-
Καλημέρα σε όλους.
Έχω ενα Skoda Fabia '01. Έχτες έκανα αλλαγή λαδιών (μετά από 7.500 km, και οχι μετά από 15.000km, όπως λέει η αντιπροσωπεία). Μόλις επέστρεψα σπίτι, σκεφτήκα να μετρήσω την στάθμη των λαδιών (για πρώτη φορά αμέσως μετά από αλλαγή).
Το αποτέλεσμα: Στην βέργα φαίνεται πως η στάθμη είναι αρκετά πιο ψηλά από το μέγιστο επιτρεπόμενο σημείο! Σκέφτηκα ότι μπορεί να φταίει ότι ο κινητήρας που ηταν ακόμα ζεστός. Ξαναδοκίμασα μετά από αρκετές ώρες, και πάλι τα ίδια.
Στο βιβλίο του αυτοκινήτου λέει πως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει η στάθμη να ξεπερνά το συγκεκριμένο όριο, γιατί το λάδι μπορεί να περάσει τους θάλαμους καύσης και να δημιουργήσει πρόβλημα στον καταλύτη, κλπ.
Σήμερα το πρωί πήγα στο συνεργείο που τα άλλαξα, αφού άκουσα πρώτα κάτι ''βρισίδια'' από τον μάστορα, ότι είμαι υποχόνδριος, ότι δεν το μετράω καλά κλπ, για να διαπιστώσει και ο ίδιος αμέσως μετά ότι είχα δίκιο. Του φάνηκε πολύ παράξενο. Το μόνο που μου είπε, είναι ότι εφόσον τα προηγούμενα λάδια είχαν αδειάσει τελείως, και αφού βάλαμε όσο έπρεπε (4 λίτρα), το μόνο λογικό είναι να έχει κάποιο πρόβλημα η βέργα μέτρησης (και μάλιστα ότι είναι πιθανό να ήταν ελλατωματική από την αρχή).
Τώρα περιμένω να πάω την δευτέρα, να δοκιμάσουμε με μια καινούργια βέργα. Δεν ξέρω πραγματικά τι άλλω να υποθέσω.
Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις απόψεις σας,
Ευχαριστώ.
-
Καλημέρα σε όλους.
Έχω ενα Skoda Fabia '01. Έχτες έκανα αλλαγή λαδιών (μετά από 7.500 km, και οχι μετά από 15.000km, όπως λέει η αντιπροσωπεία). Μόλις επέστρεψα σπίτι, σκεφτήκα να μετρήσω την στάθμη των λαδιών (για πρώτη φορά αμέσως μετά από αλλαγή).
Το αποτέλεσμα: Στην βέργα φαίνεται πως η στάθμη είναι αρκετά πιο ψηλά από το μέγιστο επιτρεπόμενο σημείο! Σκέφτηκα ότι μπορεί να φταίει ότι ο κινητήρας που ηταν ακόμα ζεστός. Ξαναδοκίμασα μετά από αρκετές ώρες, και πάλι τα ίδια.
Στο βιβλίο του αυτοκινήτου λέει πως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει η στάθμη να ξεπερνά το συγκεκριμένο όριο, γιατί το λάδι μπορεί να περάσει τους θάλαμους καύσης και να δημιουργήσει πρόβλημα στον καταλύτη, κλπ.
Σήμερα το πρωί πήγα στο συνεργείο που τα άλλαξα, αφού άκουσα πρώτα κάτι ''βρισίδια'' από τον μάστορα, ότι είμαι υποχόνδριος, ότι δεν το μετράω καλά κλπ, για να διαπιστώσει και ο ίδιος αμέσως μετά ότι είχα δίκιο. Του φάνηκε πολύ παράξενο. Το μόνο που μου είπε, είναι ότι εφόσον τα προηγούμενα λάδια είχαν αδειάσει τελείως, και αφού βάλαμε όσο έπρεπε (4 λίτρα), το μόνο λογικό είναι να έχει κάποιο πρόβλημα η βέργα μέτρησης (και μάλιστα ότι είναι πιθανό να ήταν ελλατωματική από την αρχή).
Τώρα περιμένω να πάω την δευτέρα, να δοκιμάσουμε με μια καινούργια βέργα. Δεν ξέρω πραγματικά τι άλλω να υποθέσω.
Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις απόψεις σας,
Ευχαριστώ.
-
Καλημέρα σε όλους.
Έχω ενα Skoda Fabia '01. Έχτες έκανα αλλαγή λαδιών (μετά από 7.500 km, και οχι μετά από 15.000km, όπως λέει η αντιπροσωπεία). Μόλις επέστρεψα σπίτι, σκεφτήκα να μετρήσω την στάθμη των λαδιών (για πρώτη φορά αμέσως μετά από αλλαγή).
Το αποτέλεσμα: Στην βέργα φαίνεται πως η στάθμη είναι αρκετά πιο ψηλά από το μέγιστο επιτρεπόμενο σημείο! Σκέφτηκα ότι μπορεί να φταίει ότι ο κινητήρας που ηταν ακόμα ζεστός. Ξαναδοκίμασα μετά από αρκετές ώρες, και πάλι τα ίδια.
Στο βιβλίο του αυτοκινήτου λέει πως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει η στάθμη να ξεπερνά το συγκεκριμένο όριο, γιατί το λάδι μπορεί να περάσει τους θάλαμους καύσης και να δημιουργήσει πρόβλημα στον καταλύτη, κλπ.
Σήμερα το πρωί πήγα στο συνεργείο που τα άλλαξα, αφού άκουσα πρώτα κάτι ''βρισίδια'' από τον μάστορα, ότι είμαι υποχόνδριος, ότι δεν το μετράω καλά κλπ, για να διαπιστώσει και ο ίδιος αμέσως μετά ότι είχα δίκιο. Του φάνηκε πολύ παράξενο. Το μόνο που μου είπε, είναι ότι εφόσον τα προηγούμενα λάδια είχαν αδειάσει τελείως, και αφού βάλαμε όσο έπρεπε (4 λίτρα), το μόνο λογικό είναι να έχει κάποιο πρόβλημα η βέργα μέτρησης (και μάλιστα ότι είναι πιθανό να ήταν ελλατωματική από την αρχή).
Τώρα περιμένω να πάω την δευτέρα, να δοκιμάσουμε με μια καινούργια βέργα. Δεν ξέρω πραγματικά τι άλλω να υποθέσω.
Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις απόψεις σας,
Ευχαριστώ.
-
Μηπως τα μαστορια σου εκαναν βλακεια και το παραγεμησαν? Δηλαδη η βεργα τι προβλημα μπορει να εχει? Λογικα και μια οποιαδηποτε βεργα καταλληλου μηκους να βαλεις θα σου δειξει ποσο λαδι εχεις!
-
Το θέμα είναι ότι ήμουνα μπροστά και είδα με τα μάτια μου ότι έβαλαν 4 κουτιά του ενός λίτρου, ενω τα προηγούμενα είχαν αδειάσει εντελώς.
Όσο για αυτό που λες με την βέργα, μου φαίνεται και μένα πολύ κουλό να έχει πρόβλημα.
Δεν ξέρω όμως πραγματικά τι άλλο να υποθέσω...
-
Ο χρήστης kergaz έγραψε:
Καλημέρα σε όλους.Έχω ενα Skoda Fabia '01. Έχτες έκανα αλλαγή λαδιών (μετά από 7.500 km, και οχι μετά από 15.000km, όπως λέει η αντιπροσωπεία). Μόλις επέστρεψα σπίτι, σκεφτήκα να μετρήσω την στάθμη των λαδιών (για πρώτη φορά αμέσως μετά από αλλαγή).
Το αποτέλεσμα: Στην βέργα φαίνεται πως η στάθμη είναι αρκετά πιο ψηλά από το μέγιστο επιτρεπόμενο σημείο! Σκέφτηκα ότι μπορεί να φταίει ότι ο κινητήρας που ηταν ακόμα ζεστός. Ξαναδοκίμασα μετά από αρκετές ώρες, και πάλι τα ίδια.
Στο βιβλίο του αυτοκινήτου λέει πως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει η στάθμη να ξεπερνά το συγκεκριμένο όριο, γιατί το λάδι μπορεί να περάσει τους θάλαμους καύσης και να δημιουργήσει πρόβλημα στον καταλύτη, κλπ.
Σήμερα το πρωί πήγα στο συνεργείο που τα άλλαξα, αφού άκουσα πρώτα κάτι ''βρισίδια'' από τον μάστορα, ότι είμαι υποχόνδριος, ότι δεν το μετράω καλά κλπ, για να διαπιστώσει και ο ίδιος αμέσως μετά ότι είχα δίκιο. Του φάνηκε πολύ παράξενο. Το μόνο που μου είπε, είναι ότι εφόσον τα προηγούμενα λάδια είχαν αδειάσει τελείως, και αφού βάλαμε όσο έπρεπε (4 λίτρα), το μόνο λογικό είναι να έχει κάποιο πρόβλημα η βέργα μέτρησης (και μάλιστα ότι είναι πιθανό να ήταν ελλατωματική από την αρχή).
Τώρα περιμένω να πάω την δευτέρα, να δοκιμάσουμε με μια καινούργια βέργα. Δεν ξέρω πραγματικά τι άλλω να υποθέσω.
Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις απόψεις σας,
Ευχαριστώ.
file καλε μου φιλε
3,2 λιτρα λιπαντικου μαζι με αλλαγη φιλτρου λαδιουτο λεει σαφεστατα στο βιβλιο
αφαιρεσε λαδι για να μη το καψει στον κυλινδρο[/b] -
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
Καλημέρα σε όλους.
Έχω ενα Skoda Fabia '01. Έχτες έκανα αλλαγή λαδιών (μετά από 7.500 km, και οχι μετά από 15.000km, όπως λέει η αντιπροσωπεία). Μόλις επέστρεψα σπίτι, σκεφτήκα να μετρήσω την στάθμη των λαδιών (για πρώτη φορά αμέσως μετά από αλλαγή).
Το αποτέλεσμα: Στην βέργα φαίνεται πως η στάθμη είναι αρκετά πιο ψηλά από το μέγιστο επιτρεπόμενο σημείο! Σκέφτηκα ότι μπορεί να φταίει ότι ο κινητήρας που ηταν ακόμα ζεστός. Ξαναδοκίμασα μετά από αρκετές ώρες, και πάλι τα ίδια.
Στο βιβλίο του αυτοκινήτου λέει πως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει η στάθμη να ξεπερνά το συγκεκριμένο όριο, γιατί το λάδι μπορεί να περάσει τους θάλαμους καύσης και να δημιουργήσει πρόβλημα στον καταλύτη, κλπ.
Σήμερα το πρωί πήγα στο συνεργείο που τα άλλαξα, αφού άκουσα πρώτα κάτι ''βρισίδια'' από τον μάστορα, ότι είμαι υποχόνδριος, ότι δεν το μετράω καλά κλπ, για να διαπιστώσει και ο ίδιος αμέσως μετά ότι είχα δίκιο. Του φάνηκε πολύ παράξενο. Το μόνο που μου είπε, είναι ότι εφόσον τα προηγούμενα λάδια είχαν αδειάσει τελείως, και αφού βάλαμε όσο έπρεπε (4 λίτρα), το μόνο λογικό είναι να έχει κάποιο πρόβλημα η βέργα μέτρησης (και μάλιστα ότι είναι πιθανό να ήταν ελλατωματική από την αρχή).
Τώρα περιμένω να πάω την δευτέρα, να δοκιμάσουμε με μια καινούργια βέργα. Δεν ξέρω πραγματικά τι άλλω να υποθέσω.
Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις απόψεις σας,
Ευχαριστώ.
file καλε μου φιλε
3,2 λιτρα λιπαντικου μαζι με αλλαγη φιλτρου λαδιουτο λεει σαφεστατα στο βιβλιο
αφαιρεσε λαδι για να μη το καψει στον κυλινδρο[/b]Αντρεα αυτο ισχυει για ολα τα FABIA (3.2λτ)? Γιατι ο φιλος δεν μας ειπε αν ειναι το 16V ή καποια αλλη εκδοση.
-
Στο ibiza 1,6 που είχα συνέβαινε κάτι παρόμοιο οπότε τελικά δεν
πρέπει να βάζεις 4 λιτρα αλλά λιγότερο 3,...Το βέβαιο είναι ότι ο κινητήρας δουλεύει καλύτερα με την ένδειξη ελάχιστα κάτω απο το maximum.
Επίσης τα λάδια πρέπει να τα ελέγχεις σε τακτα διαστήματα και να τα αλλάζεις σίγουρα κάτω απο τα 10.000χλμ οπότε 7500χλμ είναι ΟΚ για τις Ελληνικές συνθήκες (αλλά όχι για οριακή οδήγηση).Εξαίρεση το golf 1,6 της hertz που είχαμε στην εταιρεία μας που έκαιγε
πολλά λίτρα λάδια και συνέχεια συμπληρώναμε...μέχρι που το στείλαμε πίσω -
για 1.4 μοτερ, ανεξαρτητου ιπποδυναμης ναι: 3,2λιτρα
1,6 δεν υπαρχει σε φαμπια....
1,2 αποκλειεται παραπανω απο 3,2 λιτρα -
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
file καλε μου φιλε
3,2 λιτρα λιπαντικου μαζι με αλλαγη φιλτρου λαδιουτο λεει σαφεστατα στο βιβλιο
αφαιρεσε λαδι για να μη το καψει στον κυλινδρο[/b]Επίσης αν δεν άλλαξες φίλτο λαδιού η ποσότητα αυτή (αν τελικά είναι η σωστή), πρέπει να μειωθεί λιγάκι...
-
Λοιπόν,
μόλις γύρισα από το σύνεργειο (διαφορετικό από αυτό που πήγα για την αλλαγή, οι οποίοι τελικά φαίνεται πως είναι *%&##@)
Μου τα ξεκαθάρισαν πλήρως:
Για το Fabia 1,4 16V 100HP παίρνει 2,8lt λαδιού χωρίς αλλαγή φίλτρου και 3,2lt με αλλαγή φίλτρου.
Οπότε έβγαλα 1lt λάδι. Μου είπαν ότι είναι o.k αφού δεν πρόλαβα να κάνω πολλά χιλιόμετρα από εχτές. αν το άφηνα, θα δημιουργούσε πρόβλημα.
Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σας.
-
Για πες και το ονοματάκι του συνεργείου (να το χουμε υπ' όψιν, δεν ξέρεις ποτέ τι γίνεται ...)
άκου χαλασμένη βέργα ... -
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Για πες και το ονοματάκι του συνεργείου (να το χουμε υπ' όψιν, δεν ξέρεις ποτέ τι γίνεται ...)
άκου χαλασμένη βέργα ...Θα μαζεψε με την ζεστη φαινεται η βεργα
Μαλλον φιδεμπορας ειναι παρα συνεργειο -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Για πες και το ονοματάκι του συνεργείου (να το χουμε υπ' όψιν, δεν ξέρεις ποτέ τι γίνεται ...)
άκου χαλασμένη βέργα ...Θα μαζεψε με την ζεστη φαινεται η βεργα
Μαλλον φιδεμπορας ειναι παρα συνεργειοΜπορει να μην ηξερε και κολυμπι και να βουλιαξε.....
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Για πες και το ονοματάκι του συνεργείου (να το χουμε υπ' όψιν, δεν ξέρεις ποτέ τι γίνεται ...)
άκου χαλασμένη βέργα ...Den einai exousiodothmeno synergeio, alla ypotithetai oti einai poly kaloi se skoda.
Den tha ithela na pw perissotera giati einai kai filos tou patera mou (phgaine ekei to palio tou skoda).
Mporei na einai kalos me ta palia montela, alla apo oti fainetai exei meinei pisw sxetika me ta kainourgia...
-
Oσο φιλος και να ειναι,αν παθαινες ζημια αυτος θα σφυραγε κλεφτικα και θα στα ξαναπαιρνε.
Λοιπον τραβα καντου ενα ξεγυρισμενο σιχτιρισμα και μην περασεις απο το μαγαζι του ξανα ουτε πεζος. -
Siga mhn xanapathsw.
oute na mou valei venzinh den ton empisteuomai pleon...
-
Μπορει να ειναι και η παρακατω περιπτωση:
Βαζει αρκετο λαδακι και αναβει το μοτερ να δει τη σταθμη.
Με αναμενο το κινητηρα ή μολις σβησμενο μετραει τη σταθμη του λαδιου στο καρτερ με τη βεργα.Τωρα ομως τουλαχιστον ενα λιτρο βρισκεται σε εκκεντροφορους, σωληνωσεις καπακιου, τρομπα, αλλες σωληνες κλπ. Αυτο το λιτρο δεν εχει 'σταξει' ακομη προς τα κατω -στο καρτερ-
Ο Νεαντερνταλ συμπεραινει οτι λειπει λαδι και βαζει αλλο λιτρο και σου λεει 'εισαι ετοιμος φιλαρακο..'
Μεχρι να πληρωσεις εχει κατεβει το λαδι το εξτρα καθως και το λαδι που θα κατεβαινε anyway σε 2-3 λεπτα ηρεμιας του κινητηρα.
Αποτελεσμα 1 λιτρο παραπανω και σημαντικος κινδυνος να καψεις μια τσιμουχα, και να βουτηχθει ο στροφαλος μες το λαδι κανοντας το φραπογαλα σε μια ωρα γρηγορης οδηγησης.
-
ρε πεδια για καθηστε λιγο!!!εχω και εγω το φαμπια.θυμαμαι οτι στο συνεργειο της βιαμαρ μαζι με την αλαγη φιλτρου βαζανε 4 μπουκαλια ενος λιτρου.και μετα απο καιρο εβγαλε προβλημα στο αισθητηρα λαμδα!λετε να φταιει αυτο τελικα? πριν κανα μηνα πηγα στη shell και εβαλα το ακριβο της λαδι και ο τυπος μου βαλε 3.5 χωρις αλλαγη φιλτρου.και τωρα η σκοντα ζηταει γυρω στα 200 ευρω για τον αισθητηρα
-
σε αυτο το τοπικ παει το :read the fucking manual:
ΠΑΡΑΔΟΞΟ ΜΕ ΛΑΔΙΑ