Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγηση στο xx%. Τι εννοούμε;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Οδήγηση στο xx%. Τι εννοούμε;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    13
    25
    47
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gvala last edited by

      Συχνά-πυκνά διαβάζω/ ακούω για οδήγηση στο 80, 90%.
      Τι σημαίνει αυτό;
      100% σημαίνει στο όριο. Πιο γρήγορα δεν πάει (τουλάχιστον χωρις διορθώσεις και γλιστρήματα).
      90%; Το 90 % της ταχύτητας στο όριο; (π.χ. αντι για 100 χλμ/ωρα που είναι το όριο του αυτοκινήτου στο συγκεκριμένο σημείο πάμε με με 90)
      Ή απλά μια εκτίμηση του πόσο προσπαθούμε;

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • G
        gvala last edited by

        Συχνά-πυκνά διαβάζω/ ακούω για οδήγηση στο 80, 90%.
        Τι σημαίνει αυτό;
        100% σημαίνει στο όριο. Πιο γρήγορα δεν πάει (τουλάχιστον χωρις διορθώσεις και γλιστρήματα).
        90%; Το 90 % της ταχύτητας στο όριο; (π.χ. αντι για 100 χλμ/ωρα που είναι το όριο του αυτοκινήτου στο συγκεκριμένο σημείο πάμε με με 90)
        Ή απλά μια εκτίμηση του πόσο προσπαθούμε;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gvala last edited by

          Συχνά-πυκνά διαβάζω/ ακούω για οδήγηση στο 80, 90%.
          Τι σημαίνει αυτό;
          100% σημαίνει στο όριο. Πιο γρήγορα δεν πάει (τουλάχιστον χωρις διορθώσεις και γλιστρήματα).
          90%; Το 90 % της ταχύτητας στο όριο; (π.χ. αντι για 100 χλμ/ωρα που είναι το όριο του αυτοκινήτου στο συγκεκριμένο σημείο πάμε με με 90)
          Ή απλά μια εκτίμηση του πόσο προσπαθούμε;

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • V
            vasilios last edited by

            Ο χρήστης gvala έγραψε:
            Συχνά-πυκνά διαβάζω/ ακούω για οδήγηση στο 80, 90%.
            Τι σημαίνει αυτό;
            100% σημαίνει στο όριο. Πιο γρήγορα δεν πάει (τουλάχιστον χωρις διορθώσεις και γλιστρήματα).
            90%; Το 90 % της ταχύτητας στο όριο; (π.χ. αντι για 100 χλμ/ωρα που είναι το όριο του αυτοκινήτου στο συγκεκριμένο σημείο πάμε με με 90)
            Ή απλά μια εκτίμηση του πόσο προσπαθούμε;

            Πολύ συχνά εννοείται το τελευταίο. Αντικειμενικά σωστό μπορεί να είναι το πρώτο αλλά, κατά τη γνώμη μου δεν δίνει ακριβή ένδειξη. Δηλαδή τα 90km/h δεν είναι 9/10 αν το 100% είναι 100km/h.

            Αν υποθέσουμε ότι ακολουθούμε τις ιδανικές γραμμές, στην ιδανική άσφαλτο και με τον ίδιο έμπειρο οδηγό (για να έχουμε επαναληψιμότητα), τότε το όριο θα είναι το σημείο όπου το αυτοκίνητο έχει τη μέγιστη ταχύτητα. Σε ότι αφορά την πρόσφυση, αυτό σημαίνει ότι παρουσιάζει ολίσθηση γύρω στο 10% (με λιγώτερο χάνεις ταχύτητα λόγω πρόσφυσης, με περισσότερο γλυστράς και χάνεις πάλι χρόνο).

            Όπως το βλέπω λοιπόν, το % της απόδοσης ενός αυτοκινήτου (και του οδηγού του) σε ότι αφορά την πρόσφυση, είναι μέγεθος με γεωμετρική απεικόνιση. Άρα τα 9/10 μπορεί να απέχουν μόλις 4-5% από τα 10/10.

            Υ.Γ. Αυτό είναι το 666ο post μου! Χμμμμ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              chemic last edited by

              και εγώ νομίζω πως δεν εννοούμε την ταχύτητα. Άλλωστε, το να μπεις αντί με 65 σε μια στροφή με 75 είναι πολύ δύσκολο και δεν αντικατοπτρίζεται στην αύξηση (15%). Το να καταφέρεις να διατηρήσεις έστω και πέντε χλμ παραπάνω σε όλη τη στροφή είναι πολύ δύσκολο. Αν βγεις σχετικά εύκολα με 50 σε μια στροφή, δεν σημαίνει σε καμιά περίπτωση πως με απλά 10% περσσότερη προσπάθεια θα μπορέσεις να βγεις με 55(εκτός αν βγεις και από το δρόμο, οπότε πάμε, και πας αλλού!).
              Άλλωστε, όταν ανεβαίνουμε κοντά στο 100% των δυνατοτήτων μας, απαιτείται να έχουμε πολύ καλές αντανακλαστικές κινήσεις και φίλινγκ του αυτοκινήτου ώστε να αντιδρούμε σωστά και και πραγματικά γρήγορα αφού όταν το αμάξι είναι στα όρια του, οι ισορροπίες διαταράσσονται πολύ γρήγορα. Εδώ να πω πως ίσως παίζει ρόλο και το αμάξι. Εγώ με το σουϊφτ, φτάνω πολύ εύκολα στα ΄΄ορια του αυτοκινήτου, καποιος άλλος με πολύ καλύτερο αμάξι, σίγουρα εχει πιο ομοιογενή συμπεριφορά όταν φτάνει στα δικά του όρια οδήγησης.
              Πολλές φορές βέβαια, εκβιάζουμε εμείς καταστάσεις, αν και ανικειμενικά τα χιλιόμετρα μας είναι λίγα! Φρενάρισμα ενώ αρχίζουμε να στρίβουμε, και αρκετό γκάζι στη στροφή παίζοντας με τα όρια της υποστροφής. Αυτό, πραγματικά το κάνουμε συχνά πιστεύω, και λογικό μου φαίνεται! Στο δρόμο, στην είσοδο της στροφής συνήθως μπαίνουμε με πιο λίγα, οπότε εκβιάζουμε λίγο καταστάσεις για να κάνουμε χαβαλέ και εκτροπές Εκεί νομίζω πως δεν εχει νόημα να μιλάμε για χχ% αφού το όλο σκηνικό που φτιάχνουμε είναι σικέ

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • G
                georgetabs last edited by

                κανονικά εννοούμε το πόσο προσπαθούμε.

                Έτσι όταν μια στροφή θα την πάρουμε χωρίς καθόλου προσπάθεια (μα ΚΑΘΟΛΟΥ, ούτε να σκεφτούμε πως οδηγούμε) αυτό είναι το 0%. Για να πας πιο αργά προσπαθείς, άρα η προσπάθεια αυξάνει!! (κάνε 3 ώρες να παρκάρεις στην πιλωτή σου χωρίς να συντρέχει πρόβλημα, να δεις πόση προσπάθεια θέλει!! )

                Το 100% είναι το όριο στο οποίο μπορούμε ΕΜΕΙΣ να πάμε. Έτσι έχει νόημα αυτό που λέμε κάποιες φορές για πάνω από 100%, γιατί εκεί πλέον σπρώξαμε τα δικά μας όρια, κάνοντας μια βελτίωση στις ικανότητές μας (συχνότατο φαινόμενο σε έναν αγώνα όπου όλα σου πάνε καλά).

                Συνήθως όμως είναι απλά μια συγκατάβαση για να δείξουμε στον συνομιλιτή πόσο προσπαθήσαμε ή ζοριστήκαμε ή ιδέα μας, που νομίζουμε πως τόσο πηγαίναμε, ήπροσπάθεια να επιδειχτούμε, π.χ. 'Τι; πήγαινες γρήγορα; ΕΛΑ! Ε, όχι και γρήγορα, αφού κι εγώ που ακολουθούσα στα 7/10 πήγαινα!', ή 'καλά, πήρα τη νέα Φεράρι και πήγαινα μονίμως στα 11/10! Τόσο καλό αμάξι είναι!'

                Γενικά, όσο έχω μάθει και από την επιστήμη μου (με λογοτεχνία και ποίηση δε μιλιόμαστε χρόνια) ό,τι δεν έχει μέτρο είναι ό,τι το θες να είναι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Σε γενικές γραμμές,λοιπόν,μιλάμε για την κατάσταση στην οποία ερχόμαστε εξίσου εμείς όσο και το αμάξι μας.Στο 100 % φτάνουμε στα όρια του συνόλου μηχανή-άνθρωπος.Βέβαια,δικαίωμά μας είναι να μιλάμε κάποιες φορές μόνο για εμάς ή μόνο για το αυτοκίνητο.
                  Κρίσιμος ο ρόλος του οδηγού,κρίσμος ο ρόλος και του αμαξιού.Αν οδηγάς ένα παλιό αμάξι,το να το φέρεις στα όριά του μπορεί απλά να αντιστοιχεί σε μία ταχύτητα των 70 km/h.Αν οδηγάει ένα καθημερινό όχημα ένας καλός οδηγός,μπορεί να κινείται αρκετά γρήγορα και ,γενικά,πιο άνετα από ένα οδηγό περιορισμένων ικανοτήτων.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    markvag last edited by

                    Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                    κανονικά εννοούμε το πόσο προσπαθούμε.

                    Θα συμφωνήσω... Προσωπικά το μετράω με βάση τα δικά μου όρια...

                    Γενικά, όσο έχω μάθει και από την επιστήμη μου (με λογοτεχνία και ποίηση δε μιλιόμαστε χρόνια) ό,τι δεν έχει μέτρο είναι ό,τι το θες να είναι.

                    Συμφωνώ κι εδώ....! Για παράδειγμα, τις προάλλες πήρα χαλαρά μια φουρκέτα με 4η και 130... Και ήμουν στο 50% και μιλούσα με το ένα χέρι στο κινητό... (δεν πιστεύω να μην με πιστεύετε;;; )

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • F
                      funkyreverend last edited by

                      Συμφωνώ,και εγώ με βάση τα δικά μου (ακόμα πολύ χαμηλά) όρια το λέω καμιά φορά.Πάντως,το 100% το εννοώ ότι αν πατήσω και άλλο γκάζι,θα αγοράσω 100% το χωράφι της εφαπτομένης ή θα με βάλουν 100% στην εντατική με έμφραγμα!
                      Αλήθεια λέει ο Markvag!Μαζί μιλούσαμε και άκουσα το στρίγγλισμα από τα λάστιχα!Εκείνη την ώρα σε μια ανοιχτή καμπή των 160,εγώ πήγαινα με το κλιό με το πλάι,και κόντευε να μου φύγει το κινητό από τη φυγόκεντρο!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • E
                        emmanoyhl last edited by

                        Υπάρχει μετρήσιμη φυγόκεντρο δύναμη σε τόσο μικρές ταχύτητες;

                        Αν δεν φύγει από τη θήκη το κινητό πάνω στη στροφή δεν λέω ότι πήγαινα πάνω από τα 5/10.

                        Για να έρθουμε στο θέμα μας πιστεύω ότι μπορεί να αναφερόμαστε είτε σε σχέση με τα όρια του αυτοκινήτου είτε με τα δικά μας όρια. Αυτά δεν ταυτίζονται συνήθως.
                        Αν δεν κάνω λάθος όταν υπάρχει τέτοια αναφορά στα περιοδικά αφορά τα όρια του οδηγού και την προσπάθεια που καταβάλει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • N
                          n_olympios last edited by

                          Εγώ πάντως κινούμαι συνήθως στο 05%, αφού κυκλοφορώ μέσα στην Αθήνα.

                          'Νεκρά-πρώτη-νεκρά-πρώτη-δευτέρα-νεκρά.Φανάρι.Φανάρι.Άναψε πράσινο,φεύγα-ΦΕΥΓΑΑ!!!-πρώτη-νεκρά-κλπ.'

                          Εκτός κι αν εννοούμε όντως την προσπάθεια, οπότε εκεί δε με παίρνει να είμαι σε χαμηλότερο ποσοστό από 95%.

                          'Accent με νέον δεξιά και με κλείνει-αριστερά κυρία με Cherokee μιλά στο κινητό-πρόσεχε τις μπάρες-ρε συ πότε έγινε διπλής κατεύθυνσης η Σολωμού-α ρε παπιά ξύλο που θέλετε-πού πας κυρία μου-στο περίπτερο πας?-μα έχεις κλείσει 2 λουρίδες-άντε να πηγαίνουμε κι εμείς στη δουλειά μας-αμάν πέφτει πάνω μου-ΜΑΜΑΑΑ-ουφ στο τσακ τη γλυτώσαμε πάλι-τι μπελάς Θεέ μου'

                          Σε σοβαρό ύφος (σχεδόν), ευτυχώς που υπάρχει κι ο Κουβαράς να ξεκαπνίσουμε λίγο...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Φίλος εγγλέζος, επιθεωρητής αστυνομίας, στην προστασία υψηλών προσώπων και δίωξη ναρκωτικών που παντρεύτηκε ελληνίδα και ήρθε και λίγο Ελλάδα όπου και οδήγησε είπε ότι επιτέλους του χρησίμευσαν τα μαθήματα ειδικής οδήγησης που είχε κάνει στην αστυνομία!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              markvag last edited by

                              Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                              Υπάρχει μετρήσιμη φυγόκεντρο δύναμη σε τόσο μικρές ταχύτητες;

                              Μμμμμμ... Κακοήθιες Α, να χαθείς!!!

                              Μάλλον θα ήταν η άλλη φορά funkyreverend, τότε που με προσπερνούσες όταν προσπερνούσα στην φουρκέτα την νταλίκα τα λάστιχα της οποίας στρίγκλιχαν από την προσπάθεια να με φτάσει... Εγώ λέω για τότε που μιλούσαμε όταν ήμουν στη φουρκέτα και χρειάστηκε να αποφύγω το αγροτικό που του έπεφταν τα καρπούζια... Είναι να μην είσαι οδηγάρα τελικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                funkyreverend last edited by

                                Τώρα θυμήθηκα,που έφερες και τα κουκούτσια από τα καρπούζια!!!Πώς τα μάζεψες,με 130,ρε αθεόφοβε;!Πλάκα πλάκα,είναι να μην είσαι οδηγάρα, πες τα Χρυσόστομε (μπλέξαμε και με τους Ιεράρχες)!!!
                                Έξω από πλάκα,συμφωνώ με τον ΕMMANOYHL.Τα όρια του αυτοκινήτου δεν συμπίπτουν (ως επί το πλέιστον) με τα όρια του οδηγού.Πολλές φορές (από εμπειρία μου) επειδή τα όρια μας και οι ικανότητές μας είναι πολύ χαμηλότερες από αυτές του αυτοκινήτου,νομίζουμε ότι φταίει το αυτοκίνητο.
                                Είναι ένα μίγμα ορίων οδηγού,ορίων αυτοκινήτου και αυτοπεποίθησης οδηγού.Έτσι πιστεύω.Για μένα τουλάχιστον το 1ο σκέλος βρίσκονται αρκετά χαμηλά.Άρα,για μένα δεν είναι δύσκολο να οδηγήσω στο 100%
                                Ο Βιλνέβ είπαμε έφυγε;Ρε,λέτε να πάρω τη θέση του;;;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • M
                                  markvag last edited by

                                  Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                                  Ο Βιλνέβ είπαμε έφυγε;Ρε,λέτε να πάρω τη θέση του;;;

                                  Δεν θέλω να σε απογοητεύσω, αλλά μόλις πριν από λίγο είδα ένα e-mail από την BAR... Με θέλουν απεγνωσμένα...

                                  Και μετά, μου είπε ο Todt, ότι αδειάζει η θέση του Roubinio από το 2005 και να το έχω στα υπ' όψιν μου...

                                  (Γιατί με φαγουρίζει η μύτη μου;;; Μάλλον ξύλο θα φάμε με τις μαλ!!#$ που λέμε )

                                  Πάντως (σοβαρά τώρα) θα συμφωνήσω ότι τα όριά μου είναι σαφώς κατώτερα από αυτά του αυτοκινήτου μου... Δεν εννοώ να το πας με το πλάι, αυτό δεν είναι και τόσο δύσκολο με το 206 (ιδίως αν είσαι οδηγάρα όπως εγώ... ), αλλά το να το πας πραγματικά γρήγορα... είναι μια άλλη υπόθεση...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • C
                                    chemic last edited by

                                    καλά ρε οδηγάτε και μιλάτε στο κινητό; χαντς φρι κύριοι! αλλιώς πως κρατάμε το καφέδάκι, καπνίζουμε, μουτζώνουμε, βάζουμε τα χέρια στις τσέπες του μπουφαν μέχρι να ζεσταθεί το αμάξι;
                                    Πάντως στη φάση εγώ ήμουνα το σουϊφτ που σας κόρναρε να περάσει. Δε σας γνώρισα όμως, γιατί σας έβλεπα από το παράθυρο του συνοδηγού που ήταν λίγο βρώμικο. Με βάραγε ο ήλιος(κατακέφαλα ) και το είχα γυρίσει με τις πάντες 129 μέτρα περίπου πριν τη στροφή για να μη κατεβάζω το σκιάδιο και έχω αεροδυναμικές τριβές. Να δώ πότε θα βάλουν γυαλοκαθαριστήρες στα μπροστά παράθυρα οι άχρηστοι

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • S
                                      stefanos147 last edited by

                                      Ο χρήστης chemic έγραψε:
                                      καλά ρε οδηγάτε και μιλάτε στο κινητό; χαντς φρι κύριοι! αλλιώς πως κρατάμε το καφέδάκι, καπνίζουμε, μουτζώνουμε, βάζουμε τα χέρια στις τσέπες του μπουφαν μέχρι να ζεσταθεί το αμάξι;
                                      Πάντως στη φάση εγώ ήμουνα το σουϊφτ που σας κόρναρε να περάσει. Δε σας γνώρισα όμως, γιατί σας έβλεπα από το παράθυρο του συνοδηγού που ήταν λίγο βρώμικο. Με βάραγε ο ήλιος(κατακέφαλα ) και το είχα γυρίσει με τις πάντες 129 μέτρα περίπου πριν τη στροφή για να μη κατεβάζω το σκιάδιο και έχω αεροδυναμικές τριβές. Να δώ πότε θα βάλουν γυαλοκαθαριστήρες στα μπροστά παράθυρα οι άχρηστοι

                                      Καλές όλες αυτές οι ιστορίες , αλλά μήπως να συγκεντρωνόσασταν και λιγάκι στην οδήγηση; Όταν πάτε έτσι, και είμαι με το ποδήλατο, με καθυστερείτε !! Τόσο που με αναγκάζετε να σταματήσω το endo και να πάω κανονικά για να σας περάσω!

                                      Πέρα από την πλάκα θα συμφωνήσω με την άποψη ότι το % είναι συνδυασμός οδηγού-αυτοκινήτου, αλλά πιστεύω ότι περισσότερο βάρος έχει το αυτοκίνητο και όχι ο οδηγός. Αυτό για καθημερινά αυτοκίνητα. Για supersport άυτοκίνητα θα έλεγα 50-50 οδηγός/αυτοκίνητο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        markvag last edited by

                                        Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:

                                        καλά ρε οδηγάτε και μιλάτε στο κινητό; χαντς φρι κύριοι! αλλιώς πως κρατάμε το καφέδάκι, καπνίζουμε, μουτζώνουμε, βάζουμε τα χέρια στις τσέπες του μπουφαν μέχρι να ζεσταθεί το αμάξι;
                                        Πάντως στη φάση εγώ ήμουνα το σουϊφτ που σας κόρναρε να περάσει. Δε σας γνώρισα όμως, γιατί σας έβλεπα από το παράθυρο του συνοδηγού που ήταν λίγο βρώμικο. Με βάραγε ο ήλιος(κατακέφαλα ) και το είχα γυρίσει με τις πάντες 129 μέτρα περίπου πριν τη στροφή για να μη κατεβάζω το σκιάδιο και έχω αεροδυναμικές τριβές. Να δώ πότε θα βάλουν γυαλοκαθαριστήρες στα μπροστά παράθυρα οι άχρηστοι

                                        Καλές όλες αυτές οι ιστορίες , αλλά μήπως να συγκεντρωνόσασταν και λιγάκι στην οδήγηση; Όταν πάτε έτσι, και είμαι με το ποδήλατο, με καθυστερείτε !! Τόσο που με αναγκάζετε να σταματήσω το endo και να πάω κανονικά για να σας περάσω!

                                        Πέρα από την πλάκα θα συμφωνήσω με την άποψη ότι το % είναι συνδυασμός οδηγού-αυτοκινήτου, αλλά πιστεύω ότι περισσότερο βάρος έχει το αυτοκίνητο και όχι ο οδηγός. Αυτό για καθημερινά αυτοκίνητα. Για supersport άυτοκίνητα θα έλεγα 50-50 οδηγός/αυτοκίνητο.

                                        Καλά, είστε σοβαροί και οι δύο;;;;
                                        Ξέρετε πόσες φορές κόντεψα να σας χτυπήσω εκείνη την μέρα;;;
                                        Γι' αυτό έπιασα κουβεντούλα στο κινητό, γιατί με κόβατε και δεν μπορούσα να πάω σαν άνθρωπος... Είχα ανοίξει και την τηλεόραση, αλλά μέσα στις στροφές δεν χάλασε η κεραία και αναγκάστηκα να πιάσω το τηλέφωνο... Βλέπετε μετά τα 140, μου κάνει πρόβλημα, ιδίως αν είμαι στο πλάι και ακόμα πιο συχνά αν έχω τραβήξει χειρόφρενο...

                                        Θα το πάω στο συνεργείο να το κοιτάξουν...

                                        Φιλε μου chemic, ποτέ καφές στο αυτκίνητο, πάνω από τα 1,5g χύνεται και κάνει τις ταπετσαρίες σκ@#α... (χώρια που τον σιχαίνομαι..σοβαρά αυτό...)
                                        Γι'αυτό και το Suzuki ήταν τόσο αργό, ε;; έπινες το καφεδάκι σου, ε;;;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • N
                                          n_olympios last edited by

                                          Ο χρήστης markvag έγραψε:
                                          Φιλε μου chemic, ποτέ καφές στο αυτκίνητο, πάνω από τα 1,5g χύνεται και κάνει τις ταπετσαρίες σκ@#α...

                                          Έλα Αλέκο, με πόσα g στρίβει το 206? Ποοοόσα? ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • M
                                            markvag last edited by

                                            Ο χρήστης n_olympios έγραψε:

                                            Φιλε μου chemic, ποτέ καφές στο αυτκίνητο, πάνω από τα 1,5g χύνεται και κάνει τις ταπετσαρίες σκ@#α...

                                            Έλα Αλέκο, με πόσα g στρίβει το 206? Ποοοόσα? ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!

                                                Και να φανταστείς ότι δεν ήμουν σε φόρμα...                Ποιός Μακ Ρέι μου λέτε τώρα...
                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr