Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Accord (2008)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Accord (2008)
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 7 / 9
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    51
    172
    270
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jap-power last edited by

      Οποιος εxει crv μπορει να μας πει κατι παραπανω για το συγκεκριμενο μοτερ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giannis-r last edited by

        Ο χρήστης drdino έγραψε:

        Oποιος θεωρει το σιτροεν καλυτερο απο το accord πολυ απλα δεν ξερει τι του γινεται πολυ απλα , μην ξεχναμε αλλωστε οτι οταν η Honda εβγαζε το συστημα VTi ολοι οι αλλοι πηγαιναν τα καρα τους στον μαστρομητσο με το κολομπαριστικο μουστακι να τους ρυ8μισει τις βαλβιδες με το φιλερακι γιατι κοπαναγανε στο ρελαντι...

        Και η ιστορική αναδρομή αποδεικνύει ότι...;

        οτι τεχνολογικα ο ιαπωνας θα ειναι πιο μπροστα απο τα ντεσεβο,μονο για καμια αναρτηση ειναι για να μιλανε οι γαλλοι και τιποτα αλλο....η λεξη τεχνολογικη ποιοτητα ειναι ανγωστη για το πληθος.

        Υ.Γ ο Jeremy Clarkson στο τευχος μαιου Top Gear ειπε το αυτονοητο οτι μονο η Honda μπορει να σωσει τον πλανητη Γη απο το ενεργειακο προβλημα,με το πετρελαιο κτλπ,με αυτη την πατεντα που βγαλανε οι ιαπωνες με το υδρογονο που υπαρχει στο FCX CLARITY που κινειται κανονικα στην καλιφορνια και απο την εξατμιση βγαζει νερο...ενα αμαξι 100 ΚW (100*1,36=136 HP) ,κινουνται 136 ιπποι με το υδρογονο,οταν ενα νοικοκυριο για ολες τις συσκευες του σπιτιου χρειαζονται περιπου 10 KW για να δουλεψουν,ομορφη η σκεψη του δημοσιογραφου και επισης λεει οτι το υδρογονο βρισκεται σε αφ8ονια εκει εξω...και κλεινει το κειμενο με την εξης ατακα ''οτι το αυτοκινητο ειναι ετοιμο να σωσει τον πλανητη γη για δευτερη φορα....''

        η πρωτη φορα που εσωσε την γη ηταν οταν τα αυτοκινητα αντικατεστησαν τα καρα και τα αλογα που αφηναν ακαθαρσιες στους δρομους και μεταδοτικες ασ8ενειες....

        ολα τα παραπανω τα λεει ο Αγγλος

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ε αφού τα λέει ο Άγγλος έτσι θα είναι....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            highfidelity last edited by

            Mερικές φορές πραγματικά απορώ δηλαδή...

            1. Το υδρογόνο και οι ενεργειακές κυψέλες ΔΕΝ , το τονίζω ξανά , ΔΕΝ είναι πατέντα της Honda. Η Honda, απλά εκμεταλεύεται κάποια κίνητρα της πολιτείας της Καλιφόρνιας για επικοινωνιακούς λόγους, ΝΟΙΚΙΑΖΟΝΤΑΣ μερικά οχήματα με fuel cells σε διασήμους! Τα ΝΟΙΚΙΑΖΕΙ, γιατί στην παρούσα φάση είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ. Τέτοια οχήματα θα μπορούσαν να βγάλουν κι άλλοι κατασκευαστές και λογικά τα επόμενα χρόνια θα βγουν, αλλά όχι για μαζική παραγωγή, θα κοστίζουν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ σε πρώτη φάση...

            2. Τεχνολογική ποιότητα , είναι όρος που αναφέρεται μόνον στα μοτέρ; Τα υπόλοιπα τμήματα του αυτοκινήτου τα έχουμε χεσμένα; Αμφισβήτησε κάποιος την νεωτερικότητα της Honda ; Οχι. Αλλά το να λέμε πως είναι τόοοοοσοοο μπροστά απ' όλους τους άλλους, είναι ...
              Ποιο είναι το πλήθος δηλαδή και ποιοι είναι οι...καλλιεργημένοι που κατανοούν την τεχνολογική ποιότητα;

            3. Και δεν θ'αντέξω ένα σχόλιο ακόμη... Δεν είναι τυχαία η έκφραση πως το μόνον στοιχείο εκεί έξω που συναγωνίζεται σε ποσότητα το Υδρογόνο, είναι η Ηλιθιότητα... Το υδρογόνο βρίσκεται σε αφθονία στο σύμπαν ναι (για την ακρίβεια, είναι μακράν το στοιχείο με μεγαλύτερη συγκέντρωση, κι όποιος δεν με πιστεύει να ρωτήσει και την Honda... ), αλλά αυτό που δεν μας ανελύθει παραπάνω είναι πόσο θα κοστίσει η παρασκευή του υδρογόνου, σε ενέργεια, καυσαέρια, μεταφορά, αποθήκευση κλπ κλπ...
              Αυτό που κάποιοι ξεχνούν, είναι πως για να παρασκευάσεις υδρογόνο, χρειάζεσαι ρεύμα και μάλιστα πολύ και για να παρασκευάσεις ρεύμα, θα καις κάτι άλλο, άντε στην καλύτερη θα παράγεις ενέργεια με πυρηνική σχάση. Μέχρι την πυρηνική σύντηξη, το κόστος παρασκευής υδρογόνου είναι τεράστιο. Συμφέρει περισσότερο να κινείσαι με το ρεύμα κατευθείαν , αντί με υδρογόνο!

            4. Δεν ξέρω αν το αυτοκίνητο θα σώσει τον πλανήτη για δεύτερη φορά. Αν το κάνει πάντως, δεν θα το κάνει η Honda μόνη της!

            Τελευταίο: το τι είναι ικανοί να φτιάξουν οι Γάλλοι , οι Ιάπωνες ή οι Λάπωνες είναι λίγο άσχετο εν τέλει με το θέμα... Εν κατακλείδι, το ζήτημα είναι απλό και δεν έχει σημασία τι πιστεύει ο καθένας από εμάς: το αγοραστικό κοινό , ακόμη και στις ΗΠΑ, ΔΕΝ συγκρίνει το Accord με την 3-series, C-class, A4. Ό,τι και να θέλουν να περάσουν οι marketiers , τα γραφεία τύπου , οι Hondisti και δεν ξέρω κι εγώ ποιος άλλος.
            Βέβαια, αν κάποιος πιστεύει πως είναι το καλύτερο, εξαιρετικό, απίστευτο, ασύγκριτο κλπ κλπ , ας το κάνει. Απλά αν το δηλώνει δημοσίως, ας ετοιμαστεί και για κάποιον αντίλογο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              To Accord στην Αμερική είναι ΦΤΗΝΟ αμάξι, αντέχει πολλά χρόνια και έχει καλή αξιοπιστία.

              Υπάρχει (εκεί) η έκδοση V6 coupe και όταν την πάρεις ιδιαίτερα φτωχή, το αμάξι είναι ΕΛΑΦΡΥ, ΠΑΜΦΘΗΝΟ και έχει απίστευτες επιδόσεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Και επίσης υπάρχει το χειροκίνητο Altima που ξεμπαζώνει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Στις ΗΠΑ το συγκεκριμένο Accord πωλείται σαν Acura TSX και συγκρίνεται κανονικά με BMW 3 κλπ. Το αμερικάνικο accord είναι άλλο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giannis-r last edited by

                    [quote='HighFidelity'] αλλά αυτό που δεν μας ανελύθει παραπάνω είναι πόσο θα κοστίσει η παρασκευή του υδρογόνου, σε ενέργεια, καυσαέρια, μεταφορά, αποθήκευση κλπ κλπ...
                    [/img][/url]

                    Το υδρογονο θα το συγκρινεις με το πετρελαιο....ολα εχουν καποια αξια,το υδρογονο παραγει ηλεκτρικη ενεργεια,υδρογονο υπαρχει παντου,οτι και να ειναι ειναι φτηνοτερο απο το πετρελαιο,εκτος με την λογικη σου ανατιμηθει και αυτο.....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      giannis-r last edited by

                      Ο χρήστης leonp έγραψε:
                      To Accord στην Αμερική είναι ΦΤΗΝΟ αμάξι, αντέχει πολλά χρόνια και έχει καλή αξιοπιστία.

                      Λογικο αυτο ,αφου η HONDA ειναι η πρωτη ιαπωνικη εταιρια που ανοιξε εργοστασιο στην αμερικη

                      αν ημουνα αμερικανος θα ειχα το Αcura Integra Type-R....Aλλα ειμαι ελλην και βολευομαι με το ελληνικο ταπερ που για το ελλαντα ειναι μια χαρα....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        highfidelity last edited by

                        Ο χρήστης GIANNIS-R έγραψε:

                        αλλά αυτό που δεν μας ανελύθει παραπάνω είναι πόσο θα κοστίσει η παρασκευή του υδρογόνου, σε ενέργεια, καυσαέρια, μεταφορά, αποθήκευση κλπ κλπ...
                        [/img][/url]

                        Το υδρογονο θα το συγκρινεις με το πετρελαιο....ολα εχουν καποια αξια,το υδρογονο παραγει ηλεκτρικη ενεργεια,υδρογονο υπαρχει παντου,οτι και να ειναι ειναι φτηνοτερο απο το πετρελαιο,εκτος με την λογικη σου ανατιμηθει και αυτο.....

                        Aμα λέω εγώ για τις συγκεντρώσεις των μεγάλων Η του σύμπαντος...

                        Το υδρογόνο υπάρχει ΠΑΝΤΟΥ, αλλά δεν υπάρχει ΠΟΥΘΕΝΑ ελεύθερο! Υπάρχει στο νερό μεν, αλλά όχι μόνο του , έχει ένα υδρογονάκι κι ένα οξυγόνο παρέα και κάνουνε παρτούζα... Ε, επειδή περνάνε πολύ καλά τα 3 τους, ΔΕΝ μπορείς να τα χωρίσεις εύκολα!

                        Μπορεί το νερό να είναι φθηνότερο από το πετρέλαιο, αλλά για να φτάσεις στο υδρογόνο πρέπει να ρίξεις ΠΟΛΥΥΥΥΥ χρήμα για να το διαχωρίσεις! Και το χρήμα θα το μεταφράσεις σε ρεύμα, το οποίο κάπως πρέπει να το παράγεις!

                        Αν ήταν τόσο απλά τα πράγματα, θα είχαν ορμήσει όλοι στο υδρογόνο, η τεχνολογία των ενεργειακών κυψελών σε κανέναν δεν είναι άγνωστη.

                        Όσο για το Acura, δηλαδή το αντίστοιχο Accord στην Αμερική, είναι ένα φθηνό υποκατάστατο των Lexus, BMW, Mercedes, Audi. Όχι πως είναι σε τιμή ευκαιρίας βέβαια, αλλά με το Lexus με ίδιο εξοπλισμό το χωρίζει χάσμα, ενώ τα ίδια και χειρότερα και με τους γερμανούς...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                          Όσο για το Acura, δηλαδή το αντίστοιχο Accord στην Αμερική, είναι ένα φθηνό υποκατάστατο των Lexus, BMW, Mercedes, Audi. Όχι πως είναι σε τιμή ευκαιρίας βέβαια, αλλά με το Lexus με ίδιο εξοπλισμό το χωρίζει χάσμα, ενώ τα ίδια και χειρότερα και με τους γερμανούς...

                          Δεν ισχύει αυτό που λες, δες πχ τιμές ενδεικτικά:

                          http://autos.yahoo.com/newcars/comparis ... rid2=23304' target='_blank

                          Το TSX έχει καλύτερο εξοπλισμό από το ευρωπαϊκό Accord βέβαια και ίσως καλύτερα υλικά στο εσωτερικό, ενώ έχει και καλύτερο after sales.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            highfidelity last edited by

                            Ο χρήστης IKE έγραψε:

                            Όσο για το Acura, δηλαδή το αντίστοιχο Accord στην Αμερική, είναι ένα φθηνό υποκατάστατο των Lexus, BMW, Mercedes, Audi. Όχι πως είναι σε τιμή ευκαιρίας βέβαια, αλλά με το Lexus με ίδιο εξοπλισμό το χωρίζει χάσμα, ενώ τα ίδια και χειρότερα και με τους γερμανούς...

                            Δεν ισχύει αυτό που λες, δες πχ τιμές ενδεικτικά:

                            http://autos.yahoo.com/newcars/comparis ... rid2=23304' target='_blank' target='_blank

                            Το TSX έχει καλύτερο εξοπλισμό από το ευρωπαϊκό Accord βέβαια και ίσως καλύτερα υλικά στο εσωτερικό, ενώ έχει και καλύτερο after sales.

                            Μπορεί, τι να σου πω, εγώ διάβασα εντυπώσεις από χρήστες, που έλεγαν πως το Lexus με τον ίδιο εξοπλισμό το ήθελαν, αλλά έβγαινε ακριβότερο, ενώ τα ίδια και ...χειρότερα (λόγω..αξιοπιστίας) ίσχυαν και για τους Γερμανούς.

                            Ακόμη κι έτσι να είναι πάντως, οι πωλήσεις της Acura είχαν κάνει βουτιά πέρυσι, ίσως να....υπερτιμολογούν κι αυτοί !

                            Τέσπα, δεν θα χαλάσουμε τις καρδιές μας, ότι και να γίνεται στην Αμερική, δεν το γνωρίζουμε καλά... Στην Ευρώπη που το γνωρίζουμε, το Accord είναι μακριά από αυτά τα μοντέλα. Καλώς ή κακώς.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Y
                              yiannis2002 last edited by

                              Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                              Στην Ευρώπη που το γνωρίζουμε, το Accord είναι μακριά από αυτά τα μοντέλα. Καλώς ή κακώς.

                              Το προηγούμενο accord πουλησε πολύ καλά στην Ευρώπη. Δεν εχω να παραθέσω αριθμούς αλλά μου έκανε εντύπωση πόσα πολλά έβλεπα στην Ιταλία, στην Ελβετία, στην Ουγγαρία , χωρες που επισκέφτηκα πρόσφατα. Ειδικά στην Ουγγαρία, η Βουδαπέστη είναι γεμάτη accord, βαρέθηκα να τα βλέπω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                highfidelity last edited by

                                Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:

                                Στην Ευρώπη που το γνωρίζουμε, το Accord είναι μακριά από αυτά τα μοντέλα. Καλώς ή κακώς.

                                Το προηγούμενο accord πουλησε πολύ καλά στην Ευρώπη. Δεν εχω να παραθέσω αριθμούς αλλά μου έκανε εντύπωση πόσα πολλά έβλεπα στην Ιταλία, στην Ελβετία, στην Ουγγαρία , χωρες που επισκέφτηκα πρόσφατα. Ειδικά στην Ουγγαρία, η Βουδαπέστη είναι γεμάτη accord, βαρέθηκα να τα βλέπω.

                                Nαι, αλλά η κουβέντα γίνεται αν θα πρέπει να συγκρίνεται με 3-series, C-class, A4 και όχι αν πουλάει καλά ή όχι... Αν είναι premium ή όχι δηλαδή...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Y
                                  yiannis2002 last edited by

                                  Νομιζω ειναι σε αλλη κατηγορία. Ειναι πιο σπόρ, σιγουρα δεν το θεωρω premium το εχω πει και πιο πάνω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christos-dimou last edited by

                                    @ highfidelity

                                    Το υδρογόνο είναι μεταφορέας ενέργειας. Το θέμα είναι αν και κατά πόσον είναι δυνατή η παραγωγή από πράσινες πηγές*. Αλλιώς όπως και τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα μολύνουν πολύ περισσότερο...

                                    • Αν ως πράσινη πηγή ορίσουμε αυτή που μολύνει λίγο ή καθόλου τότε και τα πυρηνικά είναι υποψήφια μορφή για την μαζική παραγωγή. Αν σώνει και καλά θέλουμε μηδενικές εκπομπές τότε η επιστήμη σηκώνει τα χέρια (και τα πόδια) και απλά φεύγουν από τη συζήτηση.....
                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coyote last edited by

                                      Η μπύρα έχει υδρογόνο...

                                      Ας πιούμε μία στην υγειά του ματς που βλέπουμε.....

                                      Accura =Accord Ευρωπαικό περίπου

                                      ΤΟ αμερικάνικο accord ειναι κάτι τεράστια που εχουν οι αστυνομικοί στις ταινίες....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        ernest last edited by

                                        Πρώτη επαφή σήμερα το απόγευμα και δυό σύντομες βόλτες (συνολικά περί τα 20χλμ.). Το αυτοκίνητο είναι ένα 2λιτρο Comfort σε χρώμα Buran Sliver (ασημί).Εντύπωσεις :
                                        Μ΄αρέσει πολύ το design, είναι πολύ πιο όμορφο από οτι στις φωτογραφίες
                                        Είναι μεγάλο, αν και κρύβει το πόσο μεγάλο..Το δυνατό του σημείο το εμπρός μέρος: μακρύ καπό, φαρδύ
                                        αμάξωμα, φουσκωμένοι θόλοι, χαμηλό σχετικά, όταν το κοιτάζεις από μπροστά είναι εντυπωσιακό και όμορφο...
                                        Μέσα τα υλικά σωστά, ποιότητα υπάρχει, για το σχεδιασμό Το ηχοσύστημα θέλει κάποια προσπάθεια...Αυτό που είναι πραγματικά ωραιο είναι ο πίνακας οργάνων
                                        Τα καθίσματα είναι μεγάλα και αναπαυτικά,κάθεσαι χαμηλά, οι χώροι δεν εντυπωσιάζουν, δεν είναι με τίποτα μεγαλύτεροι από το Civic sedan και ο χώρος αποσκευών χωρίς να είναι μικρός, έχει περίεργο σχήμα
                                        Ο λεβιές ταχυτήτων είναι απόλαυση μικροσκοπικός ο ίδιος, μικρές διαδρομές, χαίρεσαι να αλλάζεις!
                                        Το τιμόνι γρήγορο, αλλά όχι ιδιαίτερη πληροφόρηση...
                                        Εκεί που έχει δοθεί βάρος είναι στην ποιότητα κύλισης : εξαιρετική ηχομόνωση, ανάρτηση που δεν ενοχλεί ποτέ, αν και είναι πιο σφιχτή από το προηγούμενο μοντέλο, γενικά δείχνει οτι θα ταξιδεύει αρχοντικά!
                                        Τελευταίο αφήνω το μοτέρ : έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα με τη νέα γενιά R18, R20 και έχω να πω μόνο καλά λόγια.
                                        Τραβάει από χαμηλά, είναι γραμμικό, ακούγεται (όσο αφήνει η ηχομόνωση) ωραία. Δεν είναι 'ξυράφι' όπως ο προηγούμενος, αλλά πιστεύω οτι δίνει στο αυτοκίνητο ελάχιστα χειρότερες επιδόσεις με καλύτερη όμως κατανάλωση (σημεία των καιρών).
                                        Είναι καλό αυτοκίνητο;Χωρίς αμφιβολία!Θα πουλήσει;Στην Ελλάδα όχι!
                                        Θα το πάρουν πάλι λίγοι τυχεροί, άλλοι οπαδοί της μάρκας, άλλοι ίσως γιατί θα κάνουν μια ξεχωριστή, διαφορετική επιλογή...Αυτοί θα σας επιβεβαιώσουν οτι πήραν εξαιρετικό αυτοκίνητο για τα λεφτά
                                        Είναι premium?Θέλει να γίνει premium?Δε θα μπω στην κουβέντα αυτή, δεν έχει τέλος...
                                        Πηγαίνετε, έστω από περιέργια να το δείτε και να το οδηγήσετε!

                                        Opel Crossland X Edition 2020 1.2 130 hp AT6 Nautic Blue

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coyote last edited by

                                          παντως τον προηγουμενο μηνα (μαιο) δεν ειχε ταξινομησεις, ουτε τεστ ντραιβ δε βγαλανε οι σπαγγοι.

                                          Επιπλεον λανσαρισμα δεν εγινε, αρα που να ξερει ο κοσμος για το μοντελο. Απαραδεκτο να εχει ερθει το κορυφαιο σου μοντελο και διαφημιση να μην υπαρχει... Υπνος?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            ernest last edited by

                                            Ο χρήστης coyote έγραψε:
                                            παντως τον προηγουμενο μηνα (μαιο) δεν ειχε ταξινομησεις, ουτε τεστ ντραιβ δε βγαλανε οι σπαγγοι.

                                            Επιπλεον λανσαρισμα δεν εγινε, αρα που να ξερει ο κοσμος για το μοντελο. Απαραδεκτο να εχει ερθει το κορυφαιο σου μοντελο και διαφημιση να μην υπαρχει... Υπνος?

                                            Δυστυχώς έχουν έρθει λίγα αυτοκίνητα...Αυτή τη στιγμή υπάρχουν στο τελωνείο περί τα 20 αυτοκίνητα.
                                            Διαφήμιση έχει γίνει μέχρι τώρα μόνο σε κυριακάτικες εφημερίδες : το αυτοκίνητο εικονίζεται με body kit και 18άρες ζάντες, με φόντο ουρανοξύστες και το σλόγκαν είναι 'Τεχνολογικό πάθος'. Το target group είναι άντρες,
                                            ηλικίας 35-50 κάτι, επιτυχημένοι (sic) και άνετοι οικονομικά, και έτοιμοι να κάνουν μια διαφορετική από τη
                                            στανταρντ επιλογή αυτ/του. Αυτά λέει το marketing
                                            Κατα τ' άλλα, δόθηκαν αυτοκίνητα σε δημοσιογράφους, ανέβηκε και το micro-site.
                                            Για τηλεοπτική διαφήμιση κανένα νέο μέχρι τώρα...

                                            Opel Crossland X Edition 2020 1.2 130 hp AT6 Nautic Blue

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 7 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr