Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Beltiwsh Skoda Fabia 1.4 16V 101HP
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Beltiwsh Skoda Fabia 1.4 16V 101HP
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    27
    422
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kergaz last edited by

      Kalhmera se olous.

      Exw ena Skodia Fabia 1.4 16V 101HP, kai teleytaia arxisa na to psaxnw gia kapoia light metatroph. Mou eipan apo to synergeio poy to paw (exousiodothmeno) gia to ergostasiako kit me xtapodi + telikh exatmish. Eipan oti dinei +18 aloga. To ena paidi apo ekei to exei valei kai leei oti einai arketa eyxaristhmenos.

      Exakolouthw omws to +18 aloga, na to vriskw ligo ypervoliko san noumero, gi' ayto thelw na rwthsw an yparxei kanenas poy na exei kanei th sygkekrimenh veltiwsh, gia na mou pei entypwseis.

      Eyxaristw

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kergaz last edited by

        Kalhmera se olous.

        Exw ena Skodia Fabia 1.4 16V 101HP, kai teleytaia arxisa na to psaxnw gia kapoia light metatroph. Mou eipan apo to synergeio poy to paw (exousiodothmeno) gia to ergostasiako kit me xtapodi + telikh exatmish. Eipan oti dinei +18 aloga. To ena paidi apo ekei to exei valei kai leei oti einai arketa eyxaristhmenos.

        Exakolouthw omws to +18 aloga, na to vriskw ligo ypervoliko san noumero, gi' ayto thelw na rwthsw an yparxei kanenas poy na exei kanei th sygkekrimenh veltiwsh, gia na mou pei entypwseis.

        Eyxaristw

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kergaz last edited by

          Kalhmera se olous.

          Exw ena Skodia Fabia 1.4 16V 101HP, kai teleytaia arxisa na to psaxnw gia kapoia light metatroph. Mou eipan apo to synergeio poy to paw (exousiodothmeno) gia to ergostasiako kit me xtapodi + telikh exatmish. Eipan oti dinei +18 aloga. To ena paidi apo ekei to exei valei kai leei oti einai arketa eyxaristhmenos.

          Exakolouthw omws to +18 aloga, na to vriskw ligo ypervoliko san noumero, gi' ayto thelw na rwthsw an yparxei kanenas poy na exei kanei th sygkekrimenh veltiwsh, gia na mou pei entypwseis.

          Eyxaristw

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nass last edited by

            Τα 18 άλογα με χταπόδι είναι υπερ-super-καρααισιόδοξο νούμερο...

            Φίλε kergaz, παράκληση να γράφεις Ελληνικά!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thanos last edited by

              Φίλε μου τα 18+ άλογα με χταπόδι + τελικό, μου φαίνονται λίγο ως πολύ υπερβολικά.
              Εάν σου έλεγαν 9-10, τότε ίσος να ήταν σωστό αυτό το νούμερο.
              Αλλά εάν και πάλι θες να φτάσεις τα 18+ άλογα, αυτό που μπορείς να κάνεις είναι το ποιο απλό.
              Φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση, άντε και το χταπόδι. Με αυτά, ναι, ίσος να φτάσεις σε αυτά τα άλογα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kergaz last edited by

                Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
                Φίλε μου τα 18+ άλογα με χταπόδι + τελικό, μου φαίνονται λίγο ως πολύ υπερβολικά.
                Εάν σου έλεγαν 9-10, τότε ίσος να ήταν σωστό αυτό το νούμερο.
                Αλλά εάν και πάλι θες να φτάσεις τα 18+ άλογα, αυτό που μπορείς να κάνεις είναι το ποιο απλό.
                Φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση, άντε και το χταπόδι. Με αυτά, ναι, ίσος να φτάσεις σε αυτά τα άλογα.

                Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω (και δεν νομίζω) να υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο κιτ (όπως π.χ. το seat force) που να τα έχει όλα αυτά μαζεμένα, και έτσι πρέπει να βρω πού να πάω για πρόγραμμα, τι εξάτμιση, χταπόδι και φίλτρο να βάλω.

                Έχετε τίποτα να προτείνετε ;

                Φαντάζομαι θα ταιριάζουν και λύσεις που έχουν εφαρμοστεί και σε άλλα αυτοκίνητα του group VAG με τα ίδια χαρακτηριστικά (Polo, Ibiza, κλπ)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  bagus last edited by

                  Σε καμμια περιπτωση δεν θα παρεις +18 αλογα απο αυτα τα 2 πραγματα.....Αν ειναι δυνατον.Ειναι ντροπη να λεγονται τετοια πραγματα απο επισημες αντιπροσωπειες....
                  Το πολυ πολυ να ανεβασεις λιγο ροπη και αντε και 4-5 αλογακια αλλα μεχρι εκει.
                  Τα μοτερακια αυτα βγαζουν λιγο παραπανω απο την ονομαστικη ιποδυναμη επομενως δεν μπορει η πολλαπλη εξαγωγης και η υπολοιπη εξατμιση να ειναι τοσο κακοσχεδιασμενη.
                  Αν τελικα αλλαξεις χταποδι και τελικο μετα θα πρεπει να αλλαξεις φιλτρο αερα και βεβαια το προγραμμα που ειναι και το βασικοτερο(τελευταιο αυτο)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thanos last edited by

                    Φίλε μου Kergaz, δεν φτάνει μόνο εμείς να προτείνουμε κάποια πράγματα (άλλωστε αυτό μπορεί να είναι και διαφήμιση) εσύ πόσα χρήματα θέλεις να δόσεις.
                    Ότι θέλεις μπορείς να με ρωτήσεις pm, αυτό μόνο και μόνο για να μην κάνουμε διαφημίσεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      g60 last edited by

                      Ο χρήστης kergaz έγραψε:
                      Kalhmera se olous.

                      Exw ena Skodia Fabia 1.4 16V 101HP, kai teleytaia arxisa na to psaxnw gia kapoia light metatroph. Mou eipan apo to synergeio poy to paw (exousiodothmeno) gia to ergostasiako kit me xtapodi + telikh exatmish. Eipan oti dinei +18 aloga. To ena paidi apo ekei to exei valei kai leei oti einai arketa eyxaristhmenos.

                      Exakolouthw omws to +18 aloga, na to vriskw ligo ypervoliko san noumero, gi' ayto thelw na rwthsw an yparxei kanenas poy na exei kanei th sygkekrimenh veltiwsh, gia na mou pei entypwseis.

                      Eyxaristw

                      [list:251b7ypa]Αμα θα παρεις 3 αλογα, εγω θα στα πληρωσω[/list:u:251b7ypa][list:251b7ypa]Ντροπη τους οι ΑΛΗΤΕΣ Αν υπαρχουν καμποσοι επαγγλματιες σωστοι, αυτοι οι απατεωνες χαλανε την αγορα.[/list:u:251b7ypa][list:251b7ypa]Τα αλογα φιλε μου δεν πανε με το κιλο.Τοσα βαζω τοσα παιρνω.Το χταποδι μπαινει πανω για να μπορει να αποδωσει μια πχ ατμοσφαιρικη μετατροπη τα μεγιστα.Απο μονο του το χταποδι ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ [/list:u:251b7ypa][list:251b7ypa]Αν ειναι να σου φυγει μισο χαρτι σε βλακειες, μαζεψε αλλα τοσα και τουρμπισε το η το καλυτερο ΤΡΟΠΕΤΟ [/list:u:251b7ypa]

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bear last edited by

                        Η 1η βελτίωση που θα κάνω εγώ πάντως για το πολάκι μου με το ίδιο μοτερ θα είναι το κιτ βελτίωσης της seat force + μια καλή ανοξείδωτη εξάτμιση που θα δώσει περι τα 10 άλογα στις ρόδες. Τα υπόλοιπα θέλουν πολύ ψάξιμο, τρέξιμο και διάθεση για περιπέτεια. Αν έχει χρήμα βάλει το τροπέτο του 1.8Τ να έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          frogy last edited by

                          Ο χρήστης Bear έγραψε:
                          Η 1η βελτίωση που θα κάνω εγώ πάντως για το πολάκι μου με το ίδιο μοτερ θα είναι το κιτ βελτίωσης της seat force + μια καλή ανοξείδωτη εξάτμιση που θα δώσει περι τα 10 άλογα στις ρόδες. Τα υπόλοιπα θέλουν πολύ ψάξιμο, τρέξιμο και διάθεση για περιπέτεια. Αν έχει χρήμα βάλει το τροπέτο του 1.8Τ να έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο

                          Τη μετατροπη με το βαρελακι και το προγραμμα λες? Ξερεις ποσο κοστιζει και ποιας εταιρειας ειναι το προγραμμα? Η εγγυηση του polo παυει να ισχυει?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            fabiawrc last edited by

                            εχω και εγω το φαμπια 101 αλλα το σενταν.το εχω ψιλοψαξει το θεμα και δεν υπαρχουν και πολλες λυσεις.η σκας ευρω και βαζεις μοτερ απο α3 λεον κλπ που ταιριαζει κουτι αλλα μετα πας και σε φρενα αναρτησεις αμορτισερ οποτε το αμαξι το παντρευεσαι μετα.η το τουρμπιζεις το ιδιο το μοτερ η πας σε λυση που λες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lambis last edited by

                              Kergaz

                              Αγαπητέ δεν ξέρω τι σου λέει το εξουσιοδοτημένο για άλογα, αλλά έτυχε να οδηγήσω μιά τέτοια μετατροπή πρίν από 1,5 χρόνο και για 85 χλμ (Κόρινθος- Αθήνα). Απλά, το όχημα πετάει. Είτε παίρνει 2 άλογα είτε 22, αν το κόστος είναι λογικό κάνε τη μετατροπή. Αξίζει πολλά.
                              Δεν είμαι σίγουρος, αλλά μήπως το συγκεκριμένο κιτ περιλαμβάνει και προγραμματισμό εγκεφάλου;
                              Καλές γιορτές
                              Λάμπης Κουρτέσης

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • B
                                bear last edited by

                                Καλές γιορτές πρώτα από όλα και να οδηγούμε προσεκτικά!
                                Λοιπόν ρώτησα στη seat και μου είπανε οτι μπαίνει στο polo και ίσως έχει και καλύτερα αποτελέσματα από ότι στο ibiza (λόγω καλύτερης κλιμάκωσης κιβωτίου, μικρότερου βάρους και επειδή το polo βγάζει μαμα λίγα αλογάκια πιο πάνω από ότι το ibiza) Το κόστος είναι 800 ευρώ και περιλαμβάνει το βαρελάκι, τις σωληνώσεις, επαναπρογραμματισμό εγγεφάλου και τα εργατικά. Δυστηχώς δεν έχει εξάτμιση αλλά αυτό είναι το πιο εύκολο. Με ένα καλό aftermarket τελικό σίγουρα τα αποτελέσματα θα είναι καλύτερα. Δεν ξέρω αν χάνεται η εγγύηση του πόλο, αλλά μου είπαν ότι δεν μπορούν να δουν αν έχω πειράξει τον εγγέφαλο στην καρέντα. (δεν ξέρω αν ισχύει κάτι τέτοιο...)
                                Τέλος πάντως το σίγουρο είναι ότι χάνεις την εγγύηση του φιλτροκουτιού μια και το αντικαθιστάς.. Η εγγύηση που δίνει η seat force είναι 2 χρόνια. Πιστεύω ότι έχει λίγο τσιμπιμένη τιμη, αλλά αξίζει γιατί:

                                1. Δίνει μετρημένα 10 άλογα στις ρόδες
                                2. Βελτιώνει πολύ τις ταχύτητες εξόδου (0-100 0-120 κλπ)
                                3. Βελτιώνει και τις ρεπρίζ (άρα δεν κρεμάει στα χαμηλά)
                                4. Έχει εγγύηση και είναι δοκιμασμενο (Δεν θα εκανε ποτέ κάτι η seat το οποίο θα της ήταν ζημιοφόρο..)
                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  jax7480 last edited by

                                  Ο χρήστης Bear έγραψε:
                                  Καλές γιορτές πρώτα από όλα και να οδηγούμε προσεκτικά!
                                  Λοιπόν ρώτησα στη seat και μου είπανε οτι μπαίνει στο polo και ίσως έχει και καλύτερα αποτελέσματα από ότι στο ibiza (λόγω καλύτερης κλιμάκωσης κιβωτίου, μικρότερου βάρους και επειδή το polo βγάζει μαμα λίγα αλογάκια πιο πάνω από ότι το ibiza) Το κόστος είναι 800 ευρώ και περιλαμβάνει το βαρελάκι, τις σωληνώσεις, επαναπρογραμματισμό εγγεφάλου και τα εργατικά. Δυστηχώς δεν έχει εξάτμιση αλλά αυτό είναι το πιο εύκολο. Με ένα καλό aftermarket τελικό σίγουρα τα αποτελέσματα θα είναι καλύτερα. Δεν ξέρω αν χάνεται η εγγύηση του πόλο, αλλά μου είπαν ότι δεν μπορούν να δουν αν έχω πειράξει τον εγγέφαλο στην καρέντα. (δεν ξέρω αν ισχύει κάτι τέτοιο...)
                                  Τέλος πάντως το σίγουρο είναι ότι χάνεις την εγγύηση του φιλτροκουτιού μια και το αντικαθιστάς.. Η εγγύηση που δίνει η seat force είναι 2 χρόνια. Πιστεύω ότι έχει λίγο τσιμπιμένη τιμη, αλλά αξίζει γιατί:

                                  1. Δίνει μετρημένα 10 άλογα στις ρόδες
                                  2. Βελτιώνει πολύ τις ταχύτητες εξόδου (0-100 0-120 κλπ)
                                  3. Βελτιώνει και τις ρεπρίζ (άρα δεν κρεμάει στα χαμηλά)
                                  4. Έχει εγγύηση και είναι δοκιμασμενο (Δεν θα εκανε ποτέ κάτι η seat το οποίο θα της ήταν ζημιοφόρο..)

                                  Αν σου δωσουν γραπτη αποδειξη οτι το αυτοκινητο θα παρει 10 αλογα στον τροχο με τις αλλαγες που λες και ΜΟΝΟ 800€ μονο τοτε να πας στην Seat Force και να κανεις την μετατροπη. Α, και κατι αλλο. Να τους πεις επισης οτι θελεις να δυναμομετρηθει το αυτοκινητο πριν και μετα την μετατροπη και αν δεν παρει 10 αλογα να σου δωσουν τα λεφτα σου πισω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    frogy last edited by

                                    Ο χρήστης jax7480 έγραψε:

                                    Καλές γιορτές πρώτα από όλα και να οδηγούμε προσεκτικά!
                                    Λοιπόν ρώτησα στη seat και μου είπανε οτι μπαίνει στο polo και ίσως έχει και καλύτερα αποτελέσματα από ότι στο ibiza (λόγω καλύτερης κλιμάκωσης κιβωτίου, μικρότερου βάρους και επειδή το polo βγάζει μαμα λίγα αλογάκια πιο πάνω από ότι το ibiza) Το κόστος είναι 800 ευρώ και περιλαμβάνει το βαρελάκι, τις σωληνώσεις, επαναπρογραμματισμό εγγεφάλου και τα εργατικά. Δυστηχώς δεν έχει εξάτμιση αλλά αυτό είναι το πιο εύκολο. Με ένα καλό aftermarket τελικό σίγουρα τα αποτελέσματα θα είναι καλύτερα. Δεν ξέρω αν χάνεται η εγγύηση του πόλο, αλλά μου είπαν ότι δεν μπορούν να δουν αν έχω πειράξει τον εγγέφαλο στην καρέντα. (δεν ξέρω αν ισχύει κάτι τέτοιο...)
                                    Τέλος πάντως το σίγουρο είναι ότι χάνεις την εγγύηση του φιλτροκουτιού μια και το αντικαθιστάς.. Η εγγύηση που δίνει η seat force είναι 2 χρόνια. Πιστεύω ότι έχει λίγο τσιμπιμένη τιμη, αλλά αξίζει γιατί:

                                    1. Δίνει μετρημένα 10 άλογα στις ρόδες
                                    2. Βελτιώνει πολύ τις ταχύτητες εξόδου (0-100 0-120 κλπ)
                                    3. Βελτιώνει και τις ρεπρίζ (άρα δεν κρεμάει στα χαμηλά)
                                    4. Έχει εγγύηση και είναι δοκιμασμενο (Δεν θα εκανε ποτέ κάτι η seat το οποίο θα της ήταν ζημιοφόρο..)

                                    Αν σου δωσουν γραπτη αποδειξη οτι το αυτοκινητο θα παρει 10 αλογα στον τροχο με τις αλλαγες που λες και ΜΟΝΟ 800€ μονο τοτε να πας στην Seat Force και να κανεις την μετατροπη. Α, και κατι αλλο. Να τους πεις επισης οτι θελεις να δυναμομετρηθει το αυτοκινητο πριν και μετα την μετατροπη και αν δεν παρει 10 αλογα να σου δωσουν τα λεφτα σου πισω.

                                    Καλα Χριστουγεννα και Χρονια Πολλα στους συνονοματους Χρηστους!!

                                    Αυτο για τον μη εντοπισμο του προγραμματος το εχω ακουσει και εγω αλλα ποιος το εγγυαται? Οσο για το βαρελακι πριν πας στο συνεργειο καθεσαι μια ωριτσα και βαζεις το μαμα φιλτροκουτι και δεν τρεχει τιποτα!! Γενικα πιστευω οτι αξιζει η μετατροπη και δεν ειναι πολλα τα λεφτα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      bear last edited by

                                      Δεν νομίζω να βρούνε αν έχεις πειράξει τον εγκέφαλο εκτός και αν έχεις βάλει κανένα παράλληλο εγκέφαλο. Αν δουλεύει κάποιος σε αντιπροσωπεία να το πεί ΤΩΡΑ (!) και να δώσει μια απάντηση.
                                      Εμένα από την seat αυτό μου είπανε και δεν νομίζω να λένε ψέματα μια και μου το'πε ο αρχι-cheaf εκεί μέσα, ο οποίος μου φάνηκε πολύ καλά πληροφορημένος και φιλικός by the way.( μεταξύ άλλων, μου είπε ότι το ibiza 100hp έχει μέτριο 0-100 που είναι σε 12 sec - ενω η επίσημως δίνεται σε 11,2 sec)
                                      Όσον αφορά το αν δίνει 10 άλογα στους τροχούς, είδα τις μετρήσεις 4τροχών και ams και το συμπέραινα, δεν μιλάω αυθαίρετα.
                                      Και εννοείται ότι όταν και αν το πάω για επαναπρογραμματισμό θα ζητήσω να μου πούν που και πότε θα βγαίνει η max ιπποδύναμη/ροπή και αν χρειαστεί θα ζητήσω μέτρηση για να πάρω και διαγράμματα κλπ.
                                      ΚΑΑΑΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        fabiamaniac last edited by

                                        Υπομονή και έρχεται το fabia 1.8Τ 150hp/180hp (με τον γνωστό VAG GROUP κινητήρα).....!!!!Εκεί , δυστηχώς , θα κλάψουμε πολύ εμείς τα 'άμοιρα' 1.4 fabiakia με τα 101+ κάμποσα αλογάκια μας...!!!

                                        Γνώμη μου......'φοράμε' εναν τέτοιο κινητήρα και ξενοιάζουμε...!!!Είναι αρκετό το κόστος αλλά δεν θα τρέχεις για προβλήματα και τέλος......φτάνει άνετα 200+ αλογάκια....!!!

                                        Αυτά για όλους τους fabia-maniacs που δεν θέλουν να αποχωριστούν ακόμη το fabiaki τους....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kergaz last edited by

                                          Ο χρήστης FABIAMANIAC έγραψε:
                                          Υπομονή και έρχεται το fabia 1.8Τ 150hp/180hp (με τον γνωστό VAG GROUP κινητήρα).....!!!!Εκεί , δυστηχώς , θα κλάψουμε πολύ εμείς τα 'άμοιρα' 1.4 fabiakia με τα 101+ κάμποσα αλογάκια μας...!!!

                                          Γνώμη μου......'φοράμε' εναν τέτοιο κινητήρα και ξενοιάζουμε...!!!Είναι αρκετό το κόστος αλλά δεν θα τρέχεις για προβλήματα και τέλος......φτάνει άνετα 200+ αλογάκια....!!!

                                          Αυτά για όλους τους fabia-maniacs που δεν θέλουν να αποχωριστούν ακόμη το fabiaki τους....

                                          Το θέμα είναι πόσο θα κοστίζει το 1.8Τ. Προσωπικά δεν το βλέπω λιγότερο από 19 - 20 χιλ. Ευρώ....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            fabiamaniac last edited by

                                            Ο χρήστης kergaz έγραψε:
                                            Το θέμα είναι πόσο θα κοστίζει το 1.8Τ. Προσωπικά δεν το βλέπω λιγότερο από 19 - 20 χιλ. Ευρώ....

                                            Ώς κάτοχος FABIA δεν θέλω να μπώ στη διαδικασία να το πουλήσω και μετα να αγοράσω το 1.8Τ!!!Δε λέω...καλό θα ηταν αλλά είμαι ηδη 2.5 χρόνια με το υπάρχον και δεν μπορώ να το αποχωριστώ ακόμη , εστω και για το γρηγορότερο αδερφάκι του...!!!Απλά λέω οτι υπάρχει και η λύση για αγορά και τοποθέτηση μοτέρ μόνο...!!!Δυστηχώς δεν ξέρω περισσοτερες πληροφορίες αλλα ξέρω οτι κάνω ηδη μικρο-οικονομία, έχοντας αυτο το στόχο στο μυαλό μου....

                                            Είδωμεν και κάνομεν.....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr