Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    classic Alfa Romeo
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. classic Alfa Romeo
    • 1
    • 2
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 108
    • 109
    • 22 / 109
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    154
    2173
    35598
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      charmak66 last edited by

      Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

      Το να δίνουν συμβουλές σε όλες τις άλλες ενότητες για το ποιό αυτοκίνητο είναι καλό ή όχι,πώς θα έπρεπε να είναι,πώς να τιμολογείται κλπ. πιτσιρικάδες που δεν έχουν μαντήλι να κλάψουν,μπορεί να είναι και σουρεαλιστικά διασκεδαστικό.Το να καταργούν όμως κάθε έννοια ευπρεπούς συμπεριφοράς,απαιτώντας να ανεχτείς την ειρωνία,τις άσχετες τοποθετήσιες τους,τις πλάκες μεταξύ τους,τον ψευτοτσαμπουκά τους,την ψευτομαγκιά τους (αφού υπάρχει και η δυνατότητα να εξυβρίζουμε με τη χρήση emoticons),πάει πολύ έτσι δεν είναι;

      Α μάλιστα! Αυτό είναι το πρόβλημα
      Απωθημένα παλιότερων εποχών, νομίζω

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alba-parietti last edited by

        Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

        Το να δίνουν συμβουλές σε όλες τις άλλες ενότητες για το ποιό αυτοκίνητο είναι καλό ή όχι,πώς θα έπρεπε να είναι,πώς να τιμολογείται κλπ. πιτσιρικάδες που δεν έχουν μαντήλι να κλάψουν,μπορεί να είναι και σουρεαλιστικά διασκεδαστικό.Το να καταργούν όμως κάθε έννοια ευπρεπούς συμπεριφοράς,απαιτώντας να ανεχτείς την ειρωνία,τις άσχετες τοποθετήσιες τους,τις πλάκες μεταξύ τους,τον ψευτοτσαμπουκά τους,την ψευτομαγκιά τους (αφού υπάρχει και η δυνατότητα να εξυβρίζουμε με τη χρήση emoticons),πάει πολύ έτσι δεν είναι;

        Α μάλιστα! Αυτό είναι το πρόβλημα
        Απωθημένα παλιότερων εποχών, νομίζω

        Εσύ τί είσαι πάλι;Ψυχολόγος μέντιουμ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          scotsezos last edited by

          τελικά είτε στο τόπικ με τα μοντέρνα είτε με τα κλασσικά άλφα ρομέο θα υπάρχει γκρίνια...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            scuderia-monofaro last edited by

            Ο χρήστης scotsezos έγραψε:
            τελικά είτε στο τόπικ με τα μοντέρνα είτε με τα κλασσικά άλφα ρομέο θα υπάρχει γκρίνια...

            Μάλλον άστοχη η τοποθέτησή σου.Το θέμα που πραγματεύονται οι τελευταίες τρείς σελίδες δεν έχει να κάνει με κλασσικές Alfa,αλλά με τρόπους συμπεριφοράς.Πόσο μάλλον δε, με το εάν η MiTo είναι πιο όμορφο βατραχάκι σε λευκό πέρλα η κόκκινο 8C.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Y
              yiannis2002 last edited by

              Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
              Ο 'Μαύρος' δεν οδηγούσε δύο Gtam,αλλά μια Gtam και μια Gta.Το αυτοκίνητο που ανατίναξε ο Περικλής Φωτιάδης ήταν Gta.

              Εχω την εντύπωση πως ο Μαυρος ειχε οδηγήσει μια Gta και δυο Gtam, η Gtam που ανατινάχθηκε ήτανε παρόμοια στην εμφάνιση με την Gta την οποία είχε τότε ο Σάλιαρης και την είχε βάψει πορτοκαλί. Το αυτοκίνητο που ανατινάχθηκε ήτανε η Gtam 1750 η άσπρη που σκοτώθηκε ο Μαύρος. Η ανατίναξη εγινε στον ασπρόπυργο και μάλιστα παρουσία τελωνειακών (οπως αναφέρει και ο Monofaro πιο πάνω).
              Του Κουνδουράκη, του Ρόκκου, του Καραμερτζάνη και αυτή της eliofil και οποια άλλη υπάρχει είναι απλά μετατροπή.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pro_crossaro last edited by

                Εχουν υπωθει οι οροι μετατροπη και ρεπλικα!Αυτο φανταζομαι εχει να κανει με την ποιοτητα και την προσοχη στη λεπτομερεια του οχηματος στο οποιο γινεται η μετατροπη!Απο αυτα που ειπατε ειναι κανενα που να ειναι καλη ρεπλικα μιας GTAm ή ολα ειναι προχειρες μετατροπες?Επισης υπαρχει καποιος τροπος να ξεχωριζεις τις αυθεντικες GTAm & GTA απο τις αντιγραφες ωστε να μη ψαρωνουμε οι νεοι που δυστυχως ουτε τα ειδαμε ποτε να τρεχουν, ουτε καν ακουσαμε τον ηχο του κινητηρα τους(Για τα αυθεντικα μιλαω)απο τον οποιοδηποτε θελει απλως να πουλησει μουρη!Ακομα θα θελα να ρωτησω τι παιζει γενικα με τις coupe giulia!Δηλαδη αν υπαρχει καποιο αρχειο ωστε να μπορει να ελεγχει αν ενα 2000 ξεκινησε τη ζωη του ως 2000 ή ως 1600?Αν καποιος το εχει θα με ενδιεφερε!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alba-parietti last edited by

                  Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
                  Εχουν υπωθει οι οροι μετατροπη και ρεπλικα!Αυτο φανταζομαι εχει να κανει με την ποιοτητα και την προσοχη στη λεπτομερεια του οχηματος στο οποιο γινεται η μετατροπη!Απο αυτα που ειπατε ειναι κανενα που να ειναι καλη ρεπλικα μιας GTAm ή ολα ειναι προχειρες μετατροπες?Επισης υπαρχει καποιος τροπος να ξεχωριζεις τις αυθεντικες GTAm & GTA απο τις αντιγραφες ωστε να μη ψαρωνουμε οι νεοι που δυστυχως ουτε τα ειδαμε ποτε να τρεχουν, ουτε καν ακουσαμε τον ηχο του κινητηρα τους(Για τα αυθεντικα μιλαω)απο τον οποιοδηποτε θελει απλως να πουλησει μουρη!Ακομα θα θελα να ρωτησω τι παιζει γενικα με τις coupe giulia!Δηλαδη αν υπαρχει καποιο αρχειο ωστε να μπορει να ελεγχει αν ενα 2000 ξεκινησε τη ζωη του ως 2000 ή ως 1600?Αν καποιος το εχει θα με ενδιεφερε!

                  O ασφαλέστερος τρόπος για να βεβαιώθεις ότι πρόκειται για αυθεντική GTA (πόσο μάλλον GTAM),χωρίς να χρειαστεί να καταφύγεις σε αριθμούς πλαισίου,είναι να 'εκτιμήσεις' την οικονομική κατάσταση του ιδιοκτήτη.Μιλάμε για αυτοκίνητα που ξεκινούν από τα 50 για να ξεπεράσουν κατά πολύ τα 100 χιλιάρικα.
                  Ακόμα και για να δημιουργηθεί μια replica,όσο το δυνατόν πιστότερη (κινητήρας,αναρτήσεις,ελαφρωμένο πλαίσιο μπλα μπλα)στοιχίζει πανάκριβα.

                  Για την αναγνώριση των Giulia,αλλά και κάθε ιστορικής Alfa,αρκεί να προμηθευτείς το βιβλίο :Alfa Romeo Guida all'identificazione του Maurizio Tabucchi,όπου αναγράφονται οι κωδικοί πλαισίου και κινητήρα που φέρει το κάθε μοντέλο και έκδοσή του.Aν θες περισσότερες λεπτόμερειες γύρω από συγκεκριμένο μοντέλο υπάρχουν δεκάδες μονογραφίες,που δεν είναι της παρούσης.
                  Μπορείς επίσης αποστέλοντας επιστολή με τον αριθμό πλαισίου του αυτοκινήτου που σε ενδιαφέρει στο archivio storico της Alfa Romeo (όπου δυστυχώς δεν υπάρχει πια εκεί η ψυχή του,η κυρία Elvira Ruocco),από όπου θα σε ενημερώσουν για το τί version και τί σειρά είναι το μοντέλο,πότε κατασκευάστηκε (ακριβή ημερομηνία),τί κωδικό κινητήρα φορούσε,με τί χρώμα εγκατέλειψε το εργοστάσιο,ενώ παλιότερα σου έλεγαν και σε ποιόν dealer παραδόθηκε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pro_crossaro last edited by

                    Ευχαριστω alba!
                    Μια ακομα ερωτηση!Εχουν ερθει στην Ελλαδα alfa romeo 1900,8c και αλλα τετοια πανεμορφα οχηματα?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alba-parietti last edited by

                      Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
                      Ευχαριστω alba!
                      Μια ακομα ερωτηση!Εχουν ερθει στην Ελλαδα alfa romeo 1900,8c και αλλα τετοια πανεμορφα οχηματα?

                      Berlina 1900,1900 Τi,1900 Coupe Super Sprint υπάρχουν (σε πολύ μικρό αριθμό βέβαια).Είτε πρωτοκυκλοφόρησαν εδώ είτε εισήχθησαν αργότερα ως ιστορικά.
                      Για 8C,αν εννοείς τις προπολεμικές 2300,2900 κλπ,το εκλαμβάνω ως αστείο.Δεν έχω ακούσει τίποτα σχετικό και το θεωρώ από εξαιρετικά απίθανο ως αδύνατο.Αντιθέτως 6c 2500 freccia d'oro και αν δεν απατώμαι και 6c2500 SS Villa d'Este (για το τελευταίο δεν ξέρω σίγουρα),υπάρχουν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pro_crossaro last edited by

                        Και παλι σε ευχαριστω!Βασικα τις μεταπολεμικες εννοουσα!Αν δεις ή εχεις δει καποια απο κοντα στην Ελλαδα βαλε καμια φωτο!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alba-parietti last edited by

                          Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
                          Και παλι σε ευχαριστω!Βασικα τις μεταπολεμικες εννοουσα!Αν δεις ή εχεις δει καποια απο κοντα στην Ελλαδα βαλε καμια φωτο!

                          Μεταπολεμική 8C δεν υπάρχει,πέρα από τη σύγχρονη 8C Competizione.Βέβαια 8κύλινδρες είναι και οι Μontreal (υπάρχουν καμιά ντουζίνα) όπως και οι Tipo 33 (υπήρχε αυτή που είχε φέρει η Μότορ Ελλάς και αργότερα πουλήθηκε από τον Μοσχού σε άγγλο συλλέκτη αντί ευτελούς τιμήματος).
                          Freccia d'Oro υπάρχει στην περιοχή των βορείων προαστίων, ενώ 1900αρες έχω συναντήσει σε regularities και σε ιστορικό Ακρόπολις αν δεν με απατά ή μνήμη μου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vasilis-1200101 last edited by

                            Αγαπητέ pro_corsarro τα γράφω συνοπτικά, γιατί είναι λίγο δύσκολη η ώρα αυτή για μένα.

                            Μια καλή ρέπλικα αρχίζει απο το επιλεγόμενο μοντέλο της εκάστοτε εταιρίας. Η ιδανική βάση είναι το σωστό μοντέλο, το οποίο χρησιμοποιήθηκε στην εποχή εκείνη ώστε να πάρει ομολογκασίον η ειδική έκδοση. π.χ. μια GTA replica δεν δύναται να προκύψει από το σασί οποιουδήποτε junior, διότι απλούστατα το junior αποτελεί μεταγενέστερο μοντέλο της GTA!
                            Υπαρχουν τρόποι για να ξεχωρίζεις τις GTA, GTAm. Ο ιδανικός, νομίζω πως είναι αρχικά η καταγραφή και η σύγκριση του αριθμού πλαισίου μαζί με τον αριθμό κινητήρα του εκάστοτε μοντέλου. Εν συνεχεία η αποστολή των στοιχείων αυτών στο Archivio Storico της Alfa Romeo για περαιτέρω διευκρινίσεις όπως, αληθής αντιστοιχία των αριθμών που αποστέλλεις, ημερομηνία πώλησης κ.α. (εδώ η Alba και ο Monofaros γνωρίζουν κάτι παραπάνω να σου πουν). Εν κατακλείδι, η αναζήτηση φωτογραφιών εποχής, του υπό παρακολούθηση μοντέλου αποτελούν στοιχεία ικανα ώστε να προσδιορίσουν με ακρίβεια την ταυτότητα του.

                            Σίγουρα κάποια οπτικά χαρακτηριστικά βοηθούν, αλλά απο απόσταση δεν μπορεις ποτέ να είναι σίγουρος.
                            Εν τάχει αναφέρω ότι η σκαλοπατένια (ας μου επιτραπεί η έκφραση) σειρά ξεχωρίζει αρχικά απο την γρίλια στην μάσκα, όπου τρεις οριζόντιες μπάρες αναφέρονται στην Sprint GT Veloce, μία οριζόντια μπάρα αναφέρεται στην GT 1300 Junior ενώ η απουσία οριζόντιας μπάρας αναφέρεται στην Sprint GT.
                            H Sprint GT κυκλοφόρησε το 1963 εώς το 1966 με κινητήρα 1.570 κ.εκ. (μηχανικά μέρη από Giulia Ti, τέσσερα δισκόφρενα και ήταν το πρώτο μοντέλο που βγήκε από το Arese), η GT Veloce το 1965 εώς το 1967 με τον ίδιο κινητήρα αναβαθμισμένο ώστε να αποδίδει 3 ίππους περισσότερους και με αλλαγές στο εσωτερικό όπως την επένδυση απομίμησης ξύλου στο ταμπλώ, το τιμόνι με μικρότερη διάμετρο και τα καθίσματα με την διαφορετική σχεδίαση για καλύτερη στήριξη του σώματος. Βασική επίσης διαφορά αυτών των δύο είναι η επιγραφη Veloce που ύπαρχει στο πίσω μέρος του μοντέλου (δεξιά από την πινακίδα) και φυσικά η ύπαρξη του τετράφυλλου τριφιλιού στην βάση μετά τα πίσω παράθυρα της GT Veloce.
                            Όσον αφορά τη GT 1300 junior αυτή πρωτοκυκλοφόρησε το 1966 μέχρι και το 1970, έφερε κινητήρα 1.290 κ.εκ. απευθυνόταν σε νεαρότερο κοινό και ήταν εξοπλισμένη με το ταμπλώ της GT Veloce. Το 1967 τοποθετήθηκε σερβό στα φρένα και καινούριο διάκτινο τιμόνι, ενώ το 1968 με 1969 (εδώ οι ημερομηνίες 'παίζουν' λίγο) έγιναν αλλαγές στην πίσω ανάρτηση αλλά η βασικότερη αλλαγή υπήρξε η τοποθέτηση καινούριου ταμπλω, όμοιου με εκείνο της νεότευκτης τότε 1750 GT Veloce.
                            Αναφέρομαι μόνο σε πολιτικές εκδόσεις της 'σκαλοπατένιας' σειράς. Ακολουθούν ενδεικτικές φωτογραφίες:

                            Sprint GT 1964

                            Sprint GT εσωτερικό

                            Sprint GT Veloce

                            Sprint GT Veloce εσωτερικό

                            GT 1300 junior

                            GT 1300 junior εσωτερικό

                            Για αρχή αυτές είναι πολύ βασικές λεπτομέρειες για τα πρώιμα μοντέλα της σειράς 105 κουπέ, αλλά νομίζω θα σε βοηθήσουν λιγάκι. Απολογούμαι που δεν αναφέρομαι σε υπόλοιπες εκδόσεις κυρίως τις GTA και GTAm, αλλά μάλλον ήρθε ώρα για ύπνο.

                            Υ.Γ. Δύο πολύ καλά βιβλία entry level για τις Άλφα είναι, το 'Guide to the identification of Alfa Romeo cars, 1910-1986' του Maurizio Tabucchi και το 'Alfa Romeo Giulia Coupe GT & GTA' του John Tipler.

                            Δεν το πιστεύω ότι μου πήρε δύο ώρες να το γράψω αυτό και σε κάλυψε η ταχύτατη Alba!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pro_crossaro last edited by

                              Σας ευχαριστω και τους δυο πολυ!Καμια πληροφορια δεν παει χαμενη!Εχω σημειωσει τα παντα και καποια στιγμη θα προμηθευτω και τα βιβλια που μου προτεινατε!Και παλι ευχαριστω!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pjathan last edited by

                                Η πινακίδα της είναι μάλλον παλιά ιταλική:

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alba-parietti last edited by

                                  Δεν υπάρχουν τέτοιες ιταλικές πινακίδες.Καταρχήν οι περιοχές της Ιταλίας προσδιορίζονται από τα δυό αρχικά γράμματα της πόλης ,και περιοχή ΕΒ δεν υφίσταται,έπειτα το φόντο έπρεπε να είναι μαύρο και τα γράμματα λευκά.
                                  Παρόλα αυτά το αυτοκίνητο (νομίζω είναι ελληνικό) παραδόξως δείχνει πέρα από καλό και απείραχτο (Gt 1300 Junior).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    scotsezos last edited by

                                    Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:

                                    τελικά είτε στο τόπικ με τα μοντέρνα είτε με τα κλασσικά άλφα ρομέο θα υπάρχει γκρίνια...

                                    Μάλλον άστοχη η τοποθέτησή σου.Το θέμα που πραγματεύονται οι τελευταίες τρείς σελίδες δεν έχει να κάνει με κλασσικές Alfa,αλλά με τρόπους συμπεριφοράς.Πόσο μάλλον δε, με το εάν η MiTo είναι πιο όμορφο βατραχάκι σε λευκό πέρλα η κόκκινο 8C.

                                    διάβαζε πρώτα τί γράφω. δεν είπα γκρίνια για τις άλφα ρομέο, είπα γκρίνια γενικά. κάτι που υπάρχει γενικά στα αλφαρομείστικα τοπικ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pjathan last edited by

                                      Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
                                      Δεν υπάρχουν τέτοιες ιταλικές πινακίδες.Καταρχήν οι περιοχές της Ιταλίας προσδιορίζονται από τα δυό αρχικά γράμματα της πόλης ,και περιοχή ΕΒ δεν υφίσταται,έπειτα το φόντο έπρεπε να είναι μαύρο και τα γράμματα λευκά.
                                      Παρόλα αυτά το αυτοκίνητο (νομίζω είναι ελληνικό) παραδόξως δείχνει πέρα από καλό και απείραχτο (Gt 1300 Junior).

                                      Ελληνικές δεν ήταν σίγουρα γιατί κάτω από τους αριθμούς είχε και άλλα γράμματα.
                                      Απλά υπέθεσα ότι μπορεί να ήταν ιταλικές,αλλά αφού λες όχι,από κάποια άλλη χώρα θα ήταν.
                                      Ελπίζω να την ξαναπετύχω σε καλλίτερη μεριά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        scuderia-monofaro last edited by

                                        Ο χρήστης scotsezos έγραψε:

                                        τελικά είτε στο τόπικ με τα μοντέρνα είτε με τα κλασσικά άλφα ρομέο θα υπάρχει γκρίνια...

                                        Μάλλον άστοχη η τοποθέτησή σου.Το θέμα που πραγματεύονται οι τελευταίες τρείς σελίδες δεν έχει να κάνει με κλασσικές Alfa,αλλά με τρόπους συμπεριφοράς.Πόσο μάλλον δε, με το εάν η MiTo είναι πιο όμορφο βατραχάκι σε λευκό πέρλα η κόκκινο 8C.

                                        διάβαζε πρώτα τί γράφω. δεν είπα γκρίνια για τις άλφα ρομέο, είπα γκρίνια γενικά. κάτι που υπάρχει γενικά στα αλφαρομείστικα τοπικ.

                                        Ξέρω πολύ καλά να διαβάζω και τι διαβάζω.Στην πρώτη σου τοποθέτηση,η σύνταξη της πρότασης δείχνει ότι ο γκρίνια γίνεται για τις Alfa.Με το τρόπο που ξεκινάς τη δεύτερη σου τοποθέτηση,δικαιώνεις το APR και την Alba.Μη θεωρήσεις απαραίτητο ότι πρέπει να απαντήσεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          scotsezos last edited by

                                          Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:

                                          τελικά είτε στο τόπικ με τα μοντέρνα είτε με τα κλασσικά άλφα ρομέο θα υπάρχει γκρίνια...

                                          Μάλλον άστοχη η τοποθέτησή σου.Το θέμα που πραγματεύονται οι τελευταίες τρείς σελίδες δεν έχει να κάνει με κλασσικές Alfa,αλλά με τρόπους συμπεριφοράς.Πόσο μάλλον δε, με το εάν η MiTo είναι πιο όμορφο βατραχάκι σε λευκό πέρλα η κόκκινο 8C.

                                          διάβαζε πρώτα τί γράφω. δεν είπα γκρίνια για τις άλφα ρομέο, είπα γκρίνια γενικά. κάτι που υπάρχει γενικά στα αλφαρομείστικα τοπικ.

                                          Ξέρω πολύ καλά να διαβάζω και τι διαβάζω.Στην πρώτη σου τοποθέτηση,η σύνταξη της πρότασης δείχνει ότι ο γκρίνια γίνεται για τις Alfa.Με το τρόπο που ξεκινάς τη δεύτερη σου τοποθέτηση,δικαιώνεις το APR και την Alba.Μη θεωρήσεις απαραίτητο ότι πρέπει να απαντήσεις.

                                          back to school mate....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            scuderia-monofaro last edited by

                                            Χαριτωμενιές .Χαρακτηριστικό της νεαρής ηλικίας.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 108
                                            • 109
                                            • 22 / 109
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr