-
http://www.in.gr/auto/dokimes/pr_dokime ... 112003.htm
-
http://www.in.gr/auto/dokimes/pr_dokime ... 112003.htm
-
http://www.in.gr/auto/dokimes/pr_dokime ... 112003.htm
-
Πάντως του Κόλιν Τσάπμαν τα κόκκαλα σίγουρα δεν θα τρίζουν, η Lotus πάντα χρησιμοποιούσε εξαρτήματα απο αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής.
-
Πάντως άν αναρωτηθείτε,ποιανού τά...σάλια τρέχουν,μήν ψάχνετε αλλού,ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ!!!
-
Υπήρχε και μια εταιρία που μετέτρεπε Elise (1ης γενιάς) με μηχανή απο Honda Integra type-R, αλλα το κόστος ήτανε πολύ μεγάλο, κόστιζε σχεδόν όσο 2 απλές.
Δεν μπορώ να καταλάβω πάντως τα κολλήματα που έχουν ορισμένοι, γιατί μια Lotus με κινητήρα Toyota είναι 'ιεροσυλία' ? Η Lotus στο παρελθόν έχει φτιάξει δηλαδή καλύτερους κινητήρες απο την Toyota ?
-
Προσωπικά δεν το θεωρώ ιεροσυλία, -υπάρχει και το Speedster - άλλοι έχουν κολλήματα με μάρκες, εταιρείες και χώρες
-
Γιατί να τρίζουν τα κόκαλα του Τσάπμαν????Επειδή το αυτοκίνητο έχει ένα καλύτερο,ισχυρότερο και μακράν πιο αξιόπιστο κινητήρα ή επειδή έχει ένα φυσιολογικό επίπεδο εξοπλισμού που θα το κάνει και πιο επιθυμητό? Σιγά ρε παιδιά για χαλαρώστε λίγο και μην κολλάτε τόσο πολύ σε ανόητους συναισθηματισμούς! Άλλωστε και η Esprit δεν είναι ούτε 'γυμνή' ούτε και τόσο ελαφριά... Για μένα η Elise έγινε απλώς πιο ποθητή!
-
H Lotus με την Toyota έχουν συνεργαστεί ξανά στο παρελθόν. Προϊόν αυτής της συνεργασίας ήταν το πρώτο MR2...
Η Lotus πήρε τότε από την Toyota, τεχνογνωσία πάνω σε θέματα αξιοπιστίας και ποιότητας κατασκευής.Δείτε και αυτό....
http://www.in.gr/auto/dokimes/pr_dokime ... 112003.htm -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Υπήρχε και μια εταιρία που μετέτρεπε Elise (1ης γενιάς) με μηχανή απο Honda Integra type-R, αλλα το κόστος ήτανε πολύ μεγάλο, κόστιζε σχεδόν όσο 2 απλές.Δεν μπορώ να καταλάβω πάντως τα κολλήματα που έχουν ορισμένοι, γιατί μια Lotus με κινητήρα Toyota είναι 'ιεροσυλία' ? Η Lotus στο παρελθόν έχει φτιάξει δηλαδή καλύτερους κινητήρες απο την Toyota ?
Υπαρχει Elise σητν Ελλαδα με μοτερ απο HOnda S2000, με την μετατροπη να εχει μελετηθει και πραγματοποιηθει απο ελληνικα μυαλα και χερια, χωρις να χρησιμοποιουν καποια ετοιμα κιτ που υπαρχουν σε Αγγλια και (κυριως) Αμερικη. . Για την ακριβεια, το αμερικανικο κιτ χρησιμοποιει μοτερ+κιβωτιο απο το S2000, και για να μπει τυο κιβωτιο χρειαζεται να κοπει το σασσι. Η ελληνικη μετζατροπη εχει παντρεψει μοτερ απο S2000 και το κιβωτιο απο την Elise ωστε να μην γινει καμμια μετατροπη στο αμαξωμα. Οπως καταλαβαινετε το αυτοκινητο παει (beep...), γιατι μιλαμε για την πρωτη Elise με τα 680 περιπου κιλα.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Υπήρχε και μια εταιρία που μετέτρεπε Elise (1ης γενιάς) με μηχανή απο Honda Integra type-R, αλλα το κόστος ήτανε πολύ μεγάλο, κόστιζε σχεδόν όσο 2 απλές.Αυτή η εταιρία ήταν η Sun International (http://www.sunspeed.com)
-
Για να δούμε, πόσες φορές η Lotus χρησιμοποίησε κινητήρες και εξαρτήματα από άλλα αυτοκίνητα;
Πάμπολλες.
Η Excel φόραγε κιβώτιο Toyota. Η Esprit κιβώτιο από Citroen CX μέχρι που βάλανε το κιβώτιο του Renault 25. H Elan +2 φόραγε το απαίσιο πεντάρι του Austin Maxi (και φλας στη μούρη από λεωφορείο, ενώ είχε κωλοφάναρα από Alfa Giulia coupe η Jaguar E-Type, ανάλογα με τη χρονολογία).
Και πάει λέγοντας...
-
Απο την άλλη βέβαια η Elan ( η τελευταία η προσθιοκίνητη) έχει τα ίδια φλάς μπροστά με....
την McLaren F1 !!!!!!!!!!!!!!
oh yes
-
Kαι η McLaren F1 είχε πίσω φώτα από πούλμαν της BOVA. Τί σημαίνει αυτό;
-
Η Esprit είχε πίσω φώτα απο Corolla AE86!
-
Αστείο μου φαίνεται που, αφού το έψαξα, διαπίστωσα ότι έχετε όλοι δίκιο...
Ειδικά αυτό με τα φώτα του λεφορείου!!!!
Σε υπεραυτοκίνητο πίσω φώτα από πούλμαν;;;;
Έλεος!!!!! -
Τα BOVA ήτανε (και είναι ίσως) μακράν τα πιο όμορφα πούλμαν.
-
δεν καταλαβαίνω τι κολλήματα είναι αυτά...δεν λες πάλι καλά που δεν παρουσίασε η Τογιότα το MR2 με τον ίδιο κινητήρα!
Ποιος ξέρει τι συμφωνίες θα υπάρχουν κάτω από το τραπέζι και κρατούν την Λότους τεχνητά στην ζωή...τα κόκκαλα του Τσάπμαν θα τρίζουν διότι επί 30 χρόνια οι συνπατριώτες του πιθικίζουν το '7' με τόσο γελοίο τρόπο, που τόσες και τόσες εταιρίες και ακόμα και το επίπεδο παρμπρίζ το διατηρούν εντελώς ολόιδιο!
Αγοράστε το βιβλίο του Ρον Τσάμπιον και** γελάστε **με την καρδιά σας!
Ακόμα και η γιαγιά μου ύστερα από 40 χρόνια θα είχε σκεφτεί κάτι καλύτερο από αυτό το ανεκδιήγητο LOCOST!'Οh darling, I think that serious buffeting under riducilously low speed adds to the character of the car!'
-
1ov. Υπαρχει καλυτερο σχεδιο απο αυτο του 7 για να κρατησεις χαμηλα το βαρος κ να φτια3εις ενα οδηγικο παιχνιδι? 450 κιλα ζυγιζει ενα μεσο Caterham.. Στο 'συγχρονο' Αriel Atom τι εχει αλλα3ει?
2ον. Το παρμπριζ ειναι ε3τρα κ εχεις επιλογη αναμεσα στο επιπεδο τζαμι η ενα μικρο αεροδυναμικο πλαστικο. Δεν κανω πλακα!
3ov. Ποιος ειπε οτι ειναι αργα τα after sevens? Κοιτα τις επιδοσεις του πιο απλου Caterham με τον 1400αρι K της Rover. Δεν σε παω σε R600 κ Megabusa.
4ον. Η Lotus ζει για τον ιδιο λογο που ζουν κ οι TVR, Porsche κτλ. Ε3αιτιας καποιων οδηγων που ειναι λιγο πιο ανησυχοι απο το μεσο ορο.
5ον. Ο κινητηρας που δινει η Τοyota στη Lotus δεν ειναι ο ιδιος που φοραει κ η Celica?
H αλλαγη κινητηρα ηταν απαραιτητη για να μπορεσει να εισαχ8ει η Lotus στην Αμερικη. Αυτο δε με βρισκει συμφωνο αλλα τι να κανουμε... Για να μπορεσει να υπαρχει κ στο μελλον μια κλασσικη εταιρια πρεπει να κανει υποχωρησεις. Καλως η κακως..
ΥΓ: Ο Τσαπμαν δε 8α πρεπε να ειναι υπερηφανος που το σχεδιο του συνεχιζει να υφισταται 30+ χρονια μετα?
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Στο 'συγχρονο' Αriel Atom τι εχει αλλα3ει?η θέση του κινητηρα και η αρχιτεκτονική του πλαισίου
Για να μπορεσει να υπαρχει κ στο μελλον μια κλασσικη εταιρια πρεπει να κανει υποχωρησεις. Καλως η κακως..
Συγγνώμη αλλα είναι υποχόρηση η αντικατάσταση του κινητήρα της Rover απο αυτόν της Toyota?? Μπορείς να μου πείς ενα (1) πράγμα στο οποίο ο κινητήρας της rover είναι καλύτερος απο αυτόν της Toyota ή της honda ???
ΥΓ: Ο Τσαπμαν δε 8α πρεπε να ειναι υπερηφανος που το σχεδιο του συνεχιζει να υφισταται 30+ χρονια μετα?
Ο τσάπμαν ήτανε καινοτόμος μηχανικός, ίσως είναι υπερήφανος για το οτι το δημιούργημά του άντεξε στο πέρασμα του χρόνου (αν και το σχεδίασε για να βγάλει λεφτά και μόνο, δεν ήτανε απο τα εμπνευσμένα του σχέδια) πάντως σίγουρα δεν είναι υπερήφανος για τις εταιρίες που το κλςνοποίησαν, δεν έχουνε προσφέρει και πολλά στην εξέλιξη.Εκτός απο το carbon πλαίσιο της westfield όλα τα άλλα είναι σχεδόν αντίγραφα.
ΥΓ. η μετατροπή με κινητήρα Χόντα νομίζω είχε το μοτέρ του integra type-R Και όχι του S2000, το τελευταίο δεν νομίζω να βολεύει σε εγκάρσια τοποθέτηση.
Kάποιου τα κόκκαλα θα τρίζουν