-
Έχοντας οδηγήσει το συγκεκριμένο αυτοκινητο με ενοικίαση (έκανα κάπου 500χλμ. και ήταν σχετικά κακομεταχειρισμένο) και κάτοχος του xtrail (δεν είναι αντιστοιχης κατηγορίας) έχω να πω τα εξής:
α)Αρκετά καλό σε γρήγορες ταχύτητες, χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή λόγω του μεγέθους και του σχήματος, σε πλευρικούς όλα τα τζιποειδή έχουν σχετικό πρόβλημα
β) Αρκετό θορυβο σε ταχύτητες πάνω από τα 100 και ίσως σε πολύωρα ταξίδια κουράζει
γ) Οι χώροι είναι εκπληκτικά μικροί !!! αλλά για 2 άτομα με την λύση που αναφέρθηκε ίσως σου κάνει
δ) Εκτός δρόμου σαφώς πολύ καλό, δεν προβληματίζει, αλλά σε εγκαρσιες ανωμαλίες χάλια... περνώντας συνηθισμένος από το xtrail από μερικά τέτοια ένοιωσα πολύ άσχημα. Ισως με αλλαγή αναρτησεων ελατηρίων βελτιώνεται.
ε) Το Niva μάλλον είναι μεγαλύτερο σε χώρους, ίσως το νοίωσεις πιο στιβαρό στον δρόμο (ήμουν κάτοχος Lada το 'κουτί' και το samara) αλλά από προβλήματα που ακούω (περισσότερο τα ηλεκτρικά και άλλα χαζά) δεν θα στο πρότεινα.
Αν σκεφτεσαι για αυτοκίνητα με κοντες και σε αυτή την τιμή αυτά τα δύο παίζουν. Αν οι ανάγκες σου για χώρους ειναι μεγαλύτερες από 2 άτομα δες και άλλα αλλά πολύ ακριβότερα.
Πάντως δεν θα πρότεινα κανένα από τα δύο σαν βασικό και μοναδικό αυτοκίνητο για μια οικογένεια (αν είναι θέμα χρημάτων τότε νομίζω πως το Νιβα θα ικανοποιουσε περισσότερο). -
Δεν θα ήθελα να δώσω περισσότερα από όσα κοστίζει το Τζίμνυ (ή το Νίβα, μια και τό έφερε η κουβέντα) για κάτι μεγαλύτερο γιατί μετά θα το λυπάμαι υπερβολικά για εκτός δρόμου και μάλλον θα το 'φάει' η άσφαλτος. Όχι ότι σκοπεύω να κατεβαίνω σκάλες, αλλά που ξέρεις τι θα βρεις σε μια καλή διαδρομή στη φύση....
-
Πίστεψέ με με τα 5.5 εκ που θα δώσεις θα το λυπάσαι και αυτό...δεν είναι Samurai! Με το παραμικρό τα πλαστικά γεμίζουν γρατζουνιές...όταν μετά την βόλτα σου το πλύνεις και δείς τ'αποτελέσματα και το 'κουστούμι' της επισκευής θα με θυμηθείς εκτός αν έχεις γερό στομάχι και δεν στενοχωριέσαι να το βλέπεις σε τέτοια κατάσταση Θα σου πρότεινα καλύτερα ένα μεταχειρισμένο Samurai σαν δεύτερο αυτοκίνητο για τις βόλτες σου στο βουνό.
P.S. Στην δική μου έκδοση Special Edition με τον Airbag συνοδηγού το ντουλαπάκι δεν τρίζει καθόλου.Το μόνο ενοχλητικό ήταν όταν έπεφτε σε σαμαράκια ο πίσω άξονας 'απογειωνόταν' με αποτέλεσμα το χαρτονένιο
καλυματάκι κάτω απο την μοκέτα στον χώρο αποσκευών(που κρύβει τα εργαλεία και τον γρύλο) να κτυπάει.Το στήριξα όμως με δεματικά και λύθηκε το πρόβλημα. -
Ο χρήστης mitrop έγραψε:
eixa ena jinmy to 2000 alla pigenondas mia mera sparti glistrisa kai ntoubarisa isos eprepe logo psili broxis na eixa bali tetrakinisi pera apo afto den eixa allo provlima alla kati mou lei oti den einai entaxi stis strofes
oute gia taxidia kani
kalitera na dosis kati parapano kai na paris kati allo
to exo di se offroad diadromi kai pai kala alla mono gia afto to pernis??Θα σε παρακαλούσα να γράφεις Ελληνικά και όχι Greekenglish.
Σε ευχαριστώ
-
den exo antirisi na grafo sthn glossa mas alla akomh prospatho na valo ta fonts sta win xp
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
eixa ena jinmy to 2000 alla pigenondas mia mera sparti glistrisa kai ntoubarisa isos eprepe logo psili broxis na eixa bali tetrakinisi pera apo afto den eixa allo provlima alla kati mou lei oti den einai entaxi stis strofes
oute gia taxidia kani
kalitera na dosis kati parapano kai na paris kati allo
to exo di se offroad diadromi kai pai kala alla mono gia afto to pernis??Θα σε παρακαλούσα να γράφεις Ελληνικά και όχι Greekenglish.
Σε ευχαριστώ
-
Μετά το χθεσινό trail ride οπου το Jimny έδωσε ρεσιτάλ σου προτείνω να το πάρεις με κλειστά μάτια, είναι δασ βεστ
-
Μόλις έμαθα την τιμή για το 'μαξιλαράκι' του καθίσματος του οδηγού(όχι την πλάτη).Εχει ένα μικρό σκίσιμο απο το κατσαβίδι κάποιου αδέξιου μάστορα....είναι 300 ευρώ!! Αν χαλάσει όλο το κάθισμα πάμε στα 1600 ευρώ...είπατε τίποτα??
-
Μόλις έμαθα την τιμή για το 'μαξιλαράκι' του καθίσματος του οδηγού(όχι την πλάτη).Εχει ένα μικρό σκίσιμο απο το κατσαβίδι κάποιου αδέξιου μάστορα....είναι 300 ευρώ!! Αν χαλάσει όλο το κάθισμα πάμε στα 1600 ευρώ...είπατε τίποτα??
-
Το jimmy είναι το καλύτερο όχι μόνο στην κατηγόρια του αλλά μπορεί να παίξει και με αλλά πολλή ακριβότερα . ένα λαστιχάκι για χώμα και μια αναρτησουλα και άστο καλύτερα , παπάδες το αμάξι .
-
Το εχω το τζιμνακι απο το τελος του 2000. Εβγαλε εκδρομες σε βουνο/χιονι
χωρις να διαμαρτυρηθει (με μαμισια λαστιχα και αλυσιδες για χιονι!). Μεχρι και απο Θεσ/νικη- Κεφαλονια-Θεσ/νικη με δυο ατομα τιγκα στη βαλιτσα/καρεκλες κτλ και ανοικτο aircondition μας πηγε. Για δυο ατομα δεν το συζηταω... βολευονται καλα. Η καταναλωση αυξανεται δραματικα μετα τα 120χλμ/ωρα. Καποια προβληματα που εβγαλε (πισω αξονας, φλασιερα, πλαφονιερα χωρις ιδιαιτερη ταλαιπωρια), αλλαχτηκανε μεσα στην εγγυηση. Βεβαια αν δεν ηταν μεσα στην εγγυηση απο οτι ακουσα ειναι πανακριβα. Γενικως η suzuki ειναι καπως ακριβη. Οσο για τους τριγμους... ε... λιγα πραγματα, τιποτα το ιδιαιτερο. Οσο για εναν φιλο που ειπε κατι για τις γρατσουνιες, εχει απολυτο δικιο... ειναι πολυ ευαισθητο το χρωμα του. Αλλα σε γενικες γραμμες ειναι πολυ καλο αυτοκινητο. -
Τι ακριβώς σου παρουσίασε στον πίσω άξονα ?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Τι ακριβώς σου παρουσίασε στον πίσω άξονα ?Ειχα ενα σφυριγμα (σαν δυο μεταλλα να τριβονται μαζι) στον αριστερο πισω τροχο (απο 22500χλμ και μετα) μετα απο καθε ταξιδι των 10χιλ. ειδικα το καλοκαιρι και αν ξεπερνουσα τα 90χιλ/ωρα. Αυτο το σφυριγμα σταματουσε αν επεφτε η ταχυτητα στα 40-50χιλ/ωρα. Δεν ρωτησα ακριβως τι προβλημα ειχε...
-
Ο χρήστης gc60 έγραψε:
Τι ακριβώς σου παρουσίασε στον πίσω άξονα ?
Ειχα ενα σφυριγμα (σαν δυο μεταλλα να τριβονται μαζι) στον αριστερο πισω τροχο (απο 22500χλμ και μετα) μετα απο καθε ταξιδι των 10χιλ. ειδικα το καλοκαιρι και αν ξεπερνουσα τα 90χιλ/ωρα. Αυτο το σφυριγμα σταματουσε αν επεφτε η ταχυτητα στα 40-50χιλ/ωρα. Δεν ρωτησα ακριβως τι προβλημα ειχε...
Απλά τα 50χμ είναι η ταχύτητα που πρέπει να κινείται αφού καταναλώσει αστακομακαρονάδα Κεφαλονίτικη!!!
-
Βεβαια αν δεν ηταν μεσα στην εγγυηση απο οτι ακουσα ειναι πανακριβα.
Χωρίς να έχω προσωπική εμπειρία όντως έχω ακούσει από πολλούς ότι τα ανταλλακτικά της Suzuki (και όλων των ιαπώνων κατασκευαστών μάλλον)είναι ακριβά. Εδώ είναι ένας τομέας που υπερτερεί το Νίβα ξεκάθαρα. Πάντως αυτό για το πρόβλημα στον πίσω άξονα του Τζίμνυ είναι η πρώτη φορά που το ακούω. Είχες κινηθεί πολύ εκτός δρόμου;
-
Ο χρήστης cliff έγραψε:
.....
Είχες κινηθεί πολύ εκτός δρόμου;μπα, οχι, και μαλιστα οταν εκανα off road ημουν πολυ προσεκτικος και αργος. Και μην νομιζεις τιποτα αγριο. Πιο πολυ light off road θα ελεγα. Μαλλον θα ετυχε, τι να πω...
-
Ο χρήστης tasos953 έγραψε:
Απλά τα 50χμ είναι η ταχύτητα που πρέπει να κινείται αφού καταναλώσει αστακομακαρονάδα Κεφαλονίτικη!!!
χαχαχα, α, καλο
-
οταν εκανα off road ημουν πολυ προσεκτικος και αργος. Και μην νομιζεις τιποτα αγριο. Πιο πολυ light off road θα ελεγα. Μαλλον θα ετυχε, τι να πω...
Τέλος καλό, όλα καλά
-
Η αλήθεια είναι ότι και εγώ έχω εντοπίσει ένα 'σφυριγματάκι' στο πίσω διαφορικό ανεπαίσθητο βέβαια..κάτι σαν 'light turbo' που εμφανίζεται ανεξαρτήτως σχέσεως στο κιβώτιο στις 2800 - 3500 στροφές του κινητήρα.Οπως με διαβεβαίωσαν είναι ο φυσιολογικός θόρυβος της μετάδοσης...ότι και άν σημαίνει αυτό!
Πάντως τα πλαστικά στο εσωτερικό είναι πολύ 'μάπα' και η εφαρμογή τους...άστο καλύτερα! Ξέρω,ξέρω...δεν αγόρασα Mercedes όπως μου είπε ο αντιπρόσωπος αλλά για 5.7 εκ. περίμενα κάτι καλύτερο. -
Ο χρήστης Michalis έγραψε:
Η αλήθεια είναι ότι και εγώ έχω εντοπίσει ένα 'σφυριγματάκι' στο πίσω διαφορικό ανεπαίσθητο βέβαια..κάτι σαν 'light turbo' που εμφανίζεται ανεξαρτήτως σχέσεως στο κιβώτιο στις 2800 - 3500 στροφές του κινητήρα.Οπως με διαβεβαίωσαν είναι ο φυσιολογικός θόρυβος της μετάδοσης....φιλε μιχαλη δεν ξερω αν στεκει αυτο που σου ειπανε... ενταξει ακουγεται ενας φυσιολογικος θορυβος απο τη μεταδοση αλλα οχι σαν light turbo. Δεν θελω να το παιξω εξυπνος ουτε να υποβαθμισω τους τεχνικους αλλα παρε και μια 2η γνωμη... καλο θα κανει, κακο δεν θα κανει
-
Ευτυχώς και άλλοι μηχανικοί που άκουσαν τον σχετικό θόρυβο απο εξουσιοδοτημένα συνεργεία και μή,υποστηρίζουν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα.Εύχομαι να μήν είναι κάτι σοβαρό,αν όμως είναι καλύτερα να 'βγεί' μέσα στον 1.5 χρόνο εγγύησης που απομένει.
Θα ήθελα την γνώμη σας σε κάτι όχι πολύ σχετικό με το topic αν μου
επιτρέπετε...σκέφτομαι να εγκαταστήσω ένα προφυλακτήρα ARB, τοποθετείται εύκολα? Υπέρ & κατά ? Θα εκτιμούσα τα σχολιά σας.
Suzuki Jimny: Υπέρ και Κατά