-
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
8 χρόνια δουλειάς **τελικά εγκατέλειψα **koutsan τι ήταν αυτό που σε έκανε να εγκαταλείψεις?
δεν θα μπορούσες να το έχεις δει στο 3-4-5 χρόνο? -
3 χρόνια ? Αυτό ουσιαστικά είναι ΕΙΔΗΣΗ για διδακτορικό στη νομική στη Γαλλία : είναι ελάχιστος χρόνος και εγώ προσωπικά έχω δει μόνο 1 περίπτωση 3 1/2 χρόνων και σε διαβεβαιώ ξέρω 100δες διδακτορικά και υποψήφιους διδάκτορες (είχα μια ψύχωση και διάβαζα σχεδόν κάθε νομική διατριβή - ντάξει που να σχετίζεται με τους τομείς που ασχολούμαι - που έπεφτε στα χέρια μου, ασχολούμενος και με όλα τα συμπαραμαρτούντα : πανεπιστήμιο, χρονιά που ξεκίνησε, jury καθηγητών κλπ κλπ )...
5 χρόνια είναι ένας καλός μέσος όρος για να κάνεις το διδακτορικό σου αν και εμένα η εμπειρία μου μού λέει ότι είναι λίγο αισιόδοξος...Προσφάτως μια πολύ καλή φίλη υποστήριξε το διδακτορικό της στο Παρίσι μετά από 11 χρόνια (νομική, ατομικά δικαιώματα), άλλη φίλη είχε υποστηρίξει ενώ ήμουν ακόμα Γαλλία το δικό της στα 10+ (φιλοσοφία) κλπ κλπ...Τι με έκανε να εγκαταλείψω ? Δε μας φτάνει το 2008 για να συζητάμε (και κυρίως γιατί δεν ολοκλήρωσα : ας πούμε ότι δεν ήμουν αρκετός )
-
Ο χρήστης geolib έγραψε:
- Δεν απορρίψατε την επιλογή της Πάτρας, ελπίζω όχι μόνο ως τόπο διαμονής αλλά και ως περιεχόμενο, επίπεδο και εμπειρία σπουδών.
Οχι βεβαια ΜΟΝΟ ως τοπο διαμονης (που το παιδι θα τον κατευχαριστηθει) αλλα και ως επιπεδο προσφερομενων σπουδων. Για τους ΗΜ θα ζητησεις πληροφοριες απο τον Γρηγορη και τον Αντρεα (aserf). Για τους Μηχ Μηχ εχω να σου πω οτι προκειται για ακομα πιο οργανωμενη σχολη ΚΑΙ απο αυτη του ΕΜΠ (μιας και εχω περασει και απ τις δυο). Υπαρχουν πολλοι καθηγητες που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ θα σε βοηθησουν γιατι δεν εχουν τον κομπλεξισμο του ΕΜΠ.Οι καθηγητες της Πατρας ειναι το ιδιο 'φτασμενοι' αν οχι παραπανω απο τους περισσοτερους του ΕΜΠ.Γενικα εως πολυ γενικα το επιπεδο των σχολων αυτων (γι αυτες ξερω) ειναι πολυ πολυ υψηλο και θα προτεινα να ακολουθησει ειτε τους ΗΜ ειτε τους ΜΜ οχι ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ λογω επαγγελματικης αποκαταστασης αλλα επειδη το γουσταρει ή ακομα κι αν του 'αρεσει' να ασχοληθει με το αντικειμενο τους.Ειδικα στους ΗΜ αν ΔΕΝ το γουσταρει εστω και λιγο θα δυσκολευτει αφανταστα να τα βγαλει περα.Ισως να ειμαι υπερβολικος,δεν ξερω ας το επιβεβαιωσουν τα παιδια,απλα ειμαι της αποψης οτι αν μπει και δεν εχει καμια σχεση (ή επιδιωξη να εχει σχεση) με αυτα τα αντικειμενα και θελει μονο να φτιαξει λεφτα,οι κοποι του ΙΣΩΣ πανε στραφι.Ο,τι αλλο θελησεις με περισσοτερες λεπτομερειες απλα ρωτας.Αν και θα μπορουσες να μας κατατοπισεις σχετικα με τα ενδιαφεροντα του υιου ωστα να προσανατολιστουμε κι εμεις καλυτερα και να σου απαντησουμε σωστα.
-
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
Τι με έκανε να εγκαταλείψω ? Δε μας φτάνει το 2008 για να συζητάμε (και κυρίως γιατί δεν ολοκλήρωσα : ας πούμε ότι δεν ήμουν αρκετός )
εννοούσα οι λογοι που σε ώθησαν στην απόφαση για εγκατάλειψη αν ήταν ή θα μπορούσαν να είναι ορατοί απο τον 3-4-5 χρόνο και όχι να είχες τελειώσει τότε.
μην το παίρνεις προσωπικά, προσπαθώ να βρούμε κάποια γενικα κριτηρια για το τι αποτελεί ένδειξη συνέχειας ή διακοπής της προσπάθειας. πχ απο όσους ξερω μόνο 1(ένας) έχει αποτελέσματα αναλογα του χρόνου του διδ/κου που θα μπορούσαν να τον ενθαρρύνουν να συνεχίσει.
όλοι οι άλλοι έχουν σχεδόν αδιάφορα, και μάλιστα το έχουν παρατήσει άνθρωποι με λιγότερο αδιάφορα αποτελέσματα απο οτι άλλοι που συνεχίζουν -
Το διδακτορικό (όπως το ξέραμε παλια, τουλαχιστον) είναι μοναχική διαδρομή. Αν και τα πράγματα έχουν αλλάξει πλέον αρκετά, παραμένει μια προσπάθεια για την οποία συχνά θα πρέπει εσύ ο ίδιος να βρεις το κίνητρο για να τη συνεχίσεις -και να την ολοκληρώσεις.
Από την άλλη μεριά, θα πρέπει να πουμε ότι, τουλάχιστον αναφορικά με το χρόνο ολοκλήρωσης της εκπόνησης της διατριβής, (θα) πρέπει να υπάρχουν κάποια ορόσημα (πείτε προθεσμίες, αν θέλετε). Ειδικά αν σκοπεύει κανείς να συνεχίσει στο πεδίο της έρευνας, είναι ζωτικής σημασίας να μπορεί κάποιος να ολοκληρώνει μια προσπάθεια σε συγκεκριμένο χρόνο. (Ανεξάρτητα αν, για τους δικούς του, προσωπικούς λόγους, δεν αισθάνεται ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα της δουλειάς του: μπορεί να συνεχίσει, όσο θέλει και δύναται να κυνηγά αυτό που τον έχει εξιτάρει, μέχρι να το φτάσει, αν το φτάσει ποτέ).your humble servant.....
-
Ο χρήστης costas106 έγραψε:
Λοιπόν, ο αδερφός μου σύμφωνα με τα μόρια που μάζεψε και τις περσινές βάσεις φαίνεται να περνάει στις
παρακάτω σχολές:
1)Ναυπηγών ΕΜΠ
2)Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ
3)Πολιτικών Μηχανικών ΠάτραςΔιχως να ξερω τις προτιμησεις του αδελφου σου και που εχει ταλεντο,θα ελεγα οπωσδηποτε την κουρτίνα 2.
Ναυπηγος στο Ελλαντα δεν εχει νοημα πια,εκτος εαν το βλεπει σαν σκαλοπατι για να παει μετα σε Κινα,Τουρκια κτλ
Πολιτικων Μηχανικων Πατρας...νομιζω οτι η αγορα μας εχει ουκ ολιγους πια,και το συγκεκριμενο πανεπιστημιο δεν ειναι και απο τα καλυτερα.
Μηχανολογος-Μηχανικος στο ΑΠΘ ειναι καλα,αλλα θα πρεπει να εχει ορεξη για διαβασμα εκτος σχολης,να εντρυφησει σε νεες 'πρασινες' τεχνολογιες κτλ.γιατι αν μεινει σε αυτα της σχολης θα καταληξει να κανει ιδιαίτερα Φυσικής σε παιδακια του γυμνασιου..παντως επι του παροντος εχει ζητηση το επαγγελμα απο την αγορα.
-
Οι Ναυπηγοι ειναι Μηχανολογοι Μηχανικοι . Οι Μηχανολογοι Μηχανικοι δεν ειναι Ναυπηγοι.
νομιζω οτι αυτη η σχολη ναυπηγων ειναι αρκετα καλη και περνει μονο 60 ατομα , δεν θα πεινασει.παντως ελπιζω να διαλεξει μονος του και να μην επιρεαστει απο αυτα που λεμε εμεις , γιατι μπορει πχ να συχαινεται τα πλοια
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
Οι Ναυπηγοι ειναι Μηχανολογοι Μηχανικοι . Οι Μηχανολογοι Μηχανικοι δεν ειναι Ναυπηγοι.Οχι ακριβως.Κανουν ορισμενα μαθηματα κοινα με τους μηχ μηχ αλλα δεν ειναι το ιδιο.Επισης σε αρκετους τομεις εχουν τα ιδια επαγγελματικα δικαιωματα αλλα μεχρι εκει.Γενικα οντως παιρνουν λιγα ατομα και δε νομιζω να εχει καποιος προβλημα.
-
Βάσει του ισχύοντος νομικού πλαισίου (που ανάγεται στο 1934 αν θυμάμαι καλά) για την άσκηση του επαγγέλματος στην Ελλάδα, οι Ναυπηγοί Μηχανολόγοι Μηχανικοί ΕΜΠ έχουν τουλάχιστον τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με τους Μηχανολόγους Μηχανικούς που με τη σειρά τους έχουν τουλάχιστον τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με τους Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς. Τελεία.
http://portal.tee.gr/portal/page/portal ... 12_OCR.PDF
http://portal.tee.gr/portal/page/portal ... 82_OCR.PDF
-
Δηλαδή για να καταλάβω κάτι...
ο ναυπηγός έχει άδεια να χτίσει 2όροφο σπίτι? -
Η ανέγερση κατοικίας είναι αρμοδιότητα του Πολιτικού Μηχανικού. Δεν έχει σχέση ούτε με ναυπηγό, ούτε με μηχανολόγο, ούτε και με ηλεκτρολόγο μηχανικό.
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Η ανέγερση κατοικίας είναι αρμοδιότητα του Πολιτικού Μηχανικού. Δεν έχει σχέση ούτε με ναυπηγό, ούτε με μηχανολόγο, ούτε και με ηλεκτρολόγο μηχανικό.Δηλαδή, μισό λεπτό γιατί κάτι δεν κατάλαβα: μπορεί ο ναυπηγός να δουλέψει σαν καθηγητής πληροφορικής ;
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Η ανέγερση κατοικίας είναι αρμοδιότητα του Πολιτικού Μηχανικού. Δεν έχει σχέση ούτε με ναυπηγό, ούτε με μηχανολόγο, ούτε και με ηλεκτρολόγο μηχανικό.
Δηλαδή, μισό λεπτό γιατί κάτι δεν κατάλαβα: μπορεί ο ναυπηγός να δουλέψει σαν καθηγητής πληροφορικής ;
σε ΙΕΚ ναι, εαν δεν έχουν υποψήφιους πληροφορικάριους για να διδάξουν αφού κάνουν μαθήματα πληροφορικής
-
Ο χρήστης giannispolo έγραψε:
Η ανέγερση κατοικίας είναι αρμοδιότητα του Πολιτικού Μηχανικού. Δεν έχει σχέση ούτε με ναυπηγό, ούτε με μηχανολόγο, ούτε και με ηλεκτρολόγο μηχανικό.
Δηλαδή, μισό λεπτό γιατί κάτι δεν κατάλαβα: μπορεί ο ναυπηγός να δουλέψει σαν καθηγητής πληροφορικής ;
σε ΙΕΚ ναι, εαν δεν έχουν υποψήφιους πληροφορικάριους για να διδάξουν.Αν δεν κάνω λάθος και οι ναυπηγοί στη σχολή κάνουν γλώσσες προγραμματισμού
-
Ο χρήστης giannispolo έγραψε:
Η ανέγερση κατοικίας είναι αρμοδιότητα του Πολιτικού Μηχανικού. Δεν έχει σχέση ούτε με ναυπηγό, ούτε με μηχανολόγο, ούτε και με ηλεκτρολόγο μηχανικό.
Δηλαδή, μισό λεπτό γιατί κάτι δεν κατάλαβα: μπορεί ο ναυπηγός να δουλέψει σαν καθηγητής πληροφορικής ;
σε ΙΕΚ ναι, εαν δεν έχουν υποψήφιους πληροφορικάριους για να διδάξουν αφού κάνουν μαθήματα πληροφορικής
Σε ΙΕΚ μπορεί να διδάξει ο οποιοσδήποτε , αφού δεν γίνεται κάποιος έλεγχος, μιλάω για τα γυμνάσια-λύκεια, ή ακόμη και κάτι κουλά ΚΕΚ κλπ κλπ
-
Παιδιά, ένα λεπτό εγώ μίλησα για τα επαγγελματικά δικαιώματα των συγκεκριμένων 3 ειδικοτήτων ως ελευθέρων επαγγελματιών, αναφορικά με μελέτες, επιβλέψεις κλπ.
Το που απασχολείται ο καθένας ως εκπαιδευτικός κλπ, δεν εμπίπτει στα περί επαγγελματικών δικαιωμάτων έτσι όπως τα έθεσα. Μιλάμε για επαγγελματικά δικαιώματα ως μηχανικών και μόνο. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Η ανέγερση κατοικίας είναι αρμοδιότητα του Πολιτικού Μηχανικού. Δεν έχει σχέση ούτε με ναυπηγό, ούτε με μηχανολόγο, ούτε και με ηλεκτρολόγο μηχανικό.
Δηλαδή, μισό λεπτό γιατί κάτι δεν κατάλαβα: μπορεί ο ναυπηγός να δουλέψει σαν καθηγητής πληροφορικής ;
σε ΙΕΚ ναι, εαν δεν έχουν υποψήφιους πληροφορικάριους για να διδάξουν αφού κάνουν μαθήματα πληροφορικής
Σε ΙΕΚ μπορεί να διδάξει ο οποιοσδήποτε , αφού δεν γίνεται κάποιος έλεγχος, μιλάω για τα γυμνάσια-λύκεια, ή ακόμη και κάτι κουλά ΚΕΚ κλπ κλπ
όντως τα ΚΕΚ είναι γτπ, είχα παρακολουθήσει ένα σεμινάριο πέρυσι το καλοκαίρι, και δεν έμαθα κάτι καινούριο, μόνο τα λεφτά ήταν καλά.Στη δευτεροβάθμια (Γυμνάσια-Λύκεια) οι Ναυπηγοί είναι δυσεύρετοι όπως και οι Μηχανολόγοι, πέρνουν 7 το χρόνο.
http://www.aspete.gr/eppaik/pinakes_eppaik_2008.doc -
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
Δηλαδή για να καταλάβω κάτι...
ο ναυπηγός έχει άδεια να χτίσει 2όροφο σπίτι?Για τον ναυπηγό δεν ξέρω αλλά ο τοπογράφος έχει.
-
Και ο ηλεκτρολόγος έχει...
-
έτσι ξέρω και εγώ...
για τον ναυπηγό δεν ξέρω...
Περί Σπουδών