-
Είναι και θέμα απαξίωσης... καλύτερα φτηνό και να βγάλει τα λεφτά του παρά ακριβό. Το ακριβό και θα χάσει περισσότερο σε αξία με το πέρας του χρόνου και δεν θα το έχεις χρησιμοποιείσει το ίδιο. Αν και η όλη συζήτηση είναι τελείως θεωρητική, στις περισσότερες περιπτώσεις χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο τόσο όσο σου χρειάζεται είτε είναι Matiz είτε Cayenne.
Αυτό με το να μην γεμίζουμε το ντεπόζιτο είναι αντίστοιχο με την αγορά με δόσεις. Ο κοινός πελάτης μπορεί να πληρώνει δόσεις αλλά ο μεγάλος πωλητής που θα μαζεύει δόσεις από πολλές πωλήσεις τα λεφτά του τα βγάζει (και μάλιστα με τις δόσεις κερδίζει και τον τόκο για αυτό και προωθούνται πολύ). Αντίστοιχα ο βενζινάς θα πάρει τουλάχιστον τη βενζίνη που αντιστοιχεί στα διανυθέντα χλμ που δεν αλλάζουν αν δεν αλλάξουμε συνήθειες και συνεχίζουμε να πηγαίνουμε στο περίπτερο (ή στην πλατεία του χωριού) με αυτοκίνητο ή συνεχίζουμε να αρνούμαστε τη χρήση ΜΜΜ. Η τυχόν διαφορά στη ροή θα είναι πολύ μικρή και για λίγο διάστημα, πώς θα πειστεί ο ελληνάρας να μην έχει κουζίνα γεμάτη με τρόφιμα για περίπτωση μαζικής καταστροφής ή αντίστοιχα να μην έχει γεμάτο ρεζερβουάρ μην τύχει καμιά απεργία!?!
Σχετικά με τα ΜΜΜ πρόκειται για φαύλο κύκλο, όσο λέμε ότι δεν πάμε με τα ΜΜΜ επειδή πάνε οι πτωχοί μετανάστες τόσο δεν θα υπάρχουν φραγκάτοι ελληνάρες στα λεωφορεία.... Τα οποία λεωφορεία είναι αλήθεια ότι όντως βρίθουν αλλοδαπών ειδικά σε κάποιες περιοχές και κάποιες ώρες αν και όχι τόσο βρωμερών όσο παλιότερα ... Μόνο όμως αν δεχτούν να πάνε κι άλλοι θα αλλάξει η αναλογία.
Οι τιμές των ταξί που όταν είναι νόμιμες είναι πολύ χαμηλές σε σχέση με τις τιμές των ΜΜΜ δεν βοηθάνε. Όταν για τις περισσότερες διαδρομές με ταξί θα χρεωθείς 3 ευρώ αντί για 0,8 η διαφορά είναι τέτοια που για πολλούς εξουδετερώνει το στρίμωγμα, τη ζέστη, τους αλλοδαπούς, την αναμονή, το περπάτημα (δεν σε αφήνει έξω από την πόρτα το λεωφορείο!)... Η σωστή τιμή για τα ταξί έπρεπε να είναι γύρω στο 100-150% παραπάνω σην πόλη (ελάχιστο κόμιστρο 7-10 ευρώ αλλά πιο φτηνά τα χλμ από αεροδρόμιο). Αλλά και τα ΜΜΜ να ήταν πιο λειτουργικά και εξυπηρετικά. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Ο βενζινάς βάζει βενζίνη στις δεξαμενές τους για τουλάχιστον 15 μέρες (υπολογίζοντας τι ποσότητες του 'φεύγουν' καθημερινά).Για να μην πω 1 και 1,5 μήνα που άκουσα πρόσφατα.Καμια σχεση...
Τα πρατηρια που δουλευουν επαρκως παραλαμβανουν καυσικα ανα 3-4 μερες στην χειροτερη ενω υπαρχει περιπτωση να παραλαβουν ακομα και 2 φορες την ημερα αν υπαρχει αρκετη ζητηση!! Το συνηθες ειναι καπου αναμεσα στον καθημερινη ανεφοδιασμο και τον ανεφοδιασμο μερα παρα μερα! Μιλαω μονο για απλη αμολυβδη... -
Λόγω παραμονής του αυτοκινήτου σε συνεργείο, είναι δεύτερη μέρα τώρα που κάνω τη διαδρομή Χαιδάρι-Βούλα με λεωφορεία (το έχω κάνει και παλαιότερα για περίπου ένα μήνα). Απόσταση 29 χιλιόμετρα αν πας με το αυτοκίνητο και χρόνος περίπου 45 λεπτά με νορμάλ κίνηση.
Με τα λεωφορεία λοιπόν αν είμαι τυχερός και περάσουν χωρίς αναμονή, θέλω 45 λεπτά για Πειραιά, και 55 λεπτά για Βούλα - οι χρόνοι είναι με νορμάλ κίνηση πρωινές ώρες μόνο.
Δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν οι περισσότεροι είναι αλλοδαποί (ειδικά προς Βούλα), αυτό που με ενοχλεί αφάνταστα όμως είναι οι χρόνοι.Όταν με το καλό παραδοθεί ο σταθμός μετρό Χαιδαρίου, θα δοκιμάσω μετρό και από Άγιο Δημήτριο λεωφορείο... η βενζίνη θα αποτελεί είδος πολυτελείας σύντομα!
-
Μήπως να χρησιμοποιήσεις μετρό/τραμ? Σίγουρα θα κερδίσεις πολύ χρόνο και κυρίως θα είναι πιο άνετα.
Νομίζω ακούστηκε ότι τώρα με το ενιαίο εισιτήριο κάποιες γραμμές λεωφορείων ή τουλάχιστον τμήματά τους παράλληλα με το μετρό θα καταργηθούν ώστε να αναπτυχθούν συγκοινωνιακά πιο απομακρυσμένες περιοχές! -
Κάποτε οι 'πολιτισμένοι' λαοί θα χρησιμοποιούν ...ιπτάμενους δίσκους για Μ.Μ.Μ. κι εμείς θα ψάχνουμε ακόμη να 'συνδέσουμε συγκοινωνιακά τις απομακρυσμένες περιοχές' της ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ...
-
Το Τραμ στην παραλιακή γραμμή είναι όντως πολύ πιο γρήγορο από οποιοδήποτε λεωφορείο όταν έχει κίνηση. Κι εγώ πάντως την επέκταση του ΜΕΤΡΟ περιμένω, αφού δεν έχω καμία όρεξη να ξεροσταλιάζω ή να ψήνομαι, περιμένοντας το λεωφορείο που θα με πάει στον Αγ. Δημήτριο... Σε 1.5 χρόνο, με το μετρό θα κατεβαίνω στο ΦΙΞ και μετά ένα από τα πολλά λεωφορεία που κατεβαίνουν την Συγγρού θα με βολέψει μια χαρά.
Τώρα, είναι παράλογο να πρέπει να αλλάξω λεωφορείο-μετρό-λεωφορείο για να πάω στην δουλειά μου. Προτιμώ να πληρώνω κάτι παραπάνω σε βενζίνη και να πηγαίνω με το αυτοκίνητό μου, πιο άνετα και πιο γρήγορα! -
ρε φίλε, εσύ είσαι να αλλάζεις σπίτι????!!!
-
Aν υποθέσουμε ότι κάνεις περίπου 1.000 χλμ/μήνα, έχουμε 12.000 χλμ/χρόνο.
Με μια μέση κατανάλωση ακόμη και 15λ/100χλμ (σπορ αυτοκίνητο) σημαίνει ότι θες 1.800λ/χρόνο βενζίνη.
Με μια μέση τιμή 1,3€/λιτρο, μεταφράζεται σε περίπου 2.400€/χρόνο, ήτοι περί τα 200€/μήνα για βενζίνη ή 50€ τη βδομάδα. Δεν είναι υπερβολικά για να κάνεις την κ@υλα σου, ειδικά αν σκεφτούμε ότι μερικοί πληρώνουν το ίδιο ποσό για τσιγάρα, δλδ για να αργοπεθαίνουν...Τεσπα... απλά σκέφτομαι φωναχτά ή μάλλον γραπτά!
-
Παντως πολλες φορες η κατασταση στα λεωφορεια δεν παιζεται! Περιμενεις 50 ωρες, μερικοι οδηγοι δεν βαζουν κλιματισμο και το χειροτερο απ'ολα (για μενα), η μποχα! Μιλαμε ειναι στανταρ οτι το 30% των γυρω ατομων (και λιγο βαζω) θα μυριζουν σαν ψοφιες νυφιτσες.
Για μενα το πιο οικονομικο μεσο ως τωρα (ειχα αυτοκινητο, χρησιμοποιουσα πολυ καιρο ΜΜΜ) ειναι το παπί! Ακομα και το λεωφορειο μου φαινεται πιο ακριβο. Για να παω καπου και να γυρισω θελω 0.8*2 = 1.6, ενω με 4 ευρω το γεμιζω και κανω ~130 χλμ. Το ξερω οτι δεν το θελουν πολλοι σα μεσο, αλλα εγω εχω βολευτει απιστευτα.
-
σκέφτομαι το σκουτερ κι εγω
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
ρε φίλε, εσύ είσαι να αλλάζεις σπίτι????!!!Εγώ φταίω που μένω στο Ελληνικό δηλαδή;
Η δουλειά μου με το αυτοκίνητο απέχει περίπου 10χλμ. Το ότι χρειάζομαι ν'αλλάξω 3 ΜΜΜ, δεν είναι δικό μου πρόβλημα, αλλά αυτών που σχεδιάζουν τις αστικές συγκοινωνίες! Εδώ για να πας στην Βουλιαγμένη από το σπίτι μου που με το αυτοκίνητο είναι 6χλμ, πρέπει ν'αλλάξεις 2 λεωφορεία, αφού απ' όσο ξέρω, δεν υπάρχει μια γραμμή να διασχίζει όλη την Βουλιαγμένης!Πόσο λογικό είναι αυτό; Και τι να κάνω δηλαδή έγω; Να βρω σπίτι στην Καλλιθέα επειδή είναι κοντά στην δουλειά; ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ! Αν και έχω δει κάποια ωραία σπίτια πάνω στο λόφο κοντά στο Πάντειο, αλλά δεν με βλέπω να ξεκουνάω από το σπίτι μου όσο η...οικογενειακή μου κατάσταση μένει ως έχει!
Προς το παρόν κάνω υπομονή, ξέχασα και τα περί μηχανής και σκούτερ (καλύτερα να ταλαιπωρούμαι, παρά να με φάει κάνα ζωντανό λάχανο! ) και ελπίζω να χαρώ κι εγώ το ΜΕΤΡΟ κάτω από το σπίτι μου και να μην χρειαστεί να μετακομίσω ξαφνικά τότε!
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
σκέφτομαι το σκουτερ κι εγωΤο σκούτερ καίει κανα-δυό ευρώ παραπάνω για την ίδια απόσταση ...
(Για το δικό μου μιλάω...) -
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
Aν υποθέσουμε ότι κάνεις περίπου 1.000 χλμ/μήνα, έχουμε 12.000 χλμ/χρόνο.
Με μια μέση κατανάλωση ακόμη και 15λ/100χλμΧρησιμοποιώ suzuki alto για τις καθημερινές μετακινήσεις μου. Το άλλο είναι για εκτός συνόρων Αθήνας αυστηρά!
-
Παίδες, μπορεί κανείς να μου προτείνει κανένα καλό βενζινάδικο στο Βόλο (καλή βενζίνη και 'κανονική' τιμή) σε σχετικά εύκολα προσβάσιμο σημείο για κάποιον μη Βολιώτη, ή ζητάω πολλά;
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
σκέφτομαι το σκουτερ κι εγωΝα το πάρεις coyote. Εδώ και 3 χρόνια σώθηκα. Τσίπικες και ήρεμες διαδρομές, πολύ σημαντικό αυτό ηρεμείς σαν άνθρωπος και κάνεις 5 δουλειές εκεί που με το αυτοκίνητο ή το λεωφορείο θα έκανες στον ίδιο χρόνο 3.
-
Ο χρήστης ArrowsFA1 έγραψε:
Παίδες, μπορεί κανείς να μου προτείνει κανένα καλό βενζινάδικο στο Βόλο (καλή βενζίνη και 'κανονική' τιμή) σε σχετικά εύκολα προσβάσιμο σημείο για κάποιον μη Βολιώτη, ή ζητάω πολλά;Κάνε μια βόλτα στο δρόμο προς Λάρισα Θεσσαλονίκη (οδός Λαρίσης)
Εχει και πολυ φτηνά και μέτρια (εκτός απο τα ακριβά) -
Ευχαριστώ πολύ!
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Παίδες, μπορεί κανείς να μου προτείνει κανένα καλό βενζινάδικο στο Βόλο (καλή βενζίνη και 'κανονική' τιμή) σε σχετικά εύκολα προσβάσιμο σημείο για κάποιον μη Βολιώτη, ή ζητάω πολλά;
Κάνε μια βόλτα στο δρόμο προς Λάρισα Θεσσαλονίκη (οδός Λαρίσης)
Εχει και πολυ φτηνά και μέτρια (εκτός απο τα ακριβά)Αν αναφέρεσαι στο δρόμο που οδηγεί στην εθνική οδό προς Λάρισα, τότε στο ρεύμα εισόδου στην πόλη υπάρχουν δύο πρατήρια (ΑΠ & ΕΤΕΚΑ) που είναι τα φθηνότερα του Βόλου (τέσσερις μήνες στο Βόλο δε βρήκα φθηνότερο). Όσο για το αν είναι καλή η βενζίνη, δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα (συνήθως έβαζα στην ΕΤΕΚΑ).
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Αν αναφέρεσαι στο δρόμο που οδηγεί στην εθνική οδό προς Λάρισα, τότε στο ρεύμα εισόδου στην πόλη υπάρχουν δύο πρατήρια (ΑΠ & ΕΤΕΚΑ) που είναι τα φθηνότερα του Βόλου (τέσσερις μήνες στο Βόλο δε βρήκα φθηνότερο). Όσο για το αν είναι καλή η βενζίνη, δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα (συνήθως έβαζα στην ΕΤΕΚΑ).
ναι, ειναι τα φτηνοτερα κι απο απεναντι η Ελιν νομιζω...
Εστι κι αλλιως για απλη αμολυβδη δυσκολα να στη νοθευσουν,
στο πετρελαιο και την 100αρα -
Ο χρήστης ArrowsFA1 έγραψε:
Παίδες, μπορεί κανείς να μου προτείνει κανένα καλό βενζινάδικο στο Βόλο (καλή βενζίνη και 'κανονική' τιμή) σε σχετικά εύκολα προσβάσιμο σημείο για κάποιον μη Βολιώτη, ή ζητάω πολλά;+1 στο ετεκα (μονο μια φορα μου εβγαλε αισθητα λιγοτερα χλμ). Ακομα και στο αντιθετο ρευμα το ΕΚΟ οποτε ηταν σε νορμαλ τιμη.
Βενζίνη ώρα μηδέν!