-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πόσο σου καίει ως τώρα; -
καταρχας με γεια... καλα χλμ να χεις! πολυ ωραιο και σσν γαλαταδικο!
παρατηρησεις!
- το fr ειναι παγκοσμιως γνωστο οτι ειναι σκληρο! μεχρι και ο χορχε σεατ δεν το πηρε λογω σκληραδας!
- ειναι ομως καλο bargain!
- το εσωτερικο του λεον σιγουρα δεν διεκδικει δαφνες αν και το θεμα τελικα ειναι ποσο αντεχει κατι....
- μπορεις ανετα να γινεις καγκουρας και συ εφοσον εχεις λεον η οκταβια...
- διαβαζοντας σε ειναι σαν να μην το ειχες δοκιμασει το αμαξι......
- πραγματικα κρατα τη ξαρα εφοσον σαρεσει και τη γουσταρεις...αλλλλλλλλλλαααααα....προφανως δε μιλαμε για honda type-r! δωσε το λεον σε φιλο σου και προσπαθησε να ακολουθησεις....
μπορει ναναι γερμανικοι κουβαδες αλλα ειναι πολυ δυνατοι...κακα τα ψεματα αν με διαβαζει και ο ΣΧ....
και ρεγουλα με το γκαζι στις στροφες γιατι για ποτε εφτασες στη μπαρα δε θα το καταλαβεις...
καλααααααα χιλιομετρα!
-
Απαντώ:
- Οντως, και το ήξερα, και είναι χειρότερα για μένα ελέω συνήθειας σε γαλλική (και μερσεντική) άνεση, αλλά υπάρχει λύση
- σαφέστατα
- έχω στο νου μου κάποια πραγματάκια για να το κάνω λίγο καλύτερο
- κάγκουρας εγώ? jamais!
- η αλήθεια είναι ότι είχα πολύ περιορισμένη εμπειρία από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, μόλις 2 ώρες αγχωμένου test drive. Πέραν αυτού όμως, ήταν η επιλογή που έκανα ανάμεσα σε τόσα (πόσα?) άλλα. Δεν κάνω πίσω, είναι πραγματικά τρομερή ευκαιρία, καλοφτιαγμένο, στριφτερό και πολύ καλά εξοπλισμένο. Τώρα, επειδή τυχαίνει να είμαι παράξενος και να δίνω μεγάλη σημασία στις λεπτομέρειες, tough.
Επειδή μάλλον φάνηκα λίγο σκληρός απέναντι στο αυτοκίνητο (του το ανταποδίδω ααααααχ αχ έτσι για να μάθει), να και τα καλά του στοιχεία:
- με ό,τι ταχύτητα κι αν πηγαίνεις, πατάς γκάζι κι εξαφανίζεσαι
- το τιμόνι είναι πιο μαλακό απ'όσο θα ήθελα σε χαμηλές ταχύτητες, όμως βαραίνει ανάλογα μετά (θα ψαχτώ με τις 'σκληρότερες' ρυθμίσεις μέσω VAG-COM)
- τα καθίσματα έχουν πολύ καλή πλευρική στήριξη αν και τετραγωνισμένα και εν γένει η θέση οδήγησης είναι κορυφαία (θα ήθελα όμως να κατεβαίνει ακόμη χαμηλότερα)
- είναι άριστα συναρμολογημένο
- με λίγες (όχι και τόσο φτηνές βέβαια) αλλαγές μπορεί πραγματικά να γίνει άπιαστο
Προς το παρόν είμαι πιο γΛήγορος με την Xsara παρά με το Leon, σε δρόμους με σημασία (δηλαδή στριφτερούς χεχε). Με την πρώτη συζώ πάνω από 6 χρόνια (και με τις δύο), με το δεύτερο είμαι μόλις ένα μήνα (μείον κάτι), είναι λογικό να το 'μαθαίνω' ακόμη, και για πολύ καιρό.
Α, το άλλο δε σας το είπα. Ηδη το έχω πάει 2 φορές στο συνεργείο για βλάβες/παρατηρήσεις και έπεται και συνέχεια. Πώς? είμαι γκαντέμης? Αντε καλέ...
-
κανε το τεστ που σε λεω...δωστο σε καποιον εμπιστο να κανεις τις συγκρισεις...
εννοειται οτι και γω συμπαθω περισσοτερο το μικρο κλιο απο το λεον μας αλλα η δυναμη ειναι δυναμη...
- να αναφερεις καταναλωσεις να βλεπουμε τι γινεται αν και μενα με καιει κυριως ο 1.8Τ...
- τι προβληματα?
-
Τα πλαστικά είναι το ένα...
-
καλοταξιδο φιλε
το αμαξι ειναι κορυφη και οσο το μαθαινεις τοσο περισσοτερο θα το πηγαινεις αερα. Προσοχη, το γκαζι ειναι πολυ, ασε το ESP ΟΝ για οσο καιρο εισαι σε φαση εκμαθησης.
οντως, με λογικα λεφτα, κατα τη γνωμη μου, γινεται απιαστο παντου! Προσοχη, LSD, Revo εχουν ειδικες εκδοσεις για DSG!
To xsara θα το εχεις ξεχασει σε 6 μηνες
-
ο Νικόλας θα το 'βρει' το αυτοκίνητο και θα πηγαίνει άνεμος, όπως το συνηθίζει και βάλε...
Δεν χρειάζονται μετριοπάθειες Νικόλα, είναι αυτοκινητάρα σε τρομερή τιμή, τέλος!!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ποιος είπε ότι είναι ωραίο; Ασχημόπαπο είναι.Αυτό το προσυπογράφω. Δεν υπάρχει γωνία που να μη φαίνεται δυσανάλογο. Ολα στραβά τα έχει.
Ψαγμένη (ανέκδοτο που ακούς για τρίτη φορά, όπως το μπροστινό μέρος και τα πίσω φώτα) χειρολαβή πίσω:
Τεράστια κονσόλα χωρίς αιτία (και με απαίσιο χρώμα, που επίσης αντανακλάται στο τζάμι κατά τη δύση και την ανατολή):
Ασημόγκριζους καθρέπτες, αταίριαστους με το υπόλοιπο αμάξι (θα έπρεπε να είναι και πιο μπροστά):
Απίστευτα μικρές γυάλινες επιφάνειες και πολύ ψηλές πόρτες:
Δυσανάλογες και μπερδεμένες γραμμές:
Μόνο σε αυτές δείχνει να τρώγεται κάπως (και βέβαια δεν είναι δικές μου φωτό:
Τα πλαστικά είναι το ένα...
Οχι.
Ξεκινήσαμε πριν καν το παραλάβω, όπου είδα πως το ΠΔ παράθυρο δε λειτουργεί σωστά (νομίζει ότι βρίσκει εμπόδιο και κατεβαίνει ξανά). Εγινε reset, δεν έκανε τίποτα, παραγγέλθηκε νέο μοτέρ.
Το παρέλαβα, τράβαγε δεξιά. Είδα τις πιέσεις: 40-40-40-35 (ΕΑ). Λογικό να τραβάει θα μου πείτε, έλα όμως που και η θέση ευθείας ήταν 5 μοίρες αριστερά στο τιμόνι... Φτιάχτηκε με ευθυγράμμιση.
Επειτα, κάτι χτύπαγε στον πίσω άξονα σε ανωμαλίες, έλειπε μια βίδα σε θερμοπροστασία.
Τώρα χτυπάει ο εμπρός άξονας σε χαντάκια και δε θα είναι τόσο απλό όσο μια βίδα...
Το **φίλο Νικόλα **για το ψυγείο!
Να'σαι καλά φίλε σχεδόν συνονόματε θεοπάλαβε ντοττόρε!
Και μη νομίζετε ότι επειδή πήρα (ξανά) λευκό θα πάψω να κοροϊδεύω τον ακατανόμαστο για το κλιματιστικό του... Η SEAT (μπλιαχ) δε βγάζει home appliances όπως η Mitsu.
To xsara θα το εχεις ξεχασει σε 6 μηνες
Από + κλείεται.
ο Νικόλας θα το 'βρει' το αυτοκίνητο και θα πηγαίνει άνεμος, όπως το συνηθίζει και βάλε...
Ελα δε θέλω υπερβολές...
Σας ευχαριστώ όλους!
-
Καλοταξιδο και καλοκοντραδικο ΝΙΚΟ...
Ολα ωραια,αυτο το... 'ψαγμενη' χειρολαβη στην πισω πορτα τι το θελες; Αντιγραφη...
Α επισης βλεπω διαλεξες ιδιο χρωμα με του κολλητου σου το κολτ.. -
Κατ'αρχας με γειες στο φιλο n_olympio.
απο κει και περα,μεταξυ αστειου και σοβαρου νομιζω περισσοτερο οτι σου αρεσει λιγακι να γκρινιαζεις,παρα να σε τραβαν κι ας κλαις.
Παρολ'αυτα με βαση το γεγονος οτι η xsara σε (υπερ)καλυπτε,περαν του γηρατος εχω καποιες παρατηρησεις,σxετικα με το γιατι το FR δεν ηταν το ιδανικο για σενα
- Αφου FR γιατι οχι Cupra?Φυσικα δεν ειμαι εγω ο καταλληλος που θα σου υποδειξει πως θα επενδυσεις τα παραπανω 2500 χιλιαρικα(και την απουσια DSG)αλλα αν α)εισαι εξοικιωμενος με τις ιπποδυναμεις,β)εισαι διατεθειμενος να σκασεις πανω απο 25Κ για SEAT γ) εισαι διατεθειμενος να ανεχτεις το bodykit,θα ειχες ενα σαφως πιο καλοστημενο οχημα(με πιο ...συμμετοχικο πισω αξονα),λιγακι πιο αυξημενο κοστος συντηρησης(βενζινες) και σαφως πιο ΑΝΕΤΟ-ενας τομεας που μετα την Xsara φαινεται να εκτιμας
2)Γιατι leon αφου το σχεδιο μεσα εξω αλλα και καποιες προδιαγραφες κατασκευης ( δεν σε εμπνεουν 100%?Προσωπικα δε θα αγοραζα και το καλυτερο(αναλογικα) αυτοκινητο του κοσμου αν δεν εκανε την καρδια μου να χτυπα πιο γρηγορα,και δεν ανυπομονουσα να μπω στο κοκπιτ του.Να στο πω κι αλλιως ειναι σαν να χεις ξεμεινει με μια ασχημη γυναικα:Ομορφη η νυφη? Πλουσια!-Πλουσια! που λενε και στο νησι του πατερα μου.
3)Αν και υπαρχει καμπυλη εκμαθησης στην οδηγηση του Leon,οπως σε καθετι νεο,γιατι δεν κοιταξες για κατι πιο 'γαλλικο' στην κατηγορια?Επισης ειναι αλλο πραγμα η ταχυτητα στην ευθεια οπου ανοιγεις γκαζι και καταπινεις κοσμο με το Leon,κι αλλο να βρεις τα πατηματα του και τις ισορροπιες μεσα στη στροφη (οπου τα 'γαλλικα' γενικα ευνοουν τον μεσο οδηγο αν και γινονται πιο απροβλεπτα στα ακρα)
Οπως και να χει καλα χιλιομετρα και να το ευχαριστηθεις οσο μπορεις
-
Ευχαριστώ!
Ναι, είμαι γκρινιάρης, το ομολογώ (δυστυχώς η έλευση του αυτοκινήτου, 4 μήνες μετά την παραγγελία του, συνέπεσε με μια πολύ άσχημη γενικώς περίοδο για εμένα οπότε και αυτό παίζει το ρόλο του).
- Το Cupra δεν έχει DSG και ΔΕΝ είναι πιο άνετο από το FR, μόνο και μόνο λόγω των αλουμινένιων ψαλιδιών του. Εξάλλου δε θεωρώ την τεράστια ισχύ μεγάλο πλεονέκτημα, εφόσον προτιμώ τις στροφές από τις ευθείες. Αν το Leon έβγαινε με DSG στην έκδοση των 1.8λ-160 ίππων, πιθανότατα θα είχα πάρει εκείνο. Το αντίστοιχο A3 Sportback που πολύ μου αρέσει σαν σχήμα και διατίθεται με αυτό το συνδυασμό, δυστυχώς ήταν ήδη 7.500 € ακριβότερο από το FR DSG.
- Μα φυσικά και ανυπομονώ να μπω στο κόκπιτ (sic), φυσικά και με εμπνέει, αλλιώς δε θα το έπαιρνα. Το 100% που γράφεις προσωπικά το θεωρώ ανέφικτο. Πάντα πρέπει να κάνεις κάποιες υποχωρήσεις, ακόμη και αν δεν υπάρχει χρηματικό όριο (που στην περίπτωσή μου υπήρχε). Επίσης, η ομορφιά είναι εντελώς υποκειμενική έννοια.
Ασχημες γυναίκες? Τι είναι αυτό?
- Οπως έγραψα και πιο πριν (και αλλού), αν η C4 είχε καλό 6άρι κιβώτιο, πιθανότατα θα είχα καταλήξει σε αυτή. Ομως δεν έχει, έπρεπε να πάρω μια απόφαση και το Leon ήταν η αμέσως επόμενη επιλογή. Εξάλλου είχα οδηγήσει τη C4 και μπορώ να πω ότι της μοιάζει πολύ το Leon. Κανένα από τα δύο δεν είναι Xsara στον τρόπο που στρίβει (κανένα δεν έχει ΤΟΣΟ συμμετοχικό πίσω άξονα).
Προς το παρόν ξεκίνησα απαριθμώντας τα σημεία που θα προτιμούσα διαφορετικά. Δώστε μου λίγο χρόνο και να είστε σίγουροι ότι θα επανέλθω, περιγράφοντας με ακρίβεια και λεπτομέρεια τις αρετές του αυτοκινήτου.
-
Εννοούσα τα πλαστικά κάτω από το ταμπλό, εσένα τα είχε τελικά;
Kατά τα άλλα, και εγώ πιστεύω πως όσο θα το οδηγείς, τόσο θα το γουστάρεις... Αλίμονο!
-
... θα βαλεις Revo ρε αλητη/κοντρακια?!
δεν σου φτανουν τα μουτρα που εχεις τωρα, θες να εχεις περισσοτερα?
αν και τα εχουμε πει απο κοντα, καλοταξιδο το ψυγειακι (οπως ειπε και ο τσιλης) -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Εννοούσα τα πλαστικά κάτω από το ταμπλό, εσένα τα είχε τελικά;Οχι βέβαια.
Αυτά δεν τα παρήγγειλα ακόμη, γιατί έχω κάτι τρελές ιδέες περί ηχοσυστήματος...
Σ'ευχαριστώ ξέσκεπε (πάρε τηλέφωνο όταν μπορέσεις).
-
Με γειά το αυτοκίνητο φιλε n_olympios, και απλα να σου πώ μπράβο που κανεις τόσο αντικειμενικό review για το απόκτημά σου, αντί να το εκθειάζεις. Αν σκεφτόταν κάποιος να το αγοράσει, σιγουρα το review σου θα ήταν μια βοήθεια!
Σίγουρα ειναι πολυ γρηγορο, αν και δεν έχω μπει, αλλα επειδή τυχαίνει να έχω εμπειρεία απο Xsara VTS, ομολογώ οτι δεν καταλαβαίνω τι το τόσο καλό της βρίσκεις (της Ξαρά). Ουτε κάνα τρομερό μοτέρ έχει, ουτε ιδιέταιρα ελαφριά ειναι (δεν ειναι Rallye πχ) και δεν μπορώ να πώ οτι ξεχωρίζει και οδηγικά... Πιστευω οτι απλά την είχες συνηθίσει Καταλαβαίνω οτι δεν σου αρέσει να γίνεσαι 'μαγκας' σε ορεινες διαδρομές πατώντας μόνο πάνω στην τουρμποροπή σου και οι ταχύτητές σου στη στροφή να ειναι χαμηλότερες και απο Σμάρτ (ουτε και εμένα μου αρέσει), αλλα δε νομίζω το Seat να είναι έτσι. Λίωστο λίγο, και είμαι σίγουρος οτι θα το διαπιστώσεις
Καλά χλμ -
Ο χρήστης odyssey έγραψε:
επειδή τυχαίνει να έχω εμπειρεία απο Xsara VTS, ομολογώ οτι δεν καταλαβαίνω τι το τόσο καλό της βρίσκεις (της Ξαρά). Ουτε κάνα τρομερό μοτέρ έχει, ουτε ιδιέταιρα ελαφριά ειναι (δεν ειναι Rallye πχ) και δεν μπορώ να πώ οτι ξεχωρίζει και οδηγικά... Πιστευω οτι απλά την είχες συνηθίσειΜα δεν το αρνήθηκα ποτέ. Οταν πριν από 6 χρόνια πήρα την πρώτη Xsara, θα μπορούσα με λιγότερα χρήματα να έχω πάρει είτε το Saxo VTS ή το Rallye. Δεν το έκανα γιατί ήξερα ότι μακροχρόνια θα με κούραζαν (δεν είμαι και μικρός). Αν τη μάθεις όμως είναι πολύ διασκεδαστική, ενώ όταν δεν 'παίζεις' καλύπτει όλες τις υπόλοιπες ανάγκες μετακίνησης με λίγες υποχωρήσεις.
Η σύγκριση μεταξύ Xsara 2002 / Leon 2008 για πολλούς είναι άκυρη (και με το δίκιο τους). Εγώ απλά το παρουσίασα έτσι ώστε να δώσω κάποια στοιχεία για το νέο αυτοκίνητο, με σκοπό να δείξω ότι το Leon είναι αυτή τη στιγμή το κοντινότερο σε αυτό που θέλω, κι όμως απέχει πολύ από το ιδανικό (για μένα).
-
Οδήγησα ένα Daihatsu Terios 1,5 αυτόματο για λίγα λεπτά με χαμηλές ταχύτητες σε επαρχιακό τοπικό δρομάκι και χωματόδρομο με αναμένο κλιματισμό και φορτίο 2 υπερπλήρους βάρους άντρες και 1 νορμάλ γυναίκα.
Το αυτοκίνητο από θεωρητικής πλευράς το ξέρω, το σκεφτόμουνα και για αγορά μόλις είχε πρωτοέρθει. Οπότε δεν εξεπλάγην από τους μεγάλους και άνετους χώρους που συνήθως εκπλήσσσουν σχετικά με το μέγεθος του αυτοκινήτου (ιδίως μετά την προβληματική στενότητα του παλιού Terios), την πετυχημένη εσωτερική σχεδίαση, τα υλικά (απλά καλή αίσθηση αλλά καλή ποιότητα και συναρμογή) και τα κόλπα πρακτικότητας αλλά και την έλλειψη εταζέρας. Δεν το είχα όμως οδηγήσει ποτέ. Η είσοδος πολύ εύκολη όπως σε όλα τα κάπως υπερυψωμένα αυτοκίνητα. Βολικό κάθισμα, καλή ορατότητα γενικά εκτός από τις πίσω γωνίες αλλά οι πολύ μεγάλοι καθρέφτες βοηθάνε.
Μέτριο τιμόνι αλλά καλύτερο από ό,τι περίμενα σε σχέση με τα διάφορα σύγχρονα μικρά-μεσαία αυτοκίνητα. Πολύ αποτελεσματικά φρένα με ικανοποιητική αίσθηση και καλή ακτίνα στροφής.
Πολύ καλό αρχικό άρπαγμα που με εντυπωσίασε αλλά οι μεσαίες στροφές είναι απλά επαρκείς και ψηλές δεν έφτασα αλλά η αίσθηση ήταν ότι είχα δύναμη αν την ήθελα. Για το είδος του αυτοκινήτου πολύ σωστά και καλά. Οι ταχύτητες είναι μόνο 4 αναγκαστικά σχετικά μακριές αλλά το κιβώτιο είναι αξιοπρεπές με καλές αλλαγές και καλή ανταπόκριση. Δεν το οδήγησα σε μεγαλύτερες ταχύτητες. Πάντως το αυτοκίνητο ήταν πιο ήσυχο από όσο περίμενα.
Από συμπεριφορά λίγα συμπεράσματα λόγω της σύντομης δοκιμής. Στο χωματόδρομο είδα τη μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης η οποία, αν και σφιχτή στην άσφαλτο (είχε την πίσω αντιστρεπτική που κάποια άλλα δεν έχουν), απορροφά με άνεση λακούβες και άλλες μεγάλες ανωμαλίες. Εμπνέει σιγουριά και εμπιστοσύνη εκτός δρόμου και ο πίσω άκαμπτος άξονας δεν με ανησύχησε ούτε εντός ούτε εκτός.
Συμπέρασμα: είναι πιο πολιτισμένο, ευκίνητο και ευέλικτο από όσο περίμενα για τετρακίνητο άρα πολύ εύχρηστο σε πόλη ενώ η ευκολία συνεχίζεται και εκτός δρόμου. Μόνο που αυτή η δοκιμή ίσως να μας κοστίσει πολύ ακριβά, της άρεσε πολύ της γυναίκας μου και θέλει και αυτή ένα.... -
Ρε παιδιά μην τον παίρνετε στα σοβαρά, ο τύπος θέλει να πουλήσει τη μεταχειρισμένη του Xsara και προσπαθεί να μας πείσει ότι είναι καλύτερη και από το Leon 200ps DSG!!!
Σε λίγο θα σκάσει το μυστικό: 'πωλείται Xsara...'
Ούτε dealer της Citroen δεν πείθει....!
Y.Γ. Φυσικά έχει ήδη αρχίσει να 'στρογγυλεύει' την κριτική του, οι τομάτες ήταν ετοιμοπόλεμες...
Υ.Γ.2 Πλάκα κάνω
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
επειδή τυχαίνει να έχω εμπειρεία απο Xsara VTS, ομολογώ οτι δεν καταλαβαίνω τι το τόσο καλό της βρίσκεις (της Ξαρά). Ουτε κάνα τρομερό μοτέρ έχει, ουτε ιδιέταιρα ελαφριά ειναι (δεν ειναι Rallye πχ) και δεν μπορώ να πώ οτι ξεχωρίζει και οδηγικά... Πιστευω οτι απλά την είχες συνηθίσει
Μα δεν το αρνήθηκα ποτέ. Οταν πριν από 6 χρόνια πήρα την πρώτη Xsara, θα μπορούσα με λιγότερα χρήματα να έχω πάρει είτε το Saxo VTS ή το Rallye. Δεν το έκανα γιατί ήξερα ότι μακροχρόνια θα με κούραζαν (δεν είμαι και μικρός). Αν τη μάθεις όμως είναι πολύ διασκεδαστική, ενώ όταν δεν 'παίζεις' καλύπτει όλες τις υπόλοιπες ανάγκες μετακίνησης με λίγες υποχωρήσεις.
Η σύγκριση μεταξύ Xsara 2002 / Leon 2008 για πολλούς είναι άκυρη (και με το δίκιο τους). Εγώ απλά το παρουσίασα έτσι ώστε να δώσω κάποια στοιχεία για το νέο αυτοκίνητο, με σκοπό να δείξω ότι το Leon είναι αυτή τη στιγμή το κοντινότερο σε αυτό που θέλω, κι όμως απέχει πολύ από το ιδανικό (για μένα).
καλοταξιδο φιλε και απο εμενα.σιγουρα ολοι δεν κρινουμε αντικειμενικα το αμαξι αλλα ειμαστε υπερασπιστες της μαρκας που μεγαλωσαμε ή που οδηγαμε τωρα.Διαβαζοντας προσεχτικα το post σου εχω την εξης απορια.αγορασα προ 20 ημερων περιπου μετα απο συμβουλες απο ατομα στο φορουμ το peugeot 308 GT με τα 175 αλογα και τα περισσοτερα απο αυτα που σε προβληματιζουν στο αμαξι τα ικανοποια πληρως νομιζω το peugeot.οντας και εσυ κατοχος γαλλικου αυτοκινητου και στα ιδια λεφτα το ειχες ενταξει στις επιλογες σου? απο πλευρας ανεσης -ποιοτητας - εμφανισης ειναι ποιο μπροστα.Αλλα η διαφορα στο εσσωτερικο νομιζω ειναι τεραστια και θα σε ικανοποιουσε πληρως.απο πλευρας επιδοσεων το seat ειναι πιο δυνατο αλλα μην ξεχνας οτι το 308 ειναι 1600 και απο τα γραφομενα σου η απολυτες επιδοσεις δεν ηταν το ζητουμενο απο τη μερια σου.
**να το χαιρεσε το αμαξι σου και μακαρι μετα απο 7 χρονια που θα παρεις καινουργιο να υποστηριζεις το leon με το ιδιο σθενος που υποστηριζεις σημερα το citroen **
-
Mήπως να μεταφερθούμε εδώ;
Οδήγησα....