Ο χρήστης platis έγραψε:
Με στοχο την διαδοση των αγωνων Ραλλυ Σπριντ και την ομαλη διεξαγωγη τους, προτεινω την θεσπιση σχετικου κανονισμου.
Ο κανονισμος αυτος θα εχει σαν βαση τον Γενικο Κανονισμο Ραλλυ με τις
παρακατω διαφοροποιησεις:
Α. ΔΙΑΔΡΟΜΗ.
- Επαναληψη μιας η δυο ειδικων διαδρομων με ελαχιστο συνολικο μηκος ειδικων τα 25 χιλιομετρα και μεγιστο τα 40 χιλιομετρα, στην κριση του οργανωτη.
- Διεξαγωγη ολοκληρου του αγωνα μεσα στην ιδια μερα
- Δυνατοτητα υπαρξης υπερειδικης που θα μετραει στον χρονο και το μηκος του αγωνα,παντα την ιδια μερα κι εφ οσον οι συνθηκες της περιοχης το επιτρεπουν.
- Μεγιστο συνολικο μηκος του αγωνα (απλες+ειδικες) τα 80 χιλιομετρα.
- Δυνατοτητα -και εφ οσον οι συνθηκες το επιτρεπουν- η επιστροφη για τον δευτερο γυρο,να γινεται με αναποδη φορα μεσα απο την ειδικη (π.χ. Ελικωνας). Αναγραφη της λυσης αυτης στον ειδικο κανονισμο.
- Διατηρηση ελευθερου χωρου μηκους 1 χιλιομετρου πριν την εκκινηση
της πρωτης ειδικης για ασφαλη προθερμανση.(Αναφερεται στον Ε.Κ. εφ οσον η εκκινηση του αγωνα συμπιπτει με την εκκινηση της πρωτης Ειδικης Διαδρομης).
Β. ΩΡΑΡΙΑ. Εκκινηση ανα λεπτο η διλεπτο στην κριση του οργανωτη και αναλογα με τις συνθηκες. Αναγραφεται στον ειδικο κανονισμο. (Το διλεπτο προαγει την ασφαλεια, το λεπτο κραταει τους θεατες και απαιτει περισσοτερους ενδιαμεσους).
Γ. ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ.
- Οι διελευσεις ειναι ελευθερες σε αριθμο, αρκει να τηρειται ο Κ.Ο.Κ. Οι οργανωτες εχουν δικαιωμα να επιτηρουν την διαδρομη και να επιβαλουν ποινες που περιγραφονται στον Γ.Κ.Ραλλυ, σε περιπτωση που διαπιστωνεται επικινδυνη οδηγηση.
- Επιτρεπεται η κινηση σε αντιθετη φορα απο αυτην του αγωνα, εφ οσον το εγκρινει ο οργανωτης (αναφερεται υποχρεωτικα στον Ειδικο Κανονισμο).
- Για ενα διωρο,πριν,κατα την διαρκεια η μετα τον τεχνικο ελεγχο, θα απαγορευεται η κινηση σε αντιθετη φορα με ευθυνη του οργανωτη, ωστε να διενεργουνται αναγνωρισεις με ταχυτητες εως 80 ΧΜ/ΩΡΑ με ασφαλεια.
(Αναφερεται η ρυθμιση στον Ειδικο Κανονισμο).
- Τα αυτοκινητα αναγνωρισεων ΔΕΝ θα πρεπει να φερουν αγωνιστικο εξοπλισμο και διαφημιστικα αυτοκολητα μεγαλυτερα των 5Χ15 εκατοστων και θα πρεπει να ειναι συμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. ως προς τον εκπεμπομενο θορυβο , ΧΩΡΙΣ να υποκεινται σε αλλο περιορισμο.(Οι ποινες του Γ.Κ.Ρ. ισχυουν σε περιπτωση παραβασης).
Δ. ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ-SERVICE.
- Επιτρεπονται σε ολη την διαρκεια της διαδρομης. Εαν υπαρχουν λογοι να εξαιρεθουν περιοχες, αναφερονται στο Ειδικο Κανονισμο.
- Εαν ο οργανωτης επιθυμει να ορισει SERVICE PARK για την διευκολυνση των αγωνιζομενων, μπορει να το κανει, χωρις η παρουσια των αγωνιζομενων εκει να ειναι υποχρεωτικη. Εναλλακτικα και για λογους
συγκεντρωσης θεατων ,μπορει να δημιουργειται χωρος Service με παραλληλη ανασυγκροτηση μικρης χρονικης διαρκειας, πριν την εκκινηση του β σκελους.
- Ο ανεφοδιασμος μονον θα απαγορευεται μεσα στα ορια κατοικημενων περιοχων (πολεις-χωρια).
Ε.ΕΠΑΘΛΑ.
- Περαν των επαθλων κατα κλασεις, απονεμονται επαθλα γενικης καταταξης. (Παρακαλω να μην υπαρξει παρεξηγηση) Ενα αυτοκινητο 2.500
κυβικων ειναι φυσιολογικο να βρισκεται ψηλα στην γενικη. Οταν ομως ενα 1600 μπαινει αναμεσα στα μεγαλα, πρεπει να μνημονευεται και να βραβευεται εστω χαριν κινητρου. Εξ αλλου ενας αγωνας ειναι, κι αγωνας χωρις γενικο νικητη δεν υπαρχει-Παγκοσμια Πρωτοτυπια).
- Καθορισμος αριθμου αγωνων που προσμετρουν στο Πανελληνιο Επαθλο.(6 στα 8,5στα 7,κατ αυτον τον τροπο διατηρειται αμειωτο το ενδιαφερον μεχρι τελους του χρονου και μειωνονται τα εξοδα)
ΣΤ. ΑΤΥΧΗΜΑ-ΔΙΑΚΟΠΗ-ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ
1.Ο τροπος αντιμετωπισης τετοιων συμβαντων να αφηνεται στην κριση των οργανωτων,αναλογα με τις συνθηκες, και σχετικα να τηρειται ο κανονισμος Ραλλυ, η αυτος των αναβασεων. Ο Οργανωτης υποχρεουται ν αναφερει στον Ειδικο κανονισμο την μεθοδο που θα ακολουθησει.
- Μετα απο καθε διακοπη, πριν τον πρωτο αγωνιζομενο θα πρεπει υποχρεωτικα να διερχεται την διαδρομη πλοηγο αυτοκινητο της οργανωσης
για την ειδοποιηση των θεατων.
Χρηστος Πλατης
Κοινοποιειται στον ΣΟΑΑ
Κάτι παρόμοιο είχε προτείνει η ΑΟΛΑΠ εγγράφως πέρσι στην ΕΘΕΑ ή έστω κάποια αναμόρφωση του υπάρχοντος κανονισμού των Σπριντ αφού αυτός είναι αρχαίος (όταν πρωτογράφτηκε δεν υπήρχαν ούτε φωτοκύτταρα). Σαφώς ένας μικρός αγώνας τύπου ράλλυ είναι πιο ελκυστικός σε αγωνιζόμενους με μεγαλύτερο ενδιαφέρον ενώ στη σημερινή κατάσταση, αν είναι και μικρή η διαδρομή, είναι μια μ.....α. Ετσι και αλλοιώς κάτι πρέπει να γίνει με τα σπριντ γιατί 8 χωμάτινοι και 8 ασφάλτινοι αγώνες είναι μάλλον μαρτύριο για πολλούς αγωνιζόμενους.