καλως εκμεταλλευμενοι ατμοσφαιρικοι κινητηρες ειναι η καλυτερη λυση. ομαλη πληθωρικη λειτουργια και αξιοπιστια.
      αφου ομως η βενζινη εχει ακριβυνει και ο αλογοσκουφης εχει κεφια, μικροι εξυπνοι οικονομικοι ατμοσφαιρικοι κινητηρες σαν του yaris ειναι καλη λυση.
      οι τουρμπο εχουν lag, μη ομαλη λειτουργια σε ολο το φασμα στροφων και ειναι πολυεξοδοι ως πιο πολυπλοκοι (αλλαγη τουρμπινας κτλ).
      τελος, κορυφαιες εταιρειες οπως mercedes, bmw, toyota, honda σπανια ή καθολου χρησιμοποιουν τουρμπο. κι αν χρησιμοποιησει καμια merc ή bmw τουρμπο, θα το βαλει μονο σε μεγαλο κινητηρα. αυτη τη μοδα, με τουρμπο σε μικρους κινητηρες μονο μικροτερου κυρους εταιρειες την εχουν υιοθετησει.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      matteo
    • RE: John McCain ή Barak Obama

      παντως μην υποτιματε τους αμερικανους ψηφοφορους.
      ειναι ανθρωποι απειρως πιο ενημερωμενοι απο τους ελληνες ψηφοφορους.
      επισης μεχρι να φτασουμε στις εκλογες, θα εχουν γινει γνωστες οι θεσεις και των δυο υποψηφιων μεχρι και για το τι χρωμα μποξερακι προτιμουν.. οποτε ολα θα ειναι γνωστα και ο καθενας θα εχει κατασταλαξει. οχι σαν εδω περα, που ο μεν γιωργακης λεει 'αλλαγη' ο δε κωστακης 'μεταρρυθμιση' και αυτο φτανει..

      προσωπικα, αν ημουν αμερικανος θα ψηφιζα McCain. παρολα αυτα ισως για την ελλαδα να ειναι λιγο καλυτερος ο ομπαμα. πολυ λιγο ομως. ενα σοβαρο κρατος δεν αλλαζει την εξωτερικη πολιτικη του αναλογα με τον προεδρο.
      ο McCain ειναι ηρωας πολεμου ενω ο Obama ενας ακομα πολιτικαντης της Ουασινγκτον.
      επισης εχω μια ιδιαιτερη απεχθεια για τους πολιτικους (σαν τον Ομπαμα, τον Γιωργακη, την Ντορα κτλ) που δηλωνουν οτι καπνιζαν χορτο στο κολλεγιο, μονο και μονο για να ικανοποιησουν τους εμπορους-χρηματοδοτες τους και να το παιξουν ψευτο-προοδευτικοι..

      αλλα παρολα αυτα θα προτιμουσα για υποψηφιους Rudy Giuliani και Al Gore. κριμα που δεν ειναι αυτοι. θα γινονταν και οι δυο τεραστιοι προεδροι. τους εφαγαν τα συμφεροντα.

      posted in Αντίλογος
      M
      matteo
    • RE: Κινητήρες υψηλόστροφοι VS Turbo VS Κυβικά ?

      σε σειρα καταταξης:

      1. κυβικα
      2. υψηλες στροφες
      3. τουρμπο
      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      matteo
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr