-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Aυτά νομίζω πως με καλύπτουν.
.
.
.
.
.είσαι σίγουρος πως σε καλύπτουν ή θέλεις να βάλεις κανα δυο ακόμα
Πολύ ολικαρκή σε βλέπω βρε παιδί μου
Ρε σεις... και καλά να υποθέσουμε ότι ο Άη-Βασίλης θα τα πάρει από την Ιερά Σύνοδο, ή έστω ότι θα βάλει χορηγία τηs Vodafone... θα χρειαστεί ρε σεις κανα δυο χρόνια να σας βρει όλα αυτά που του ζητήσατε...
ακούς εκεί Aurelia B24 spider America Pininfarina 1954 -
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
Aυτά νομίζω πως με καλύπτουν.
.
.
.
.
.είσαι σίγουρος πως σε καλύπτουν ή θέλεις να βάλεις κανα δυο ακόμα
Πολύ ολικαρκή σε βλέπω βρε παιδί μου
Ρε σεις... και καλά να υποθέσουμε ότι ο Άη-Βασίλης θα τα πάρει από την Ιερά Σύνοδο, ή έστω ότι θα βάλει χορηγία τηs Vodafone... θα χρειαστεί ρε σεις κανα δυο χρόνια να σας βρει όλα αυτά που του ζητήσατε...
ακούς εκεί Aurelia B24 spider America Pininfarina 1954Καλά ρωτάς αν την ξέρει την κυρία ο Άγιος Βασίλης;
Είναι απαραίτητο δηλαδή ο άνθρωπος (λάθος ο Άγιος ) να ασχολείται με αυτοκίνητα; -
Δεν πιστεύω σε άγιους Βασίληδες.Kαι επιλέγω συνήθως το καλύτερο.Συνεπώς και βέβαια διαλέγω Β24 spider America.Η Β24 convertible θα ήταν απλά......συμβιβασμός.
Ειρήσθω εν πάροδω, από τις εικονιζόμενες επιλογές μου, η Β24 είναι και σχετικά φθηνή ή καλύτερα έχει κάποια τιμή, σε σχέση με την Disco Volante ή την 250 GTZ για παράδειγμα,που είναι κομμάτια μοναδικά και συνεπώς ανεπίδεκτα οικονομικής εκτίμησης . -
Προσωπικά, προτιμώ αυτή με το μονοκόμματο προφυλακτήρα και όχι την αμέρικα, την οποία βρίσκω, όπως τα περισσότερα ιταλικά αυτής της κλάσης και δη αυτά που αναφέρατε, υπερστυλιζαρισμένα. Δε γνωρίζω αν έχετε δει, κυρία Parietti, από κοντά DV αλλά η δική μου, αρχική εντύπωση ήταν πως το αυτοκίνητο είναι αστείο (εντελώς καρτουνίστικο) και φυσικά καμία σχέση με τον υπέρκομψο κλώνο (όπως εσείς θεωρείτε) αιλουροειδές της πρώτης σειράς. Και πάλι σύμφωνα με την προσωπική μου άποψη, οι πιο 'λογικές' εκδόσεις έχουν και την περισσότερη γοητεία (π.χ. 1900SS Touring σαφέστατα περισσότερο και από την Zagato 250 με τις φούσκες_την οποία αναφέρατε και ως 275 και μας μπλέξατε_) μιας και το να σου αρέσει κάτι επειδή είναι εξεζητημένο δε σημαίνει απαραίτητα πως έχεις και καλό γούστο. Και αυτό είναι κάτι που δημιουργεί σύγχιση σε εσάς τους Ιταλούς, αγαπητή μου, που γενικά ακροβατείτε στο ζήτημα του στυλ μεταξύ του υπέρκομψου και της φανφάρας...
-
Δεν μπορώ να αποφασίσω για όλα , αλλά σίγουρα τα παρακάτω
Alfa Romeo 8C 2900 (Αλλά νομίζω πώς έχουν ζητηθεί παραπάνω από όσες παράχθηκαν )
Alfa Romeo 33 Stradale
Alfa Romeo Alfetta GTV6
Alfa Romeo Giulia GT Coupe
Alfa Romeo Spider (Αφήνω τον Άγιο να διαλέξει πιο συγκεκριμένα )
AlfaSud Sprint V6AlfaSud 1.5 T.I
-
Κάποτε νομίζαμε ότι τα πιο δημοφιλή κλασικά είναι τα Μινι, 2CV, σκαραβαίοι. Πόσο λάθος ήμασταν τελικά! Alfa Romeo 8C 2900 rules!
-
ANDREAS εγραψε.
AlfaSud Sprint V6
Το προβλημα σας φιλτατε δεν ειναι η 8C,αφου ολο και σε καποια δημοπρασια θα βρειτε μια.
Αλλα για την παραπανω δεν νομιζω οτι ο Αι Βασιλης μπορει να πεισει το Μουσειο να σας δωσει τη μια και μοναδικη.
Χρονια Πολλα σας. -
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
ANDREAS εγραψε.
AlfaSud Sprint V6
Το προβλημα σας φιλτατε δεν ειναι η 8C,αφου ολο και σε καποια δημοπρασια θα βρειτε μια.
Αλλα για την παραπανω δεν νομιζω οτι ο Αι Βασιλης μπορει να πεισει το Μουσειο να σας δωσει τη μια και μοναδικη.
Χρονια Πολλα σας.Δεν ξέρεις φίλε μου, τι πορεί να κάνει ένας Άγιος!!!
-
Ο χρήστης chazlp1989 έγραψε:
ANDREAS εγραψε.
AlfaSud Sprint V6
Το προβλημα σας φιλτατε δεν ειναι η 8C,αφου ολο και σε καποια δημοπρασια θα βρειτε μια.
Αλλα για την παραπανω δεν νομιζω οτι ο Αι Βασιλης μπορει να πεισει το Μουσειο να σας δωσει τη μια και μοναδικη.
Χρονια Πολλα σας.Δεν ξέρεις φίλε μου, τι πορεί να κάνει ένας Άγιος!!!
2.5 V6 (2495 cc) (160 bhp, several prototypes built) Έτσι τουλάχιστον αναφέρει η wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_Sprint.
Καλά να είμαστε εμείς ,καλά να είναι και ο Άγιος και κάπως θα βολευτούμε όλοι μαςΠάντως μέσα αναφέρει και για έκδοση με κινητήρα V8 της Holden στην Αυστραλία (κάτι ξέρανε από τότε )
Να εκφράσω και εγώ το θαυμασμό μου για τις γνώσεις και τις απόψεις σας
Χρόνια Πολλά σε όλους μας. -
ευριπιδη, στη λαντζα...
καθαρισε την σκαρταδουρα.Έγινε!
[mod] Euripides
-
Όπως έλεγε και ο Αλβέρτος, τα πάντα πρέπει να γίνονται απλούστερα αλλά όχι απλούστατα.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
3ον. Επειδή το αυτοκίνητο σε όλη του την έκταση είναι η επιτομή του συμβιβασμού θεωρώ τους σχεδιαστές των αυτοκινήτων σύγχρονους μάγους που κάθε φορά βγάζουν και ένα λαγό από το καπέλο τους κάνοντας ακόμα και τους κοστολόγους να νιώθουν ευτυχείς.Πολύ ωραία κουβέντα επίσης. Νομίζω ότι θα τιμούσε οποιονδήποτε μηχανικό αυτή η φράση!
-
-
Νομίζω ότι έχω μείνει τελευταίος....
Δεν βάζω αρίθμηση γιατί η σειρά δεν έχει ιδιαίτερη σημασία, ας πούμε απλώς ότι θα ήμουν αυτοκινητιστικώς (σχεδόν...) καλυμένος με τα παρακάτω στο ... σταύλο μου.
Rover P6B 3500 1969
Riley 1300 1968
Rover P5B 3,5 Litre Coupe 1970
Lotus 7 (Γενικώς...)
Rover SD1 3500 SE 1979
Land Rover 109' Series IIA 1968
Range Rover 1975
Renault 4L 1970
Citroen DS23 1973
Ferrari 308 GTBΤα τρία τελευταία τα έβαλα για ... ξεκάρφωμα για να μη με καταγορήσετε για Άγγλο πράκτορα (πλάκα κάνω).
-
Αν και παλιό, το θέμα μ'αρέσει και θα αρχίσω από εδώ:
Citroen DS
nsu tt
Audi 100 GLS
Starlet Mk1
Opel Olympia A
Mark II Cooper S
R5 ALPINE
R4L
Rover P6 3500
Ford RS1600Ξέφυγα πολύ???
-
Ο χρήστης tomauromati έγραψε:
Audi 100 GLSΠολύ σωστός!
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Audi 100 GLS
Πολύ σωστός!
Σε ένα 100 του '75 έμαθα να οδηγώ
-
Ο χρήστης tomauromati έγραψε:
R4L
Ακόμη πιο σωστός!!
-
Ο χρήστης tomauromati έγραψε:
Αν και παλιό, το θέμα μ'αρέσει και θα αρχίσω από εδώ:Citroen DS
σωστότατος !!!!
-
Εκτός θέματος...
Θα γελάσεις περισσότερο αν μάθεις ότι για καθημερινό έχω ένα R5 1.1 του '77.
Top 10