Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW POLO 1.4 75HP VS 101 HP
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW POLO 1.4 75HP VS 101 HP
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    16
    67
    1373
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gtz last edited by

      Μιας και η ΑR33 τάφτυσε για πολλοστή φορά,σκεφτήκαμε να την δώσουμε όσο όσο και να πάρουμε ένα POLO 1.4 για μέσα στην πόλη.
      Επειδή έχω ακούσει οτι το μοτέρ των 101 ίππων είναι ψοφίμι χαμηλά,ρωτάω μήπως ξέρει κάποιος τί παίζει με αυτό των 75 ίππων???
      Είναι ροπάτο στις χαμηλές στροφές ή είναι αδύναμο σαν αυτό των 101 ίππων???
      Βέβαια παίζει και το νέο Golf 1.4 αλλά εκτός του ότι ανεβαίνει πολύ σε χρήμα,πιθανόν να είναι και πολύ αργό λόγω βάρους.
      Επαναλομβάνω οτι με νοιάζουν οι ρερπρίζ και όχι οι τελικές και τα 0-100 γιατί θα προορίζεται κατά 90% για χρήση στην πόλη!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        gtz last edited by

        Μιας και η ΑR33 τάφτυσε για πολλοστή φορά,σκεφτήκαμε να την δώσουμε όσο όσο και να πάρουμε ένα POLO 1.4 για μέσα στην πόλη.
        Επειδή έχω ακούσει οτι το μοτέρ των 101 ίππων είναι ψοφίμι χαμηλά,ρωτάω μήπως ξέρει κάποιος τί παίζει με αυτό των 75 ίππων???
        Είναι ροπάτο στις χαμηλές στροφές ή είναι αδύναμο σαν αυτό των 101 ίππων???
        Βέβαια παίζει και το νέο Golf 1.4 αλλά εκτός του ότι ανεβαίνει πολύ σε χρήμα,πιθανόν να είναι και πολύ αργό λόγω βάρους.
        Επαναλομβάνω οτι με νοιάζουν οι ρερπρίζ και όχι οι τελικές και τα 0-100 γιατί θα προορίζεται κατά 90% για χρήση στην πόλη!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gtz last edited by

          Μιας και η ΑR33 τάφτυσε για πολλοστή φορά,σκεφτήκαμε να την δώσουμε όσο όσο και να πάρουμε ένα POLO 1.4 για μέσα στην πόλη.
          Επειδή έχω ακούσει οτι το μοτέρ των 101 ίππων είναι ψοφίμι χαμηλά,ρωτάω μήπως ξέρει κάποιος τί παίζει με αυτό των 75 ίππων???
          Είναι ροπάτο στις χαμηλές στροφές ή είναι αδύναμο σαν αυτό των 101 ίππων???
          Βέβαια παίζει και το νέο Golf 1.4 αλλά εκτός του ότι ανεβαίνει πολύ σε χρήμα,πιθανόν να είναι και πολύ αργό λόγω βάρους.
          Επαναλομβάνω οτι με νοιάζουν οι ρερπρίζ και όχι οι τελικές και τα 0-100 γιατί θα προορίζεται κατά 90% για χρήση στην πόλη!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            kamil last edited by

            Απο τη μαμα του δεν θα το έλεγα ροπάτο...χαλαρό εως και τεμπέλικο ...αν του βάλεις ένα φιλτράκι αέρα ανοιχτό όμως, όπως έβαλα πρόσφατα στον 'Περικλή' γίνεται πολύ πιο παιχνιδιάρικο και 'άγριο' στα 'χαμηλά' [όσο μπορεί να γίνει βέβαια, μην τρελλαθούμε κι όλας ]
            Έχω το προηγούμενο μοντέλο, αλλά νομίζω ότι ο κινητήρας είναι ο ίδιος και στο νέο Polο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • F
              frogy last edited by

              Εχω το 1400 με τα 100 αλογα (7ος 2003) και μπορω να πω οτι θελει να το συνηθησεις πρωτα. Εχω και ενα φιεστα 1200 με 75 αλογα του 1996 και μπορω να σου πω οτι στην αρχη το φιεστακι μου φαινοταν πιο σβελτο. Αυτο συνεβαινε πρωτον για το Κ@Λ@ ηλεκτρικο γκαζι που αναβεις τσιγαρο και μετα χαμπαριαζει και η ελλειψη ροπης χαμηλα που στο φιεστα ειναι πολυ καλη. Στην αρχη με το ηλ. γκαζι μου εσβηνε μερικες φορες σε ανηφορες. Ψηλα ομως το μοτερ ειναι πολυ καλο και δεν αισθανεσαι οτι κρεμαει μεχρι τον κοφτη. Γενικα πιστευω με τον καιρο συνηθιζεται και εγω τωρα δεν εχω προβλημα. Οπως αναφερθηκε με μια πιο ελευθερη εισαγωγη θα τονοθει χαμηλα. Εγω σκοπευω να βαλω το βαρελακι της BMC σε λιγο καιρο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • B
                bagus last edited by

                Γιωργο,γιατι δεν σκεφτεσαι ενα μεταχειρισμενο clio??Με 6000Ε παιρνεις ενα αριστο 1400αρι 16βαλβιδο.....
                Η κ Λαγκουνα καλα παει???

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • G
                  gtz last edited by

                  Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
                  Γιωργο,γιατι δεν σκεφτεσαι ενα μεταχειρισμενο clio??Με 6000Ε παιρνεις ενα αριστο 1400αρι 16βαλβιδο.....
                  Η κ Λαγκουνα καλα παει???

                  Βαγγέλη δεν θέλω να πάρω μεταχειρισμένο,ακόμη και αν επρόκειτο για ένα ακριβό και παραδοσιακά αξιόπιστο αυτοκίνητο!
                  Οσο για το Clio,δεν το θέλει η γυναίκα μου...
                  Καταλήξαμε στο Polo ή new Golf λόγω υψηλής μεταπωλητικής αξίας και ποιότητας κατασκευής,διότι έχουμε καεί ανεπανόρθωτα απο τον 'αραμπά' που λέγεται Alfa Romeo 33,άσε που δεν τη θέλουν (την 33) ούτε για δώρο!!!
                  Οσο για τις επιδόσεις δεν δίνω καθόλου σημασία στο νέο αμάξι,διότι η 2.0Τ πραγματικά ξυρίζει και με αποζημιώνει με το παραπάνω στα ταξίδια!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    kouk last edited by

                    101 bhp χωρίς συζήτηση!

                    Πριν 4 χρόνια πήρα το 206 XS και για 150000 δρχ δεν προτίμησα το 1.6 αλλά το 1.4 [με έφαγε η γυναίκα μου που λύσσαξε..'τι να τα κάνω εγω τα άλογα??!!'...'μέσα στην πόλη κινούμαι'..και άλλα τέτοια]!!

                    Τελικά,τα επιπλέον 20 άλογα του 1.6 λάμπουν δια της απουσίας τους και κάνουν δύσκολα τα ταξίδια με το 'τερατάκι αξιοπιστίας'!!

                    Σημειώνω,οτι το συγκεκριμένο έχει 'φάει' 2 Ακρόπολις,μπόλικους Ελληνικούς Αγώνες,3 μετακινήσεις για διακοπές και ΟΛΕΣ τις μετακινήσεις εντός πόλης!!...Και δεν έχει κάνει κιχ!!!

                    Για αυτό...101 bhp!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      frogy last edited by

                      Ο χρήστης kouk έγραψε:
                      101 bhp χωρίς συζήτηση!

                      Πριν 4 χρόνια πήρα το 206 XS και για 150000 δρχ δεν προτίμησα το 1.6 αλλά το 1.4 [με έφαγε η γυναίκα μου που λύσσαξε..'τι να τα κάνω εγω τα άλογα??!!'...'μέσα στην πόλη κινούμαι'..και άλλα τέτοια]!!

                      Τελικά,τα επιπλέον 20 άλογα του 1.6 λάμπουν δια της απουσίας τους και κάνουν δύσκολα τα ταξίδια με το 'τερατάκι αξιοπιστίας'!!

                      Σημειώνω,οτι το συγκεκριμένο έχει 'φάει' 2 Ακρόπολις,μπόλικους Ελληνικούς Αγώνες,3 μετακινήσεις για διακοπές και ΟΛΕΣ τις μετακινήσεις εντός πόλης!!...Και δεν έχει κάνει κιχ!!!

                      Για αυτό...101 bhp!!

                      Οντος 25 αλογα διαφορα δεν ειναι και λιγη....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tsilis last edited by

                        Εγώ πάλι είναι από τις λίγες φορές που είμαι επιφυλακτικός με τα παραπάνω άλογα.Ο κινητήρας των 101 φαίνεται να έχει πολύ μεγάλη έλλειψη ροπής χαμηλά και επομένως θα είναι κακός εντός πόλεως.
                        Η γυναίκα μου έχει το προηγούμενο POLO 75 ίππων,σαν τον Περικλή της kamil!Αντίθετα όμως με τη Ρένα,εγώ πιστεύω ότι αυτός ο κινητήρας έχει πολύ καλή ροπή (μακριά κλιμάκωση έχει Ρένα το κιβώτιο και για αυτό σου φαίνεται νωθρό,το καινούργιο έχει πιο κλειστές σχέσεις).Το πρόβλημα του κινητήρα αυτού εντοπίζεται μετά τις 5000στρ/λεπτό,οπότε τα 'φτύνει' η απόδοσή του.
                        Γιατί δεν κάνεις μια οδηγική δοκιμή και στα δύο,να δεις πιο σου ταιριάζει?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mkiii last edited by

                          ως ιδιοκτητης 1.4 75 ps μοντελο 5ος/03,
                          εχω να πω τα εξης:
                          το μοτερακι ειναι diesel!
                          εχω 13000χλμ και εχει ανοιξει αρκετα.
                          Για μενα σκεψου για τι χρηση το θες ΚΥΡΙΩΣ.
                          για πολη και ταξιδακια χωρις απαιτησεις ειναι κορυφη.
                          Βγαινεις ατσαλακωτος στη κυριολεξια.
                          στη πολη:
                          χαμηλοροπο
                          ελαστικο
                          ξεκουραστο, ησυχο
                          δε σε ενοχλει, απλα το οδηγας

                          γενικα:
                          αισθηση μεγαλυτερου αυτοκινητου σε ολα.

                          στην εθνικη:
                          ΟΚ με 140-150 παντου και παντα
                          απο κει και πανω , καιει αρκετα και δεν εμπνεει
                          σε ανηφορες με φορτιο, κατεβασμα σε 4η για προσπερασεις
                          και παλι ησυχο , σταθερο, δε σε απασχολει
                          στο πλευρικο ανεμο ευαισθητο( με τα μαμα ζαντολαστιχα-αναρτηση)

                          η γνωμη μου:
                          αν το χρησιμοποιεις για το σκοπο που προοριζεται απλα δεν εχει αντιπαλο
                          κανε τεστ drive και στα δυο, αν και στα τεστ drive τα αμαξια εχουν λιγα χλμ και δε μπορεις να καταλαβεις το μοτερ(ιδιως στα γερμανικα , στο λεω 100% σιγουρια)

                          το 100 αλογα θα ειναι πιο ενδοιαφερον, ιδιως αν αλλαξεις μελλοντικα αναρτηση-ζαντες

                          στο 75αρι για μενα δεν αξιζει καμια μετατροπη
                          α και τα αλογα ΔΕΝ ειναι 75.....
                          ειναι περι τα 80 σιγουρα. τουλαχιστο αυτη την αισθηση εχω
                          αυτα εν ολιγης

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • G
                            gtz last edited by

                            Ο χρήστης mkiii έγραψε:
                            ως ιδιοκτητης 1.4 75 ps μοντελο 5ος/03,
                            εχω να πω τα εξης:
                            το μοτερακι ειναι diesel!
                            εχω 13000χλμ και εχει ανοιξει αρκετα.
                            Για μενα σκεψου για τι χρηση το θες ΚΥΡΙΩΣ.
                            για πολη και ταξιδακια χωρις απαιτησεις ειναι κορυφη.
                            Βγαινεις ατσαλακωτος στη κυριολεξια.
                            στη πολη:
                            χαμηλοροπο
                            ελαστικο
                            ξεκουραστο, ησυχο
                            δε σε ενοχλει, απλα το οδηγας

                            γενικα:
                            αισθηση μεγαλυτερου αυτοκινητου σε ολα.

                            στην εθνικη:
                            ΟΚ με 140-150 παντου και παντα
                            απο κει και πανω , καιει αρκετα και δεν εμπνεει
                            σε ανηφορες με φορτιο, κατεβασμα σε 4η για προσπερασεις
                            και παλι ησυχο , σταθερο, δε σε απασχολει
                            στο πλευρικο ανεμο ευαισθητο( με τα μαμα ζαντολαστιχα-αναρτηση)

                            η γνωμη μου:
                            αν το χρησιμοποιεις για το σκοπο που προοριζεται απλα δεν εχει αντιπαλο
                            κανε τεστ drive και στα δυο, αν και στα τεστ drive τα αμαξια εχουν λιγα χλμ και δε μπορεις να καταλαβεις το μοτερ(ιδιως στα γερμανικα , στο λεω 100% σιγουρια)

                            το 100 αλογα θα ειναι πιο ενδοιαφερον, ιδιως αν αλλαξεις μελλοντικα αναρτηση-ζαντες

                            στο 75αρι για μενα δεν αξιζει καμια μετατροπη
                            α και τα αλογα ΔΕΝ ειναι 75.....
                            ειναι περι τα 80 σιγουρα. τουλαχιστο αυτη την αισθηση εχω
                            αυτα εν ολιγης

                            Φίλε μου ήμουν σαφής.
                            Θέλω ροπή και όχι άλογα και αν ισχύουν αυτά που λές,μου απάντησες και στο δίλλημά μου.
                            Επειδή μένω επαρχία και ουσιαστικά δεν προκειται να βρεθω ποτέ στην Αθήνα με το Polo ή το Golf V 1.4,σκεφτόμουν και την πιθανή αγορά ενός diesel.Δυστυχώς η ελληνική εισαγωγική VW,δεν μας υπολογίζει καθόλου εμας τους επαρχιώτες και μας πλασάρει τα αναιμικά βενζινοκίνητα 1400άρια... .
                            Ωστόσο άλλες εταιρείες φρόντισαν να έχουν κι ένα diesel στη γκάμα τους διαθέσιμο στο ελληνικό αγοραστικό κοινό,όπως η Lancia που φέρνει το νέο Ypsilon και το Punto με τον Multijet 1.3 των 70 ίππων και των 180 Nm ροπής στις 1750 σαλ,όπως και η Opel με το Corsa 1.3 turbodiesel με παραπλήσια απόδοση.Αν δεν είναι αυτοί κινητήρες με απόδοση που ευνοει την κίνηση εντός πόλης,τότε ποιοί είναι;
                            Nα μην πώ για την κατανάλωσή τους που είναι 40% χαμηλότερη απο τους 1400άρηδες βενζινοκίνητους...
                            Δυστυχώς όμως πρέπει να περιοριστώ στους 1.4 75ΗΡ και ότι ήθελε προκύψει...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mkiii last edited by

                              συμφωνω απολυτα.
                              μακαρι να μπορουσαμε να ειχαμε τα diesel
                              η vw απο οτι εχω διαβασει εχει καλα ντιζελ
                              στην αγγλια που ημουν τα περισσοτερα vw ηταν ντιζελ.
                              βενζινη μονο τα gti ηταν....
                              υπομονη θα ερθουν και στο ελλαντα
                              εχω οδηγησει πολλα αμαξια....Το 75αρι εχει την πιο 'ντιζελ' συμπεριφορα.
                              αν ερθεις αθηνα ευχαριστως να στο δωσω να το δεις και μονος σου, που το εχω και στρωμενο....
                              γιατι μετα τα 10000 χλμ δειχνει τι ειναι το μοτερ
                              οτι αλλο θες στειλε pm

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης GTZ έγραψε:
                                Μιας και η ΑR33 τάφτυσε για πολλοστή φορά,σκεφτήκαμε να την δώσουμε όσο όσο και να πάρουμε ένα POLO 1.4 για μέσα στην πόλη.
                                Επειδή έχω ακούσει οτι το μοτέρ των 101 ίππων είναι ψοφίμι χαμηλά,ρωτάω μήπως ξέρει κάποιος τί παίζει με αυτό των 75 ίππων???
                                Είναι ροπάτο στις χαμηλές στροφές ή είναι αδύναμο σαν αυτό των 101 ίππων???
                                Βέβαια παίζει και το νέο Golf 1.4 αλλά εκτός του ότι ανεβαίνει πολύ σε χρήμα,πιθανόν να είναι και πολύ αργό λόγω βάρους.
                                **Επαναλομβάνω οτι με νοιάζουν οι ρερπρίζ και όχι οι τελικές και τα 0-100 γιατί θα προορίζεται κατά 90% για χρήση στην πόλη!

                                **

                                Πιστεύω οτι για τη χρήση που θα κάνεις το CORSA 1.3 CDTI ( 70ps / 4000 , 170nm / 1750-2500 - ο κινητήρας είναι της FIAT- ) είναι πολύ καλη επιλογή και ειδικά το easy

                                Eδω είναι ο τιμοκατάλογος και ο εξοπλισμός
                                http://www.opel.gr/cars/pricelists/CORSA_NEW_PRICES.pdf

                                Eμεις οι ''Αθηναίοι'' ζηλεύουμε που δεν μπορούμε να αγοράσουμε diesel.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  funkyreverend last edited by

                                  Αν επιβεβαιώσεις ότι δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα υποστήριξης για ντήζελ,ΒΟΥΡ!!! Αν όμως δεν υπάρχει τέτοια ελπίδα, θα πρότεινα να το ξανασκεφτείς για το Πόλο. Τέλος πάντων, δεν αλλάζω το θέμα και νομίζω ότι τα 75 άλογα σου είναι υπέρ αρκετά για κίνηση αυστηρά μέσα στην πόλη. Στο κάτω-κάτω, η Λαγκούνα είναι ΤΟ όχημα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • G
                                    gtz last edited by

                                    Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                                    Αν επιβεβαιώσεις ότι δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα υποστήριξης για ντήζελ,ΒΟΥΡ!!! Αν όμως δεν υπάρχει τέτοια ελπίδα, θα πρότεινα να το ξανασκεφτείς για το Πόλο. Τέλος πάντων, δεν αλλάζω το θέμα και νομίζω ότι τα 75 άλογα σου είναι υπέρ αρκετά για κίνηση αυστηρά μέσα στην πόλη. Στο κάτω-κάτω, η Λαγκούνα είναι ΤΟ όχημα...

                                    Δυστυχώς τον πρώτο λόγο στην αγορά του δεύτερου αυτοκινήτου θα τον έχει η γυναίκα μου.Το επιχείρημά της είναι οτι αφού την Laguna τη διάλεξα εγώ,το δεύτερο θα είναι δική της επιλογή μιας και θα είναι 'το δικό της' αυτοκίνητο... .Ετσι ενω εγώ είμαι υπέρμαχος του diesel,η γυναίκα μου το απορρίπτει ασυζητητί διότι 'θα κάνει σαν ταξί'.Με τέτοια επιχειρήματα που μου παραθέτει δεν μπορώ να πω τίποτε... .Οπότε προσπαθώ να επιλέξω το αυτοκίνητο που θα μας εξυπηρετεί περισσότερο μιας και θα κινείται κατά 90% εντός πόλεως (Λαμίας) χωρίς να είναι diesel,αλλά να πλησιάζει η συμπεριφορά του μοτέρ σε αυτή ενός diesel!.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • S
                                      skullone last edited by

                                      GTZ, σκέφτηκες το ενδεχόμενο να επιστρέψεις τη γυναίκα σου στην αντιπροσωπεία για εγκατάσταση νέου προγράμματος στον εγκέφαλο;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • F
                                        funkyreverend last edited by

                                        Ίσα ίσα, παίρνετε από κοινού και μια άδεια ταξί και κάνετε απόσβεση το ποσό αγοράς σε σύντομο χρονικό διάστημα! Αν το χρειάζεστε μόνο για την πόλη, υπάρχουν πολλά σε χαμηλότερες τιμές από το Πόλο. Μίκρα, 206, Γιάρις, C2-C3, Κόρσα, Πούντο-Πάντα...βασανίστε το λίγο...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • M
                                          mkiii last edited by

                                          Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                                          Ίσα ίσα, παίρνετε από κοινού και μια άδεια ταξί και κάνετε απόσβεση το ποσό αγοράς σε σύντομο χρονικό διάστημα! Αν το χρειάζεστε μόνο για την πόλη, υπάρχουν πολλά σε χαμηλότερες τιμές από το Πόλο. Μίκρα, 206, Γιάρις, C2-C3, Κόρσα, Πούντο-Πάντα...βασανίστε το λίγο...

                                          τωρα που πηρανε χαμπαρι το τοπικ, πρεπει οπωσδηποτε φιλε GTZ να ΜΗΝ παρεις πολο.
                                          Ειναι Νομος εδω στο φορουμ.
                                          πισα, πουπουλα, βουντου, ξορκια , μαγια, αρκει να μην ειναι γερμανικο.

                                          Σας ρωτησε ο ανθρωπος ΤΙ μικρο αμαξι να παρει? Αλλο ρωτησε.
                                          Αν ρωταγε για το πιο φτηνο, ηξερε να το βρει και μονος του.

                                          Δε ξερω τι εχετε οδηγησει απο τα μικρα, αλλα εχετε ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΟΤΕ κανενα συγκριτικο??

                                          Ακαδημαϊκο το ερωτημα, συνεχιστε.....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            funkyreverend last edited by

                                            Φίλε mkiii, οδηγώ γερμανικό αυτοκίνητο (Λεόν) και μπορώ να σου πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος. Δεν ανήκω σε καμιά σχολή και προσπαθώ να είμαι αμερόληπτος. Άνθρωποι είμαστε όλοι, κάπου θα κλίνουμε, δεν υπάρχει περίπτωση. Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι.
                                            Αν ρωτάς για το τι συγκριτικά έχω διαβάσει εγώ και οι υπόλοιποι, το αποτέλεσμα σχεδόν πάντα (ΣΧΕΔΟΝ, τονίζω) είναι υπέρ του Κλιώ. Αλλά, αφού ο αγόραστης (η κυρία του GTZ εν προκειμένω) δεν το θεωρεί ωραίο, πάμε πάσο. Όσο καλό και να είναι ένα αυτοκίνητο, αν δεν σου αρέσει, τελεία και παύλα. Εσύ θα ήθελες να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο που δεν σε φτιάχνει; Όχι, φαντάζομαι. Τώρα για το ρητορικό σου ερώτημα:
                                            Αν το αυτοκίνητο προορίζεται για αστική χρήση (συν την ύπαρξη της Λαγκούνα) θα έβαζες πολλά χρήματα για την αγορά του; Δεν θα κινούσουν προς κάτι πιο φτηνό; Τουλάχιστον κάτι γρήγορο ή διασκεδαστικό; Κάτι όμορφο, να το χαίρεσαι κάθε μέρα που ξυπνάς; Κάτι που να είναι πρακτικό (π.χ. να μην καίει πολύ ή να παρκάρει εξαιρετικά εύκολα); Από τη στιγμή που μιλάμε για γυναίκα, ειδικά, νομίζεις ότι το Πόλο της ταιριάζει καλύτερα από τα υπόλοιπα; Προς θεού, μην νομίζεις ότι βάζω χώρα προέλευσης ως κριτήριο ούτε αν το 'Χ' είναι ΚΑΛΥΤΕΡΟ από το 'Ψ'. Απλά, νομίζω ότι κάθε αυτοκίνητο (και η αγορά του φυσικά) ταιριάζει στον καθένα διαφορετικά.
                                            Τέλος, αν η επιλογή του ατοκινήτου είναι της κυρίας, όλοι πάμε πάσο. Μόνο ο GTZ έχει λόγο επί του θέματος. Για να μην γράφω άλλα, που δεν ξέρω αν πιάνουν τόπο, η επιλογή μου θα ήταν το Πόλο 75, γιατί κατά τη γνώμη μου η έξτρα δύναμη του 100 δεν θα γίνεται αντιληπτή σε σχέση με την έξτρα δαπάνη. Εσύ mkiii, ποιο θα επέλεγες;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr