-
Με περιέργεια είδα την ανακοίνωση του ετήσιου διαγωνισμού «Gti της Χρονιάς» (που αποτελεί πλέον θεσμό), στους τελευταίους 4Τ.
Η επιλογή των αυτοκινήτων είναι αν μη τι άλλο περίεργη. Από τη μια έχουμε το 206RC και από την άλλη το Ignis Sport. Αυτοκίνητα όπως το Sporting δεν ξέρω τι δουλειά έχουν σ’αυτή την αναμέτρηση ενώ το Yaris αν θυμάμαι καλά είχε συμμετάσχει και παλιότερα (?). Η 147 ti πότε δοκιμάστηκε αλήθεια στο περιοδικό? (δεν μπορώ να φανταστώ ότι το έχασα αυτό...)
Τι να υποθέσω? Δεν υπάρχει επαρκής παραγωγή Gti πλέον? Οι εταιρείες δεν ενδιαφέρθηκαν? Προσωπικά ξέρω ότι θα μου αρέσει η εκδήλωση, με τόσα ετερόκλητα αυτοκίνητα στην πίστα, αλλά θέμα σύγκρισης δύσκολα τίθεται. Να σπεύσω να τονίσω ότι θα περιμένω και το επόμενο τεύχος, όπου θα υπάρχουν φαντάζομαι περισσότερες λεπτομέρειες.
-
Με περιέργεια είδα την ανακοίνωση του ετήσιου διαγωνισμού «Gti της Χρονιάς» (που αποτελεί πλέον θεσμό), στους τελευταίους 4Τ.
Η επιλογή των αυτοκινήτων είναι αν μη τι άλλο περίεργη. Από τη μια έχουμε το 206RC και από την άλλη το Ignis Sport. Αυτοκίνητα όπως το Sporting δεν ξέρω τι δουλειά έχουν σ’αυτή την αναμέτρηση ενώ το Yaris αν θυμάμαι καλά είχε συμμετάσχει και παλιότερα (?). Η 147 ti πότε δοκιμάστηκε αλήθεια στο περιοδικό? (δεν μπορώ να φανταστώ ότι το έχασα αυτό...)
Τι να υποθέσω? Δεν υπάρχει επαρκής παραγωγή Gti πλέον? Οι εταιρείες δεν ενδιαφέρθηκαν? Προσωπικά ξέρω ότι θα μου αρέσει η εκδήλωση, με τόσα ετερόκλητα αυτοκίνητα στην πίστα, αλλά θέμα σύγκρισης δύσκολα τίθεται. Να σπεύσω να τονίσω ότι θα περιμένω και το επόμενο τεύχος, όπου θα υπάρχουν φαντάζομαι περισσότερες λεπτομέρειες.
-
Με περιέργεια είδα την ανακοίνωση του ετήσιου διαγωνισμού «Gti της Χρονιάς» (που αποτελεί πλέον θεσμό), στους τελευταίους 4Τ.
Η επιλογή των αυτοκινήτων είναι αν μη τι άλλο περίεργη. Από τη μια έχουμε το 206RC και από την άλλη το Ignis Sport. Αυτοκίνητα όπως το Sporting δεν ξέρω τι δουλειά έχουν σ’αυτή την αναμέτρηση ενώ το Yaris αν θυμάμαι καλά είχε συμμετάσχει και παλιότερα (?). Η 147 ti πότε δοκιμάστηκε αλήθεια στο περιοδικό? (δεν μπορώ να φανταστώ ότι το έχασα αυτό...)
Τι να υποθέσω? Δεν υπάρχει επαρκής παραγωγή Gti πλέον? Οι εταιρείες δεν ενδιαφέρθηκαν? Προσωπικά ξέρω ότι θα μου αρέσει η εκδήλωση, με τόσα ετερόκλητα αυτοκίνητα στην πίστα, αλλά θέμα σύγκρισης δύσκολα τίθεται. Να σπεύσω να τονίσω ότι θα περιμένω και το επόμενο τεύχος, όπου θα υπάρχουν φαντάζομαι περισσότερες λεπτομέρειες.
-
Κακά τα ψέμματα η κατηγορία των Gti έχει φθίνουσα πορεία τα τελευταία χρόνια,τουλάχιστον στην υπόλοιπη Ευρώπη.Καθαρόαιμα πια δεν βγαίνουν στα μικρά και άντε να συναντήσεις κάνα TypeR στα μεσαία,αυτοκίνητα που αφθονούν έξω αλλά εδώ είναι δύσκολο να αποκτηθούν.Επομένως,όταν δεν υπάρχει πληθώρα ανταγωνισμού είναι αντίστοιχα δύσκολο το έργο των δημοσιογράφων,ιδιαίτερα τη στιγμή που και αυτά που υπάρχουν στοχεύουν το καθένα σε διαφορετικό κοινό κατά βάση (από άλλο ανέκδοτο το CupraR και από άλλο το FocusRS) οπότε πρέπει ουσιαστικά περισσότερο να ζυγίσουν όλα τα χαρακτηριστικά και να βρουν τι ταιριάζει σε ποιά μερίδα κοινού παρά να αποφανθούν πιο είναι το καλύτερο.Μπέρδεμα!
-
Νομίζω ότι ο ρόλος των δημοσιογράφων είναι πολύ δύσκολος. Φαντάζομαι ότι δεν περνάει τελείως από το χέρι τους, θα πρέπει να κάνουν ό,τι μπορούν με αυτά που τους δίνουν οι αντιπροσωπίες.
Μου κάνει κάποια έκπληξη η απουσία του Cooper Works και μπορώ μόνο να υποθέσω ότι δεν υπήρχε διαθέσιμο αυτοκίνητο από την BMW Hellas.
Από την άλλη, ανάμεσα στα διαγωνιζόμενα αυτοκίνητα, είναι φανερό ποια 2 θα είναι τα μεγάλα φαβορί. Τα υπόλοιπα παίζουν μάλλον το ρόλο κομπάρσου κάτι που δεν ίσχυε πέρσι.
-
Eγώ πάντως φίλε Βασίλιε,δεν πρόκειται να ψηφίσω κανένα από τα δύο φαβορί .
Πιστεύω ότι η τιμιότερη πρόταση,όσον αφορά την οδηγική απόλαυση στα λεφτά της είναι το Ignis sport,πολύ περισσότερο αν τοποθετηθεί ένα καλύτερο σετ αμορτισέρ.
Σε όλους τους άλλους υποψηφίους,των δύο φαβορί περιλαμβανομένων, βρίσκω άλλες πιο ενδιαφέρουσες προτάσεις οδηγικά στα ίδια χρήματα.
Όλα αυτά ισχύουν με δεδομένη την απουσία του Ford Sportka -
Ναι, γιατί λείπει το Sportka; Κατούρησε δηλαδή στο πηγάδι; Και τι το σπουδαίο έχει το υπερτιμημένο Ibiza Top Gun; Μήπως για να τους δώσουν μια ευκαιρία, που την προηγούμενη φορά που βγάλανε 'φτιαγμένο' 1400άρι Ibiza ήταν πιο αργό κι απ'το νορμάλ;
-
Aναπολώ τις χρονιές 1990-1995 ... τότε που τα Gti μικρά, μικρομεσαία και μεσαία ήταν αναπόσπαστο κομμάτι της αγοράς ... και της ζωή μας ...
Charade Gtti, Swift Gt, Renault 5 Gt Turbo, Punto Gt, Uno Turbo, 106 Rallye, Metro 114Gti, Clio sport, Fiesta XR2, Polo Gti, Corsa Gti, και όλα τα αντίστοιχα των άλλων κατηγοριών ... Μία πληθώρα άγριων αυτοκινήτων για όλα τα βαλάντια και όλα τα γούστα και όλες τις οδηγικές συνήθειες ...
Ολα γρήγορα και άγρια, παιχνιδιάρικα με 'απολίτιστους' κινητήρες ... και πολλές φορές, άκρως επικίνδυνα ... αν δεν τους έκανες τα χατήρια ...Τώρα, 2003-2004 τι έμεινε? Η αναζήτηση μερικών Gti μπας και καταφέρουμε να βγάλουμε το Gti της χρονιάς ...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ναι, γιατί λείπει το Sportka; Κατούρησε δηλαδή στο πηγάδι; Και τι το σπουδαίο έχει το υπερτιμημένο Ibiza Top Gun; Μήπως για να τους δώσουν μια ευκαιρία, που την προηγούμενη φορά που βγάλανε 'φτιαγμένο' 1400άρι Ibiza ήταν πιο αργό κι απ'το νορμάλ;Για το SportKa φταίει η αντιπροσωπία. Δεν μπορώ να βρω άλλο λόγο. Και ήταν η τελευταία ευκαιρία να το προωθήσουν δυναμικά. Υποτίθεται ότι εισάγεται μόνο Κ.Π. αλλά το ίδιο ισχύει (εξ όσων γνωρίζω) και για το Focus ST, ας πούμε.
Όσο για το Ibiza μπορώ να φανταστώ μόνο ότι μπήκε επειδή είναι μια ελληνική προσπάθεια για την οποία αρκετοί έχουν ενδιαφέρον (καλώς ή κακώς, δεν το εξετάζουμε).
-
Παλιοτερα μπορούσαν να ψηφίσουν ΟΛΟΙ οι αναγνωστες σε ολη την ΕΛΛΑΔΑ και να έχουν μια ελπίδα να το κερδίσουν. Από πέρυσι όμως φαίνεται ότι μετράει ΜΟΝΟ η γνωμη των αναγνωστών στην ΑΘΗΝΑ που μπορούν να πάνε στα Μέγαρα εκείνη την ημέρα. Αδικία (για τους ανα την Ελλάδα και τον κόσμο αναγνώστες) και κρίμα γι αυτή την επιλογή ανάδειξης....
-
Ο χρήστης sakinen έγραψε:
Παλιοτερα μπορούσαν να ψηφίσουν ΟΛΟΙ οι αναγνωστες σε ολη την ΕΛΛΑΔΑ και να έχουν μια ελπίδα να το κερδίσουν. Από πέρυσι όμως φαίνεται ότι μετράει ΜΟΝΟ η γνωμη των αναγνωστών στην ΑΘΗΝΑ που μπορούν να πάνε στα Μέγαρα εκείνη την ημέρα. Αδικία (για τους ανα την Ελλάδα και τον κόσμο αναγνώστες) και κρίμα γι αυτή την επιλογή ανάδειξης....Θα συμφωνήσω σ'αυτό. Νομίζω ότι ο μόνος λόγος που το έκαναν ήταν για να αποκλείσουν φαινόμενα όπως το να στείλει ο Βασίλης ή ο Σάκης από 50 κουπόνια. Αλλά θα μπορούσε να βρεθεί ένας τρόπος...
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Θα συμφωνήσω σ'αυτό. Νομίζω ότι ο μόνος λόγος που το έκαναν ήταν για να αποκλείσουν φαινόμενα όπως το να στείλει ο Βασίλης ή ο Σάκης από 50 κουπόνια. Αλλά θα μπορούσε να βρεθεί ένας τρόπος...
Δεν νομίζω ότι είναι αυτός ο λόγος. Αν ζητούσαν πρωτότυπο κουπόνι ο καθένας έπρεπε να πάρει τα ανάλογα τευχη και να δηλώσει διαφορετικά ονομάτα, διευθύνσεις, αρ.ταυτότητας κλπ. δηλαδή διαφορετικά άτομα δηλαδή νόμιμες συμμετοχες αλλά και υψηλού κόστους αν θέλει να το κάνει ένας.
Ο λόγος νομίζω ότι είναι πως οι εκάστοτε εταιρίες για λόγους προβολής, θέλουν τον νικητή να είναι παρών και όχι απλά ένα δελτίο. Να βλέπουν όλοι τον νικητή, όπως και τις αντιδράσεις του (τύπου 'chemic' πέρσι ). -
Ο χρήστης sakinen έγραψε:
Παλιοτερα μπορούσαν να ψηφίσουν ΟΛΟΙ οι αναγνωστες σε ολη την ΕΛΛΑΔΑ και να έχουν μια ελπίδα να το κερδίσουν. Από πέρυσι όμως φαίνεται ότι μετράει ΜΟΝΟ η γνωμη των αναγνωστών στην ΑΘΗΝΑ που μπορούν να πάνε στα Μέγαρα εκείνη την ημέρα. Αδικία (για τους ανα την Ελλάδα και τον κόσμο αναγνώστες) και κρίμα γι αυτή την επιλογή ανάδειξης....Αυτό είναι κάτι που κι εμένα δεν μ'αρέσει
Το ξανασυζητήσαμε πέρισυ με την ίδια ευκαιρία. Καταλαβαίνω τον λόγο που οι 4Τ το οργανώνουν έτσι, αλλά πιστεύω ότι θα μπορούσε να βρεθεί ένας τρόπος...
Είναι άδικο για τους αναγνώστες που μένουν μακριά, αισθάνομαι (πιστεύω και άλλοι που κατοικούν σε απόσταση) αδικημένος.
-
Έχει ξαναειπωθεί παιδιά... Ελλάδα είναι ΜΟΝΟΝ η Αθήνα. Οι άλλοι κατούρησαν στο πηγάδι. Για να λέμε και του στραβού το δίκιο βέβαια, άντε να περιφέρεις τόσα αυτοκίνητα ανά την Ελλάδα... Και πού θα τα δοκιμάσει ο κόσμος; Στο Carrefour; Ή στο... Αιγίνιο; Ή μήπως θα ψάχνουν να βρουν άκρη για κάνα στρατιωτικό αεροδρόμιο, όπως παλιά με την Τρίπολη (αν θυμάμαι καλά) που δοκιμάζανε τα λάστιχα;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Έχει ξαναειπωθεί παιδιά... Ελλάδα είναι ΜΟΝΟΝ η Αθήνα. Οι άλλοι κατούρησαν στο πηγάδι. Για να λέμε και του στραβού το δίκιο βέβαια, άντε να περιφέρεις τόσα αυτοκίνητα ανά την Ελλάδα... Και πού θα τα δοκιμάσει ο κόσμος; Στο Carrefour; Ή στο... Αιγίνιο; Ή μήπως θα ψάχνουν να βρουν άκρη για κάνα στρατιωτικό αεροδρόμιο, όπως παλιά με την Τρίπολη (αν θυμάμαι καλά) που δοκιμάζανε τα λάστιχα;Κώστα, ούτως ή άλλως μόνο δυο πόλεις στης Ελλάδας έχουν πραγματική πίστα και αυτή των Σερρών είναι απαγορευτικά μακριά όχι μόνον για τους Αθηναίους, αλλά και για πολλούς Βόρειους.
Πάντως μιας και τόφερε η κουβέντα, μην νομίζουμε ότι και σε άλλες χώρες δεν γίνονται αγώνες και events σε παλιά αεροδρόμια, τουναντίον είναι η πάγια τακτική τουλάχιστον για εκδηλώσεις.
-
Παίδες καλησπέρα!
Ψυχραιμία! Καταρχήν μάλλον μας προσβάλει η συνεχής αναφορά στο τι λένε ή δεν λένε οι εταιρε΄πιες. Δική μας επιλογή είναι να ψηφίζουν οι παρόντες αναγνωρίζοντας ότι έτσι αυξάνεται το κόστος όσων έρθουν (αλλά και το δικό μας). Σωστή ή λάθος είναι επιλογή μας που έχει να κάνει με την προσπάθειά μας να κερδίζει κάποιος κάτι που πραγματικά το θέλει πολύ... Στόχος βέβαια είναι να γνωριζόμεστε και ζωντανά με όσους περισσότερους αναγνώστες μας γίνεται!
Τώρα επί της ουσίας... Αντί για υπονοούμενα και κακιούλες θα προτιμούσα να υπάρχει η δική σας λίστα. Η δικ΄'η σας πρόταση που σοβαρά και τεκμηριομένα θα εκθέτει τη δική μας. Την Αλφα (γιατί ειρωνεύεσαι φίλε μου?) τη δοκιμάσαμε αλλά δεν την έχουμε δημοσιεύσει τη δοκιμή και όντας χωρίς αρκετά καθαρόαιμα φτιάξαμε μία αντιπροσωπευτική λλίστα ώστε να προκύψει μία ενδιαφέρουσα ημερίδα στα Μέγαρα. Με αρκετά αυτοκίνητα θα περάστε καλύτερα και θα έχουν τη δυνατότητα συνοδήγησης όλο και περισσότεροι. Για το καλό μίνι, το παραλάβαμε μόλις χθες τετάρτη και βέβαια ποτέ δεν είναι αργά να το συμπεριλάβουμε...
Δεκτές οι ενστάσεις, τα σχόλια, η κριτική και οι παρατηρήσεις αλλά γιατί με ύφος αντιπαράθεσης. Εκδήλωση προσφοράς στους αναγνώστες είναι... Γιατί την αντιμετωπίζετε καχύποπτα και αρνητικά?
ΣΧ
ΥΓ... Αλήξθεια σκαιλο ή κάπως έτσι... εχεις πρόβλημα με τον προστάτη σου και όλο ανεφέρεσαι σε φυσικές ανάγκες?
-
Στρατη, νομιζω οτι σε γενικες γραμμες τα παιδια εχουν δικιο. Ενταξει το περιοδικο εχει την αποψη του η οποια ειναι δεκτη, αλλα ειναι λιγακι 'ρατσιστικο' να κληρωθει ο νικητης μονο αναμεσα στους παρεβρισκομενους στη πιστα.
Ετσι και αλλιως καποιοι απο αυτους που θα ειναι εκει θα 'ανταμειφθουν' με την συνοδηγηση, γιατι λοιπον να μην γινει η κληρωση για το αυτοκινητο μεταξυ ολων των αναγνωστων?
Νομιζω οτι το περιοδικο δεν εχει πεισει για την ορθοτητα της αποφασης του αυτης. Προσοχη, δεν λεω να απολογηθει, νομιζω οτι καταλαβαινομαστε.
-
Στράτη ,πολλοί αναγνώστες θα θελαν πραγματικά πολύ (πάρα πολύ) να εκεί εκείνη τη μέρα. Η βόλτα, η πιθανότητα να κερδίσουν ένα πραγματικό αυτοκίνητο, η κουβέντα με τους ανθρώπους που διαβάζουμε κάθε μήνα χρόνια τώρα (ήμουνα νιος και γέρασα....οχι ακόμα...). Το Θεσσαλονίκη-Μέγαρα-Θεσσαλονίκη το κανα το 2000 στο 4Τ-alfa romeo με μοτό γιατί με αυτοκίνητο δεν προλαβαίνεις να κατεβείς έγκαιρα (εκτός αν αποφασίσεις να ρισκάρεις τα ρανταρ και τις κάμερες). Δύσκολο ταξίδι όμως τέτοια εποχή τα 1000+ χλμ. Πιστεύω ότι η κλήρωση θα πρεπε να προσφέρει μια ευκαιρία σ΄όλους τους αναγνώστες. Δεν αποφαζίζω όμως εγώ, απλά λέω τη γνώμη μου ως αναγνώστης.
-
Σαφέστατα κι εγω τίθεμαι κατά της Αθηνοκεντρικής πολιτικής σε ότι αφορά τον παρόντα διαγωνισμό.
Αν μη τι άλλο ο κ. Καββαθάς όλα αυτά τα χρόνια στιγματίζει αρνητικά το φαινόμενο της Αθήνας για το πώς κατάντησε απο τα 5 εκατομμύρια Ελλήνων και μη Ελλήνων που μαζεύτηκαν εκεί και τα χίλια μύρια προβλήματά της...
Απο την άλλη ο διαγωνισμός στην πράξη επιτρέπει μόνο Αθηναίους στο να συμμετέχουν.Αυτά τα δυό είναι ασυμβίβαστα με το ύφος των 4Τ,όπως το ξέρουμε μέσα απο τις σελίδες του 'εν λευκώ'.
Σήμερα αυτό,αύριο κάτι παρόμοιο σε άλλα θέματα,οπότε ας μην γκρινιάζουμε για το τέρας των 5 εκατομμυρίων και γι'αυτούς που το συντηρούν...!!! -
Ο χρήστης sx έγραψε:
Παίδες καλησπέρα!Καλημέρα!
Ψυχραιμία! Καταρχήν μάλλον μας προσβάλει η συνεχής αναφορά στο τι λένε ή δεν λένε οι εταιρε΄πιες. Δική μας επιλογή είναι να ψηφίζουν οι παρόντες αναγνωρίζοντας ότι έτσι αυξάνεται το κόστος όσων έρθουν (αλλά και το δικό μας). Σωστή ή λάθος είναι επιλογή μας που έχει να κάνει με την προσπάθειά μας να κερδίζει κάποιος κάτι που πραγματικά το θέλει πολύ... Στόχος βέβαια είναι να γνωριζόμεστε και ζωντανά με όσους περισσότερους αναγνώστες μας γίνεται!
Σεβαστές οι προθέσεις, αλλά εξακολουθεί να υπάρχει μια αδικία προς τους χιλιάδες αναγνώστες και φίλους της επαρχίας, δε νομίζεις? Δεν θα μπορούσε να βρεθεί μια φόρμουλα ώστε να είναι και αυτοί ικανοποιημένοι? Δεν ξέρω, ρωτάω.
Τώρα επί της ουσίας... Αντί για υπονοούμενα και κακιούλες θα προτιμούσα να υπάρχει η δική σας λίστα. Η δικ΄'η σας πρόταση που σοβαρά και τεκμηριομένα θα εκθέτει τη δική μας. Την Αλφα (γιατί ειρωνεύεσαι φίλε μου?) τη δοκιμάσαμε αλλά δεν την έχουμε δημοσιεύσει τη δοκιμή και όντας χωρίς αρκετά καθαρόαιμα φτιάξαμε μία αντιπροσωπευτική λλίστα ώστε να προκύψει μία ενδιαφέρουσα ημερίδα στα Μέγαρα. Με αρκετά αυτοκίνητα θα περάστε καλύτερα και θα έχουν τη δυνατότητα συνοδήγησης όλο και περισσότεροι. Για το καλό μίνι, το παραλάβαμε μόλις χθες τετάρτη και βέβαια ποτέ δεν είναι αργά να το συμπεριλάβουμε...
Δεκτές οι ενστάσεις, τα σχόλια, η κριτική και οι παρατηρήσεις αλλά γιατί με ύφος αντιπαράθεσης. Εκδήλωση προσφοράς στους αναγνώστες είναι... Γιατί την αντιμετωπίζετε καχύποπτα και αρνητικά?
Συγνώμη, αν αναφέρεσαι στην αρχική μου δημοσίευση έχεις πέρα για πέρα άδικο. Διάβασέ την πάλι και θα διαπιστώσεις ότι δεν κακίζω το περιοδικό, μάλιστα προσπαθώ να δικαιολογήσω κάποιες επιλογές λόγω 'ανωτέρας βίας'. Για την Alfa είμαι ο τελευταίος που θα ειρωνευτεί, εξάλλου κανείς δεν έχει δημοσιεύσει τεστ, εξ'όσων γνωρίζω. Καθαρόαιμα ούτως ή άλλως δεν βρίσκεις, κακά τα ψέματα.
Αν η BMW δίνει το Mini (και θα είναι βλάκες αν δεν το δώσουν) προφανώς θα πρέπει να συμμετάσχει στην αναμέτρηση. Πιέστε και την Ford να φέρει ένα Sportka. Και να βγουν το Fiat και το Toyota. Αυτή είναι η δική μου πρόταση, που δεν έχει στόχο να εκθέσει τη δική σας.
Είμαι σίγουρος ότι όσοι έρθουν θα περάσουν καλά, και τις προηγούμενες φορές ήταν ωραία! Αλλά, (αν μου επιτρέπεις τον ενικό) φίλε Στράτη, δεν έχεις κανέναν λόγο να παίρνεις προσωπικά (εσύ ή ο ivan) την όποια κριτική γίνεται εδώ μέσα. Να είσαι σίγουρος ότι γίνεται καλοπροαίρετα. Γιατί αν γίνεται κακόβουλα, τότε έχουμε όλοι διαπιστώσει πόσο γρήγορα λειτουργούν τα αντανακλαστικά των υπολοίπων μελών, και τι φτύσιμο τρώει ο 'δράστης'.
Φιλικά
Gti της χρονιάς