Καλησπέρα!
Σαν κάτοχος μιας BMW 116i 'sport' (και καλά) αγορασμένη τον Ιούνη του 2006 μπορώ να πω με σιγουριά τα παρακάτω:
εντυπώσεις από δρόμο:
-Τιμόνι/φρένα/συμπεριφορά/ζύγισμα/αίσθηση για σεμινάριο...μακράν... παρόλο που τα λάστιχα run flat στερούν κάμποσο κράτημα και αίσθηση...είδικά τα πιρέλι της αρχικής τοποθέτησης...
-Το αμάξι 'καίει' λιγώτερο και από τ'αυτοκίνητο που είχα... (fiesta 1.25)ακόμα και σε πόλη/επαρχιακο...
-Αργό μέχρι να ξεκινήσει μεν, αλλά με αξιοπρεπή τελική...
-Τελικά οι χώροι του είναι επαρκέστατοι για την οικογένεια και όλα τα συμπράγκαλα...(ντάααξ'Οκτάβια δεν είναι,αλλά με λίγη προσεκτική τοποθέτηση όλα χωράνε)...όσο για τους επιβάτες σε πρόσφατο ταξίδι στη Χαλκιδική 5 ενήλικες βολεύτηκαν μια χαρά...καλή θέληση να υπάρχει.
Πόλη:
Έχουμε ένα θεματάκι στο παρκάρισμα...ειδικά αν δεν έχεις αισθητήρες πίσω σε ξεγελάει και νομίζεις πως δε χωράς ενώ στη πραγματικότητα έχεις +40 πόντους 'αέρα'...και η ορατότητα πίσω πάσχει,αλλά είναι θένα εξεικοίωσης...να αναφερθώ ξανά στα φρένα νομίζω είναι περιττό...
Ταξίδι:
αίσθηση 'βράχου' ακόμα και σε στροφές με τελική...η κατανάλωση και η αυτονομία είναι μια έκπληξη! (Αθήνα-Καρπενήσι-Αθήνα με ένα γέμισμα) στις στροφές είναι ακλόνητο και οποιοδήποτε στραβοπάτημα ή αναπάντεχο ξεπερνιέται χωρίς καν να παίξεις βλέφαρο...τα ηλεκτρονικά συστήματα (που δεν τα πίστευα και πολύ)είναι ταχύτατα και άμεσα...η λέξη 'άναψαν 'τα φρένα σε κυνηγητό με κατηφορικές είναι άγνωστη λέξη ...
και τέλος...
Πίστα!
Ναι! τόχωσα στην πίστα πέρσυ και πολύ το χάρηκα!Η αίσθηση βράχος ήταν ακόμα πιο έντονη,τα φρένα και το πλαίσιο ήταν ο καλύτερος σύμμαχος του 'ψόφιου' μοτέρ (πατάς στο παρατσάκ και ακουμπάς στο πλαίσιο-γρανίτη) γράφοντας 1:22:08 σχετικά άνετα και σε μόλις 5 γύρους...μετά τα λάστιχα είχαν άλλη γνώμη και απειλούσαν να μου γνωρίσουν τα...χωράφια
ναι,είναι ψοφίμι είναι 'girlish'που το λένε οι κάτοικοι του πουστονησιού αλλά είναι συμπαθητικό μουτράκι και επι τέλους τη σπάω στη ράτσα των επιτυχημένων με τις 'τριάρες'...και στους τριχωτούς κυρίους των 'μπεμβε' που είναι κατά κόρον παρκαρισμένες έξω από τα σκυλάδικα,και το τελευταίο μαμά ανταλλακτικό είναι το...τασάκι....
Κόστος σέρβις...εδώ είμαστεεεε! το πρώτο σέρβις έγινε στη μαμά (λάδια φίλτρο)με κόστος 70€...το δεύτερο κόστισε 170€ λάδια φίλτρο λαδιού,αέρα,καμπίνας,και το βλέπω αρκετά λογικό για BMW για τα πατριωτάκια Audiπάντως ακούω τιμές φαρμάκι όπως και για τα όπελ...
Θάθελα:
-Ή μερικές δεκάδες αλογάκια ακόμα,...
-ή την ντιζελοκίνητη έκδοση που πιστεύω του πάει γάντι,
-μεγαλύτερα παράθυρα στις πόρτες! τι κακό κι αυτό ! μόδα είναι;να βλέπω θέλω ρε κερατάδες όχι να παίζω κουκλοθέατρο!
-σχάρα πίσω για ποδήλατα...δυστυχώς λόγω αεροτομής δεν υπάρχει να ταιριάζει τίποτα...μόνο οι πανάκριβες της οροφής...
Έξτρα! τα σχεδιαστικά φάουλ:
-έχει κουμπάκι στο χειριστηριο/κλειδι του πόρτ-μπαγκάζ αλλά πρακτικά άχρηστο: απλά ξεκλειδώνει...έλεος δηλαδή! κι αν είσαι φορτωμένος πράγματα δε θα περίμενες και να άνοιγε; ε;...
-αν έχεις ανοιχτό παράθυρο και καθαρίζεις το παρμπρίζ με το πιτσιληστήρι όλο το νεράκι τρέχει πάνω στους διακόπτες των παραθύρων...
-με λίγη προσοχή στο σχεδιασμό θα χώραγε ρεζέρβα κανονική...ή θα είχε πόρτ μπαγκάζ κορυφαίο -:hmmm: η μπαταρία πίσω τρώει απίστευτα πολύτιμο χώρο...και καλά τη βάλαν πίσω για λόους ασφάλειας/βάρους δε το χάβω...άλλωστε υπάρχουν αρκετά 'μπροστόβαρα' αμάξια που είναι καλοζυγισμένα...το κόλλημα κι αυτό...
αυτά από μένα...παρόλο αυτά το χαιρόμαστε σχεδόν κάθε μέρα για την ασύγκριτη αίσθηση ασφάλειας που σου εμπνέει (και παρέλειψα αλλά πιστεύω αυτό είναι αυτονόητο)