Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΑΘΕ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΠΑΘΕ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 6 / 9
    Περί αυτοκίνησης
    58
    169
    683
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 2
      224-v last edited by

      Εκ του αποτελεσματος αφου δοθει το τμημα σε κυκλοφορια θα κρινουμε αν λυθηκε εξυπνα η οχι.... στην περιγραφη του αρθρου δεν μπορει να στηριχθει κανεις..... ετσι οπως τα λεει δηλαδη..... που μπαινει το φελιζολ ??? γεουφασμα και γεοπλεγμα ειναι υδατο περατα αρα δεν προστατευουν απο την υγρασια το φελιζολ.... ασε θα δειξει....... η χρηση του κομματιου οταν τελειωσει.... μακαρι παντως...... Στο μοναστηρακι που το μετρο ειχε παρομοιο προβλημα με το υπεδαφος δεν το ελυσαν ετσι......

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dirtoulios last edited by

        Το πρόβλημα στο μετρό στο Μοναστηράκι δεν ήταν της ίδιας φύσης. Στο κομμάτι των Θερμοπυλών, ο ΠΑΘΕ πρέπει να εδραστεί πάνω σε 'σουπα', πολύ μεγάλου πάχους, που καθιστά πολύ δύσκολη, έως αδύνατη, τη χρήση φρεατοπασάλων (κλασική λύση για έδραση σε βαθύτερο, σταθερότερο υπόστρωμα).
        Ο όρος γεωύφασμα πιθανόν στην περίπτωση αυτή να μην είναι ο άκρως ενδεδειγμένος. Πιθανόν να πρόκειται για γεωμεμβράνη, η οποία είναι αδιαπέρατη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          christos-lappas last edited by

          Υπάρχει κάποιος ορίζοντας ολοκλήρωσης του ΠΑΘΕ; Για την Εγνατία ας πούμε είχαν δώσει το τέλος του 2008

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            aserf last edited by

            Αν δεν κάνω λάθος οι συμβάσεις που υπογράφηκαν έχουν χρονικό ορίζοντα 4-4,5 ετών, οπότε μιλάμε για ολοκλήρωση το 2012.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              highfidelity last edited by

              Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
              Υπάρχει κάποιος ορίζοντας ολοκλήρωσης του ΠΑΘΕ; Για την Εγνατία ας πούμε είχαν δώσει το τέλος του 2008

              Εντελώς διαφορετικό πράγμα η Εγνατία, που είναι έργο που εκτελεί το δημόσιο και δεν έχει παραχωρησιούχο όπως τα νέα έργα. Το 2008 το ξεχνάμε εννοείται, αλλά πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, το 2009 στο τέλος, μάλλον θα βαίνει προς ολοκλήρωση, αφού οι περισσότερες εργολαβίες είναι σε καλό δρόμο και το έργο προχωράει.
              Καθυστερήσεις πάντα θα υπάρχουν, αλλά μιλώντας για το δύσκολο κομμάτι της Ηπείρου που δουλεύω, τα χωματουργικά ειδικά πάνε πολύ καλά, αφού βιάζονται να μεταφέρουν αλλού (δηλαδή στους νέους δρόμους που έχουν αναλάβει και έχουν σφιχτό χρονοδιάγραμμα) μηχανήματα και ανθρώπους.

              Φυσικά, τα Η/Μ ίσως καθυστερήσουν λίγο να ολοκληρωθούν (δεν ...προλαβαίνουμε ρε παιδιά! ), αλλά ΟΚ, ο δρόμος θα λειτουργεί.
              Φυσικά, ετοιμαστείτε και για διόδια οπου να 'ναι...

              Τα νέα έργα, είναι άλλο καπέλο: οι εργολάβοι πρέπει να τελειώσουν εγκαίρως, γιατί ΗΔΗ, εισπράτουν τα διόδια από τις υπάρχουσες εθνικές οδούς όπως έχετε...καταλάβει, οπότε θα πρέπει να βιαστούν, γιατί υπάρχουν και διάφορες ρήτρες...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                go_for_pole last edited by

                Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                Υπάρχει κάποιος ορίζοντας ολοκλήρωσης του ΠΑΘΕ;

                O Maliakos, ektos tou komatiou tou Karabomilou pou einai programmatismenos gia late 2009/early 2010, teleiwnei mexri telos tou 2008. Edw pou ta leme k etsi opws einai i katastasi praktika einai anthrwpinos me exairesi tis liges meres megalis aixmis to xrono.

                Ta Tempi, opws k ta ipoloipa megala erga, exoun 5 xronia paradosi ara gia na doume plirws olokliromeno PATHE tha parei kairo. Bebaia opws leei k o Fidelity iparxei kathe kinitro na teleiwnoun oi ergolabies oso to dinato pio grigora.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  christos-lappas last edited by

                  Με συγχωρείς, αλλά δεν διαβάζω greeklish.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Z
                    zorz last edited by

                    Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
                    Εκείνη μου απάντησε ότι «σήμερα έχουν διαφύγει τόσο πολλοί που κάνουμε το σταυρό μας όταν πληρώνουν».

                    οπότε θα πρέπει να βιαστούν, γιατί υπάρχουν και διάφορες ρήτρες...

                    Έχεις κάποιες πληροφορίες γι αυτό;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      highfidelity last edited by

                      Δεν τα έχω πρόχειρα, θα τα ψάξω κάποια στιγμή , αν και δεν είμαι σ'αυτό τον τομέα, των συμβάσεων δηλαδή. Υπάρχουν πάντως και αφορούν και τις εισπράξεις που θα λαμβάνουν από τους υπάρχοντες δρόμους, καθώς και άλλα κάποια κολπάκια, που βέβαια, πάντα μπορούμε με κάποιο τρόπο να ξεπεραστούν, αλλά αν κρίνουμε κι από την Αττική Οδό, ΔΕΝ τους συμφέρει ν'αργήσουν...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        aserf last edited by

                        Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                        Με συγχωρείς, αλλά δεν διαβάζω greeklish.

                        O Maliakos, ektos tou komatiou tou Karabomilou pou einai programmatismenos gia late 2009/early 2010, teleiwnei mexri telos tou 2008. Edw pou ta leme k etsi opws einai i katastasi praktika einai anthrwpinos me exairesi tis liges meres megalis aixmis to xrono.

                        Ta Tempi, opws k ta ipoloipa megala erga, exoun 5 xronia paradosi ara gia na doume plirws olokliromeno PATHE tha parei kairo. Bebaia opws leei k o Fidelity iparxei kathe kinitro na teleiwnoun oi ergolabies oso to dinato pio grigora.

                        =

                        Ο Μαλιακός, εκτός του κομματιού του Καραβόμυλου που είναι προγραμματισμένος για το τέλος 2009/αρχές 2010, τεέιώνει μέχρι τέλος του 2008. Εδώ που τα λέμε κι έτσι όπως είναι η κατάσταση πρακτικά είναι ανθρώπινος με εξαίρεση τις λίγες μέρες μεγάλης αιχμής το χρόνο.

                        Τα Τέμπη, όπως και τα υπόλοιπα μεγάλα έργα, έχουν 5 χρόνια παράδοση, άρα για να δούμε πλήρως ολοκληρωμένο ΠΑΘΕ θα πάρει καιρό. Βέβαια όπως λέει και ο Fidelity υπάρχει κάθε κίνητρο να τελειώσουν οι εργολαβίες όσο το δυνατό πιο γρήγορα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christos-lappas last edited by

                          Ευχαριστώ πολύ!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            greo last edited by

                            Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                            Υπάρχει κάποιος ορίζοντας ολοκλήρωσης του ΠΑΘΕ; Για την Εγνατία ας πούμε είχαν δώσει το τέλος του 2008

                            Εχουν προγραμματιστει οι επομενες εκλογες; Μολις προγραμματιστουν θα σου πω και ποτε θα τελειωσει η Εγνατια, ΠΑΘΕ κλπ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              guru last edited by

                              Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                              Από... φελιζόλ κατασκευάζεται η νέα Εθνική Οδός στο ύψος των Θερμοπυλών

                              Περισσότερα στο άρθρο των σημερινών «Νέων»:
                              Εθνική Οδός από... φελιζόλ!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cpp last edited by

                                Στον Κορίνθου - Τριπόλεως πλέον το Teo-pass αποτελεί παρελθον καθώς η διέλευση γίνεται μόνο με E-pass της ΑΟ.

                                Στους υπόλοιπους σταθμούς που ισχύει το Τεο-pass μπήκαν μπάρες οπότε προσοχή και μην περνάτε αέρα - πατέρα.

                                Επειδή περνούσαν και αρκετοί τζαμπαζήδες θεωρώ ότι είναι θέμα χρόνου να πάρει κάποιος την μπάρα παραμάζωμα

                                Νεώτερες εξελίξεις μέσα στον Αύγουστο που παίρνει η κοινοπραξία την διαχείρηση στο Αθήνα-Κόρινθος-Πάτρα. αν κατεβάσουν και εκεί τα ΤΕΟ-pass να δω πως θα πάρουμε πίσω τα λεφτά μας.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  christos-lappas last edited by

                                  Ο χρήστης cpp έγραψε:
                                  Στον Κορίνθου - Τριπόλεως πλέον το Teo-pass αποτελεί παρελθον καθώς η διέλευση γίνεται μόνο με E-pass της ΑΟ.

                                  Όντως έτσι είναι για τον Κορίνθου Τριπόλεως. Πριν κανένα μήνα κόντεψα να πάρω την μπάρα παραμάσχαλα όταν πέρασε ο μπροστινός μου, αλλά εγώ έφαγα πόρτα καθώς το Τεοpass με το οποίο περνούσα τόσο καιρό δεν ισχύει πλέον στα συγκεκριμένα διόδια.

                                  Ο συγκεκριμένος δρόμος βέβαια δεν αποτελεί κομμάτι του ΠΑΘΕ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dims3 last edited by

                                    μια ερώτηση
                                    κατεβαίνοντας από θεσσαλονίκη για αθήνα, σε πόσα τμήματα πάμε ακόμα από την 'παλιά' ΕΟ;; υπάρχει πλέον κανένα μέρος για στάση;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      christos-lappas last edited by

                                      Αν εννοείς σε ποια μέρη ακόμα δεν έχουμε αυτοκινητόδρομο, Πλαταμόνα, Τέμπη και σε ένα κομμάτι του πετάλου του Μαλιακού.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mango last edited by

                                        Ειχα καιρο να ξεκινησω σαββατο πρωι για πατρα οποτε μια μερα το αποφασισα και βγηκα.. με θλιψη διαπιστωσα οτι αρκετες χιλιαδες ειχαν την ιδια αποψη και οτι η κινηση στα πρωτα διοδια ηταν αφορητη...
                                        Με εκπληξη ομως ειδα οτι τα διοδια ηταν ελευθερα για ολους..
                                        Δεν με χαλασε και συνεχισα με μεση ωριαια ταχυτητα τα 40... μεχρι τα μεγαρα και απο κει ανεβηκα στα 80..

                                        Φτανοντας στα διοδια κορινθου πατρας ειδα οτι δουλευαν κανονικα τα διοδια και η ουρα ηταν αρκετες εκατονταδες μετρα πριν τα διοδια.. Καθως πλησιαζα,παρατηρουσα οτι πολλα αυτοκινητα παταγαν πανω στη διπλη διαχωριστικη, βγαινοντας στο αντιθετο ρευμα σε ενα βαθμο και περναγαν απο τα Τεο pass.. Μιλαμε για παρα πολλα..και ειδα και καποιους να βγαινουν απο την ουρα μου και να περνανε απο εκει τσαμπα... ε λεω 'εξυπνακηδες' χωνονται και περνουν.
                                        Μολις πλησιασα κοντα βαρεσα διακοπη.. Το πανελ ειχα βαρεσει κι αυτο διακοπη και ειχε μονιμα την ενδειξη 'παρανομη διελευση' η κατι τετοιο... μιλαμε οτι στους 10 οι 3 ειχαν e pass και οι υπολοιποι
                                        τσαμπα... δεν πα να γαμ....λεω εγω.. πληρωσα τα διοδια μου και εφυγα σαν κυριος..

                                        Μιλαμε οτι το ηξεραν και το ειχαν κανει συστημα ολοι αυτοι.... οπως κανουν και συστημα το να περνουν με κοκκινο, να μιλανε στο κινητο με τις ωρες κανοντας ελιγμους η χανοντας τον ελεγχο, να χωνονται στα φαναρια μπροστα απο την ουρα και να κλεινουν τη λωριδα κυκλοφοριας τους..
                                        Και το χειροτερο ολων ποιο ειναι ?? Οτι οι περισσοτεροι που το εκαναν ηταν γυναικες....

                                        Ημαρτον ? μπα λιγο ειναι... παντως απο τα μικρα μικρα ξεκιναει η ισοπεδωση

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          greo last edited by

                                          Ο χρήστης dims3 έγραψε:
                                          μια ερώτηση
                                          κατεβαίνοντας από θεσσαλονίκη για αθήνα, σε πόσα τμήματα πάμε ακόμα από την 'παλιά' ΕΟ;; υπάρχει πλέον κανένα μέρος για στάση;

                                          Μαλλον μπερδευεις την Εγνατια με την ΠΑΘΕ. Στην Εγνατια δεν υπαρχει κανενα (το γραφω και με κεφαλαια γιατι ειναι δυσκολοχωνευτο) ΚΑ-ΝΕ-ΝΑ μερος για σταση ή ανεφοδιασμο. Στην ΠΑΘΕ κανονικα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dims3 last edited by

                                            Ο χρήστης greo έγραψε:

                                            μια ερώτηση
                                            κατεβαίνοντας από θεσσαλονίκη για αθήνα, σε πόσα τμήματα πάμε ακόμα από την 'παλιά' ΕΟ;; υπάρχει πλέον κανένα μέρος για στάση;

                                            Μαλλον μπερδευεις την Εγνατια με την ΠΑΘΕ. Στην Εγνατια δεν υπαρχει κανενα (το γραφω και με κεφαλαια γιατι ειναι δυσκολοχωνευτο) ΚΑ-ΝΕ-ΝΑ μερος για σταση ή ανεφοδιασμο. Στην ΠΑΘΕ κανονικα

                                            καλά αυτό στην Εγνατία δεν έχει προηγούμενο, πρέπει να είναι παγκόσμια πρωτοτυπία

                                            για την ΠΑΘΕ, ξέρω για το σταθμό στον Κορινό Πιερίας, αλλά επειδή είχα ακούσει οτι δεν περνάει πλέον από Λεβέντη κλπ, είπα μήπως υπάρχει και εκεί αντίστοιχο πρόβλημα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 6 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr