-
Ποιο απο τα δυο θα προτιμούσατε αν θέλατε να δώσετε περιπου 28,000 ευρώ???
Και δεν αναφέρομαι για την Celica των 192 hp αλλά για την ''μικρή'' με τα 143 (εξαλου η ''μεγαλη'' παει αρκετα πιο πάνω).....Το Type R ειναι σιγουρα πιο γρήγορο - ειναι γνωστό- αλλά δεν είναι αυτο μόνο το ζητουμενο...Aπο την άλλη η Celica ειναι κουπε, και σίγουρα πιο εντυπωσιακή.....
Τι θα διαλέγατε αν κρίνατε ''σφαιρικά''??? -
Ποιο απο τα δυο θα προτιμούσατε αν θέλατε να δώσετε περιπου 28,000 ευρώ???
Και δεν αναφέρομαι για την Celica των 192 hp αλλά για την ''μικρή'' με τα 143 (εξαλου η ''μεγαλη'' παει αρκετα πιο πάνω).....Το Type R ειναι σιγουρα πιο γρήγορο - ειναι γνωστό- αλλά δεν είναι αυτο μόνο το ζητουμενο...Aπο την άλλη η Celica ειναι κουπε, και σίγουρα πιο εντυπωσιακή.....
Τι θα διαλέγατε αν κρίνατε ''σφαιρικά''??? -
Ποιο απο τα δυο θα προτιμούσατε αν θέλατε να δώσετε περιπου 28,000 ευρώ???
Και δεν αναφέρομαι για την Celica των 192 hp αλλά για την ''μικρή'' με τα 143 (εξαλου η ''μεγαλη'' παει αρκετα πιο πάνω).....Το Type R ειναι σιγουρα πιο γρήγορο - ειναι γνωστό- αλλά δεν είναι αυτο μόνο το ζητουμενο...Aπο την άλλη η Celica ειναι κουπε, και σίγουρα πιο εντυπωσιακή.....
Τι θα διαλέγατε αν κρίνατε ''σφαιρικά''??? -
Oso gia thn emfanish einai 8ema goustou tou ka8enos.
Oso gia OLA ta alla to CTR einai anotero se OLES ths katigories. Kai se sxesh kai me to TS oxi mono to 140 hp modelo.
-
Τype R με κλειστα ματια!
Αν και γαλλος...πιστευω το Honda ειναι κορυφη στην κατηγορια του! -
Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
Τι θα διαλέγατε αν κρίνατε ''σφαιρικά''???Προσπαθώ για σφαιρικότητα.....
Και τα δύο είναι καλά φτιαγμένα, από καλά σπίτια, με καλές προδιαγραφές και εγγυήσεις!
Περί Civic-R:- Σαφώς και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το Honda είναι σαφώς γρηγορότερο μάλλον πάντα και παντού αλλά είναι και ανάλογα στημένο...
- επίσης μάλλον ομόφωνα είναι όχι όμορφο....
- διαθέτει περισσότερους χώρους για όλους
- σε καθημερινή οδήγηση σε πόλη ίσως είναι κουραστικό (άποψη αγγλικού περιοδικού σε συγκριτικό σχολιασμό για χρήση αυτοκινήτων στην πόλη)
- συμπεριφορά και πολιτική Σαρακάκη
Περί Celica:
- η πολιτική και το κλίμα εμπιστοσύνης που χαρακτηρίζουν τις δραστηριότητες ακόμα και μετά την αγορά της Toyota σε σχέση με τον Σαρακάκη.
- αποτελεί ιδιαίτερο μοντέλο και δεν είναι εκδοση της Corolla
- είναι σαφώς ανώτερο αισθητικά
(τα δύο προηγούμενα προσφέρουν υψηλότερο κοινωνικό status, εντυπωσιασμό και συντελεστή κεφαλογυρίσματος σε άτομα που δεν αποσκοπούν σε κόντρες με πυροβολημένους 18άχρονους!) - είναι πιο ευκολοοδήγητο και πιο άνετο
- ίσως το ότι είναι μακρύτερο μπορεί να είναι μειονέκτημα στην πόλη
- σχετικά περιορισμένοι χώροι
- έχει μερικά χρονάκια στην αγορά, πότε αλλάζει
Υποθέτω ότι έχεις απορρίψει τις άλλες ουκ ολίγες σχετικές επιλογές. Αν όχι μελέτησέ τις μπορεί σου ταιριάζουν.
Προσωπικά θα τα δοκίμαζα και τα δύο αλλά μάλλον δεν θα αγόραζα κανένα! Απορρίπτω το Civic λόγω αισθητικής και φυσιογνωμίας κοινής με απλό μοντέλο και το Celica λόγω παλαιότητας και μικρών χώρων!
(κατά βάθος (όχι πάρα πολύ βάθος) θέλω το RX8....!) -
Δεν τα συγκρίνω καν....Μακράν μπροστά το CTR.
Πολύ καλή η Celica αλλά δεν είναι σαν το άλλο.....αν μιλάγαμε για την TS κάτι πάει και έρχεται αν και το CTR είναι και εκεί πιο μπροστά.
Ως εμφάνιση όντςσ το Celica είναι κουπέ και δείχνει πιο ωραίο....εμένα πάντως και απο εμφάνιση μου αρέσει το CTR(και ας είμαι ο μόνος)
-
προτιμω το CTR
παντως αν βαλεις την celica TS στη μεση προτιμω την TS -
Madness,δεν είσαι ο μόνος!!!Και εγώ,και εγώ!!!
Τώρα για την ερώτηση...θα προτιμούσα Χόντα γιατί νομίζω ότι θα το θυμόμαστε για καιρό και κυρίως επειδή δεν φωνάζει...σε σχέση με τα Μερσεντές,BMW και λοιπά... -
μπορει το χοντα να ειναι ποιο πολεμικο, αλλα οδηγα αν μπορεις το Α3 2.0 να δεις......
νομιζω οτι αξιζει καθε ενα ευρω απο την τιμη του..... -
Θα το προτιμούσα σε 3,2..... όχι 2 λιτρο δεν συγκρίνεται με Type-r.
3,2 βεβαίως!!!!!!
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
μπορει το χοντα να ειναι ποιο πολεμικο, αλλα οδηγα αν μπορεις το Α3 2.0 να δεις......
νομιζω οτι αξιζει καθε ενα ευρω απο την τιμη του.....O άνθρωπος μιλάει για 2 μοντέλα και εσύ του μιλάς για το a3 (ΑΣΧΕΤΟ).
Και μάλιστα για 2 γιαπονέζικα και εσύ του πετάς σφήνα το Γερμανό ,τι δουλειά έχει?Λοιπόν πάρε το CTR ασυζητητί και αβλεπί(εννοώ να μην το δεις όταν θα το πάρεις απ'έξω έτσι που είναι).
Στην τελική όταν θα το ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΤΟ δεν θα το βλέπεις
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
μπορει το χοντα να ειναι ποιο πολεμικο, αλλα οδηγα αν μπορεις το Α3 2.0 να δεις......
νομιζω οτι αξιζει καθε ενα ευρω απο την τιμη του.....Αντρέα όχι! Το Α3 είναι ένα από τα χειρότερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει όσο αναφορά τον τομέα σπορ οδική συμπεριφορά....
Καλοφτιαγμένο ναι, γενικά καλύτερο αυτοκίνητο από το CTR μπορεί (σε άλλα θέματα, κυρίως πολυτέλειας και prestige) αλλά τελείως άσχετα αυτοκίνητα μεταξύ τους.
Στο θέμα μας τώρα.
Η Celica (οδηγικά) είναι πολύ ενδιαφέρον αυτοκίνητο ακόμα και στην έκδοση με τα 140 άλογα. Για την έκδοση με τα 192 δεν το συζητάμε. Να θυμίσω μόνο ότι σε παλιότερο τεύχος των 4Τ, στις 'ειδικές διαδρομές', κατεβαίνοντας τον Χολωμόντα άφησε πίσω, S2000, Fiat Coupe Turbo και ΤΤ 225hp. Θα το κατάφερνε και στην ανάβαση αλλά το έντονο σπινάρισμα 'ψηλά' και η έλλειψη δύναμης 'χαμηλά' δεν την βοήθησαν.
Τελικά το ζήτημα είναι τι ακριβώς θέλουμε να αγοράσουμε. Αν ψάχνουμε την απόλυτη σπορ κατασκευή, το CTR είναι μονόδρομος. Αν μπορούμε να κάνουμε υποχωρήσεις, (κυρίως) στο θέμα των επιδόσεων, επιλέγοντας υψηλότερο prestige και πολυτέλεια τότε Celica.
It's up to you my friend... -
Με λίγα λεφτά παραπάνω καλή λύση θα ήταν και η Alfa Romeo GTV 2.0TS. Ξεχωριστό σχήμα, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, ε στον κινητήρα θα τα χαλάσουμε;;
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Για την έκδοση με τα 192 δεν το συζητάμε. Να θυμίσω μόνο ότι σε παλιότερο τεύχος των 4Τ, στις 'ειδικές διαδρομές', κατεβαίνοντας τον Χολωμόντα άφησε πίσω, S2000,Den etixe na diabaso ena tetio topic. Afto mono mou leei pos oi Test Drivers ton 4T einai asxetoi telios. Kai pos mporese na ekdosh kati tetio kai to 4T. Edo se pistes kai sugkrishs xonoun S2K me to M3.
Oxi ra paidia. prospa8o na eimai antikimenikos. Alla kai ta duo auta autokinito ta exo fai sthn mapa se poles diaforetikes pistes. Den einai dunaton ena Celica na anteksh se epidoshs pou8ena se sxesh me to S2000.
Anagkastikos logo Coupe peuth mesa se skliro antagonismo. To mionektima einai paliotero design. Antagonismos amesos einai autokinita tou tipou Integra, Prelude, Eclipse, BMW 330. Se ola usterh to Celica se sxesh me auta oson afora epidoshs. Ante mono to neo Eclipse mporh na talepori8h apo to Celica alla oxi to paliotero Eclipse.
Tora epidi den erxontai auta ta autokintia Ellada anagkastikos sugkrinete me to CTR kai ante to Huyndai Tiburon (S Coupe) V6. To Hyundai to kseftilizh. Oso gia to CTR??? Gia na kserete to CTR einai akribos idio me to RSX/Integra Type S. Idio Chasis, Idia anartish, Idios kunitiras. Aplos alaksane ta rouxa. To Celica den mporese na ksebgalh to RSX/Integra se kamia katigoria. Sunepos CTR bganh apo pano se mia analogh sugrish me to TS.
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
μπορει το χοντα να ειναι ποιο πολεμικο, αλλα οδηγα αν μπορεις το Α3 2.0 να δεις......
νομιζω οτι αξιζει καθε ενα ευρω απο την τιμη του.....O άνθρωπος μιλάει για 2 μοντέλα και εσύ του μιλάς για το a3 (ΑΣΧΕΤΟ).
Και μάλιστα για 2 γιαπονέζικα και εσύ του πετάς σφήνα το Γερμανό ,τι δουλειά έχει?Λοιπόν πάρε το CTR ασυζητητί και αβλεπί(εννοώ να μην το δεις όταν θα το πάρεις απ'έξω έτσι που είναι).
Στην τελική όταν θα το ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΤΟ δεν θα το βλέπεις
καλα παιδια συγγνωμη.
χωρο εχει ο server της techlink, θα ανοιξω 5-6 νεα τοπικ να πω τη γνωμη μου
για μια πολυ πολυ συγκεκριμενη απαντηση λοιπον (και μη δω κανενα να τολμησει να ξεφυγει) , χαλαρα new type R -
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
Για την έκδοση με τα 192 δεν το συζητάμε. Να θυμίσω μόνο ότι σε παλιότερο τεύχος των 4Τ, στις 'ειδικές διαδρομές', κατεβαίνοντας τον Χολωμόντα άφησε πίσω, S2000,
Den etixe na diabaso ena tetio topic. Afto mono mou leei pos oi Test Drivers ton 4T einai asxetoi telios. Kai pos mporese na ekdosh kati tetio kai to 4T. Edo se pistes kai sugkrishs xonoun S2K me to M3..
Ούτε καί εγώ τό θυμάμαι αυτό τό άρθρο.
meco,σέ ποιό τεύχος ήτανε,μήπως θυμάσαι;
Εκτός αυτού,πάντα είχα τήν εντύπωση ότι τό Τσέλικα δέν στρίβει. -
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
Για την έκδοση με τα 192 δεν το συζητάμε. Να θυμίσω μόνο ότι σε παλιότερο τεύχος των 4Τ, στις 'ειδικές διαδρομές', κατεβαίνοντας τον Χολωμόντα άφησε πίσω, S2000,
Den etixe na diabaso ena tetio topic. Afto mono mou leei pos oi Test Drivers ton 4T einai asxetoi telios. Kai pos mporese na ekdosh kati tetio kai to 4T. Edo se pistes kai sugkrishs xonoun S2K me to M3.
O Xολωμόντας είναι μία διαδρομή με κλειστές στροφές. Κατεβαίνοντάς τη, τη διαφορά έκαναν κυρίως το βάρος και τα φρένα, όπως χαρακτηριστικά έγραψαν οι αρθογράφοι των 4Τ. Το S200 υπέρστρεφε συνέχεια οπότε έμεινε πίσω.
Δεν ισχυρίστηκε κανείς, ότι η Celica είναι γρηγορότερη από το S2000 στην ευθεία. Στη συγκεκριμένη διαδρομή όμως ήταν... -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ούτε καί εγώ τό θυμάμαι αυτό τό άρθρο.
meco,σέ ποιό τεύχος ήτανε,μήπως θυμάσαι;Θα το ψάξω και θα σου/σας πω. Από Δευτέρα όμως...
Εκτός αυτού,πάντα είχα τήν εντύπωση ότι τό Τσέλικα δέν στρίβει.
Μια χαρά στρίβει η Celica. H corolla είναι που έχει πρόβλημα...
-
Ma oute ego isxirizomai gia eu8eia. Gia strofes milao. Kserh pio teuxos htan auto? Hlikrina 8a h8ela na do thn topo8etish ton 4T pano se auth thn sugkrish.
Toyota Celica Vs Honda Type R