Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Classic Renault
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. Classic Renault
    • 1
    • 2
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 62
    • 63
    • 21 / 63
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    110
    1249
    7136
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      paschalis last edited by

      Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
      Βέβαι με ενδιαφέρει...και το 'κονσερβοκούτι' και το 'περιεχόμενο'

      Στην ιταλική αγορά το JP4 πουλιόταν ως Frog, και είχαν κυκλοφορήσει ουκ ολίγα.

      Το τελευταίο Gazoline έχει αφιέρωμα στο JP4

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lef205 last edited by

        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/80890

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pro_crossaro last edited by

          Μονο το φουσκωμα πρεπει να χει αφου λεει μοτερ 1389cc!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Y
            yiannis2002 last edited by

            Πρό...
            εισαι αδιάβαστος...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pro_crossaro last edited by

              Γιαννη το turbo φορουσε αυτο το μοτερ στο κεντρο?

              Γιατι νομιζα οτι ηταν πολυ πιο δυνατο!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Y
                yiannis2002 last edited by

                Δυνατό ήτανε, αλλά ήτανε 1400...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pro_crossaro last edited by

                  Οποτε αυτο στη Ροδο ειναι αυθεντικο ε!!!

                  Ποσα τετοια υπαρχουν αραγε στην Ελλαδα?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Y
                    yiannis2002 last edited by

                    Σε αυτό ο αρμοδιότερος ν απαντήσει ειναι ο Στουκερμαν!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stoukerman last edited by

                      Αυθεντικοτατο Turbo 2 η τιμη ειναι πολυ καλη γιατι εχουν ξεφυγει ενα καλο Τ2 παει 25+ και εχω δει καλο Τ1 40Κ . το αυτοκινητο το ξερω καλα ειναι μια καλη βαση για ρεστορασιον, δεν εχει σαπια δεν εχει προβληματα απλα ειναι λογω ηλικιας λιγο κουρασμενο.

                      Βρισκει κανεις τα παντα απο πολυεστερες, το κιβωτιο ειναι 18ΤΧ, το μπρος ειναι ιδιο alpine 5 . To K jetronic ειναι εφιαλτης, τα ντεποζιτα 'λασπωνουν', οι αντλιες ειναι Bosch, 13aria για τις TRX δεν υπαρχουν παρα κατι michelin trx , ακρα ειναι ακριβα αλλα ανακατασκευαζονται, το αμαξι σε πολιτικη εκδοση ειναι ψιλοταφος (ποτε δεν εβγαζε 160) και λογω ιντζεκσιον και garret ψοφαγανε και 3-4 αλογα το χρονο...

                      οσο για οδηγηση... Only the brave

                      you ve been warned!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pro_crossaro last edited by

                        Ο χρήστης Stoukerman έγραψε:
                        Αυθεντικοτατο Turbo 2 η τιμη ειναι πολυ καλη γιατι εχουν ξεφυγει ενα καλο Τ2 παει 25+ και εχω δει καλο Τ1 40Κ . το αυτοκινητο το ξερω καλα ειναι μια καλη βαση για ρεστορασιον, δεν εχει σαπια δεν εχει προβληματα απλα ειναι λογω ηλικιας λιγο κουρασμενο.

                        Βρισκει κανεις τα παντα απο πολυεστερες, το κιβωτιο ειναι 18ΤΧ, το μπρος ειναι ιδιο alpine 5 . To K jetronic ειναι εφιαλτης, τα ντεποζιτα 'λασπωνουν', οι αντλιες ειναι Bosch, 13aria για τις TRX δεν υπαρχουν παρα κατι michelin trx , ακρα ειναι ακριβα αλλα ανακατασκευαζονται, το αμαξι σε πολιτικη εκδοση ειναι ψιλοταφος (ποτε δεν εβγαζε 160) και λογω ιντζεκσιον και garret ψοφαγανε και 3-4 αλογα το χρονο...

                        οσο για οδηγηση... Only the brave

                        you ve been warned!

                        stoukerman ευχαριστω για την απαντηση!

                        Αμα γινεται να μου πεις και ποσα εχουν ερθει στην Ελλαδα κατα καιρους θα σου ημουν ευγνομων!(Βασικα ζηταω το ποσα γνησια υπαρχουν σημερα εδω και ποσα με κανονικες πινακιδες!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          webfox last edited by

                          Για τους λάτρεις των κλασσικών Renault ένα υπέροχο διαφημιστικό που (τουλάχιστον σε μένα) ξυπνάει ξεχασμένες αναμνήσεις...
                          Youtube Video

                          Αν είχε και το 6....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            p6b last edited by

                            Τη σκηνή με το 4L στις λάσπες την έχω ξανακάνει 2-3 φορές με το εταιρικό μου Berlingo. Από τη θέση του οδηγού βέβαια και συνήθως προσπαθώ να προσέχω κάπως περισσότερο αυτούς που σπρώχνουν, όχι πάντα με μεγάλη επιτυχία

                            Πάντως όντως όπως τα λέει η διαφήμηση είναι. Πριν από 25-30 χρόνια οι οικογένειες χρησιμοποιούσαν το ... μοναδικό τους απλό αυτοκίνητο για να πάνε εκεί που ήθελαν, έστω και εκτός δρόμου! Κι εγώ έχω μνήμες με διασχίσεις του Πηνειού τα καλοκαίρια (τότε ακόμα είχε νερό) με το Austin 1100 πηγαίνοντας προς τα ορεινά του νομού Τρικάλων. Τις περισσότερες φορές με επιτυχία, απλά όταν το νερό ήταν πολύ μετά έπρεπε να βγάζω και να στεγνώνω μοκέτες Μόνο μια φορά χρειαστήκαμε τρακτέρ, όταν το ποτάμι είχε κατεβάσει φρέσκα φερτά υλικά και το 1100 βούλιαξε μέχρι το πάτωμα

                            Those were the days! Σίγουρα με κάποιο SUV θα ήταν ...ξενέρωτα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 7
                              7pas100 last edited by

                              Η μαμά Ρενώ όταν δείχνει το 4L να κολλάει και στο τέλος άλλο 4L να το τραβάει το Koleos μάλλον ξεχνάει τα Sinpar...
                              Η συγκεκριμένη διαφήμιση έχει φάει πολύ κράξιμο απο τους ανά την υφήλιο 4Lάκηδες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                niga last edited by

                                και μάλλον υποδηλώνει πώς αντιμετωπίζει τα ιστορικά της αυτοκίνητα.......

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  p6b last edited by

                                  Ο χρήστης NIGA έγραψε:
                                  και μάλλον υποδηλώνει πώς αντιμετωπίζει τα ιστορικά της αυτοκίνητα.......

                                  Νομίζω ότι αυτό που τους ενδιαφέρει άμεσα (όπως και όλες τις ... εν ζωή αυτοκινητοβιομηχανίες) είναι να προωθήσουν τα καινούργια τους.
                                  Αυτός είναι ο ρόλος της κάθε διαφήμησης, είτε μας αρέσει είτε όχι (εμένα δεν μου αρέσει...)

                                  Θα μου πείτε, θα μπορούσε να μην πατά επί πτωμάτων, όπως η συγκεκριμένη, έλα όμως που η δουλειά τους έτσι γίνεται πιο εύκολα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    geoky last edited by

                                    Δεν ειναι και ο,τι καλυτερο να κοροιδευει την ιστορια της . .

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 7
                                      7pas100 last edited by

                                      Και οι 3 Γάλλοι, όποτε θέλουν τη θυμούνται την ιστορία τους...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        p6b last edited by

                                        Άγγελε, τι τύπο μετάδοσης είχε το SINPAR; Και από που στο καλό έβγαζε έξοδο για τον πίσω άξονα αφού το σαζμάν είναι μπροστά από τη μηχανή;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 7
                                          7pas100 last edited by

                                          Ο χρήστης P6B έγραψε:
                                          Άγγελε, τι τύπο μετάδοσης είχε το SINPAR; Και από που στο καλό έβγαζε έξοδο για τον πίσω άξονα αφού το σαζμάν είναι μπροστά από τη μηχανή;

                                          Κατ' επιλογήν τετρακίνηση χωρίς κεντρικό διαφορικό.

                                          Η έξοδος ήταν πιο μπροστά απο το σαζμάν . ΄Ήταν ουσιατικά ένα ζεύγος γραναζιών, το ένα στην προέκταση του δευτερεύοντα άξονα, με κόμπλερ για να απεμπλέκεται η τετρακίνηση. Υπήρχε επίσης δεύτερο κόμπλερ στην είσοδο του πίσω διαφορικού ώστε να μην παρασύρεται ο κεντρικός άξονας όταν το αυτοκίνητο δούλευε προσθιοκίνητο. (δηλαδή για την εμπλοκή της τετρακίνησης ο οδηγός χειριζόταν 2 λεβιέ...κλασική γαλλική σκέψη... ).
                                          Μειωτήρας δεν υπήρχε, αλλά υπήρχε προαιρετικά διαθέσιμο σαζμάν με πολύ κοντή πρώτη.

                                          Ρίξε μια ματιά εδώ: http://www.r4-4l.com/ (στο μενού αριστερά les 4L 4x4) και θα σου λυθούν όλες οι απορίες!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            geoky last edited by

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 21 / 63
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr