-
Το (πολύ !!) βάρος έπεσε τελικά στην άνεση...
Πιο σπορτίφ το Bravo ρε γμτ ;
Τιμόνι και επιλογέας, τόσο απογοητευτικά; -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Το (πολύ !!) βάρος έπεσε τελικά στην άνεση...
Πιο σπορτίφ το Bravo ρε γμτ ;
Τιμόνι και επιλογέας, τόσο απογοητευτικά;Το αστειο θα ηταν, να ειναι σπορτιφ η Delta
-
Είναι σαφές οτι η Delta έιναι στημένη πιο χαλαρά και πιο χλιδάτη, με target κοινό αυτούς που θέλουν πολύτελεια,άνεση,χώρους και να κάνουν μακρινά ταξίδια ατσαλάκωτοι.
Το Βravo είναι μια πιο all-around λύση, και για όποιος περιμένει sport προσανατολισμούς πρέπει να περιμένει την Αlfa 149.
Νομίζω οτι το Gruppo παίζει αυτή την φορά πολύ καλά το παιχνίδι του design-reuse, με μια ξεχωριστή πρόταση για κάθε γούστο, όπου μπορεί να αυτοκίνητα να έχουν πολλά κοινά μηχανικά μέρη αλλά είναι ρυθμισμένα εντελώς διαφορετικά ώστε το καθένα να έχει το δικό του στύλ, το δικό του προσανατολισμό, και στην τελική να είναι ένα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο.
-
Εμπρός στο δρόμο που χάραξε το VAG
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Εμπρός στο δρόμο που χάραξε το VAGΕιναι ο δρομος που χαραξε η ιδια η Fiat SpA αγαπητε.
Μπορεις να ψαξεις να δεις που βασιζονται καποια αυτοκινητα οπως η Alfa 164, το Saab 9000, η 156, το Fiat Tipo κλπ κλπ..... Ας μας πει καλυτερα η Alba Parietti.....
Ελεος πια με τους αντιγραφεις..... -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Εμπρός στο δρόμο που χάραξε το VAG
Ειναι ο δρομος που χαραξε η ιδια η Fiat SpA αγαπητε.
Μπορεις να ψαξεις να δεις που βασιζονται καποια αυτοκινητα οπως η Alfa 164, το Saab 9000, η 156, το Fiat Tipo κλπ κλπ..... Ας μας πει καλυτερα η Alba Parietti.....
Ελεος πια με τους αντιγραφεις.....Νταξ, ότι θα διεκδικούσατε πρωτεία και στον συγκεκριμένο τομέα δεν το περίμενα ποτέ!
Ρε γμτ, μ' αρέσουν τα ιταλικά αυτοκίνητα (έχω κιόλας) και θα με κάνετε να γίνω vagοφιλος, τουλάχιστον στα fora.
Η alba είναι ξαδέρφη σου;
-
Είναι σαφές οτι η Delta έιναι στημένη πιο χαλαρά και πιο χλιδάτη, με target κοινό αυτούς που θέλουν πολύτελεια,άνεση,χώρους και να κάνουν μακρινά ταξίδια ατσαλάκωτοι.
Το Βravo είναι μια πιο all-around λύση, και για όποιος περιμένει sport προσανατολισμούς πρέπει να περιμένει την Αlfa 149.
Νομίζω ότι διαχρονικά απο τις 3 εταιρίες του Gruppo η Φίατ έβγαζε τα ααυτκινητα για πιο μαζική παραγωγή- Uno,Tipo,Tempra,Stilo,Punto, Croma κλπ η Λάντσια με τις Dedra,kappa,Delta κλπ τα πιο πολυτελή αυτοκίνητα του ομίλου της Φίατ ενώ η Άλφα Ρομέο τα σπόρ μοντέλα. Νομίζω ότι εδώ και πολλά χρόνια υπάρχει ένας σαφής προσανατολισμός- και κατα την γνώμη μου πολύ σωστός και ακριβές- των τριων εταιριών του Gruppo.
Απλά μου κάνει εντύπωση ότι η Λάντσια ήταν για καιρό στην αφάνεια χωρίς να υπάρχουν προβλέψεις για νέα μοντέλα της.Παρόλο που είμαι γαλλόφιλος την θεωρούσα και την θεωρώ ακομα μια εξαιρετική μάρκα με παραδοσιακό κοινό στην Ελλάδα με αγοραστές που θα ήθελαν ένα πολυτελές αυτοκίνητο χωρίς να πληρώσουν τα μαριοκεφαλά τους όπως στις Μερτσέντες, Άουντι,ΒΜW αλλά και να μην είναι αυτοκίνητο της σειράς και του μέσου όρου. Ευχομαι να ξαναδώ προσπάθειες ανάλογες, όπως η kappa και η Dedra, στο μέλλον.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Εμπρός στο δρόμο που χάραξε το VAG
Ειναι ο δρομος που χαραξε η ιδια η Fiat SpA αγαπητε.
Μπορεις να ψαξεις να δεις που βασιζονται καποια αυτοκινητα οπως η Alfa 164, το Saab 9000, η 156, το Fiat Tipo κλπ κλπ..... Ας μας πει καλυτερα η Alba Parietti.....
Ελεος πια με τους αντιγραφεις.....Νταξ, ότι θα διεκδικούσατε πρωτεία και στον συγκεκριμένο τομέα δεν το περίμενα ποτέ!
Ρε γμτ, μ' αρέσουν τα ιταλικά αυτοκίνητα (έχω κιόλας) και θα με κάνετε να γίνω vagοφιλος, τουλάχιστον στα fora.
Η alba είναι ξαδέρφη σου;
Κανω παραθεση αλλα διχως να θελω να σχολιασω το δευτερο ποστ σου.
Θα σχολιασω ξανα ομως το πρωτο.
Δεν ειναι καλυτερα να ξερεις την αληθεια την πραγματικη απο την διαφαινομενη? -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Διαφωνω καθετα με την αποψη σου.
Ο λογος ειναι οτι αν δεν κανει σε εσενα δε σημαινει οτι δεν κανει σε ολους.
Σαφεστατα εχει αλλο target group(οικονομικο. ηλικιακο).
Προκειται για μια premium προταση (οπως καθε Lancia) που απευθυνεται σε κοσμο που θελει να ξεχωριζει και εχει γουστο. Καλως ή κακως τη σημερινη εποχη το αυτοκινητο ειναι το προσωπικο αξεσουαρ του ανδρα
οπως ειναι ενα ρολοι και με βασει αυτο φανερωνει την εικονα. Σιγουρα αυτο το αυοκινητο δεν θα το παρει καποιος που εργαζεται στη Λαχαναγορα, αλλα ουτε και καποιος που τρεχει στον περιπτερα στις 31 του μηνα να δει αν βγηκε το Max Power.... Ο νοων νοειτω. Το αυτοκινητο εκπεμπει κυρος υπερανω ολων των μικρομεσαιων, αυτο ειναι δεδομενο, και με προσανατολισμο στην ανεση και στην πολυτεια συνοδευομενο απο σβελτους κινητηρες.Προσωπικα την θεωρω την πιο ολοκληρωμενη προταση για οικογενειαρχη με γουστο, ενω κλεινει κρυφα το ματι σε αυτους που με αυτοσκοπο την ανεση και την πολυτελεια αναγκαζονται να ψαχτουν σε προτασεις της μεσαιας κατηγοριας, οντας μαλιστα συμφερουσα οικονομικα....
Θα απαντήσω εδώ μιας και είναι καταλληλότερος χώρος.
Θα συμφωνήσω οτι κάλλιστα μπορεί να αντικαταστήσει μεσαίας κατηγορίας οικογενειακά αυτοκίνητα γιατί και χώρους προσφέρει και άνεση για όσους την επιθυμούν αλλά και πωλείται σε τιμή ανταγωνιστική.
Προσωπικά ωστόσο δε μου διαφέρει πολύ από ένα Bravo. Η λειτουργία της ανάρτησης θυμίζει έντονα το ατμοσφαιρικό Bravo και το 120αρι ενώ το βάρος και η έντονη υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης είναι όμοια με αυτή του Bravo όταν οδηγείς με το ‘‘City‘‘ ενεργοποιημένο. Επαναλαμβάνω πως τα χαρακτηριστικά αυτά δεν συντελούν στο να μπορεί να χαρακτηριστεί η νέα Delta «κακό» αυτοκίνητο αλλά άνεση δε σημαίνει αναγκαστικά αποστείρωση.Δε ξέρω, ίσως αν δεν υπήρχε το Bravo να με είχε ενθουσιάσει η Delta.
-
Τζουζέπε, είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ κουραστικό (να μη το πω σε νεοελληνική και παρεξηγηθείς) να γίνονται σχόλια για το ο,τιδήποτε του στυλ 'και αυτό πρώτη η αλφα το έκανε', 'έλεος με τους αντιγραφείς', 'οι αγοραστές της λάντσια με την ευγενικοί καταγωγή, οι ουρακοτάγκοι αγοράζουν γκολφ' κλπ.
Δε νομίζω να υπάρχει κανένας διαγωνισμός πρωτοτυπίας και να μην το χουμε πάρει χαμπάρι.Και πίστεψέ με, δεν είναι και τόσο σημαντικη αυτή η ΑΛΗΘΕΙΑ την οποία υπερασπίζεστε
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Διαφωνω καθετα με την αποψη σου.
Ο λογος ειναι οτι αν δεν κανει σε εσενα δε σημαινει οτι δεν κανει σε ολους.
Σαφεστατα εχει αλλο target group(οικονομικο. ηλικιακο).
Προκειται για μια premium προταση (οπως καθε Lancia) που απευθυνεται σε κοσμο που θελει να ξεχωριζει και εχει γουστο. Καλως ή κακως τη σημερινη εποχη το αυτοκινητο ειναι το προσωπικο αξεσουαρ του ανδρα
οπως ειναι ενα ρολοι και με βασει αυτο φανερωνει την εικονα. Σιγουρα αυτο το αυοκινητο δεν θα το παρει καποιος που εργαζεται στη Λαχαναγορα, αλλα ουτε και καποιος που τρεχει στον περιπτερα στις 31 του μηνα να δει αν βγηκε το Max Power.... Ο νοων νοειτω. Το αυτοκινητο εκπεμπει κυρος υπερανω ολων των μικρομεσαιων, αυτο ειναι δεδομενο, και με προσανατολισμο στην ανεση και στην πολυτεια συνοδευομενο απο σβελτους κινητηρες.Προσωπικα την θεωρω την πιο ολοκληρωμενη προταση για οικογενειαρχη με γουστο, ενω κλεινει κρυφα το ματι σε αυτους που με αυτοσκοπο την ανεση και την πολυτελεια αναγκαζονται να ψαχτουν σε προτασεις της μεσαιας κατηγοριας, οντας μαλιστα συμφερουσα οικονομικα....
κοιτα οποιος θελει να αγορασει αυτο το απροσδιοριστου σχηματος αυτοκινητο σιγουρα θελει να ξεχωριζει,αλλα δεν ειναι βεβαιο οτι εχει γουστο
τωρα για το αν οι lancia εκπεμπουν κυρος,θα θυμισω οτι την τελευταια φορα που εγινε αυτο ηταν χαρη στην integrale,η οποια δεν ηταν και κανενα premium αυτοκινητο πιο πολυ για max power μου κανει,μιας και ηταν το evo της εποχης της...
με τα χαρωπα(gay αγγλιστι) μοντελα που εβγαλε στη συνεχεια το μονο που καταφερε ηταν να πεσει στα ματια των οπαδων της,πραγμα που αποδεικνυεται απο τις πωλησεις της...η νεα δελτα δεν ξερω αν θα σωσει τη lancia(πολυ αμβιβαλλω),αλλα σιγουρα δεν ειναι η πιο ολοκληρωμενη λυση μονο και μονο επειδη θα εχει χωρους μεσαιου και τιμη μικρομεσαιου.
η εμφανιση της και η καταγωγη της θα αποτρεψουν πολυ κοσμο απο το να την αγορασει,γιατι αν καποιος θελει 4,5 μετρα αυτοκινητο δε θα θελει να χει σχημα hatchback(αντιστοιχο παραδειγμα το τερατομορφο imreza),θα παει σε μεσαιο..μονο η ford κατα τη προσωπικη μου αποψη τα χει καταφερει σε αυτο το τομεα με το focus,αλλα με το mondeo το παραχεσε γιατι το εκανε τεραστιο!!!και για να ανακεφαλαιωσω,δεν ξερω τι σε κανει να πιστευεις οτι οι lancia ειναι αυτοκινητα κυρους και οτι μονο καλογουστοι ανθρωποι θα τις αγοραζαν...ολα τα αυτοκινητα μπορει να τα αγοραει ο καθενας αρκει να χει τα λεφτακια ακομα και αυτα με το μεγαλυτερο κυρος οπως ferrari,porsche κτλ...εμεις δλδ που δεν αγοραζουμε lancia ειμαστε γυφτοι???
πιστευω οτι αν θελει καποιος να μεινει στην 'ιταλικη σχολη' καλυτερα να παρει το bravo το οποιο και πιο οικονομικα θα του ερθει και πολυ πιο ομορφο ειναι στο κατω κατω...η lancia δε μπορω να καταλαβω τι παριστανει και που παταει ειδικα οταν αναμενεται ο αντικαταστατης της 147...χρησιμοποιουν το ονομα της δελτα για να προσελκυσουν φανατικους και μαλλον καποιοι τσιμπουν... -
Και για να συνεχίσω κι εγώ το οφφ τοπιλίκι ποιός μας λέει οτι ένας που δουλεύει στην Λαχαναγορά δεν έχει το δικαίωμα ή το γούστο ή οτι τελος πάντων για να αγοράσει μια Delta. Eκτός κι αν ο Ιταλός μανάβης με την Lancia Lybra στην Ispra είχε τελειώσει την Αρχιτεκτονική της Φλωρεντίας πριν ανοίξει το μανάβικο του.
-
οι μαναβηδες και οι γυφτοι παιρνουν BMW στην Ελλαδα
οσο για τα υπολοιπα... φοβαμαι οτι παλι θα φταιει η προκαταληψη, η ελλειψη γουστου, μορφωσης και αλλα ομορφα που ακουμε κατα καιρους...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
οι μαναβηδες και οι γυφτοι παιρνουν BMW στην Ελλαδαοσο για τα υπολοιπα... φοβαμαι οτι παλι θα φταιει η προκαταληψη, η ελλειψη γουστου, μορφωσης και αλλα ομορφα που ακουμε κατα καιρους...
το νεο ονειρο του καθε νεοπλουτου και μη ειναι η μερσεντα!!!περασε η μπογια της μπεμπας
-
Ας μου επιτραπεί να διαφωνίσω για το κριτήριο του 'κύρους', ως παράγοντος στην αγορά αυτοκινήτου. Όχι πως δεν υπάρχει τέτοιο κριτήριο σε πολλούς αγοραστές, αλλά δεν μπορώ να αποδεχθώ ότι υπάρχει σε πραγματικούς φίλους της αυτοκίνησης, όπως θα έπρεπε να είναι οι γράφοντες στο forum αυτό.
Αλλιώς, δεν βλέπω σε τι διαφέρουν οι αναζητούντες κύρος από τους επιδιώκοντες την αναπτέρωση του 'εγώ' τους ή την επιμήκυνση (έστω θεωρητική) του πέους τους.
Όσο για το τι αναζητούσε ο κόσμος κάποτε στη Lancia, αυτό ήταν η μηχανολογική καινοτομία (ήδη από την εποχή της Lamda), η ενεργητική ασφάλεια, οι επιδόσεις, η φινέτσα και το διαφορετικό. Αυτά όλα είχαν συνοδευθεί με ένα ακριβότερο περιτύλιγμα, το οποίο, καλώς ή κακώς, δεν το αποκτούσαν όλοι (με 131.000 δρχ. το 1971 αγόραζες μία Fulvia Berlina 1.200 ή ένα δυάρι στην Αθήνα). Βέβαια, στην Ελλάδα, Lancia δεν αγόραζε ποτέ ένας μεγάλος επιχειρηματίας, αλλά, συνήθως, ο γιατρός και ο δικηγόρος.
Και αυτά έμειναν στον κόσμο, τουλάχιστον στην Ελλάδα, ακόμη και σήμερα. Η εταιρεία κόντεψε να πεθάνει, κυρίως λόγω της απουσίας της από όλες σχεδόν της κατηγορίες της αγοράς και επέζησε μετά το '90 χάρη στο Alcantara.
Θα διαφωνίσω, όμως, με το ότι η τελευταία premium Lancia ήταν η Integrale. Πρώτον, δεν ήταν premium, αλλά ένα -αντικειμενικά- άσχημο και ειδικό αυτοκίνητο, όμορφο λόγω της αγριάδας του. Δεύτερον, τελευταίο άριστο Lancia ήταν, κατά τη γνώμη μου, η Kappa (225 ίπποι, με εξαιρετική δυναμική συμπεριφορά - ό,τι, ακριβώς, έλειψε από την αδιάφορη Thesis), η οποία παρήχθη μεταξύ των ετών 1994-2001.
Όσο για τη Delta, ας μην αναζητήσουμε την Integrale. Η Delta ήταν, πράγματι, ένα premium, αυτοκίνητο το 1979, ότε και ανακηρύχθηκε αυτοκίνητο της χρονιάς. Ένας κινητήρας Ritmo παντρεύτηκε όμορφα με εξαιρετικό κράτημα, καλά φρένα και ενδιαφέρον σχήμα, με κερασάκι τον Zegna - για να συμπληρωθεί το πακέτο με την εξαιρετική 1.600 gt (και gtie).
Αυτή η Lancia προσπαθεί να ξαναγεννηθεί τώρα, προσφέροντας ένα ενδιαφέρον σύνολο κινητήρα-δυναμικών χαρακτηριστικών, σε συνδυασμό με ένα αξιοπρόσεχτο σχήμα, έναν πλούσιο εξοπλισμό και ένα όνομα που, σε μεγάλη μερίδα των αγοραστών, πουλάει ακόμη. Μην κρίνετε από τον εαυτό σας: μερικοί από μας ψάχνουν το ιδανικό στήσιμο και δεν θα την πάρουν αν δεν το έχει (λες και όσοι αγόρασαν Focus το αγόρασαν για το μοναδικό του τιμόνι και το άψογο κράτημα), άλλοι δεν θα την πάρουν μόνο και μόνο γιατί είναι ιταλικό αυτοκίνητο. Πολλοί, όμως, 35-40άρηδες με δύο παιδάκια, θα την αγοράσουν γιατί είναι σβέλτη, ασφαλής, ιδιαίτερη, καλοεξοπλισμένη και φθηνή. Μία τέτοια μερίδα αγοραστών είναι ο στόχος της εταιρείας (εκτός κι αν νομίζουμε ότι η Mitsubishi σώζεται από τα EVO, η Subaru από τα STi κλπ). -
+1 για την Kappa γενικότερα +1 για το πόστ
-
Δεύτερον, τελευταίο άριστο Lancia ήταν, κατά τη γνώμη μου, η Kappa (225 ίπποι, με εξαιρετική δυναμική συμπεριφορά - ό,τι, ακριβώς, έλειψε από την αδιάφορη Thesis), η οποία παρήχθη μεταξύ των ετών 1994-2001.
Γενικά η Kappa ήταν ένα πολύ όμορφο και πολυτελές αυτοκίνητο χωρίς να στερείται οδικής συμπεριφοράς η χωρων η ποιότητας κατασκευής. Και χωρίς να είναι φθηνό-που θα ήταν και εξευτελιστικό- δεν έφτανε στα 'υπέρβαρα' οικονομικά μεγέθη των Μερτσέντες, Άουντι,ΒΜW . Το θέμα είναι αν η Λάντσια θα επιχειρήσει κάτι ανάλογο στο μέλλον.
-
'Πολλοί, όμως, 35-40άρηδες με δύο παιδάκια, θα την αγοράσουν γιατί είναι σβέλτη, ασφαλής, ιδιαίτερη, καλοεξοπλισμένη και φθηνή.'
Αυτος ακριβως νομιζω οτι ειναι και ο στοχος. Δε θελω βρε αδερφε να παρω 4,5+ μετρα σενταν και να νιωθω 50αρης. Θελω να παρω ενα χατσμπακ και να νιωθω 30αρης.
Και μιας και ειμαι 35αρης σκεφτομαι καμια φορά τον εαυτο μου μεσα σε Α4 και λεω 'οχι π@υστη μου κωλογερος θα γινω; Αυτο ειναι για τον μπαμπα μου'
-
Ο χρήστης Tsardas έγραψε:
'Πολλοί, όμως, 35-40άρηδες με δύο παιδάκια, θα την αγοράσουν γιατί είναι σβέλτη, ασφαλής, ιδιαίτερη, καλοεξοπλισμένη και φθηνή.'Αυτος ακριβως νομιζω οτι ειναι και ο στοχος. Δε θελω βρε αδερφε να παρω 4,5+ μετρα σενταν και να νιωθω 50αρης. Θελω να παρω ενα χατσμπακ και να νιωθω 30αρης.
Και μιας και ειμαι 35αρης σκεφτομαι καμια φορά τον εαυτο μου μεσα σε Α4 και λεω 'οχι π@υστη μου κωλογερος θα γινω; Αυτο ειναι για τον μπαμπα μου'
Εσυ κατι σκεφτεσαι με την Delta και δεν μας το λες...
-
Απλα βαζω τον εαυτο μου στη θεση του 'αναποφασιστου' αγοραστη.
Lancia Delta 2008