-
προχτες μπηκα σε μια seat kai eida to neo ibiza.ημουν και κατοχος leon cupra μεχρι προ 15ημερου.το καινουργιο ειναι απαισιο εσωτερικα αστειο δεν μου αρεσε καθολου και με μια ταση το ταμπλο να πεσει πανω σου.αισχος
-
Καλο χρυσο(?) το ibizaki αλλα μεχρι να ερθουν οι 'καλοι' (οι καλοι ντε!) οι κινητηρες,δεν αξιζει και με λογιστικη προσεγγιση.
Φιλαρακι εκλεισε το 16αρι ST Pack με 2-3 εξτρα και του βγηκε στο 17αρι
PS:εχθροι και φιλοι του νεου Ibiza ας κανουμε ολοι μιαν ασκηση αυτοσυγκρατησης διοτι ξεχειλωνει το topic με μη σχετικες πληροφοριες(παρολο που ετσι κλεινω κενα στην ευρωπαικη ιστοριογνωσια,χωρις καν να χρειαστει να παραγγειλω βιβλια του Λιακοπουλου )
Μπας και μπει και κανας ξενος και μας παρει για σοβαρο forum
-
Άντε να ξαναβγάλουν και την διαφήμιση που έλεγε 'Δεν έχουμε IBIZA' μόνο που τώρα θα συμπληρώνει κάποιος την φράση 'και ούτε πρόκειται να αποκτήσουμε'
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Δεν ξερω αλλα για εμενα ειναι απο τα πιο ασχημα αυτοκινητα μαζι με το Νissan Tida.
Αμα ειναι και το ιδιο αξιοπιστο με το προηγουμενο τοτε κριμα σε αυτους που θα το αγορασουν.ποσα ξερεις εσυ....
Ετυχε να το παρουν 2 φιλοι μου οι οποιοι το πολησαν γιατι δεν αντεχαν να ειναι πιο συχνα στο συνεργειο απο οτι στο δρομο.
Και απο αλλους εχω ακουσει οτι ηταν οτι το χειροτερο.Δεν ξερω πως το εννοεις αλλα εγω με το jazz που εχω εδω και 4 χρονια ο μονος λογος που πηγαινω συνεργειο ειναι τα service.
Αλλωστε αλλο HONDA και αλλο seat -
Τότε να εύχεσαι να μην σου βγάλει κάτι και χρειαστείς κάποιο ανταλλακτικό γιατί το ξέρεις το ανέκδοτο με την διαθεσιμότητά τους και την εξυπηρέτηση HONDA στην χώρα μας εεεε?
-
Ο χρήστης jazzmaniak έγραψε:
Αλλωστε αλλο HONDA και αλλο seatΑφου το θετεις ετσι, μηπως η Seat ανηκει σε καποιον ομιλο?
Αρα ποιο σωστο επρεπε να ειναι (κατ'εσενα) αλλο Honda και αλλο Group VAG.
Mαλλον τωρα ειναι πιο σωστο. Μην κρυβομαστε και πισω απο το δακτυλο μας.... -
Ο χρήστης jazzmaniak έγραψε:
Δεν ξερω αλλα για εμενα ειναι απο τα πιο ασχημα αυτοκινητα μαζι με το Νissan Tida.
Αμα ειναι και το ιδιο αξιοπιστο με το προηγουμενο τοτε κριμα σε αυτους που θα το αγορασουν.ποσα ξερεις εσυ....
Ετυχε να το παρουν 2 φιλοι μου οι οποιοι το πολησαν γιατι δεν αντεχαν να ειναι πιο συχνα στο συνεργειο απο οτι στο δρομο.
Και απο αλλους εχω ακουσει οτι ηταν οτι το χειροτερο.Δεν ξερω πως το εννοεις αλλα εγω με το jazz που εχω εδω και 4 χρονια ο μονος λογος που πηγαινω συνεργειο ειναι τα service.
Αλλωστε αλλο HONDA και αλλο seatε αφου το πηραν 2 φιλοι σου ξερεις καλυτερα μαλλον...
καλα το jazz δε τολμουμε να το πιασουμε το στομα μας, ειναι Honda αλλωστε, αρα αλλο ενα υπερ-ατου...
-
ξέρει κανείς πότε προβλέπεται να μπουν οι tsi στο ibiza,,?? (ενδιαφερεται ένας φίλος)
-
οι πληροφοριες οπως ερχονται και με καθε επιφυλαξη κανουν λογο για εισαγωγη ατην αγορα πρωτα των 'κορυφαιων' FR και Cupra(2009),κι αρκετα αργοτερα καποια μικροτερη εκδοση (λογικα με τα 125 αλογα).Αυτο το πολυ αργοτερα ειναι που παιζεται προς το παρον αν θα ναι 1-2 χρονια ala Leon ή τα μεσα της εμπορικης ζωης του μοντελου(μαζι με το f/l δλδ)
-
Ο χρήστης paulgiot έγραψε:
οι πληροφοριες οπως ερχονται και με καθε επιφυλαξη κανουν λογο για εισαγωγη ατην αγορα πρωτα των 'κορυφαιων' FR και Cupra(2009),κι αρκετα αργοτερα καποια μικροτερη εκδοση (λογικα με τα 125 αλογα).Αυτο το πολυ αργοτερα ειναι που παιζεται προς το παρον αν θα ναι 1-2 χρονια ala Leon ή τα μεσα της εμπορικης ζωης του μοντελου(μαζι με το f/l δλδ)thnx
-
Εγω που ειμαι κατοχος του παλιου εδω και 4 χρονια ΔΕΝ ειμαι ευχαριστημενος σε οτι αφορα την αξιοπιστια παντως...Δυστυχως εχει καποια κουσουρια το αμαξι.Ελπιζω το νεο να ειναι βελτιωμενο.
-
Tι σου εχει βγαλει Κωστη?
-
Σπυρο εχει βγαλει τα γνωστα που εχουν βγαλει τα περισσοτερα ιμπιζα,εκτος απο την καταναλωση λαδιου.
Το φωτακι της μηχανης εχει αναψει 5 φορες χωρις λογο.
Δυο φορες εχει καψει πολλαπλασιαστη,μια φορα εμεινα χωρις υποβοηθηση στο τιμονι χωρις να βρουν γιατι.Ειχα και μια απωλεια φρεον που στην αντιπροσωπεια δε βρηκαν απο που ηταν και πηγα δυο τρεις φορες.
Κατα τα αλλα παραμενει το προβλημα με το τιμονι που τριζει οταν εχει ζεστη και με την πισω αναρτηση που τριζει οταν βρεχει
Δεν ηταν πολυ σοβαρα προβληματα αλλα κλονισαν την εμπιστοσυνη μου στο αμαξι.
Εκανα και λιγα χιλιομετρα βεβαια γιατι ελειπα.Τωρα φτανω τα 30000 ,ελπιζω να μην αρχισει να καιει λαδια... -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Σπυρο εχει βγαλει τα γνωστα που εχουν βγαλει τα περισσοτερα ιμπιζα,εκτος απο την καταναλωση λαδιου.
Το φωτακι της μηχανης εχει αναψει 5 φορες χωρις λογο.
Δυο φορες εχει καψει πολλαπλασιαστη,μια φορα εμεινα χωρις υποβοηθηση στο τιμονι χωρις να βρουν γιατι.Ειχα και μια απωλεια φρεον που στην αντιπροσωπεια δε βρηκαν απο που ηταν και πηγα δυο τρεις φορες.
Κατα τα αλλα παραμενει το προβλημα με το τιμονι που τριζει οταν εχει ζεστη και με την πισω αναρτηση που τριζει οταν βρεχει
Δεν ηταν πολυ σοβαρα προβληματα αλλα κλονισαν την εμπιστοσυνη μου στο αμαξι.
Εκανα και λιγα χιλιομετρα βεβαια γιατι ελειπα.Τωρα φτανω τα 30000 ,ελπιζω να μην αρχισει να καιει λαδια...τι μοντελο ειναι?
το λαμπακι ισως ειναι λογω κακης βενζινης
πολλαπλασιαστης ειναι γνωστο θεμα σε ολο το vw group
το τιμονι που τριζει, ειναι ενα πλαστικο που βρισκεται καπου απο πισω και οταν ζεσταινεται απο τον ηλιο διαστελεται και ακουμπα πανω σε καποιο αλλο. Βαζεις ηλιοπροστασια και δεν ακουγεται. Δεν ειναι προβληματο δικο μου δεν εχει βγαλει κανενα προβλημα. Και γενικα ολα μετα το 2004 ειναι εξαιρετικα αξιοπιστα.
-
8/2004 ειναι ...Το τιμονι το κανει μολις ανεβει λιγο η θερμοκρασια στην καμπινα,ακομα και οταν βγαινω απο το γκαραζ.Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι ολα ετσι κανουν... και αντε γεια.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
8/2004 ειναι ...Το τιμονι το κανει μολις ανεβει λιγο η θερμοκρασια στην καμπινα,ακομα και οταν βγαινω απο το γκαραζ.Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι ολα ετσι κανουν... και αντε γεια.ολα ετσι κανουν, αλλα αν θελουν να ασχοληθουν μπορουν να λυσουν το πλαστικο για να δουν που ακριβως ακουμπαει και να το φτιαξουν.
-
τελικά. πήγα χτες και το είδα πρώτη φορά από κοντά, έχοντας πολύ καλές εντυπώσεις από τις φωτογραφίες...
απογοητεύτηκα... Θεωρώ το μοντέλο που θα αντικάταστήσει, ένα κλικ πιο όμορφο από όλα τα νέα ibiza εκτός από αυτό που δείχνουν στη διαφήμιση με τις ζάντες και το λαχανί χρώμα που το κολακεύει πολύ..
Η απλή έκδοση θυμίζει μοντέλο που σχεδιάστηκε γύρω στο 2000...
Βλέποντας το εσωτερικό από φωτογραφίες περίμενα να είναι τραγικό, αλλά ευτυχώς ήταν πολύ ποιο όμορφο και ποιοτικό από αυτό που περίμενα, χωρίς όμως να με συγκινήσει κιόλας..
Φίλος μου που ενδιαφερόταν, πάντως είπε οτο το εσωτερικό του ibiza είναι πολύ πιο όμορφο και ποιοτικό από αυτό του clio και ότι δεν τον χάλαγαν εξωτερικά οι απλές εκδόσεις (όχι ότι θα το προτιμούσε κιόλας, αλλά για να μην παραδεχτει ότι τα vag είναι άσχημα τελικά ) πλάκα κάνω στο τέλος μην αρχίσετεα! και ο πωλητής, ο οποίος μου φάνηκε λίγο άσχετος (δεν ήξερε ποια έκδοση είναι η 1.9ΤDI από το βιβλιαράκι) είπε πως οι TSI θα έρθουν με το τρίθυρο
-
Τώρα το μεσημέρι συναντησα ανατολικά 2, ένα μαυρο και ένα κόκκινο, 5θυρα, με τάσια, ... με κανονικές μεταλλικές πινακίδες. Το μαυρο ... εντελώς αδιάφορο. Το κόκκινο γενικά μου άρεσε, αρκετά πρωτότυπο, δείχνει το νέο του σχήμα.
Πάντως τα πίσω φώτα του είναι κάπως ... μικρά ίσως, παράξενα κάπως ... -
πες τα ΧΑΛΙΑ καλυτερα και θα σαι μεσα.Το χειροτερο στοιχειο του by far
sportscoupe review
Price Range: No data available
Assets
Fine handling; five-star Euro NCAP score; good ride; DSG option; Ecomotive version on the wayDrawbacks
Noisy and unrefined engines; iffy quality; sense of cost-cuttingVerdict
Nice chassis, good safety, shame about the engines. Disappointing.http://www.channel4.com/4car/rt/supermi ... st/23740/2' target='_blank
However, though the three-door Ibiza will be available with only the 1.2, 1.4 and 1.6 petrol engines from launch (September 2008), next year come the much-anticipated hotted up FR (150bhp-plus) and Cupra (200bhp-plus) versions, both featuring the turbocharged, direct-injection 1.4 TFSI engine. Also on the way are 1.4 TDI and 1.9 TDI diesels, including an Ecomotive version delivering less than 100g/km of carbon dioxide
.
κλαφτα λαμπη χωρις μικρο TSI...
-
Ο χρήστης paulgiot έγραψε:
... Price Range: No data available...Ο ελληνικός τύπος και η αντιπροσωπίες λένε για 400 ευρώ φθηνότερο απο το 5θυρο στις αντίστοιχες εκδόσεις.
Seat Ibiza 2008


