-
αυτός επι Μακλάρεν και τώρα με Φερράρι πόσα κονόμαγε τον χρόνο και τα σκορπάει έτσι και θέλει να την κάνει τόσο γρήγορα;;;
-
http://www.ams.gr/news/preview_news.asp ... A_ID=71607
Δε ντρεπονται ρε να του βαλουν και προστιμο...Σιγα πηγαινε για τα δεδομενα του
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Το παλιο Χοκενχάιμ ηταν αισχος με μετριους αγωνες (εξαιρεση το 2000), ενω και η Σουζουκα ηταν ωραια ως πιστα. Ως φοντο τι να δουμε τη ροδα ή την αλλη μιση πιστα;Ό,τι φόντο βλέπεις και στο Nordschleife. Εγώ συμφωνώ με τον Hellenic tifosi, μου αρέσουν οι πίστες με αισθητή υψομετρική διαφορά, πραγματικά προσθέτει την τρίτη διάσταση στην οδήγηση. Οι πίστες αυτές είχαν 'χαρακτήρα', ήταν/είναι διαφορετικές σε αίσθηση για τον θεατή αλλά και σε απαιτήσεις από τα αυτοκίνητα. Αυτό έδινε μια ποικιλία στο πρωτάθλημα καθώς άλλες ομάδες ευνοούνταν από τη μια πίστα και άλλες από κάποια άλλη.
Σχετικά με το 'φόντο', πολλές από τις τωρινές πίστες ξεχωρίζουν μόνο από τα σήματα των χορηγών, ή κανένα αρχιτεκτονικό χαρακτηριστικό όπως τα σκέπαστρα στις θέσεις γύρω από τη τελευταία φουρκέτα στη Sepang.
Η Valencia ειδικά ήταν τρομερή απογοήτευση εμφανισιακά. Δεν παραγνωρίζω ότι η ασφάλεια είναι ο λόγος που έκανε τη διαδρομή να μοιάζει φτυστή με αγώνα CART, ούτε και τα τοπία έλεγαν κάτι. Αν διοργανωνόταν στη Θεσσαλονίκη λχ. θα ήταν σαν να έτρεχαν από τα Σφαγεία στο Καλοχώρι. Άσε που από άποψη δράσης ήταν σαν Nascar...
-
H σοβαρή πίστα θέλει δέντρα, γρασίδι αριστερά δεξιά και άμμο στις στροφές. Όπως Βέλγιο, παλιό Χοκενχάιμ, Ίμολα, Μόντσα...
Εν τω μεταξύ οι καινούριες πίστες είναι που είναι χάλια σε εμφάνιση - ένα γκρίζο πράγμα - υποτίθεται πως ευνοούν το προσπέρασμα και διάφορετικές γραμμές?????
Εγώ το αντίθετο βλέπω, αλλά τέλος πάντων... Η τρέχουσα δεκαετία είναι πολύ πιο μάπα από την προηγούμενη για τη Φόρμουλα ένα. Τέλος!
-
ΟΛΕΣ οι πιστες του τιλκε ευνοουν τα προσπερασματα , το προβλημα ειναι τα αυτοκινητα , και οπως ειπε και ο ντεννις για το 1968 τον πρωτο αγωνα που κερδισε η μακλαρεν, ηταν απιστευτα βαρετος.
ποια προσπερασματα θα μπορουσαν να γινουν και δεν εγιναν? στην βαλεντσια ο αγωνας ηταν τρενακι , δε φταιει η πιστα , ο νακαχιμα προσπερασε και ο αλονσο θα προσπερναγε αν ειχε μεινει μεσα.
-
Και στο Βέλγιο γιατί έγιναν 500 τότε?
-
γιατί ταχυτερα αυτοκινητα εμειναν πίσω στην εκκινηση και λόγω βροχης
-
Όχι αυτό δεν ισχύει, ο ΚΡ έκανε 2 προσπεράσεις στην κορυφή χωρίς βροχές. Τον Κόβα τον βγάζω έξω, αν και αν τον πετούσαμε στη Βαλένθια εκεί που έπεσε θα έμενε.
-
Ο Raikkonen ανανέωσε το συμβόλαιό του για 2 χρόνια ακόμη με την Ferrari.
http://f1.gpupdate.net/en/news/2008/09/ ... -contract/
Πραγματικά κρίμα, ελπίζω τουλάχιστον να δω τον αλόνσο στην BMW. -
Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
Ο Raikkonen ανανέωσε το συμβόλαιό του για 2 χρόνια ακόμη με την Ferrari.
http://f1.gpupdate.net/en/news/2008/09/ ... -contract/' target='_blank
Πραγματικά κρίμα, ελπίζω τουλάχιστον να δω τον αλόνσο στην BMW.Στο τέλος του 2009 δεν έληγε έτσι κι αλλιώς το συμβόλαιο του; Άρα μιλάμε για επέκταση ενός έτους, όχι 2.
-
Και τώρα ο Νάντο τι θα κάνει;
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Και τώρα ο Νάντο τι θα κάνει;BMW ίσως; Νομίζω είχαν πει στην BMW ότι προς το τέλος της season ανακοινώνουν οδηγούς άρα σύντομα θα μάθουμε.
-
Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
Και τώρα ο Νάντο τι θα κάνει;
BMW ίσως; Νομίζω είχαν πει στην BMW ότι προς το τέλος της season ανακοινώνουν οδηγούς άρα σύντομα θα μάθουμε.
''Asked by reporters at Monza if he would enjoy being Robert Kubica's team-mate, the former double world champion replied: 'Robert and I drove together in karts. He is a very good friend of mine.'
So can the Spaniard see himself sharing a Formula One team with the 23-year-old Pole? 'Why not?' he smiled, according to the German news agency SID.''
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 0655.shtml
Αντε να δούμε...
-
BMW πρέπει να πάει. Αν κάτσει να δουλέψει, με το χάος στη Φερράρι και τις χαζομαρούλες στη ΜακΛάρεν μπορεί να το σηκώσει.
-
Πάντως ΙΜΗΟ ο Αλόνσος δεν πρόκειται ποτέ να οδηγήσει για την Scuderia. ότι πιθανότητες υπήρχαν απλά δεν υπάρχουν πια....
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Και τώρα ο Νάντο τι θα κάνει;Πάντως ΙΜΗΟ ο Αλόνσος δεν πρόκειται ποτέ να οδηγήσει για την Scuderia. ότι πιθανότητες υπήρχαν απλά δεν υπάρχουν πια....
*Φτάνει και η Monza, και ενδεχομένως στα επόμενα 24ωρα να λυθούν οι απορίες μας σχετικά με το μεταγραφικό παζάρι και τις επικείμενες αλλαγές στις συνθέσεις των ομάδων ενόψει του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος του 2009. Βρισκόμαστε εν μέσω καταιγίδας, ύστερα από την ποινή που δέχθηκε στο Βέλγιο ο Lewis Hamilton με αποτέλεσμα τα παρασκηνιακά να έχουν την τιμητική τους. Και, φυσικά, έχουμε και μεγάλη μάχη για τον τίτλο με πρωταγωνιστές πλέον τον Βρετανό οδηγό της McLaren-Mercedes και τον Felipe Massa.
Κι όμως, εγώ δεν νιώθω την ίδια αγωνία με πέρυσι. Δεν μου σηκώνεται η τρίχα, δεν ξαγρυπνώ για τον επόμενο αγώνα. Έχει ενδιαφέρον, δεν λέω, αλλά το φετινό πρωτάθλημα δεν είναι σαν το περυσινό. Κι εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι...
Ο Massa φέτος κάνει την προσωπική του υπέρβαση. Κλείνει συνεχώς στόματα και δείχνει απίστευτη ωριμότητα με ελάχιστες εξαιρέσεις, όπως το Silverstone. Όμως, πώς να το κάνουμε, δεν έχει το ειδικό βάρος για να αποτελέσει ηγέτη μιας ιστορικής ομάδας όπως η Ferrari. Προσοχή: δεν λέω ότι δεν το αξίζει. Η αλήθεια είναι ότι δουλεύει σαν σκυλί - και μπράβο του. Απλώς, δεν έχει την ισχυρή προσωπικότητα που πρέπει να συνοδεύει έναν οδηγό από τις πράξεις του οποίου μπορεί να κριθεί το αν μια ολόκληρη χώρα θα πέσει σε εθνικό πένθος ή όχι. Και αναφέρομαι φυσικά στη γειτονική μας Ιταλία.
Από την άλλη, ο Kimi Raikkonen μπορεί αλλά δεν θέλει. Είναι παγκόσμιος πρωταθλητής κι όμως το παγωμένο του στιλ τον χρίζει απλησίαστο. Δύσκολα μπορεί κάποιος να ταυτιστεί μαζί του. Για κάντε μιαν απλή αντιπαράθεση. Ο Φινλανδός μπαίνει, οδηγεί, βγαίνει και εξαφανίζεται. Ο μέσος tifosi ντύνεται στα χρώματα της Scuderia, καρφώνεται μπροστά στην τηλεόρασή του ή στην κερκίδα και αν ο αγώνας δεν πάει καλά μπορεί και να βάλει και τα κλάματα. Την ώρα που ο πρώτος παίρνει εκατομμύρια και ο άλλος ζει στο μεροκάματο.
Συμπέρασμα; Η Ferrari χρειάζεται έναν ηγέτη. Έναν οδηγό που εκτός από δουλευταράς όπως ο Massa ή υπερταλέντο όπως ο Raikkonen να είναι και τσαμπουκάς. Να μπορεί να «μιλάει» στα πλήθη και να μπορεί να παίξει το επικοινωνιακό παιχνίδι. Να μπορεί να γίνει αντικείμενο λατρείας. Να τον λένε... Fernando Alonso. Έχω αρχίσει να πιστεύω ακράδαντα ότι η μεταγραφή αυτή θα αλλάξει τη ροή των πραγμάτων στη Formula 1. Είτε γίνει φέτος είτε του χρόνου είτε όποτε. Αρκεί να γίνει.
Για σκεφτείτε να έχει η Ferrari έναν οδηγό που επί μία δεκαετία θα τρέχει με πρώτο στόχο να κερδίσει τον Lewis Hamilton. Να είναι έστω και ένα μέτρο μπροστά από τις McLaren. Να κοιτά τον Ron Dennis και να του γελάει ειρωνικά φωνάζοντας με τη σιωπή του ότι είναι το Νο1. Και, φυσικά, με το μεσογειακό του ταπεραμέντο θα γίνει και αυτός ένας πραγματικός tifosi. Άλλωστε Ιταλοί, Ισπανοί, «una fatsa una ratsa»!
Απέναντί του θα έχει το φαινόμενο Lewis που όσο θα ωριμάζει θα είναι και ισχυρότερος αντίπαλος. Και φυσικά ηγέτης του αντίπαλου στρατοπέδου με το οποίο φαίνεται ότι θα είναι πάντα συνδεμένος.
Κι από εκεί και πέρα, ελπίζουμε να έχουμε και άλλους μέσα στο παιχνίδι. Την BMW, την Toyota, τη Honda που ως μεγάλοι κατασκευαστές πρέπει πάντα να υπολογίζονται. Άλλωστε, θα υπάρχουν κι άλλα σπουδαία ταλέντα που εγγυημένα θα μας χαρίσουν άφθονες συγκινήσεις τα επόμενα χρόνια. Με πρώτο όνομα στη λίστα τον Robert Kubica και από κοντά του -το πουλέν μου- τον Sebastien Vettel. Έναν οδηγό που με έχει εντυπωσιάσει με όσα κάνει στην πίστα στα πρώτα του ακόμα βήματα στη Formula 1 αλλά που -το κυριότερο- με έχει κερδίσει με το χαρακτήρα του. Με τη συμπεριφορά και το χαμόγελό του όσες φορές τον έχω συναντήσει στα paddock. Και θα υπάρξουν κι άλλοι. Είτε που ακόμα παραμένουν αφανείς ήρωες (βλέπε Adrian Sutil) είτε που θα μας προκύψουν προσεχώς όπως ο Bruno Senna, o Nico Hulkenberg και ο Romain Grosjean.
Τα καλύτερα λοιπόν έρχονται αλλά βάση για να είναι συναρπαστική η Formula 1 τα επόμενα χρόνια, είναι να ντυθεί στα κόκκινα ο Alonso. Αργά ή γρήγορα...*
MSFREE - Πάνος Σεϊτανίδης
-
Ισπανικη εφημεριδα γραφει οτι η συμφωνια BMW-Alonso θα ανακοινωθει τη Δευτερα...
Ο Μπριατορε ειχε πει οτι οταν φυγει ο Αλόνσο από τη Ρενώ θα φυγει και αυτός. Το ξαναειπε οτι μαλλον θα φυγει από την Φ1 τωρα στο επισιμο site της Φ1.Αρα ειναι πολύ μεγαλες οι πιθανοτητες να ειναι ο Ναντο ντυμένος στα ασπρα του χρονου παρεα με τον Κούμπιτσα
-
Kριμα πολυ κριμα. Οι γενναιες αποφασεις κανουν τους μεγαλους και η Φερραρι δεν εδειξε γεναιοτητα. Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω τι ειδαν στον Κιμι φετος και εσπευσαν να τον κλεισουν για το 2010. Αδιανοητο.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Kριμα πολυ κριμα. Οι γενναιες αποφασεις κανουν τους μεγαλους και η Φερραρι δεν εδειξε γεναιοτητα. Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω τι ειδαν στον Κιμι φετος και εσπευσαν να τον κλεισουν για το 2010. Αδιανοητο.τουλάχιστον!
πραγματικά εύχομαι να πάει σε μία BMW δυνατή να την κάνει ακόμα δυνατότερη και να πρωταγωνιστήσει κλείνοντας ιταλικά στόματα ....εκτός των εγγλέζικων.
αυτός ο Μάσα βύσμα έχει εκεί μέσα; Δηλ ένα δίδυμο Κιμι-Ναντο γιατί είναι τόσο καταστρεπτικό; Το φετινό τσίρκο του δεν στηρίζουμε τον Μάσα αλλά στα ίσα όλα παρότι βγάζει μάτια η επίδοση του Μασα (για φέτος μιλάω μόνο) είναι καλύτερο;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
αυτός ο Μάσα βύσμα έχει εκεί μέσα; Δηλ ένα δίδυμο Κιμι-Ναντο γιατί είναι τόσο καταστρεπτικό; Το φετινό τσίρκο του δεν στηρίζουμε τον Μάσα αλλά στα ίσα όλα παρότι βγάζει μάτια η επίδοση του Μασα (για φέτος μιλάω μόνο) είναι καλύτερο;Ο Massa υπήρξε μια χαρούλα οδηγός στο πλάι του MS, έχασε πέρσι από τον Kimi, και παρ' όλες τις αντίθετες προβλέψεις και την κακή αρχή, φέτος του έχει πάρει το σκαλπ.
Γιατί να φύγει λοιπόν, εφ' όσον φαίνεται ότι είναι συνεργάσιμος, ακούει, παίζει το νο2 όταν χρειάζεται και δε δημιουργεί πρόβλημα;
Διάφορα Νέα - Σεπτέμβριος 2008