Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΔΙΑΖΥΓΙΟ MAVA - RENAULT
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΔΙΑΖΥΓΙΟ MAVA - RENAULT
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 19
    • 20
    • 8 / 20
    Περί αυτοκίνησης
    83
    390
    552
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kouk last edited by

      Σπύρο, αυτό που ζητούσες μπορεί να είναι και επικίνδυνο.
      Σκέψου αν εγώ, επειδή δεν κατάλαβα/είμαι στριμένος/εχω άλλους λόγους, βγω και κατηγορήσω ένα συνεργείο.

      Θα με πιστέψεις?

      Δεμ θα έπρεπε. Επειδή ποτέ δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε κάτι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vasgti last edited by

        Ο χρήστης n_olympios έγραψε:

        Έχει πάει κανείς αυτές τις μέρες να ζητήσει προσφορά για ότι ετοιμοπαράδοτο αυτοκίνητο τους έχει απομείνει? Έχω βάσιμες υποψίες ότι θα 'σκοτώνουν' όσα στοκ τους έχουν ξεμείνει, με σημαντικές εκπτώσεις στην τιμή τους...

        Σήμερα το πρωί... Δεν λένε ακριβώς τιμή αλλά ότι κάνουν μια 'γενναία' έκπτωση στα μοντέλα που έχουν απομείνει στην έκθεση...

        Αν ο dealer συνάψει σύμβαση με το νέο εισαγωγέα, αυτή η κίνηση δεν τον ζημιώνει? Υπό την έννοια ότι δε χρειάζεται να 'ξεστοκάρει' αν δε σταματήσει να εμπορεύεται το προϊόν...

        Αυτή τη στιγμή λειτουργούν κάθε μήνα με μειωμένα έσοδα (δεν αποκλείεται αρκετοί να εμφανίζουν ζημιές). Με λίγα λόγια καίγονται για μετρητά. Μέχρι σε ένα ή δυο μήνες να αποκατασταθεί αυτή η δυσλειτουργία που έχει προκύψει στο δίκτυο ρενώ, η μόνη λύση που έχουν είναι να πουλήσουν ότι τους έχει ξεμείνει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          skullone last edited by

          Ο χρήστης kouk έγραψε:
          Σπύρο, αυτό που ζητούσες μπορεί να είναι και επικίνδυνο.
          Σκέψου αν εγώ, επειδή δεν κατάλαβα/είμαι στριμένος/εχω άλλους λόγους, βγω και κατηγορήσω ένα συνεργείο.

          Θα με πιστέψεις?

          Δεμ θα έπρεπε. Επειδή ποτέ δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε κάτι.

          Προσωπικά, δεν παίρνω το μέρος των συνεργείων, αλλά συμφωνώ μαζί σου στο ότι είναι επικίνδυνο, γιατί μπορεί ο συνεργειατζής να στραφεί δικαστικά κατά του πελάτη που βγήκε και διατύπωσε κάποιον ισχυρισμό εναντίον του.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            famas last edited by

            Ο χρήστης cosneo έγραψε:
            Σήμερα πέρασα τελευταία φορά απο την αντιπροσωπία για ένα ανταλλακτικό το οποίο αν και κάκιστης ποιότητας λόγω 'μονοπωλίου' χρεώνεται 140 ευρώ. Να σημειωθεί ότι δεν υπήρχε διαθέσιμο και παραγγελία μόνο 'καμια 15αριά μέρες και βλέπουμε'...
            Το εν λόγω ανταλλακτικό είναι ο 'χαρτινος' σωλήνας που συνδέει το ψυγείο με το φίλτρο αέρα (περνάει αέρας απο μέσα...) και πωλείτε μαζί με το κουτί του φίλτρου ... 140 ευρώ ...

            Βασικά είχα πάει στη Ρενάλ στο Φίνικα πριν από ένα χρόνο περίπου και μου είχαν πει τότε 135 ευρώ για το χάρτινο σωλήνα, τον πνίχτη και την λαστιχένια ελειψοειδή υποδοχή που πάει όλο σαν σετ.
            Οπότε, η τιμή ΔΕΝ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ στις τρέχουσε εξελίξεις. Παραμένει βέβαια αυστηρά ακριβή.

            https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              Ο χρήστης kouk έγραψε:
              Σπύρο, αυτό που ζητούσες μπορεί να είναι και επικίνδυνο.
              Σκέψου αν εγώ, επειδή δεν κατάλαβα/είμαι στριμένος/εχω άλλους λόγους, βγω και κατηγορήσω ένα συνεργείο.

              Θα με πιστέψεις?

              Δεμ θα έπρεπε. Επειδή ποτέ δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε κάτι.

              αν το πει ενας πελατης δε θα τον πιστεψω, αν το πουν 4-5 σιγουρα κατι δεν παει καλα...

              επικινδυνο δεν νομιζω οτι ειναι σε καμια περιπτωση, ποσο μαλιστα οταν υπαρχουν στοιχεια (μαρτυρες, προβλημα που δεν επισκευαστηκε, και πιο πονηρα αν θελει καποιος...).
              Και στη τελικη τι θα κανουν?

              το μονο ΣΙΓΟΥΡΟ ειναι οτι δε θα αλλαξει ΤΙΠΟΤΑ οσο οι ιδιοι δε λεμε τα πραγματα με το ονομα τους.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vasgti last edited by

                Με βάση το νέο ποστ που έγινε στην αντίστοιχη ενότητα όμως, φαίνεται πως στη συγκεκριμένη περίπτωση που αναφέρθηκε, μάλλον άδικα θα τους κατονόμαζε. Οι πρόσθετες εξηγήσεις που του δόθηκαν ανέτρεψαν μερικώς το αρχικό αρνητικό κλίμα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  coyot last edited by

                  Ο χρήστης spiros έγραψε:

                  Σπύρο, αυτό που ζητούσες μπορεί να είναι και επικίνδυνο.
                  Σκέψου αν εγώ, επειδή δεν κατάλαβα/είμαι στριμένος/εχω άλλους λόγους, βγω και κατηγορήσω ένα συνεργείο.

                  Θα με πιστέψεις?

                  Δεμ θα έπρεπε. Επειδή ποτέ δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε κάτι.

                  αν το πει ενας πελατης δε θα τον πιστεψω, αν το πουν 4-5 σιγουρα κατι δεν παει καλα...

                  επικινδυνο δεν νομιζω οτι ειναι σε καμια περιπτωση, ποσο μαλιστα οταν υπαρχουν στοιχεια (μαρτυρες, προβλημα που δεν επισκευαστηκε, και πιο πονηρα αν θελει καποιος...).
                  Και στη τελικη τι θα κανουν?

                  το μονο ΣΙΓΟΥΡΟ ειναι οτι δε θα αλλαξει ΤΙΠΟΤΑ οσο οι ιδιοι δε λεμε τα πραγματα με το ονομα τους.

                  Το 4-5-6-7 νοματαίοι έχει σημασία.
                  Κι εγώ εξεθείασα ένα συνεργείο σε αυτό εδώ το νήμα.
                  Αν ήταν απλώς κολλητοί μου, θα το έγραφα μόνον εγώ. Αλλά το επιβεβαίωσαν κι άλλοι φορουμάδες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kostas750 last edited by

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      scandinavian last edited by

                      Ο χρήστης GF έγραψε:
                      Στην Volvo όταν έφυγε απο τον Σαρακάκη αν θυμάμαι καλά.

                      γι'αυτό και η Volvo στην Ελλάδα είδε άσπρη μέρα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gf last edited by

                        Ο χρήστης scandinavian έγραψε:

                        Στην Volvo όταν έφυγε απο τον Σαρακάκη αν θυμάμαι καλά.

                        γι'αυτό και η Volvo στην Ελλάδα είδε άσπρη μέρα...

                        Aκριβώς.

                        Ας επλίσουμε το ίδιο και για την Ρενώ.

                        Αντε μπράβο μπας και ο καινούργιος εισαγωγέας προωθήσει και το Clio cup που υπάρχει σχεδόν σε όλες τις Ευρωπαικές χώρες έπειτα απο την υπόδειξη του εργοστασίου ( ο καθένας με τον πόνο του ! ).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vagelis-rallye last edited by

                          άκουσα οτι το νεο δικτυο θα ορισθει εξαρχης και οτι μεχρι τοτε τυπικα δεν υπαρχει επισημος εμπορος/επισκευαστης

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            thvarveris last edited by

                            Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
                            άκουσα οτι το νεο δικτυο θα ορισθει εξαρχης και οτι μεχρι τοτε τυπικα δεν υπαρχει επισημος εμπορος/επισκευαστης

                            Ακριβώς

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              govus last edited by

                              Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                              άκουσα οτι το νεο δικτυο θα ορισθει εξαρχης και οτι μεχρι τοτε τυπικα δεν υπαρχει επισημος εμπορος/επισκευαστης

                              Ακριβώς

                              Δηλαδή, αν αγοράσουμε γνήσιο ανταλλακτικό (ή κάνουμε έστω σέρβις) από κάποιο εξουσιοδοτημένο αυτόν τον καιρό, καλυπτόμαστε από την ετήσια εγγύηση ή όχι ;!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                thvarveris last edited by

                                Ο χρήστης Govus έγραψε:

                                άκουσα οτι το νεο δικτυο θα ορισθει εξαρχης και οτι μεχρι τοτε τυπικα δεν υπαρχει επισημος εμπορος/επισκευαστης

                                Ακριβώς

                                Δηλαδή, αν αγοράσουμε γνήσιο ανταλλακτικό (ή κάνουμε έστω σέρβις) από κάποιο εξουσιοδοτημένο αυτόν τον καιρό, καλυπτόμαστε από την ετήσια εγγύηση ή όχι ;!!

                                Η αλήθεια είναι ότι δεν ξερω να σου απαντήσω αλλά ωομίζω ότι η RENAULT θα καλύψει και αυτές τις περιπτώσεις αλλά το θέμα είναι αν το κακό σου τύχει τώρα που όλα είναι φλου τι γίνεται;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  thvarveris last edited by

                                  Να γράψω και εγώ δυο λόγια.
                                  με την RENAULT έχω σχέση συναισθηματική. Εικοσι χρόνια πελάτης, δέκα χρόνια δουλειά μέσα στο χώρο μέχρι το τέλος Ιουλίου 2007.

                                  Αυτό που βλέπουμε όλοι μπροστά μας δεν είναι κεραυνός εν αιθρία για μένα.
                                  Από το 2001 και από πρόσωπο πού ψηλά στην MAVA είχα μάθει τα εξής.
                                  Υπήρχε συμφωνία μεταξύ RENAULT και MAVA, να δίνεται κάθε χρόνο ένα ποσοστό μετοχών της MAVA στην RENAULT με αμοιβή φυσικά, ώστε στο τέλος του 2007 την αντιπροσωπεία να ελέγχει η μητρική RENAULT.

                                  Όμως, ενώ ήταν εν εξελίξει η κατάσταση αυτή η πλευρά Μανιατόπουλου-MAVA προσπαθούσε να ελέγξει το δίκτυο λιανικής, με εξαγορές ή δημιουργώντας εξαρτημένες σχέσεις με τους αντιπροσώπους (δανειοδότηση κλπ.)
                                  Από το 2001 και μετά εγιναν πραγματικές «σφαγές» στο δίκτυο. Συνεργάτες της MAVA και του Α. Μανιατόπολου, άνθρωποι που για πολλά χρόνια, τον στηριξαν σε αποτυχημένες επιχειρηματικέ προσπάθειες (RENULT FARMA κλπ) πετάχτηκαν έξω από το δίκτυο σαν την τρίχα απ΄ το προζύμι, για να αλλάξουν χέρια οι αντιπροσωπείες με σκοπό να βρεθεί ρευστό και παράλληλα να ελεγχθεί το δίκτυο απόλυτα από την MAVA.
                                  Στα χρόνια που ακολουθησαν αυτό επαναλαμβανόταν συνεχως και για τους ίδιους λόγους. Το δίκτυο σε όλη την χώρα άλλαζε κατά μέσο όρο κάθε δύο χρόνια.
                                  Εγώ έχω δουλέψει σε τρεις εργοδότες εκ των οποίων ο ένας ήταν η MAREN (Μανιατόπουλος-Ρενω δηλαδή) άμεσης ιδιοκτησίας Μανιατόπουλου.

                                  Η RENAULT θα έπαιρνε την κεντρικη αντιπροσωπεία αλλά και πάλι θα ήταν «αιχμάλωτη» στην MAVA καθώς θα αυτή ήλεγχε το δίκτυο λιανικής.
                                  Φυσικά οι της MAVA υπολόγιζαν χωρίς τον ξενοδόχο (RENAULT) αφου τελικά οι Γάλλοι άλλαξαν τα αρχικά σχέδια και «ξεπατωσαν» κυριολεκτικά όλο το δίκτυο και ξεκινάνε από την άρχη και τα σχέδια της MAVA αέρας κοπανιστός.
                                  Οπότε η παύση όλου του δικτύου δεν είναι υπερβολή αλλά άκρως αναγκαία πράξη για να ευδοκιμήσει η καινούργια κατάσταση.

                                  Από τις αρχές του 2007 τα πράγματα άρχισαν να γίνονται πολύ άσχημα. Η RENAULT άρχισε να πιέζει πολύ έντονα την MAVA και ακόμα και η παραγγελία ενός αυτοκινήτου ήταν δύσκολο πράγμα. Σιγά0-σιγά οι εργαζόμενοι στν MAVA που ήταν του κλιματος Μανιατόπουλου ή και φίλοι του άρχιζαν να φεύγουν από εκεί και το τέλος φαινόταν ξεκαθαρα πια.
                                  Μέσα στο 2007 κινδυνεύσαμε να μείνουμε ακόμα και από λάδια για τα σερβις καθώς η MAVA δεν μπορούσε να έρθει σε συμφωνία με την ELF για την προμήθεια λαδιών και πρέπει να υπήρχε και έντονο πρόβλημα ρευστότητας στην MAVA.
                                  Όταν έφυγα , τέλος Ιουλίου δυσκολευόμασταν να βρούμε ακόμα και καθημερινά ανταλλακτικά και για αυτοκίνητα ουτε λόγος.

                                  Δεν έχω περισσότερο χρόνο τώρα για να μπω σε λεπτομέρειες για επιμέρους θέματα που γνωρίζω καλά από την δουλειά μου , κάποια στιγμή θα επανέλθω, αν θέλει κανείς να ρωτήσει κάτι, πάντως σε γενικές γραμμές να ξέρετε ότι αυτό που είδα όλα αυτά τα χρόνια είναι ότι η RENAULT ήθελε το καλύτερο για τον πελάτη αλλά και επίσης για όλα τα κακά που συναντήσατε και νοιώσατε στο πετσί σας μερικοί εδώ μέσα δεν φταίει η MAVA. Υπήρχαν πολλά κακά σε πολλά επίπεδα.

                                  Ελπίζω το καλύτερο από εδώ και πέρα αφου και εγώ παραμένω πελάτης της RENAULT και νομίζω ότι τα αυτοκίνητα αυτά αξίζουν καλύτερη αντιπροσώπευση.

                                  Λυπάμαι μόνο για μερικούς άξιους ανθρώπους που δούλευαν στην MAVA ή σε μερικά μαγαζιά του δικτύου μερικοί εκ των οποίων δεν έχουν δουλέψει πουθενά αλλού στην ζωή τους εκτός από εκεί και που τώρα μένουν κυριολεκτικά στον αέρα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    megane98hp last edited by

                                    Που εισουνα εσυ ρε φιλε, χαθηκες. Αντε να μιλαει και καποιος ποy ξερει απο Renault...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      thvarveris last edited by

                                      Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                                      Που εισουνα εσυ ρε φιλε, χαθηκες. Αντε να μιλαει και καποιος ποy ξερει απο Renault...

                                      έμπλεξα με κάτι υποχρεώσεις και χάθηκα.Σιγά-σιγά θα τα ξαναλέμε

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        chemic last edited by

                                        RENAULT θα έπαιρνε την κεντρικη αντιπροσωπεία αλλά και πάλι θα ήταν «αιχμάλωτη» στην MAVA καθώς θα αυτή ήλεγχε το δίκτυο λιανικής.
                                        Φυσικά οι της MAVA υπολόγιζαν χωρίς τον ξενοδόχο (RENAULT) αφου τελικά οι Γάλλοι άλλαξαν τα αρχικά σχέδια και «ξεπατωσαν» κυριολεκτικά όλο το δίκτυο και ξεκινάνε από την άρχη και τα σχέδια της MAVA αέρας κοπανιστός.
                                        Οπότε η παύση όλου του δικτύου δεν είναι υπερβολή αλλά άκρως αναγκαία πράξη για να ευδοκιμήσει η καινούργια κατάσταση

                                        τρελό παρασκήνιο και μπράβο στους γάλλους μπράβο και στην επιτροπή που του είχε ρίξει το πρόστιμο μαμούθ (αρκεί να το πληρώσει)
                                        ο μανιατόπουλος είναι ο ίδιος που ασχολείται με το σώσιμο των ελληνικών αγώνων, κατάφερε να αδειάσει το ολυμπιακό στάδιο τη δεύτερη χρονιά που είχε super stage εκεί και έχει και την πίστα στα μέγαρα;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          adis4gr last edited by

                                          ελπιζουμε σε γρηγορη ανακαμψη...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            teris3 last edited by

                                            Δεν ξέρω τι θα παίξει με το δίκτυο λιανικής,
                                            πάντως στην Θεσσαλονίκη η Ρενάλ ΑΕ, τα υποκαταστήματά της ανατολικά και δυτικά από Ρενάλ, μετονομάστηκαν σε Alpha Ren και LaRen αντίστοιχα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 8 / 20
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr