Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PLEASE HELP: Πρόβλημα στο μπροστινό σύστημα μετά από ατύχημα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. PLEASE HELP: Πρόβλημα στο μπροστινό σύστημα μετά από ατύχημα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    13
    906
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      olympian2 last edited by

      Θα ήθελα τη βοήθεια σας γιατί ταλαιπωρούμαι εδώ και ενάμιση χρόνο με αυτό το θέμα και λύση δεν μπορώ να βρω.

      Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

      Έχω ένα Golf IV 1.4. Πρίν από ενάμιση χρόνο είχα ένα ατύχημα σε χαμηλή ταχύτητα μέσα στην πόλη. Ένα αυτοκίνητο, κινούμενο από δεξιά μου, έπεσε πάνω στον δεξιό μπροστινό τροχό του αυτοκινήτου μου. Απώλειες: στραπατσαρισμένο φτερό, σκασμένο λάστιχο και ένα σπασμενο κομματάκι από την άκρη της ζάντας.

      Τα παραπάνω φτιάχτηκαν. Η σοβαρότερη απώλεια όμως ήταν ότι από τότε το αυτοκίνητο μου πηγαίνει σαν βάρκα.
      Συγκεκριμένα, νιώθω πως οι μπροστινοί τροχοί δεν πατάνε σταθερά στο έδαφος και το αυτοκίνητο δεν συμπεριφέρεται σωστά στις αλλαγές διεύθυνσης (πχ αλλαγή λωρίδας) έχοντας την τάση να πετάξει κώλο (πράγμα αφύσικο για Golf). Υπήρξε περίπτωση κατά την οποία έχασα εντελώς τον έλεγχο της ουράς, όταν αναγκάστικα να φρενάρω απότομα με ταχύτητα 100km/h. Επίσης, δεν είναι σταθερό στην ευθεία και χρειάζεται συνεχώς διόρθωση. Επιπλέον, παίρνει μεγαλύτερες κλίσεις στις αλλαγές διεύθυνσης.

      Γενικά, νιώθω να μην ελέγχω το αυτοκίνητο, υπάρχει τεράστια διαφορά σε σχέση με πριν. Ενώ πριν ήταν σταθερότατο, τώρα είναι σαν να οδηγώ βάρκα.

      Και κάτι ακόμη, το τιμόνι κάνει κρακ-κρακ όταν το γυρίζεις δεξιά-αριστερά, σαν να έχει λασκάρει κάτι από μέσα.

      Δυστυχώς όμως λύση δεν μπορώ να βρω. Στην αντιπροσωπεία (ΕΤΕΑ - Θεσσαλονίκη) όπου το πήγα και το ξαναπήγα, δεν το κοιτάνε καν και το μόνο που κάνουν είναι ευθυγράμμιση.

      Και η ευθυγράμμιση όμως έδειξε πρόβλημα. Συγκεκριμένα, η σύγκλιση των μπροστινών τροχών υπό γωνία είναι **-1 41'**αριστερά και -2 28' δεξιά, με τυπική τιμή -1 30' και απόκλιση +0 30' / -0 30'.
      Επίσης, το τιμόνι τερματίζει αριστερά με τον αριστερό τροχό στις 38 25' και τον δεξιό στις 31 05' (διαφορά -7 20'), ενώ δεξιά τερματίζει με τον αριστερό στις 30 24' και τον δεξιό στις 40 19' (διαφορά -9 55').

      Παρόλο όμως που το πρόβλημα είναι φανερό κατά την οδήγηση και επιβεβαιώνεται και από τις μετρήσεις, οι καραγκιόζηδες της ΕΤΕΑ επιμένουν ότι το αυτοκίνητο είναι εντάξει και ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα. Ίσως γιατί δε θέλουν να παραδεχτούν ότι δεν το έλεγξαν όπως έπρεπε κατά την αρχική επιδιόρθωση.

      Είμαι λοιπόν σε απόγνωση και δεν ξέρω τι να κάνω. Εφόσον δεν μπορούν να μου λύσουν το πρόβλημα στην αντιπροσωπεία (πήγα και στον άλλο αντιπρόσωπο στη Θεσσαλονίκη, στο Μανδύλα, αλλά εκεί δεν έχουν ούτε μηχάνημα για ευθυγράμμιση - είναι λέει χαλασμένο) δεν ξέρω πώς μπορώ να βρω λύση.

      Αν μπορούσε κάποιος να μου δώσει μια βοήθεια, σχετικά με το τι μπορεί να συμβαίνει, ή να μου σύστηνε ένα καλό συνεργείο όπου θα μπορούσαν να βρουν τι φταίει , θα με βοηθούσε πολύ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • O
        olympian2 last edited by

        Θα ήθελα τη βοήθεια σας γιατί ταλαιπωρούμαι εδώ και ενάμιση χρόνο με αυτό το θέμα και λύση δεν μπορώ να βρω.

        Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

        Έχω ένα Golf IV 1.4. Πρίν από ενάμιση χρόνο είχα ένα ατύχημα σε χαμηλή ταχύτητα μέσα στην πόλη. Ένα αυτοκίνητο, κινούμενο από δεξιά μου, έπεσε πάνω στον δεξιό μπροστινό τροχό του αυτοκινήτου μου. Απώλειες: στραπατσαρισμένο φτερό, σκασμένο λάστιχο και ένα σπασμενο κομματάκι από την άκρη της ζάντας.

        Τα παραπάνω φτιάχτηκαν. Η σοβαρότερη απώλεια όμως ήταν ότι από τότε το αυτοκίνητο μου πηγαίνει σαν βάρκα.
        Συγκεκριμένα, νιώθω πως οι μπροστινοί τροχοί δεν πατάνε σταθερά στο έδαφος και το αυτοκίνητο δεν συμπεριφέρεται σωστά στις αλλαγές διεύθυνσης (πχ αλλαγή λωρίδας) έχοντας την τάση να πετάξει κώλο (πράγμα αφύσικο για Golf). Υπήρξε περίπτωση κατά την οποία έχασα εντελώς τον έλεγχο της ουράς, όταν αναγκάστικα να φρενάρω απότομα με ταχύτητα 100km/h. Επίσης, δεν είναι σταθερό στην ευθεία και χρειάζεται συνεχώς διόρθωση. Επιπλέον, παίρνει μεγαλύτερες κλίσεις στις αλλαγές διεύθυνσης.

        Γενικά, νιώθω να μην ελέγχω το αυτοκίνητο, υπάρχει τεράστια διαφορά σε σχέση με πριν. Ενώ πριν ήταν σταθερότατο, τώρα είναι σαν να οδηγώ βάρκα.

        Και κάτι ακόμη, το τιμόνι κάνει κρακ-κρακ όταν το γυρίζεις δεξιά-αριστερά, σαν να έχει λασκάρει κάτι από μέσα.

        Δυστυχώς όμως λύση δεν μπορώ να βρω. Στην αντιπροσωπεία (ΕΤΕΑ - Θεσσαλονίκη) όπου το πήγα και το ξαναπήγα, δεν το κοιτάνε καν και το μόνο που κάνουν είναι ευθυγράμμιση.

        Και η ευθυγράμμιση όμως έδειξε πρόβλημα. Συγκεκριμένα, η σύγκλιση των μπροστινών τροχών υπό γωνία είναι **-1 41'**αριστερά και -2 28' δεξιά, με τυπική τιμή -1 30' και απόκλιση +0 30' / -0 30'.
        Επίσης, το τιμόνι τερματίζει αριστερά με τον αριστερό τροχό στις 38 25' και τον δεξιό στις 31 05' (διαφορά -7 20'), ενώ δεξιά τερματίζει με τον αριστερό στις 30 24' και τον δεξιό στις 40 19' (διαφορά -9 55').

        Παρόλο όμως που το πρόβλημα είναι φανερό κατά την οδήγηση και επιβεβαιώνεται και από τις μετρήσεις, οι καραγκιόζηδες της ΕΤΕΑ επιμένουν ότι το αυτοκίνητο είναι εντάξει και ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα. Ίσως γιατί δε θέλουν να παραδεχτούν ότι δεν το έλεγξαν όπως έπρεπε κατά την αρχική επιδιόρθωση.

        Είμαι λοιπόν σε απόγνωση και δεν ξέρω τι να κάνω. Εφόσον δεν μπορούν να μου λύσουν το πρόβλημα στην αντιπροσωπεία (πήγα και στον άλλο αντιπρόσωπο στη Θεσσαλονίκη, στο Μανδύλα, αλλά εκεί δεν έχουν ούτε μηχάνημα για ευθυγράμμιση - είναι λέει χαλασμένο) δεν ξέρω πώς μπορώ να βρω λύση.

        Αν μπορούσε κάποιος να μου δώσει μια βοήθεια, σχετικά με το τι μπορεί να συμβαίνει, ή να μου σύστηνε ένα καλό συνεργείο όπου θα μπορούσαν να βρουν τι φταίει , θα με βοηθούσε πολύ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          olympian2 last edited by

          Θα ήθελα τη βοήθεια σας γιατί ταλαιπωρούμαι εδώ και ενάμιση χρόνο με αυτό το θέμα και λύση δεν μπορώ να βρω.

          Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

          Έχω ένα Golf IV 1.4. Πρίν από ενάμιση χρόνο είχα ένα ατύχημα σε χαμηλή ταχύτητα μέσα στην πόλη. Ένα αυτοκίνητο, κινούμενο από δεξιά μου, έπεσε πάνω στον δεξιό μπροστινό τροχό του αυτοκινήτου μου. Απώλειες: στραπατσαρισμένο φτερό, σκασμένο λάστιχο και ένα σπασμενο κομματάκι από την άκρη της ζάντας.

          Τα παραπάνω φτιάχτηκαν. Η σοβαρότερη απώλεια όμως ήταν ότι από τότε το αυτοκίνητο μου πηγαίνει σαν βάρκα.
          Συγκεκριμένα, νιώθω πως οι μπροστινοί τροχοί δεν πατάνε σταθερά στο έδαφος και το αυτοκίνητο δεν συμπεριφέρεται σωστά στις αλλαγές διεύθυνσης (πχ αλλαγή λωρίδας) έχοντας την τάση να πετάξει κώλο (πράγμα αφύσικο για Golf). Υπήρξε περίπτωση κατά την οποία έχασα εντελώς τον έλεγχο της ουράς, όταν αναγκάστικα να φρενάρω απότομα με ταχύτητα 100km/h. Επίσης, δεν είναι σταθερό στην ευθεία και χρειάζεται συνεχώς διόρθωση. Επιπλέον, παίρνει μεγαλύτερες κλίσεις στις αλλαγές διεύθυνσης.

          Γενικά, νιώθω να μην ελέγχω το αυτοκίνητο, υπάρχει τεράστια διαφορά σε σχέση με πριν. Ενώ πριν ήταν σταθερότατο, τώρα είναι σαν να οδηγώ βάρκα.

          Και κάτι ακόμη, το τιμόνι κάνει κρακ-κρακ όταν το γυρίζεις δεξιά-αριστερά, σαν να έχει λασκάρει κάτι από μέσα.

          Δυστυχώς όμως λύση δεν μπορώ να βρω. Στην αντιπροσωπεία (ΕΤΕΑ - Θεσσαλονίκη) όπου το πήγα και το ξαναπήγα, δεν το κοιτάνε καν και το μόνο που κάνουν είναι ευθυγράμμιση.

          Και η ευθυγράμμιση όμως έδειξε πρόβλημα. Συγκεκριμένα, η σύγκλιση των μπροστινών τροχών υπό γωνία είναι **-1 41'**αριστερά και -2 28' δεξιά, με τυπική τιμή -1 30' και απόκλιση +0 30' / -0 30'.
          Επίσης, το τιμόνι τερματίζει αριστερά με τον αριστερό τροχό στις 38 25' και τον δεξιό στις 31 05' (διαφορά -7 20'), ενώ δεξιά τερματίζει με τον αριστερό στις 30 24' και τον δεξιό στις 40 19' (διαφορά -9 55').

          Παρόλο όμως που το πρόβλημα είναι φανερό κατά την οδήγηση και επιβεβαιώνεται και από τις μετρήσεις, οι καραγκιόζηδες της ΕΤΕΑ επιμένουν ότι το αυτοκίνητο είναι εντάξει και ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα. Ίσως γιατί δε θέλουν να παραδεχτούν ότι δεν το έλεγξαν όπως έπρεπε κατά την αρχική επιδιόρθωση.

          Είμαι λοιπόν σε απόγνωση και δεν ξέρω τι να κάνω. Εφόσον δεν μπορούν να μου λύσουν το πρόβλημα στην αντιπροσωπεία (πήγα και στον άλλο αντιπρόσωπο στη Θεσσαλονίκη, στο Μανδύλα, αλλά εκεί δεν έχουν ούτε μηχάνημα για ευθυγράμμιση - είναι λέει χαλασμένο) δεν ξέρω πώς μπορώ να βρω λύση.

          Αν μπορούσε κάποιος να μου δώσει μια βοήθεια, σχετικά με το τι μπορεί να συμβαίνει, ή να μου σύστηνε ένα καλό συνεργείο όπου θα μπορούσαν να βρουν τι φταίει , θα με βοηθούσε πολύ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • ?
            A Former User last edited by

            Είναι στραβό σίγουρα το ακρόμπαρο της κρεμαγιέρας και μπορεί και το ψαλίδι. Απο Θεσσαλονίκη δεν ξέρω να σου συστήσω συνεργείο αλλά σε ενα καλό βουλκανιζατέρ που έχει μηχάνημα μέτρησης τζόγων - 'αμπορτισερόμετρο' θα στο βρουν σίγουρα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              takinen last edited by

              Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
              Είναι στραβό σίγουρα το ακρόμπαρο της κρεμαγιέρας και μπορεί και το ψαλίδι. Απο Θεσσαλονίκη δεν ξέρω να σου συστήσω συνεργείο αλλά σε ενα καλό βουλκανιζατέρ που έχει μηχάνημα μέτρησης τζόγων - 'αμπορτισερόμετρο' θα στο βρουν σίγουρα.

              Μπορεί να έχει πρόβλημα και η ίδια η κρεμαγιέρα...
              Όσο για το γεγονός οτί το πρόβλημα είναι προφανές αφού το δείχνει η ευθυγράμιση και δεν σου το επισκευάζουν, ένα κατλαβαίνω...
              Δεν τους έκανες αρκετή φασαρία στο συνεργείο....

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • V
                vagvog last edited by

                ή από το τρακάρισμα έχει πάρει ελαφρά το πλαίσιο (λογικά πρόβλημα θα είχε το ακρόμπαρο αν είχε χτυπήσει το άλλο αυτοκίνητο πάνω στον τροχό του Golf) και χρειάζεται καλίμπρα για να έρθει στα ίσια του.Η ζημιά μπορεί να γίνει ακόμα με πολύ μικρές ταχύτητες...

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • M
                  mkiii last edited by

                  αλλαξε συνεργειο μεχρι να στο φτιαξουν!!
                  κουραγιο και καλη υπομονη!
                  στην αθηνα εχω να σου συστησω πολλα συνεργεια αλλα θεσαλονικη...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • G
                    geko last edited by

                    Μίλα με δικηγόρο και κάνε αγωγή, απαίτησε να σου το φτιάξουν οι ανίκανοι τους οποίους πλήρωσες και δέν το φτιάξανε. ΜΗΝ αλλάξεις συνεργείο και ΜΗΝ ξαναπληρώσεις. Είναι υποχρεωμένοι να στο φτιάξουν,αν δέν το παραδέχονται κάνε ότι χρειάζεται για να το καταλάβουν!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • O
                      olympian2 last edited by

                      Αυτό με την αγωγή ακούγεται καλό, δεν ξέρω όμως κατά πόσο θα βοηθήσει, εφόσον οι άνθρωποι είναι πραγματικά άσχετοι. Να φανταστείτε ο 'αρχιμηχανικός' τους δεν ήξερε να διαβάσει τα αποτελέσματα της ευθυγράμμισης και ενώ ήταν σε μοίρες αυτός μου μιλούσε για χιλιοστά! Μου είπαν απίστευτα πράγματα για να δικαιολογήσουν τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, μέχρι και στις πιέσεις των ελαστικών το έριξαν! (οι οποίες ήταν όμως οι προτεινόμενες από τον κατασκευαστή)

                      Φασαρία τους έκανα και μάλιστα μεγάλη, με πήραν με το καλό, 'μη στεναχωριέσαι, η δουλειά σου θα γίνει οπωσδήποτε' μου είπαν, και αφού μου το κράτησαν 1 εβδομάδα, μου άλλαξαν (στην τύχη) το δεξί ακραξόνιο και μου έβγαλαν λογαριασμό €750. Το παίρνω λοιπόν για δοκιμή, καμμία διαφορά, τους βάζω και το κάνουν ευθυγράμμιση, τα ίδια νούμερα ακριβώς. Και τι μου λένε; 'Θα σου αλλάξουμε και το αριστερό'!!! Ούτε να καθήσουν να ψάξουν αν φταίει το ακρόμπαρο ή η κρεμαγέρα, αλλάζουν στην τύχη πράγματα και αν φτιαχτεί φτιάχτηκε. Μιλάμε για μέγιστη ανικανότητα ή μέγιστη απατεωνιά. Οπότε τους έβαλα και μου ξαναέβαλαν το δικό μου πίσω και σηκώθηκα και έφυγα.

                      Έτσι λοιπόν, ξέροντας ότι με τους συγκεκριμένους ανίκανους και απατεώνες δεν πρόκειται να βρω ποτέ άκρη, ψάχνω ένα αξιόπιστο συνεργείο, όπου θα το ψάξουν και θα το επιδιορθώσουν. Ας είναι και στην Αθήνα, τι να κάνω, αρκεί λυθεί το πρόβλημά μου.

                      Ευχαριστώ για τη βοήθειά σας.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • P
                        puntofato last edited by

                        Πάνε σε ένα οποιοδήποτε μαγαζί με ευθυγράμμιση όπως στην Καυτατζόγλου που έχει πιάτσα. Ένα καλό με κορυφαίο μηχάνημα είναι ο Καψάλης. Απέναντι από το στρατοδικείο. Θα σου εξηγήσουν τι ακριβώς παίζει και αν το πρόβλημά σου είναι από κάτι στραβό έναντι 50ευρώ περίπου.
                        Ο θόρυβος όταν στρίβεις το τιμόνι πρέπει να είναι μπουκάλα(το αμορτισέρ) και μάλλον θέλει άλλαγμα.(Είναι ένας απότομος ήχος κρακ όταν αλλάζεις διευθύνση από αριστερά δεξιά και ανάποδα).Αυτό μπορεί να εξηγήσει και την ανώμαλη συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
                        Ντροπή πάντως για αντιπροσωπεία να συμπεριφέρονται έτσι! Δεν κρατάς πελάτες έτσι και οι εποχές είναι δύσκολες! Τους χάνεις πολύ εύκολα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 8
                        • V
                          vlasis_highlander last edited by

                          Η υποθεση μυριζει κουκουλωμα.

                          Η ευθυγραμιση δειχνει προβλημα που εξηγει τη βαρκα-γυαλο συμπεριφορα.

                          Οπως ανεφεραν παραπανω πιθανον να εχουν παρει τα κατω ψαλιδια, ακρομπαρα ή -στη χειροτερη- οι θολοι.

                          Να πας ξανα στο συνεργειο με επιστολη απο δικηγορο που θα απειλει με αγωγη για να

                          α) δοκιμασουν καινουργια ψαλιδια και να δουν αν βελτιωθηκε. Τα ψαλιδια μπορει να εχουν στραβωσει ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΜΑΤΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.

                          β) να δουν τα σινεμπλοκ μηπως θελουνα αλλαγη

                          γ) να αλλαξουν ακρομπαρα και να δοκιμασουν παλι

                          δ) εαν τα παραπανω δεν αποδωσουν να κανεις ευθυγραμισση σε λειζερ ευθυγραμιστικο 4 τροχων και μετα λιγο καλιμπρα για να ερθει ο θολος ποιο κοντα στα ισια του. Μετα τη καλιμπρα η ευθυγραμιση θα διορθωσει τις μικροδιαφορες.

                          Μην το αφησεις ετσι γιατι δεν ειναι μονο το βαρκα-γυαλο feeling. Σε ενα φρεναρισμα -εαν δεν εχεις ABS= το αμαξι θα φευγει επικινδυνα. Δοκιμασε τωρα να φρεναρεις σε ευθεια χωρις να κρατας το τιμονι: Μηπως στριβει μονο του ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • C
                            citastak last edited by

                            Ο χρήστης Puntofato έγραψε:

                            Ντροπή πάντως για αντιπροσωπεία να συμπεριφέρονται έτσι! Δεν κρατάς πελάτες έτσι και οι εποχές είναι δύσκολες! Τους χάνεις πολύ εύκολα.

                            after sales σου λένε μετά... Αγοράζεις ενα αυτοκίνητο κάποιων εκατομυρρίων που έχεις μαζέψει με κόπο και με την παραμικρή στραβή το αυτοκίνητο γίνεται έρμαιο ανίκανων 'εξουσιοδοτημένων και μη' μαστόρων...
                            Καλή τύχη!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • F
                              filandos last edited by

                              Καλο συνεργειο για VW ειναι ο Σιφναίος στην Τουμπα. Τηλέφωνο και διευθυνση μπορεις να βρεις στον Χρυσό Οδηγό (δεν τα γραφω για να μην θεωρηθει ότι κανω διαφήμιση)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • G
                                geko last edited by

                                Χωρίς να έχω ειδικές γνώσεις, το πρόβλημα μηχανικά δέν μου φαίνεται και τόσο περίπλοκο ώστε να μήν μπορούν να το διορθώσουν. Αν έχεις υπομονή και όρεξη μπορείς να τους πιέσεις νομικά να το φτιάξουν, άν δέν ξέρουν να μάθουν πρώτα και να φτιάξουν το γρηγορότερο. Το αυτοκίνητο σου έχει γίνει επικίνδυνο και άν μιλήσεις με δίκηγόρο θα δείς ότι μπορείς να το τραβήξεις πού μακριά άν θές. Αν έχει εξαντληθεί η υπομονή σου βρήσκεις υπεύθυνο συνεργείο ξαναπληρώνεις και ησυχάζεις.
                                Είχε παρόμοια περιπέτεια ο αδερφός μου με άσχετους εξουσιοδοτημένους και τελικά ξαναπλήρωσε για να το επισκευάσει, αλλά όποτε το θυμάται σπάζεται!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr