-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Εν τω μεταξύ την καραγουστάρουν τόσοι πολλοί που έχει ξεπατωθεί στις πωλήσεις
Καμία σχέση. Όμορφη είναι, καλό αυτοκίνητο σε καμία περίπτωση. Επιπλέον είναι και υπερτιμημένη και ο κόσμος δεν είναι κορόιδο.
- 1000
-
You'd better keep your mouth shut and others think you are a fool, than open it and convince them.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Καμία σχέση. Όμορφη είναι, καλό αυτοκίνητο σε καμία περίπτωση.
...
ότι να' ναι
-
To λαικο δικαστηριο απεφανθη
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
To λαικο δικαστηριο απεφανθηΣε ποιο τομέα είναι καλό αυτοκίνητο με ορθολογικά κριτήρια η Brera?
-
Ειναι νωρις ακομα γιαποπ κορν,ας φτιαξω μια φετα ψωμι με λιγο νουτελα..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
To λαικο δικαστηριο απεφανθη
Σε ποιο τομέα είναι καλό αυτοκίνητο με ορθολογικά κριτήρια η Brera?
Εγω παλι αναρωτιεμαι ποια ειναι εν τελει αυτα τα ορθολογικα κριτηρια?
Ποιος τα θεσπισε?
Πες και θα σου πω -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Σε ποιο τομέα είναι καλό αυτοκίνητο με ορθολογικά κριτήρια η Brera?Υπάρχουν πολλοί που ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΝ να πατήσουν τέρμα το γκάζι κι όμως δεν αγοράζουν την Brera επειδή 'είναι αργή'. Η λύση θα ήταν να τοποθετήσει το εργοστάσιο ένα κιτ N2O που (λίγο πριν εκραγεί ο κινητήρας) θα έκανε το αμάξι να πιάσει τα 100 σε 6'.
Έτσι όλοι θα είναι ευχαριστημένοι, η κουκλάρα θα κυκλοφορεί νωχελικά (σιγά μη πατήσουν το γκάζι στο τέρμα) και κανένας δεν θα τους κατηγορεί ότι είναι αργό γιατί ΑΝ πατήσουν τέρμα το γκάζι ΚΑΙ το κουμπάκι του N2O, το αμάξι γίνεται πύραυλος.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
To λαικο δικαστηριο απεφανθη
Σε ποιο τομέα είναι καλό αυτοκίνητο με ορθολογικά κριτήρια η Brera?
Εγω παλι αναρωτιεμαι ποια ειναι εν τελει αυτα τα ορθολογικα κριτηρια?
Ποιος τα θεσπισε?
Πες και θα σου πωΟι αναπόφευκτες συγκρίσεις με τις προτάσεις του ανταγωνισμού. Έτσι απλά.
-
Oh mon dieu όχι πάλι....
-
Βrera 3,2 JTS Q4.50.000 ευρώ.
Ποιές ακριβώς είναι οι προτάσεις του ανταγωνισμού στην ίδια κατηγορία (segment),με ίδια τυπολογία αμαξώματος,παραπλήσια τιμή βασικής έκδοσης καθώς και το τί παρέχει ως εξοπλισμό η βασική έκδοση, στοιχεία από τραπεζικές εταιρείες παροχής υπηρεσιών leasing,από τα οποία προκύπτει το ποσοστό ετήσιας απαξίας του μοντέλου,για να δούμε πόσο και πού υστερεί το συγκεκριμένο μοντέλο έναντι του ανταγωνισμού του.
Τί λείπει από τη συγκεκριμένη έκδοση για να μην χαρακτηριστεί επιλογή που έγινε με βάση ορθολογικά κριτήρια και όχι το συναίσθημα (η παρουσία κινητήρα joint venture συνηγορεί για το ακριβώς αντίθετο προς αυτή την κατεύθυνση);Το ότι αντί για 5,5 κάνει τα 0-100 σε 6,8; -
Χμμμ. Εχουμε την Brera, η οποια ειναι ενα coupe 2+2 μεσαιου μεγεθους.
Ποιες προτασεις εχουμε απεναντι της? Σιγουρα οχι το Audi TT αλλα και η Z4 Coupe τα οποια ειναι κουπε μικρου μεγεθους και το Ζ4 μαλιστα 2θεσιο. Απο την αλλη σκεφτομαι το RX8 αλλα αυτο ειναι κανονικο 4θεσιο και τοποθετειται απεναντι στην GT. Ισως λοιπον εναντι της 3αρας coupe. Οχι σιγουρα εναντι στο Α5, ειναι ενα 5θεσιο coupe αυτο. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Βrera 3,2 JTS Q4.50.000 ευρώ.
Ποιές ακριβώς είναι οι προτάσεις του ανταγωνισμού στην ίδια κατηγορία (segment),με ίδια τυπολογία αμαξώματος,παραπλήσια τιμή βασικής έκδοσης καθώς και το τί παρέχει ως εξοπλισμό η βασική έκδοση, στοιχεία από τραπεζικές εταιρείες παροχής υπηρεσιών leasing,από τα οποία προκύπτει το ποσοστό ετήσιας απαξίας του μοντέλου,για να δούμε πόσο και πού υστερεί το συγκεκριμένο μοντέλο έναντι του ανταγωνισμού του.
Τί λείπει από τη συγκεκριμένη έκδοση για να μην χαρακτηριστεί επιλογή που έγινε με βάση ορθολογικά κριτήρια και όχι το συναίσθημα (η παρουσία κινητήρα joint venture συνηγορεί για το ακριβώς αντίθετο προς αυτή την κατεύθυνση);Το ότι αντί για 5,5 κάνει τα 0-100 σε 6,8;Με προλαβες. Αλλα ας μην ξεχναμε οτι πλεον υπαρχει και δικινητη Brera 3.2 JTS που κοστιζει 46.000
και αν την συγκρινουμε αμεσως με την επισης δικινητη 330i αυτη κοστιζει 59.650.
Για 14.000 ευρω πληρωνεις το 1 δευτερολεπτο στο 0-100 που τοσο πολυ αγαπανε εδω στο Ελλαντα και εχεις την ιδια τελικη. Μαλιστα. -
Dejavu or what? Η brera είναι μια κατηγορία μόνη της..
-
Δεν βαρεθήκατε?!?!.. Τα ίδια και τα ίδια.
Ο καθένας έχει διαμορφώσει μια άποψη. Όλοι την έχουν καταθέσει ξανά και ξανά. Έχει νόημα, η επανάληψη?
-
Μιλατε ανοιχτα. Μην παιζεται με τις λεξεις?
Περιμενετε να δειτε τι θα γραψουμε κανα δυο πρωτα και μετα αρχιζετε τους γριφους?
Για πες εσυ? Να την βαλουμε με το Golfaki μηπως?Σαν καποτε που την συγκριναν την Brera Q4 3.2 με το R32 ????
Καλα εεεε αυτο κι αν ηταν ανεκδοτο....
Ελεος
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Έχει νόημα, η επανάληψη?Repetitio est mater studiorum.
-
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Χμμμ. Εχουμε την Brera, η οποια ειναι ενα coupe 2+2 μεσαιου μεγεθους.
Ποιες προτασεις εχουμε απεναντι της? Σιγουρα οχι το Audi TT αλλα και η Z4 Coupe τα οποια ειναι κουπε μικρου μεγεθους και το Ζ4 μαλιστα 2θεσιο. Απο την αλλη σκεφτομαι το RX8 αλλα αυτο ειναι κανονικο 4θεσιο και τοποθετειται απεναντι στην GT. Ισως λοιπον εναντι της 3αρας coupe. Οχι σιγουρα εναντι στο Α5, ειναι ενα 5θεσιο coupe αυτο.-TT 3.2 Quattro
-Z4 3.0si Coupe
-Mazda RX8 -
Τώρα θα σου πεί οτι δεν είναι 2+2 λες και στα πίσω καθίσματα της Brera μπορεί να κάτσει άνθρωπος
Αlfa Romeo Brera/Spider