Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βοήθεια για το δίλημα PEUGEOT ή COROLLA
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Βοήθεια για το δίλημα PEUGEOT ή COROLLA
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    33
    51
    148
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      st037 last edited by

      Το Peugeot XR 1.6 και το Toyota Corolla 1.4 έχουν παραπλήσια τιμή (το 1ο είναι λίγο ακριβότερο κατά 300Ε περίπου)
      Θάθελα τη γνώμη των αναγνωστών άσχετο με την διαφορά κυβισμού αφού από πλευράς τιμής συγκρίνονται.
      Αξίζει να θυσιάσει κανείς τα 200cc και 13 ίππους για την γιαπωνέζα που αισθητικά έιναι πιο κλασσική και μάλλον πιο όμορφη.
      Περιμένω απαντήσεις-προτάσεις και ευχαριστώ για τον κόπο σας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        st037 last edited by

        Το Peugeot XR 1.6 και το Toyota Corolla 1.4 έχουν παραπλήσια τιμή (το 1ο είναι λίγο ακριβότερο κατά 300Ε περίπου)
        Θάθελα τη γνώμη των αναγνωστών άσχετο με την διαφορά κυβισμού αφού από πλευράς τιμής συγκρίνονται.
        Αξίζει να θυσιάσει κανείς τα 200cc και 13 ίππους για την γιαπωνέζα που αισθητικά έιναι πιο κλασσική και μάλλον πιο όμορφη.
        Περιμένω απαντήσεις-προτάσεις και ευχαριστώ για τον κόπο σας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          st037 last edited by

          Το Peugeot XR 1.6 και το Toyota Corolla 1.4 έχουν παραπλήσια τιμή (το 1ο είναι λίγο ακριβότερο κατά 300Ε περίπου)
          Θάθελα τη γνώμη των αναγνωστών άσχετο με την διαφορά κυβισμού αφού από πλευράς τιμής συγκρίνονται.
          Αξίζει να θυσιάσει κανείς τα 200cc και 13 ίππους για την γιαπωνέζα που αισθητικά έιναι πιο κλασσική και μάλλον πιο όμορφη.
          Περιμένω απαντήσεις-προτάσεις και ευχαριστώ για τον κόπο σας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • P
            petros last edited by

            Corolla

            1. Αξιοπιστία Toyota
            2. Ποιότητα Toyota
            3. Ισχυρός κινητήρας
            4. Χαμηλή κατανάλωση
              αλλά και
            5. Κράτημα άλλα'ντ'άλλων
            6. Αλλάζει μοντέλο πιο συχνά από ό,τι αλλάζουμε κάλτσες.
            7. Κόστος αγοράς και σέρβις, α λα Mercedes

            307

            1. 1600 με 110+ άλογα και 15+ ροπή
            2. Χώροι, χώροι, χώροι
            3. Γαλλικό κράτημα (αλλά δεν ενθουσιάζει).
            4. Γαλλικό τιμόνι
            5. To απολύτως φθηνότερο 1600άρι, πλην Κορέας
              αλλά και
            6. Ποιότητα Peugeot
            7. Καπρίτσια αξιοπιστίας (αν και δεν έχει αναφερθεί κάτι σημαντικό) Peugeot.
            8. Μόνο 2 χρόνια εγγύηση
            9. Εμφάνιση... βαν (αν και η γαλλική αισθητική επιμένω ότι είναι αξεπέραστη)

            Διαλέγεις και παιρνεις.
            Προσωπικά 307 με κλειστά μάτια, αλλά εγώ είμαι προκατειλημένος και η άποψή μου δεν μετράει...
            Δεν κοιτάς και Focus 1.6 (έτσι για να φανούμε και λίγο αντικειμενικοί ;))

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dimitrios last edited by

              για το κόστος σερβις επετρεψε μου να διαφωνήσω.
              στο rav4 το πιο ακριβό σέρβις είναι στα 100000 χλμ και δεν κοστίζει πάνω από 300ευρώ. αλλαγή λαδιών κοστίζει γύρω στα 45 ευρω και μέχρι τώρα σε σερβις δεν έχουμε δώσει πάνω από 120 ευρώ.υπόψη ότι το αμάξι κάνει σερβις στην αντιπροσωπεία

              επίσης το μεγκαν είναι πολύ καλό αλλά δεν έχω ιδέα πόσο κοστίζει

              το corolla sedan που έχω οδηγήσει στα 1400 έχει καταπληκτική ποιότητα κατασκευής,μου θύμισε C200 το προηγούμενο μοντέλο και έχει καλό γκάζι.το 307 έχει πιο καλούς χώρους και έχει πιο πολύ δύναμη αλλα και ροπή.όμως είτε 1400 είτε 1600 όταν βάζεις το α/c και τα δύο πέφτουν πολύ.

              τέλος να σημειώσω ότι η toyota δεν έχει 6 χρόνια εγγύηση αλλά
              3+3 χρόνια όπου στα πρώτα 3 καλύπτονται τα πάντα αλλα στα επόμενα 3 μόνο τα μηχανικά και τα ηλεκτρικά.γενικά τώρα τελευταία η Τοyota έχει σφίξει πολύ και δεν κάνει τόσο εύκολα αλλαγές σε ελλατωματικά προιόντα ειδικά αν το αυτοκίνητο είναι άνω των 3 χρόνων

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                madness last edited by

                Διάλεξε όποιο σου αρέσει πιο πολύ!!!

                Όσο για το σέρβις στην Toyota είναι πολύ φθηνό......

                Λαδια 45 €

                σέρβις στα 30.000Κμ ειναι κοντά στα 110€
                μόνο στα 100.000κμ που θέλει κάποιο έλεγχο φτάνει τα 250€

                Οι παραπάνω τιμές είναι τιμές αντιπροσωπείας και για Corolla VVti 1600

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  kpsig moderator last edited by

                  Τα έχω οδηγήσει και τα δύο.

                  Χωρίς καμία περιστροφή 307 1.6. Είναι παντού από αρκετά έως σημαντικά καλύτερο, εκτός από το ότι εξαιτίας του δίαυλου που έχει στα ηλεκτρικά, όλα γίνονται με κάποια καθυστέρηση (κόρνα, σινιάλα φώτων).

                  Και την καραμέλα με την αξιοπιστία-ποιότητα μην την πολυμασάτε...
                  Η νέα κορόλλα πρέπει να είναι το πιο υπερτιμημένο και αδίκως διαφημισμένο σύγχρονο αυτοκίνητο...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • M
                    madness last edited by

                    Δεν διαφωνώ οτι όντως η corolla απο6τελεί ένα απο τα πιο υπερτιμημένα αυτοκίνητα στην αγορά.....

                    Προσωπικά μου είναι λίγο αδιάφορη....

                    Απλά σου προτείνω να αγοράσεις οτι σου αρέσει εσένα και να μην συμβιβαστεείς με λύσεις του στύλ είναι πιο αξιόπιστο κ.τ.λ

                    Στην εποχή μας το 90% των αυτοκινήτων είναι αξιόπιστα και πολύ καλά!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • S
                      st037 last edited by

                      Ευχαριστώ τους φίλους για τις μέχρι τώρα απόψεις αλλά δύσκολη η επιλογη. Εχω οδηγήσει και τα δύο στην έκδοση των 1600cc σαφώς το Peugeiot είναι πιο καλό στο δρομο (με ουδέτερο στύλ) αλλά δεν ξέρω αν αξίζει αυτή η πολυδιαφημιζόμενη αξιοπιστία της Toyota. Οσο για την αντίστοιχη της Peugeot έχω γνώση δεδομένου ότι έχω από 5ετία ενα 105 1,4 ξκαι μόνο μια λάμπα έχω αλλάξει. Το Megane είναι βλακωδώς ακριβό άσε το πισονό του που είναι περίεργο ώστε σε 3 χρόνια δεν θα βλέπεται (τώρα?). Περιμένω και άλλες απόψεις μήπως βγάλω συμπέρασμα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • G
                        gramacar last edited by

                        O ξάδερφός μου δουλεύει σε σέρβις αντιπροσωπίας peugeot.
                        Παιδιά τα 307 έχουν σοβαρά προβλήματα αξιοπιστίας. Συνεχώς
                        τους πηγαίνουν αυτοκίνητα με προβλήματα στα ηλεκτρικά. Ιδίως
                        εγκέφαλο και πολυ-διακόπτες φώτων. Μερικά έχουν αλλάξει 2 και
                        3 φορές. Βεβαια τα καλύπτει η 2 ετής εγγύηση. Μετά όμως?
                        Ομοίως και τα 206 RC στα οποία η οροφή δουλεύει όποτε θέλει.
                        Το σημαντικότερο όμως είναι ότι τα προβλήματα τελικά δε λύνονται και
                        συνεχίζουν να ταλαιπωρούν τους ιδιοκτήτες. Και δε μιλάμε για 1 και 2 αυτοκίνητα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          dimitrios last edited by

                          φίλε st037 υπάρχει ένα θέμα στο forum δεν θυμάμαι πως ακριβώς λέγεται στο οποίο αναφέρονται όλα τα προβλήματα στα 307.οταν τελειώσει η εγγύηση και συνεχίσει να βγάζει προβλήματα τι θα κάνεις.το 307 που οδήγησα εγώ είναι ενός φίλου και εκτός από τα γνωστά προβλήματα (ζουάν,φλας κ.α) είχε ελλατωματική μπεκιέρα.μια μέρα το αυτοκίνητο έβγαζε τόσο καπνό από την εξάτμιση που νόμιζες ότι είχε πάρει φωτιά. άνοιξαν την μηχανή και είδαν ότι ο ένας κύλινδρος ήταν γεμάτος βενζίνη. να μην τα πολυλογουμε,το παιδί περίμενε 2 εβδομάδες για να έρθει το ανταλλακτικό από Γαλλία και να το του το επισκευάσουνε.2 εβδομάδες έμεινε χωρίς αυτοκίνητο!αυτά τα πράγματα δεν γίνονται στην toyota.εγώ όταν πάω για σέρβις το αυτοκίνητο αν έχω δουλειές τους λέω και μου δίνουν κάποιο αυτοκίνητο και φυσικά σε περίπτωση που το σέρβις σου διαρκεί πάνω από 1 μέρα σου δίνουν αυτοκίνητο για όσο θα διαρκέσει η επισκευή (αν το τρακάρεις ή πρέπει να αλλαχτει κάτι ελαττωματικό)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • P
                            petros last edited by

                            Ωπ, ωπ, ωπ, ωπ...
                            Σαφέστατα και η αξιοπιστία της Peugeot δε βρίσκεται στα επίπεδα της Toyota, αλλά η γενίκευση είναι κακό πράγμα. Καπάκι ραγίζει και στις καλύτερες οικογένειες, ούτε όμως όλα τα μοτέρ των Peugeot σπάνε (τονίζω ότι στα μηχανικά η Peugeot είναι τέρας αξιοπιστίας για Ευρωπαίο κατασκευαστή), ούτε όμως ΚΑΝΕΝΑ Toyota δε ραγίζει κινητήρα λόγω κατασκυεαστικού ελαττώματος.
                            Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα 3+3 χρόνια εγγύησης της Toyota είναι προτιμότερα από τα 2 της Peugeot. Εκτός βέβαια κι αν θέλεις να βάλεις χέρι στα μηχανικά μέρη, καταργώντας ούτως ή άλλως τις εγγυήσεις...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              tazz last edited by

                              φίλε st037, ρίξε μια ματιά στο αντίστοιχο thread, για να πάρεις μια ιδέα για το τι να περιμένεις από το 307. επειδή κι εγώ είμαι προκατειλημμένος, δεν έχει νόημα να κάνω σύγκριση μεταξύ των δύο αυτοκινήτων. απλώς θα σου πω ότι σε αυτή την κατηγορία (μικρομεσαία=βαριά αυτοκίνητα), κυβισμός και ροπή δεν μπορούν να αντικατασταθούν ούτε από ποιότητα κατασκευής, ούτε από 6ετείς εγγυήσεις, γιατί τίποτα από αυτά τα δύο δεν σου προσφέρει ενεργητική ασφάλεια. από κει και πέρα, όντως το 307 έβγαλε προβλήματα στα πρώτα χρόνια παραγωγής του. αν δεν διαβάσεις το θρεντ στα 'τεχνικά θέματα', σου λέω εν τάχει ότι μέσα στον πρώτο χρόνο χρειάστηκε μόνο να αλλάξω διακόπτη φλας (ο οποίος λειτουργεί πλέον άψογα), και ζοάν (το οποίο είναι εκνευριστικό μεν, αλλά όχι και να γίνεται ζήτημα). μηχανικά το αυτοκίνητο δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό (και δεν ξημεροβραδιάζομαι στα συνεργεία), και δεν του φέρομαι με το γάντι. η καθυστέρηση στα ηλεκτρικά, λόγω μούλτιπλεξ, έχει όντως αναφερθεί, αλλά νομίζω ότι αφορά τα παλιά μοντέλα, καθώς στο δικό μου (συναρμολογημένο τέλη του 2002), όλα λειτουργούν άμεσα. αν απέκλεια το 307 από τις επιλογές μου, πάντως, θα στρεφόμουν προς το μεγκάν (1.6 πάντα). άσε που τα χρώματα της κορόλα μου φαίνονται όλα ίδια και βαρετά (αυτό κι αν είναι επιχείρημα, ε; )

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • A
                                adis4gr last edited by

                                το 307 θα παιρνα, η κορολα μου φαινεται αδιαφορη...
                                βεβαια υπαρχει και το μεγκαν τι οποιο θα βλεπεται και σε 10 χρονια...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • K
                                  kpsig moderator last edited by

                                  Ta 307 όντως είχαν προβλήματα αξιοπιστίας αλλά πλέον τα νεότερα τα έχουν ξεπεράσει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • S
                                    st037 last edited by

                                    Θα βρεθώ εντελώς αδιάβαστος αλλά αν μπορούσε κανείς να μου πει λίγα λόγια για τον δίαυλο των ηλεκτρικών του 307 θα ήμουν υπόχρεος.
                                    επειδή οι γνώμες είναι διάφορες ενδιαφέρουν με την σειρά 1. ενεργηυική ασφάλεια (ανάρτηση, φρένα, τιμόνι), 2. άνεση στο ταξίδι (καθίσματα, θόρυβος κλπ) και 3. αξιοπιστία-ποιότητα κατασκευής. Οι χώροι μου είναι αδιάφοροι. Αν θέλετε δώστε μια βαθμολογία στα παραπάνω με άρισυα το 10.
                                    Οσο γιαυτό το τελευταίο πολλοί φίλοι μχηανικοί, οδηγοί αγώνων κλπ έχουν την άποψη ότι η ποιότητα της Toyota είναι αξεπέραστη.
                                    Το δύσκολο είναι ότι δεν είχα ποτέ γιαπονέζικο αυτοκίνητο (μπορεί να θεωρηθώ σωβινιστής ευρωπάιος).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • J
                                      jimded last edited by

                                      εαν η κορολλα ηταν πιο φτηνη θα μπορουσαμε να μιλαμε ,πιστευω πως το πεζο ειναι πιο λογικη επιλογη

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                      • T
                                        tazz last edited by

                                        Ο χρήστης st037 έγραψε:
                                        Θα βρεθώ εντελώς αδιάβαστος αλλά αν μπορούσε κανείς να μου πει λίγα λόγια για τον δίαυλο των ηλεκτρικών του 307 θα ήμουν υπόχρεος.

                                        χωρίς να έχω κάποιες εξειδικευμένες γνώσεις, το μούλτιπλεξ είναι ουσιαστικά ένα σύστημα μέσω του οποίου όλα τα ηλεκτρικά μέρη που αυτοκινήτου μοιράζονται κοινό δίαυλο επικοινωνίας με την ecu, αντί το κάθε μέρος να έχει αποκλειστικά δικό του δίαυλο. τα θετικά αυτού του συστήματος είναι οι μειωμένες καλωδιώσεις και επακόλουθα το μειωμένο βάρος, στα δε αρνητικά συγκαταλέγονται τα 'μπερδέματα' που μπορούν να προκληθούν (βλ. καθυστερήσεις στην απόκριση της κόρνας ή των υαλοκαθαριστήρων π.χ.), καθώς πλέον όλες οι πληροφορίες ταξιδεύουν μέσω του ίδιου 'δρόμου'. αν δεν κάνω λάθος, πριν από την πεζώ το σύστημα είχε πρωτοεμφανιστεί σε μοντέλα της ρενώ (νομίζω στο vel satis). νομίζω ότι το καινούργιο λογισμικό της πεζώ έχει λύσει σε μεγάλο βαθμό τα νηπιακά προβλήματα του μούλτιπλεξ σε 206 και 307.

                                        επειδή οι γνώμες είναι διάφορες ενδιαφέρουν με την σειρά 1. ενεργηυική ασφάλεια (ανάρτηση, φρένα, τιμόνι), 2. άνεση στο ταξίδι (καθίσματα, θόρυβος κλπ) και 3. αξιοπιστία-ποιότητα κατασκευής. Οι χώροι μου είναι αδιάφοροι. Αν θέλετε δώστε μια βαθμολογία στα παραπάνω με άρισυα το 10.
                                        Οσο γιαυτό το τελευταίο πολλοί φίλοι μχηανικοί, οδηγοί αγώνων κλπ έχουν την άποψη ότι η ποιότητα της Toyota είναι αξεπέραστη.
                                        Το δύσκολο είναι ότι δεν είχα ποτέ γιαπονέζικο αυτοκίνητο (μπορεί να θεωρηθώ σωβινιστής ευρωπάιος).

                                        δυστυχώς δεν έχω 'ζήσει' την κορόλα, άσε που μια τέτοιου είδους βαθμολόγηση είναι δύσκολη (ποιο είναι το 10, για παράδειγμα; το τιμόνι της Μ3 ή του ραλί; ) τα όποια συμπεράσματα και συγκρίσεις προέρχονται από μια 20λεπτη χαλαρή βόλτα με 1400άρα κορόλα και από μερικές χιλιάδες χλμ με το 307, επομένως δεν θα σε αδικήσω αν δεν τα λάβεις καθόλου υπ' όψιν. στους τομείς που σε ενδιαφέρουν πάντως, νομίζω ότι το τιμόνι του 307 είναι μερικές κλάσεις πάνω από της κορόλα, τόσο σε αίσθηση όσο και σε ταχύτητα, το ίδιο και τα καθίσματα. στο 307 προσαρμόζεις τιμόνι και κάθισμα στο σώμα σου, στην κορόλα μάλλον πρέπει να προσαρμόσεις το σώμα σου στη θέση οδήγησης. η πλευρική στήριξη επίσης είναι πολύ καλή για αυτοκίνητο της κατηγορίας στο 307, και ταξιδεύεις άνετα για ώρες χωρίς να προβληματίζεσαι, στο δε στροφιλίκι δε χρειάζεται να κρατιέσαι από το τιμόνι . όσο ανεβαίνουν οι στροφές πάντως, ο θόρυβος από τον κινητήρα γίνεται αισθητός στο πεζώ (δεν το λέω απαραίτητα για κακό αυτό ), αλλά θα ταξιδέψεις άνετα με 140-150 χαω. από κει και πάνω, το αυξημένο ύψος του αυτοκινήτου μου προκαλεί κάποια ανασφάλεια, λόγω ευπάθειας στον πλευρικό άνεμο, οπότε απαιτούνται αυξημένα αντανακλαστικά. αυτό που με ενόχλησε στην κορόλα περισσότερο ήταν το τιμόνι, με την τελείως αποκομμένη αίσθηση, ενώ κάπου διάβασα και για υπερβολικά συχνή ενεργοποίηση του abs. η ποιότητα κατασκευής πάντως είναι υπεράνω κριτικής. παρ' όλα αυτά, μου φαίνονται πάρα πολλά τα χρήματα για 1400 κυβικά, όσο καλή και αν είναι η κατασκευή.

                                        επειδή πάντως προστέθηκε και καινούργιο μέλος στην κατηγορία, για το οποίο όλοι έχουν γράψει καλά λόγια, δε ρίχνεις μια ματιά και προς mazda 3, 1.6; συνδυάζει κάποια από τα στοιχεία που σε ενδιαφέρουν (καλή οδική συμπεριφορά + ιαπωνική αξιοπιστία), σε παραπλήσια τιμή με τα δύο μοντέλα που κοιτάς. αισθητικά με άφησε αδιάφορο, αλλά περί ορέξεως...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • D
                                          dev last edited by

                                          Ως κάτοχος peugeot 307 πρέπει να σου πω ότι δεν είχα κανένα ουσιαστικό πρόβλημα με το αυτοκίνητο και ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος.

                                          Και εγω ήμουν ανάμεσα στα δύο (αν σκευτείς ότι ο πατέρας μου τα τελευταία 15 χρόνια έχει πάρει τρία αυτοκίνητα και ήταν όλα toyota) και διάλεξα το 307 για πολύ απλούς λόγους

                                          1. Τα οδήγησα και τα δύο και μου άρεσε πολύ περισσότερο το 307
                                          2. Χώρους/άνεση
                                          3. Εμφανισιακά μου αρέσει το 307 περισσότερο (κυρίως με την αεροτομή)
                                          4. Τα 1600 κυβικά είναι κάτι που δεν θα ξεχάσεις όταν κάνεις μια προσπέραση...
                                          5. η corolla δεν βγαίνει σε blue electric (blue recife το λέει η peugeot)

                                          Απο εκεί και πέρα αποφάσισα ότι με τα γαλλικά αυτοκίνητα γενικά θα έχω μικροπροβληματάκια που θα μου τα σπάνε (γιατί θα είναι της πλάκας αλλά θα θέλουν συνεργείο...).
                                          Για την ώρα πάντως (20.000χλμ, 1.2χρόνια σχεδόν) δεν μου έχει συμβεί σχεδόν τίποτα...

                                          Τα κλασσικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα 307 (και έχουν συζητηθεί στο forum) είναι

                                          1. Ο διακόπτης του flash όταν επαναφέρεται δεν σταματάει την πορεία του στο κέντρο αλλά συνεχίζει με αποτέλεσμα να ανάβει το αντίθετο flash.
                                          2. Ζουάν. Πρόκειται για ένα εξάρτημα που δεν προκαλεί καμμία βλάβη αν δεν το φτιάξεις. Αλλά ακούγεται ένας ανεπαίσθητος θόρυβος όταν αφήνεις απότομα συμπλέκτη (σαν τσίριγμα παπουτσιού σε παρκέ μπάσκετ). Τώρα λένε στην peugeot ότι το φτιάξανε.

                                          Γενικά τα προβλήματα αυτά τα είχαν κυριώς τα 307 που βγήκαν στην παραγωγή πρίν το 2002.... Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν παρατηρούνται και σε σύγχρονα 307....

                                          Γενικά έχω να πώ ότι κανένας κάτοχος 307 στο forum δεν έχει δηλώσει σοβαρή βλάβη. Μόνο κάτι τέτοια μικροπροβληματάκια.

                                          Γενικά διάλεξε αυτό που σου αρέσει ποιό πολύ και άσε εμάς να λέμε...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • G
                                            geozax last edited by

                                            Ο χρήστης Madness έγραψε:
                                            Διάλεξε όποιο σου αρέσει πιο πολύ!!!

                                            Όσο για το σέρβις στην Toyota είναι πολύ φθηνό......

                                            Λαδια 45 €

                                            σέρβις στα 30.000Κμ ειναι κοντά στα 110€
                                            μόνο στα 100.000κμ που θέλει κάποιο έλεγχο φτάνει τα 250€

                                            Οι παραπάνω τιμές είναι τιμές αντιπροσωπείας και για Corolla VVti 1600

                                            Λαδια σε FOCUS 1.6 στα 22 Ευρω!!!!!!!!!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr