-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
εχει καταντησει η VW Να μου ειναι πιο ποθητη απο την αλφα ρομεο..... (κριμα)Έχεις οδηγήσει Mi.To Γιαννάκο μου;
-
οχι αδερφε....
απλα δεν βλεπω βηματα μπροστα απο το μιλανο....
δηλαδη εκει που λεγαμε οτι η VW Προσφερει λιγα σε σχεση με αυτα που ζηταει, κατεντησε να ειναι value for money. αντιθετως η αλφα αρχισε να ζηταει πολλα για αυτα που δινει ειδικα αν δεις 159/brera/GT....
για την MI προσωπικα περιμενα κατι παραπερα, δηλαδη κατι πιο αλφιστι. οχι να δανειζεται κομματια για να συνθεσει ενα παζλ απο εδω και απο εκει... κατι αυτονομο....
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
εχει καταντησει η VW Να μου ειναι πιο ποθητη απο την αλφα ρομεο..... (κριμα)
Έχεις οδηγήσει Mi.To Γιαννάκο μου;
για λέγε εσύ που έχεις
-
Εγώ πάλι πιστεύω ότι το κόστος κτήσης της νέας ΜΙΤΟ είναι σωστό. Ούτε ακριβή, ούτε φθηνή.
Σε συνεργασία με τα (κλασσικά) χρηματοδοτικά της FAH θα πάει σφαίρα. Έχω την εντύπωση ότι πρόκειται να γίνει ένα 147 flashback.
Όλη η ουσία στηρίζεται στο τι σου 'δίνει' στο δρόμο και πως 'νιώθεις' το αυτοκίνητο και τι παράδοση θα έχει. Αν αργεί όπως το 500άκι, το έχασε το παιχνίδι.
Σε σχέση με τη ΦΙΑΤ τώρα, πλέον πρέπει να συνηθίσουμε στην ιδέα ότι η Άλφα δύσκολα θα βγάλει δικό της μοτέρ, ας ελπίσουμε τουλάχιστον ότι θα βάλει το fun-to-drive factor.
Για να δούμε...
-
htttp://img165.imageshack.us/img165/854 ... 289tw0.jpg
http://www.autobild.de/autobild-tv/inde ... lip_id=707
-
Η σύγκριση με το Golf δεν υπάρχει απλά γιατί ανήκουν σε δύο διαφορετικές κατηγορίες.
Η MiTo συγκρίνεται με το GSi με το οποίο η τιμή είναι πολύ ανταγωνιστική. Λαμβάνοντας υπόψη ότι το όνομα AR έχει μεγαλύτερο prestige από το όνομα Opel (ειδικά σε θέματα sportiveness) πραγματικά θα κλέψει πολύ κόσμο από εκεί.
Το FIESTA καλό και άγιο αλλά είναι στα τελευταία του και ο κινητήρας των 2.0 λίτρων σε πετάει σε άλλη ασφαλιστική και φορολογική κατηγορία.
Άρα γιατί πχ να μην κλέψει από το CIVIC ή από άλλα ειδικά μοντέλα και να βρεθεί στις 1000 πωλήσεις το έτος???
-
Έχουμε τιμούλες?
Σαν ντιζάιν πάντως έχει για μένα αρκετές άσχημες γωνίες καμία σχέση δηλαδή με τις κουκλάρες 156 και 147. Ωστόσο επειδή πολλές φορές το χάλι στις φώτο είναι κουκλί στα αλήθεια και αντιστρόφως, περιμένω να τη δω στο δρόμο.
Πάντως το ομόσασο μεγάλο πούντο μου φαίνεται ομορφότερο. Κρίμα που δεν έχει ένα τιμόνι της προκοπής...
-
Ουπς τις είχε το σάιτ των 4Τ. Ομολογώ πως τις περίμενα 2-3 χιλιάρικα περισσότερο.
Η διστίκτινβ θα πουλήσει σαν ζεστό ψωμάκι μιας και είναι πιο δυνατό και πιο μουράτο από τα 207/κόρσα στα 1.6Τ και κάνει τα ίδια!
-
Δείτε την επίσημη παρουσίαση του αυτοκινήτου, είναι ενδιαφέρουσα.
http://www.youtube.com/watch?v=yEylU-f9 ... re=related
ερώτηση: στο βίντεο που ο τεχνικός αναλύει την ανάρτηση, το ελατήριο είναι μέσα στο αμορτισέρ ή κάνω λάθος? νόμιζα οτι στο coillover το ελατήριο τοποθετείται απ΄έξω απο το αμορτισέρ.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
οχι αδερφε....απλα δεν βλεπω βηματα μπροστα απο το μιλανο....
δηλαδη εκει που λεγαμε οτι η VW Προσφερει λιγα σε σχεση με αυτα που ζηταει, κατεντησε να ειναι value for money. αντιθετως η αλφα αρχισε να ζηταει πολλα για αυτα που δινει ειδικα αν δεις 159/brera/GT....
για την MI προσωπικα περιμενα κατι παραπερα, δηλαδη κατι πιο αλφιστι. οχι να δανειζεται κομματια για να συνθεσει ενα παζλ απο εδω και απο εκει... κατι αυτονομο....
φίλε ποπολάρε, καταλαβαίνω απόλυτα όσα λές και συμφωνώ περί 159 και Brera. είδα την επίσημη παρουσίαση στο βίντεο που παρέθεσα παραπάνω και νομίζω πως κατάλαβαν και οι ίδιοι οτι με αυτή τη φιλοσοφία δεν θα πάνε πολύ μακριά. στην παρουσίαση μιλάνε για μιά αλλαγή πορείας που μάλλον θα έρθει πιό κοντά σε αυτό που λέμε 'alfisti'. θέλω να τους πιστέψω. ας ελπίσουμε οτι με την MiTo η αλλαγή πορείας πραγματοποιείται, και γιατί όχι, το επόμενο βήμα να είναι η πίσω κίνηση.
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Ουπς τις είχε το σάιτ των 4Τ. Ομολογώ πως τις περίμενα 2-3 χιλιάρικα περισσότερο.Η διστίκτινβ θα πουλήσει σαν ζεστό ψωμάκι μιας και είναι πιο δυνατό και πιο μουράτο από τα 207/κόρσα στα 1.6Τ και κάνει τα ίδια!
θέλω να πιστεύω οτι θα είναι καλύτερη.
-
αυτη τη στιγμη, το μιτο pace car στον αγωνα των sbk στο μισανο.. ωραιο ειναι..
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Η σύγκριση με το Golf δεν υπάρχει απλά γιατί ανήκουν σε δύο διαφορετικές κατηγορίες.Η MiTo συγκρίνεται με το GSi με το οποίο η τιμή είναι πολύ ανταγωνιστική. Λαμβάνοντας υπόψη ότι το όνομα AR έχει μεγαλύτερο prestige από το όνομα Opel (ειδικά σε θέματα sportiveness) πραγματικά θα κλέψει πολύ κόσμο από εκεί.
Το FIESTA καλό και άγιο αλλά είναι στα τελευταία του και ο κινητήρας των 2.0 λίτρων σε πετάει σε άλλη ασφαλιστική και φορολογική κατηγορία.
Άρα γιατί πχ να μην κλέψει από το CIVIC ή από άλλα ειδικά μοντέλα και να βρεθεί στις 1000 πωλήσεις το έτος???
για μένα πάει το υπογραμμισμένο; για διάβασε κάτω τι έγραψα προσεκτικότερα και θα δεις πόσο άκυρο είναι αυτό που λες.
Πραγματικα τι νοημα εχει η Progression οταν με απιπλεον 1300 ευρω περνεις την Dinstictive?Παντως πρωτη φορα βλεπω αυτοκινητο με 155 αλογα να εχει τασια στην βασικη εκδοση
VW Golf 1.4 TSi 140 hp Trendline
-
Ο χρήστης vassilis88 έγραψε:
αυτη τη στιγμη, το μιτο pace car στον αγωνα των sbk στο μισανο.. ωραιο ειναι..Φίλε vassili, σε ποιο κανάλι το δείχνει;
-
Ο χρήστης JohnCharles έγραψε:
αυτη τη στιγμη, το μιτο pace car στον αγωνα των sbk στο μισανο.. ωραιο ειναι..
Φίλε vassili, σε ποιο κανάλι το δείχνει;
δν ξερω για καναλι, εγω τα βλεπω απο εδω.. http://www.worldsbk.com/pubb_EN/index.php' target='_blank
αριστερα λεει videos, εκει μπορεις να δεις ολοκληρους τους αγωνες. η καμερα το εδειχνε πολυ, κ οι εκφωνητες το σχολιαζαν αρκετα. ωραιο αμαξακι!
-
Ευχαριστώ! Που θα πάει θα το δούμε και από κοντά!
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Ουπς τις είχε το σάιτ των 4Τ. Ομολογώ πως τις περίμενα 2-3 χιλιάρικα περισσότερο.Η διστίκτινβ θα πουλήσει σαν ζεστό ψωμάκι μιας και είναι πιο δυνατό και πιο μουράτο από τα 207/κόρσα στα 1.6Τ και κάνει τα ίδια!
Αν έκανε 2-3 χιλιάρικα περισσότερο θα έμπαινε σε άλλα χωράφια,αυτά τΟΥ μικρομεσαίΟΥ της BMW,της VW,της Οpel...και αυτό πιθανόν νσ ήταν επικίνδυνο για την πορεία του μοντέλου αλλά και για τη νέα 149(δηλαδή αν η Μιτο έκανε 2-3 χιλιάρικα παραπάνω,για μία 149 θα πληρώνατε περισσότερο απ'οτι για μία BMW σειρά 1;)...
Η τιμή για την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου είναι αρκετά καλή...εγώ περιμένω να μάθω την τιμή για τα 120 άλογα...έχουμε καμία πληροφόρηση; -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Η σύγκριση με το Golf δεν υπάρχει απλά γιατί ανήκουν σε δύο διαφορετικές κατηγορίες.
Η MiTo συγκρίνεται με το GSi με το οποίο η τιμή είναι πολύ ανταγωνιστική. Λαμβάνοντας υπόψη ότι το όνομα AR έχει μεγαλύτερο prestige από το όνομα Opel (ειδικά σε θέματα sportiveness) πραγματικά θα κλέψει πολύ κόσμο από εκεί.
Το FIESTA καλό και άγιο αλλά είναι στα τελευταία του και ο κινητήρας των 2.0 λίτρων σε πετάει σε άλλη ασφαλιστική και φορολογική κατηγορία.
Άρα γιατί πχ να μην κλέψει από το CIVIC ή από άλλα ειδικά μοντέλα και να βρεθεί στις 1000 πωλήσεις το έτος???
για μένα πάει το υπογραμμισμένο; για διάβασε κάτω τι έγραψα προσεκτικότερα και θα δεις πόσο άκυρο είναι αυτό που λες.
Πραγματικα τι νοημα εχει η Progression οταν με απιπλεον 1300 ευρω περνεις την Dinstictive?Παντως πρωτη φορα βλεπω αυτοκινητο με 155 αλογα να εχει τασια στην βασικη εκδοση
VW Golf 1.4 TSi 140 hp Trendline
ΟΧΙ δεν αναφέρομαι σε κάποιον συγκεκριμένα αλλά είμαι βέβαιος ότι κάποια στιγμή θα τεθεί το ζήτημα.....
-
-
δεν του πάνε οι μεγάλοι τροχοί...τον κάνουν να μοιάζει σαν παπουτσωμένος γάτος.
Alfa Romeo Mi.Τo 2008