-
Θα ήθελα τη βοήθεια σας γιατί ταλαιπωρούμαι εδώ και ενάμιση χρόνο με αυτό το θέμα και λύση δεν μπορώ να βρω.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.
Έχω ένα Golf IV 1.4. Πρίν από ενάμιση χρόνο είχα ένα ατύχημα σε χαμηλή ταχύτητα μέσα στην πόλη. Ένα αυτοκίνητο, κινούμενο από δεξιά μου, έπεσε πάνω στον δεξιό μπροστινό τροχό του αυτοκινήτου μου. Απώλειες: στραπατσαρισμένο φτερό, σκασμένο λάστιχο και ένα σπασμενο κομματάκι από την άκρη της ζάντας.
Τα παραπάνω φτιάχτηκαν. Η σοβαρότερη απώλεια όμως ήταν ότι από τότε το αυτοκίνητο μου πηγαίνει σαν βάρκα.
Συγκεκριμένα, νιώθω πως οι μπροστινοί τροχοί δεν πατάνε σταθερά στο έδαφος και το αυτοκίνητο δεν συμπεριφέρεται σωστά στις αλλαγές διεύθυνσης (πχ αλλαγή λωρίδας) έχοντας την τάση να πετάξει κώλο (πράγμα αφύσικο για Golf). Υπήρξε περίπτωση κατά την οποία έχασα εντελώς τον έλεγχο της ουράς, όταν αναγκάστικα να φρενάρω απότομα με ταχύτητα 100km/h. Επίσης, δεν είναι σταθερό στην ευθεία και χρειάζεται συνεχώς διόρθωση. Επιπλέον, παίρνει μεγαλύτερες κλίσεις στις αλλαγές διεύθυνσης.Γενικά, νιώθω να μην ελέγχω το αυτοκίνητο, υπάρχει τεράστια διαφορά σε σχέση με πριν. Ενώ πριν ήταν σταθερότατο, τώρα είναι σαν να οδηγώ βάρκα.
Και κάτι ακόμη, το τιμόνι κάνει κρακ-κρακ όταν το γυρίζεις δεξιά-αριστερά, σαν να έχει λασκάρει κάτι από μέσα.
Δυστυχώς όμως λύση δεν μπορώ να βρω. Στην αντιπροσωπεία (ΕΤΕΑ - Θεσσαλονίκη) όπου το πήγα και το ξαναπήγα, δεν το κοιτάνε καν και το μόνο που κάνουν είναι ευθυγράμμιση.
Και η ευθυγράμμιση όμως έδειξε πρόβλημα. Συγκεκριμένα, η σύγκλιση των μπροστινών τροχών υπό γωνία είναι **-1 41'**αριστερά και -2 28' δεξιά, με τυπική τιμή -1 30' και απόκλιση +0 30' / -0 30'.
Επίσης, το τιμόνι τερματίζει αριστερά με τον αριστερό τροχό στις 38 25' και τον δεξιό στις 31 05' (διαφορά -7 20'), ενώ δεξιά τερματίζει με τον αριστερό στις 30 24' και τον δεξιό στις 40 19' (διαφορά -9 55').Παρόλο όμως που το πρόβλημα είναι φανερό κατά την οδήγηση και επιβεβαιώνεται και από τις μετρήσεις, οι καραγκιόζηδες της ΕΤΕΑ επιμένουν ότι το αυτοκίνητο είναι εντάξει και ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα. Ίσως γιατί δε θέλουν να παραδεχτούν ότι δεν το έλεγξαν όπως έπρεπε κατά την αρχική επιδιόρθωση.
Είμαι λοιπόν σε απόγνωση και δεν ξέρω τι να κάνω. Εφόσον δεν μπορούν να μου λύσουν το πρόβλημα στην αντιπροσωπεία (πήγα και στον άλλο αντιπρόσωπο στη Θεσσαλονίκη, στο Μανδύλα, αλλά εκεί δεν έχουν ούτε μηχάνημα για ευθυγράμμιση - είναι λέει χαλασμένο) δεν ξέρω πώς μπορώ να βρω λύση.
Αν μπορούσε κάποιος να μου δώσει μια βοήθεια, σχετικά με το τι μπορεί να συμβαίνει, ή να μου σύστηνε ένα καλό συνεργείο όπου θα μπορούσαν να βρουν τι φταίει , θα με βοηθούσε πολύ.
-
Θα ήθελα τη βοήθεια σας γιατί ταλαιπωρούμαι εδώ και ενάμιση χρόνο με αυτό το θέμα και λύση δεν μπορώ να βρω.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.
Έχω ένα Golf IV 1.4. Πρίν από ενάμιση χρόνο είχα ένα ατύχημα σε χαμηλή ταχύτητα μέσα στην πόλη. Ένα αυτοκίνητο, κινούμενο από δεξιά μου, έπεσε πάνω στον δεξιό μπροστινό τροχό του αυτοκινήτου μου. Απώλειες: στραπατσαρισμένο φτερό, σκασμένο λάστιχο και ένα σπασμενο κομματάκι από την άκρη της ζάντας.
Τα παραπάνω φτιάχτηκαν. Η σοβαρότερη απώλεια όμως ήταν ότι από τότε το αυτοκίνητο μου πηγαίνει σαν βάρκα.
Συγκεκριμένα, νιώθω πως οι μπροστινοί τροχοί δεν πατάνε σταθερά στο έδαφος και το αυτοκίνητο δεν συμπεριφέρεται σωστά στις αλλαγές διεύθυνσης (πχ αλλαγή λωρίδας) έχοντας την τάση να πετάξει κώλο (πράγμα αφύσικο για Golf). Υπήρξε περίπτωση κατά την οποία έχασα εντελώς τον έλεγχο της ουράς, όταν αναγκάστικα να φρενάρω απότομα με ταχύτητα 100km/h. Επίσης, δεν είναι σταθερό στην ευθεία και χρειάζεται συνεχώς διόρθωση. Επιπλέον, παίρνει μεγαλύτερες κλίσεις στις αλλαγές διεύθυνσης.Γενικά, νιώθω να μην ελέγχω το αυτοκίνητο, υπάρχει τεράστια διαφορά σε σχέση με πριν. Ενώ πριν ήταν σταθερότατο, τώρα είναι σαν να οδηγώ βάρκα.
Και κάτι ακόμη, το τιμόνι κάνει κρακ-κρακ όταν το γυρίζεις δεξιά-αριστερά, σαν να έχει λασκάρει κάτι από μέσα.
Δυστυχώς όμως λύση δεν μπορώ να βρω. Στην αντιπροσωπεία (ΕΤΕΑ - Θεσσαλονίκη) όπου το πήγα και το ξαναπήγα, δεν το κοιτάνε καν και το μόνο που κάνουν είναι ευθυγράμμιση.
Και η ευθυγράμμιση όμως έδειξε πρόβλημα. Συγκεκριμένα, η σύγκλιση των μπροστινών τροχών υπό γωνία είναι **-1 41'**αριστερά και -2 28' δεξιά, με τυπική τιμή -1 30' και απόκλιση +0 30' / -0 30'.
Επίσης, το τιμόνι τερματίζει αριστερά με τον αριστερό τροχό στις 38 25' και τον δεξιό στις 31 05' (διαφορά -7 20'), ενώ δεξιά τερματίζει με τον αριστερό στις 30 24' και τον δεξιό στις 40 19' (διαφορά -9 55').Παρόλο όμως που το πρόβλημα είναι φανερό κατά την οδήγηση και επιβεβαιώνεται και από τις μετρήσεις, οι καραγκιόζηδες της ΕΤΕΑ επιμένουν ότι το αυτοκίνητο είναι εντάξει και ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα. Ίσως γιατί δε θέλουν να παραδεχτούν ότι δεν το έλεγξαν όπως έπρεπε κατά την αρχική επιδιόρθωση.
Είμαι λοιπόν σε απόγνωση και δεν ξέρω τι να κάνω. Εφόσον δεν μπορούν να μου λύσουν το πρόβλημα στην αντιπροσωπεία (πήγα και στον άλλο αντιπρόσωπο στη Θεσσαλονίκη, στο Μανδύλα, αλλά εκεί δεν έχουν ούτε μηχάνημα για ευθυγράμμιση - είναι λέει χαλασμένο) δεν ξέρω πώς μπορώ να βρω λύση.
Αν μπορούσε κάποιος να μου δώσει μια βοήθεια, σχετικά με το τι μπορεί να συμβαίνει, ή να μου σύστηνε ένα καλό συνεργείο όπου θα μπορούσαν να βρουν τι φταίει , θα με βοηθούσε πολύ.
-
Θα ήθελα τη βοήθεια σας γιατί ταλαιπωρούμαι εδώ και ενάμιση χρόνο με αυτό το θέμα και λύση δεν μπορώ να βρω.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.
Έχω ένα Golf IV 1.4. Πρίν από ενάμιση χρόνο είχα ένα ατύχημα σε χαμηλή ταχύτητα μέσα στην πόλη. Ένα αυτοκίνητο, κινούμενο από δεξιά μου, έπεσε πάνω στον δεξιό μπροστινό τροχό του αυτοκινήτου μου. Απώλειες: στραπατσαρισμένο φτερό, σκασμένο λάστιχο και ένα σπασμενο κομματάκι από την άκρη της ζάντας.
Τα παραπάνω φτιάχτηκαν. Η σοβαρότερη απώλεια όμως ήταν ότι από τότε το αυτοκίνητο μου πηγαίνει σαν βάρκα.
Συγκεκριμένα, νιώθω πως οι μπροστινοί τροχοί δεν πατάνε σταθερά στο έδαφος και το αυτοκίνητο δεν συμπεριφέρεται σωστά στις αλλαγές διεύθυνσης (πχ αλλαγή λωρίδας) έχοντας την τάση να πετάξει κώλο (πράγμα αφύσικο για Golf). Υπήρξε περίπτωση κατά την οποία έχασα εντελώς τον έλεγχο της ουράς, όταν αναγκάστικα να φρενάρω απότομα με ταχύτητα 100km/h. Επίσης, δεν είναι σταθερό στην ευθεία και χρειάζεται συνεχώς διόρθωση. Επιπλέον, παίρνει μεγαλύτερες κλίσεις στις αλλαγές διεύθυνσης.Γενικά, νιώθω να μην ελέγχω το αυτοκίνητο, υπάρχει τεράστια διαφορά σε σχέση με πριν. Ενώ πριν ήταν σταθερότατο, τώρα είναι σαν να οδηγώ βάρκα.
Και κάτι ακόμη, το τιμόνι κάνει κρακ-κρακ όταν το γυρίζεις δεξιά-αριστερά, σαν να έχει λασκάρει κάτι από μέσα.
Δυστυχώς όμως λύση δεν μπορώ να βρω. Στην αντιπροσωπεία (ΕΤΕΑ - Θεσσαλονίκη) όπου το πήγα και το ξαναπήγα, δεν το κοιτάνε καν και το μόνο που κάνουν είναι ευθυγράμμιση.
Και η ευθυγράμμιση όμως έδειξε πρόβλημα. Συγκεκριμένα, η σύγκλιση των μπροστινών τροχών υπό γωνία είναι **-1 41'**αριστερά και -2 28' δεξιά, με τυπική τιμή -1 30' και απόκλιση +0 30' / -0 30'.
Επίσης, το τιμόνι τερματίζει αριστερά με τον αριστερό τροχό στις 38 25' και τον δεξιό στις 31 05' (διαφορά -7 20'), ενώ δεξιά τερματίζει με τον αριστερό στις 30 24' και τον δεξιό στις 40 19' (διαφορά -9 55').Παρόλο όμως που το πρόβλημα είναι φανερό κατά την οδήγηση και επιβεβαιώνεται και από τις μετρήσεις, οι καραγκιόζηδες της ΕΤΕΑ επιμένουν ότι το αυτοκίνητο είναι εντάξει και ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα. Ίσως γιατί δε θέλουν να παραδεχτούν ότι δεν το έλεγξαν όπως έπρεπε κατά την αρχική επιδιόρθωση.
Είμαι λοιπόν σε απόγνωση και δεν ξέρω τι να κάνω. Εφόσον δεν μπορούν να μου λύσουν το πρόβλημα στην αντιπροσωπεία (πήγα και στον άλλο αντιπρόσωπο στη Θεσσαλονίκη, στο Μανδύλα, αλλά εκεί δεν έχουν ούτε μηχάνημα για ευθυγράμμιση - είναι λέει χαλασμένο) δεν ξέρω πώς μπορώ να βρω λύση.
Αν μπορούσε κάποιος να μου δώσει μια βοήθεια, σχετικά με το τι μπορεί να συμβαίνει, ή να μου σύστηνε ένα καλό συνεργείο όπου θα μπορούσαν να βρουν τι φταίει , θα με βοηθούσε πολύ.
-
Είναι στραβό σίγουρα το ακρόμπαρο της κρεμαγιέρας και μπορεί και το ψαλίδι. Απο Θεσσαλονίκη δεν ξέρω να σου συστήσω συνεργείο αλλά σε ενα καλό βουλκανιζατέρ που έχει μηχάνημα μέτρησης τζόγων - 'αμπορτισερόμετρο' θα στο βρουν σίγουρα.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Είναι στραβό σίγουρα το ακρόμπαρο της κρεμαγιέρας και μπορεί και το ψαλίδι. Απο Θεσσαλονίκη δεν ξέρω να σου συστήσω συνεργείο αλλά σε ενα καλό βουλκανιζατέρ που έχει μηχάνημα μέτρησης τζόγων - 'αμπορτισερόμετρο' θα στο βρουν σίγουρα.Μπορεί να έχει πρόβλημα και η ίδια η κρεμαγιέρα...
Όσο για το γεγονός οτί το πρόβλημα είναι προφανές αφού το δείχνει η ευθυγράμιση και δεν σου το επισκευάζουν, ένα κατλαβαίνω...
Δεν τους έκανες αρκετή φασαρία στο συνεργείο.... -
ή από το τρακάρισμα έχει πάρει ελαφρά το πλαίσιο (λογικά πρόβλημα θα είχε το ακρόμπαρο αν είχε χτυπήσει το άλλο αυτοκίνητο πάνω στον τροχό του Golf) και χρειάζεται καλίμπρα για να έρθει στα ίσια του.Η ζημιά μπορεί να γίνει ακόμα με πολύ μικρές ταχύτητες...
-
αλλαξε συνεργειο μεχρι να στο φτιαξουν!!
κουραγιο και καλη υπομονη!
στην αθηνα εχω να σου συστησω πολλα συνεργεια αλλα θεσαλονικη... -
Μίλα με δικηγόρο και κάνε αγωγή, απαίτησε να σου το φτιάξουν οι ανίκανοι τους οποίους πλήρωσες και δέν το φτιάξανε. ΜΗΝ αλλάξεις συνεργείο και ΜΗΝ ξαναπληρώσεις. Είναι υποχρεωμένοι να στο φτιάξουν,αν δέν το παραδέχονται κάνε ότι χρειάζεται για να το καταλάβουν!
-
Αυτό με την αγωγή ακούγεται καλό, δεν ξέρω όμως κατά πόσο θα βοηθήσει, εφόσον οι άνθρωποι είναι πραγματικά άσχετοι. Να φανταστείτε ο 'αρχιμηχανικός' τους δεν ήξερε να διαβάσει τα αποτελέσματα της ευθυγράμμισης και ενώ ήταν σε μοίρες αυτός μου μιλούσε για χιλιοστά! Μου είπαν απίστευτα πράγματα για να δικαιολογήσουν τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, μέχρι και στις πιέσεις των ελαστικών το έριξαν! (οι οποίες ήταν όμως οι προτεινόμενες από τον κατασκευαστή)
Φασαρία τους έκανα και μάλιστα μεγάλη, με πήραν με το καλό, 'μη στεναχωριέσαι, η δουλειά σου θα γίνει οπωσδήποτε' μου είπαν, και αφού μου το κράτησαν 1 εβδομάδα, μου άλλαξαν (στην τύχη) το δεξί ακραξόνιο και μου έβγαλαν λογαριασμό €750. Το παίρνω λοιπόν για δοκιμή, καμμία διαφορά, τους βάζω και το κάνουν ευθυγράμμιση, τα ίδια νούμερα ακριβώς. Και τι μου λένε; 'Θα σου αλλάξουμε και το αριστερό'!!! Ούτε να καθήσουν να ψάξουν αν φταίει το ακρόμπαρο ή η κρεμαγέρα, αλλάζουν στην τύχη πράγματα και αν φτιαχτεί φτιάχτηκε. Μιλάμε για μέγιστη ανικανότητα ή μέγιστη απατεωνιά. Οπότε τους έβαλα και μου ξαναέβαλαν το δικό μου πίσω και σηκώθηκα και έφυγα.
Έτσι λοιπόν, ξέροντας ότι με τους συγκεκριμένους ανίκανους και απατεώνες δεν πρόκειται να βρω ποτέ άκρη, ψάχνω ένα αξιόπιστο συνεργείο, όπου θα το ψάξουν και θα το επιδιορθώσουν. Ας είναι και στην Αθήνα, τι να κάνω, αρκεί λυθεί το πρόβλημά μου.
Ευχαριστώ για τη βοήθειά σας.
-
Πάνε σε ένα οποιοδήποτε μαγαζί με ευθυγράμμιση όπως στην Καυτατζόγλου που έχει πιάτσα. Ένα καλό με κορυφαίο μηχάνημα είναι ο Καψάλης. Απέναντι από το στρατοδικείο. Θα σου εξηγήσουν τι ακριβώς παίζει και αν το πρόβλημά σου είναι από κάτι στραβό έναντι 50ευρώ περίπου.
Ο θόρυβος όταν στρίβεις το τιμόνι πρέπει να είναι μπουκάλα(το αμορτισέρ) και μάλλον θέλει άλλαγμα.(Είναι ένας απότομος ήχος κρακ όταν αλλάζεις διευθύνση από αριστερά δεξιά και ανάποδα).Αυτό μπορεί να εξηγήσει και την ανώμαλη συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Ντροπή πάντως για αντιπροσωπεία να συμπεριφέρονται έτσι! Δεν κρατάς πελάτες έτσι και οι εποχές είναι δύσκολες! Τους χάνεις πολύ εύκολα. -
Η υποθεση μυριζει κουκουλωμα.
Η ευθυγραμιση δειχνει προβλημα που εξηγει τη βαρκα-γυαλο συμπεριφορα.
Οπως ανεφεραν παραπανω πιθανον να εχουν παρει τα κατω ψαλιδια, ακρομπαρα ή -στη χειροτερη- οι θολοι.
Να πας ξανα στο συνεργειο με επιστολη απο δικηγορο που θα απειλει με αγωγη για να
α) δοκιμασουν καινουργια ψαλιδια και να δουν αν βελτιωθηκε. Τα ψαλιδια μπορει να εχουν στραβωσει ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΜΑΤΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.
β) να δουν τα σινεμπλοκ μηπως θελουνα αλλαγη
γ) να αλλαξουν ακρομπαρα και να δοκιμασουν παλι
δ) εαν τα παραπανω δεν αποδωσουν να κανεις ευθυγραμισση σε λειζερ ευθυγραμιστικο 4 τροχων και μετα λιγο καλιμπρα για να ερθει ο θολος ποιο κοντα στα ισια του. Μετα τη καλιμπρα η ευθυγραμιση θα διορθωσει τις μικροδιαφορες.
Μην το αφησεις ετσι γιατι δεν ειναι μονο το βαρκα-γυαλο feeling. Σε ενα φρεναρισμα -εαν δεν εχεις ABS= το αμαξι θα φευγει επικινδυνα. Δοκιμασε τωρα να φρεναρεις σε ευθεια χωρις να κρατας το τιμονι: Μηπως στριβει μονο του ?
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Ντροπή πάντως για αντιπροσωπεία να συμπεριφέρονται έτσι! Δεν κρατάς πελάτες έτσι και οι εποχές είναι δύσκολες! Τους χάνεις πολύ εύκολα.
after sales σου λένε μετά... Αγοράζεις ενα αυτοκίνητο κάποιων εκατομυρρίων που έχεις μαζέψει με κόπο και με την παραμικρή στραβή το αυτοκίνητο γίνεται έρμαιο ανίκανων 'εξουσιοδοτημένων και μη' μαστόρων...
Καλή τύχη! -
Καλο συνεργειο για VW ειναι ο Σιφναίος στην Τουμπα. Τηλέφωνο και διευθυνση μπορεις να βρεις στον Χρυσό Οδηγό (δεν τα γραφω για να μην θεωρηθει ότι κανω διαφήμιση)
-
Χωρίς να έχω ειδικές γνώσεις, το πρόβλημα μηχανικά δέν μου φαίνεται και τόσο περίπλοκο ώστε να μήν μπορούν να το διορθώσουν. Αν έχεις υπομονή και όρεξη μπορείς να τους πιέσεις νομικά να το φτιάξουν, άν δέν ξέρουν να μάθουν πρώτα και να φτιάξουν το γρηγορότερο. Το αυτοκίνητο σου έχει γίνει επικίνδυνο και άν μιλήσεις με δίκηγόρο θα δείς ότι μπορείς να το τραβήξεις πού μακριά άν θές. Αν έχει εξαντληθεί η υπομονή σου βρήσκεις υπεύθυνο συνεργείο ξαναπληρώνεις και ησυχάζεις.
Είχε παρόμοια περιπέτεια ο αδερφός μου με άσχετους εξουσιοδοτημένους και τελικά ξαναπλήρωσε για να το επισκευάσει, αλλά όποτε το θυμάται σπάζεται!
PLEASE HELP: Πρόβλημα στο μπροστινό σύστημα μετά από ατύχημα