-
Ευκαιρία λοιπόν να γίνει χρήση της 'Αναφοράς Δημοσίευσης'.
[mod drdino] -
έταξα να βρω τα λινκ που αναφερονται στο κλειδωμενο τοπικ περι στροφιλικιου και τα βρήκα.
2 ειναι μάλιστα.
οποιος ενδιαφερεται ας μου πει να του στειλω πμ να μη λερωσουμε κι αυτό το τοπικ.
απλά και πολιτισμένα.
ψέμματα δεν ελεγα κι ούτε ειχα λογο.
-
Εγω βλεπω πως ο υποψηφιος αγοραστης την 'εκανε' με 'ελαφρα'...
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Εγω βλεπω πως ο υποψηφιος αγοραστης την 'εκανε' με 'ελαφρα'...Θα πάει να πάρει eμπροσθοκίνητο με μπλοκέ για να έρθει στα ίσια του..
mazda 3 mps
Τα άλλα 2 τα βγάλαμε χρέπια -
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Εγω βλεπω πως ο υποψηφιος αγοραστης την 'εκανε' με 'ελαφρα'...
Θα πάει να πάρει eμπροσθοκίνητο με μπλοκέ για να έρθει στα ίσια του..
mazda 3 mps
Τα άλλα 2 τα βγάλαμε χρέπιαΠλάκα, πλάκα...εκπληκτικό αυτοκίνητο...
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Εγω βλεπω πως ο υποψηφιος αγοραστης την 'εκανε' με 'ελαφρα'...Kι εγώ στην θέση του θα την έκανα. Αν όντως είχα όρεξη να μάθω κάτι για τα 2 αμάξια και δεν ήθελα να παρακολουθήσω τον Τρωϊκό πόλεμο
-
γιατι δεν παιρνει μια διλιτρη alfa gt??
-
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
γιατι δεν παιρνει μια διλιτρη alfa gt??Γιατί σε σχέση με τα άλλα δύο είναι 'τάφος'
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
γιατι δεν παιρνει μια διλιτρη alfa gt??
Γιατί σε σχέση με τα άλλα δύο είναι 'τάφος'
Φίλε πρόσεχε λίγο πως εκφράζεσαι για αυτοκίνητα που έχουν ψυχή.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
γιατι δεν παιρνει μια διλιτρη alfa gt??
Γιατί σε σχέση με τα άλλα δύο είναι 'τάφος'
Φίλε πρόσεχε λίγο πως εκφράζεσαι για αυτοκίνητα που έχουν ψυχή.
Συγνώμη...
-
To Golf κάνει καλύτερο, πιο άνετο ταξίδι με καλύτερη ποιόητα κύλισης (και όμως!!!).
Η BMW στη σειρά ένα δεν μπορεί να βρει ακόμα τη χρυσή τομή. Η βάρκα (τηρουμένων των αναλογιών πάντα) θα είναι, ή πολύ σκληρό.
Aνάμεσα στα δύο φυσικά Golf GTi.
Αφού όμως δε σε ενδιαφέρει η σπορ οδήγηση προτίμησε ένα Golf GT με DSG. -
+1 για το GT (όχι την Alfa(εννοείται )). Λογικά θα έχει πολύ μειωμένη κατανάλωση σε σχέση με το GTi σε ήρεμους ρυθμούς και ροπη σε ευρύτερο φάσμα στροφών.Επίσης πολύ λιγότερα ετήσια πάγια έξοδα. Ελπίζω μόνο να μη σπάνε ακόμα όπως οι πρώτες εκδόσεις
-
BMW 120i...όποιος την έχει οδηγήσει (και έχει οδηγήσει και τα υπόλοιπα Hatch) ξέρει γιατί. Όσο για τα χρήματα, η διαφορά είναι μικρή (μετά την έκπτωση της BMW) και αποσβένονται από το πολύ χαμηλότερο κόστος συντήρησης.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
BMW 120i...όποιος την έχει οδηγήσει (και έχει οδηγήσει και τα υπόλοιπα Hatch) ξέρει γιατί. Όσο για τα χρήματα, η διαφορά είναι μικρή (μετά την έκπτωση της BMW) και αποσβένονται** από το πολύ χαμηλότερο κόστος συντήρησης.**Το ποιο???
-
΄στις βενζίνες ή8ελε να πει βρε
5.1lt/100xlm ειναι νουμερο που δεν το φτάνει το GTI ούτε σε γκρεμό
-
@Meco: Είχα Golf...είχα BMW...καμμία σχέση ούτε στο κόστος service/ανταλλακτικά (ποιο ακριβό το Golf) ούτε και στην ποιότητα της αντιπροσωπείας. Επίσης, με τη συχνότητα των προβλημάτων στα TSi & TFSi (3 φίλοι είναι στο δικαστήριο...τόσο πολύ έχουν ταλαιπωρηθεί) μάλλον θα είσαι πιο συχνά στο συνεργείο από ότι με την BMW.
Anti-Flame διευκρίνιση: Αυτά που γράφω είναι από προσωπική εμπειρία (Golf GTi MkII 16V, Golf 1.4 MkIII, Golf TSi Mk V - BMW 318i E36, BMW 325ti E46, BMW 330xi E46) και καθαρά προσωπική γνώμη...δεν διεκδικώ το αλλάθητο!
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
΄στις βενζίνες ή8ελε να πει βρε5.1lt/100xlm ειναι νουμερο που δεν το φτάνει το GTI ούτε σε γκρεμό
Είπα και εγώ!!!
Ναι η BMW καταναλώνει σημαντικά λιγότερο απο το Gti μέσα στην πόλη.
Έξω από αυτή όμως και κινούμενη σε γρήγορους ρυθμούς ίσως να καταναλώσει και περισσότερο!!! -
-
Το πόσο συχνά είναι κάποιος στο συνεργείο, είναι από ότι έχω καταλάβει τα τελευταία χρόνια μάλλον θέμα τύχης! Έχω φίλο με Μερσεντες που την έχει βαφτίσει χαιδευτικά Φιατ (του '80 μάλιστα!). Επίσης έχω φίλο με 147 που του έχει βγάλει τη Παναγία (περισσότερες μέρες είναι στο σερβις παρά στο γκαράζ του!) ο οποίος (σιγά την έκπληξη !) περιμένει την καινούρια !!! Έχω έναν άλλο φίλο με ένα ταπεινό Αξεντ το οποίο εντάξει τρίζει-κοπανάει κλπ ΑΛΛΑ 4 χρόνια και 80κ χιλιόμετρα δεν έχει ζητήσει τίποτα. Οπότε υπάρχει μεν μια περιρέουσα ατμόσφαιρα περι υψηλής ποιότητας σε κάποιες μάρκες (το οποίο επαληθεύεται τουλάχιστον οπτικά) αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αγοράζοντας τη χ ποιοτική μάρκα θα κοιμάσαι ήσυχος. Θέλει τύχη!
Στο GTI εξαρχής φοβόμουνα τον κινητήρα του λόγω της πολυπλοκότητας του αλλά μετά από 20+ Κ χιλιόμετρα (όχι με αυγό κάτω από το δεξί πόδι αλλά ούτε και λιώσιμο εννοείται) και προσέχοντας πάρα πολύ λάδια-υγρά κλπ δεν έχει κάνει κιχ σε τίποτα (ένταξει δεν κάνει κιχ αλλά όπως έχω ξαναγράψει κάνει κάτι κράτσα-κρούτσα στην κάμπινα οπότε απλά δυναμώνεις τη μουσική και είσαι οκ! ). Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι τα GTI είναι Bullet-proof αλλά τουλάχιστον σαν οχήματα γενικά (από ότι έχω μάθει και από φίλο στο σέρβις) δεν έχουν βγάλει πολλά προβλήματα.Υποθέτω όμως ότι λόγω μη εξεζητημένων λύσεων και η 1 θα κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα. Οφ τόπικ : έχω διαβάσει ότι η προηγούμενη Μ3 είχε πολλά προβλήματα στον κινητήρα αλλά φυσικά δεν το έχω επιβεβαιώσει γιατί στις ζημιές τα στόματα συνήθως κλείνουν και οι αναφορές στα φόρουμ είναι λιγοστές! Απλά σε άρθρα σε περιοδικά Αγγλικά τώρα σιγά-σιγά εκφράζονται τέτοιου είδους παράπονα για την Μ3 (Ε46).
Οσον αφορά στα σερβις είχα διαβάσει μετά λύπης μου ότι η VW έχει το δεύτερο ακριβότερο κόστος σερβις μετά την Πόρσε ! Πιο συγκεκριμένα θέλεις 140 ευρώ για λάδια-φίλτρο (το 1 λίτρο έχει 24 ευρώ λιανική! Ρε λες να πήρα τη Βειρον και να μην το ξέρω!?!) και 150 περίπου για τακάκια μπροστά. Οι τιμές ακόμα και συγκρινόμενες με Μερσεντες είναι εξωφρενικές. Οσον αφορά την ποιότητα των υπηρεσιών συγκρινόμενες με Μερσεντές-BMW που γνωρίζω βρίσκονται σε πολύ καλά επίπεδα (ΣΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ με το εξουσιοδοτημένο που πηγαίνεις βέβαια. Στην Καρέντα είναι πάντως πολύ υψηλό το επίπεδο(χωρίς να θέλω να κάνω γκρίζα διαφήμιση) αλλά σε άλλα που έχω πάει είναι σκέτα καφενεία, ακόμη και για απλές εργασίες).
Τελικά ο δημιουργός του τόπικ όντως χάθηκε και μάλλον θα στραφηκε σε κάνα SUV μετά από όσα διάβασε εδώ !
ΕΝΤΙΤ : για την κατανάλωση το καλύτερο που έχω πετύχει Πάτρα - Αθήνα (λόγω φόβου επιβατών για την ταχύτητα και επομένως μια μέση ταχύτητα 120-130 ΚΜ χωρίς βίαιες επιταχύνσεις) είναι ένα 9.2 λτ. Λογικά μπορεί να πέσει και κάτω από 9 αλλά μόνο με τη θεια μου στο τιμόνι. Φυσιολογικές τιμές για εθνική είναι 12-13 και αν πιέσεις 15.5 - 16.5. Αν πιέσεις ΠΟΛΥ (ΜΩΤ Κόρινθος-Αθήνα περίπου 195 ΚΜ) τότε είσαι στα 20 + - . Αν πιέσεις ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ (εκτός από τελικές και πολύ στροφιλίκι δηλαδή με πολύ βιάιες 'δύσκολες' επιταχύνσεις) τότε είσαι αρκετά παραπάνω από 22 λτ (και βάλε!) ...
Καλά για την πόλη δεν το συζητώ. Τα 13-14 είναι φυσιολογικά (με λίγο πάτημα) οπότε κάνεις τα εξής :
- το κλειδώνεις και πάιρνεις παπάκι.
- σιχτιρίζεις το γκρουπ και τις δηλωθέντες μέσες καταναλώσεις τους !
-
τι να αγορασω? bmw 1 ή golf gti