Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο
    • 1
    • 2
    • 53
    • 54
    • 55
    • 56
    • 57
    • 234
    • 235
    • 55 / 235
    Περί αυτοκίνησης
    444
    4696
    28810
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zorz last edited by

      Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
      Αντίστοιχα, το σασμάν της πατρικής Xsara, είναι χάλια, εξαιρετικά σκληρό και δύστροπο, θέλει τρόπο για ν'αλλάξεις σωστά και γρήγορα (πότε θα το βελτιώσουν αυτό οι Γάλλοι; ).

      Όταν αρχίσουν να ψωνίζουν και κιβώτια από τους γερμανούς εκτός από κινητήρες

      Στο δικό μου αν έχει κάτω από 1.500 στροφές όταν αφήνω τον συμπλέκτη για να ξεκινήσω τρέμει ο κινητήρας οπότε προσπαθώ να πιάνω οριακά πάνω από 1.500 βαριά 2000

      Δεν μου λες, θα μας την σπάσεις τώρα εσύ;
      Για οδήγησε ένα νορμάλ αυτοκίνητο και όχι το TSI σου και μετά ξαναέλα. Αυτοί οι αριθμοί , απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ σε άλλα αυτοκίνητα. Μόνον ίσως στον T-Jet των Ιταλών...

      Γιατί; Σε αυτό το εύρος περίπου ξεκινάω συνήθως.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        egobrain last edited by

        Το ιδιο και εγω . Αν ξεκινησω με λιγοτερες στροφες , σπρωχνει ο κινητηρας (406) .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          catalyst last edited by

          Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

          Με πόσες στροφές ξεκινάτε από στάση; ( προφανώς νορμάλ ξεκίνημα εννοώ, όχι κόντρα)
          Στο δικό μου αν έχει κάτω από 1.500 στροφές όταν αφήνω τον συμπλέκτη για να ξεκινήσω τρέμει ο κινητήρας οπότε προσπαθώ να πιάνω οριακά πάνω από 1.500 βαριά 2000

          Δεν μου λες, θα μας την σπάσεις τώρα εσύ;
          Για οδήγησε ένα νορμάλ αυτοκίνητο και όχι το TSI σου και μετά ξαναέλα. Αυτοί οι αριθμοί , απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ σε άλλα αυτοκίνητα. Μόνον ίσως στον T-Jet των Ιταλών...

          Φυσικά υπάρχουν, εξαρτάται πόσο προοδευτικά αφήνεις το συμπλέκτη, πόση ροπή έχει ο κινητήρας χαμηλά, και πόση επιτάχυνση θέλεις στο 'νορμάλ' ξεκίνημα. Στο corsa 1.2 έκανα τις μανούβρες του παρκαρίσματος χωρίς να πατάω γκάζι, απλά αφήνοντας το συμπλέκτη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            highfidelity last edited by

            Ο χρήστης catalyst έγραψε:

            Με πόσες στροφές ξεκινάτε από στάση; ( προφανώς νορμάλ ξεκίνημα εννοώ, όχι κόντρα)
            Στο δικό μου αν έχει κάτω από 1.500 στροφές όταν αφήνω τον συμπλέκτη για να ξεκινήσω τρέμει ο κινητήρας οπότε προσπαθώ να πιάνω οριακά πάνω από 1.500 βαριά 2000

            Δεν μου λες, θα μας την σπάσεις τώρα εσύ;
            Για οδήγησε ένα νορμάλ αυτοκίνητο και όχι το TSI σου και μετά ξαναέλα. Αυτοί οι αριθμοί , απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ σε άλλα αυτοκίνητα. Μόνον ίσως στον T-Jet των Ιταλών...

            Φυσικά υπάρχουν, εξαρτάται πόσο προοδευτικά αφήνεις το συμπλέκτη, πόση ροπή έχει ο κινητήρας χαμηλά, και πόση επιτάχυνση θέλεις στο 'νορμάλ' ξεκίνημα. Στο corsa 1.2 έκανα τις μανούβρες του παρκαρίσματος χωρίς να πατάω γκάζι, απλά αφήνοντας το συμπλέκτη.

            Εντάξει, δεν λέμε τώρα για το παρκάρισμα, εκεί τα χιλιόμετρα είναι μηδενικά, οπότε γίνεται. Λέμε να ξεκινήσεις νορμάλ και να επιταχύνεις. Ειδικά αν έχεις παραπάνω από 1 άτομο μέσα, δεν πρόκειται να τα καταφέρεις, είτε με το δικό σου , είτε με κάποιο άλλο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              saxon_747 last edited by

              Ο χρήστης catalyst έγραψε:

              Με πόσες στροφές ξεκινάτε από στάση; ( προφανώς νορμάλ ξεκίνημα εννοώ, όχι κόντρα)
              Στο δικό μου αν έχει κάτω από 1.500 στροφές όταν αφήνω τον συμπλέκτη για να ξεκινήσω τρέμει ο κινητήρας οπότε προσπαθώ να πιάνω οριακά πάνω από 1.500 βαριά 2000

              Δεν μου λες, θα μας την σπάσεις τώρα εσύ;
              Για οδήγησε ένα νορμάλ αυτοκίνητο και όχι το TSI σου και μετά ξαναέλα. Αυτοί οι αριθμοί , απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ σε άλλα αυτοκίνητα. Μόνον ίσως στον T-Jet των Ιταλών...

              Φυσικά υπάρχουν, εξαρτάται πόσο προοδευτικά αφήνεις το συμπλέκτη, πόση ροπή έχει ο κινητήρας χαμηλά, και πόση επιτάχυνση θέλεις στο 'νορμάλ' ξεκίνημα. Στο corsa 1.2 έκανα τις μανούβρες του παρκαρίσματος χωρίς να πατάω γκάζι, απλά αφήνοντας το συμπλέκτη.

              Σημερα απο περιεργεια, παρατηρησα τις στροφες ξεκινοντας απο σταση. Με περιπου 1300-1400σαλ γινεται η εκκινηση στο Punto 1.2, ομαλοτατα, χωρις να ζοριζεται.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                egobrain last edited by

                Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:

                Σημερα απο περιεργεια, παρατηρησα τις στροφες ξεκινοντας απο σταση.

                Και εγω εχθες .

                Με 1500 σαλ σβηνει το αμαξι αν αφησω συμπλεκτη . Θελει καπου 1700-2000 σαλ περιπου .
                (406)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Σε επιπεδο δρομο και σε σταματα-ξεκινα κατασταση με το ρελαντι ,χωρις καθολου γκαζι,ξεκιναω ανετα.Σε εκκίνηση για ομαλη επιταχυνση και με 1000σαλ ακομα δεν εχω προβλημα .χιουνται κουπε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    ginogsm last edited by

                    Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                    Με πόσες στροφές ξεκινάτε από στάση; ( προφανώς νορμάλ ξεκίνημα εννοώ, όχι κόντρα)
                    Στο δικό μου αν έχει κάτω από 1.500 στροφές όταν αφήνω τον συμπλέκτη για να ξεκινήσω τρέμει ο κινητήρας οπότε προσπαθώ να πιάνω οριακά πάνω από 1.500 βαριά 2000

                    Δεν μου λες, θα μας την σπάσεις τώρα εσύ;
                    Για οδήγησε ένα νορμάλ αυτοκίνητο και όχι το TSI σου και μετά ξαναέλα. Αυτοί οι αριθμοί , απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ σε άλλα αυτοκίνητα. Μόνον ίσως στον T-Jet των Ιταλών...

                    Φυσικά υπάρχουν, εξαρτάται πόσο προοδευτικά αφήνεις το συμπλέκτη, πόση ροπή έχει ο κινητήρας χαμηλά, και πόση επιτάχυνση θέλεις στο 'νορμάλ' ξεκίνημα. Στο corsa 1.2 έκανα τις μανούβρες του παρκαρίσματος χωρίς να πατάω γκάζι, απλά αφήνοντας το συμπλέκτη.

                    Εντάξει, δεν λέμε τώρα για το παρκάρισμα, εκεί τα χιλιόμετρα είναι μηδενικά, οπότε γίνεται. Λέμε να ξεκινήσεις νορμάλ και να επιταχύνεις. Ειδικά αν έχεις παραπάνω από 1 άτομο μέσα, δεν πρόκειται να τα καταφέρεις, είτε με το δικό σου , είτε με κάποιο άλλο.

                    Δεν νομίζω...Και στο δικό μου γύρω στις 1500 στροφές φροντίζω να έχει όταν ξεκινάω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      aserf last edited by

                      Στο Fiat λόγω 8βαλβιδου μπορώ να ξεκινήσω και με 1000 και κάτι στροφές.

                      Σε VW TSI που είχα οδηγήσει πάντως ξεκινούσα άνετα με 1500 στροφές και σε ανηφόρες με 3 άτομα μέσα. Καμία σχέση με ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα αντίστοιχου κυβισμού.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        highfidelity last edited by

                        Αν ξεκινήσεις σιγά και ήρεμα, φτάνουν και 1000 στροφές. Αν θέλεις να επιταχύνεις, θέλεις παραπάνω. Στο μποτιλιάρισμα, κι εγώ ξεκινάω ήρεμα χωρίς σχεδόν να πατάω γκάζι. Αλλά όταν θέλεις να επιταχύνεις, θέλεις 2000 στροφές το λιγότερο.
                        Στους TSI με 1500 στροφές, έχεις τόση ροπή που ξεκινάς και με φορτίο και σε ανηφόρα και και...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kouk last edited by

                          Ξεκινάω και με 800!!! Σε κανονικές συνθήκες. Άλλωστε, there is no replacement, for displacement!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            emmanoyhl last edited by

                            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                            Σε επιπεδο δρομο και σε σταματα-ξεκινα κατασταση με το ρελαντι ,χωρις καθολου γκαζι,ξεκιναω ανετα.Σε εκκίνηση για ομαλη επιταχυνση και με 1000σαλ ακομα δεν εχω προβλημα .χιουνται κουπε.

                            Μια από τα ίδια και για μένα με το Ceed, με το Astra ήθελε λίγο παραπάνω γκάζι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros last edited by

                              Ο χρήστης kouk έγραψε:
                              Ξεκινάω και με 800!!! Σε κανονικές συνθήκες. Άλλωστε, there is no replacement, for displacement!

                              στο 'κανονικες', βαζεις και την εξωτερικη θερμοκρασια?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dims3 last edited by

                                πρεπει να ξανασυζητηθηκε αλλα δεν μπορεσα να βρω το τοπικ .

                                γειτονας, εφτιαξε στο απεναντι οικοπεδο ενα παρκινγκ, χωρις αδεια φυσικα, κοτσαρισε και μια ταμπελα 'No Parking', καταλαμβανοντας ουσιαστικα δυο (πολυτιμες!) θεσεις. αν τον κλεισω και φωναξουμε την τροχαια ποιος θα εχει δικιο;;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  krusenstern last edited by

                                  Ο χρήστης dims3 έγραψε:
                                  πρεπει να ξανασυζητηθηκε αλλα δεν μπορεσα να βρω το τοπικ .

                                  γειτονας, εφτιαξε στο απεναντι οικοπεδο ενα παρκινγκ, χωρις αδεια φυσικα, κοτσαρισε και μια ταμπελα 'No Parking', καταλαμβανοντας ουσιαστικα δυο (πολυτιμες!) θεσεις. αν τον κλεισω και φωναξουμε την τροχαια ποιος θα εχει δικιο;;

                                  Η πολεοδομία. Αυτούς να φωνάξεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    highfidelity last edited by

                                    Τηλέφωνο στην πολεοδομία χωρίς να φωνάξεις την τροχαία πρώτα. Αν δεις πως δεν κινούνται, τότε πάρε ένα τηλέφωνο και την τροχαία.
                                    Μην το παρκάρεις, γιατί μπορεί να είναι ζώο και να σ'αρχίσει στις γρατζουνιές...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      egobrain last edited by

                                      Σε δρομο χωρις κλιση ή εστω ελαχιστη , σηκωνουμε χειροφρενο ή η ταχυτητα ειναι αρκετη ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        hrdoukas last edited by

                                        Ο χρήστης egobrain έγραψε:
                                        Σε δρομο χωρις κλιση ή εστω ελαχιστη , σηκωνουμε χειροφρενο ή η ταχυτητα ειναι αρκετη ?

                                        Χειρόφρενο και καταμεσής τoυ Bonneville Salt Flats

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          b_x last edited by

                                          Ποιο είναι εκείνο το ρημαδοσάϊτ με τα συγκριτικά των ελαστικών;Δεν το βρίσκω...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            egobrain last edited by

                                            Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:
                                            Χειρόφρενο και καταμεσής τoυ Bonneville Salt Flats

                                            Θενξ

                                            Ειναι πολυ αυτοι που μου λενε 'τι τραβας χειροφρενο στην ευθεια ' και ειπα να ρωτησω ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 234
                                            • 235
                                            • 55 / 235
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr