-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Κανονικά το εμφανίζει:
http://www.seaa.gr/data/segments/2008-7-seg.pdfΤο i30 τον Ιούλιο είχε 304 ταξινομήσεις
[πεθερά] Σίγουρα παιδάκ' μου έχει ταξινομήσεις... αλλά γιατί να μην πάρω το Ceed που είναι και φθηνότερο για να πάω και ιαματικά λουτρά.... [/πεθερά]
-
Η πεθερά επιστρέφει με το φτύαρι....
ΛΕΜΟΝΙΑ
4χ4 ATV
ήταν μια φορά και έναν καιρό κάτι αμερικανάκια που νόμιζαν ότι αν έντυναν ένα Escalade ως Saab θα μπορούσαν να το πουλάνε +30k το κομμάτι....
Ως τον Ιούλιο Saab 9-7x 8 κομμάτια (κανένα τον Ιούλιο)
4x4 SUV
Ford Kuga 3 ταξινομήσεις....... (αλλά αυτό δεν έχει ακόμα βενζίνη...)
4007 5 ταξινομήσεις......
Α
Fox.... 261 κομμάτια από την εταιρεία που φτιάχνει αυτοκίνητα για το λαό αλλά τα τιμολογεί για Λόρδους.
Β
Colt. Φανταστικό όχημα που το σακάτεψε η Mitsu (+300 ευρώ και ταμπούρα πίσω αντί για δίσκους περίεργη πολιτική τιμολόγησης λες και είναι Merc). Πούλησε στην αρχή και τώρα βολοδέρνει στο 40% των πωλήσεων που θα έπρεπε να είχε.
C
Bravo + Linea. Όχι ότι θα περίμενε κανείς κάτι πολύ καλύτερο αλλά είναι τραγικό να πουλάνε και τα δύο λιγότερο από την 4θυρη Corolla.
D
BLS Ένα 9-3 με όλα τα αρνητικά των Αμερικάνων σε τιμή Saab.
E
9-5 Πότε επιτέλους θα αλλάξει αυτό το πράγμα.... Ήμουν ανήλικος όταν πρωροβγήκε το σασί του και τώρα είμαι ένα έτος πριν τα 40....
F
Thesis. Ποτέ κανείς δεν κατάλαβε γιατί φτιάχτηκε το αμάξι αυτό και σε ποιούς απευθύνεται. Μάλλον σε κανένα όπως φαίνεται και Παν-Ευρωπαϊκά.... Αμερικάνικη αισθητική, κιτς από ορισμένες γωνίες, πρόβληματα με τα ηλεκτρονικά... ακόμα και οι Εθνικιστές Ιταλοί αναγκάστηκαν να αγοράσουν Γερμανικά...
MPV
FR-V. Ποιός θυμάται το 6θέσιο αλλά Multipla όχημα της Honda?? Ούτε και οι αντιπρόσωποι της....
Modus. Σαν το 1007 πανάκριβο και χωρίς κάποια συγκεκριμένη στρατηγική.... Premium & Renault δύσκολο στην ίδια πρόταση....
Sp-Cambrio
Megane-CC. Το έχει δει κανείς στο δρόμο..... ????
Citroen Pluriel... Ανοιχτό που πρέπει να το προεπιλέξεις από το σπίτι πως να πετύχει..????
Sp-coupe
Brera - χωρίς άλλα σχόλια... ακόμα και η Cayman πουλά περισσότερα...
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Β
Colt. Φανταστικό όχημα που το σακάτεψε η Mitsu (+300 ευρώ και ταμπούρα πίσω αντί για δίσκους περίεργη πολιτική τιμολόγησης λες και είναι Merc). Πούλησε στην αρχή και τώρα βολοδέρνει στο 40% των πωλήσεων που θα έπρεπε να είχε.MPV
FR-V. Ποιός θυμάται το 6θέσιο αλλά Multipla όχημα της Honda?? Ούτε και οι αντιπρόσωποι της....Sp-coupe
Brera - χωρίς άλλα σχόλια... ακόμα και η Cayman πουλά περισσότερα...Το Colt δεν ήταν τελικά και τόσο καλό αυτοκίνητο όσο έγραφαν τα περιοδικά. Το έχει φίλη μας και πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι το εξαιρετικό είχε αυτό το αυτοκίνητο. Άθλια πλαστικούρα ελλειπής ηχομόνωση μέτρια εμφάνιση (το 5θυρο). Ο Σαρακάκης φταίει για πολλά αλλά όχι για το ότι δεν καταφέρνει να πουλήσει ένα μέτριο αν και φτηνό προϊόν.
Το FRV είναι εξαιρετικο αυτοκίνητο και σαν σχήμα και σαν χώρους. Δεν πουλάει γιατί οι Έλληνες είναι επιφυλακτικοί στη συγκεκριμένη κατηγορία.
Για τη Brera ήταν αναμενόμενο. Αντίστοιχα χάλια τα πάει και η 159. Όσο για την GT μια από τα ίδια. Όχι μόνο δεν πουλάει, αλλά αν έκανε κάποιος το το λάθος και αγοράσει μία δίλιτρη στα 35-36Κ το 2004-05 παρακαλάει σήμερα να τη δώσει περίπου 20. Πολύ ωραία όλα αυτά αν ψάχνεις να αγοράσεις μια μτχ. Από ότι φαίνεται όμως τα αυτοκίνητα είναι υπέρ-υπερτιμημένα και ο κόσμος δεν τσιμπάει.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Η πεθερά επιστρέφει με το φτύαρι....F
Thesis. Ποτέ κανείς δεν κατάλαβε γιατί φτιάχτηκε το αμάξι αυτό και σε ποιούς απευθύνεται. Μάλλον σε κανένα όπως φαίνεται και Παν-Ευρωπαϊκά.... Αμερικάνικη αισθητική, κιτς από ορισμένες γωνίες, πρόβληματα με τα ηλεκτρονικά... ακόμα και οι Εθνικιστές Ιταλοί αναγκάστηκαν να αγοράσουν Γερμανικά...
Δεν υπάρχει κανενός είδους σχέση αιτίου - αιτιατού ανάμεσα σε ένα υποτιθέμενα κακοεκτελεσμένο project,σύμφωνα με τους υπαινιγμούς της κακιάς πεθεράς και στην πραγματικότητα του flop.
Ούτε βέβαια η αμφιλεγόμενη αισθητική της σειράς 5 ή η αμφίβολη (sic)αξιοπιστία της Ε klass,τις εμποδίζουν από το να κάνουν λαμπρή εμπορική πορεία.Εκτός βέβαια και αν η πεθερά πιστεύει ότι οι εν λόγω κατασκευές,πέρα από την πρωτοκαθεδρία στον τομέα της πληρότητας των κινητηρίων μονάδων με τις οποίες διατίθενται,μπορούν να προσεγγίσουν τη Τhesis στη μεθοδολογία συναρμολόγησης (πανομοιότυπη με της Maserati Quattroporte,με την οποία εκτός από τα επιμέρους ηλεκτρονικά συστήματα,μοιράζονται και την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ενεργή ανάρτηση skyhook II),την πολυτέλεια και την ποιότητα του εξοπλισμού,την ακουστική άνεση ή την ποιότητα κύλισης.Ούτε κατά διάνοια,γιατί αυτός είναι και ο τομέας που η Thesis,που είναι βάσει πλαισίου ένα E segment,ακολουθεί πρακτικές του F segment.
Αυθαίρετος και ο ισχυρισμός περί αναξιόπιστων ηλεκτρονικών της Thesis και πολύ θα ήθελα να ξέρω την δεξαμενή δεδομένων από την οποία διαμορφώνεται αυτή η διαπίστωση.Το μοναδικό ηλεκτρονικό πρόβλημα που παρουσίασε,οφείλεται σε μια προβληματική παρτίδα Connect Nav+ της Siemens VDO,στον πρώτο χρόνο παραγωγής.Το πρόβλημα εξαλείφθηκε με αντικαταστάσεις εντός εγγυήσεως και περαιτέρω αλλαγή του software του Connect.Και τέλος πάντων τα ηλεκτρονικά λειτουργούν μια χαρά-λαμβανομένου υπόψιν ότι τα επιμέρους υποσυστήματα τα διαχειρίζονται περισσότεροι από 10 ξεχωριστοί εγκέφαλοι-χωρίς το αυτοκίνητο να έχει τα χάλια των ηλεκτρονικών της 7 series (το πλέον αναξιόπιστο αυτοκίνητο στα ηλεκτρονικά ανεξαρτήτως κατηγορίας).H τάση εξαγωγής συμπερασμάτων για την αξία ενός προϊόντος βάσει των πωλήσεων που επιτυγχάνει,πέρα από αυθαίρετη,οδηγεί συχνά πυκνά σε στρεβλές εντυπώσεις.
Οι λόγοι του flop είναι αρκετοί και φυσικά εντελώς διαφορετικοί.Αναμεσά τους είναι και η τάση των ιταλών να 'βλέπουν το γρασίδι του γείτονα πιο χλωρό από το δικό τους' (κάθε άλλο παρά εθνικιστές είναι στις αυτοκινητιστικές τους επιλογές).Αυτή τη φορά μάλιστα τους κακοφάνηκε όταν τους ζητήθηκε να πληρώσουν ένα εγχώριο προϊόν,που είχαν μάθει στο παρελθόν να τους προσφέρεται 'κοψοχρονιά',σε τιμές παραπλήσιες με αυτές του τευτονικού ανταγωνισμού. -
Η Thesis πια έχει κλείσει τον κύκλο την ζωής της... είναι σαν να λέτε γιατί δεν πουλάει το Escort.....
To 2003 (5 χρόνια πριν) πάντως πουλησε περισσότερα και από την S-Class και από την BMW 7 series.....Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Πρακτικά το gruppo δεν ενδιαφέροταν για κινητήρες βενζίνης. Τελευταία βέβαια έχει αρχίσει και πάλι τη σχεδίαση τέτοιων κινητήρων καθώς τα τουρμπάτα σύνολα έχουν και πολύ υψηλό λόγο ίππων προς βάρος.όχι δεν ενδιαφερόταν... αλλά δεν μπορούσε να ασχοληθεί γιατί αυτοί ήταν υπευθυνότητα της GM...
Τα έκανα μπουρδέλο στο GM-FIAT Powertrain και ευτυχώς το κλέισανε το μαγαζί -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Η Thesis πια έχει κλείσει τον κύκλο την ζωής της... είναι σαν να λέτε γιατί δεν πουλάει το Escort.....
To 2004 πάντως πουλησε περισσότερα από την BMW 7 series.....Eνδιαφέρον πάντως θα είχε να ξέραμε ποιές εκδόσεις ήταν οι δυό που πουλήθηκαν στην Ελλάδα τον τελευταίο μήνα.Προφανώς πρόκειται για 'στοκαρισμένες' version,με δεδομένο ότι από την εταιρεία το μόνο μοντέλο που διατίθεται πλέον επίσημα είναι ο 2,4 JTD.Kαι αυτός φιμωμένος στους 185 ίππους (αντί των 210) λόγω της χρήσης του κιβωτίου της AISIN που δεν επιτρέπει τη διαχείρηση ροπής μεγαλύτερης των 350ΝΜ.
-
Καλα η Thesis ηταν εμπορικη αποτυχια,αν και εμενα μου αρεσε αισθητικα.
Τοσο στην Ελλαδα οσο και στην υπολοιπη Ευρωπη εχω δει πολυ λιγες.Βλεπεις τα Α8 τις 7αρες και τις S klas κατα δεκαδες και ελαχιστες Thesis.Αν και δεν τη θεωρω αμεσα ανταγωνιστικη με τα παραπανω γερμανικα.
Στην Ιταλια δε ξερω πως πηγε. -
@ Alba Parietti
Το πρόβλημα της Thesis με τα ηλεκτρικά δεν είναι κάτι που ταλαιπωρεί χιλιάδες πελάτες της εταιρείας (δεν είναι καν τόσοι) ώστε να γίνει ευρέως γνωστό το θέμα. Το πρόβλημα της Thesis είναι ότι σε ορισμένες περιπτώσεις όπου και τα οχήματα παρουσίασαν προβλήματα, παρουσιάσαν πολλά προβλήματα και δυστυχώς δυσεπίλυτα για τα ανέτοιμα συνεργεία και dealers. Αποτέλεσμα για παπαριές όπως 'καμμένος αισθητήρας χώρου αποσκευών, βραχυκύκλωμα ηλεκτρικών παραθύρων κ.λπ' το αμάξι να μένει στο συνεργείο για 1 ή και 2 ημέρες. Σε ένα αυτοκίνητο που πληρώνεις 50 χιλιάρικα για να έχει αξία μετά από 2 έτη το μισό αυτού του ποσού τουλάχιστον περιμένεις και ένα καλό service. Και στη συγκεκριμένη κατηγορία (μιλάμε για F segment) ο πελάτης προσέχει πάρα πολύ το after-sales. Προσοχή δεν μιλώ καθόλου για το αυξημένο κόστος συντήρησης (αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου κάθε 60k που σε οχήματα αυτού του επιπέδου πρακτικά σημαίνει κάθε 1.5~2 έτη) το οποίο και δεν είναι τόσο θέμα για κάποιον που πληρώνει τόσο λεφτά όσο το γεγονός της μη διαθεσιμότητας του οχήματος για κάλυψη των αναγκών του πελάτη το οποίο στο επίπεδο είναι απλά απαράδεκτο.
Όταν ο πατέρας της πρώην μου (Ιταλός, Εθνικιστής(Φασίστας) ως το κόκκαλο, μανιακός με τις Lancia - Maserati, κάτοχος Κ) είδε την Thesis από κοντά είπε 'Che brutta madonna santa....' και με μεγάλη του λύπη βρέθηκε με μία Αμερικανιά (Γερμανικά ή Γαλλικά ούτε να τα βλέπει δεν ήθελε... και πραγματικά με έστειλε αδιάβαστο όταν μου ανακοίνωσε την επιλογή του....) δεν θέλει και πολύ νόημα να καταλάβει κανείς τι γίνεται όσον αφορά την πρώτη εντύπωση που αφήνει ένα αμάξι.
Φανταστικά τα gudgets της Lancia αλλά στη συγκεκριμένη κατηγορία δεν λέει και πολλά καθώς οι αντίπαλοι παίζουν το ίδιο ή καλύτερα. Όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής νομίζω ότι υπερβάλεις ή αστιεύεσαι. Αν πάρουμε την μετά Ferrari εποχή της Maserati τότε ναι μιλάμε για ποιοτικά αυτοκίνητα. Αν πάρουμε την εποχή της Ghilbi κ.λπ. ας το αφήσουμε καλύτερα....
Για την 7άρα πασίγνωστα τα προβλήματα της αλλά και η απόδοση των τοπικών dealers σε αυτά. Για την Ε το ίδιο και όχι ότι δεν το πλήρωσε η εταιρεία. Το πλήρωσε και ακόμα το πληρώνει.
Ακόμα και η Toyota είχε flops (MR2 κινητήρες). Όταν όμως συνέβαινε κάτι ο πελάτης πήγαινε στο συνεργείο και χωρίς κόστος του άλλαζαν κινητήρα, κιβώτιο και λοιπά χωρίς να τον κάνουν τα @@ από πέντε κιλά δεν είχε σημασία η αναξιοπιστία πια.
@ meco
Το Colt μπορεί να παρουσιάζει φθηνιάρικο εσωτερικό αλλά ούτε τρίζει, ούτε τα υλικά φθείρονται ούτε τίποτα. Η ηχομόνωση καθώς και η άνεση ήταν κάτω του μετρίου (για τα δεδομένα και της κατηγορίας πια) αλλά ως αντάλαγμα έπαιρνες ένα όχημα με βάρος κάτω από τα 1000 κιλά με χαμηλή κατανάλωση κ.λπ.
Το ίδιο συμβαίνει με το 2άρι της Mazda. Αυτό βέβαια που θα θέλει ηχομόνωση και ποιότητα κύλισης ας περιμένει το νέο fiesta το οποίο θα ζυγίζει 150 κιλά περισσότερο αλλά μετά θα πληρώνει και περί τα 2 λίτρα παραπάνω βενζίνη στα 100 χιλιόμετρα. Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.
Η Ιάσων φταίει πάρα πολύ. Η Ιάσων όταν το forfour μας άφησε χρόνους δεν μπόρεσε να πείσει τη Mitsu ότι η τιμή του colt ήταν παράλογα ακριβή για αυτά που προσέφερε χωρίς να αφαιρώ την την μεγάλη ευθύνη της Mitsu. Τέλος σαν να μην έφταιναν όλα αυτά η Ιάσων άλλαξε την εγγύηση των 7 ετών για μηχανές και ηλεκτρικά σε 3+7 με το 7 μόνον στα μηχανικά μέρη και οι πελάτες δεν είναι ηλίθιοι.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
...
4x4 SUV4007 5 ταξινομήσεις.....
Όταν το κινέζικο 'Χ5' έχει 17 ...
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
@ Alba PariettiΤο πρόβλημα της Thesis με τα ηλεκτρικά δεν είναι κάτι που ταλαιπωρεί χιλιάδες πελάτες της εταιρείας (δεν είναι καν τόσοι) ώστε να γίνει ευρέως γνωστό το θέμα. Το πρόβλημα της Thesis είναι ότι σε.............
Ούτε υπερβάλω ούτε αστειεύομαι σε αυτά που γράφω.Μιλάω βάσει προσωπικής συμβίωσης με το αυτοκίνητο για μια τριετία και 85.000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα,και κατόπιν ενδελεχούς ελέγχου του ανταγωνισμού της.Η Τhesis είναι ένα E segment.Έτσι κατατάσσεται βάσει πλαισίου πανευρωπαϊκά.Ποιός λαμπρός νους είχε τη φαεινή ιδέα να την κατατάξει στο ελληνικό F segment δεν ξέρω.Συνεπώς οι συγκρίσεις πρέπει να γίνονται με αυτοκίνητα του E segment.Όχι του F.Και στους τομείς που περιέγραψα,όπου και υιοθετούνται λύσεις και πρακτικές του F segment, δεν υπάρχει καν ζήτημα αντιπαράθεσης με τις διάφορες 5αρες και E Klass.Δεν μιλάω για άχρηστα gadjets σαν τις ηλιοροφές με ηλιακές κυψέλες ή τις τηλεοράσεις και τα καθίσματα που κάνουν μασάζ,αλλά για ποιότητα υλικών (δέρμα napa ή poltrona frau,πραγματικά φιλέτα ξύλου και τιτανίου και όχι χημικά κατεργασμένα δέρματα με όψη κορεάτικου C segment,δερματίνες και πλαστικές απομιμήσεις ξύλου κλπ).Μιλάω για επίπεδα ακουστικής άνεσης και ποιότητας κύλισης.Αυτό που καλείται προσοχή και φροντίδα στη λεπτομέρεια της κατασκευής και που τελικά είναι υπεύθυνο για τo τί αποκομίζεις σαν συνολική αίσθηση ποιότητας και 'πολιτισμού' από ένα αυτοκίνητο.Βέβαια στην Ελλάδα (και όχι μόνο)πολλά πράγματα έχουν παρεξηγηθεί.Έτσι αυτοκίνητα για παράδειγμα του Ε & F segment δοκιμάζονται στα χωράφια,που θεωρούνται πίστες,με απώτερο σκοπό να διαπιστωθεί ποιό έχει καλύτερη δυναμική συμπεριφορά,για να είναι και μερικά δεύτερα ταχύτερο (και άρα καλύτερο) από το άλλο.Λες και σκοπός των αυτοκινήτων αυτών δεν είναι να εκτελούν χρέη ακούραστων και πολυτελών χιλιομετροφάγων,αλλά να δοκιμάζονται τα όρια της πρόσφυσης τους και του πλαισίου τους σε 'στριφτερές' διαδρομές.Βέβαια επινοήθηκε για το σκοπό αυτό ο όρος του 'ανήσυχου' οικογενειάρχη,ασχέτως αν τουλάχοστον τα F segment οδηγούνται κατά κανόνα από σωφέρ.Για να αντιμετωπίσω την παραδοξολογία αυτή,λέω ότι είναι ανοησία να υποστηρίξει κανείς ότι με μια 2000 Turbo αφήνει πίσω του μια M5 ή ότι μια JTD είναι συνολικά πιο γρήγορη απο μια έστω αναξιόπιστη Ε klass 320 cdi.Αντιστοίχως ανόητο είναι το να συγκρίνεται η Thesis με μια 7series ή μια S klass,που πέραν των άλλων,τιμολογιακά της χωρίζει μια άβυσσος,της τάξης του 70%.
Η δεξαμενή δεδομένων υπάρχει (το ιταλικό sezione Thesis του viva lancia),όπου επιβεβαιώνονται όσα λέω,αλλά είναι γνωστό και ενδιαφέρον μόνο σε ιδιοκτήτες.Όχι σε αυτοκινητόφιλους και δημοσιογραφούντες.Η κατάσταση με το εν Ελλάδι after sales είναι όπως την περιγράφεις και χειρότερη.Γνωστή και τραγική.Για την ακρίβεια πιστεύω ότι ο έλληνας αντιπρόσωπος δεν είναι καν σε θέση να στηρίξει εμπορικά οτιδήποτε κοστίζει πάνω από 40 χιλιάδες ευρώ.Πόσο μάλλον να λύσει ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά προβλήματα (παρά τις μεμονωμένες αξιόλογες προσπάθειες).Αυτό έχει να κάνει φυσικά με την ποιότητα και τον όγκο του δικτύου και με το κατά πόσον είναι σοφή η επιλογή αυτού του αυτοκινήτου στην ελληνική πραγματικότητα.Όχι με το αν το προϊόν αυτό καθαυτό είναι καλό ή κακό και ακαταάλληλο για την αγορά εν γένει.Αυτό βέβαια όσο και αν με στενοχωρεί,δεν είναι από μόνο του ικανό να με αποτρέψει από την αγορά,γιατί καταρχήν βλέπω το αυτοκίνητο πέρα από χρηστικά και σαν ψυχαγωγία και πάντως όχι σαν οικονομική επένδυση.
Το αυτοκίνητο έχει πολύ πιο τσουχτερή συντήρηση από όσο φαντάζεσαι, ιδιαίτερα σε ζητήματα τιμών ανταλλακτικών και αναλωσίμων (επί παραδείγματι η αντικατάσταση
των τεσσάρων αμορτισέρ κοστίζει ούτε λίγο ούτε πολύ 2500+ ευρώ,ενώ η εμπρός πλαφονιέρα που περιλαμβάνει και τους αισθητήρες και εγκέφαλο ογκομετρικού συναγερμού 1000 ευρώ).Τα ζητήματα της αισθητικής δεν μπορούν να συζητηθούν εδώ.Πολύ πρόχειρα σου επαναλαμβάνω ότι αν το αισθητικά αποδεκτό ή ισορροπημένο ήταν και αναγκαία προϋπόθεση της εμπορικής επιτυχίας,τότε το “Romanesque” του Mονάχου και οι επαναλαμβανόμενες ψευδοbauhaus αναφορές της Κάτω Σαξωνίας,θα είχαν οδηγήσει ήδη σε φαλιμέντο BMW και Audi.
Δεν υπάρχει καμιά αμερικανική αισθητική στη Thesis.Δεν ξέρω αν φταίει για την εντύπωση αυτή η παρουσία του Mike Robinson στην κεφαλή του Centro Stile κατά την εκπόνηση του σχεδίου,αλλά η Thesis στην πραγματικότητα αποτελεί σχεδόν αυτούσια μεταφορά στην παραγωγή του πρωτοτύπου Dialogos,το οποίο αναβιώνοντας τη φόρμα της Aurelia B10,είναι αποκλειστικά δημιουργία των τρομερών παιδιών του Centro Stile (με πρώτο βιολί τον Flavio Manzoni)πολύ πριν την έλευση του αμερικανού στο Torino.Oι λόγοι του flop επαναλαμβάνω,είναι άλλοι.Ένας από αυτούς και η ιδιαίτερα επιβλητική εμφάνιση (που ίσως ξένισε τον παρολίγον πεθερό σου),κάτι που δεν αρέσει σε ορισμένους παραδοσιακούς lancisti,που προτιμούν πιο understated σχήματα.
Ειρήσθω εν παρόδω, οι ιδιοκτήτες του αυτοκινήτου είναι λίγο περισσότεροι από 20χιλιάδες.Πράγματι μικρό νούμερο. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
.... Ειρήσθω εν παρόδω, οι ιδιοκτήτες του αυτοκινήτου είναι λίγο περισσότεροι από 20χιλιάδες.Πράγματι μικρό νούμερο....
Δεν διαφωνώ με αυτά που λες καθώς ως ιδιοκτήτης του οχήματος έχει και βαρύνων λόγο στο ζήτημα σε σχέση με εμένα που απλά διαβάζω τα διάφορα που ακούγονται σε forum.
Το ζήτημα όμως είναι ότι τα 20 χιλιάδες και κάτι οχήματα είναι ένα πάρα πολυ μικρό νούμερο για ένα όχημα που στην Ιταλία θα έπρεπε να πουλά τόσα σε ένα χρόνο ή λιγότερο.
Το αν είναι κακό αυτοκίνητο δεν τίθεται θέμα. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ αντιθέτως είναι πολύ καλό. Όμως φτιάχνεις κάτι και για να καλύψεις τις ανάγκες του κοινού σου. Είναι σχεδόν βέβαιο και από την εμπορική πορεία ότι στο συγκεκριμένο τόμεα η Lancia έχει αποτύχει. όπως κακό δεν είναι το 4007 ή η Brera που πιθανά με άλλο σηματάκι στο καπώ θα είχαν τινάξει την μπάνκα στον αέρα.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
........ η Brera που πιθανά με άλλο σηματάκι στο καπώ θα είχαν τινάξει την μπάνκα στον αέρα.Σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο το μόνο σίγουρο είναι,ότι αν δεν είχε πάρει διθυραμβικές κριτικές από συντριπτική μερίδα του ειδικού τύπου,τουλάχιστον θα απολάμβανε ασυλίας.
Πέρα από το πόσο επιτυχημενό είναι το τελικό αποτέλεσμα με τη δημιουργία ενός μοντέλου -γιατί άχρηστο δεν μπορεί πλέον να είναι σήμερα- υπάρχει τεράστιο θέμα με τα συγκροτήματα του ειδικού τύπου και με την επάρκεια των γραφιάδων τους.Αλλά αυτή είναι μια άλλη πονεμένη....και δύσοσμη ιστορία. -
Και το Croma τότε γιατί δεν διατίθεται στην χώρα μας; Τιμολογιακά και σαν segment ανήκει στην ίδια κατηγορία με το Octavia κτλ. Στην Ιταλία με τον 1.8 κινητήρα η αρχική τιμή είναι γύρω στα 23.000 €. Ούτως ή άλλως και τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας πωλούνται πλέον με κινητήρες από 1.8 κυβικά και πάνω. Στην Ελλάδα μάλλον θεώρησαν δεδομένη την αποτυχία...
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
........ η Brera που πιθανά με άλλο σηματάκι στο καπώ θα είχαν τινάξει την μπάνκα στον αέρα.
Σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο το μόνο σίγουρο είναι,ότι αν δεν είχε πάρει διθυραμβικές κριτικές από συντριπτική μερίδα του ειδικού τύπου,τουλάχιστον θα απολάμβανε ασυλίας.
Πέρα από το πόσο επιτυχημενό είναι το τελικό αποτέλεσμα με τη δημιουργία ενός μοντέλου -γιατί άχρηστο δεν μπορεί πλέον να είναι σήμερα- υπάρχει τεράστιο θέμα με τα συγκροτήματα του ειδικού τύπου και με την επάρκεια των γραφιάδων τους.Αλλά αυτή είναι μια άλλη πονεμένη....και δύσοσμη ιστορία.Διαφωνώ με αυτό. Π.χ. το RX8 ΟΛΟΣ ο ειδικός τύπος το είχε ταράξει στα αρνητικά σχόλια περί υψηλής κατανάλωσης, υψηλού κόστους συντήρησης, ότι καεί λάδια κτλ, αλλά αυτό δεν εμπόδισε το μοντέλο να γράψει πολύ καλές πωλήσεις στην ελληνική αγορά και να συνεχίζει να πουλάει ικανοποιητικά ακόμα και σήμερα.
Άρα το ότι δεν πουλάει η Brera, δεν οφείλεται στην υποκειμενική κρίση και στα γραφόμενα του ειδικού τύπου. Το αγοραστικό κοινό για κάποιους λόγους δεν πείθεται ότι αξίζει ως αγορά.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Και το Croma τότε γιατί δεν διατίθεται στην χώρα μας;Στην Ελλάδα οι πωλήσεις SW είναι ελάχιστες και οι πωλήσεις θα ήταν πολύ χαμηλές. Αλλες κατασκευές παρόμοιας φιλοσοφίας (π.χ. Opel Signum) επίσης δεν έχουν πουλήσει τίποτα.
Επίσης να αναρωτιέστε γιατί δεν πουλάει η Thesis (που πια είναι παλία και δεν είναι διαθέσιμη στην Ελληνική αγορά) και γιατί δεν αναρωτιέστε γιατί δεν πουλάει η Citroen C6 που είναι καινούργιο όχημα (και προσωπικά μου αρέσει και αρκετά μάλιστα )
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
........ η Brera που πιθανά με άλλο σηματάκι στο καπώ θα είχαν τινάξει την μπάνκα στον αέρα.
Σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο το μόνο σίγουρο είναι,ότι αν δεν είχε πάρει διθυραμβικές κριτικές από συντριπτική μερίδα του ειδικού τύπου,τουλάχιστον θα απολάμβανε ασυλίας.
Πέρα από το πόσο επιτυχημενό είναι το τελικό αποτέλεσμα με τη δημιουργία ενός μοντέλου -γιατί άχρηστο δεν μπορεί πλέον να είναι σήμερα- υπάρχει τεράστιο θέμα με τα συγκροτήματα του ειδικού τύπου και με την επάρκεια των γραφιάδων τους.Αλλά αυτή είναι μια άλλη πονεμένη....και δύσοσμη ιστορία.Διαφωνώ με αυτό. Π.χ. το RX8 ΟΛΟΣ ο ειδικός τύπος το είχε ταράξει στα αρνητικά σχόλια περί υψηλής κατανάλωσης, υψηλού κόστους συντήρησης, ότι καεί λάδια κτλ, αλλά αυτό δεν εμπόδισε το μοντέλο να γράψει πολύ καλές πωλήσεις στην ελληνική αγορά και να συνεχίζει να πουλάει ικανοποιητικά ακόμα και σήμερα.
Άρα το ότι δεν πουλάει η Brera, δεν οφείλεται στην υποκειμενική κρίση και στα γραφόμενα του ειδικού τύπου. Το αγοραστικό κοινό για κάποιους λόγους δεν πείθεται ότι αξίζει ως αγορά.
δε νομιζω να γινε ετσι με το ρχ8...
η μπρερα δε πουλαει γιατι ειναι αργη και δε προσφερει τπτ παραπανω απο τη κατηγορια πλην του σχεδιου (που και αυτο δεν αρεσει σε ολους)
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Και το Croma τότε γιατί δεν διατίθεται στην χώρα μας; Τιμολογιακά και σαν segment ανήκει στην ίδια κατηγορία με το Octavia κτλ. Στην Ιταλία με τον 1.8 κινητήρα η αρχική τιμή είναι γύρω στα 23.000 €. Ούτως ή άλλως και τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας πωλούνται πλέον με κινητήρες από 1.8 κυβικά και πάνω. Στην Ελλάδα μάλλον θεώρησαν δεδομένη την αποτυχία...Το Croma είναι segment D.Το Octavia είναι segment C.Ο βενζινοκινητήρας της GM είναι απλώς επαρκής για το αυτοκίνητο και χωρίς ευρωπαϊκό ενδιαφέρον.Πρακτικά δεν έχει νόημα η αγορά ενός Croma αν δεν είναι multijet. Επιπλέον δεν πρόκειται για SW αλλά για το μοναδικό crossover του segment D,που συνδυάζει στοιχεία SW και MPV.Στην ελληνική αγορά που επικρατεί το σύνδρομο της κούρσας δεν έχει πιθανότητες εμπορικής σταδιοδρομίας,παρότι θα προστεθεί στην γκάμα του η έκδοση 1,8ΤJet.Αντίθετα στην Ιταλία και στη Γαλλία τα πηγαίνει θαυμάσια.Στην Ιταλία είναι σταθερά μέσα στο Top10 των πωλήσεων της κατηγορίας του.
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
... και γιατί δεν αναρωτιέστε γιατί δεν πουλάει η Citroen C6 που είναι καινούργιο όχημα (και προσωπικά μου αρέσει και αρκετά μάλιστα )Oι γάλλοι παρά τις κάποιες αξιόλογες προσπάθειες τους στην κατηγορία Ε,έχουν παραδοσιακά οικτρά αποτελέσματα εκτός γαλλικής αγοράς και προεδρείας της δημοκρατίας τους.
Η C6 μου αρέσει και εμένα.Περισσότερο λόγω θετικής προδιάθεσης προς τον πάλαι ποτέ εκκεντρικό γάλλο κατασκευαστή και αρκετά λόγω του ιδαίτερου σχεδιασμού της (όχι αναγκαστικά αρμονικού,ούτε δέοντος για της κατηγορία,αφού θέλει πολύ τόλμη και φαντασία για να πιστεύεις ότι θα κάνει πωλήσεις στο E segment μια berlina δυόμιση όγκων)και της υδροπνευαμτικής ανάρτησης.
Η C6 παρά τη δελεαστική της τιμή,τιμωρείται στην ελληνική αγορά από τα κινητήρια σύνολα της.Αξιόλογο δυστυχώς είναι μόνο πετρελαιοκίνητο 2,7,ενώ ο entry level 2,2 βενζίνης (που δεν ξέρω καν αν εισάγεται)είναι της πλάκας για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου.Εκεί που μας τα χαλαεί ελαφρώς η C6 είναι ο σχεδιασμός και η ποιότητα του εσωτερικού της,που δείχνει μια κατηγορία κάτω. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Και το Croma τότε γιατί δεν διατίθεται στην χώρα μας; Τιμολογιακά και σαν segment ανήκει στην ίδια κατηγορία με το Octavia κτλ. Στην Ιταλία με τον 1.8 κινητήρα η αρχική τιμή είναι γύρω στα 23.000 €. Ούτως ή άλλως και τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας πωλούνται πλέον με κινητήρες από 1.8 κυβικά και πάνω. Στην Ελλάδα μάλλον θεώρησαν δεδομένη την αποτυχία...
Το Croma είναι segment D.Το Octavia είναι segment C.Ο βενζινοκινητήρας της GM είναι απλώς επαρκής για το αυτοκίνητο και χωρίς ευρωπαϊκό ενδιαφέρον.Πρακτικά δεν έχει νόημα η αγορά ενός Croma αν δεν είναι multijet. Επιπλέον δεν πρόκειται για SW αλλά για το μοναδικό crossover του segment D,που συνδυάζει στοιχεία SW και MPV.Στην ελληνική αγορά που επικρατεί το σύνδρομο της κούρσας δεν έχει πιθανότητες εμπορικής σταδιοδρομίας,παρότι θα προστεθεί στην γκάμα του η έκδοση 1,8ΤJet.Αντίθετα στην Ιταλία και στη Γαλλία τα πηγαίνει θαυμάσια.Στην Ιταλία είναι σταθερά μέσα στο Top10 των πωλήσεων της κατηγορίας του.
Με την ίδια λογική δεν θα έπρεπε να εισάγουν και άλλες μάρκες μοντέλα τους (π.χ. η Renault το Koleos καθώς το θεωρεί crossover και όχι SUV και οι κύριοι κινητήρες του είναι diesel) κτλ
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Στην ελληνική αγορά που επικρατεί το σύνδρομο της κούρσας δεν έχει πιθανότητες εμπορικής σταδιοδρομίας,παρότι θα προστεθεί στην γκάμα του η έκδοση 1,8ΤJet.Αντίθετα στην Ιταλία και στη Γαλλία τα πηγαίνει θαυμάσια.Στην Ιταλία είναι σταθερά μέσα στο Top10 των πωλήσεων της κατηγορίας του.
Στα best seller του 2007 & 2008 (δεν πάω πιο πίσω) βλέπω Astra, Golf, Auris, Focus, Corsa, 207, Polo, Getz, C4 και άλλα πολλά αλλά καμία κούρσα.
Συν τοις άλλοις εάν ο έλληνας δεν γούσταρε γενικότερα δεν θα αγόραζε μικρά MPVs όπως τα Note-Matrix ούτε πολυμορφικά.
Εχουν αλλάξει οι καιροί της Corolla και του Sunny.
--> ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ (+ τιμές & προσφορές)