-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Η ιστοσελίδα των 4Τ κολλάει σε όλους ή μόνο σε μένα;;Νομίζω οτι φταίει η διαφήμιση της HOL!
Κάτω απ αυτήν δε φορτώνει τίποτα!!
Μόνο σε εσένα..
-
Μας τη λες τώρα;;;
ΟΚ θα μαθαίνω τα νέα απ το φόρουμ
-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Η ιστοσελίδα των 4Τ κολλάει σε όλους ή μόνο σε μένα;;Νομίζω οτι φταίει η διαφήμιση της HOL!
Κάτω απ αυτήν δε φορτώνει τίποτα!!
-
Έχει γίνει τεστ στο Jazz 1.2 Cool ;
Αν όχι , θα μπορούσατε να κάνετε ένα ; Το θεωρώ εξαιρετικά ενδιαφέρον μοντέλο. -
Ο γειτωνας μου στην Αθηνα παντως αγορασε την 325 χι!!!
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Έχει γίνει τεστ στο Jazz 1.2 Cool ;
Αν όχι , θα μπορούσατε να κάνετε ένα ; Το θεωρώ εξαιρετικά ενδιαφέρον μοντέλο.Θα το αλλάξουν σύντομα οπότε υπομονή.
Λογικά θα τεστάρουν τα καινούρια 1,3 και 1,5(αν το φέρουν...) μια και καλή. -
Thanx for the tip mate.
Πράγματι μόλις είδα ότι το νέο έρχεται σε κάνα χρόνο.
Το έχει παραγγείλει ένας συνάδελφος και μοιάζει καλή αγορά.
500e έκπτωση και ένας κινητήρας που έχει μόλις 5 ίππους διαφορά από το 1400άρι ...
Για να κρίνεις πιο σωστά το νέο ,δε θα έπρεπε να έχει δοκιμάσει και το 'παλιό';
΄ -
Το παλαιό μου άρεσε και εμένα και μάλιστα το πρότεινα στην αδερφή μου αλλά εκείνη διάλεξε το περισσότερο νεανικό κολτ!
Δεν έχει νόημα να οδηγήσεις το παλιό αφού θα συγκρίνεις το νέο (όταν έρθει) με τον ανταγωνισμό της εποχής και όχι με το παρελθόν. Η δύναμη του σημερινού τζαζ είναι ο τρομερά οικονομικός κινητήρας και οι άριστοι χώροι για την κατηγορία. Μάλιστα είχε και καλές ρεπρίζ λόγω 8 βαλβίδων, τουλάχιστον το 1.3 (1332 κυβικά).
Κάνε καλύτερα υπομονή αν δεν το έχεις άμεσα ανάγκη εκτός και αν θέλεις να πετύχεις προσφορά του απερχόμενου μοντέλου κάτι που σίγουρα θα γίνει εντός του έτους για να ξεστοκάρουν. -
Ωραίο το τεύχος με την πρώτη ματιά, ωραίες και οι κοπέλες στο συγκριτικό των μικρών.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Επανερχόμενος στο χιτλερικής εμπνεύσεως KdF-Wagen, να σημειώσω ότι σε κατάσταση ηρεμίας συνήθως είχε ένα κάπως θετικό κάμπερ πίσω (οπότε καταλαβαίνει κανείς πού πήγαιναν οι τιμές του στις στροφές). Επίσης, για να ελαττώσουν την πολική ροπή αδράνειας κατασκεύασαν τον κινητήρα από μαγνήσιο. Αυτό εξηγεί τις τραγικά χαμηλές, εν συγκρίσει με τον κυβισμό του, ιπποδυνάμεις του εν λόγω αυτοκινήτου. Αν το 'πούσαρες' πολύ, ο κινητήρας μετατρεπόταν σε ωρολογιακή βόμβα θραυσμάτων και μπορεί κανείς εύκολα να φανταστεί τι θάνατο θα έβρισκαν οι επιβάτες αυτού του τέρατος αξιοπιστίας και παγκοσμίου ειδώλου του χιππισμού σε μια τέτοια περίπτωση - εάν, βεβαίως, δεν είχαν πρώτα σκοτωθεί στην πρώτη στροφή που θα συναντούσαν.πολύ τσόντα και επιστημονική φαντασία βλέπεις.
Κόψε τα dvd για καμια βδομάδα, θα σε κάνει καλό -
Πως γίνεται, η BMW να έχει 432 πωλήσεις diesel SUV & ATV, από τη στιγμή που ακριβώς από πάνω αναφέρετεαι ότι πωλήθηκαν 168 bmw X3 και 135 Χ5 diesel, που σημαίνει 168+135=303 οχήματα συνολικά. Ειδικά αν σκεφτούμε ότι η BMW εκτός από τις Χ3,Χ5 έχει μόνο την Χ6 σε αυτήν την κατηγορία οχημάτων, η οποία έχει κάνει συνολικά 8 ταξινομίσεις και χωρίς να είναι απαραίτητα εκδόσεις της με τον diesel.
-
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=212&page_id=6467
αυτό λές?
Ελα ντε? πρέπει να είναι και οι 520 και 320 μέσα
-
Το σκάνδαλο σκουριάς (που οδηγεί σε ανάκληση 445.000 μοντέλων Α - W169 - και Β - W245) της Mercedes που αποκάλυψε το γερμανικό Auto Bild θα το δημοσιοποιήσετε ή θα περάσει στο ντούκου;
-
Γιατί είναι σκάνδαλο? Το έκρυψε η εταιρία? Υπήρχε δόλος? ¨η οι λέξεις έχουν χάσει το νόημά τους?
-
Κάνεις το χαζό μου φαίνεται. Και στη δεκαετία του '70 η Lancia προχώρησε σε ανάκληση, αλλά βγήκαν τα τζιμάνια της Daily Mirror και φώναζαν για 'σκάνδαλο' - και για τόσο καιρό, που τελικά εδραιώθηκε το 'σκάνδαλο'.
Αφού λοιπόν η ανάκληση από μια ιταλική εταιρεία είναι σύμπτωμα σκανδάλου, τότε το ίδιο ισχύει και για τις γερμανικές. Χώρια που είναι σκάνδαλο, σήμερα, με διαθέσιμη τόση τεχνογνωσία και με τόση γνώση για τα λάθη του παρελθόντος, μια εταιρεία που θεωρείται σοβαρή να κάνει λάθη που θυμίζουν Aston Martin της δεκαετίας του '60.
-
Άρα κάνεις και εσύ το ίδιο με την Daily Mirror? Άρα στο δικό σου σύμπαν ή εσύ είσαι λάθος τώρα ή η Dailh Mirror δεν ήταν λάθος τότε. Άλλη περίπτωση δεν υπάρχει..
-
O γερμανικός Τύπος (Auto Bild) μιλά για ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΣΚΟΥΡΙΑΣ (Rost-Skandal): http://www.autobild.de/artikel/korrosio ... 18568.html
Και βλέπω ότι δεν παρουσιάζουν παλιά αυτοκίνητα για νεώτερα (εν αντιθέσει με τη Daily Mirror)...
-
Καλά, δεν επειμένω, κρίμα είναι να σου χαλάσω τη χαρά. Απόλαυσέ το ελεύθερα..
-
Δε πειράζει... σας περιμένουμε την άλλη εβδομάδα με πρωτοσέλιδο...
Σκουριασμένες Μερσεντες!!!!
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Άρα κάνεις και εσύ το ίδιο με την Daily Mirror? Άρα στο δικό σου σύμπαν ή εσύ είσαι λάθος τώρα ή η Dailh Mirror δεν ήταν λάθος τότε. Άλλη περίπτωση δεν υπάρχει..Νόμος της του τρίτου αποκλείσεως.
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό