-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Aν μιλάμε για σκέτη αλλαγή λαδιών, εργατικά με φίλτρο δεν νομίζω ότι θα είναι πάνω από 20-25 ευρώ. 56 ευρώ για τα λάδια από πού;
Απο το http://www.g-market.gr' target='_blank' target='_blank πολυ εξυπηρετικοι, και ειναι απο τον επισημο εισαγωγεα τα λαδια (steico) καθως ο εισαγωγεας μου συστησε το καταστημα. Ειχα ρωτησει στην αντιπροσωπεια της κατερινης και θυμαμαι πως ηταν περιπου 35-40 Ευρω εργατικα - φιλτρο. Συντομα (μαλλον) θα παω, και θα ενημερωσω.
Μια χαρά οι τιμές! Εγώ όταν χρειάστηκα και ήθελα να τα έχω μέσα σε 2 μέρες, πήγα στη Σταυρούπολη σε ένα κατάστημα και τα είχε 17 ευρώ το λίτρο (mobil1 0w40), τα 6 λίτρα μου τα άφησε 90! Αυτά είναι εκπτώσεις και θα με ξαναδούνε! Συν 12,59 το φίλτρο! Συν μια φραπεδούμπα για την αλλαγή
-
Αν πάνε όλα καλά με το δείγμα που έστειλα, θα στείλω και το motul που λέγαμε.
-
Που μπορω να τα βρω?
Καποιοι απο δω μεσα μου ειχαν πει για ενα νεο μαγαζι καπου κοντα στη Νεα Εγνατια που το ανοιξε καποιος απο το φορουμ..Στειλτε μου ενα τηλεφωνο αν γινεται σε πμ.
Ευχαριστω
-
Καλά βρε, δυσκολεύεσαι να βρεις MOTUL στην Θεσσαλονίκη; Πάρε τηλ τον Χαμπή και ρώτα για επίσημα σημεία πώλησης: http://www.motul.gr/default.asp
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Καλά βρε, δυσκολεύεσαι να βρεις MOTUL στην Θεσσαλονίκη; Πάρε τηλ τον Χαμπή και ρώτα για επίσημα σημεία πώλησης: http://www.motul.gr/default.aspελα Miltella δεν δυσκολευομαι να βρω, ο χαμπης τα εχει 90 ευρώ,
και ο trade wind 50 αποτι θυμαμαι, ψαχνω motul σε τιμη trade wind..ο trade wind ξεμεινε και βιαζομαστε....
νομιζω εσυ μου ειχες πει για εκεινο το μαγαζι,ξερεις τι παιζει απο τιμες?
-
Προσπαθώ να θυμηθώ αλλά... μήπως είχα πει για έναν γνωστό Alfisti που άνοιξε πρόσφατα κατάστημα και είναι επίσημος αντιπρόσωπος AMSOIL (από Αγγελόπουλο) στην Θεσσαλονίκη;
Όπως και να έχει, τιμές tradewind αποκλείεται να βρεις στην Θεσσαλονίκη. Και μόνο έμποροι που ξεστοκάρουν μαγαζιά ή φέρνουν από ανατολικό μπλοκ μπορούν να κρατηθούν τόσο χαμηλά όπως ο tradewind. Οι επίσημοι συνεργάτες του Χαμπή το πολύ να είναι λίγο φτηνότεροι από Χαμπή και μακράν ακριβότεροι από tradewind.Κοίτα και στο Carefour. Όποτε έχω τσεκάρει έχει Motul, Mobil, Castrol, BP, Shell.
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Προσπαθώ να θυμηθώ αλλά... μήπως είχα πει για έναν γνωστό Alfisti που άνοιξε πρόσφατα κατάστημα και είναι επίσημος αντιπρόσωπος AMSOIL (από Αγγελόπουλο) στην Θεσσαλονίκη;
Όπως και να έχει, τιμές tradewind αποκλείεται να βρεις στην Θεσσαλονίκη. Και μόνο έμποροι που ξεστοκάρουν μαγαζιά ή φέρνουν από ανατολικό μπλοκ μπορούν να κρατηθούν τόσο χαμηλά όπως ο tradewind. Οι επίσημοι συνεργάτες του Χαμπή το πολύ να είναι λίγο φτηνότεροι από Χαμπή και μακράν ακριβότεροι από tradewind.Κοίτα και στο Carefour. Όποτε έχω τσεκάρει έχει Motul, Mobil, Castrol, BP, Shell.
α ναι γι αυτον μου ειχες πει...απ οτι φαινεται θα πρεπει να περιμενουμε να φερει ο λαμπριανιδης..
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
απ οτι φαινεται θα πρεπει να περιμενουμε να φερει ο λαμπριανιδης..Εδώ και καιρό δεν έχει καθόλου στόκ και μάλλον θα αργήσει να ξαναφέρει. Δεν ξέρω αν έχει σχέση με την συζήτηση που έχει 'ξεσπάσει' εδώ και λίγο καιρό
-
Πριν κανά 2μηνο άλλαξα λαδάκια και από 8100 X-cess 5w-40 πέρασα σε Mobil 1 0w-40. Μετά από μερικά χλμ άρχισε το φαινόμενο του κροταλία. Εξήγουμε... Όταν το βάζω το πρωί μπροστά ή μετά από αρκετές ώρες ακινησίας ακούγεται ενα κροτάλισμα, σαν καπελότα βαλβίδων. Μετά από κανα 2λεπτο όλα είναι οκ. Λεω εντάξει οκ είναι καινούργιο το λάδι διαφορετικό από πριν και γι' αυτό. Όμως ακόμη και τώρα σχεδόν 2 μήνες μετά και με 2.000χλμ υπάρχει ακόμη το ίδιο φιανόμενο. Το αμάξι είναι ένα Leon 1.8 20vt του 2005 με 39.000 χλμ. Λέω να αλλάξω πάλι και να βάλω πάλι Motul ή να δοκιμάσω Amsoil AFL 5w-40.
Πάντως φου φαίνεται περίεργο, μιας και όλοι έχουν καλά λόγια να πουν για Mobil 1! Υποτίθεται δε πως ο συγκεκριμένος κινητήρας τα λατρεύει! (Το χρώμα τους στη βέργα είναι αρκετά μαύρο) -
Έχει δοκιμάσει κανείς την LE http://www.lehellas.gr/default.asp?V_DOC_ID=2040 για ανάλυση λαδιών;
Το χημείο του κράτους; Προτάσεις;
Ψάχνω κάτι με σχετικά εύκολη διαδικασία (θέλω να αποφύγω την περιπλοκότητα της Αμερικής) -
Ο χρήστης opc έγραψε:
Πριν κανά 2μηνο άλλαξα λαδάκια και από 8100 X-cess 5w-40 πέρασα σε Mobil 1 0w-40. Μετά από μερικά χλμ άρχισε το φαινόμενο του κροταλία. Εξήγουμε... Όταν το βάζω το πρωί μπροστά ή μετά από αρκετές ώρες ακινησίας ακούγεται ενα κροτάλισμα, σαν καπελότα βαλβίδων. Μετά από κανα 2λεπτο όλα είναι οκ. Λεω εντάξει οκ είναι καινούργιο το λάδι διαφορετικό από πριν και γι' αυτό. Όμως ακόμη και τώρα σχεδόν 2 μήνες μετά και με 2.000χλμ υπάρχει ακόμη το ίδιο φιανόμενο. Το αμάξι είναι ένα Leon 1.8 20vt του 2005 με 39.000 χλμ. Λέω να αλλάξω πάλι και να βάλω πάλι Motul ή να δοκιμάσω Amsoil AFL 5w-40.
Πάντως φου φαίνεται περίεργο, μιας και όλοι έχουν καλά λόγια να πουν για Mobil 1! Υποτίθεται δε πως ο συγκεκριμένος κινητήρας τα λατρεύει! (Το χρώμα τους στη βέργα είναι αρκετά μαύρο)Χαίρομαι που το θίγεις μιας και το έχω απορία εδώ και αρκετό καιρό!
Πρόσφατα και εγώ πέρασα από τα Aral(?) 5W40 σε Mobil1 0W40!Το κροτάλιασμα κατά την εκκίνηση του κινητήρα (όταν είναι κρύο δλδ πρωί η μετά από ώρες ακινησίας) εμένα διαρκεί μόνο για ελάχιστα δευτερόλεπτα (3-4s max) και είναι σαν να ακούω το βεντιλατέρ να δουλεύει και να βρίσκει κάπου κατά την περιστροφή του! Μετά από αυτά τα δευτερόλεπτα όλα είναι μια χαρά και το μοτέρ ακούγεται φυσιολογικά! Σε αυτοκίνητο με ακριβώς το ίδιο μοτέρ αλλά στα 10000km με το που βάζεις μπροστά όλα είναι οκ, κανένας θόρυβος! Εγώ έχω πάνω από 50000km αυτή τη στιγμή και σύντομα θα ξαναλλάξω τα λάδια πιο πολύ για να δω σε τι κατάσταση βρίσκονται αλλά και γιατί την πρώτη αλλαγή τη θεώρησα 'στάδιο προσαρμογής'( ) Από τη στιγμή που αυτό ίσχυε και με τα προηγούμενα λάδια δεν το θεώρησα κάτι που χρήζει προσοχής αλλά τελευταία με αποσχολεί αρκετά, γνωρίζει κανείς σε τι μπορεί να αφείλεται αυτός ο θόρυβος(σκέφτομαι μερικούς πιθανούς λόγους αλλά καλύτερα είναι να ακούσω γνώμες πιο έμπειρων)?
Ευχαριστώ -
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Έχει δοκιμάσει κανείς την LE http://www.lehellas.gr/default.asp?V_DOC_ID=2040' target='_blank για ανάλυση λαδιών;
Το χημείο του κράτους; Προτάσεις;
Ψάχνω κάτι με σχετικά εύκολη διαδικασία (θέλω να αποφύγω την περιπλοκότητα της Αμερικής)Το Χημείο στη Θεσσαλονίκη δεν έχει τη δυνατότητα να μετρήσει μέταλλα φθοράς αλλά μετράει αρκετά πράγματα (ιξώδες, ΤΒΝ, κλπ). Δεν ξέρω αν μπορείς σαν ιδιώτης να ζητήσεις ανάλυση λαδιών, έστω επί πληρωμή.
-
Φαίνεται ενδιαφέρων !!
Έχουν και σελίδα για παραγγελίες λιπαντικού on-line.
Πάντως το βλέπω χλωμό να είναι φτηνοί στις αναλύσεις γιατί από Ευρώπη έχω δει ελάχιστες και όσοι κάνανε μιλάνε για τιμές στα 60-90e.
Mestastou εσύ δεν είχες κάνει παλιότερα; -
Ναι είχα κάνει αλλά ήταν δωρεαν και δεν θέλω να υποχρεωθώ πάλι...
Η τιμή στην LE Hellas πριν 6 μήνες περίπου που είχα ρωτήσει, ήταν γύρω στα 40-50ευρώ. -
ΜΠΟΥΡΛΟΤΟ!!
Τι εννοώ;; Μάζντα 2. Χίλια τριακόσια κυβικά, 86 αλογάκια, όμορφο, στριφτερό... ΠΟλύ καλή επιλογή μου έλεγαν όλοι. Το πήρα πριν 3 μήνες. Έχω 7.000κμ και είπα να κοιτάξω τα λαδάκια του. Και τι να δω; Ο δείκτης φανερώνει ότι το κάρτερ είνια γεμάτο στα 2/3 της χωρητικότητάς του. Εϊναι φυσιολογικό αυτό ή εκτός από τα VAG (να το μπουρλότο) καίνε και τα Mazda??
Πάρε Ιάπωνα να δεις την υγειά σου έλεγαν όλοι.... (Πλάκα κάνω μια χαρά είναι κατά τα άλλα το αμαξακι!)
-
Αν δεν κανω λαθος μεταξυ min & max στον δεικτη, ειναι 1 λιτρο.
Αρα εκαψε 1 λιτρακι στα 7000χλμ.
Λογικα το μανουαλ θα αναφερει πως ειναι λογικη αυτη η καταναλωση για τα πρωτα χλμΠροσωπικα παντως θα αλλαζα λαδακια τωρα, μαζι με φιλτρο φυσικα, και θα παρατηρουσα τη σταθμη ανα 1000χλμ για να βγαλω ενα πιο ασφαλες συμπερασμα...
-
Αν μεταξύ μιν και μαξ είναι ένα λίτρο και έχει κάψει το 1/3 τότε μιλάμε για 300 περίπου ml. Να αλλάξω τώρα λάδια; Το manual λέει ανά 15.000χλμ ή χρόνο.
Σημείωση. Τα χιλιόμετρα έχουν όλα γίνει σε ανοιχτούς δρόμους. Τα πρώτα 3.500-4.000χλμ δεν ανέβαζα πάνω από 3.000 στροφές και μετά σταδιακό άνοιγμα. Δεν έχει ξεπεράσει ποτέ τις 5.000 (δεν υπάρχει και λόγος γιατί η μεγιστη ροπή βγαίνει από 3.000-4.000).
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Αν μεταξύ μιν και μαξ είναι ένα λίτρο και έχει κάψει το 1/3 τότε μιλάμε για 300 περίπου ml. Να αλλάξω τώρα λάδια; Το manual λέει ανά 15.000χλμ ή χρόνο.Σημείωση. Τα χιλιόμετρα έχουν όλα γίνει σε ανοιχτούς δρόμους. Τα πρώτα 3.500-4.000χλμ δεν ανέβαζα πάνω από 3.000 στροφές και μετά σταδιακό άνοιγμα. Δεν έχει ξεπεράσει ποτέ τις 5.000 (δεν υπάρχει και λόγος γιατί η μεγιστη ροπή βγαίνει από 3.000-4.000).
Και θεωρεις καταναλωση λαδιου τα 300ml? Εγω καταλαβα πως εκαψε 1λιτρο, που παλι ισως το θεωρουσα φυσιολογικο... ( η VW ασ'πουμε το θεωρει φυσιολογικο )
Mια χαρα ειναι το αμαξι, κλεισε το καπο και μη το ξανανοιξεις για τα επομενα 8000χλμ... -
Hello!
Αυτή τη βδομάδα θα γίνει το σέρβις της διετίας (κάπου 28.000 χλμ) στο Astra 1.4 του father. Ti προτείνετε για λαδάκια?
Να τα αγοράσω μόνος μου λέτε?
Ξέρει κανείς τι βάζουν στην αντιπροσωπεία? Ο father ούτε που ασχολείται πλέον και είπα να το αναλάβω! -
Ο χρήστης citastak έγραψε:
ΜΠΟΥΡΛΟΤΟ!!Τι εννοώ;; Μάζντα 2. Χίλια τριακόσια κυβικά, 86 αλογάκια, όμορφο, στριφτερό... ΠΟλύ καλή επιλογή μου έλεγαν όλοι. Το πήρα πριν 3 μήνες. Έχω 7.000κμ και είπα να κοιτάξω τα λαδάκια του. Και τι να δω; Ο δείκτης φανερώνει ότι το κάρτερ είνια γεμάτο στα 2/3 της χωρητικότητάς του. Εϊναι φυσιολογικό αυτό ή εκτός από τα VAG (να το μπουρλότο) καίνε και τα Mazda??
Πάρε Ιάπωνα να δεις την υγειά σου έλεγαν όλοι.... (Πλάκα κάνω μια χαρά είναι κατά τα άλλα το αμαξακι!)
Πολύ παράξενο, μετά από 3 έτη 'συμβίωσης' με το δικό μου Nissan Almera 1.5 (& μάλιστα Challenge), δεν άνοιξα σχεδόν ΠΟΤΕ το καπώ για έλεγχο λαδιού, δεν είχε κάψει ποτέ ούτε σταγόνα σύμφωνα με 2-3 'καταδρομικές' που έκανα στο δείκτη.....
Περι λιπαντικών γενικώς