Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 3
    • Best 0
    • Groups 0

    nassosxlvbros

    @nassosxlvbros

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    3
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    nassosxlvbros Unfollow Follow

    Latest posts made by nassosxlvbros

    • RE: Ford Fiesta Μοντέλλο 97 Βελτιώσεις

      Αν και παλιό το ποστ ενημερώνω:
      Μια από τις πιο καλές μετατροπές για fiesta MK4 είναι:

      • αλλαγή μοτέρ με αυτό του Puma 1,7 VVC, κομπλέ με σαζμάν και ηλεκτρονικά.Από τις πιο αξιόπιστες μόντες κυριολεκτικά βγάζεις/βάζεις και έχεις ένα απίστευτο σύνολο σε γκάζι (125HP)αξιοπιστία κατανάλωση!
        -Προαιρετικά λίγο πιο ελεύθερη εξάτμιση εκτός αν θέλετα να διατηρήσετε το low profile του αμαξιού και να σπάτε πλάκες με τους διάφορους 'γλήγορους' !!
        Φρένα εμπρός από το Puma και πίσω δισκόπλακες από Focus 1,6.Σχετικά εύκολη μετατροπή,και το Φιεστάκι αποκτά φρένα που θα ζηλεύουν δεκαπλάσιας αξίας αυτοκίνητα!
        Επιπλέον:
        -4 πόντους χαμήλωμα με ελατήρια της ΑΡΕΧ και μια τετράδα αμορτισσέρ της ΚΥΒ. και...end of story....το κρατάς για πάντα σαν το απόλυτο παιχνίδι,ή σαν καθημερινής χρήσης αμάξι που σου κάνει και λίγακι τα γούστα σου: Πετάει,Στρίβει,φρενάρει!
      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nassosxlvbros
    • RE: bmw 116 facelift VS audi a3 1.4tfsi

      Καλησπέρα!
      Σαν κάτοχος μιας BMW 116i 'sport' (και καλά) αγορασμένη τον Ιούνη του 2006 μπορώ να πω με σιγουριά τα παρακάτω:
      εντυπώσεις από δρόμο:
      -Τιμόνι/φρένα/συμπεριφορά/ζύγισμα/αίσθηση για σεμινάριο...μακράν... παρόλο που τα λάστιχα run flat στερούν κάμποσο κράτημα και αίσθηση...είδικά τα πιρέλι της αρχικής τοποθέτησης...
      -Το αμάξι 'καίει' λιγώτερο και από τ'αυτοκίνητο που είχα... (fiesta 1.25)ακόμα και σε πόλη/επαρχιακο...
      -Αργό μέχρι να ξεκινήσει μεν, αλλά με αξιοπρεπή τελική...
      -Τελικά οι χώροι του είναι επαρκέστατοι για την οικογένεια και όλα τα συμπράγκαλα...(ντάααξ'Οκτάβια δεν είναι,αλλά με λίγη προσεκτική τοποθέτηση όλα χωράνε)...όσο για τους επιβάτες σε πρόσφατο ταξίδι στη Χαλκιδική 5 ενήλικες βολεύτηκαν μια χαρά...καλή θέληση να υπάρχει.
      Πόλη:
      Έχουμε ένα θεματάκι στο παρκάρισμα...ειδικά αν δεν έχεις αισθητήρες πίσω σε ξεγελάει και νομίζεις πως δε χωράς ενώ στη πραγματικότητα έχεις +40 πόντους 'αέρα'...και η ορατότητα πίσω πάσχει,αλλά είναι θένα εξεικοίωσης...να αναφερθώ ξανά στα φρένα νομίζω είναι περιττό...
      Ταξίδι:
      αίσθηση 'βράχου' ακόμα και σε στροφές με τελική...η κατανάλωση και η αυτονομία είναι μια έκπληξη! (Αθήνα-Καρπενήσι-Αθήνα με ένα γέμισμα) στις στροφές είναι ακλόνητο και οποιοδήποτε στραβοπάτημα ή αναπάντεχο ξεπερνιέται χωρίς καν να παίξεις βλέφαρο...τα ηλεκτρονικά συστήματα (που δεν τα πίστευα και πολύ)είναι ταχύτατα και άμεσα...η λέξη 'άναψαν 'τα φρένα σε κυνηγητό με κατηφορικές είναι άγνωστη λέξη ...
      και τέλος...
      Πίστα!
      Ναι! τόχωσα στην πίστα πέρσυ και πολύ το χάρηκα!Η αίσθηση βράχος ήταν ακόμα πιο έντονη,τα φρένα και το πλαίσιο ήταν ο καλύτερος σύμμαχος του 'ψόφιου' μοτέρ (πατάς στο παρατσάκ και ακουμπάς στο πλαίσιο-γρανίτη) γράφοντας 1:22:08 σχετικά άνετα και σε μόλις 5 γύρους...μετά τα λάστιχα είχαν άλλη γνώμη και απειλούσαν να μου γνωρίσουν τα...χωράφια
      ναι,είναι ψοφίμι είναι 'girlish'που το λένε οι κάτοικοι του πουστονησιού αλλά είναι συμπαθητικό μουτράκι και επι τέλους τη σπάω στη ράτσα των επιτυχημένων με τις 'τριάρες'...και στους τριχωτούς κυρίους των 'μπεμβε' που είναι κατά κόρον παρκαρισμένες έξω από τα σκυλάδικα,και το τελευταίο μαμά ανταλλακτικό είναι το...τασάκι....

      Κόστος σέρβις...εδώ είμαστεεεε! το πρώτο σέρβις έγινε στη μαμά (λάδια φίλτρο)με κόστος 70€...το δεύτερο κόστισε 170€ λάδια φίλτρο λαδιού,αέρα,καμπίνας,και το βλέπω αρκετά λογικό για BMW για τα πατριωτάκια Audiπάντως ακούω τιμές φαρμάκι όπως και για τα όπελ...
      Θάθελα:
      -Ή μερικές δεκάδες αλογάκια ακόμα,...
      -ή την ντιζελοκίνητη έκδοση που πιστεύω του πάει γάντι,
      -μεγαλύτερα παράθυρα στις πόρτες! τι κακό κι αυτό ! μόδα είναι;να βλέπω θέλω ρε κερατάδες όχι να παίζω κουκλοθέατρο!
      -σχάρα πίσω για ποδήλατα...δυστυχώς λόγω αεροτομής δεν υπάρχει να ταιριάζει τίποτα...μόνο οι πανάκριβες της οροφής...

      Έξτρα! τα σχεδιαστικά φάουλ:
      -έχει κουμπάκι στο χειριστηριο/κλειδι του πόρτ-μπαγκάζ αλλά πρακτικά άχρηστο: απλά ξεκλειδώνει...έλεος δηλαδή! κι αν είσαι φορτωμένος πράγματα δε θα περίμενες και να άνοιγε; ε;...
      -αν έχεις ανοιχτό παράθυρο και καθαρίζεις το παρμπρίζ με το πιτσιληστήρι όλο το νεράκι τρέχει πάνω στους διακόπτες των παραθύρων...
      -με λίγη προσοχή στο σχεδιασμό θα χώραγε ρεζέρβα κανονική...ή θα είχε πόρτ μπαγκάζ κορυφαίο -:hmmm: η μπαταρία πίσω τρώει απίστευτα πολύτιμο χώρο...και καλά τη βάλαν πίσω για λόους ασφάλειας/βάρους δε το χάβω...άλλωστε υπάρχουν αρκετά 'μπροστόβαρα' αμάξια που είναι καλοζυγισμένα...το κόλλημα κι αυτό...
      αυτά από μένα...παρόλο αυτά το χαιρόμαστε σχεδόν κάθε μέρα για την ασύγκριτη αίσθηση ασφάλειας που σου εμπνέει (και παρέλειψα αλλά πιστεύω αυτό είναι αυτονόητο)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nassosxlvbros
    • RE: Alfa Romeo 33 Imola. Το πήρα το κορίτσι....!!!

      Ο χρήστης alfista έγραψε:
      Αν έχεις χρόνο πέρνα μια βόλτα από το alfisti.gr να σχηματίσεις προσωπική άποψη. Οι μεγάλες κουβέντες είναι πάντα άτοπες όπως καταλαβαίνεις.

      το να βγαλεις ενα αυτοκινητο αναξιοπιστο ειναι ευκολο......το να προσπαθεις να πεισεις οτι το Α33 ειναι αξιοπιστο...
      νταξ αγαπαμε τα ιταλικα,αλλα ας λεμε τα πραγματα με το ονομα τους....ειχαμε αρκετα παλια αυτοκινητα στην οικογενεια,αναμεσα τους μινι, Α33,αλλα και φουλβια και εσκορτ ΙΙ...ολα ειχαν τα προβληματακια τους,αλλα το εσκορτ ποτε στα 17 χρονια που τοχα δεν το μαζεψε καμια ελπα....σημαινει κατι αραγε αυτο;...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nassosxlvbros
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr