-
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
Ανακοινώθηκαν τιμές στην Αγγλία!!!!!
Από 20495£ το 2.0-litre Duratorq TDCi diesel 136PS.
Για να έχετε μια πρώτη εκτίμηση για ελλάδα, το tiguan diesel με τα 140hp ξεκινάει από ίδια ακριβώς τιμή (20500£ η βασική) στην αγγλία. Αρα πάνω κάτω στην τιμή του δίλιτρου tiguan (34400€) πρέπει να υπολογίζουμε και τo kuga στην ελλάδα.http://www.worldcarfans.com/9080219.031 ... -announced
Πόσο βγαίνει σε ευρώ ...?
Και το Quashqai 2,0 diesel γύρω στα 34.000 βγαίνει ...
-
-
GERMANY: Ford starts Kuga production
Summary: Production of the new Ford Kuga, Ford of Europe's first entry into the well-populated European crossover SUV market, began on Tuesday (26 February) in Saarlouis, Germany
http://209.85.135.104/translate_c?hl=en ... %26hl%3Den
ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ Ο 1.6 Τ 160HP.....
H MΗΠΩΣ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ 180 HPΝΙΚΟΣ
-
υπάρχει καν 1,6Τ? δεν τον έχουμε δει και πουθενά.
-
http://www.sportdrive.gr/photoview.php?id=4774
υπάρχει καν 1,6Τ? δεν τον έχουμε δει και πουθενά.
Πρός το παρόν μόνο δίλιτρο diesel. Ο επομένος κινητήρας θα είναι βενζίνη στα 2.4lt!!! (τουλάχιστον έτσι μου είπαν).
-
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
υπάρχει καν 1,6Τ? δεν τον έχουμε δει και πουθενά.
Πρός το παρόν μόνο δίλιτρο diesel. Ο επομένος κινητήρας θα είναι βενζίνη στα 2.4lt!!! (τουλάχιστον έτσι μου είπαν).
Το παρουσιάζουν για μικρότερο του Maverik και του βάζουν τον 2,4?
Απο κινητήρες η Φορντ ... ότι έχουν δηλαδή ...Τι ώρα που ξεπουλάν το Tiguan και το Quashqai, το Kuga θα κάνει παρέα το Renault Koleos (επίσης 2,5 αυτό) ... Η ελληνική αγορά ακολουθεί την Μοζαμβίκη ... και τις άλλες ανάλογες 'αναπτυγμένες' χώρες ...
-
Τιμές Γερμανίας
από 26500 το δικίνητο
από 28500 το τετρακίνητο (-300€ από το tiguan 4Χ4 diesel που ξεκινάει από 28800 στην Γερμανία)http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... _13987.hbs
-
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
Τιμές Γερμανίας
από 26500 το δικίνητο
από 28500 το τετρακίνητο (-300€ από το tiguan 4Χ4 diesel που ξεκινάει από 28800 στην Γερμανία)http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... _13987.hbs
απο χλωμο εως μαύρο το βλέπω με κινητήρα 2,4.Σαν σχέδιο ειναι καλό
αλλά... -
Μπήκε και ο 'καλός' 2,5λιτρος (για τους 'αλογοσκουφικούς' και μόνον ...) .
-
δεν θα επρεπε να εχει πάει στο κατασκευαστες εδω και λιγους μήνες??
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
δεν θα επρεπε να εχει πάει στο κατασκευαστες εδω και λιγους μήνες??Εδώ και μια εβδομάδα το βλέπω φευγοντας απο την δουλειά μου. Οι αντιπροσωπίες το έφεραν?
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
δεν θα επρεπε να εχει πάει στο κατασκευαστες εδω και λιγους μήνες??
Εδώ και μια εβδομάδα το βλέπω φευγοντας απο την δουλειά μου. Οι αντιπροσωπίες το έφεραν?
Ναι. Το βλέπω εδώ και μέρες. Τσέκαρα και το εσωτερικό του (στην αντιπροσωπεία). Δεν ενθουσιάστηκα (όπως με κανένα φορντ, άλλωστε: πολύ συντήρηση, ρε παιδί μου).
-
στις ταξινομήσεις πάντως υπάρχει εδώ και 3 μήνες
-
Τις 2 πρώτες φορές που το είδα σε μαυρο μέσα-έξω, μέσα η μόνη αντίθεση το νίκελ κομμάτι τις κονσόλας με θύμισε Ceed (δεν το λέω επικριτικά απλώς όχι κάτι το εντυπωσιακό) και απέξω ξεχωρίζει το μπροστά νίκελ σιρίτι στην μάσκα-προφυλακτήρα.
Απο την τρίτη φορά που το 'είδα' πέρασε πλέον 'συνηθησμένο'. Συμπαθητικό μεν αλλά πολύ 'εύπεπτο' σαν σχήμα. -
Οι αντιπροσωπείες δίνουν τιμή για το βενζινοκίνητο. Έχει τον 2.5 με τους 200 ίππους και ροπή απο τις 1800 στροφές.
Τώρα πώς θα πηγαίνει και πόσο του ταιριάζει αυτός ο κινητήρας θα μας πούν όποιοι το οδηγήσουν.
Το ντίζελ πάντως είναι πολύ καλό στο δρόμο. Ωστόσο το εσωτερικό χωρίς να ενθουσιάζει είναι καλοφτιαγμένο και δείχνει ποιοτικό. -
Από 28.125 ευρώ
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=2424
ή
*Διαθέσιμη είναι πλέον από την ελληνική αντιπροσωπεία της Ford, η βενζινοκίνητη έκδοση του Kuga. Το τετρακίνητο μοντέλο εφοδιάζεται με κινητήρα 2,5 λίτρων και διατίθεται με δύο πλούσια εξοπλιστικά πακέτα. Η τιμή λανσαρίσματος του γερμανικού μοντέλου ορίστηκε στα **27.999 *ευρώ.
http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=73&NEWS_DATA_ID=74637 -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Από 28.125 ευρώ
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=2424
ή
*Διαθέσιμη είναι πλέον από την ελληνική αντιπροσωπεία της Ford, η βενζινοκίνητη έκδοση του Kuga. Το τετρακίνητο μοντέλο εφοδιάζεται με κινητήρα 2,5 λίτρων και διατίθεται με δύο πλούσια εξοπλιστικά πακέτα. Η τιμή λανσαρίσματος του γερμανικού μοντέλου ορίστηκε στα **27.999 *ευρώ.
http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=73&NEWS_DATA_ID=74637Το 2.5 Kuga με την γνωστή παρανοϊκή φορολόγηση του ελληνικού κράτους κοστολογήθηκε όσο ένα 1.400άρι Tiguan με 150 άλογα Μπράβο στην εδώ αντιπροσωπεία, μακάρι να ξεσκιστεί να πουλάει (που δεν το βλέπω λόγω κυβισμού αλλά θα είναι κρίμα)
-
Είναι απίστευτη η τιμή της Ελληνικής Ford! Η βασική έκδοση του 2.5 στη Γερμανία έχει 28.500 Ευρώ χωρίς ζάντες αλουμινίου (960 Ευρώ). Το diesel, βέβαια, έχει 26.500 !
Δεν έχει πιά λογική η αγορά CX-7, Tiguan 2.0lt ή και Forester turbo στην Ελλάδα.
-
Ο χρήστης Adriver έγραψε:
Δεν έχει πιά λογική η αγορά CX-7, Tiguan 2.0lt ή και Forester turbo στην Ελλάδα.
;;;
Αν εννοείς απο άποψη τιμής, ναι.
Κατα τ'αλλα δε νομίζω να έχουν σχέση οι επιδόσεις των παραπανω αυτοκινήτων με το Kuga και εκτος απο Τιγουαν τα άλλα ειναι και αρκετα μεγαλύτερα -
Οι εργοστασικές τιμές επιδόσεων, όσων ανέφερα, στο δρόμο είναι πρακτικά ίδιες, με 0-100 σε περίπου 8' και τελική 210. Σε εκτός δρόμου, άντε να υπερτερεί το Forester turbo επειδή έχει κλείδωμα τετρακίνησης, αλλά δεν ικανοποιεί ούτε τις προδιαγραφές ρύπων και δεν εισάγετε στις χώρες της παλιάς Ε.Ε.
Ειδικά σε σύγκριση με το CX-7, δεν βλέπω σε τι να υστερεί το Kuga. Και μιλάμε για 8.000 Ευρώ διαφορά τιμής!
Το Κuga θεωρείται premium κατασκευή SUV στην Αγγλία και το συγκρίνουν με το Freelander.
http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... um/238463/Επειδή στην Ευρώπη αγοράζουν μόνο diesel, βρεθήκαμε να έχουμε μία τρομερή αναστροφή τιμής για το βενζινοκίνητο 2.5 turbo Kuga στην Ελλάδα, επειδή αποτελεί την βασική έκδοση για εμάς και πρέπει να ανταγωνιστεί τις βασικές εκδόσεις RAV4, XTRAIL, Tiguan 1.4 TSI, κτλ. Στην Γερμανία είναι 2.000 Ευρώ ακριβώτερο από το diesel, ενώ εδώ είναι 5.000 φθηνώτερο! Τους φόρους μας τους χαρίζει η Ford!
Εϊναι από τις μεγαλύτερες ευκαιρίες που παρουσιάζονται στην αγορά!
Ο προβληματισμός μου είναι πόσο αξιόπιστα είναι τα turbο της Ford. Δηλαδή, ακούω για turbo διαφόρων εταιρειών (κυρίως VW) ότι ανάβουν λαμπάκια, κόβουν στροφες στο δρόμο, κτλ. Καλές οι επιδόσεις στα χαρτιά, αλλά η ζωή έχει πολλές σκοτούρες και δεν σηκώνει τρεχάματα κάθε τόσο στα συνεργεία.
Ford Kuga 2008