Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    E
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 72
    • Best 0
    • Groups 0

    eretis

    @eretis

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    72
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location πες Θεσσαλλλονίκη

    eretis Unfollow Follow

    Latest posts made by eretis

    • RE: YAMAHA MT 03

      κοίτα απο τα λίγα που ξέρω είναι ένα μονοκύλινδρο δρόμου ( το μοτέρ είναι απο χτ) με πιρούνι απο φέιζερ είναι ελαφρύ και ευέλικτο μέσα στη πόλη αλλά θα σε κουράσει σε ταξιδια δε ρίχνεις μια ματιά και στο βέρσους της καβασάκι είναι περίπου στο ίδιο στύλ πιο σύγχρονο με δύο κυλίνδρους έχει καλυτερη κάλυψη απο τον αέρα και σίγουρα πιο δυνατό

      βέβαια το καλύτερο θα ήταν να τα οδηγούσες πριν και τα δύο

      posted in Μοτοσικλέτα
      E
      eretis
    • RE: Ράβδοι διαγώνιας αντιστήριξης …!!!!!!!!…..

      αυτό είναι τέρας !! προσωπικά το πρώτο μ' αρέσει περισσότερο , και κρίμα χίλιες φορές που δεν υπάρχει καμιά παρουσίση στον ειδικό τύπο .............είναι θεός όμως

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      eretis
    • RE: Ράβδοι διαγώνιας αντιστήριξης …!!!!!!!!…..

      έτσι ακριβώς ........αυτό ήταν που με κανε να σκεφτώ αν και κατα πόσο θα μπορούσε αυτή η διάταξη να εφαρμοστεί εκ των υστέρων σα κάποιο αυτοκίνητο ,σε ένα group E ας πούμε -αλήθεια επιτρεπονται τέτοιες μετατροπές ;- αρκεί μόνο να συνδεθούν διαγώνεια με ράβδους οι τροχοί -αν και έχω την αίσθηση οτι δεν είναι το μόνο διαφορετικό που έχει το όχημα του Κορρέ .

      το 'παντός εδάφους' όμως στο όχημα του Κορρέ έχει άλλη διάσταση μια που τα καταφέρνει το ίδιο καλά στην άσφαλτο αλλά και σε βράχια !!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      eretis
    • RE: Ράβδοι διαγώνιας αντιστήριξης …!!!!!!!!…..

      αυτό είναι το όχημα του κ. Κορρέ με τις διαγώνιες ράβδους .....δεν είναι φανταστικό; http://www.youtube.com/watch?v=jTCC8BgrIGg

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      eretis
    • RE: Κρασιά

      Καλή χρονιά ……..

      Το θειάφι δεν είναι λίπασμα αλλά μυκητοκτόνο και μαζί με τη γαλαζόπετρα (θειικός χαλκός ) είναι τα δύο παραδοσιακά μυκητοκτόνα για τις αμπελοκαλλιέργειες αλλά και άλλα φυτά από την αρχαιότητα ………………τεσπα μιλάμε για γαστρονομία , και κει τα πάντα είναι υποκειμενικά ……..περί ορέξεως ………………

      posted in Αντίλογος
      E
      eretis
    • RE: Κρασιά

      Δεν υπάρχει τέτοια πρόθεση Γιώργος 123….. (πάντως αυτό με το θειάφι και τα θειώδη αν θες και μπορείς ανάλυσε το ) σε γενικές γραμμές όμως αυτό που κάνει να διαφέρουν τα κρασιά ενός παραγωγού με αυτά ενός οινοποιού -με γνώσεις- είναι η ειδική καλλιέργεια με μύκητες που γίνεται στο κρασί ώστε να ωριμάσει σωστά στο βαρέλι …………καλή χρονιά σε όλους …….με σύνεση στο ποτό και την οδήγηση

      posted in Αντίλογος
      E
      eretis
    • RE: Κρασιά

      Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ123 έγραψε:

      Κρασσσιά !!! εδώ είμαστε λοιπόν ……….κατά την ταπεινή μου άποψη το syrah του ………….μπαρπαβασίλη από την Επανομή είναι ένα από τα καλά κρασιά , όμως το κάθε κρασί θέλει και τη δικιά του «ατμόσφαιρα» αλλά και φαγητό που θα το συνοδέψει σ’ αυτό το μαγευτικό ταξίδι προς το .στομάχι μας .για τα κόκκινα όμως καλό είναι να ανοιχτούν κάνα 20λεπτο ποιο πριν να πέσει με την απαραίτητη προσοχή στη κανάτα χωρίς να έχει μπει ποτέ σε ψυγείο …………καλά κρασσσά !!!

      Αυτο με την κανατα δεν εχει σχεση με την πραγματικοτητα .Ειναι απο αυτα που κυκλοφορουν κατα καιρους .Το κρασι το πινουμε αφου το αφηνουμε να αναπνευσει λιγα λεπτα στο ποτηρι μας .

      Αρχικά τα θειώδη μπαίνουν στο σταφύλι πριν ακόμη κοπεί απ’ το κλήμα , θειαφίζεται δλδ για προστασία του τσαμπιού -για να μην σαπίσουν οι ρόγες – έτσι μικροποσότητα από θειάφι μένει στο μούστο μετά το πάτημα , υπάρχουν βέβαια και περιπτώσεις όπου μερικοί προσθέτουν θειάφι και κατά τη ζύμωση του κρασιού , ο λόγος που μπαίνει σαν πρόσθετο είναι για να προστατευθεί το κρασί από την οξείδωση . το θειάφι ενεργεί σαν «αντιαεροπορικό» μένοντας στην επιφάνεια του κρασιού μην επιτρέποντας το οξυγόνο να έρθει σε επαφή με το κρασί , αυτός είναι και ο λόγος που ένα κρασί πρέπει να «μείνει» λίγο χρόνο μέσα σε κανάτα πριν το πιούμε , αυτό δλδ που γίνεται στην πραγματικότητα βάζοντας το κρασί σε κανάτα είναι να μειώνονται τα θειώδη τα οποία καταστρέφονται όταν έρχονται σε επαφή με το οξυγόνο αφήνοντας παράλληλα να βγουν στην επιφάνεια τα αρώματα του κρασιού .σου προτείνω να το δοκιμάσεις , βάζοντας τη μισή ποσότητα σε κανάτα .

      posted in Αντίλογος
      E
      eretis
    • RE: Κρασιά

      Κρασσσιά !!! εδώ είμαστε λοιπόν ……….κατά την ταπεινή μου άποψη το syrah του ………….μπαρπαβασίλη από την Επανομή είναι ένα από τα καλά κρασιά , όμως το κάθε κρασί θέλει και τη δικιά του «ατμόσφαιρα» αλλά και φαγητό που θα το συνοδέψει σ’ αυτό το μαγευτικό ταξίδι προς το .στομάχι μας .για τα κόκκινα όμως καλό είναι να ανοιχτούν κάνα 20λεπτο ποιο πριν να πέσει με την απαραίτητη προσοχή στη κανάτα χωρίς να έχει μπει ποτέ σε ψυγείο …………καλά κρασσσά !!!

      posted in Αντίλογος
      E
      eretis
    • RE: ΜΑΚΑΡΙ Ο ΑΗ ΒΑΣΙΛΗΣ ΝΑ....

      Οκ. είναι γνωστό από παλιά Αϊ Βασίλης ντεν υπάρχει ή και αν υπάρχει αυτό που ζητάμε του φαίνεται δύσκολο και μας «κερνάει» ελαφάκια και τι του ζητήσαμε λίγους θεατές μα είναι τόσο δύσκολο επιτέλους ;

      ΥΓ. …………. Όσο για τις βόμβες αυτό που κάνουν τελικά είναι να καταστρέφουν το «σπίτι» του βομβιστή ………Χρόνια πολλά καλά και …….σφαιράτα !!!!!!!!!!

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      E
      eretis
    • RE: Χιονολάστιχα

      Είναι απίστευτο το πόσο βοηθούν τα χιονολάστιχα …………έτυχε να τα δοκιμάσω για πρώτη φορά σε κάποιο ανοιχτό επαγγελματικό φορτηγό , έπρεπε να μετακινηθώ μ’ αυτό και ξέροντας από πριν το πόσο δύσκολη συμπεριφορά έχουν σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης –ανοιχτά διαφορικά και καθόλου κάθετο βάρος στους κινητήριους τροχούς …σκέτη κόλαση -έτυχε όμως να φοράει χιονολάστιχα ο θεός να τα κάνει δλδ αφού το μισό πέλμα έλειπε παρά αυτά το τουτού πήγαινε σα να μην συμβαίνει τίποτα . μάλιστα δεν χρειάστηκε ποτέ να βάλω αλυσίδες μόνο κάνα δύο τσουβαλάκια με άμμο και αρχηγός !!!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      eretis
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr