προκειται να ταξιδεψω γερμανια και απο εκει να νοικιασω αυτοκινητο και να παω και ολλανδια/βελγιο.
γνωριζει κανεις αν υπαρχει καποιο προβλημα/περιορισμος λογω του οτι θα ταξιδεψω και σε αλλες χωρες;
ευχχαριστω
προκειται να ταξιδεψω γερμανια και απο εκει να νοικιασω αυτοκινητο και να παω και ολλανδια/βελγιο.
γνωριζει κανεις αν υπαρχει καποιο προβλημα/περιορισμος λογω του οτι θα ταξιδεψω και σε αλλες χωρες;
ευχχαριστω
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Όσον αφορά την συγκεκριμένη περίπτωση, νομίζω ότι η Nissan (εργοστάσιο) είναι πολύ τίμια απέναντι στον πελάτη της. Οι συγκριτικά σύντομες αλλαγές λαδιών θεωρώ ότι έχουν να κάνουν με την αξιοπιστίας της σε βάθος χρόνου, γιατί στην πραγματικότητα είναι από τα λίγα εργοστάσια που τηρούν λογικά διαστήματα αλλαγών σύμφωνα μάλιστα και με τις οδηγίες των παρασκευαστών λιπαντικών. Διαφωνώ με τους άλλους που μιλάνε για αλλαγή λαδιών ανά 20-30000χλμ ή ανά 2(!!!) χρόνια και όχι με τη Nissan που λέει ανά 6μηνο. Κι αφού στο δικό μου Peugeot τηρώ κατά το ΜΕΓΙΣΤΟ (και όχι κατ'ελάχιστο) την συχνότητα αλλαγής λαδιών της Nissan, σίγουρα δεν είμαι εγώ αυτός που θα διαφωνήσει ποτέ μαζί της.
συμφωνώ απόλυτα σε αυτό που λες για τη συντήρηση.
το εξοργιστικό στην υπόθεση ήταν η προσπάθεια εξαπάτησής μου. άλλο να μου έλεγαν ότι η Νισσαν προτείνει αλλαγή κάθε 5000 ή 7500χλμ και άλλο ότι η συγκεκριμένη μηχανή απαιτεί αυτή τη συχνότητα αλλαγής.
πώς μπορώ τώρα να τους εμπιστευτώ σε πιο περίπλοκα ζητήματα service;;
δεν ηξερα αν πρεπει να το βαλω εδω, ή στα ΖΩΑ, ή στις αποριες....
πηγα χθες για πρωτη αλλαγη λαδιων στα 5000χλμ στο Tiida 1.6 στην αντιπροσωπεια της Nissan.
φερνει το λαδι ο (μικρος) μηχανικος και μου λεει 'ειναι για 5000χλμ'.
ο 'υπευθυνος' και ο αρχιμηχανικος, προσπαθουν να με πεισουν οτι τα κραμματα της μηχανης ειναι τετοια που δε σηκωνουν αλλο λαδι και οτι ουσιαστικα θα πρεπει καθε 5000χλμ να τους ακουμπαω 70ευρω!!
μετα απο τα σχετικα γαλλικα στον πωλητη, παραδεχθηκε οτι ειναι δασκαλεμενοι να τα λενε αυτα, για να πηγαινει ο κοσμος πιο συχνα για σερβις.
καλα για ΠΟΣΟ μ@λακες μας περνανε ρε γμτ;;;
υγ: μπορει καποιος να μου συστησει μια αξιοπιστη αντιπροσωπεια (ή εξουσιοδοτημενο συνεργειο) Νισσαν στη θεσσαλονίκη;;
μετά από αυτό, μπορώ να πω ότι τα έχω δει όλα:
κορυφαίο ζώο, ο οδηγός - παΤΕΡΑΣ που είχε το παιδί στην αγκαλιά ενώ οδηγούσε
Ο χρήστης greo έγραψε:
μια ερώτηση
κατεβαίνοντας από θεσσαλονίκη για αθήνα, σε πόσα τμήματα πάμε ακόμα από την 'παλιά' ΕΟ;; υπάρχει πλέον κανένα μέρος για στάση;Μαλλον μπερδευεις την Εγνατια με την ΠΑΘΕ. Στην Εγνατια δεν υπαρχει κανενα (το γραφω και με κεφαλαια γιατι ειναι δυσκολοχωνευτο) ΚΑ-ΝΕ-ΝΑ μερος για σταση ή ανεφοδιασμο. Στην ΠΑΘΕ κανονικα
καλά αυτό στην Εγνατία δεν έχει προηγούμενο, πρέπει να είναι παγκόσμια πρωτοτυπία
για την ΠΑΘΕ, ξέρω για το σταθμό στον Κορινό Πιερίας, αλλά επειδή είχα ακούσει οτι δεν περνάει πλέον από Λεβέντη κλπ, είπα μήπως υπάρχει και εκεί αντίστοιχο πρόβλημα.
μια ερώτηση
κατεβαίνοντας από θεσσαλονίκη για αθήνα, σε πόσα τμήματα πάμε ακόμα από την 'παλιά' ΕΟ;; υπάρχει πλέον κανένα μέρος για στάση;
πρεπει να ξανασυζητηθηκε αλλα δεν μπορεσα να βρω το τοπικ .
γειτονας, εφτιαξε στο απεναντι οικοπεδο ενα παρκινγκ, χωρις αδεια φυσικα, κοτσαρισε και μια ταμπελα 'No Parking', καταλαμβανοντας ουσιαστικα δυο (πολυτιμες!) θεσεις. αν τον κλεισω και φωναξουμε την τροχαια ποιος θα εχει δικιο;;
ζώο η 'ώριμη' κυρία χθες το απόγευμα στην έξοδο του Cosmos προς Θεσσαλονίκη.
περίμενα για να στριψω αριστερα στο στοπ, στο τέρμα της ανηφόρας, για να βγω στον παραδρομο και στη συνεχεια στη μουδανιων για να παω προς θεσσαλονικη. η κυρια, μη μπορωντας να περιμενει 20 δευτερολεπτα, προσπερασε ολη την ουρα που περιμενε να παει αριστερα και ξεκίνησε να στριβει μαζι με εμενα, προσπαθωντας να μου χωθει απο δεξια. κορνα στο τερμα, η κυρια κοβει, κατι φωναζει, της απαντω κι εγω καποια 'γαλλικα' και συνεχιζω...
δεν ειναι καποια 'εξαντρικ' περιπτωση, μάλλον ιδιαιτερα συνηθισμενη, αλλα αυτη η αναισθησια/γαϊδουρια ορισμενων μου τη δινει αφανταστα
κατά την περίοδο του 'στρωσίματος', η κατανάλωση είναι περισσότερη από την 'κανονική';;
σαν 'στρώσιμο', εννοώ αρκετά ανεβοκατεβάσματα ταχύτητας, σήκωμα ποδιού από το γκάζι κλπ (σύμφωνα με τα γραφόμενα στο αντίστοιχο τόπικ)
το τετραημερο εκανα με Megane I 1.4 περίπου 1000km, τα μισα σε αυτοκινητοδρομο (Εγνατια) και τα αλλα σε δευτερο/τριτο ποδι χαλκιδικης και διαδρομες στην καστανιά ημαθιας, με το αρκουδισιο σχεδον συνεχεια ανοιχτο, με καταναλωση περιπου 7,5lt/100km.
μου φαινοταν αρκετα καλο, μεχρι που ειδα κατι ποστ εδω για 5,9!!