-
-
Καλά ρε Παντελή, 6 χιλιάρικα για τη μετατροπή; Σαν πολλά δεν είναι; Δε θα συνέφερε να πουλήσεις τη γριά και να πάρεις μια Μ3 έτοιμη; Κάπου εκεί θα σου έβγαινε στα χρήματα, αν και ξέρω ότι με τη συγκεκριμένη γριά υπάρχει κι ένα άλφα δέσιμο...
-
Ποια Μ3 θα κόστιζε 8000 ευρώ βρε δάσκαλε?
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Λοιπόν...ανανέωση!!
Η Ε39 έμεινε ως έχει:2.2lt-170ps..
H E30 έγινε 325i.....έγινε φανταστική!!! χαλάλι τα 6000€
Η transalp αντικαταστάθηκε απο μια tdm 900! ...........και το νέο μέλος είναι ένα ένα atv honda trx 300!!!Όταν βάλεις και καταλληλα παπουτσάκια στην γριά θα μπορείς να την φωτογραφίσεις και απο το πλάι ...
Άλλωστε μόνο έτσι θα πηγαίνει τώρα με τον 2.5 !!!!
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Καλά ρε Παντελή, 6 χιλιάρικα για τη μετατροπή; Σαν πολλά δεν είναι; Δε θα συνέφερε να πουλήσεις τη γριά και να πάρεις μια Μ3 έτοιμη; Κάπου εκεί θα σου έβγαινε στα χρήματαΚαμιά σχέση!
Για να γινόταν σωστή δουλειά σε μετατροπή Μ3 θέλει πάνω από 11.000........χώρια που ο Μ20 είναι αθάνατος!
Βλέπω μερικούς που κάνουν τραγικά λάθη με τις Ε30 αλλά δεν μιλάω....ο χρόνος θα δείξει. -
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Λοιπόν...ανανέωση!!
Η Ε39 έμεινε ως έχει:2.2lt-170ps..
H E30 έγινε 325i.....έγινε φανταστική!!! χαλάλι τα 6000€
Η transalp αντικαταστάθηκε απο μια tdm 900! ...........και το νέο μέλος είναι ένα ένα atv honda trx 300!!!Όταν βάλεις και καταλληλα παπουτσάκια στην γριά θα μπορείς να την φωτογραφίσεις και απο το πλάι ...
Άλλωστε μόνο έτσι θα πηγαίνει τώρα με τον 2.5 !!!!
Σωστός Βελισσάριε!!!!
Ευτυχώς που βοηθάς φίλε!!!! -
-
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Οι φωτογραφίες έχουν ληφθεί 8/3/2008 στη Λίμνη του Μαραθώνα....
ΙΜΑ ε; Με το 1.8 θα έκαιγες περισσότερο πιστεύεις; Μέση κατανάλωση του 1.8 δεν υπολογίζω πάνω από 9. Το σεντάν Σιβίκ είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο πάντως. Σαφώς ανώτερο του 5d.
Μέσα στη πόλη είμαι στα 7.5 λίτρα / 100. Με λίγη προσοχή μπορεί και καλύτερα. Εκτός πόλης το 1.8 είναι σίγουρα καλύτερο εντός ειδικά στην Αθήνα και μόνο το Auto Stop του κινητήρα μπορεί να οδηγήσει σε μεγάλη οικονομία.
Ο λόγος πάντως της επιλογής του ΙΜΑ ήταν: α) το Prius ήταν πάνω από το όριο που είχα θέσει οικονομικά (σε ποσοστό του ετήσιου εισοδήματος) β) το ΙΜΑ αντικατέστησε 2 οχήματα (κίνηση στο δακτύλιο γαρ) οπότε και μόνον τα πάγια έξοδα που διαγράφησαν ήταν σημαντικά.
-
Εννοείται ότι αν ζούσαμε σε μία πολιτισμένη χώρα η επιλογή θα ήταν o 2.2 diesel στο 5θυρο.....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Εννοείται ότι αν ζούσαμε σε μία πολιτισμένη χώρα η επιλογή θα ήταν o 2.2 diesel στο 5θυρο.....Γενικά, δεν μπορώ να βάλω στο μυαλό μου αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης που θα το επέλεγα ως βενζινοκίνητο, αν μπορούσα να αγοράσω ντίζελ.
αλλά... here is greece ρε!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Εννοείται ότι αν ζούσαμε σε μία πολιτισμένη χώρα η επιλογή θα ήταν o 2.2 diesel στο 5θυρο.....
Γενικά, δεν μπορώ να βάλω στο μυαλό μου αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης που θα το επέλεγα ως βενζινοκίνητο, αν μπορούσα να αγοράσω ντίζελ.
αλλά... here is greece ρε!
Porsche 911??? Κατά Clarkson είναι για καθημερινή χρήση (καλά αστείο...).
Μόνον σε πολύ ειδικές συνθήκες τεχνολογικά θα έμενα σε βενζίνη ειδικά με τα EURO V specs.
-
-
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Εντάξει, δεν ξεχωρίζουν και πολλά πράγματα, παίζοντας με τη μηχανή την έβγαλα
Με ανοιχτό το κλείστρο για 3-4 sec θα φαινόταν και το αυτοκίνητο
Το βασικό μου πρόβλημα είναι οτι δεν μου ήρθε το τρίποδο ακόμα
-
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Εννοείται ότι αν ζούσαμε σε μία πολιτισμένη χώρα η επιλογή θα ήταν o 2.2 diesel στο 5θυρο.....
Γενικά, δεν μπορώ να βάλω στο μυαλό μου αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης που θα το επέλεγα ως βενζινοκίνητο, αν μπορούσα να αγοράσω ντίζελ.
+ΑΠΕΙΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
αλλά... here is greece ρε!
Κάτσε,σε λίγα χρόνια θα ενωθούμε με την Αφρική......οι υπόγειες πλάκες τρέχουν ποιό γρήγορα απ τα ελληνικά δρώμενα....
-
-
τι να μας πει και το κλιο να ουμ....
-
+1 , τραγικο...
Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!