Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σειριακά κιβώτια 2πλού συμπλέκτη: Είναι για τον Π.Ο.;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Σειριακά κιβώτια 2πλού συμπλέκτη: Είναι για τον Π.Ο.;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    21
    46
    225
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      coyot last edited by

      Η άφιξη των 7τάχυτων σειριακών (με ημιαυτόματη και πλήρως αυτόματη λειτουργία) κιβωτίων διπλού συμπλέκτη, της ΒΜW και της Πόρσε, είναι γεγονός.
      Στο ελληνικό Άουτο-Μπιλντ αυτού του μήνα υπάρχει και συγκριτικό μεταξύ Μ3 και 911 Καρρέρα με τα αντίστοιχα κιβώτια. Διθυραμβικό για αμφότερα τα κιβώτια.
      Το νέο Έβο προσφέρεται επίσης με σειριακό 6άρι διπλού συμπλέκτη.

      Ουδεμία αμφιβολία υπάρχει ότι σε αποτελεσματικότητα, τόσο σε επιδόσεις, όσο και σε οικονομία, αλλά και σε προστασία μηχανικών μερών, τα κιβώτια αυτά είναι ανώτερα των κλασικών χειροκίνητων, και ουδεμία αμφιβολία υπάρχει ότι γενικότερα, το πεντάλ του συμπλέκτη μετράει αντίστροφα το χρόνο του, στην ιστορία της αυτοκίνησης.
      Η ύπαρξή του μόνον μπελάς είναι για το 90% των ανθρώπων και το 100% των γυναικών. Αλλά και στους αγώνες, απ' ότι αντιλαμβάνομαι, τείνει να καταργηθεί τελείως.

      Είναι καλό αυτό για τον Πραγματικό Οδηγό; (Π.Ο.)
      Μήπως αποστερείται έτσι μίας απόλαυσης, μήπως χάνει δυνατότητες παρέμβασης στη συμπεριφορά του οχήματος (υπάρχουν κάποιες, οριακές έστω, περιπτώσεις όπου η άμεση αποσύμπλεξη με χρήση του κλασικού πεντάλ είναι χρήσιμη ή αναντικατάστατη);

      Τα σειριακά αυτά κατά τι διαφέρουν στην οδηγική πράξη από τα κλασικά αυτόματα με σειριακή δυνατότητα;
      Όταν οι τροχοί τείνουν να σβήσουν τον κινητήρα κατεβάζουν αυτόματα όπως τα κλασικά αυτόματα ή βάζουν νεκρό, άραγε; Στον κόφτη ανεβάζουν αυτόματα ή δεν παρεμβαίνουν;

      Μήπως όλα αυτά τα ερωτηματικά είναι αλλεργία προς την αλλαγή και την πρόοδο;
      Η κατάκτηση της όποιας δεξιότητας από τους ανθρώπους ήταν πηγή υπερηφάνειας γι' αυτούς, καθ' όλη την ανθρώπινη Ιστορία. Όταν η τεχνολογική πρόοδος καθιστούσε περιττή την όποια συγκεκριμένη δεξιότητα, υπήρχαν αρχικά οι ανάλογες αλλεργικές αντιδράσεις.
      Το αυτοκίνητο και η μοτοσυκλέτα απαξίωσαν την κάποτε κυρίαρχη (και ταξικά-ιεραρχικά) υπέροχη τέχνη του ιπππεύειν.
      Η μίζα απαξίωσε τη μανιβέλα. Είμαι βέβαιος ότι τότε οι παληοί, ικανοί και μερακλήδες οδηγοί θα έλεγαν ότι η μίζα είναι για φλωρόπουστες και ότι real men start it with a μανιβέλα.

      Παρακαλείσθε για τις φιλοσοφικές απόψεις σας (από τη σκοπιά της σπορ οδήγησης και ευχαρίστησης μόνον, γενικότερα το θέμα είναι ληγμένο).

      Ο meister Wassilis παρακαλείται για εκλαϊκευμένη τεχνική γνώση.
      Danke.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        coyot last edited by

        Η άφιξη των 7τάχυτων σειριακών (με ημιαυτόματη και πλήρως αυτόματη λειτουργία) κιβωτίων διπλού συμπλέκτη, της ΒΜW και της Πόρσε, είναι γεγονός.
        Στο ελληνικό Άουτο-Μπιλντ αυτού του μήνα υπάρχει και συγκριτικό μεταξύ Μ3 και 911 Καρρέρα με τα αντίστοιχα κιβώτια. Διθυραμβικό για αμφότερα τα κιβώτια.
        Το νέο Έβο προσφέρεται επίσης με σειριακό 6άρι διπλού συμπλέκτη.

        Ουδεμία αμφιβολία υπάρχει ότι σε αποτελεσματικότητα, τόσο σε επιδόσεις, όσο και σε οικονομία, αλλά και σε προστασία μηχανικών μερών, τα κιβώτια αυτά είναι ανώτερα των κλασικών χειροκίνητων, και ουδεμία αμφιβολία υπάρχει ότι γενικότερα, το πεντάλ του συμπλέκτη μετράει αντίστροφα το χρόνο του, στην ιστορία της αυτοκίνησης.
        Η ύπαρξή του μόνον μπελάς είναι για το 90% των ανθρώπων και το 100% των γυναικών. Αλλά και στους αγώνες, απ' ότι αντιλαμβάνομαι, τείνει να καταργηθεί τελείως.

        Είναι καλό αυτό για τον Πραγματικό Οδηγό; (Π.Ο.)
        Μήπως αποστερείται έτσι μίας απόλαυσης, μήπως χάνει δυνατότητες παρέμβασης στη συμπεριφορά του οχήματος (υπάρχουν κάποιες, οριακές έστω, περιπτώσεις όπου η άμεση αποσύμπλεξη με χρήση του κλασικού πεντάλ είναι χρήσιμη ή αναντικατάστατη);

        Τα σειριακά αυτά κατά τι διαφέρουν στην οδηγική πράξη από τα κλασικά αυτόματα με σειριακή δυνατότητα;
        Όταν οι τροχοί τείνουν να σβήσουν τον κινητήρα κατεβάζουν αυτόματα όπως τα κλασικά αυτόματα ή βάζουν νεκρό, άραγε; Στον κόφτη ανεβάζουν αυτόματα ή δεν παρεμβαίνουν;

        Μήπως όλα αυτά τα ερωτηματικά είναι αλλεργία προς την αλλαγή και την πρόοδο;
        Η κατάκτηση της όποιας δεξιότητας από τους ανθρώπους ήταν πηγή υπερηφάνειας γι' αυτούς, καθ' όλη την ανθρώπινη Ιστορία. Όταν η τεχνολογική πρόοδος καθιστούσε περιττή την όποια συγκεκριμένη δεξιότητα, υπήρχαν αρχικά οι ανάλογες αλλεργικές αντιδράσεις.
        Το αυτοκίνητο και η μοτοσυκλέτα απαξίωσαν την κάποτε κυρίαρχη (και ταξικά-ιεραρχικά) υπέροχη τέχνη του ιπππεύειν.
        Η μίζα απαξίωσε τη μανιβέλα. Είμαι βέβαιος ότι τότε οι παληοί, ικανοί και μερακλήδες οδηγοί θα έλεγαν ότι η μίζα είναι για φλωρόπουστες και ότι real men start it with a μανιβέλα.

        Παρακαλείσθε για τις φιλοσοφικές απόψεις σας (από τη σκοπιά της σπορ οδήγησης και ευχαρίστησης μόνον, γενικότερα το θέμα είναι ληγμένο).

        Ο meister Wassilis παρακαλείται για εκλαϊκευμένη τεχνική γνώση.
        Danke.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          coyot last edited by

          Η άφιξη των 7τάχυτων σειριακών (με ημιαυτόματη και πλήρως αυτόματη λειτουργία) κιβωτίων διπλού συμπλέκτη, της ΒΜW και της Πόρσε, είναι γεγονός.
          Στο ελληνικό Άουτο-Μπιλντ αυτού του μήνα υπάρχει και συγκριτικό μεταξύ Μ3 και 911 Καρρέρα με τα αντίστοιχα κιβώτια. Διθυραμβικό για αμφότερα τα κιβώτια.
          Το νέο Έβο προσφέρεται επίσης με σειριακό 6άρι διπλού συμπλέκτη.

          Ουδεμία αμφιβολία υπάρχει ότι σε αποτελεσματικότητα, τόσο σε επιδόσεις, όσο και σε οικονομία, αλλά και σε προστασία μηχανικών μερών, τα κιβώτια αυτά είναι ανώτερα των κλασικών χειροκίνητων, και ουδεμία αμφιβολία υπάρχει ότι γενικότερα, το πεντάλ του συμπλέκτη μετράει αντίστροφα το χρόνο του, στην ιστορία της αυτοκίνησης.
          Η ύπαρξή του μόνον μπελάς είναι για το 90% των ανθρώπων και το 100% των γυναικών. Αλλά και στους αγώνες, απ' ότι αντιλαμβάνομαι, τείνει να καταργηθεί τελείως.

          Είναι καλό αυτό για τον Πραγματικό Οδηγό; (Π.Ο.)
          Μήπως αποστερείται έτσι μίας απόλαυσης, μήπως χάνει δυνατότητες παρέμβασης στη συμπεριφορά του οχήματος (υπάρχουν κάποιες, οριακές έστω, περιπτώσεις όπου η άμεση αποσύμπλεξη με χρήση του κλασικού πεντάλ είναι χρήσιμη ή αναντικατάστατη);

          Τα σειριακά αυτά κατά τι διαφέρουν στην οδηγική πράξη από τα κλασικά αυτόματα με σειριακή δυνατότητα;
          Όταν οι τροχοί τείνουν να σβήσουν τον κινητήρα κατεβάζουν αυτόματα όπως τα κλασικά αυτόματα ή βάζουν νεκρό, άραγε; Στον κόφτη ανεβάζουν αυτόματα ή δεν παρεμβαίνουν;

          Μήπως όλα αυτά τα ερωτηματικά είναι αλλεργία προς την αλλαγή και την πρόοδο;
          Η κατάκτηση της όποιας δεξιότητας από τους ανθρώπους ήταν πηγή υπερηφάνειας γι' αυτούς, καθ' όλη την ανθρώπινη Ιστορία. Όταν η τεχνολογική πρόοδος καθιστούσε περιττή την όποια συγκεκριμένη δεξιότητα, υπήρχαν αρχικά οι ανάλογες αλλεργικές αντιδράσεις.
          Το αυτοκίνητο και η μοτοσυκλέτα απαξίωσαν την κάποτε κυρίαρχη (και ταξικά-ιεραρχικά) υπέροχη τέχνη του ιπππεύειν.
          Η μίζα απαξίωσε τη μανιβέλα. Είμαι βέβαιος ότι τότε οι παληοί, ικανοί και μερακλήδες οδηγοί θα έλεγαν ότι η μίζα είναι για φλωρόπουστες και ότι real men start it with a μανιβέλα.

          Παρακαλείσθε για τις φιλοσοφικές απόψεις σας (από τη σκοπιά της σπορ οδήγησης και ευχαρίστησης μόνον, γενικότερα το θέμα είναι ληγμένο).

          Ο meister Wassilis παρακαλείται για εκλαϊκευμένη τεχνική γνώση.
          Danke.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Η μόνη εμπειρία που έχω είναι με το 6αρι DSG της Βι-Νταμπλγιου που λένε και οι Αμερικάνοι... Οι εντυπώσεις μου είναι άριστες σε γενικές γραμμές, και όπως είχα γράψει και παλαιότερα είχα 2 μόνο παρατηρήσεις: η μία αφορά την εργονομία των flaps για την αλλαγή-τα προτιμώ σταθερά στο τιμόνι. Εφόσον όμως είναι επιλογή του κατασκευαστή, μάλλον δεν χωράει στην παρούσα συζήτηση. Το άλλο σημείο, και το πιό σημαντικό μάλλον, είναι ότι ακόμα και στο χειροκίνητο πρόγραμμα αλλάζει στον κόφτη, αλλάζει αν πέσουν χαμηλά οι στροφές και πατήσεις βαθιά. Ενοχλούμαι διότι όταν είσαι στο χειροκίνητο, θέλεις όντως εσύ να αποφασίζεις. Αν λοιπόν το κιβώτιο γενικότερα δεν είχε αυτές τις 2 'μαύρες' λεπτομέρειες, δεν θα έκανα μάλλον σκέψη ξανά για manual... Προσωπικά, ίσως και λόγο ηλικίας, δεν είμαι προσκολλημένος σε παραδοσιακές απόψεις του στυλ 'πραγματική οδήγηση είναι μόνο με το χειροκίνητο' ή 'το καλό το γκάζι είναι το ντιζάτο-όλα τα άλλα είναι για τον καιάδα' (και τα 1,4 VW ). Προσωπικά αντλώ την ίδια ευχαρίστηση με ένα καλό χειροκίνητο όσο και με ένα καλό DSG. Φυσικά όλα θα ήταν διαφορετικά αν το τελευταίο δεν ήταν αποδοτικό, όπως ας πούμε τα αυτόματα με μετατροπέα ροπής της 'παλιάς' (όχι και τόσο βέβαια) εποχής. Εφόσον όμως έχουμε φτάσει σε έναν συγκεκριμένο βαθμό μηχανολογικής αρτιότητας, δεν βλέπω γιατί κάτι τέτοιο θα πρέπει να μας περιορίζει. Εξάλλου η διαδικασία του οδηγείν δεν είναι μόνο το ανακάτεμα της σούπας, είναι και η κατάλληλη επιλογή της σχέσης για την επόμενη στροφή, το επόμενο κατηφορικό κομμάτι κ.ο.κ. Εφόσον λοιπόν εξακολουθώ να έχω την δυνατότητα της επιλογής, το χαμόγελο στο στόμα θα το έχω...

            Από την άλλη, ένα ακόμα σημείο που θα πρέπει να σταθεί κάποιος, τουλάχιστον για την Ελλάδα, είναι η αδυναμία δυνατότητας εκτέλεσης εργασιών επισκευής πάνω τους. Μέχρι πρότινος, ξέρω ότι απλά γινόταν τράμπα με καινούριο ή ανακατασκευής.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Ο χρήστης Coyot έγραψε:
              Είναι καλό αυτό για τον Πραγματικό Οδηγό; (Π.Ο.)
              Μήπως αποστερείται έτσι μίας απόλαυσης, μήπως χάνει δυνατότητες παρέμβασης στη συμπεριφορά του οχήματος (υπάρχουν κάποιες, οριακές έστω, περιπτώσεις όπου η άμεση αποσύμπλεξη με χρήση του κλασικού πεντάλ είναι χρήσιμη ή αναντικατάστατη);

              Το θέμα είναι καθαρά φιλοσοφικό. Έχεις αναπτύξει και τις δύο πλευρές αλλά δεν παίρνεις θέση. Ένας Πραγματικά Άσχετος Οδηγός (πχ ΓΥΝΑΙΚΑ) δεν μπορεί να οδηγήσει εύκολα το κιβώτιο με τις χειροκίνητες αλλαγές, δεν ξέρει ποια σχέση να επιλέξει, κάνει λάθη κατά την αλλαγή κλπ. Διαλέγοντας το χειροκίνητο κιβώτιο σε αυτοκίνητο που συνήθως προσφέρεται με αυτόματο κιβώτιο, δείχνεις ότι είσαι Π.Ο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dog80 last edited by

                Ο χρήστης Coyot έγραψε:
                Η ύπαρξή του μόνον μπελάς είναι για το 90% των ανθρώπων και το 100% των γυναικών. Αλλά και στους αγώνες, απ' ότι αντιλαμβάνομαι, τείνει να καταργηθεί τελείως

                Αυτό μου θυμίζει αυτό που λένε στο χωριό μου: 'Τί γέννησε η γυναίκα σου, παιδί ή κορίτσι?'

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kovathe last edited by

                  Προσωπικά είμαι προκατειλημμένος με τα αυτόματα κιβωτια.
                  Δεν έχω οδηγήσει αμάξι με DSG, αλλά πραγματικά η ευκολία δε μου λέει τίποτα, ποτέ δε βαριεμαι ν' αλλάζω ταχύτητες, το απολαμβάνω. Το θεωρώ κομμάτι της απόλαυσης να παλεύεις με το κιβώτιο και, αφού δε με ενδιαφέρουν οι χρόνοι, θα προτιμώ πάντα χειροκίνητο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    d1ff last edited by

                    Η μόνη μου εμπειρία με 'αυτοματοποιμένου' είδους κιβώτια ήταν στις 'Καναδέζες' του Στρατού οπότε δεν το θεωρώ και το ιδανικό μέτρο σύγκρισης.
                    Πιστεύω πάντως ότι εντός πόλεως τα 2πλόδισκα στην αυτόματη η την ημιαυτόματη λειτουργία τους είναι
                    απείρως πιο ξεκούραστα ειδικά στα σταμάτα-ξεκίνα.
                    Σε επαρχιακό δρόμο δεν το συζητώ η ευχαρίστηση του κουμπώματος ειδικά για τους κατόχους π.χ S2000 και RX8 είναι απόλαυση όπως και να το κάνουμε!

                    Πάντως πιστεύω πως τίθεται και το θέμα της αντοχής των συμπλεκτών καθότι θεωρητικά τα διπλόσισκα πετυχαίνουν τις τέλειες αλλαγές! Μήπως σε δυνατά αυτοκίνητα είναι πιο χρήσιμο από οικονομικής απόψεως να βάλεις ( εάν προσφέρεται βέβαια ) το DSG,SMG κ.λ.π εξαργυρώνοντας το κόστος του κιβωτίου με λιγότερους καμένους συμπλέκτες?

                    π.χ όσο καλός και έμπειρος οδηγός να είσαι το να ξεκινάς τέζα την Μ3 Ε92 με τα 40,8 kgm συνεχώς δεν νομίζω ότι το σύστημα μετάδοσης θα μακροημερεύσει και πολύ!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης kovathe έγραψε:
                      Προσωπικά είμαι προκατειλημμένος με τα αυτόματα κιβωτια.
                      Δεν έχω οδηγήσει αμάξι με DSG, αλλά πραγματικά η ευκολία δε μου λέει τίποτα, ποτέ δε βαριεμαι ν' αλλάζω ταχύτητες, το απολαμβάνω. Το θεωρώ κομμάτι της απόλαυσης να παλεύεις με το κιβώτιο και, αφού δε με ενδιαφέρουν οι χρόνοι, θα προτιμώ πάντα χειροκίνητο.

                      Ναι έχεις προκατάληψη, κι εγώ είχα.... Νομίζω ότι πρέπει να οδηγήσεις με DSG (ή και απλό σύγχρονο αυτόματο 6-7 ταχυτήτων με σειριακή λειτουργία) στη χειροκίνητη λειτουργία. Και γρήγορα είναι (τα διπλού συμπλέκτη πολύ πιο γρήγορα από εσένα) και με το μοχλό παίζεις και αλλαγή δεν χάνεις και δεν ζορίζεις τίποτα και δεν μπορεί να βάλεις λάθος ταχύτητα και σε μερικά δεν ανεβάζει στον κόφτη και οι επιβάτες δεν τραντάζονται. Και όποτε θέλεις το έχεις σαν αυτόματο και κάαααθεσαι!
                      Το μειονέκτημα που βλέπω με τα αυτόματα είναι ότι είναι δύσκολο να ξεκινήσεις με τις πάντες (σε πισωκίνητο).... μου άρεσε να το κάνω αυτό!! Όπως και το στιγμιαίο μπλοκάρισμα-αποσταθεροποίηση με άφημα συμπλέκτη.
                      Οπότε πίσω στο θέμα μας... εγώ νομίζω ότι είναι και για τον ΠΟ και την ΠΑΟ και για όλους...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kovathe last edited by

                        H αλήθεια είναι ότι θέλω να οδηγήσω DSG από περιέργεια και μόνο, αλλά αμφιβάλλω αν θα το προτιμούσα ποτέ..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          meco last edited by

                          Ο χρήστης drdino έγραψε:
                          Το άλλο σημείο, και το πιό σημαντικό μάλλον, είναι ότι ακόμα και στο χειροκίνητο πρόγραμμα αλλάζει στον κόφτη, αλλάζει αν πέσουν χαμηλά οι στροφές και πατήσεις βαθιά. Ενοχλούμαι διότι όταν είσαι στο χειροκίνητο, θέλεις όντως εσύ να αποφασίζεις. Αν λοιπόν το κιβώτιο γενικότερα δεν είχε αυτές τις 2 'μαύρες' λεπτομέρειες, δεν θα έκανα μάλλον σκέψη ξανά για manual...

                          Από την άλλη, ένα ακόμα σημείο που θα πρέπει να σταθεί κάποιος, τουλάχιστον για την Ελλάδα, είναι η αδυναμία δυνατότητας εκτέλεσης εργασιών επισκευής πάνω τους. Μέχρι πρότινος, ξέρω ότι απλά γινόταν τράμπα με καινούριο ή ανακατασκευής.

                          Ο drdino μίλησε σωστά. Αν έλειπαν οι αλλαγές λίιιιιγο πριν το κόφτη ακόμα αι στο χειροκίνητο τότε θα ήταν τέλεια. Υποτίθεται ότι γίνεται για ασφάλεια αυτό (λες και σε ένα χειροκίνητο δεν μπορεί ο κάθε άσχετος σπάει την κάθε ταχύτητα μέχρι τον κόφτη).

                          Θα διαφωνήσω μόνο στο 'θεματάκι' για την αδυναμία εκτέλεσες εργασιών επισκευής πάνω τους. Όχι ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο αλλά γιατί εδώ και πολλά χρόνια καμία αντιπροσωπία δεν ανοίγει κιβώτια ταχυτήτων (χειροκίνητα ή αυτόματα) για επισκευή. Μόνο κάποιοι 'μάστορες' μπαίνουν σε αυτή τη διαδικασία που φαντάζομαι αν τους προκύψει για κάποιο τέτοιο κιβώτιο θα το επιχειρήσουν. Άλλωστε εσωτερικά δεν διαφέρει και τόσο από ένα κανονικό χειροκίνητο κιβώτιο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Koίτα, εγώ μεταφέρω αυτούσια αυτά που μου είχε πει φίλος που εργαζόταν σε αντιπροσωπεία. Άλλο παράδειγμα που το ξέρω καλύτερα είναι της Lion. Tα αυτόματα των 406 ταξί είχαν βγάλέι ένα προβληματάκι σε μια εξωτερική βαλβίδα, με αστείο κόστος. Και όμως, δεν ήξεραν τι και πώς, οπότε αλλαγή ολόκληρο το κιβώτιο. Από την άλλη, επισκευές εντός αντιπροσωπείας σε κιβώτια γίνονταν και γίνεται...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              eretis last edited by

                              Ο χρήστης kovathe έγραψε:
                              H αλήθεια είναι ότι θέλω να οδηγήσω DSG από περιέργεια και μόνο, αλλά αμφιβάλλω αν θα το προτιμούσα ποτέ..

                              Τις ίδιες αμφιβολίες είχα και ‘γώ …..μέχρι που οδήγησα ένα καρτ με τις ταχύτητες στο τιμόνι -rotax dd2- αν και οι ταχύτητες είναι μόνο δύο -πράγμα που σε κάνει να σκέφτεσαι ότι δεν θα είναι αντικειμενική η κρίση – οι πολλές στροφές μια πίστας και η μικρή απόσταση μεταξύ τους σε κάνει να ξεχνάς ότι έχεις μόνο δύο , με μια λέξη είναι φανταστικά , η οδήγηση με τέτοιο σύστημα αλλαγής σου δίνει το περιθώριο να επικεντρωθείς στο δρόμο

                              Συμφωνώ με τον drdino η αυτόματη αλλαγή λίγο πριν το κόφτη είναι κάτι που λογικά δεν αρέσει στον ΠΟ αναρωτιέμαι όμως πόσες φορές επιμένει ο Π.Ο. να κρατά τις στροφές ψηλά με το κόφτη να κακαρίζει

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                manosk last edited by

                                Με αυτά τα κιβώτια παραμένει η κάπως αυξημένη κατανάλωση (~10%) που είχαν τα κλασικά αυτόματα;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kovathe last edited by

                                  Noμίζω ναι, αν κρίνω από τις καταναλώσεις που ανακοινώνουν οι εταιρίες.
                                  Κάποιος κάτοχος ωστόσο θα μας διαφωτίσει καλύτερα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    meco last edited by

                                    Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                    Με αυτά τα κιβώτια παραμένει η κάπως αυξημένη κατανάλωση (~10%) που είχαν τα κλασικά αυτόματα;

                                    Ανεβαίνει ένα ελάχιστο. Καμία σχέση με τα κλασσικά αυτόματα με μετατροπέα ροπής.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      professeur last edited by

                                      Eίχα βρεθεί στο δίλημμα manual vs DSG πριν 1+1/2 χρόνο περίπου για το GTI. Η συνηθισμένη σκέψη-φράση που έβλεπα στα διάφορα φόρα ήταν ότι το DSG ήταν-είναι ένα καταπληκτικό κιβώτιο με ταχύτατες και πολύ ομαλές αλλαγές. Συνήθως όμως τα 'αρνητικά' δεν γράφονται εύκολα !!!

                                      Μέτα από αρκετό ψάξιμο λοιπόν το feedback που βρήκα από χρήστες και οι αποτρεπτικοί (για μένα) παράγοντες που με οδήγησαν στη μη παραγγελία ήταν οι ακόλουθοι : στο νορμαλ μοντ το κιβώτιο για οικονομία αλλάζει ταχύτητες περίπου στις 2000 στροφές και στις 2500 περίπου έχει φορτώσει τη 4 ταχύτητα(ήμαρτον). Το ότι μπορεί να κατεβάσει ακαριαία δεν μου λέει κάτι καθώς το να κατεβάσεις ακαριαία ειναι σαφώς ΠΙΟ αργό από το να ΜΗΝ κατεβάσεις καθόλου!!! Εννοώ να έχεις 2α ή 3η και κρατώντας την εκεί βλέποντας ότι χρειάζεσαι αυτές τις ταχύτητες (κίνηση, σωστές σφήνες κλπ). Οταν βάλεις το σπορ μοντ το αυτοκίνητο γίνεται άλογο αφηνιασμένο καθώς αλλάζει ταχύτητες στα κόκκινα(ήμαρτον πάλι!) και το πιθανότερο είναι να κουράσει ακόμη και το πιο χαρντ ροκ οδηγό. Στα κόκκινα όλοι αλλάζουμε μεν κάποιες φορέςψαλλά μπορείς να αλλάξεις και στις 5 και στις 6 χιλιάδες. Μου είχαν απαντήσει κάποιοι σε αυτούς τους προβληματισμούς ότι εντάξει το κιβώτιο έχει και χειροκίνητη λειτουργία είτε με το μοχλό είτε με τα 'Αυτάκια'. Οπότε το κέρδος μου ποιο είναι αν επιλέξω τη χειροκίνητη λειτουργία? Τα 1 ή 2 δέκατα ταχύτερων αλλαγών? Ή μήπως το ότι δεν παίρνω το δεξί χέρι από το τιμόνι αν έχω 'Αυτάκια' ? Και αν είναι να το έχω στο χειροκίνητο γιατί το πήρα ?!?

                                      Συνοψίζοντας, είμαι υπέρ ενός ΚΑΛΟΥ χειροκίνητου (με 'σωστό' συμπλέκτη, σωστές διαδρομές και σωστό κούμπωμα) για όσο βαστάει το αριστερό μου πόδι και το δεξί μου χέρι. Όσα προγραμμάτα και να έχει ένα χειροκίνητο δεν μπορεί να φτάσει τα 'προγράμματα' του εγκεφάλου μου και να 'δεί' το δρόμο ή να 'μαντέψει' αν εγώ θέλω να πάω κουλ για 10 στροφές μετά άλλες δέκα να αφηνιάσω, να κοκκινίζω συχνά το δείκτη, να ρολάρω με 6η (και να μην ΚΑΤΕΒΑΣΩ π.χ. σε ένα προσπέρασμα χαλαρό που ενώ εγώ βλέπω ότι μου αρκεί το τέρμα γκάζι της 6ης εκείνο να θεωρεί ότι αφού πάτησα περισσότερο από το 80% της διαδρομής του γκαζιού χρειάζομαι την 5η και να κατεβάζει!). Φυσικά το αυτόματο μου 'στερεί' και τη χαρά ενός τέλειου κατεβάσματος ή ενός τέλειου ανεβάσματος. Μπορέι να φάινομαι 'αισθηματίας' αλλά δεν με ενθουσιάζει να έχω και τα δύο χέρια στο τιμόνι κολλημένα, μου αρέσει να αντλώ ευχαρίστηση ΚΑΙ από το κιβώτιο. Η ΜΟΝΗ περιπτώση που μετανιώνω για το χειροκίνητο είναι στην κίνηση. Αλλά και πάλι το αριστερό μου πόδι δυσανασχετεί. Το δεξί πόδι περίπου τις ίδιες κινήσεις κάνει!

                                      Τέλος το οικονομικό, 2200 ζητάει η VW για το DSG (ενώ στο Λεον το δίνει με ένα χιλιάρικο! ΗΜΑΡΤΟΝ!) και κάθε 80000 θέλει ένα σερβισάκι των 400 (σημερινών) ευρώ. Προσωπικά μου φαινονται ότι έχουν πολύ κακό value for money and for pleasure. Επίσης μιας και αναφέρθηκε στο Auto Bild αναφέρουν ότι στη Μ3 το PDK κοστίζει +2500 χιλιάρικα αλλά σε φυλλάδιο με τον εξτρά εξοπλισμό της Μ3 είδα ότι έχει χρέωση 5000 ευρώ ( τρία ΗΜΑΡΤΟΝ εδώ!). Ποιο είναι το σωστό? Πιθανολογώ το πεντοχιλιάρο αφού τόσο το χρέωνει και η ακατανόμαστη (για τη BMW!) ...Πόρσε. 'τι, εμείς θα πουλάμε φθηνότερα?!?!? Νααααιν, νααααιν μον bmw χενεραλ!!!' ακούστηκε στη Βαυαρία!!!

                                      Φυσικά δεν δηλώνω Π.Ο. επιλέγοντας το χειροκίνητο αλλά εν τέλει δεν με απασχολεί αν θα κάνω το 0-100 σε 0.4' λιγότερο (το οποίο φυσικά οφείλεται στο πρόγραμμα launch control και όχι στην αλλαγή από 1η-2α μόνο.Σπουδαία τα λάχανα δηλαδή. Με έκανε γρηγορότερο ένας σπυριάρης γερμανός προγραμματιστής που έγραψε τη λούπα για την 'τέλεια εκκίνηση' ! (No hard feelings για τους προγραμματιστές: Τους πάω με χίλια γενικά!) ή αν θα αλλάζω τις ταχύτητες σε κάτι δέκατα γρηγορότερα. ΜΟυ είχε μείνει μια παρουσιάση αυτόματων κιβωτίων στο EVO (δυστυχώς δεν θυμάμαι το συγγραφέα. Αν το βρω θα κάνω έντιτ για να τον αναφέρω) όπου έγραφε εγραφε και τη λειτουργία αλλά και όλα τα θετικά και στο τέλος ολοκλήρωνενε με τη φράση (αναφερόμενος σε ένα καλό χειροκίνητο) : είναι σαν να λές ότι σου αρέσει μεν το σεξ αλλά βάζεις άλλον να το κάνει στη θέση σου γιατί εσύ...κουράζεσαι! ' Θεική ατάκα που συμπυκνώνει και τη σκέψη μου !

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        rx8_drifter last edited by

                                        Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                        🙂
                                        Και όμως, δεν ήξεραν τι και πώς, οπότε αλλαγή ολόκληρο το κιβώτιο. Από την άλλη, επισκευές εντός αντιπροσωπείας σε κιβώτια γίνονταν και γίνεται...

                                        Με κακά αποτελέσματα τις περισσότερες φορές.
                                        Κακά τα ψέμματα, το κιβώτιο για να το επισκευάσεις θέλει τέχνη

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          charmak66 last edited by

                                          Αν και εφόσον η χειροκίνητη λειτουργία του κιβωτίου δεν αφήνει καθόλου περιθώρια βούλησης σε αυτοματισμούς (πλην περιπτώσεων προστασίας, όπως πχ σε πολλά κατεβάσματα), δεν βλέπω κανέναν λόγο που Π.Ο. δεν συμμετέχει στην οδήγηση όσο θα θελε.
                                          Η εξάλειψη της χιεροκίνητης λειτουργίας του συμπλέκτη μου φαίνεται σχεδόν αναγκαία, καθώς μου θυμίζει τις εποχές του χειροκίνητου αβανς.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kavoyras last edited by

                                            ioannitis
                                            Συμφωνώ εν μέρει με όσα λές (ειδικά στο οικονομικό θέμα), όμως να σε διορθώσω σε 1-2 πράγματα που έγραψες σχετικά με το DSG-Stronic.

                                            Στη λειτουργία D (οικονομική λειτουργία):
                                            Η λειτουργία του κιβωτίου είναι όντως πολύ smooth και ανάλογα με το πόσο πατάς το γκάζι, αλλάζει τις ταχύτητες στις αντίστοιχες στροφές.Το πατάς λίγο, τις αλλάζει στις 2-2.500rpm.Το πατάς αρκετά στις 3-3.500rpm, το πατάς πολύ στις 4-5.000rpm.Ανάλογα με το στυλ της οδήγησής σου, με το που αφήσεις το γκάζι ή τέλοσπάντων το πατάς λιγότερο από πριν, αν πχ οδηγείς 'ορεξάτα' (όχι με την ταυτότητα στο στόμα ) τότε θα βάλει την επόμενη και την παρα-επόμενη ταχύτητα μετά από λίγο και όχι αμέσως (όπως θα έκανε αν πήγαινες νωχελικά ).
                                            Όντως κάποιες φορές στο D είναι κάπως κουραστικό αν είσαι σε ανηφορικό δρόμο. όπου εσύ πατάς το γκάζι λίγο και αυτό αν διαγνώσει ότι μπορεί να πάει άνετα και με την επόμενη ταχύτητα, θα σου βάλει την επόμενη, οπότε αν χρειαστεί να επιταχύνεις, θα πρέπει πρώωωτα να κατεβάσει το DSG/Stronic και μετά να επιταχύνεις.
                                            Βέβαια υπάρχει και ο αντίποδας που λέει ότι 'καλά, δεν ήξερες ότι θα επιταχύνεις?ας κατέβαζες από τα αυτάκια ή ας πατούσες το γκάζι 0,5sec πιο νωρίς για να κατεβάσει'.
                                            Αρνητικό (για μένα) είναι ότι στη θέση D, μέσα στην κίνηση, αν δεν ακινητοποιηθείς τελείως, το αμάξι ξεκινάει με 2α, ακόμα κι αν σημαίνει ότι θα ξεκινήσεις σε ανηφόρα.Δεν έχει κάποιο πρόβλημα, απλά εμένα με ενοχλεί που το ακούω να πατηνάρει το δίσκο για περίπου 2 sec, μέχρι να πιάσεις τα 10-15km/h όπου η 2α έχει 1000rpm.
                                            Επίσης αρνητικό είναι το ότι κατεβάζει ταχύτητα μόνο αν πατήσεις αρκετά το γκάζι (πχ στο 1/3) ή αν οι στροφές φτάσουν τις 1000rpm περίπου,πράγμα που σημαίνει ότι σε κατηφορικό δρόμο καταπονείς αρκετά τα φρένα, αφού ουσιαστικά δεν φρενάρεις καθόλου με τη μηχανή σου.

                                            Στη λειτουργία S (σπορ λειτουργία):
                                            Το κιβώτιο αλλάζει τις ταχύτητες πιο ψηλά από πριν, όμως και πάλι ανάλογα με το πόσο πατάς το γκάζι.Πατάς λίγο?Βάζει την επόμενη περίπου στις 3-4.000rpm.Το πατάς αρκετά?στις 5.000rpm.Το πατάς πολύ, τότε τις αλλάζει σχεδόν στον κόφτη.
                                            Γενικά το κιβώτιο προσαρμόζεται στο στυλ που έχεις κατά την οδήγηση.
                                            Στα κατεβάσματα τώρα (ή τελοσπάντων όταν πέφτουν οι στροφές), αν πέσουν οι στροφές κάτω από τις 2000rpm, βάζει την προηγούμενη ταχύτητα, οπότε πάλι μεταφέρεσαι στο 'ενεργό' εύρος στροφών.
                                            Βέβαια αν εσύ πηγαίνεις 'ορεξάτα' (αντίστοιχα όπως και στη λειτουργία D), αν αφήσεις το γκάζι (πχ θες να φρενάρεις ή πχ στιγμαία δίστασες και δεν ήθελες να επιταχύνεις άλλο), τότε κρατάει περισσότερο την ταχύτητα που έχει μέσα (από το αν το είχες στο D) αλλά και πάλι αν περάσουν 4-5sec χωρίς να πατάς το γκάζι, θα βάλει την επόμενη αν έτσι έπρεπε να κάνει σε κάποια άλλη περίπτωση (πχ ομαλή επιτάχυνση με λίγο γκάζι).
                                            Αρνητικό για το S είναι ότι βάζει την 1η ταχύτητα ακόμα και όταν πας με 5-10km/h με αποτέλεσμα το αμάξι να είναι και να νιώθεις ότι είναι συνέχεια στην τσίτα, πάντα έτοιμο να κατεβάσει για να έχεις την καλύτερη δυνατή εκμετάλλευση της δύναμης του κινητήρα.Φαντάσου λοιπόν σε κατάσταση 1η-2α-νεκρά κτλ...Το αμάξι θα σε κουράσει πάρα πολύ.(τουλάχιστον εμένα με κουράζει όταν το έχω στο S μέσα στην κίνηση).
                                            Βέβαια αν θες να κάνεις 'σφήνες' ή γενικότερα να ελιχθείς μέσα στην κίνηση ή να κινηθείς γρήγορα, το S είναι το ιδανικό πρόγραμμα για σένα.
                                            Άσε τη λειτουργία D, για όταν θα είσαι χαλαρός...
                                            Τώρα όσο αναφορά τη χειροκίνητη λειτουργία (tiptronic το ονομάζει το manual), απλά ανεβοκατεβάζει ο οδηγός ανάλογα με τη βούλησή του.

                                            Ένα ακόμα αρνητικό που είναι γενικότερο του DSG/Stronic, που δεν το έχει το κλασσικό αυτόματο κιβώτιο:
                                            Όταν σταματάς σε φανάρι, αποσυμπλέκει τελείως την 1η ταχύτητα.Θα μου πείτε ότι αυτό είναι το λογικό.Ας εξηγήσω:Σε ένα απλό tiptronic κιβώτιο με κατανεμητή ροπής, νιώθεις ότι το αμάξι σε παρασέρνει συνέχεια μπροστά.Δηλαδή σε μία ανηφόρα, με ένα 'απλό' αυτόματο κιβώτιο με κατανεμητή ροπής, αφήνεις απλά το φρένο και το αμάξι τσουλάει μπροστά (ή αν είναι μεγάλη ανηφόρα, τουλάχιστον δε σε παίρνει πίσω).Με το DSG/Stronic, αυτό δε συμβαίνει.Δηλαδή όταν αφήνεις το φρένο, τότε συμπλέκει την 1η ταχύτητα.Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα αν δε θες να σε πάρει πίσω σε ανηφόρα, να τραβάς το χειρόφρενο, να αφήνεις το φρένο (με δεμένο το χειρόφρενο) ώστε να αναγνωρίσει ότι θες να ξεκινήσεις και όταν το αμάξι τεινει να ξεκινήσει, το λύνεις και 'φεύγεις'.Βέβαια αυτό λύνεται απλά είτε με τον τρόπο που ανέφερα είτε με το hill hold που πλέον όλα τα audi-VW έχουν στάνταρ όταν έχουν και DSG (από όσα μου είπαν).

                                            Τέλος, ένα αρνητικό που έχει αναφερθεί από κάποιους από το forum (αν κι εγώ μόνο αρνητικό δεν το θεωρώ):
                                            ακόμα και στη χειροκίνητη λειτουργία, αν 'χτυπήσεις' κόφτη τότε το DSG ανεβάζει ταχύτητα ή πέσουν οι στροφές κάτω από τις 900rpm, βάζει την προηγούμενη.Προσωπικά δε βλέπω που είναι το αρνητικό.Και στις 2 περιπτώσεις, είναι ανώφελο να έχεις την επιλεγμένη (δική σου) ταχύτητα.

                                            Κάτι σχετικά με τις καταναλώσεις:
                                            Με το D αν έχεις σε μία διαδρομή περίπου 10lt/100km, τότε με το S θα έχεις περίπου 12lt/100km.
                                            Προσωπικά έχω αμάξι με DSG/Stronic (όπως φαίνεται και στην υπογραφή μου ).

                                            Έχοντας συμβιώσει μαζί του για 4000km πλέον, θα έλεγα ότι δεν έχω μετανιώσει στο ελάχιστον για την επιλογή μου.Δε λέω...μπορεί να έχω χάσει ένα μέρος από αυτήν την αίσθηση της συμμετοχής, όπου έκανα τα πάντα εγώ, όμως παρατήρησα ότι κατάφερα (έχοντας εξοικειωθεί με το κιβώτιο) να επικεντρώνω την προσοχή μου περισσότερο στο δρόμο και για μένα αυτό είναι ένα τεράστιο (+).

                                            Που θέλω να καταλήξω? (γιατί έγραψα και ολόκληρο σεντόνι )
                                            Όπως κάθε κιβώτιο, έτσι και το DSG/Stronic είναι ένα 'πράμα' που για να το μάθεις, θέλει εξοικείωση.Πώς όταν πρωτο-μαθαίναμε να οδηγάμε και είχαμε χειροκίνητο κιβώτιο και μας κακοφαινόταν (μας έσβηνε κτλ), όπου πέρασε καιρός για να εξοικειωθούμε με τη λειτουργία του? Έτσι είναι και το DSG/Stronic και οποιοδήποτε αυτόματο κιβώτιο...θέλει κι αυτό το χρόνο του.Δεν μπορείς να αποκομίσεις γνώμη αν απλά πας μία βόλτα 3-15-30ων λεπτών ή ακόμα και 1ας ώρας, αφού θα σου κακοφανεί καταρχάς που θα βγεις από το κατεστημένο σου 'εγώ αλλάζω τις ταχύτητες και τις αλλάζω σύμφωνα με τη δική μου λογική είτε είναι σωστή είτε λάθος' και θα πρέπει να δεχτείς ότι το κιβώτιο λειτουργεί με μία Χ λογική και θα πρέπει να την αφουγκραστώ για να καταφέρω να πετύχω πάλι αυτό που θέλω εγώ (πχ επιτάχυνση, φρενάρισμα με τη μηχανή κτλ).

                                            Τώρα αν ένα DSG κιβώτιο είναι για Π.Ο.?Δεν μπορώ να στο απαντήσω...
                                            Απλά θα πω κάτι που μου λένε όσοι συγγενείς έμαθαν ότι πήρα το συγκεκριμένο αμάξι και μου λένε:
                                            -Ρε μ@λ@κ@, τόσο πολύ βαριέσαι να αλλάξεις ταχύτητα?Τόσο γέρος νιώθεις?
                                            -Τώρα που το λες...Ναι...Και οι οδηγοί WRC και F1 που οδηγούν αυτόματο-σειριακό, γέροι είναι!!!

                                            Δεν ξέρω τι επιζητάει ο Π.Ο.
                                            Αν θέλει συμμετοχή και το hardcore είναι το χειροκίνητο κιβώτιο, τότε οι οδηγοί του WRC και της F1 τι είναι αν δεν είναι αυτοί Π.Ο.?
                                            Η προσωπική άποψη είναι ότι ένας Π.Ο. χρειάζεται ένα σειριακό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, αν και το να 'ξιφομαχείς' στα στροφιλίκια με το λεβιέ, έχει τη χάρη του( ).

                                            ΥΓ:πληροφοριακά είναι λάθος να επιταχύνεις με τέρμα γκάζι και 6η και 2000rpm, όταν μπορείς να κατεβάσεις 5η ή και 4η, να κάνεις την προσπέρασή σου πιο γρήγορα (και άρα με περισσότερη ασφάλεια), να κάψεις και λιγότερο καύσιμο και να καταπονήσεις και λιγότερο τη μηχανή σου. Ο μόνος λόγος που μπορώ να σκεφτώ ώστε να καταλάβω γιατί να το κάνεις αυτό είναι ότι απλά...βαριέσαι να κατεβάσεις ταχύτητα να επιταχύνεις και να ξανα-ανεβάσεις μετά το προσπέρασμα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr