Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    EΛ.ΒΟ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. EΛ.ΒΟ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    15
    54
    66
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Y
      yandr last edited by

      Ο χρήστης gramacar έγραψε:
      Τόσο δύσκολο θα ήταν
      να σχεδιαστεί σε συνεργασία με μια άλλη αυτοκινητοβιομηχανία
      ένα ελληνικό ταξί (όπως έκαναν στην Αγγλία) το οποίο να
      αντικαταστήσει σιγά σιγά το στόλο των υπαρχόντων. Τι θα
      λέγατε επίσης για ένα όχημα που θα το χρησιμοποιούσαν
      αποκλειστικά και μόνο τα γραφεία ενοικίασης στα νησιά μας?

      Εγώ πάντως δεν θα έμπαινα σε 'ελληνικά' οχήματα. Ακόμη θυμάμαι το σλόγκαν 'τα φρένα μου είναι ελληνικά' και γελάω.

      Με την ασφάλεια δεν παίζουν και ο τομέας δεν προσφέρεται για υποστήριξη της ελληνικής κατασκευαστικής προσπάθειας

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        skullone last edited by

        Καλή η πρόταση του gramacar, αλλά υπό έναν όρο: Τα αυτοκίνητα να είναι εξίσου ασφαλή και σωστά φτιαγμένα με αντίστοιχα εισαγωγής. Όλοι θυμόμαστε ότι τα Nissan ελληνικής συναρμολόγησης είχαν βγει σκυλιά, αξιόπιστα και ασφαλή.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          takinen last edited by

          Επαγγελματίες γκρινιάρηδες δουλεύετε όλοι;

          Είναι απίστευτη η ασχετοσύνη που ζει και βασιλεύει εδώ και παντού στη χώρα απέναντι σε κάθε τι μηχανολογικό ... Μα όλα κτήμα μας;

          Βρε παιδιά, αφού είστε τόσο έξυπνοι, ανοιχτοί είναι οι δρόμοι για όλους!
          Μπείτε στα Πολυτεχνεία και στα Πανεπιστήμια σπουδάστε, πάρτε δάνεια, επενδύστε κάντε ένα 20αετές πλάνο και φτιάχτε όσα εργοστάσια γουστάρετε!
          Γιατί να τα φτιάξει κάποιος άλλος; Αφού εσείς είστε τόσο έξυπνοι που με τη μία θα κατακρίνετε είτε τη σχεδίαση είτε την ποιότητα, οποιασδήποτε ελληνικής κατασκευής!
          Να η ρόδος... !

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            takinen συμφωνω μαζί σου 10000%, για να γκρινιάζουμε όλοι καλοί είμαστε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              skullone last edited by

              Εγώ είχα κάποτε προτείνει μια ολόκληρη πορεία βημάτων προς την ανάπτυξη αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ελλάδα. Τα πράγματα δυστυχώς δεν είναι τόσο απλά. Χρειάζεται τεχνογνωσία, χρειάζεται να γίνουν ένα σωρό άλλα πράγματα, τα οποία δυστυχώς δεν έχουν γίνει. ΜΠΟΡΟΥΝ να γίνουν όμως.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mirage last edited by

                Γιατί ρε Τάκη δεν έχουμε δικαίωμα να έχουμε άποψη για τα Ελληνικά προιόντα ή μήπως αυτά είναι στο απυρόβλητο επειδή είναι απλά ΕΛΛΗΝΙΚΑ? Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω το πνεύμα σου. Είναι ψέμα οτι η ΕΛΒΟ συντηρείται βασικά από τις προμηθειες του Δημοσίου και του στρατού? Είναι ψέμα οτι κανένας ιδιώτης δεν αγοράζει τουριστικό λεωφορείο κατασκεύης της ΕΛΒΟ? Είναι ψέμα οτι πουλάει πανάκριβα προιόντα που έρχονται τελευταία στις τεχνικές αξιολογήσεις ( ΟΑΣΘ 2 προμήθειες αρθρωτών και κανονικών λεωφορείων και όμως τελικά τις πήρε η ΕΛΒΟ τουλάχιστον τα κανονικά γιατί η άλλη έχει πάει στα δικαστήρια)? Δηλαδή τι θεωρείς οτι πρέπει να υπάρχουν επαγγελματικές ομάδες στο απυρόβλητο ή θεωρείς οτι όλοι οι συνάδελφοι μηχανολόγοι είναι σωστοί επαγγελματίες? Αν είναι έτσι τότε δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε ζώ σε μια ιδανική χώρα και δεν το έχω καταλάβει Δεν υπονόησα και δεν νομίζω οτι κάποιος έκανε κατι τέτοιο οτι είναι εύκολο να δημιουργηθεί μια αυτοκινητοβιομηχανία σε μια χώρα με ανύπαρκτη βαριά βιομηχανία αλλά αυτό δεν βάζει αυτόματα την ΕΛΒΟ στο απυρόβλητο επειδή προσπαθεί να ονομάζεται αυτοκινητοβιομηχανία ενώ στην πραγματικότητα είναι μια αμαξοποιία της κακιάς ώρας...Και όλα αυτά με λεφτά του ελληνικού λαού.
                Η Pegasο με παραπλήσιο αντικείμενο ( Ισπανία ) είναι μέλος της Irisbus μαζί με την Iveco την Renault και άλλες εταιρείες της Ευρώπης που είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής λεωφορείων σε όλη την Ευρώπη.Η ΕΛΒΟ που είναι και τι έκανε για να αλλάξει την θέση της στον ευρωπαικό χώρο τα τελευτάια χρόνια?
                Να κάνω και μια ευχή για να μην με λές γκρινιάρη ελπίζω ο Μυτηλιναίος και λοιποί μέτοχοι να βγάλουν την ΕΛΒΟ απο την στασιμότητα και την λογική του Δημοσίου για το καλό και την ανάπτυξη της χώρας. Ελπίζω...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  skullone last edited by

                  Για τον Μυτιληναίο δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα λόγια... Οπότε δεν είμαι και πολύ αισιόδοξος.

                  Η Pegaso παλαιότερα κατασκεύασε και κάποια αξιόλογα για την εποχή τους σπορ αυτοκίνητα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thanos last edited by

                    Παιδία υπομονή…
                    … ελπίζω κάποτε ο καλός Θεούλης να μας δώσει κάποιον Έλληνα που να έχει την ικανότητα και ότι χρειάζεται για να κατασκευάσει ένα ΕΛΛΗΝΙΚΟ αξιόπιστο αυτοκίνητο.
                    Είμαι σίγουρος ότι κάποτε θα γίνει και αυτό και να ξέρεται ότι όχι μόνο θα μπω μέσα, αλλά θα το αγοράσω κιόλας!
                    Tο τρένο δεν χάθηκε! Το τρένο είναι εδώ! Αλλά και να μην ήταν, ήμαστε Έλληνες και θα το ξαναφέρναμε πίσω!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mirage last edited by

                      Στο παρελθόν η Pegaso μπορεί να έβγαζε σπορ αμάξια μπορεί να έβγαζε και τοστιέρες δεν είναι εκεί το θέμα. Η ουσία είναι οτι μια αμαξοποιία ( γιατί σε αυτό είχε εξελιχθεί ) εναρμόνισε τις προδιαγραφές της με μια σείρα από μεγάλους και σοβαρούς κατασκευαστές και πλέον συμμετέχει μαζί τους και επί ίσοις όροις σε μια εταιρεία που είναι από τις μεγαλύτερες παγκοσμιως στον τομέα της.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jm000 last edited by

                        Μπα... νομιζω οτι η μερα που η Ελλαδα θα αποκτησει βαρια βιομηχανια, ωστε να παραγει οχηματα εφαμιλα με ευρωπαικα ειναι πολυ μακρια.
                        και αυτο συμβαινει για τον απλο λογο, οτι κανενας δεν ενδιαφερεται και δεν θα ενδιαφερθει... ποτε...

                        Ας παρουμε για παραδειγμα την εκπαιδευση:

                        σε πιο σχολείο τα παιδια μαθαινουν ή εστω αποκτουν μια επαφη με την μηχανολογια, ωστε να μαθουν οτι το να εισαι μηχανικος, δεν ειναι απαραιτητο να εισαι μεσα στην μουντζουρα στην βρομια και στην κακομοιρια; (εικονα που πλασαρουν οι γονεις στα παιδια, ωστε αυτα να γινουν γιατροι ή δικηγοροι για να βγαλουν πολλα λεφτα!)

                        Γιατι επιτελους δεν απελευθερονονται τα εκπαιδευτικα ιδρυματα στην Ελλαδα, ωστε οποιος εχει φαντασια, κεφι, να μην ειναι απαραιτητα μαθητης του 18, και να διαθετει μερακι για το αυτοκινητο, ή οτι δηποτε τον ενδιαφερει, να παει στο πανεπιστημιο που θελει χωρις εξετασεις, και αν εχει τα α$%$^*$ ας βγει πτυχιουχος! και δεν ειναι ψεμα οτι εχουμε χασει πολλα 'μυαλα' προς το εξωτερικο με την χαζη τακτικη του εκπαιδευτικου μας συστηματος, επιδη δεν τα καταφεραν στις πανελληνιες!

                        πρεπει να εχουμε βασεις και προοπτικες για να αναπτυξουμε τετοιου ειδους βιομηχανια στην χωρα μας, οι γερμανοι, γαλλοι, αγγλοι, ισπανοι, ενεργουν ετσι εδω και δεκαετιες, και γιαυτο ειναι τοσο μπροστα απο εμας!

                        Ας το ξανασκεφτουμε!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Y
                          yandr last edited by

                          Πιστεύει κανένας ότι υπάρχει δυνατότητα να κατασκευαστεί ελληνική βιομηχανία αυτοκινήτων; Απορώ;

                          Πέρα από το γεγονός ότι δεν υπάρχουν τα χρήματα, οι υποδομές, η τεχνογνωσία και το εξειδικευμένο προσωπικό, το μέγεθος της χώρας αποκλείει κάτι τέτοιο. Στην καλύτερη περίπτωση εάν είμασταν Κίνα, θα μπορούσαμε να χρηματοδοτήσουμε ένα μικρό αυτοκινητάκι που να δανείζεται κομμάτια (μηχανές κ.λπ.) από το εξωτερικό και να το προωθούσαμε στην εσωτερική αγορά.

                          Από τις πωλήσεις και λοιπά, θα χρηματοδοτούνταν βελτιώσεις και σιγά-σιγά θα βελτιωνόταν η τεχνογνωσία ώστε να οδηγηθούμε στο αμιγώς ελληνικό (κινεζικό) αυτοκίνητο.

                          Η ελληνική αγορά δεν μπορεί να υποστηρίξει τέτοιο σενάριο (επιστημονικής φαντασίας) και οποιαδήποτε προσπάθεια προώθησης ελληνικού αυτοκινήτου στο εξωτερικό θα πρέπει να καταλήξει σε λογοτεχνία φαντασίας ή κόμικς. Τι να λέμε τώρα.

                          ΥΓ. Επειδή το post με την γκρίνια πιστεύω ότι απευθυνόταν σε εμένα, εξακολουθώ να υποστηρίζω ότι δεν θα αγόραζα ΠΟΤΕ ελληνικό αυτοκίνητο. Η χώρα δεν είναι ανταγωνιστική σε κανέναν κατασκευαστικό τομέα θα είναι στον πλέον ανταγωνιστικό;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tifosaros last edited by

                            Ο χρήστης skullone έγραψε:
                            Καλή η πρόταση του gramacar, αλλά υπό έναν όρο: Τα αυτοκίνητα να είναι εξίσου ασφαλή και σωστά φτιαγμένα με αντίστοιχα εισαγωγής. Όλοι θυμόμαστε ότι τα Nissan ελληνικής συναρμολόγησης είχαν βγει σκυλιά, αξιόπιστα και ασφαλή.

                            Η ποιότητα των κατασκευασμάτων θα είναι ανάλογη με τα μπάτζετ που διαθέτει κάθε εταιρία. Αυτά διαθέτει η ΕΛΒΟ, αυτά φτιάχνει. Δε μιλάμε όμως για μια εταιρία που φτιάχνει αυτοκίνητα ευρείας χρήσης, αλλά εξειδικευμένα οχήματα.
                            Η Νισσάν του Θεοχαράκη έκανε καλά και γερά αμάξια. Γιατί; Γιατί είχε οργανωθεί καλά και είχε πέσει και χρήμα. Αν δεν πέφτουν λεφτά και στηνμ ΕΛΒΟ, για να επενδύσει σε μηχανολογικό εξοπλισμό, μην περιμένετε και καλά προιόντα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              takinen last edited by

                              Ο χρήστης mirage έγραψε:
                              Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω το πνεύμα σου.
                              ...

                              Προφανώς

                              αλλά αυτό δεν βάζει αυτόματα την ΕΛΒΟ στο απυρόβλητο επειδή προσπαθεί να ονομάζεται αυτοκινητοβιομηχανία ενώ στην πραγματικότητα είναι μια αμαξοποιία της κακιάς ώρας......

                              H ποιότητα είναι κάτι αντικειμενικό...

                              Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΑΒΕ (ΕΛΒΟ ΑΒΕ), στην προσπάθεια της για συνεχή βελτίωση της ποιότητας των παραγομένων προϊόντων, και των παρεχομένων υπηρεσιών προς τους πελάτες της, προχώρησε στην πιστοποίηση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας σύμφωνα με το σύνολο των απαιτήσεων του Ευρωπαϊκού Προτύπου ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9001: 2000 Την πιστοποίηση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΑΒΕ (ΕΛΒΟ ΑΒΕ), πραγματοποίησε ο Οργανισμός Πιστοποίησης TUV HELLAS μέλος του Γερμανικού Οργανισμού RWTUV S.A. και του TUV CERT.

                              Η ΕΛΒΟ που είναι και τι έκανε για να αλλάξει την θέση της στον ευρωπαικό χώρο τα τελευτάια χρόνια?

                              Ωραία...αφού οι στόχοι της κάθε εταιρίας δεν συνάδουν με τους δικούς σου, μην επενδύσεις τα χρήματά σου πάνω της.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                takinen last edited by

                                Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                Στο παρελθόν η Pegaso μπορεί να έβγαζε σπορ αμάξια μπορεί να έβγαζε και τοστιέρες δεν είναι εκεί το θέμα. Η ουσία είναι οτι μια αμαξοποιία ( γιατί σε αυτό είχε εξελιχθεί ) εναρμόνισε τις προδιαγραφές της με μια σείρα από μεγάλους και σοβαρούς κατασκευαστές και πλέον συμμετέχει μαζί τους και επί ίσοις όροις σε μια εταιρεία που είναι από τις μεγαλύτερες παγκοσμιως στον τομέα της.

                                Μπράβο της!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  takinen last edited by

                                  Ο χρήστης jm000 έγραψε:

                                  σε πιο σχολείο τα παιδια μαθαινουν ή εστω αποκτουν μια επαφη με την
                                  μηχανολογια, ωστε να μαθουν οτι το να εισαι μηχανικος, δεν ειναι απαραιτητο να εισαι μεσα στην μουντζουρα στην βρομια και στην κακομοιρια; (εικονα που πλασαρουν οι γονεις στα παιδια, ωστε αυτα να γινουν γιατροι ή δικηγοροι για να βγαλουν πολλα λεφτα!)

                                  Το τι πιστεύει ο καθένας για το επάγγελμα των μηχανικών και ο ασαφής διαχωρισμός με το επάγγελμα των τεχνικών, αφορούν μεν ένα κομμάτι της κοινωνίας είναι άσχετο δε με το θέμα, γιατί μηχανικοί και υπάρχουν και 'βγαίνουν' από τα Πολυτεχνεία της χώρας.

                                  Γιατι επιτελους δεν απελευθερονονται τα εκπαιδευτικα ιδρυματα στην Ελλαδα, ωστε οποιος εχει φαντασια, κεφι, να μην ειναι απαραιτητα μαθητης του 18, και να διαθετει μερακι για το αυτοκινητο, ή οτι δηποτε τον ενδιαφερει, να παει στο πανεπιστημιο που θελει χωρις εξετασεις, και αν εχει τα α$%$^*$ ας βγει πτυχιουχος! και δεν ειναι ψεμα οτι εχουμε χασει πολλα 'μυαλα' προς το εξωτερικο με την χαζη τακτικη του εκπαιδευτικου μας συστηματος, επιδη δεν τα καταφεραν στις πανελληνιες!

                                  Όλα τα σοβαρά Πολυτεχνεία του κόσμου φλιτράρουν τους εισαγόμενους. Όσο καλύτερο είναι το Πολυτεχνείο τόσο καλύτερο και το φιλτράρισμα! Τα ...α$%$^*$ για να βγεί πτυχιούχος πρέπει να τα έχει έτσι και αλλιώς.
                                  Καλό είναι να τα διαθέτει και όταν μπει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    takinen last edited by

                                    Ο χρήστης yandr έγραψε:
                                    εξακολουθώ να υποστηρίζω ότι δεν θα αγόραζα ΠΟΤΕ ελληνικό αυτοκίνητο. Η χώρα δεν είναι ανταγωνιστική σε κανέναν κατασκευαστικό τομέα θα είναι στον πλέον ανταγωνιστικό;

                                    Ορίστε νοοτροπία....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      takinen last edited by

                                      Ο χρήστης yandr έγραψε:
                                      Πιστεύει κανένας ότι υπάρχει δυνατότητα να κατασκευαστεί ελληνική βιομηχανία αυτοκινήτων;

                                      Είναι δυνατόν, να υπάρξουν μικρές βιομηχανίες κατασκευής ειδικών οχημάτων.
                                      Η μαζική παραγωγή είναι σχεδόν κάτι ανέφικτο πια....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        takinen last edited by

                                        Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                        Εγώ είχα κάποτε προτείνει μια ολόκληρη πορεία βημάτων προς την ανάπτυξη αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ελλάδα. Τα πράγματα δυστυχώς δεν είναι τόσο απλά. Χρειάζεται τεχνογνωσία, χρειάζεται να γίνουν ένα σωρό άλλα πράγματα, τα οποία δυστυχώς δεν έχουν γίνει. ΜΠΟΡΟΥΝ να γίνουν όμως.

                                        Ο δρόμος είναι ανοικτός ... αφού πιστεύεις οτί ΜΠΟΡΕΙ να γίνει γιατί δεν το τολμάς;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          skullone last edited by

                                          ΟΚ, να το τολμήσω. Δώσε μου εσύ τα χρήματα και τις εγγυήσεις ότι τα διάφορα κομματόσκυλα και εργατοπατέρες δεν θα προσπαθήσουν να με ρημάξουν με απεργίες για ψύλλου πήδημα και με την αντιπαραγωγική γραφειοκρατία. Εγγυήσου μου επίσης ότι δεν θα μου μπουν τρικλοποδιές για χάρη της παρασιτούσας ΕΛΒΟ κι ότι θα λειτουργώ σε ένα στοιχειωδώς υγιές ανταγωνιστικό περιβάλλον, αντί να ταλαιπωρούμαι για τα πολιτικάντικα παιχνίδια κάποιων. Α, επίσης βρες μου και το προσωπικό που θα θέλει να κάνει δουλειά, αντί να μου το παίζουν όλοι... 'διευθυντές' και υποψήφιοι διευθυντές.

                                          Νομίζεις ότι είναι έτσι απλά τα πράγματα; Αν υπήρχε ένα υγιές επιχειρηματικό περιβάλλον στην Ελλάδα, αν υπήρχε πολιτική βούληση κι αν ξεπεζεύανε πάρα πολλοί από τα καλάμια τους, θα είχαν γίνει πολλά βήματα προς τα εμπρός.

                                          Και, επιπλέον, μάθε να λειτουργείς δημοκρατικά. Δικαίωμα γνώμης για τη βιομηχανία στην Ελλάδα δεν έχει μόνον όποιος είναι σε θέση να φτιάξει εργοστάσιο. Ή μάλλον, θα στο αντιστρέψω... Γιατί δεν κάνεις εσύ κάτι; Ή μήπως η ΕΛΒΟ λειτουργεί καλά; Γιατί όλος ο κόσμος ξέρει πως η ΕΛΒΟ είναι το ρεζίλι των βιομηχανιών οχημάτων, σε χειρότερη μοίρα κι από την Autovaz ακόμα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            takinen last edited by

                                            Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                            ΟΚ, να το τολμήσω. Δώσε μου εσύ τα χρήματα

                                            `Ότι κάνουμε λοιπόν, μόνο με τα λεφτά των άλλων;
                                            Όποιος θέλει να κάνει κάτι παρόμοιο πρέπει να πάρει δάνεια και να επενδύσει και είτε να γίνει πλούσιος είτε να πάει φυλακή..!

                                            και τις εγγυήσεις ότι τα διάφορα κομματόσκυλα και εργατοπατέρες δεν θα προσπαθήσουν να με ρημάξουν με απεργίες για ψύλλου πήδημα και με την αντιπαραγωγική γραφειοκρατία. Εγγυήσου μου επίσης ότι δεν θα μου μπουν τρικλοποδιές για χάρη της παρασιτούσας ΕΛΒΟ κι ότι θα λειτουργώ σε ένα στοιχειωδώς υγιές ανταγωνιστικό περιβάλλον, αντί να ταλαιπωρούμαι για τα πολιτικάντικα παιχνίδια κάποιων. Α, επίσης βρες μου και το προσωπικό που θα θέλει να κάνει δουλειά, αντί να μου το παίζουν όλοι... 'διευθυντές' και υποψήφιοι διευθυντές.

                                            Ελεύθερη οικονομία είμαστε !

                                            Αν υπήρχε ένα υγιές επιχειρηματικό περιβάλλον στην Ελλάδα, αν υπήρχε πολιτική βούληση κι αν ξεπεζεύανε πάρα πολλοί από τα καλάμια τους, θα είχαν γίνει πολλά βήματα προς τα εμπρός.

                                            Πολιτική βούληση... αστείο μου ακούγεται τη στιγμή που όταν μαθαίνουμε πως ΔΕΝ φορολογείται ο Χ επιχειρηματίας φωνάζουμε που φορολογείται ο εργαζόμενος και όταν φορολογείται ο επιχειρηματίας γκρινιάζουμε πως δεν υπάρχουν βιομηχανίες.
                                            Δεν είναι λοιπόν θέμα βούλησης, αλλά πολιτικού κόστους για κάθε απόφαση. Το 99% των πολιτικών αποφάσεων στην Ελλάδα παίρνονται με τη λογική του ελάχιστου πολιτικού κόστους.
                                            Άρα είμαστε εδώ που είμαστε επειδή σαν λαός αυτό θέλουμε.

                                            Και, επιπλέον, μάθε να λειτουργείς δημοκρατικά. Δικαίωμα γνώμης για τη βιομηχανία στην Ελλάδα δεν έχει μόνον όποιος είναι σε θέση να φτιάξει εργοστάσιο.

                                            Όχι μόνο αυτός.

                                            Ή μάλλον, θα στο αντιστρέψω... Γιατί δεν κάνεις εσύ κάτι;

                                            Δεν πιστεύω πως είναι εφικτό.

                                            Ή μήπως η ΕΛΒΟ λειτουργεί καλά; Γιατί όλος ο κόσμος ξέρει πως η ΕΛΒΟ είναι το ρεζίλι των βιομηχανιών οχημάτων, σε χειρότερη μοίρα κι από την Autovaz ακόμα.

                                            Είναι μια βιομηχανία ειδικών οχημάτων. Από τη στιγμή που είναι κερδοφόρα και όχι παρασιτούσα όπως λάθος υποστηρίζεις δεν έχω τίποτε άλλο να πω. Κακώς μπερδεύουμε τις προσωπικές μας επιδιώξεις με αυτές της επιχείρησης. Αν δεν σου αρέσει μην επενδύσεις τα χρήματά σου εκεί.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr