Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προταση κανονισμου Ραλλυ Σπριντ.
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Προταση κανονισμου Ραλλυ Σπριντ.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Ελληνικοί Αγώνες
    20
    56
    238
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      st037 last edited by

      Ο χρήστης platis έγραψε:
      Με στοχο την διαδοση των αγωνων Ραλλυ Σπριντ και την ομαλη διεξαγωγη τους, προτεινω την θεσπιση σχετικου κανονισμου.
      Ο κανονισμος αυτος θα εχει σαν βαση τον Γενικο Κανονισμο Ραλλυ με τις
      παρακατω διαφοροποιησεις:
      Α. ΔΙΑΔΡΟΜΗ.

      1. Επαναληψη μιας η δυο ειδικων διαδρομων με ελαχιστο συνολικο μηκος ειδικων τα 25 χιλιομετρα και μεγιστο τα 40 χιλιομετρα, στην κριση του οργανωτη.
      2. Διεξαγωγη ολοκληρου του αγωνα μεσα στην ιδια μερα
      3. Δυνατοτητα υπαρξης υπερειδικης που θα μετραει στον χρονο και το μηκος του αγωνα,παντα την ιδια μερα κι εφ οσον οι συνθηκες της περιοχης το επιτρεπουν.
      4. Μεγιστο συνολικο μηκος του αγωνα (απλες+ειδικες) τα 80 χιλιομετρα.
      5. Δυνατοτητα -και εφ οσον οι συνθηκες το επιτρεπουν- η επιστροφη για τον δευτερο γυρο,να γινεται με αναποδη φορα μεσα απο την ειδικη (π.χ. Ελικωνας). Αναγραφη της λυσης αυτης στον ειδικο κανονισμο.
      6. Διατηρηση ελευθερου χωρου μηκους 1 χιλιομετρου πριν την εκκινηση
        της πρωτης ειδικης για ασφαλη προθερμανση.(Αναφερεται στον Ε.Κ. εφ οσον η εκκινηση του αγωνα συμπιπτει με την εκκινηση της πρωτης Ειδικης Διαδρομης).
        Β. ΩΡΑΡΙΑ. Εκκινηση ανα λεπτο η διλεπτο στην κριση του οργανωτη και αναλογα με τις συνθηκες. Αναγραφεται στον ειδικο κανονισμο. (Το διλεπτο προαγει την ασφαλεια, το λεπτο κραταει τους θεατες και απαιτει περισσοτερους ενδιαμεσους).
        Γ. ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ.
      7. Οι διελευσεις ειναι ελευθερες σε αριθμο, αρκει να τηρειται ο Κ.Ο.Κ. Οι οργανωτες εχουν δικαιωμα να επιτηρουν την διαδρομη και να επιβαλουν ποινες που περιγραφονται στον Γ.Κ.Ραλλυ, σε περιπτωση που διαπιστωνεται επικινδυνη οδηγηση.
      8. Επιτρεπεται η κινηση σε αντιθετη φορα απο αυτην του αγωνα, εφ οσον το εγκρινει ο οργανωτης (αναφερεται υποχρεωτικα στον Ειδικο Κανονισμο).
      9. Για ενα διωρο,πριν,κατα την διαρκεια η μετα τον τεχνικο ελεγχο, θα απαγορευεται η κινηση σε αντιθετη φορα με ευθυνη του οργανωτη, ωστε να διενεργουνται αναγνωρισεις με ταχυτητες εως 80 ΧΜ/ΩΡΑ με ασφαλεια.
        (Αναφερεται η ρυθμιση στον Ειδικο Κανονισμο).
      10. Τα αυτοκινητα αναγνωρισεων ΔΕΝ θα πρεπει να φερουν αγωνιστικο εξοπλισμο και διαφημιστικα αυτοκολητα μεγαλυτερα των 5Χ15 εκατοστων και θα πρεπει να ειναι συμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. ως προς τον εκπεμπομενο θορυβο , ΧΩΡΙΣ να υποκεινται σε αλλο περιορισμο.(Οι ποινες του Γ.Κ.Ρ. ισχυουν σε περιπτωση παραβασης).
        Δ. ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ-SERVICE.
      11. Επιτρεπονται σε ολη την διαρκεια της διαδρομης. Εαν υπαρχουν λογοι να εξαιρεθουν περιοχες, αναφερονται στο Ειδικο Κανονισμο.
      12. Εαν ο οργανωτης επιθυμει να ορισει SERVICE PARK για την διευκολυνση των αγωνιζομενων, μπορει να το κανει, χωρις η παρουσια των αγωνιζομενων εκει να ειναι υποχρεωτικη. Εναλλακτικα και για λογους
        συγκεντρωσης θεατων ,μπορει να δημιουργειται χωρος Service με παραλληλη ανασυγκροτηση μικρης χρονικης διαρκειας, πριν την εκκινηση του β σκελους.
      13. Ο ανεφοδιασμος μονον θα απαγορευεται μεσα στα ορια κατοικημενων περιοχων (πολεις-χωρια).
        Ε.ΕΠΑΘΛΑ.
      14. Περαν των επαθλων κατα κλασεις, απονεμονται επαθλα γενικης καταταξης. (Παρακαλω να μην υπαρξει παρεξηγηση) Ενα αυτοκινητο 2.500
        κυβικων ειναι φυσιολογικο να βρισκεται ψηλα στην γενικη. Οταν ομως ενα 1600 μπαινει αναμεσα στα μεγαλα, πρεπει να μνημονευεται και να βραβευεται εστω χαριν κινητρου. Εξ αλλου ενας αγωνας ειναι, κι αγωνας χωρις γενικο νικητη δεν υπαρχει-Παγκοσμια Πρωτοτυπια).
      15. Καθορισμος αριθμου αγωνων που προσμετρουν στο Πανελληνιο Επαθλο.(6 στα 8,5στα 7,κατ αυτον τον τροπο διατηρειται αμειωτο το ενδιαφερον μεχρι τελους του χρονου και μειωνονται τα εξοδα)
        ΣΤ. ΑΤΥΧΗΜΑ-ΔΙΑΚΟΠΗ-ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ
        1.Ο τροπος αντιμετωπισης τετοιων συμβαντων να αφηνεται στην κριση των οργανωτων,αναλογα με τις συνθηκες, και σχετικα να τηρειται ο κανονισμος Ραλλυ, η αυτος των αναβασεων. Ο Οργανωτης υποχρεουται ν αναφερει στον Ειδικο κανονισμο την μεθοδο που θα ακολουθησει.
      16. Μετα απο καθε διακοπη, πριν τον πρωτο αγωνιζομενο θα πρεπει υποχρεωτικα να διερχεται την διαδρομη πλοηγο αυτοκινητο της οργανωσης
        για την ειδοποιηση των θεατων.
        Χρηστος Πλατης

      Κοινοποιειται στον ΣΟΑΑ

      Κάτι παρόμοιο είχε προτείνει η ΑΟΛΑΠ εγγράφως πέρσι στην ΕΘΕΑ ή έστω κάποια αναμόρφωση του υπάρχοντος κανονισμού των Σπριντ αφού αυτός είναι αρχαίος (όταν πρωτογράφτηκε δεν υπήρχαν ούτε φωτοκύτταρα). Σαφώς ένας μικρός αγώνας τύπου ράλλυ είναι πιο ελκυστικός σε αγωνιζόμενους με μεγαλύτερο ενδιαφέρον ενώ στη σημερινή κατάσταση, αν είναι και μικρή η διαδρομή, είναι μια μ.....α. Ετσι και αλλοιώς κάτι πρέπει να γίνει με τα σπριντ γιατί 8 χωμάτινοι και 8 ασφάλτινοι αγώνες είναι μάλλον μαρτύριο για πολλούς αγωνιζόμενους.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • O
        ola-kala last edited by

        Γιατί Χρίστο μου? γιατί το κάνεις αυτό ?

        Οι σκέψεις σου είναι σωστές και μακάρι να γινόντουσαν πράξη, αλλά ποιός να τα κάνει ?
        Τι θέλεις τώρα ? να τα διαβάσουν οι υπεύθυνοι και να καταστρέψουν και αυτή την μορφή αγώνων ?
        Αφήστε τα ως έχουν, φτηνά και ερασιτεχνικά, μόνο έτσι ξεχασμένα θα παραμείνουν εκτός κυκλώνων από τους άσχετους που κυβερνούν αυτό το χώρο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • N
          nikos_bugsr last edited by

          αποψη μου ειναι οτι τα sprint έχουν ένα δικο τους χαρακτηρα και ισως ένα δικο τους αγωνιστικο κοινο, και ειναι αδικια να τα βλέπουμε σαν πρωταρχικά στάδια πριν την συμμετοχή σε mini rally ή rally.
          Δεν ειμαι απολυτως συμφωνος με το καρνέ.
          Συμφωνω με τον κ. Πλατή στα χιλιομετρα των ειδικών αλλά και στα περισσότερα σημεία που αναφέρει.

          Μπορει να μην έχω συμμετοχή σε sprint, αλλά ειναι ισως η μοναδική μορφή αγώνων που αυτη τη στιγμή θα σκεφτομουν να συμμετάσχω (και το λεω συνειδητά), οχι μονο λογω κοστους, αλλά και λογω χρόνου, κλιματος, και τεχνικών ελευθεριων.

          Καλό ειναι οι κανονισμοι να συντελουν στην διατηρηση/δημιουργία απλών αγώνων.
          Τα rally sprint ανθιζουν στην Ελλάδα. Οι αγωνιζόμενοι ειναι διατεθιμένοι να κανουν κανουν καποιες θυσίες. Και οι θυσίες ειναι ανάλογες του αγώνα, της μορφής, των εξόδων, της αναγνωρισιμότητας του αγώνα και του χορηγου τους (ποιανου?) . Εφ'οσων λοιπον στοντόπο μας τα πραγματα εχουν ως εχουν, ένα μεγάλο μέρος των αγωνιζομενων, επιλέγει να κάνει ανάλογες θυσίες. Νομιζω οτι πρέπει να μείνουν απλοι και προσιτοι αυτου του είδους οι αγώνες, πράγμα το οποίο συντελλεί και στην διαμορφωση ανάλογου κλίματος.

          Ενα απο τα μελανά σημεία των sprint, είναι η διαμορφωση των αποτελεσμάτων σε περίπτωση καποιου απρόοπτου. Αυτό το σημεία θα πρέπει να εξεταστει λιγο περισσότερο, αν και καθε λυση έχει τα προβλήματα της.
          Η ανάποδη φορά που πρότεινε ο κ. Πλατής ειναι μια ωραία ιδέα, ομως θα προκυψει προβλημα στις αναγνωρίσεις, οπου και αυξημένες θα ειναι (πραγμα το οποιο βεβαια δεν ειναι κατι τρομερό) αλλά και πιο επικυνδυνες, αν κρινουμε με τα σημερινά δεδομένα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            apr last edited by

            Ο χρήστης poseidon έγραψε:
            Καλυτερα να αφησετε ησυχα τα σπριντ μιας κ δεν τρεχετε ποτε σε αυτα,οποιος θελει καρνε,χρονους,σερβις παρκ,κ πολλα χιλιομετρα να παει σε μινι ραλυ.κ μονο που τα σκεφτεται καποιος αυτα κ θελει να οργανωσει τα σπριντ με τετοιους κανονισμους απεχει μακραν απο την φιλοσοφια των σπριντ που εχουν διατηρησει ο,τι ερασιτεχνικο κ ρομαντικο εχει απομεινει στους ελληνικους αγωνες.

            ΣΩΣΤΟΣ Ο , ΝΑ ΤΑ ΑΚΟΥΝΕ ΟΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΤΡΟΜΑΡΑΣ , ΚΑΙ ΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ .

            ΑΣ ΜΑΘΟΥΝ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΣΩΣΤΕΣ , ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ , ΠΟΥ ΝΑ ΕΞΗΠΗΡΕΤΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΚΙΑ ,(ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΤΙΣ ΚΟΥΛΟΜΑΡΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΤΕΡΑΤΑ, ΕΧΟΥΜΕ 2005) ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ , ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΤΟ ΠΟΛΥ , ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΑΝ ΙΤΑΛΙΑ , ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΕ ΤΡΙΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ , ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΡΟΥΝ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              platis last edited by

              Οτι πειτε ρε παιδια..... Μπαχαλο ειμασταν,μπαχαλο θα μεινουμε.
              Χριστο,σ αρεσει δε σ αρεσει,καποιοι σκεφτονται διαφορετικα απο σενα.
              Δικαιωμα τους. Δεν κολανε ομως ρετσινιες, δεν σε λενε οπισθοδρομικο της τρομαρας. Σεβονται την αποψη σου,κι αν διαφωνουν ΦΑΝΕΡΑ την αντιμαχονται.
              Φαινεται οτι διαβασες βιαστικα την προταση μου. Αλλιως δεν εξηγειται το οτι,ενω τα κουβεντιασαμε προχθες στο βουνο και ζητουσες ακριβως τις ελευθεριες που προτεινω, τωρα διαφωνεις.
              Το γραφω ξεκαθαρα. Θεσμοθετειστε μια μορφη αγωνων φτηνη, ευκολη, ελευθερη και διασκεδαστικη. ΑΛΛΑ ΘΕΣΜΟΘΕΤΕΙΣΤΕ ΤΗΝ. Τιποτα περισσοτερο,τιποτα λιγοτερο.
              AVE.

              Υ.Γ. Σημερα μου τηλεφωνησαν απο τον Πυργο. Μια ευγενεστατη φωνη με ρωτησε:
              Θα ερθετε στο Ρ.Σ. της ΑΟΛΑΠ? Η διαδρομη ειναι αυτη, οι συμμετοχες ανοιγουν την...και κλεινουν την...,σας προσφερουμε δωρεαν διαμονη.
              Αυτο δεν ειναι προοδος? Εγκλωβισμενοι μεσα σε στειρα κανονισμακια,γραμμενα στο ποδι τον προηγουμενο αιωνα, πως θα αναδειχθουν οι καλυτεροι?
              Εκτος αν επιζητουμε την στασιμοτητα για να μπορουμε να παριστανουμε τους ηρωες γκρινιαζοντας

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                glf last edited by

                Και γω δεν συμφωνω με το να μπουνε χιλια δυο πρόσθετα στα σπριντ. Μια χαρά είναι όπως είναι. Βέβαια σε όσα έχω πάει το SP ήταν πάντα 'μαζεμένο' στην εκκίνηση. Ποτέ δεν έχω πάει σε σπριντ που να έχει χώρο για να ζεστάνουμε λάστιχα. Αν κάποιος το θέλει μπορεί να πάει μια βόλτα και να ζεστάνει. Στα ράλλυ δηλαδή έχουμε χώρο προθέρμανσης ?

                Τώρα που είδα να λέτε και για την χρονομετρηση, το βλέπω ουσιαστικό να γίνεται χρονομέτρηση στο εκατοστό γιατί σε κάθε αγώνα έχουμε θέσεις να κρίνονται στον καλύτερο χρόνο του 1ου περάσματος. Καταλαβαίνω οτι έτσι 'χώνουμε' τη διοργανώτρια λέσχη, αλλά δεν το βλέπω σωστό και τη χρονομέτρηση στο δευτερόλεπτο.

                επίσης δε βλέπω το λόγο να έχουν πάνω απο 25 χλμ σύνολο αγ. χλμ... μια χαρά είναι έτσι.. βέβαια αυτό το λέω όταν στη Β. Ελλάδα έχουμε και 4 μίνι ράλλυ που πάλι οικονομικά είναι και όποιος θέλει έχει διέξοδο σε αυτά. (με τις παροχές του ΑΟΘ και του ΣΟΑΑΒΕ, η συμμετοχή στο Ράλλυ Θερμαϊκού μου βγήκε στα 170 ευρώ !!!)

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • P
                  poseidon last edited by

                  Πρέπει να παραδεχτούμε ότι κάποιες από τις προτάσεις του Πλατή είναι σωστές.Όμως μετά από τόσα χρόνια προσπαθειών αναβάθμισης του Πανελλήνιου πρωταθλήματος-σιρκουί-αναβάσεις κτλ. το αποτέλεσμα είναι μόνο γκρίνιες και καλό θα ήταν να αφήσουμε την αναβάθμιση των σπριντ τελευταία.
                  Στην Ιταλία υπάρχει μια πολύ φτηνή μορφή σπριντ που ονομάζεται ραλι ρόντο (κυκλικό),όπου μια ειδική διαδρομή επαναλαμβάνεται τέσσερις φορές,με μικρή απλή.Τα έξοδα των διαγωνιζομένων και του οργανωτή είναι μηδαμινά!Ο κόσμος πολύς και χορταίνει αγώνα!!Μπορεί όμως να γίνει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα;Ιδού η απορία!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dimos last edited by

                    Ο χρήστης poseidon έγραψε:
                    Στην Ιταλία υπάρχει μια πολύ φτηνή μορφή σπριντ που ονομάζεται ραλι ρόντο (κυκλικό),όπου μια ειδική διαδρομή επαναλαμβάνεται τέσσερις φορές,με μικρή απλή.Τα έξοδα των διαγωνιζομένων και του οργανωτή είναι μηδαμινά!Ο κόσμος πολύς και χορταίνει αγώνα!!Μπορεί όμως να γίνει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα;Ιδού η απορία!!!!

                    **Συμφωνω και επαυξανω **

                    Προταση λοιπον στους επιδοξους οργανωτες:
                    Ραλλυ σπριντ Αγ.Μερκουριος
                    Απο Μαλακασα -αριστερα στου 'γιατρου'-κατηφορικο στην Ιπποκρατειο και στοπ στα κιουρκα. Σερβις παρκ στο αουτο φεστιβαλ και παλι το ιδιο 3 φορες.
                    Το μονο που κλεινουμε ειναι το ταβερνακι του Αγ. Μερκουρη που την σκουφια του θα πεταξει γιατι θα ειναι τιγκα ολη την ημερα.
                    Ευκολη η tv - μεσα στην αθηνα για ανευρεση χορηγων-τι περιμενετε λοιπον?? 200 συμμετοχες θα εχει. Επι 100 Ε η συμμετοχη θα αφησει και σημαντικο κερδος ο αγωνας.
                    Εμπρος Χιωτιδη -Πασσαλη το κανετε?? ( δεν χορτασατε με τα ντριφτ κτλ?)

                    Εποικοδομητικα
                    dimos

                    ΥΓ. Οσον αφορα τον κανονισμο των σπριντ ,προτεινω σαν Δημος να ξεκαθαριζονται ολα στον Ειδικο κανονισμο του καθε αγωνα.Και η φορά και οι δοκιμες και οι επιστροφες η οχι,και η χρονομετρηση,αναλογα με την λεσχη και τις δυνατοτητες των χωρων και της διαδρομης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      apr last edited by

                      Φαινεται οτι διαβασες βιαστικα την προταση μου. Αλλιως δεν εξηγειται το οτι,ενω τα κουβεντιασαμε προχθες στο βουνο και ζητουσες ακριβως τις ελευθεριες που προτεινω, τωρα διαφωνεις.
                      AVE.

                      ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ , ΔΕΝ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΖΑΜΕ , ΑΠΛΩΣ ΕΣΥ ΕΛΕΓΕΣ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ (ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ) ΧΩΡΙΣ ΕΓΩ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩ , ΝΑ ΠΩ ΚΟΥΒΕΝΤΑ !

                      Υ.Γ. Σημερα μου τηλεφωνησαν απο τον Πυργο. Μια ευγενεστατη φωνη με ρωτησε:
                      Θα ερθετε στο Ρ.Σ. της ΑΟΛΑΠ? Η διαδρομη ειναι αυτη, οι συμμετοχες ανοιγουν την...και κλεινουν την...,σας προσφερουμε δωρεαν διαμονη.
                      Αυτο δεν ειναι προοδος? Εγκλωβισμενοι μεσα σε στειρα κανονισμακια,γραμμενα στο ποδι τον προηγουμενο αιωνα, πως θα αναδειχθουν οι καλυτεροι?
                      ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΙ ΤΗΣ ΕΙΠΕΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ? ΤΗΝ ΡΩΤΗΣΕΣ .....Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΛΛΑΞΕ , ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ , Η ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΥΒΑΛΑΤΕ 250 ΧΛΜ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝΑΒΑΣΗ ΣΤΑ ΚΑΚΟΤΡΑΧΑΛΑ ?
                      ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΣ ΑΠΟ ΠΕΡΣΙ , ΣΥΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΕ ΑΓΓΙΖΕΙ ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΟΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΣΕ .Η ΔΙΑΜΟΝΗ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΑΠ'ΤΑ ΛΙΓΑ ΠΡΟΤΕΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΡΣΙΝΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ , ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΟΜΩΣ , ΗΤΑΝ ΠΟΛΛΑ ΦΡΟΥ-ΦΡΟΥ , ΚΑΙ ΛΙΓΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ .
                      Ο ΧΩΡΟΣ ΣΕΡΒΙΣ , ΕΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ .

                      ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΤΡΕΞΕΣ , ΠΕΡΣΙ , ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΠΗΡΑΝΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ , ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΡΑΝΕ ΕΜΕΝΑ , ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΛΟΓΑΚΙΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ , ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΚΙ ΕΓΩ , ΠΟΣΟ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ .............?

                      Εκτος αν επιζητουμε την στασιμοτητα για να μπορουμε να παριστανουμε τους ηρωες γκρινιαζοντας [/quote]

                      ΑΥΤΟ , ΦΥΛΑΞΕ ΤΟ , ΘΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΩΡΑ

                      ΦΙΛΑΚΙΑ ΓΙΑ-ΤΡΟΥΛΗ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos_bugsr last edited by

                        Κυριε Χρήστο, εσεις τι προτείνετε, ώστε να μπουν τα λίγα αναγκαία πράγματα σε μια ταξη?
                        Δεν θα θελατε να υπάρξει καποιο βασικο πλαισιο (με τα απολυτως απαραιτητα) ωστε να κρατηθουν τα sprint ως εχουν? (γιατι αν καταλαβα, ολοι αυτο ζητάμε, με λίγες μικρές διορθώσεις)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          platis last edited by

                          Σκεψου μωρε Χριστο να με αγγιζαν κι αυτα με τα οποια δεν ασχολουμαι.
                          Νομιζω οτι ο Νικος πιο πανω δινει την ακριβη διασταση των πραγματων.
                          Τωρα. Αν δεν σου αρεσε η διαδρομη του Ρ.Σ. περυσι, γιατι δεν βγηκες εδω κι ενα μηνα να το πεις, να γινει προσπαθεια ν αλλαξει. Τυχαιος δεν εισαι, ξερεις καλα τα πραγματα, μπορει και να προκαλεσεις μια αλλαγη προς το καλυτερο. Αυτο το νοημα εχει η φραση μου 'γκρινιαζουμε για να γκρινιαζουμε'. Ας το αλλαξουμε κι ας το κανουμε 'προτεινουμε για να
                          βελτιωσουμε'.
                          Στα δικα μας τωρα.

                          1. Προχθες ζητουσες ελευθερες αναγνωρισεις. Τις προτεινω
                          2. Ζητουσες κι αναποδη φορα. Την προτεινω.
                          3. Ζητουσες ελευθερο Σερβις. Το προτεινω.
                          4. Ζητουσες ανεση χρονου και διασκεδαση. Το προτεινω.
                          5. Ζητουσες να μην μπαινει σφιχτα στα ποδια μας η 'Αρχη'. Το προτεινω κι αυτο,ζητωντας να αφεθει πεδιο πρωτοβουλιων στους οργανωτες.
                            Ψεματα? Διαφωνουμε λοιπον για να διαφωνουμε?
                            Αιντε λοιπον. Παψε να βλεπεις καθε ενεργεια μου σαν κοκκινο πανι.
                            Τα υπολοιπα απο κοντα...
                            Και σε παρακαλω-οσο καιρο ακομη θαμαι στον πολεμο- να μου επιτρεψεις ναχω αποψη ισης αξιας με την δικη σου. Οταν βγω στη συνταξη τα ξαναλεμε επ αυτου. Προς το παρον,ευχαριστιεμαι, διασκεδαζω εαυτους (και καμμια φορα αλληλους),πληρωνω και δεν βγαζω ε...ας πω και καμμια κουβεντα.
                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            st037 last edited by

                            Ο χρήστης poseidon έγραψε:
                            Πρέπει να παραδεχτούμε ότι κάποιες από τις προτάσεις του Πλατή είναι σωστές.Όμως μετά από τόσα χρόνια προσπαθειών αναβάθμισης του Πανελλήνιου πρωταθλήματος-σιρκουί-αναβάσεις κτλ. το αποτέλεσμα είναι μόνο γκρίνιες και καλό θα ήταν να αφήσουμε την αναβάθμιση των σπριντ τελευταία.
                            Στην Ιταλία υπάρχει μια πολύ φτηνή μορφή σπριντ που ονομάζεται ραλι ρόντο (κυκλικό),όπου μια ειδική διαδρομή επαναλαμβάνεται τέσσερις φορές,με μικρή απλή.Τα έξοδα των διαγωνιζομένων και του οργανωτή είναι μηδαμινά!Ο κόσμος πολύς και χορταίνει αγώνα!!Μπορεί όμως να γίνει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα;Ιδού η απορία!!!!

                            Γνωρίζετε σε τι ποσό ανέρχεται το παράβολο συμμετοχής στον παραπάνω αγώνα ? Αν όχι σας λέω ότι είναι 850 Ε περίπου πολύ περισσότερο από το αντίστοιχο του δικού μας πρωταθλήματος που οι αγώνες του έχουν πολλαπλάσια χιλ/τρα και αριθμό ειδικών. Ωραίο να κάνεις ένα ενισχυμένο Σπριντ με τέτοια έσοδα. Και ύστερα λέμε ότι οι Ιταλοί κάνουν καλύτερους αγώνες΄και υπάρχει γκρίνια που σε μας έγινε αύξηση από 420 σε 550 Ε. Θίγουμε άλλα θέματα ίσως αλλά το πρόβλημα είναι γενικό. Το τελευταίο Ολυμπιακό κόστισε περίπου (με προσέγγιση εκατοντάδας) 75.000 €. 69 συμμετοχές επί 550 μας κάνουν 38.000 Ε περίπου. Σε εποχή χωρίς σοβαρούς υποστηρικτές πως λέτε να βρεθούν τα υπόλοιπα μισά χρήματα για να γίνει ο αγώνας?? Οπώς βλέπετε αγαπητοί τα προβλήματα των αγώνων σήμερα είναι πολύπλοκα και σύνθετα. Ολοι έχουν δίκαιο και γκρινιάζουν και σαφώς για τα ελληνικά δεδομένα τα κόστη για τους αγωνιζόμενους είναι πάρα πολλά. Στη πρότασή μας που μοιάζει με του Κου Πλατή δεν υπήρχε αύξηση του παραβόλου παρά την αναβάθμηση των σημερινών Σπριντ για ευνόητους λόγους.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              koulis1 last edited by

                              Σχετικά με τις προτάσεις Platis θελω να σημειώσω οτι πρέπει να θυμόμαστε το κόστος και να μην το ξεπερνάμε,γιατι αν εχουν επιτυχία αυτοί οι αγωνες κατα μεγάλο ποσοστό,εχει να κάνει με αυτό.
                              1)Δεν ειναι σωστό νομίζω η διαδρομή να αυξηθεί.Για αυτό υπάρχουν τα μίνι ραλλυ που για μένα πρέπει να αυξηθούν(φέτος υπάρχουν μονο 4 2 ασφάλτινα -2 χωματινα).Το ΡΣ εχει την φιλοσοφία(προσωπική αποψη)της διασκέδασης(ευχάριστο σαββατοκύριακο) η της αγωνιστικής δοκιμής.
                              Πας ενα απόγευμα κάνεις 4-5 περάσματα και την αλλή μέρα αγώνα.
                              Αν αυξηθούν τα κμ η απλότητα του αγώνα χάνεται!!.
                              2)Διαφωνώ με την επιστροφή απο την ιδια την διαδρομή.Δεν ειναι ανάβαση τα ΡΣ.Μέχρι να ελθει να τους 'μαζέψει' ο Αλυτάρχης,να μαζευτούν οι βλάβες (μετά θα ζητάμε να καθαριστεί και ο δρόμος???)ολοι εχουν αρχίσει το 'χασμουριτό' θεατές,οργανωτές και οδηγοί(δείτε τι εγινε με το δίλεπτο στην Αμφίκλεια)
                              3)Διαφωνώ με το 1κμ προθέρμανσης-δέν χρειάζεται-υπερβολή!!.Και οι θεατές απο που θα ελθουν αν δεν υπάρχουν προσβάσεις(εδώ τους μαζευουμε με το ζόρι,θα τους ταλαιπωρήσουμε κιόλας????) και τελικά μπορείς στα πρώτα 2κμ της 'ειδικής'να πάς σιγά'(οπως κανεις στα ράλυ-Δεν ειναι ανάβαση!!!!).
                              4)Συμφωνώ με την τηρηση του κοκ στις δοκιμές όμως επειδή ειμαι σιγουρος οτι δεν θα γίνει διαφωνώ με την επιστροφή 'απο μέσα'.Γύρω-γυρω να είμαστε και ασφαλείς ολοι.Τωρα αυτό για τα αυτοκίνητα των δοκιμών τι να πώ???(εδώ διαφωνώ και με τον Γ.Κ.Ρ.).Προσωπικά,θεωρώ οτι ειναι 'κουτό' ενα αυτοκίνητο-μουλάρι να μην φορά 'ανάρτηση' και 'λάστιχα' και 'ποδιά'.Αφενός δεν το σπάς αφετέρου ειναι ασφαλέστερο για σένα και τους αλλους.
                              5)Για τα service κλπ συμφωνώ απολύτως.
                              6)Για τα επαθλα επίσης συμφωνώ απολύτως.
                              7)Για τα ατυχήματα-διακοπές κλπ θεωρώ οτι Γ.Κ.Ρ. ειναι οτι πρέπει ,αρκεί οι οργανωτές να ειναι 'γνώστες' και να επιλέγουν εναν σωστό και αντιπροσωπευτικό χρόνο γιά αυτούς που τους έτειχε να ειναι κοντά.

                              ΥΓ Η εν λόγω κοπέλα απο τον Πύργο πηρε και εμένα και μου ανέφερε οτι φέτος η διαδρομή θα εχει και το κατηφορικό κομάτι προς βρύνα,ετσι για να μην γκρινιάζει ο APR για τις ανηφόρες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                platis last edited by

                                Απαντηση σε 2 απο τις παρατηρησεις του φιλου Κουλη.

                                1. Η Αμφικλεια ειχε συνολικα 28 χιλιομετρα. Εγω προτεινω 25-40 (εναν μεσο ορο 33-35.) Σκεψου οτι θα παμε Πυργο (αν παμε) για 9+9=18
                                  χιλιομετρα. Λιγο δεν ειναι?Ολοκληρο ταξιδι ειν αυτο!
                                2. Για το χιλιομετρο προθερμανσης, εχω να πω οτι συναδελφοι μας κι εγω μαζι τους, μη εχοντας ειδικα λαστιχα και κουβερτες ,χρειαζομαστε ζεσταμα ελαστικων. Η διαδικασια αυτη, αν γινεται μεσα στα 'πιτς' η μεσα στον κοσμο, δεν ειναι επικινδυνη? Δεν τσουλησε πολυ καλυτερα προχθες?
                                  Βεβαια κι αυτο το προτεινω,εφ οσον υπαρχει η δυνατοτητα του οργανωτη να βρει χωρο.
                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  roadrunner_gr last edited by

                                  Ο χρήστης platis έγραψε:
                                  ...
                                  Στα δικα μας τωρα.

                                  1. Προχθες ζητουσες ελευθερες αναγνωρισεις. Τις προτεινω
                                  2. Ζητουσες κι αναποδη φορα. Την προτεινω.
                                  3. Ζητουσες ελευθερο Σερβις. Το προτεινω.
                                  4. Ζητουσες ανεση χρονου και διασκεδαση. Το προτεινω.
                                  5. Ζητουσες να μην μπαινει σφιχτα στα ποδια μας η 'Αρχη'. Το προτεινω κι αυτο,ζητωντας να αφεθει πεδιο πρωτοβουλιων στους οργανωτες....

                                  ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ 'ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΛΑΤΗ' Ή 'ΠΡΟΤΑΣΗ APR'?

                                  ΜΠΠΙΙΙΡΔΕΥΤΗΚΑ ΜΠΙΙΙΙΙΠ!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    karapetsanosj last edited by

                                    Ο χρήστης koulis1 έγραψε:
                                    ..........Για τα ατυχήματα-διακοπές κλπ θεωρώ οτι Γ.Κ.Ρ. ειναι οτι πρέπει ,αρκεί **οι οργανωτές **να ειναι 'γνώστες' και να επιλέγουν εναν σωστό και αντιπροσωπευτικό χρόνο γιά αυτούς που τους έτειχε να ειναι κοντά...........

                                    ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ 'Π Α Ρ Α Δ Ι Δ Ε Τ Α Ι' ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΟΥΣ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ. ΣΤΟΝ ΑΛΥΤΑΡΧΗ ΒΕΒΑΙΑ, ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΟΔΙΚΕΣ. Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΑΓΑΠΗΤΕ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ Ο ΑΛΥΤΑΡΧΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΟΔΙΚΕΣ. ΕΤΣΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑ, ΟΠΟΥ ΚΑΙ Ο ΑΛΥΤΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΩΝΟΔΙΚΕΣ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΓΩΝΟΔΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΕΘ.Ε.Α. ΗΤΑΝ ΕΜΠΕΙΡΟΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΡΙΝΕ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ Η ΟΧΙ. ΤΩΡΑ ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΜΦΗ ΣΤΗΝ ΛΕΣΧΗ ΨΑΞΕ ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΨΕΓΑΔΙ. ΚΑΙ ΤΑ 2 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΧΩΡΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΣΤΑΘΟΥΝ ΛΑΣΤΙΧΑ (ΚΑΤΑ ΑΠΑΙΤΗΣΗ-ΥΠΟΔΕΙΞΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟΥ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕΩΣ ΑΠΟΔΟΧΗ ΑΠΟ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ) ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΛΕΙΣΤΑ ΣΤΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΚΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΗΛΕΓΧΑΝ, ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΑΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΟΠΟΥ ΥΠΗΡΧΑΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΛΑΤΩΜΑΤΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΛΕΠΤΟ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙΣ ΑΥΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΘΑΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΟ ΣΕ ΔΕΚΑΤΕΣΣΕΡΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕΣΑ ΠΕΝΤΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΔΕΚΑ. ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ ΤΙΘΕΤΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ. ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 73 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΚΑΙ 60 ΕΚΚΙΝΟΥΝΤΕΣ ΔΕΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΗΚΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΕΝΟΜΕΝΟΣ ΒΑΣΙΛΙΚΟΤΕΡΟΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ 'ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ' ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ 'ΦΤΑΙΧΤΗ' ΤΗΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΡΙΑ ΛΕΣΧΗ. ΓΙΑΤΙ? ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΙ ΟΙ ΛΟΓΟΙ? ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ ΤΕΤΟΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΚΤΥΠΗΜΑΤΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΝΗ. ΕΓΙΝΑ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟΣ ΝΟΜΙΖΩ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      koulis1 last edited by

                                      Ο χρήστης karapetsanosj έγραψε:
                                      ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ 'ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ' ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ 'ΦΤΑΙΧΤΗ' ΤΗΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΡΙΑ ΛΕΣΧΗ. ΓΙΑΤΙ? ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΙ ΟΙ ΛΟΓΟΙ? ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ ΤΕΤΟΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΚΤΥΠΗΜΑΤΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΝΗ. ΕΓΙΝΑ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟΣ ΝΟΜΙΖΩ

                                      Καλά εσύ εισαι αλλού ...για αλλού!!!!!!
                                      Αντε.....γειά!!!!!!!

                                      Κούλης Κώστας

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kri-kri last edited by

                                        Ο χρήστης koulis1 έγραψε:

                                        ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ 'ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ' ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ 'ΦΤΑΙΧΤΗ' ΤΗΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΡΙΑ ΛΕΣΧΗ. ΓΙΑΤΙ? ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΙ ΟΙ ΛΟΓΟΙ? ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ ΤΕΤΟΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΚΤΥΠΗΜΑΤΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΝΗ. ΕΓΙΝΑ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟΣ ΝΟΜΙΖΩ

                                        Καλά εσύ εισαι αλλού ...για αλλού!!!!!!
                                        Αντε.....γειά!!!!!!!

                                        Κούλης Κώστας

                                        ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ Koulis1. ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΕΡΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΦΗ ΚΑΝΕΛΛΑ.
                                        ΦΙΛΕ ΚΑΡΑΠΕΤΣΑΝΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ.
                                        ΟΜΩΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΝ ΛΕΣΧΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙΣ ΑΦΟΥ Η ΠΕΙΡΑ ΠΟΥ ΈΧΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΌ ΚΑΙ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΕΙΝΑΙ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ.
                                        ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΜΑΤΑΚΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑΚΙΑ ΔΙΑΘΕΤΟΥΜΕ ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΌ ΜΑΣ, ΟΠΟΤΕ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΆ.


                                        kri.kri

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          van last edited by

                                          Προς Θεού... αφήστε τα ΣΠΡΙΝΤ οπως είναι!!!!!
                                          Δεν θέλουμε αλλες αλλαγές ούτε και αλλους κανονισμούς!
                                          Δεν θέλουμε και εκει ΠΛΑΤΙΔΕΣ ΚΑΙ ΔΡΑΓΩΝΕΣ (και υπολοιπους) να ανακατεύονται.
                                          Αφηστε μας να παίξουμε τουλαχιστον εκει, οικονομικα και οσοι δεν τους αρέσει :ΤΑ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΛΙΑ

                                          οπου ασχολουντε οι διαφοροι και οπου φτιαχνονται κανονισμοι, χαλαει το πραγμα!
                                          Το ΣΠΡΙΝΤ ειναι διασκέδαση και οχι ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ!Ειναι κοντριτσα μεταξυ ΦΙΛΩΝ...!

                                          Τρεμε Δημο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dimos last edited by

                                            Ο χρήστης van έγραψε:

                                            Τρεμε Δημο...

                                            Τρεμω,τρεμω ..... οπως τα frames που πηδα η καμερα σου!!!!

                                            Τι λες για Πυργο??

                                            dimos

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr