-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Βέβαι με ενδιαφέρει...και το 'κονσερβοκούτι' και το 'περιεχόμενο'Στην ιταλική αγορά το JP4 πουλιόταν ως Frog, και είχαν κυκλοφορήσει ουκ ολίγα.
Το τελευταίο Gazoline έχει αφιέρωμα στο JP4
-
-
Μονο το φουσκωμα πρεπει να χει αφου λεει μοτερ 1389cc!
-
Πρό...
εισαι αδιάβαστος... -
Γιαννη το turbo φορουσε αυτο το μοτερ στο κεντρο?
Γιατι νομιζα οτι ηταν πολυ πιο δυνατο!
-
Δυνατό ήτανε, αλλά ήτανε 1400...
-
Οποτε αυτο στη Ροδο ειναι αυθεντικο ε!!!
Ποσα τετοια υπαρχουν αραγε στην Ελλαδα?
-
Σε αυτό ο αρμοδιότερος ν απαντήσει ειναι ο Στουκερμαν!
-
Αυθεντικοτατο Turbo 2 η τιμη ειναι πολυ καλη γιατι εχουν ξεφυγει ενα καλο Τ2 παει 25+ και εχω δει καλο Τ1 40Κ . το αυτοκινητο το ξερω καλα ειναι μια καλη βαση για ρεστορασιον, δεν εχει σαπια δεν εχει προβληματα απλα ειναι λογω ηλικιας λιγο κουρασμενο.
Βρισκει κανεις τα παντα απο πολυεστερες, το κιβωτιο ειναι 18ΤΧ, το μπρος ειναι ιδιο alpine 5 . To K jetronic ειναι εφιαλτης, τα ντεποζιτα 'λασπωνουν', οι αντλιες ειναι Bosch, 13aria για τις TRX δεν υπαρχουν παρα κατι michelin trx , ακρα ειναι ακριβα αλλα ανακατασκευαζονται, το αμαξι σε πολιτικη εκδοση ειναι ψιλοταφος (ποτε δεν εβγαζε 160) και λογω ιντζεκσιον και garret ψοφαγανε και 3-4 αλογα το χρονο...
οσο για οδηγηση... Only the brave
you ve been warned!
-
Ο χρήστης Stoukerman έγραψε:
Αυθεντικοτατο Turbo 2 η τιμη ειναι πολυ καλη γιατι εχουν ξεφυγει ενα καλο Τ2 παει 25+ και εχω δει καλο Τ1 40Κ . το αυτοκινητο το ξερω καλα ειναι μια καλη βαση για ρεστορασιον, δεν εχει σαπια δεν εχει προβληματα απλα ειναι λογω ηλικιας λιγο κουρασμενο.Βρισκει κανεις τα παντα απο πολυεστερες, το κιβωτιο ειναι 18ΤΧ, το μπρος ειναι ιδιο alpine 5 . To K jetronic ειναι εφιαλτης, τα ντεποζιτα 'λασπωνουν', οι αντλιες ειναι Bosch, 13aria για τις TRX δεν υπαρχουν παρα κατι michelin trx , ακρα ειναι ακριβα αλλα ανακατασκευαζονται, το αμαξι σε πολιτικη εκδοση ειναι ψιλοταφος (ποτε δεν εβγαζε 160) και λογω ιντζεκσιον και garret ψοφαγανε και 3-4 αλογα το χρονο...
οσο για οδηγηση... Only the brave
you ve been warned!
stoukerman ευχαριστω για την απαντηση!
Αμα γινεται να μου πεις και ποσα εχουν ερθει στην Ελλαδα κατα καιρους θα σου ημουν ευγνομων!(Βασικα ζηταω το ποσα γνησια υπαρχουν σημερα εδω και ποσα με κανονικες πινακιδες!
-
Για τους λάτρεις των κλασσικών Renault ένα υπέροχο διαφημιστικό που (τουλάχιστον σε μένα) ξυπνάει ξεχασμένες αναμνήσεις...
Youtube VideoΑν είχε και το 6....
-
Τη σκηνή με το 4L στις λάσπες την έχω ξανακάνει 2-3 φορές με το εταιρικό μου Berlingo. Από τη θέση του οδηγού βέβαια και συνήθως προσπαθώ να προσέχω κάπως περισσότερο αυτούς που σπρώχνουν, όχι πάντα με μεγάλη επιτυχία
Πάντως όντως όπως τα λέει η διαφήμηση είναι. Πριν από 25-30 χρόνια οι οικογένειες χρησιμοποιούσαν το ... μοναδικό τους απλό αυτοκίνητο για να πάνε εκεί που ήθελαν, έστω και εκτός δρόμου! Κι εγώ έχω μνήμες με διασχίσεις του Πηνειού τα καλοκαίρια (τότε ακόμα είχε νερό) με το Austin 1100 πηγαίνοντας προς τα ορεινά του νομού Τρικάλων. Τις περισσότερες φορές με επιτυχία, απλά όταν το νερό ήταν πολύ μετά έπρεπε να βγάζω και να στεγνώνω μοκέτες Μόνο μια φορά χρειαστήκαμε τρακτέρ, όταν το ποτάμι είχε κατεβάσει φρέσκα φερτά υλικά και το 1100 βούλιαξε μέχρι το πάτωμα
Those were the days! Σίγουρα με κάποιο SUV θα ήταν ...ξενέρωτα!
-
Η μαμά Ρενώ όταν δείχνει το 4L να κολλάει και στο τέλος άλλο 4L να το τραβάει το Koleos μάλλον ξεχνάει τα Sinpar...
Η συγκεκριμένη διαφήμιση έχει φάει πολύ κράξιμο απο τους ανά την υφήλιο 4Lάκηδες. -
και μάλλον υποδηλώνει πώς αντιμετωπίζει τα ιστορικά της αυτοκίνητα.......
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
και μάλλον υποδηλώνει πώς αντιμετωπίζει τα ιστορικά της αυτοκίνητα.......Νομίζω ότι αυτό που τους ενδιαφέρει άμεσα (όπως και όλες τις ... εν ζωή αυτοκινητοβιομηχανίες) είναι να προωθήσουν τα καινούργια τους.
Αυτός είναι ο ρόλος της κάθε διαφήμησης, είτε μας αρέσει είτε όχι (εμένα δεν μου αρέσει...)Θα μου πείτε, θα μπορούσε να μην πατά επί πτωμάτων, όπως η συγκεκριμένη, έλα όμως που η δουλειά τους έτσι γίνεται πιο εύκολα...
-
Δεν ειναι και ο,τι καλυτερο να κοροιδευει την ιστορια της . .
-
Και οι 3 Γάλλοι, όποτε θέλουν τη θυμούνται την ιστορία τους...
-
Άγγελε, τι τύπο μετάδοσης είχε το SINPAR; Και από που στο καλό έβγαζε έξοδο για τον πίσω άξονα αφού το σαζμάν είναι μπροστά από τη μηχανή;
-
Ο χρήστης P6B έγραψε:
Άγγελε, τι τύπο μετάδοσης είχε το SINPAR; Και από που στο καλό έβγαζε έξοδο για τον πίσω άξονα αφού το σαζμάν είναι μπροστά από τη μηχανή;Κατ' επιλογήν τετρακίνηση χωρίς κεντρικό διαφορικό.
Η έξοδος ήταν πιο μπροστά απο το σαζμάν . ΄Ήταν ουσιατικά ένα ζεύγος γραναζιών, το ένα στην προέκταση του δευτερεύοντα άξονα, με κόμπλερ για να απεμπλέκεται η τετρακίνηση. Υπήρχε επίσης δεύτερο κόμπλερ στην είσοδο του πίσω διαφορικού ώστε να μην παρασύρεται ο κεντρικός άξονας όταν το αυτοκίνητο δούλευε προσθιοκίνητο. (δηλαδή για την εμπλοκή της τετρακίνησης ο οδηγός χειριζόταν 2 λεβιέ...κλασική γαλλική σκέψη... ).
Μειωτήρας δεν υπήρχε, αλλά υπήρχε προαιρετικά διαθέσιμο σαζμάν με πολύ κοντή πρώτη.Ρίξε μια ματιά εδώ: http://www.r4-4l.com/ (στο μενού αριστερά les 4L 4x4) και θα σου λυθούν όλες οι απορίες!
-
Classic Renault