Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ελατήρια και μέτρηση φθοράς...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ελατήρια και μέτρηση φθοράς...
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    31
    5067
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panagopo last edited by

      Έχω ρωτήσει πολλούς μηχανικούς φίλους και μη, μα οι απαντήσεις που πήρα ήταν όσες και οι άνθρωποι που ρώτησα...

      γι'αυτό ρωτάω ξανά μήπως και καταλήξουμε κάπου:

      'Υπάρχει τρόπος ελέγχου της κατάστασης των ελατηρίων σε χαμηλωμένο ή μη αυτοκίνητό; Είναι πραγματικά αθάνατα τα ελατήρια και αν όχι κάθε πότε αλλάζουν προλειπτικά αν δεν μπορούμε να διαπιστώσουμε τη φθορά τους;'

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        panagopo last edited by

        Έχω ρωτήσει πολλούς μηχανικούς φίλους και μη, μα οι απαντήσεις που πήρα ήταν όσες και οι άνθρωποι που ρώτησα...

        γι'αυτό ρωτάω ξανά μήπως και καταλήξουμε κάπου:

        'Υπάρχει τρόπος ελέγχου της κατάστασης των ελατηρίων σε χαμηλωμένο ή μη αυτοκίνητό; Είναι πραγματικά αθάνατα τα ελατήρια και αν όχι κάθε πότε αλλάζουν προλειπτικά αν δεν μπορούμε να διαπιστώσουμε τη φθορά τους;'

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          panagopo last edited by

          Έχω ρωτήσει πολλούς μηχανικούς φίλους και μη, μα οι απαντήσεις που πήρα ήταν όσες και οι άνθρωποι που ρώτησα...

          γι'αυτό ρωτάω ξανά μήπως και καταλήξουμε κάπου:

          'Υπάρχει τρόπος ελέγχου της κατάστασης των ελατηρίων σε χαμηλωμένο ή μη αυτοκίνητό; Είναι πραγματικά αθάνατα τα ελατήρια και αν όχι κάθε πότε αλλάζουν προλειπτικά αν δεν μπορούμε να διαπιστώσουμε τη φθορά τους;'

          1 Reply Last reply Reply Quote 8
          • M
            mkiii last edited by

            αθανατα δε πρεπει να ναι.... Τι στο καλο ελασμα ειναι......
            αλλα ποτε φθειρονται αληθεια????

            κανας αναρτησας ρε παιδιαααα

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • G
              g60 last edited by

              Ο χρήστης mkiii έγραψε:
              αθανατα δε πρεπει να ναι.... Τι στο καλο ελασμα ειναι......
              αλλα ποτε φθειρονται αληθεια????

              κανας αναρτησας ρε παιδιαααα

              [list:23f6alzp]Το πατημα του αυτοκινητου στο........φτερο(ναι μη γελατε) ειναι μια εμπειρικα πρακτικη μεθοδος.Φυσικα ο μηχανικος σου εχει αλλη αντιληψη στην ταλαντωση που θα κανει το αυτοκινητο σου.Παντως δεν αλλαζονται με τη συχνοτητα των αμορτισερ.Τωρα υπαρχει και αμορτισερομετρο, αλλα εκει και καινουρια να ειναι, θα στα βγαλουν off [/list:u:23f6alzp]

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • E
                emmanoyhl last edited by

                Μια καλή πρακτική είναι να μετρήσεις το ύψος τους υπό φορτίο (να μην σηκώσεις το αμάξι δηλαδή) όταν είναι ακόμα καινούργια και να τα ελέγχεις με τον ίδιο τρόπο περιοδικά. Τα ελατήρια πάντα «κάθονται» με την χρήση.
                Δεν υπάρχουν απόλυτα κριτήρια για το πότε είναι άχρηστα. Αυτό πάντα περιλαμβάνει την υποκειμενική άποψη του κάθε μηχανικού αλλά και την αίσθηση που σου δίνει εσένα το αυτοκίνητο που είσαι και ο καθημερινός του χρήστης. Η αχρήστευση των ελατηρίων έρχεται πολύ αργότερα από ότι στα αμορτισέρ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • P
                  panagopo last edited by

                  Η σπείρωση των ελατηρίων γίνεται σήμερα σε κρύα μέταλλα, γεγονός που κάνει τις εταιρίες πώλησης να ισχυρίζονται πως είναι αδύνατο να κάτσουν τα ελατήρια (δεν το πιστεύω και πολύ...), από την άλλη δε νομίζω πως το αμορτισερόμετρο παρέχει πληροφορία για τα ελατήρια (αν ναι ενημέρωσέ μας G60POWER), με βάση αυτά οι περίσσότεροι μηχανικοί προτείνουν αλλαγή κάθε 150.000-200.000 km. Περιμένω προτάσεις, μιας και το θέμα είναι λίγο ρευστό...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • T
                    takinen last edited by

                    Ο χρήστης panagopo έγραψε:
                    με βάση αυτά οι περίσσότεροι μηχανικοί προτείνουν αλλαγή κάθε 150.000-200.000 km.

                    Έτσι είναι...
                    Απίθανο να χρειαστεί πιο πριν αλλαγή.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • M
                      mkiii last edited by

                      Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                      Μια καλή πρακτική είναι να μετρήσεις το ύψος τους υπό φορτίο (να μην σηκώσεις το αμάξι δηλαδή) όταν είναι ακόμα καινούργια και να τα ελέγχεις με τον ίδιο τρόπο περιοδικά. Τα ελατήρια πάντα «κάθονται» με την χρήση.
                      Δεν υπάρχουν απόλυτα κριτήρια για το πότε είναι άχρηστα. Αυτό πάντα περιλαμβάνει την υποκειμενική άποψη του κάθε μηχανικού αλλά και την αίσθηση που σου δίνει εσένα το αυτοκίνητο που είσαι και ο καθημερινός του χρήστης. Η αχρήστευση των ελατηρίων έρχεται πολύ αργότερα από ότι στα αμορτισέρ.

                      φιλος με αναρτηση bilstein και ελατηρια apex, διαπιστωσε (εμφανεστατα) οτι το αμαξι του τελευταια εχει χαμηλωσει πολυ....Αλλα δε ξεραμε αν ειναι θεμα ελατηριων Η'/ΚΑΙ αμορτισερ....
                      στο γκολφ μου (με 155.000χλμ) αλλαξα παλι τα bilstein μου με καινουργια και νομιζω οτι δεν ειναι τοσο σκληρα οσο οταν τα ειχα βαλει τη πρωτη φορα....Μπορει να κανω κ λαθος....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Από τα μέχρι τώρα κατάλαβα ότι τα ελατήρια κουράζονται οπότε και μαλακώνουν και μικραίνουν σε ύψος και χαμηλώνει το αυτοκίνητο. Μερικά που έχουν υποστεί πιο καλή επεξεργασία προβάλλουν μεγαλύτερη αντίσταση στο φαινόμενο αυτό. Όμως εφόσον είναι μέταλλα και περνάνε τα χρόνια και καταπονούνται υφίστανται καταπόνηση η οποία θεωρητικά μπορεί και να οδηγήσει μέχρι και σε σπάσιμο.
                        Το θέμα είναι ότι μαλακώνοντας αλλοιώνεται η συμπεριφορά τους και επηρεάζεται η συνεργασία τους με τα αμορτισέρ.
                        Κατά πόσο και πώς μπορεί να καταλάβει κάποιος ότι κάτι τέτοιο έχει συμβεί προτού να φτάσει σε ακραίο σημείο? Και μάλλον είναι ακόμα πιο δύσκολο αν τα αμορτισέρ είναι καλά? Μήπως πρέπει λοιπόν να αλλάζουμε ελατήρια προληπτικά ή μπορούμε να τα μετράμε κάθε πχ 40.000χλμ? Υπάρχει απλό μετρητήρι (πχ πόση δύναμη χρειαζεται για να συμπιέσεις 2 σπείρες κατά 1 εκατοστό) που να εφαρμόζει χωρίς να απαιτείται αφαίρεση του ελατηρίου?

                        Το ύψος του αυτοκινήτου σε ακινησία δεν έχει σχέση με το αμορτισέρ (εκτός αν είναι ειδικά αμορτισέρ με υποβοήθηση κλπ).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          takinen last edited by

                          Φίλε onyx αποκλείεται να σπάσει ένα ελατήριο όσα χιλιόμετρα και να κάνει!
                          Επίσης γήρανση με μόνο 40.000 χλμ είναι απίθανο να συμβεί!

                          Ο τρόπος με τον οποίο μπορούμε να ελέγξουμε ένα ελατήριο είναι σε βαθμολογημένη πρέσα, όπου ανάλογα με τη δύναμη που ασκούμε μετράμε την μετατόπιση. Θεωρητικά και επειδή σε ελατήρια δρόμου δεν υπάρχουν στοιχεία για την σκληρότητα (δεν τα δίνουν οι εταιρίες) το θεωρητικά καλύτερο είναι τα τα μετρήσουμε στην αρχή και να τα ξαναμετρήσουμε όταν υπάρχουν εμφανή σημάδια κόπωσης...

                          Είναι όμως αδύνατο να υπάρξουν τέτοια σημάδια πριν το αυτοκίνητό μας κάνει πάρα πολλά χιλιόμετρα (~200000) ή έστω έχει τα ίδια ελατήρια λιγότερα από 7-8 χρόνια!
                          Είναι λοιπόν λογική απλά η αντικατάσταση των ελατηρίων κάθε 3 περίπου αλλαγές αμορτισέρ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης takinen έγραψε:
                            Ο τρόπος με τον οποίο μπορούμε να ελέγξουμε ένα ελατήριο είναι σε βαθμολογημένη πρέσα......
                            .......αντικατάσταση των ελατηρίων κάθε 3 περίπου αλλαγές αμορτισέρ.

                            Άψογος και κατατοπιστικότατος!
                            Αυτές οι πρέσες δουλεύουν χωρίς να αφαιρεθούν τα ελατήρια? Γιατί άμα είναι να τα βγάλουμε συμφέρει και να τα αλλάξουμε! Και τις έχουν τις πρέσες οι διάφοροι μάστορες?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              takinen last edited by

                              Δεν πρόκειται για κάποιο 'ειδικό' μηχάνημα, αλλά για μια απλή πρέσα με βαθμονόμηση. Σπάνια τέτοιο εξοπλισμό έχουν συνεργεία αυτοκινήτων.
                              Συνήθως σε μηχανουργεία ή αντίστοιχες βιοτεχνίες.. (οδός Ρετσίνα στον Πειραιά κλπ) ....Εννοείται όμως πως πρέπει να βγεί το ελατήριο!

                              Για να μην βγει το ελατήριο το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό και που μπορεί πιθανόν να μετρήσει τη σκληρότητά του, είναι τα αμορτισερόμετρα στα αντίστοιχα καταστήματα.
                              Δεν είμαι όμως σίγουρος αν μπορούν!
                              Μια ερώτηση πάντως δεν είναι δύσκολο να την κάνει όποιος ενδιαφέρεται.
                              Τα 'fit&go' νομίζω πως κάνουν αμορτισερομέτρηση δωρεάν. Το μέγεθος που μας ενδιαφέρει και πρέπει να ελέγχουμε ως προς τη μεταβολή του στο χρόνο είναι η σκληρότητα (stifness) του ελατηρίου και συνήθως συμβολίζεται με K.

                              (ή C, στη Γερμανική βιβλιογραφία)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • G
                                g60 last edited by

                                Ο χρήστης panagopo έγραψε:
                                Η σπείρωση των ελατηρίων γίνεται σήμερα σε κρύα μέταλλα, γεγονός που κάνει τις εταιρίες πώλησης να ισχυρίζονται πως είναι αδύνατο να κάτσουν τα ελατήρια (δεν το πιστεύω και πολύ...), από την άλλη δε νομίζω πως το αμορτισερόμετρο παρέχει πληροφορία για τα ελατήρια (αν ναι ενημέρωσέ μας G60POWER), με βάση αυτά οι περίσσότεροι μηχανικοί προτείνουν αλλαγή κάθε 150.000-200.000 km. Περιμένω προτάσεις, μιας και το θέμα είναι λίγο ρευστό...

                                [list:4ifuisp7]Ναι σου παρεχει πληροφοριες ταλαντωσης, αλλα δε νομιζω οτι λεει κατι αυτο, η οτι πρεπει να εχουμε οργανο που να μετραει την ταση του ελατηριου.Τα εργοστασιακα ελατηρια, τα εχει αλλαξει κανεις, μετα απο...........1.000.000 km? [/list:u:4ifuisp7][list:4ifuisp7]Ε αλλο τοσο θα αλλαξει και τα χαμηλωματος.Απλα τα χαμηλωμενα μπορει να πεσουν ποιο γρηγορα(αντε να τα αλλαξτε ακομα μια φορα στη ζωη του αυτοκινητου σας) γιατι δεχονται ποιο αποτομα τα φορτια απο τις ανωμακις του δρομου.[/list:u:4ifuisp7]

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • Y
                                  yianniswalker last edited by

                                  Έχω την άποψη ότι διυλίζουμε τον κόνωπα (αν το έγραψα σωστά...)

                                  Εγώ θα το πάρω από άλλη μεριά το θέμα.
                                  Το ελατήριο έχει σαν σκοπό να κρατάει το αυτοκίνητο σε κάποια απόσταση από το έδαφος και να ελέγχει την κίνηση του τροχού (δλδ να τον συγκρατεί από το να κοπανήσει στο θώλο και να τον σπρώχνει προς το έδαφος όταν π.χ κατεβαίνουμε κάποια ανωμαλία τύπου πεζοδρομίου (ελπίζω να με καταλαβαίνετε...).

                                  Συνεπώς αν το αυτοκίνητο βρίσκει σε σημεία που δεν έβρισκε (φορτωμένο κυρίως) ή αν η ανάρτηση τερματίζει συχνά, ή αν ο τροχός ψιλοχάνει επαφή με το δρόμο τότε μπορεί να θέλεις ελατήρια.

                                  Παρενθετικά αναφέρω ότι το αμορτισέρ αναλαμβάνει να ελέγξει την κίνηση του ελατηρίου, δλδ να εμποδίσει την ταλάντωση του τροχού και την απώλεια της επαφής με το δρόμο που αυτή συνεπάγεται.

                                  Εμπειρικά τα ελατήρια αν το αυτοκίνητο δεν φορτώνεται υπερβολικά αντέχουν τουλάχιστον 100000km (μπορεί και πολύ παραπάνω).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • S
                                    servmx last edited by

                                    Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
                                    [list:xp73gmat]Ναι σου παρεχει πληροφοριες ταλαντωσης, αλλα δε νομιζω οτι λεει κατι αυτο, η οτι πρεπει να εχουμε οργανο που να μετραει την ταση του ελατηριου.Τα εργοστασιακα ελατηρια, τα εχει αλλαξει κανεις, μετα απο...........1.000.000 km? [/list:u:xp73gmat][list:xp73gmat]Ε αλλο τοσο θα αλλαξει και τα χαμηλωματος.Απλα τα χαμηλωμενα μπορει να πεσουν ποιο γρηγορα(αντε να τα αλλαξτε ακομα μια φορα στη ζωη του αυτοκινητου σας) γιατι δεχονται ποιο αποτομα τα φορτια απο τις ανωμακις του δρομου.[/list:u:xp73gmat]

                                    Φίλε Μάκη δεν έχεις άδικο.
                                    Επίσης πιο εύκολο είναι να πάθουν ζημιά τα top mounts παρά το ίδιο το ελατήριο.

                                    Γιάννης

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • G
                                      g60 last edited by

                                      Ο χρήστης servmx έγραψε:

                                      [list:2vgtvm5l]Ναι σου παρεχει πληροφοριες ταλαντωσης, αλλα δε νομιζω οτι λεει κατι αυτο, η οτι πρεπει να εχουμε οργανο που να μετραει την ταση του ελατηριου.Τα εργοστασιακα ελατηρια, τα εχει αλλαξει κανεις, μετα απο...........1.000.000 km? [/list:u:2vgtvm5l][list:2vgtvm5l]Ε αλλο τοσο θα αλλαξει και τα χαμηλωματος.Απλα τα χαμηλωμενα μπορει να πεσουν ποιο γρηγορα(αντε να τα αλλαξτε ακομα μια φορα στη ζωη του αυτοκινητου σας) γιατι δεχονται ποιο αποτομα τα φορτια απο τις ανωμακις του δρομου.[/list:u:2vgtvm5l]

                                      Φίλε Μάκη δεν έχεις άδικο.
                                      Επίσης πιο εύκολο είναι να πάθουν ζημιά τα top mounts παρά το ίδιο το ελατήριο.

                                      Γιάννης

                                      [list:2vgtvm5l]Συμπληρωσες το ποιο βασικο, που παρελειψα [/list:u:2vgtvm5l]

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • V
                                        vlasis_highlander last edited by

                                        Πρακτικα τα ελατηρια ΔΕΝ φθειρονται. Πρωτα θα αλλαξουμε 3 φορες αμορτισερ, 2 φορες σινεμπλοκ, τοπ mounts, ψαλιδια και εαν φορτωνουμε υπερβολικα το αμαξι θα σκεφτουμε αλλαγη ελατηριων στα 300.000

                                        Ναι ναι υπαρχει κοπωση μεταλλου θεωρητικα, αλλα και οταν πεταμε Λονδινο σε αεροπλανο εικοσαετιας υπαρχει κοπωση μεταλλου...

                                        Σημαντικος λογος αλλαγης ελατηριων ειναι η βελτίωση-αυξηση της σκληροτητας που σε συνδιασμο με αναβαθμισμενα αμορτισερ, αντιστρεπτικες και -βασικοτερα- ελαστικα πετυχαινουμε ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ βελτιωση της δυναμικης κατανομης φορτιων, μειωση κλισης και αυξηση προσφυσης.

                                        Ελαχιστος κοσμος γνωριζει οτι σκληροτερα ελατηρια και αμορτισερ βελτιωνουν το φρεναρισμα ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ απο ενα εξωτικο εξαπιστονο κιτ εμπρος φρενων. Το γιατι και πως στο βιβλιο που συντομα θα τελειωσω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • E
                                          emmanoyhl last edited by

                                          Μια σκληρή ανάρτηση δεν είναι πανάκια ιδίως όταν δεν συνεργάζονται σωστά τα αμορτισέρ με τα ελατήρια με αποτέλεσμα στα εκατομμύρια κατσαρώματα των Ελληνικών δρόμων τα λάστιχα να είναι περισσότερο στον αέρα πάρα κολλημένα στην άσφαλτο. Το φρενάρισμα επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες οι οποίοι πρέπει να είναι όλοι σωστοί για αποτελεσματικό φρενάρισμα.
                                          Αν βέβαια με τις δαγκάνες που αναφέρεις περιμένεις θαύματα με αμορτισέρ βάρκα γιαλό και ελαστικά για πέταμα τότε σίγουρα είναι ημίμετρο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • T
                                            takinen last edited by

                                            Ο χρήστης Vlasis_Highlander έγραψε:
                                            Πρακτικα τα ελατηρια ΔΕΝ φθειρονται. Πρωτα θα αλλαξουμε 3 φορες αμορτισερ, 2 φορες σινεμπλοκ, τοπ mounts, ψαλιδια και εαν φορτωνουμε υπερβολικα το αμαξι θα σκεφτουμε αλλαγη ελατηριων στα 300.000

                                            Ναι ναι υπαρχει κοπωση μεταλλου θεωρητικα, αλλα και οταν πεταμε Λονδινο σε αεροπλανο εικοσαετιας υπαρχει κοπωση μεταλλου...

                                            Σημαντικος λογος αλλαγης ελατηριων ειναι η βελτίωση-αυξηση της σκληροτητας που σε συνδιασμο με αναβαθμισμενα αμορτισερ, αντιστρεπτικες και -βασικοτερα- ελαστικα πετυχαινουμε ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ βελτιωση της δυναμικης κατανομης φορτιων, μειωση κλισης και αυξηση προσφυσης.

                                            Ελαχιστος κοσμος γνωριζει οτι σκληροτερα ελατηρια και αμορτισερ βελτιωνουν το φρεναρισμα ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ απο ενα εξωτικο εξαπιστονο κιτ εμπρος φρενων. Το γιατι και πως στο βιβλιο που συντομα θα τελειωσω.

                                            Στα πρώτα που λές συμφωνώ. Το τελευταίο όμως είναι κάπως αόριστο...γιατί δεν λείπει μόνο το γιατί, αλλά το πότε και το πόσο.
                                            Με ποιο τρόπο τέλως πάντων αποδεικνύεις κάτι τέτοιο; χρησιμοποιείς κάποια αναλυτική μοντελλοποίηση;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr