-
Σπύρο, αυτό που ζητούσες μπορεί να είναι και επικίνδυνο.
Σκέψου αν εγώ, επειδή δεν κατάλαβα/είμαι στριμένος/εχω άλλους λόγους, βγω και κατηγορήσω ένα συνεργείο.Θα με πιστέψεις?
Δεμ θα έπρεπε. Επειδή ποτέ δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε κάτι.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Έχει πάει κανείς αυτές τις μέρες να ζητήσει προσφορά για ότι ετοιμοπαράδοτο αυτοκίνητο τους έχει απομείνει? Έχω βάσιμες υποψίες ότι θα 'σκοτώνουν' όσα στοκ τους έχουν ξεμείνει, με σημαντικές εκπτώσεις στην τιμή τους...
Σήμερα το πρωί... Δεν λένε ακριβώς τιμή αλλά ότι κάνουν μια 'γενναία' έκπτωση στα μοντέλα που έχουν απομείνει στην έκθεση...
Αν ο dealer συνάψει σύμβαση με το νέο εισαγωγέα, αυτή η κίνηση δεν τον ζημιώνει? Υπό την έννοια ότι δε χρειάζεται να 'ξεστοκάρει' αν δε σταματήσει να εμπορεύεται το προϊόν...
Αυτή τη στιγμή λειτουργούν κάθε μήνα με μειωμένα έσοδα (δεν αποκλείεται αρκετοί να εμφανίζουν ζημιές). Με λίγα λόγια καίγονται για μετρητά. Μέχρι σε ένα ή δυο μήνες να αποκατασταθεί αυτή η δυσλειτουργία που έχει προκύψει στο δίκτυο ρενώ, η μόνη λύση που έχουν είναι να πουλήσουν ότι τους έχει ξεμείνει.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Σπύρο, αυτό που ζητούσες μπορεί να είναι και επικίνδυνο.
Σκέψου αν εγώ, επειδή δεν κατάλαβα/είμαι στριμένος/εχω άλλους λόγους, βγω και κατηγορήσω ένα συνεργείο.Θα με πιστέψεις?
Δεμ θα έπρεπε. Επειδή ποτέ δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε κάτι.
Προσωπικά, δεν παίρνω το μέρος των συνεργείων, αλλά συμφωνώ μαζί σου στο ότι είναι επικίνδυνο, γιατί μπορεί ο συνεργειατζής να στραφεί δικαστικά κατά του πελάτη που βγήκε και διατύπωσε κάποιον ισχυρισμό εναντίον του.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Σήμερα πέρασα τελευταία φορά απο την αντιπροσωπία για ένα ανταλλακτικό το οποίο αν και κάκιστης ποιότητας λόγω 'μονοπωλίου' χρεώνεται 140 ευρώ. Να σημειωθεί ότι δεν υπήρχε διαθέσιμο και παραγγελία μόνο 'καμια 15αριά μέρες και βλέπουμε'...
Το εν λόγω ανταλλακτικό είναι ο 'χαρτινος' σωλήνας που συνδέει το ψυγείο με το φίλτρο αέρα (περνάει αέρας απο μέσα...) και πωλείτε μαζί με το κουτί του φίλτρου ... 140 ευρώ ...Βασικά είχα πάει στη Ρενάλ στο Φίνικα πριν από ένα χρόνο περίπου και μου είχαν πει τότε 135 ευρώ για το χάρτινο σωλήνα, τον πνίχτη και την λαστιχένια ελειψοειδή υποδοχή που πάει όλο σαν σετ.
Οπότε, η τιμή ΔΕΝ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ στις τρέχουσε εξελίξεις. Παραμένει βέβαια αυστηρά ακριβή. -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Σπύρο, αυτό που ζητούσες μπορεί να είναι και επικίνδυνο.
Σκέψου αν εγώ, επειδή δεν κατάλαβα/είμαι στριμένος/εχω άλλους λόγους, βγω και κατηγορήσω ένα συνεργείο.Θα με πιστέψεις?
Δεμ θα έπρεπε. Επειδή ποτέ δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε κάτι.
αν το πει ενας πελατης δε θα τον πιστεψω, αν το πουν 4-5 σιγουρα κατι δεν παει καλα...
επικινδυνο δεν νομιζω οτι ειναι σε καμια περιπτωση, ποσο μαλιστα οταν υπαρχουν στοιχεια (μαρτυρες, προβλημα που δεν επισκευαστηκε, και πιο πονηρα αν θελει καποιος...).
Και στη τελικη τι θα κανουν?το μονο ΣΙΓΟΥΡΟ ειναι οτι δε θα αλλαξει ΤΙΠΟΤΑ οσο οι ιδιοι δε λεμε τα πραγματα με το ονομα τους.
-
Με βάση το νέο ποστ που έγινε στην αντίστοιχη ενότητα όμως, φαίνεται πως στη συγκεκριμένη περίπτωση που αναφέρθηκε, μάλλον άδικα θα τους κατονόμαζε. Οι πρόσθετες εξηγήσεις που του δόθηκαν ανέτρεψαν μερικώς το αρχικό αρνητικό κλίμα.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Σπύρο, αυτό που ζητούσες μπορεί να είναι και επικίνδυνο.
Σκέψου αν εγώ, επειδή δεν κατάλαβα/είμαι στριμένος/εχω άλλους λόγους, βγω και κατηγορήσω ένα συνεργείο.Θα με πιστέψεις?
Δεμ θα έπρεπε. Επειδή ποτέ δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε κάτι.
αν το πει ενας πελατης δε θα τον πιστεψω, αν το πουν 4-5 σιγουρα κατι δεν παει καλα...
επικινδυνο δεν νομιζω οτι ειναι σε καμια περιπτωση, ποσο μαλιστα οταν υπαρχουν στοιχεια (μαρτυρες, προβλημα που δεν επισκευαστηκε, και πιο πονηρα αν θελει καποιος...).
Και στη τελικη τι θα κανουν?το μονο ΣΙΓΟΥΡΟ ειναι οτι δε θα αλλαξει ΤΙΠΟΤΑ οσο οι ιδιοι δε λεμε τα πραγματα με το ονομα τους.
Το 4-5-6-7 νοματαίοι έχει σημασία.
Κι εγώ εξεθείασα ένα συνεργείο σε αυτό εδώ το νήμα.
Αν ήταν απλώς κολλητοί μου, θα το έγραφα μόνον εγώ. Αλλά το επιβεβαίωσαν κι άλλοι φορουμάδες. -
-
Ο χρήστης GF έγραψε:
Στην Volvo όταν έφυγε απο τον Σαρακάκη αν θυμάμαι καλά.γι'αυτό και η Volvo στην Ελλάδα είδε άσπρη μέρα...
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Στην Volvo όταν έφυγε απο τον Σαρακάκη αν θυμάμαι καλά.
γι'αυτό και η Volvo στην Ελλάδα είδε άσπρη μέρα...
Aκριβώς.
Ας επλίσουμε το ίδιο και για την Ρενώ.
Αντε μπράβο μπας και ο καινούργιος εισαγωγέας προωθήσει και το Clio cup που υπάρχει σχεδόν σε όλες τις Ευρωπαικές χώρες έπειτα απο την υπόδειξη του εργοστασίου ( ο καθένας με τον πόνο του ! ).
-
άκουσα οτι το νεο δικτυο θα ορισθει εξαρχης και οτι μεχρι τοτε τυπικα δεν υπαρχει επισημος εμπορος/επισκευαστης
-
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
άκουσα οτι το νεο δικτυο θα ορισθει εξαρχης και οτι μεχρι τοτε τυπικα δεν υπαρχει επισημος εμπορος/επισκευαστηςΑκριβώς
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
άκουσα οτι το νεο δικτυο θα ορισθει εξαρχης και οτι μεχρι τοτε τυπικα δεν υπαρχει επισημος εμπορος/επισκευαστης
Ακριβώς
Δηλαδή, αν αγοράσουμε γνήσιο ανταλλακτικό (ή κάνουμε έστω σέρβις) από κάποιο εξουσιοδοτημένο αυτόν τον καιρό, καλυπτόμαστε από την ετήσια εγγύηση ή όχι ;!!
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
άκουσα οτι το νεο δικτυο θα ορισθει εξαρχης και οτι μεχρι τοτε τυπικα δεν υπαρχει επισημος εμπορος/επισκευαστης
Ακριβώς
Δηλαδή, αν αγοράσουμε γνήσιο ανταλλακτικό (ή κάνουμε έστω σέρβις) από κάποιο εξουσιοδοτημένο αυτόν τον καιρό, καλυπτόμαστε από την ετήσια εγγύηση ή όχι ;!!
Η αλήθεια είναι ότι δεν ξερω να σου απαντήσω αλλά ωομίζω ότι η RENAULT θα καλύψει και αυτές τις περιπτώσεις αλλά το θέμα είναι αν το κακό σου τύχει τώρα που όλα είναι φλου τι γίνεται;
-
Να γράψω και εγώ δυο λόγια.
με την RENAULT έχω σχέση συναισθηματική. Εικοσι χρόνια πελάτης, δέκα χρόνια δουλειά μέσα στο χώρο μέχρι το τέλος Ιουλίου 2007.Αυτό που βλέπουμε όλοι μπροστά μας δεν είναι κεραυνός εν αιθρία για μένα.
Από το 2001 και από πρόσωπο πού ψηλά στην MAVA είχα μάθει τα εξής.
Υπήρχε συμφωνία μεταξύ RENAULT και MAVA, να δίνεται κάθε χρόνο ένα ποσοστό μετοχών της MAVA στην RENAULT με αμοιβή φυσικά, ώστε στο τέλος του 2007 την αντιπροσωπεία να ελέγχει η μητρική RENAULT.Όμως, ενώ ήταν εν εξελίξει η κατάσταση αυτή η πλευρά Μανιατόπουλου-MAVA προσπαθούσε να ελέγξει το δίκτυο λιανικής, με εξαγορές ή δημιουργώντας εξαρτημένες σχέσεις με τους αντιπροσώπους (δανειοδότηση κλπ.)
Από το 2001 και μετά εγιναν πραγματικές «σφαγές» στο δίκτυο. Συνεργάτες της MAVA και του Α. Μανιατόπολου, άνθρωποι που για πολλά χρόνια, τον στηριξαν σε αποτυχημένες επιχειρηματικέ προσπάθειες (RENULT FARMA κλπ) πετάχτηκαν έξω από το δίκτυο σαν την τρίχα απ΄ το προζύμι, για να αλλάξουν χέρια οι αντιπροσωπείες με σκοπό να βρεθεί ρευστό και παράλληλα να ελεγχθεί το δίκτυο απόλυτα από την MAVA.
Στα χρόνια που ακολουθησαν αυτό επαναλαμβανόταν συνεχως και για τους ίδιους λόγους. Το δίκτυο σε όλη την χώρα άλλαζε κατά μέσο όρο κάθε δύο χρόνια.
Εγώ έχω δουλέψει σε τρεις εργοδότες εκ των οποίων ο ένας ήταν η MAREN (Μανιατόπουλος-Ρενω δηλαδή) άμεσης ιδιοκτησίας Μανιατόπουλου.Η RENAULT θα έπαιρνε την κεντρικη αντιπροσωπεία αλλά και πάλι θα ήταν «αιχμάλωτη» στην MAVA καθώς θα αυτή ήλεγχε το δίκτυο λιανικής.
Φυσικά οι της MAVA υπολόγιζαν χωρίς τον ξενοδόχο (RENAULT) αφου τελικά οι Γάλλοι άλλαξαν τα αρχικά σχέδια και «ξεπατωσαν» κυριολεκτικά όλο το δίκτυο και ξεκινάνε από την άρχη και τα σχέδια της MAVA αέρας κοπανιστός.
Οπότε η παύση όλου του δικτύου δεν είναι υπερβολή αλλά άκρως αναγκαία πράξη για να ευδοκιμήσει η καινούργια κατάσταση.Από τις αρχές του 2007 τα πράγματα άρχισαν να γίνονται πολύ άσχημα. Η RENAULT άρχισε να πιέζει πολύ έντονα την MAVA και ακόμα και η παραγγελία ενός αυτοκινήτου ήταν δύσκολο πράγμα. Σιγά0-σιγά οι εργαζόμενοι στν MAVA που ήταν του κλιματος Μανιατόπουλου ή και φίλοι του άρχιζαν να φεύγουν από εκεί και το τέλος φαινόταν ξεκαθαρα πια.
Μέσα στο 2007 κινδυνεύσαμε να μείνουμε ακόμα και από λάδια για τα σερβις καθώς η MAVA δεν μπορούσε να έρθει σε συμφωνία με την ELF για την προμήθεια λαδιών και πρέπει να υπήρχε και έντονο πρόβλημα ρευστότητας στην MAVA.
Όταν έφυγα , τέλος Ιουλίου δυσκολευόμασταν να βρούμε ακόμα και καθημερινά ανταλλακτικά και για αυτοκίνητα ουτε λόγος.Δεν έχω περισσότερο χρόνο τώρα για να μπω σε λεπτομέρειες για επιμέρους θέματα που γνωρίζω καλά από την δουλειά μου , κάποια στιγμή θα επανέλθω, αν θέλει κανείς να ρωτήσει κάτι, πάντως σε γενικές γραμμές να ξέρετε ότι αυτό που είδα όλα αυτά τα χρόνια είναι ότι η RENAULT ήθελε το καλύτερο για τον πελάτη αλλά και επίσης για όλα τα κακά που συναντήσατε και νοιώσατε στο πετσί σας μερικοί εδώ μέσα δεν φταίει η MAVA. Υπήρχαν πολλά κακά σε πολλά επίπεδα.
Ελπίζω το καλύτερο από εδώ και πέρα αφου και εγώ παραμένω πελάτης της RENAULT και νομίζω ότι τα αυτοκίνητα αυτά αξίζουν καλύτερη αντιπροσώπευση.
Λυπάμαι μόνο για μερικούς άξιους ανθρώπους που δούλευαν στην MAVA ή σε μερικά μαγαζιά του δικτύου μερικοί εκ των οποίων δεν έχουν δουλέψει πουθενά αλλού στην ζωή τους εκτός από εκεί και που τώρα μένουν κυριολεκτικά στον αέρα.
-
Που εισουνα εσυ ρε φιλε, χαθηκες. Αντε να μιλαει και καποιος ποy ξερει απο Renault...
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Που εισουνα εσυ ρε φιλε, χαθηκες. Αντε να μιλαει και καποιος ποy ξερει απο Renault...έμπλεξα με κάτι υποχρεώσεις και χάθηκα.Σιγά-σιγά θα τα ξαναλέμε
-
RENAULT θα έπαιρνε την κεντρικη αντιπροσωπεία αλλά και πάλι θα ήταν «αιχμάλωτη» στην MAVA καθώς θα αυτή ήλεγχε το δίκτυο λιανικής.
Φυσικά οι της MAVA υπολόγιζαν χωρίς τον ξενοδόχο (RENAULT) αφου τελικά οι Γάλλοι άλλαξαν τα αρχικά σχέδια και «ξεπατωσαν» κυριολεκτικά όλο το δίκτυο και ξεκινάνε από την άρχη και τα σχέδια της MAVA αέρας κοπανιστός.
Οπότε η παύση όλου του δικτύου δεν είναι υπερβολή αλλά άκρως αναγκαία πράξη για να ευδοκιμήσει η καινούργια κατάστασητρελό παρασκήνιο και μπράβο στους γάλλους μπράβο και στην επιτροπή που του είχε ρίξει το πρόστιμο μαμούθ (αρκεί να το πληρώσει)
ο μανιατόπουλος είναι ο ίδιος που ασχολείται με το σώσιμο των ελληνικών αγώνων, κατάφερε να αδειάσει το ολυμπιακό στάδιο τη δεύτερη χρονιά που είχε super stage εκεί και έχει και την πίστα στα μέγαρα; -
ελπιζουμε σε γρηγορη ανακαμψη...
-
Δεν ξέρω τι θα παίξει με το δίκτυο λιανικής,
πάντως στην Θεσσαλονίκη η Ρενάλ ΑΕ, τα υποκαταστήματά της ανατολικά και δυτικά από Ρενάλ, μετονομάστηκαν σε Alpha Ren και LaRen αντίστοιχα...
ΔΙΑΖΥΓΙΟ MAVA - RENAULT