Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 69
    • Best 0
    • Groups 0

    st037

    @st037

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    69
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    st037 Unfollow Follow

    Latest posts made by st037

    • Χωμάτινο Sprint Αμαλιάδας

      ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 1

      Η ΑΟΛΑΠ θα διοργανώσει την 5-6/11/05 το 2ο Σπριντ Αμαλιάδας αγώνα που προσμετράει στο έπαθλο χωμάτινων Σπριντ Κεντρικής και Νοτίου Ελλάδος.
      Ο αγώνας τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Αμαλιάδας και την υποστήριξη του Δ.Δ. Δάφνης.
      Ο αγώνας θα γίνει σε εντελώς νέα διαδρομή μήκους 9 χιλ. στο χωριό Δάφνη (10 χιλ. από Αμαλιάδα) με άριστο οδόστρωμα, τεχνική, σχετικά γρήγορη και ασφαλής και τερματίζει πάλι στο ίδιο χωριό.
      Οι συμμετοχές αρχίζουν από Δευτέρα 24 και λήγουν τη Δευτέρα 31 Οκτωβρίου.
      Τηλέφωνα & Fax Γραμματείας 2621022165 ώρες 17.00΄ έως 22.00΄
      και πρωϊνές ώρες 6932477311 ή 6937114349
      Ο τεχνικός έλεγχος θα γίνει το Σάββατο 5 Νοεμβρίου και ώρες από 15.30΄έως 18.00΄ και ο χώρος διεξαγωγής θα γνωστοποιηθεί με δελτίο πληροφοριών.
      Ο αγώνας θα ξεκινήσει τη Κυριακή 6 Νοεμβρίου 10.30΄
      Υπενθυμίζουμε τους φίλους αγωνιζόμενους ότι οι αναγνωρίσεις της διαδρομής πρέπει να γίνουν σύμφωνα με όσα ισχύουν στους αγώνες ράλλυ, σεβόμενοι τους άλλους οδηγούς – κατοίκους της περιοχής.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      st037
    • RE: Χωμάτινο Sprint Αμαλιάδας

      ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 1

      Η ΑΟΛΑΠ θα διοργανώσει την 5-6/11/05 το 2ο Σπριντ Αμαλιάδας αγώνα που προσμετράει στο έπαθλο χωμάτινων Σπριντ Κεντρικής και Νοτίου Ελλάδος.
      Ο αγώνας τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Αμαλιάδας και την υποστήριξη του Δ.Δ. Δάφνης.
      Ο αγώνας θα γίνει σε εντελώς νέα διαδρομή μήκους 9 χιλ. στο χωριό Δάφνη (10 χιλ. από Αμαλιάδα) με άριστο οδόστρωμα, τεχνική, σχετικά γρήγορη και ασφαλής και τερματίζει πάλι στο ίδιο χωριό.
      Οι συμμετοχές αρχίζουν από Δευτέρα 24 και λήγουν τη Δευτέρα 31 Οκτωβρίου.
      Τηλέφωνα & Fax Γραμματείας 2621022165 ώρες 17.00΄ έως 22.00΄
      και πρωϊνές ώρες 6932477311 ή 6937114349
      Ο τεχνικός έλεγχος θα γίνει το Σάββατο 5 Νοεμβρίου και ώρες από 15.30΄έως 18.00΄ και ο χώρος διεξαγωγής θα γνωστοποιηθεί με δελτίο πληροφοριών.
      Ο αγώνας θα ξεκινήσει τη Κυριακή 6 Νοεμβρίου 10.30΄
      Υπενθυμίζουμε τους φίλους αγωνιζόμενους ότι οι αναγνωρίσεις της διαδρομής πρέπει να γίνουν σύμφωνα με όσα ισχύουν στους αγώνες ράλλυ, σεβόμενοι τους άλλους οδηγούς – κατοίκους της περιοχής.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      st037
    • RE: Ελληνικοι αγωνες και Ραλλυ Ακροπολις.

      Ο χρήστης Longhi έγραψε:

      Καμιά φορά και ο τέλειος πρέπει να επίδεχεται κριτικής!!
      Επανέρχομαι και εξηγούμαι κινδυνεύοντας να παρεξηγηθώ για άλλη μια φορά, αλλά ας είναι.

      Ράλλυ Acropolis vs Ελληνικοί Αγώνες: Στάνταρ 1.

      Τι συγκρίνουμε τώρα την Τσέλση με τον Ατρόμητο Κολοπετινίτσας???
      Σίγουρα το σκορ θα είναι 1. Τα εκατοντάδες εκαντοντάδων χιλιάδες Ε με μερικές δεκάδες από αυτά???? Ας συγκρίνουμε όμοια πράγματα.

      Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω
      Καλημέρα

      Φυσικά, η διαφωνία είναι και λόγος συζήτησης, αλλά δεν εξήγησες για ποιό λόγο διαφωνείς και πάνω σε τι ???
      Μήπως δεν είναι όπως τα γράφω (μήπως ένα Μαύρο ρόδο ή ένα Ολυμπιακό κοστίζει όσο και το Ακρόπολις) ή ότι αυτά τα δυο είναι όμοια ??

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      st037
    • RE: Ελληνικοι αγωνες και Ραλλυ Ακροπολις.

      Ο χρήστης Longhi έγραψε:
      Καμιά φορά και ο τέλειος πρέπει να επίδεχεται κριτικής!!
      Επανέρχομαι και εξηγούμαι κινδυνεύοντας να παρεξηγηθώ για άλλη μια φορά, αλλά ας είναι.

      Ράλλυ Acropolis vs Ελληνικοί Αγώνες: Στάνταρ 1.

      Τι συγκρίνουμε τώρα την Τσέλση με τον Ατρόμητο Κολοπετινίτσας???
      Σίγουρα το σκορ θα είναι 1. Τα εκατοντάδες εκαντοντάδων χιλιάδες Ε με μερικές δεκάδες από αυτά???? Ας συγκρίνουμε όμοια πράγματα.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      st037
    • RE: Προταση κανονισμου Ραλλυ Σπριντ.

      Ο χρήστης platis έγραψε:
      και κατι ακομη που το ΑΠΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ. Οταν για λογους ελλειψης κανονισμων η ανεπαρκειας μετρων ασφαλειας,παθειος καποια ζημια, ΤΟΤΕ θα τρεχεις να καταγγελεις Θεους και Δαιμονες και να ζητας αποζημιωση και ενισχυση απο ΕΛΠΑ,ΣΟΑΑ κ.λ.π.
      Σκληρο ε??? Ε ας κοιταμε και μια σπιθαμη μπροστα Αγωνες κανουμε (εστω και μεταξυ φιλων) δεν παιζουμε ταβλι.

      Σωστά διότι είτε τρέχει κανείς πρωτάθλημα είτε όποιο Σπριντ τις ίδιες πιθανότητες έχει για ατχημα και τους ίδιους κινδύνους.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      st037
    • RE: Προταση κανονισμου Ραλλυ Σπριντ.

      Ο χρήστης poseidon έγραψε:
      Πρέπει να παραδεχτούμε ότι κάποιες από τις προτάσεις του Πλατή είναι σωστές.Όμως μετά από τόσα χρόνια προσπαθειών αναβάθμισης του Πανελλήνιου πρωταθλήματος-σιρκουί-αναβάσεις κτλ. το αποτέλεσμα είναι μόνο γκρίνιες και καλό θα ήταν να αφήσουμε την αναβάθμιση των σπριντ τελευταία.
      Στην Ιταλία υπάρχει μια πολύ φτηνή μορφή σπριντ που ονομάζεται ραλι ρόντο (κυκλικό),όπου μια ειδική διαδρομή επαναλαμβάνεται τέσσερις φορές,με μικρή απλή.Τα έξοδα των διαγωνιζομένων και του οργανωτή είναι μηδαμινά!Ο κόσμος πολύς και χορταίνει αγώνα!!Μπορεί όμως να γίνει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα;Ιδού η απορία!!!!

      Γνωρίζετε σε τι ποσό ανέρχεται το παράβολο συμμετοχής στον παραπάνω αγώνα ? Αν όχι σας λέω ότι είναι 850 Ε περίπου πολύ περισσότερο από το αντίστοιχο του δικού μας πρωταθλήματος που οι αγώνες του έχουν πολλαπλάσια χιλ/τρα και αριθμό ειδικών. Ωραίο να κάνεις ένα ενισχυμένο Σπριντ με τέτοια έσοδα. Και ύστερα λέμε ότι οι Ιταλοί κάνουν καλύτερους αγώνες΄και υπάρχει γκρίνια που σε μας έγινε αύξηση από 420 σε 550 Ε. Θίγουμε άλλα θέματα ίσως αλλά το πρόβλημα είναι γενικό. Το τελευταίο Ολυμπιακό κόστισε περίπου (με προσέγγιση εκατοντάδας) 75.000 €. 69 συμμετοχές επί 550 μας κάνουν 38.000 Ε περίπου. Σε εποχή χωρίς σοβαρούς υποστηρικτές πως λέτε να βρεθούν τα υπόλοιπα μισά χρήματα για να γίνει ο αγώνας?? Οπώς βλέπετε αγαπητοί τα προβλήματα των αγώνων σήμερα είναι πολύπλοκα και σύνθετα. Ολοι έχουν δίκαιο και γκρινιάζουν και σαφώς για τα ελληνικά δεδομένα τα κόστη για τους αγωνιζόμενους είναι πάρα πολλά. Στη πρότασή μας που μοιάζει με του Κου Πλατή δεν υπήρχε αύξηση του παραβόλου παρά την αναβάθμηση των σημερινών Σπριντ για ευνόητους λόγους.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      st037
    • RE: Προταση κανονισμου Ραλλυ Σπριντ.

      Ο χρήστης platis έγραψε:
      Με στοχο την διαδοση των αγωνων Ραλλυ Σπριντ και την ομαλη διεξαγωγη τους, προτεινω την θεσπιση σχετικου κανονισμου.
      Ο κανονισμος αυτος θα εχει σαν βαση τον Γενικο Κανονισμο Ραλλυ με τις
      παρακατω διαφοροποιησεις:
      Α. ΔΙΑΔΡΟΜΗ.

      1. Επαναληψη μιας η δυο ειδικων διαδρομων με ελαχιστο συνολικο μηκος ειδικων τα 25 χιλιομετρα και μεγιστο τα 40 χιλιομετρα, στην κριση του οργανωτη.
      2. Διεξαγωγη ολοκληρου του αγωνα μεσα στην ιδια μερα
      3. Δυνατοτητα υπαρξης υπερειδικης που θα μετραει στον χρονο και το μηκος του αγωνα,παντα την ιδια μερα κι εφ οσον οι συνθηκες της περιοχης το επιτρεπουν.
      4. Μεγιστο συνολικο μηκος του αγωνα (απλες+ειδικες) τα 80 χιλιομετρα.
      5. Δυνατοτητα -και εφ οσον οι συνθηκες το επιτρεπουν- η επιστροφη για τον δευτερο γυρο,να γινεται με αναποδη φορα μεσα απο την ειδικη (π.χ. Ελικωνας). Αναγραφη της λυσης αυτης στον ειδικο κανονισμο.
      6. Διατηρηση ελευθερου χωρου μηκους 1 χιλιομετρου πριν την εκκινηση
        της πρωτης ειδικης για ασφαλη προθερμανση.(Αναφερεται στον Ε.Κ. εφ οσον η εκκινηση του αγωνα συμπιπτει με την εκκινηση της πρωτης Ειδικης Διαδρομης).
        Β. ΩΡΑΡΙΑ. Εκκινηση ανα λεπτο η διλεπτο στην κριση του οργανωτη και αναλογα με τις συνθηκες. Αναγραφεται στον ειδικο κανονισμο. (Το διλεπτο προαγει την ασφαλεια, το λεπτο κραταει τους θεατες και απαιτει περισσοτερους ενδιαμεσους).
        Γ. ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ.
      7. Οι διελευσεις ειναι ελευθερες σε αριθμο, αρκει να τηρειται ο Κ.Ο.Κ. Οι οργανωτες εχουν δικαιωμα να επιτηρουν την διαδρομη και να επιβαλουν ποινες που περιγραφονται στον Γ.Κ.Ραλλυ, σε περιπτωση που διαπιστωνεται επικινδυνη οδηγηση.
      8. Επιτρεπεται η κινηση σε αντιθετη φορα απο αυτην του αγωνα, εφ οσον το εγκρινει ο οργανωτης (αναφερεται υποχρεωτικα στον Ειδικο Κανονισμο).
      9. Για ενα διωρο,πριν,κατα την διαρκεια η μετα τον τεχνικο ελεγχο, θα απαγορευεται η κινηση σε αντιθετη φορα με ευθυνη του οργανωτη, ωστε να διενεργουνται αναγνωρισεις με ταχυτητες εως 80 ΧΜ/ΩΡΑ με ασφαλεια.
        (Αναφερεται η ρυθμιση στον Ειδικο Κανονισμο).
      10. Τα αυτοκινητα αναγνωρισεων ΔΕΝ θα πρεπει να φερουν αγωνιστικο εξοπλισμο και διαφημιστικα αυτοκολητα μεγαλυτερα των 5Χ15 εκατοστων και θα πρεπει να ειναι συμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. ως προς τον εκπεμπομενο θορυβο , ΧΩΡΙΣ να υποκεινται σε αλλο περιορισμο.(Οι ποινες του Γ.Κ.Ρ. ισχυουν σε περιπτωση παραβασης).
        Δ. ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ-SERVICE.
      11. Επιτρεπονται σε ολη την διαρκεια της διαδρομης. Εαν υπαρχουν λογοι να εξαιρεθουν περιοχες, αναφερονται στο Ειδικο Κανονισμο.
      12. Εαν ο οργανωτης επιθυμει να ορισει SERVICE PARK για την διευκολυνση των αγωνιζομενων, μπορει να το κανει, χωρις η παρουσια των αγωνιζομενων εκει να ειναι υποχρεωτικη. Εναλλακτικα και για λογους
        συγκεντρωσης θεατων ,μπορει να δημιουργειται χωρος Service με παραλληλη ανασυγκροτηση μικρης χρονικης διαρκειας, πριν την εκκινηση του β σκελους.
      13. Ο ανεφοδιασμος μονον θα απαγορευεται μεσα στα ορια κατοικημενων περιοχων (πολεις-χωρια).
        Ε.ΕΠΑΘΛΑ.
      14. Περαν των επαθλων κατα κλασεις, απονεμονται επαθλα γενικης καταταξης. (Παρακαλω να μην υπαρξει παρεξηγηση) Ενα αυτοκινητο 2.500
        κυβικων ειναι φυσιολογικο να βρισκεται ψηλα στην γενικη. Οταν ομως ενα 1600 μπαινει αναμεσα στα μεγαλα, πρεπει να μνημονευεται και να βραβευεται εστω χαριν κινητρου. Εξ αλλου ενας αγωνας ειναι, κι αγωνας χωρις γενικο νικητη δεν υπαρχει-Παγκοσμια Πρωτοτυπια).
      15. Καθορισμος αριθμου αγωνων που προσμετρουν στο Πανελληνιο Επαθλο.(6 στα 8,5στα 7,κατ αυτον τον τροπο διατηρειται αμειωτο το ενδιαφερον μεχρι τελους του χρονου και μειωνονται τα εξοδα)
        ΣΤ. ΑΤΥΧΗΜΑ-ΔΙΑΚΟΠΗ-ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ
        1.Ο τροπος αντιμετωπισης τετοιων συμβαντων να αφηνεται στην κριση των οργανωτων,αναλογα με τις συνθηκες, και σχετικα να τηρειται ο κανονισμος Ραλλυ, η αυτος των αναβασεων. Ο Οργανωτης υποχρεουται ν αναφερει στον Ειδικο κανονισμο την μεθοδο που θα ακολουθησει.
      16. Μετα απο καθε διακοπη, πριν τον πρωτο αγωνιζομενο θα πρεπει υποχρεωτικα να διερχεται την διαδρομη πλοηγο αυτοκινητο της οργανωσης
        για την ειδοποιηση των θεατων.
        Χρηστος Πλατης

      Κοινοποιειται στον ΣΟΑΑ

      Κάτι παρόμοιο είχε προτείνει η ΑΟΛΑΠ εγγράφως πέρσι στην ΕΘΕΑ ή έστω κάποια αναμόρφωση του υπάρχοντος κανονισμού των Σπριντ αφού αυτός είναι αρχαίος (όταν πρωτογράφτηκε δεν υπήρχαν ούτε φωτοκύτταρα). Σαφώς ένας μικρός αγώνας τύπου ράλλυ είναι πιο ελκυστικός σε αγωνιζόμενους με μεγαλύτερο ενδιαφέρον ενώ στη σημερινή κατάσταση, αν είναι και μικρή η διαδρομή, είναι μια μ.....α. Ετσι και αλλοιώς κάτι πρέπει να γίνει με τα σπριντ γιατί 8 χωμάτινοι και 8 ασφάλτινοι αγώνες είναι μάλλον μαρτύριο για πολλούς αγωνιζόμενους.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      st037
    • RE: Α/6 ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΕΜΑΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ

      Ο χρήστης Lev έγραψε:

      ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΘΛΗΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘYΝΟΥΣ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ SITE TI ΓINETAI ME THN A/6;
      ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΡΩΤΑΩ; ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΕΩΣ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ. ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ; ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΧΟΡΗΓΟΥΣ.
      ΠΕΙΜΕΝΩ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

      ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΟΥΡΟΣ
      TOYOTA COROLLA AE 111

      Αυτή είναι η προβολή που μας υποσχέθηκαν οι ασχολούμενοι με τα ενδιαφέροντα κοινά πράγματα των αγώνων.
      Μάλλον οι οργανωτές ξέχασαν μιά όλόκληρη κατηγορία, μπορεί πάλι να είχε επιπλέον κόστος και να μην έφταναν τα χρήματα ή μήπως δεν έφτασε το χαρτί του γραφείου τύπου, ή του δημοσιογράφου;
      Αναρωτιέμαι αν αυτοί οι άνθρωποι έχουν καταλάβει ότι αγώνες με ένα ή δύο αυτοκίνητα δεν γίνονται ή ακόμη και με 20 Ν -4. Οι άλλοι τι είναι;
      Όπως λέει και κάποιος άλλος μανούλα δεν μας γέννησε;
      Προσέξτε μήπως σας ξεχάσουμε και εμείς και τότε καταφύγετε κύριοι σε υποπροϊόντα αγώνων αυτοκινήτου αντί σε πραγματικούς αγώνες.
      Χαιρετώ
      Lev

      Μη περιλαμβάνεις τους οργανωτές γιατί δεν εκδίδουν αυτοί περιοδικά. Προφανώς ο grd κάτι τέτοιο εννοιεί αλλά δεν εκφράστηκε πλήρως.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      st037
    • RE: 27o ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΡΑΛΛΥ 26-27 ΜΑΡΤΙΟΥ

      Ο χρήστης kamil έγραψε:
      st037, ήσουν παρών στο ΣΕΧ και γνωρίζεις αν ενημέρωσαν οι κριτές,ποιόν και πότε? απλά απο περιέργεια ρωτάω...

      Οχι στον ΣΕΧ αλλά στη γραμματεία αφού ήμουν αλυτάρχης του αγώνα

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      st037
    • RE: Αναγνωρίσεις

      [quote='platis'quote]
      Είναι ενδιαφέρουσα η Συνταγματική - νομική πλευρά που προσεγγίζεις το θέμα.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      S
      st037
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr