-
Ε, μ'αυτά θα παίξει...
-
Οι συγκρίσεις που άρχισαν ήδη να γίνονται μου θυμίζουν το Brera vs the world, οπότε καλό είναι να περιμένουμε πριν ξαναρχίσουμε.
-
Εδω ξεκινησε για κουπε και σε λιγο θα μας βγει smart...κρατατε μικρο καλαθι...
-
Βασικά, αυτά τα μουλάρια και πρωτότυπα έχουν ήδη εγκαταλειφθεί. Τελικά θα βάλουν το σήμα της Alfa Romeo και το τουρμπάτο μοτέρ του Bravo σ'ένα ποδήλατο για να τελειώνει η ιστορία. Αυτά τουλάχιστον λένε οι τελευταίες πληροφορίες από το εργοστάσιο.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Η 147 θα αντικατασταθεί από την 149. Το Mito θα είναι μια κατηγορία μεγέθους κάτω και θα παίζει με Renault Clio RS, Grande Punto Abarth και Mini Cooper S.Δε νομίζω να έχει κάποια σοβαρή ελπίδα η Μίτο.
-
Έχεις δίκιο. Πίσω κίνηση δεν έχει, διπλά ψαλίδια δεν έχει, DSG δεν έχει, iDrive δεν έχει... Δεν έχει τη μάπα του Φου Μαντσού... Ένα μπουρδέλο και μισό είναι.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Η 147 θα αντικατασταθεί από την 149. Το Mito θα είναι μια κατηγορία μεγέθους κάτω και θα παίζει με Renault Clio RS, Grande Punto Abarth και Mini Cooper S.
Δε νομίζω να έχει κάποια σοβαρή ελπίδα η Μίτο.
Προφήτης
-
Ο χρήστης car_crazy έγραψε:
Η 147 θα αντικατασταθεί από την 149. Το Mito θα είναι μια κατηγορία μεγέθους κάτω και θα παίζει με Renault Clio RS, Grande Punto Abarth και Mini Cooper S.
Δε νομίζω να έχει κάποια σοβαρή ελπίδα η Μίτο.
Προφήτης
Ειδικά με το Abarth θα τα βρεί δύσκολα.... το Mini τό έχει για πλάκα το 5οο (όπως είδαμε άλλωστε)... οπότε μένει το Renault ... που δεν μετράει γιατί δεν έχει αντιπροσωπία...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Η 147 θα αντικατασταθεί από την 149. Το Mito θα είναι μια κατηγορία μεγέθους κάτω και θα παίζει με Renault Clio RS, Grande Punto Abarth και Mini Cooper S.
Δε νομίζω να έχει κάποια σοβαρή ελπίδα η Μίτο.
Κοντός ψαλμός...
Λίγα λόγια για τους ...αντιπάλους και όχι μόνον:
-Clio RS: McFerson + ημιάκαμπτος. Μπλιαχ. Προφανώς θα έχει άθλιο κράτημα.
-Grande Punto Abarth: Fiat. Θα χαλάει συνέχεια, ασε που είναι προφανές πως με την αγορά του βοηθάς τους ιταλούς μαφιόζους να ξεπλένουν μαύρο χρήμα. Επίσης , McFerson και ημιάκαμπτος (αμάν, πια είναι τρελοί όλοι τους και χρησιμοποιούν τέτοιες απαράδεκτες λύσεις! )
-Μini Cooper S: Αν και ΕΥΤΥΧΩΣ , μεγαλοδύναμε θεε, αυτό έχει ψαλίδια και πολλαπλούς, παρόλα αυτά οδηγείται κατά κόρον από gay , και 35++(+οο) άρες Βορείων και Νοτίων προαστίων που ψαρεύουν τεκνά. Επιπλέον, για να δεις το φως το αληθινόν, πρέπει να σκάσεις 30Κ+. Απορρίπτεται.
-Alfa Romeo Μito: Ακόμη μια άθλια προσπάθεια από τους Ιταλούς να ξεγελάσουν τους καταναλωτές με την φτήνια τους. Αντί να είναι πραγματική Alfa, όπως η Sud (η πρώτη μπροστοκίνητη Alfa) και η 33 με τα McFerson και το άκαμπτο άξονα, τολμούν να βάλουν McFerson και ημιάκαμπτο! Μπλιαχ. Επιπλέον, τολμούν και χρησιμοποιούν κοινά μέρη από το άθλιο Grande Punto, που σωστά οι Έλληνες δεν αγοράζουν και προτιμούν τα σαφώς ανώτερα Getz και Υaris πχ , διοτι δεν είμαστε τυχαία περιούσιος λαός, γεννηθήκαμεν εις την χερσόνησον τούτη και μάθαμε από καλό λάδι και αυτοκίνηση. Μάθαν τώρα και οι ιταλοί να κάνουν αμάξια! Ουρτ! Καμιά Mozzarella και κάνα μακαρόνι και πολύ σας είναι! Γίδια!( )
-
Καλά, φίλε HighFidelity, έγραψες! Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω με όλους αυτούς που τους χάλασε η 'Νέα Ράτσα' Alfa Romeo και, πιο πριν, η 147 (την έβρισκαν μαλακή...) και λένε ότι... Alfa Romeo και προσθιοκίνητη δε γίνεται, ενώ θεωρούν ότι τελευταία πραγματική Alfa Romeo ήταν η 33άρα με τα McPherson και τον άκαμπτο. Ό,τι να'ναι!
-
Εγώ απλώς ήθελα να δώσω μια ιλαρότητα στο όλο σκηνικό που έχει στηθεί για ένα αυτοκίνητο που ακόμη δεν ξέρουμε ΤΙΠΟΤΕ!
Επίσης, να προσθέσω πως ΟΛΑ τα παραπάνω μου αρέσουν , αν και θα προτιμούσα το MCS, λόγω κορυφαίας μούρης - ω ναι, υπάρχουν και κάποιοι που το παραδέχονται , αλλά και επειδή είναι μαμάτο συνολικά, ΑΝ τα είχα, ενώ αν ΔΕΝ τα είχα, τότε το 500 Abarth φυσικά, αφού σε αντίθεση με ό,τι λέγεται, μια χαρά θα χτυπήσει το Μini.
Οσο για την Mito, είπα, ακόμη δεν τον είδαμε... Ας την δούμε ΠΡΩΤΑ και την θάβουμε μετά, δεν θα χαθούμε!
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω με όλους αυτούς που τους χάλασε η 'Νέα Ράτσα' Alfa Romeo και, πιο πριν, η 147 (την έβρισκαν μαλακή...)Κάτι που δεν σχολίασα εδώ: ο συμφορουμίτης Νίκος, πήγε από την 147 στην 120i με σπορ ανάρτηση και run flat. Είναι λογικό το πριν να του φαίνεται μαλακότερο από το νυν! Είναι επίσης ελεύθερος να προτιμάει το σκληρό τώρα, μπορεί πχ να θέλει το αυτοκίνητό του κούτσουρο, δεν θα του την...πούμε κιόλας γι'αυτό!
Εγώ για παράδειγμα δεν αντέχω τα σκληρά αυτοκίνητα, είχα ΠΟΛΥ σκληρό αυτοκίνητο για κάποια χρόνια και θεωρώ πως η απότομη συμπεριφορά στο όριο, μπορεί να σου δημιουργήσει ατύχημα, αν δεν είσαι σε συνεχή επιφυλακή. Επίσης, είναι ενοχλητικό στην καθημερινή χρήση! Αν υπήρχε μικρό αυτοκίνητο με υδροπνευματική, ΑΥΤΟ θα αγόραζα, αλλά μάλλον ΔΕΝ θα μου κάνει την χάρη η Citroen (εδώ πάει να την βγάλει και από τα μεγάλα της...).
Τι θέλω να πω; Πρέπει να είμαστε περισσότερο καλοπροαίρετοι με τους άλλους αλλά ΚΑΙ με τ'αυτοκίνητα, απ' όπου κι αν προέρχονται... Διακρίνω εμπάθειες, απ' όλους και δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο στην τελικη!
-
Εγώ έγραψα για όσους θεώρησαν την 147 'μαλακή' όταν πρωτοκυκλοφόρησε και λέγανε 'δεν είναι πραγματική Alfa, η 33 ήταν καλύτερη'. Και βέβαια, θεωρώ μαλακία τις αναρτήσεις-κούτσουρα στους πραγματικούς δρόμους, που έχουν κυματισμούς, λακούβες και σαμαράκια, διότι ΧΑΛΑΝΕ το κράτημα, καθώς ο τροχός (ειδικά αν, παρασυρμένος απ'τα καγκούρια του AMS, πας και βάλεις κτηνώδη ζαντολάστιχα και δισκόφρενα, αυξάνοντας έτσι τη μη αναρτώμενη μάζα) περισσότερη ώρα χοροπηδάει παρά βρίσκεται σε επαφή με το δρόμο. Και βέβαια, η απότομη συμπεριφορά στο όριο είναι πολύ πιο επικίνδυνη.
-
Εγώ πάντως παραμένω αισιόδοξος για τη νέα Alfa, άλλωστε η Alfa Romeo έχει βγάλει στο παρελθόν καλά αυτοκίνητα χρησιμοποιώντας πολύ χειρότερες βάσεις από αυτές που θα χρησιμοποιήσει το Mito. Το ιδανικό θα είναι βέβαια να φτάσει το Clio RS στο handling, αλλά το κόβω κομματάκι δύσκολο.
Πάντως δε νομίζω το εσωτερικό του να αντικαταστήσει αυτό της 147 ως το αγαπημένο μου - ακόμα και μετά από τόσα χρόνια είναι το πιο όμορφο στα μικρομεσαία. Μάλλον θα πρέπει να περιμένω την 149 γι' αυτό.
-
Το Clio RS πραγματικά είναι από άλλο πλανήτη στο ζήτημα του στησίματος, για τους εξής λόγους:
- Είχαν από την αρχή ένα ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ πλαίσιο
- Αντί να κάνουν την καγκουροχαζομάρα που κάνουν όλοι οι κατασκευαστές που βγάζουν 'σπορ εκδόσεις' (δηλαδή να πειράξουν κινητήρα, να βάλουν θεόφαρδα λάστιχα και να χαμηλώσουν τις αναρτήσεις και να τις κάνουν και κούτσουρα από πάνω), ενισχύσανε το πλαίσιο, άλλαξαν ψαλίδια, αντιστρεπτικές, πίσω άξονα και γενικά όλα τα στοιχεία της ανάρτησης, φτιάχνοντας τελικά μια φοβερά καλά μελετημένη και προσεγμένη κατασκευή
- Ταίριαξαν κινητήρα και μετάδοση με τις αναρτήσεις
- Πρόσεξαν και την αεροδυναμική συμπεριφορά του οχήματος
Σε ό,τι αφορά το στήσιμο του πλαισίου και των αναρτήσεων θέλω να πιστεύω ότι η Mito θα έχει τόση σχέση με το απλό Punto όση και το Clio RS με τα απλά αδερφάκια του. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι είχε ανακοινωθεί πως σε κάποιες εκδόσεις θα έχει και μια υλοποίηση ενεργής ανάρτησης (SDC) και επίσης θα έχει και το EDL. Αυτά τα στοιχεία τα θεωρώ ελπιδοφόρα. Αν μη τι άλλο, η Alfa ποτέ δεν έβγαλε αμάξι που να μην είναι εξαιρετικό σε οδική συμπεριφορά.
-
Γρηγόρη εδώ θα είμαστε φίλε...και επειδή με ξέρεις, πρώτος θα παραδεχτώ ότι η Μίτο τα σπάει οδηγικά αν είναι όντως έτσι! ...αλλά φοβάμαι ότι δύσκολα θα ξαναγίνουν 147 και GT που τις θεωρώ τις καλύτερες AR της σύγχρονης εποχής.
Anyway...back to the topic:
-
Μια και είπες ότι οι 147/GT είναι οι καλύτερες Alfa της σύγχρονης εποχής... Προσωπικά, η GT μου άρεσε λιγότερο από τις 159 και Brera, επειδή πρώτον το VDC-σπαζοκλαμπάνιας δεν απενεργοποιείται, δεύτερον το τιμόνι της είναι πιο ελαφρύ από της 'νέας ράτσας' και κάπως ασαφές γύρω από την ευθεία, τρίτον η ανάρτησή της τερματίζει σχετικά εύκολα και τέταρτον είναι ένα κλικ λιγότερο ρυθμίσιμη από τη 'νέα ράτσα'. Από πλευράς δε εσωτερικών διαστάσεων (μεταξόνιο και μετατρόχια), η Brera είναι πολύ κοντά στο τέλειο, ενώ και η υπόλοιπη γεωμετρία και οι ρυθμίσεις των αναρτήσεών της της επιτρέπουν να ΣΤΡΙΒΕΙ εξαιρετικά.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Μια και είπες ότι οι 147/GT είναι οι καλύτερες Alfa της σύγχρονης εποχής... Προσωπικά, η GT μου άρεσε λιγότερο από τις 159 και Brera, επειδή πρώτον το VDC-σπαζοκλαμπάνιας δεν απενεργοποιείται, δεύτερον το τιμόνι της είναι πιο ελαφρύ από της 'νέας ράτσας' και κάπως ασαφές γύρω από την ευθεία, τρίτον η ανάρτησή της τερματίζει σχετικά εύκολα και τέταρτον είναι ένα κλικ λιγότερο ρυθμίσιμη από τη 'νέα ράτσα'. Από πλευράς δε εσωτερικών διαστάσεων (μεταξόνιο και μετατρόχια), η Brera είναι πολύ κοντά στο τέλειο, ενώ και η υπόλοιπη γεωμετρία και οι ρυθμίσεις των αναρτήσεών της της επιτρέπουν να ΣΤΡΙΒΕΙ εξαιρετικά.Δεν ξερω εαν στριβει εξαιρετικα παντος η GT την Brera σε στρηψιμο την εχει για πλακα.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Μια και είπες ότι οι 147/GT είναι οι καλύτερες Alfa της σύγχρονης εποχής... Προσωπικά, η GT μου άρεσε λιγότερο από τις 159 και Brera, επειδή πρώτον το VDC-σπαζοκλαμπάνιας δεν απενεργοποιείται, δεύτερον το τιμόνι της είναι πιο ελαφρύ από της 'νέας ράτσας' και κάπως ασαφές γύρω από την ευθεία, τρίτον η ανάρτησή της τερματίζει σχετικά εύκολα και τέταρτον είναι ένα κλικ λιγότερο ρυθμίσιμη από τη 'νέα ράτσα'. Από πλευράς δε εσωτερικών διαστάσεων (μεταξόνιο και μετατρόχια), η Brera είναι πολύ κοντά στο τέλειο, ενώ και η υπόλοιπη γεωμετρία και οι ρυθμίσεις των αναρτήσεών της της επιτρέπουν να ΣΤΡΙΒΕΙ εξαιρετικά.Δεν ισχύει σε καμία περίπτωση αυτό που λες. Η Brera γέρνει, είναι βαριά, δεν έχει καλή πλευρική στήριξη και δεν είναι ένα sport tourer που είναι η GT. Η GT είναι περισσότερο όπλο οδήγησης από τη Brera. Πιο σφιχτή, με λιγότερες κλήσεις, καλύτερες επιδόσεις και σημαντικά πιο ελαφριά.
-
+1
Alfa Romeo Mi.Τo 2008