-
Θεωρείτε ότι υπάρχει διαφορά ουσίας ανάμεσα στα 2 μοντέλα ή πρόκειται για μία 'τεχνητή' εσωτερική διάκριση που κάνει το Group για λόγους καθαρά τιμολογιακούς;
-
Θεωρείτε ότι υπάρχει διαφορά ουσίας ανάμεσα στα 2 μοντέλα ή πρόκειται για μία 'τεχνητή' εσωτερική διάκριση που κάνει το Group για λόγους καθαρά τιμολογιακούς;
-
Θεωρείτε ότι υπάρχει διαφορά ουσίας ανάμεσα στα 2 μοντέλα ή πρόκειται για μία 'τεχνητή' εσωτερική διάκριση που κάνει το Group για λόγους καθαρά τιμολογιακούς;
-
αυτο το ερωτημα μονο καποιος ειδικος μπορει να το απαντησει αξιοπιστα.
δομικα τα αυτοκινητα ειναι ιδια και εχουν πολλα κοινα μερη.
το θεμα ειναι αν η διαφορα τιμης ειναι στα υλικα πχ. της καμπινας ή υπαρχει διαφορα και σε αλλα πιο σημαντικα μερη.δυσκολη η απαντηση
Περιμενε λιγο ομως: θα ερθουν οι 'ειδικοι' απο αλλα τοπικ να ριξουν το αναλογο θαψιμο και στα δυο , οποτε θα σου φυγει εντελως η απορια -
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
Περιμενε λιγο ομως: θα ερθουν οι 'ειδικοι' απο αλλα τοπικ να ριξουν το αναλογο θαψιμο και στα δυο , οποτε θα σου φυγει εντελως η απορια
Εσύ είσαι που έκανες μακρόσυρτες δηλώσεις και δέχτηκες αρκετά συγχαρτήρια για αυτές, ότι δεν θα ξαναπροκαλέσεις?
Εύγε!!! -
Ο χρήστης vassilis έγραψε:
Θεωρείτε ότι υπάρχει διαφορά ουσίας ανάμεσα στα 2 μοντέλα ή πρόκειται για μία 'τεχνητή' εσωτερική διάκριση που κάνει το Group για λόγους καθαρά τιμολογιακούς;Δεν είναι θέμα τιμολογιακό, για την ώρα είναι θέμα εκδόσεων. Tο A3 ακόμα είναι με οκταβάλβιδο στα 1.6, -έχετε δει δοκιμή πουθενά;- και το δίλιτρο FSI, ενώ το Golf με τον 1.6 FSI
Για την ώρα άμεση σύγκριση δεν τίθεται, όταν υπάρξουν περισσότερες εκδόσεις θα υπάρξουν και ανάλογα διλήμματα, ανάλογα και την τιμή του κάθε μοντέλου.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Περιμενε λιγο ομως: θα ερθουν οι 'ειδικοι' απο αλλα τοπικ να ριξουν το αναλογο θαψιμο και στα δυο , οποτε θα σου φυγει εντελως η απορια
Εσύ είσαι που έκανες μακρόσυρτες δηλώσεις και δέχτηκες αρκετά συγχαρτήρια για αυτές, ότι δεν θα ξαναπροκαλέσεις?
Εύγε!!!ναι προκαλω αυτους που εχουν ηδη ξεσαλωσει
μηπως να τους δωσουμε το ακαταλογιστο ή πληρη αμνηστια?
με ανθρωπους που ακουνε συνενοουμαι μια χαρα μην ανησυχεις
Εχω αδικο ε?
Εγω εθεσα απο τη πλευρα μου το πλαισιο που θα ηθελα να ειναι το φορουμ
Με οσους το αποδεχονται και εχουμε κοινο σημειο επαφης τα λεμε πολυ ωραια -
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
Περιμενε λιγο ομως: θα ερθουν οι 'ειδικοι' απο αλλα τοπικ να ριξουν το αναλογο θαψιμο και στα δυο , οποτε θα σου φυγει εντελως η αποριαειχε κανεις αμφιβολια (cmarin) οτι ετσι θα γινοταν?
θα λεγαν καποιοι οτι και τα δυο ειναι 'αντιγραφη' , θα μπαινε ο Μακης για τα γνωστα, θα συμπληρωνα εγω, θα συνεχιζαν οι αλλοι, και να μαστε παλι στα γνωστα.....
Ή μηπως δεν εχει ξαναγινει????τερμα: Οτι ειναι για VAG εμμεσα ή αμεσα ειναι καταδικασμενο απο μερικους. Ευτυχως προλαβαμε και καναμε το VAG forum
να βρουμε και μεις μια γωνια.... -
επι του θεματος:
και ακριβως τα ιδια να ειναι μηχανολογικα, το audi ειναι πανεμορφο νομιζω, ειδικα σε σχεση με το γκολφ...
σε audi εχω μπει σε γκολφ οχι.
Το audi ειναι καταπληκτικο, ειναι απο εκεινα τα αμαξια που κανουν ευθεια καθε ειδους δρομο. Δε βρισκω αλλη φραση που να το περιγραφει καλυτερα.
Τρομερη ποιοτητα κυλισης (αν μη τι αλλο) ΚΑΙ με το σπορ πακετο σε αναρτηση - ζαντες.
νομιζω αξιζει καθε ενα ευρω που κοστιζει και αυτη η φραση εχει ειπωθει κ απο αλλους , εν δυναμη αγοραστες ή μη....... -
Tα ειδα και τα 2 αμαξια απο κοντα και εχω να πω...
πως σε γενικες γραμμες τα αμαξια ειναι τα ιδια. Η ποιοτητα των υλικων, τα μηχανικα μερη κλπ κλπ ειναι ιδια... και αυτο που αλλαζει ειναι ο εσωτερικος διακοσμος.
Τα υλικα που χρησιμοποιει το Α3, οι συνδυασμοι των χρωματων απο υφασμα και ταμπλο σε εμπνεουν πολυ περισοτερο απο οτι στο Golf. Επισης η σχεδιαση της κεντρικης κονσολας στο Α3 ειναι θα ελεγα ποιο σπορτιφ... εν τελει μαλλον θα ψηφιζα Α3. Η βασικη εκδοση του Α3 εχει σε γενικες γραμμες περιπου τον ιδιο εξοπλισμο με την πλουσια εκδοση του Golf και κοστιζουν σχεδον το ιδιο. Ακομα και που το Golf μπορει να εχει 5 ψιλοπραγματα παραπανω... και παλι δεν σου γεμιζει το ματι (και οχι δεν ειναι θεμα μαρκας...)
Εκει που μπορει να συμφερει το Golf μαλλον θα ειναι στην διλιτρη εκδοση οταν αυτη θα ερθει.... εκει περιμενω να υπαρχει αρκετη διαφορα στην τιμη.
Ps1: Εχω την εντονη εντυπωση πως τις προαλλες ειδα στον δρομο μου ενα A3 1.6 FSI, και ηταν καινουργιο... ας με διαψευσει καποιος για το αντιθετο.
Ps2: Οι VW group fanatics κουραζουν πολυ τα topics του φορουμ...
-
Το θέμα δεν είναι η κοινή δομή και τα μηχανικά μέρη των 2 μοντέλων. Αυτά άλλωστε υπήρχαν και στην προηγούμενη γενιά, όπου ήταν σαφής η διαφορροποίηση και στο χαρακτήρα και τιμολογιακά.
Αυτή τη στιγμή με τη βελτίωση των δυναμικών χαρακτηριστικών του νέου GOLF οι διαφορές στο χαρακτήρα, πέρα από το design, θεωρώ πως έχουν γίνει δυσδιάκριτες, για να μην αναφέρω και την τιμή και γίνω κακός.
Το GOLF είναι δεδομένο ότι θα πουλήσει καλά, όπως και το Α3.
Υπάρχει όμως πλέον σαφής αλληλοκάλυψη και δυσκολεύομαι να πιστέψω πως αυτό δεν θα οδηγήσει σε 'κανιβαλλισμό' ανάμεσα στα 2 αυτοκίνητα.
Με βάση και τα οικονομικά δεδομένα προσωπικά ψηφίζω Α3 χωρίς δευτερη σκέψη. -
προσωπικα θα επαιρνα το AUDI
δεν ξερω γιατι αλλα το golf δεν μου καθεται καλα
-
Παρόλο που είναι ίδια μοτέρ, ίδια εξαρτήματα, αναρτήσεις και δάπεδο, προτιμώ το A3, γιατί σ'αυτό βλέπεις και νιώθεις πιο πολύ ότι τα λεφτά που έδωσες πιάσανε τόπο.
-
Μια σχετική απορία βρε παιδιά που μου γεννιέται από το ερώτημα του θεματοθέτη.
Στο τσιτάτο της VAG 'αυτοκίνητο ή Golf', ο πιθανός αγοραστής του Α3 πώς απαντάει;;; -
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Μια σχετική απορία βρε παιδιά που μου γεννιέται από το ερώτημα του θεματοθέτη.
Στο τσιτάτο της VAG 'αυτοκίνητο ή Golf', ο πιθανός αγοραστής του Α3 πώς απαντάει;;;[list:3i1yy778]Oταν μας ρωτανε αν εχουμε αυτοκινητο, απανταμε 'δεν εχουμε αυτοκινητο, αλλα volkswagen-audi-skoda h seat' [/list:u:3i1yy778][list:3i1yy778]YG.Kαλα εε, στην πριζα ειστε ολοι με την VAG.Αφου ρε παιδια βγαζει καρβουνα, τι ασχολειστε? [/list:u:3i1yy778]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Μια σχετική απορία βρε παιδιά που μου γεννιέται από το ερώτημα του θεματοθέτη.
Στο τσιτάτο της VAG 'αυτοκίνητο ή Golf', ο πιθανός αγοραστής του Α3 πώς απαντάει;;;[list:1bjbh5c0]Oταν μας ρωτανε αν εχουμε αυτοκινητο, απανταμε 'δεν εχουμε αυτοκινητο, αλλα volkswagen-audi-skoda h seat' [/list:u:1bjbh5c0][list:1bjbh5c0]YG.Kαλα εε, στην πριζα ειστε ολοι με την VAG.Αφου ρε παιδια βγαζει καρβουνα, τι ασχολειστε? [/list:u:1bjbh5c0]
Αν είναι έτσι βρε Μάκη, ας το πάρουν απόφαση να βγάλουν μία κοινή διαφήμιση για όλα τα αυτοκίνητα του γκρουπ (μπας και μειώσουν το κόστος και πέσει κανένα φράγκο το ΥΠΕΡτιμημένο 'μη αυτοκίνητο').
Πάντως για να ξέρεις, αν και θεωρώ το νέο Golf εντελώς ανέμπνευστο, είμαι σίγουρος ότι και πάλι θα θέσει τα στάνταρ στην κατηγορία του (όχι ότι με χαλάνε οι πολλαπλοί σύνδεσμοι βέβαια, αν και για να πούμε του στραβού το δίκιο αν τους χρησιμοποιήσουν και οι υπόλοιποι μάλλον η Ford θα ευθύνεται και όχι η VW)
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
ναι προκαλω αυτους που εχουν ηδη ξεσαλωσει....
Όποιος θέλει καταλαβαίνει.
-
Είναι μια καλή ερώτηση αυτή.
Προσωπικά, ψηφίζω Α3, λόγω σχήματος (μέσα-έξω), ένα ''κλίκ'' πιό πάνω από GOLF (και σε ποιότητα), και λόγω των δαχτυλιδιών στο καπό... -
Α3 Μια κλάση ανώτερο....
-
...μήπως όμως είναι μια ενδιαφέρουσα παράμετρος πως το Α3 δεν διαθέτει 5θυρη έκδοση?
Α3 ή νέο Golf;