Aug 27, 2008, 10:43 PM

Συμφωνώ απόλυτα πως το AMS είναι ΓΤΠ, απλώς εκείνη την εποχή ήταν το μόνο περιοδικό που δημοσίευε crash test τα οποία δεν έκανε φυσικά το ίδιο (ευτηχώς) αλλά η ADAC. Τα τεστ ήταν αντικειμενικά μιας και ήταν παράθεση μετρήσεων και μόνο. Το παράδειγμα με την Fiat το έφερα ακριβώς επειδή υπήρχε το αφιέρωμα στο συγκεκριμένο τεύχος (και στους 4Τ του μήνα εκείνου).

Για τα υπόλοιπα σε γενικές γραμμές συμφωνώ αν και πιστεύω πως όσο τρελό και αν φαίνεται σε κάποιον από το 1920 το ότι κάποιος βγαίνει χωρίς γρατζουνιά από τρακάρισμα σε τοίχο με 60χαω ίσως κάποτε θα πρέπει να βγαίνουμε αλώβητοι και από τρακάρισμα με 200χαω (δείτε το Speed Racer και το Demolition Man για ιδέες ).

Προφανώς σήμερα το κόστος (κάθε είδους) για παθητική ασφάλεια τέτοιου επιπέδου είναι απαγορευτικό, δεν θα πρέπει να βάζουμε φραγμούς όμως.