-
Ο χρήστης kokosmech έγραψε:
Ά μόλις με ενημερώσανε οτι η VW-AUDI κορφοβουνίου συστήνει ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ καλαμάτας για τον κινητήρα σας.....αγνό και παρθένο...Η δόση ειρωνείας , που διαφαίνεται , είναι απαραίτητη ?
Αποστόλης.
-
Παράθεση:
Μήπως θέλεις και δήλωση του νόμου 105 ? Δεν μπορείς να έχεις κάτι παραπάνω απο την άποψη του καθενός εδω πέρα.Για τεκμηρίωση θα πρέπει να ανατρέξεις σε δικασ΄τηριο.
G60POWER έγραψε:
Μια και μιλαμε για προδιαγραφες, ξερεις πχ τι σημαινει το SAE η VW 505 η SJ/SF?SAE = society of automotive engineers.
Η κατάταξη κατά SAE καλύπτει τα ορυκτέλαια κινητήρων και γραναζοκιβωτίων οχημάτων.Τα λάδια κινητήρων καλύπτονται από τις προδιαγραφές SAE 0 W - 50W.
Για την προδιαγραφή SAE στις χαμηλές θερμοκρασίες προσδιορίζεται το δυναμικό ιξώδες και μετριέται σε cp. Για τις υψηλές θερμοκρασίες το κινηματικό ιξώδες που μετριέται σε cst. Στους 100 C. Επίσης υπάρχει και το όριο αντλησιμότητας που είναι μέτρο της ροής του λαδιού στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες.Π.χ. λάδι 15 W έχει δυναμικό ιξώδες < 3.500 cp (-15 C)
και κινηματικό > 5.6 cst (100 C)Το δυναμικό ιξώδες μετριέται κατά ASTM D 2602 σε προσωμοιωτή χαμηλών θερμοκρασιών και το κινηματικό κατά ASTM 4684 MRV .
Π.χ. ‘ένα λάδι SAE 10W/40 : στις υψηλές θερμοκρασίες συμπεριφέρεται σαν SAE 40 ενώ στις χαμηλές σαν SAE 10.
SA / SF
ΑΡΙ : αναφέρεται στην ποιοτική κατάταξη των λαδιών σε συνεργασία με την SAE και την ASTM (American society for testing and materials.)
Για να ταξινομηθεί ένα λάδι κατά ΑΡΙ πρέπει υποχρεωτικά να περάσει από ορισμένες μηχανικές δοκιμές σε πρότυπες μηχανές.Τα λιπαντικά βενζινοκινητήρων έχουν το διακριτικό S (service station).
Όσο το δεύτερο γράμμα ανεβαίνει τόσο αυστηρότερη είναι η προδιαγτραφή.
Π.χ. SAG60POWER έγραψε:Για αυτο ο καθενας εδω λεει το μακρυ και το κοντο του.Θα μας φυγουν τα μαλια σε λιγο.Αλλα θα μου πεις το να λες αερολογιες δεν κοστιζει τιποτα, η τεκμηριωση ομως μας βαζει στη θεση μας
Πιστεύω να σε κάλυψα με την θέση μου.
[list:2353dx6v]Εψαχνες μερες να τα βρεις για να μου κανεις σεμιναριο?Το αν με καλυψες φενεται παρακατω [/list:u:2353dx6v]>G60POWER έγραψε:
H αντιπροσωπεια της VAG στην Κατερινη 'συστηνει' λιπαντικα ΒP Εχεις να πεις τιποτα επι του θεματος?
Αυτό δεν μου λέει απολύτως τίποτα, και ο Τσαούσης σου πουλάει VW-AUDI και αναλμβάνει σερβις και υποτίθεται και οτι έχεις εγγύηση στο αμάξι σου αλλά η ΚΑΡΕΝΤΑ δεν αναγνωρίζει εγγύηση αν πη΄γαίνεις το αμάξι σου για ΄σερβις στον Τσαούση, απλά γιατί δεν έχει εξουσιοδοτημένο σέρβις
Τι έχεις να μου πεις εσύ για αυτό ? Αερολογίες ?
[list:2353dx6v]Ο τσαουσης φιλαρακο ειναι επισημος αντιπροσωπος της Κοσμοκαρ , απ αυτους που ψαχνουν κατι αιμοδοτες σαν εσενα για να συντηρουνται.Τον Μανδυλα στη Θεσ/νικη τον εχεις ακουστα?Μη μου πεις οτι επειδη εκεινος χρισημοιποιει λιπανικα Aral δεν ειναι επισημος αντιπροσωπος? [/list:u:2353dx6v]>Δεν διαφωνώ ότι στο εμπόριο υπάρχουν πολύ καλύτερα λάδια απο των αντιπροσωπειών,
[list:2353dx6v]Μολις κατεριψες τις αερολογιες σου ποιο πανω.Και τσαμπα εγραφες τοση ωρα δηλ.Να μου πεις ττ?Οτι στο εμποριο εχει καλυτερα λιπαντικα αλλα ΕΣΥ βαζεις γρασο για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο?[/list:u:2353dx6v]>παρόλα αυτά, αυτά που συστείνουν οι αντιπροσωπείες δεν είναι κακά.
[list:2353dx6v]Δηλ το σεμιναριο σου τι νοημα ειχε?Παρο λα αυτα ναι μεν εχετε δικιο αλλα εγω ειμαι θυμα, αυτο μας λες?Μαγκια σου[/list:u:2353dx6v]>Και βασικά, μου λες οτι λεω αερολογίες, δεν είδα εσυ να τεκμηρίωσες κάτι , η κάνω λάθος ? Λοιπόν, φούσκωσε κανένα μπαλονάκι με αέρα κοπανιστό και τα λέμε μετά απο τις διακοπές
[list:2353dx6v]Το αν μας ειπες αερολογιες φανηκε, καθοτι λειτουργεις ως προβατο για σφαγη.Το μπαλονακι το χαριζω σε σενα, μιας και τετοια αξεσουαρ σας δινουν δωρεαν οι αντιπροσωπειες μετα το θερινο σας service Θα εχεις μπολικα απ αυτα φανταζομαι.Εγω βαζω λιπαντικα απ το ελευθερο εμποριο και δε μου χρεωνουν και το μπαλονακι[/list:u:2353dx6v][list:2353dx6v]ΥΓ.Τις προδιαγραφες της VW απ οτι βλεπω δεν μπορεσες να τις βρεις Αντε με λιγο κοπο ακομα και τον φαγαμε τον γαιδαρο [/list:u:2353dx6v]
-
Συμφωνω με τον g60power οι αντιπροσωπειες κ το συστημα της εγγυησης ειναι ετσι δομημενο ωστε να στα 'παιρνουν' και να τους λες και ευχαριστω!
kokosmech μην εισαι απολυτος στις αποψεις σου...πρεπει να μαθεις να ακους και τους αλλους και οχι να φορας παρωπιδες που στην περιπτωση σου στις εχει δωσει η αντιπροσωπεια να τις φορας!!! -
Στο χωρο της μοτοσυκλετας, τα 15 χρονια που ασχολουμαι, αγοραζεις τα λαδια που θελεις τα αλλαζεις και μονος σου και τελειωνει το πανηγυρι.Αν πας σε συνεργειο μοτο τους πας και τα λαδια αν θελεις.
Με τα αυτοκινητα τα συνεργεια πατανε στο οτι δεν μπορεις να αλλαξεις λαδια μονος σου (χρειαζεται ραμπα), και στο οτι δεν εχεις το χρονο να το ψαξεις παρα πανω -στον τρωει η κινηση!!!-
Ειναι τυχαιο οτι τα περισσοτερα μοτο-συνεργεια ειναι ανοιχτα ως το αργα το βραδυ, ενω ολα τα εξουσιοδοτημενα αυτο-συνεργεια κλεινουν στις 4-5 το απογευμα; (ΕΝΩ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΩΡΕΣ)
ΕΡΩΤΗΣΗ: ΑΝ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΛΑΔΙΑ ΣΤΟ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΘΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΝ;
-
Για την δόση ειρωνείας έχετε δίκιο ζητώ συγνώμη.
'Οσο αφορά το γεγονός ότι άργησα να απαντήσω, οφείλεται στο γεγονός οτι δεν είχα δει τα σχόλια !
Αυτά που αναφέρω είναι απόσπασμα απο το βιβλίο Τεχνολογίας Καυσίμων και Λιπαντικών του Ζαννίκου που
διδάσκεται στο ΕΜΠ στην σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Οπότε δεν δυσκολέυτικα καθόλου για να το βρώ. Και ακριβώς επείδή δεν ήθελα να σχοληθώ και να ψάξω, δεν έκατσα να βρώ τις προδιαγραφές τις VW.Πάντως σίγουρα σκοπός μου δεν ήταν να δημιουργήσω ένταση μέσα στο thread, ούτε να τσακωθώ με τον G60-Power. Υποθέτω ούτε δικό σου σκοπός ήταν αυτός.
Απλά έχε υπόψη σου ότι δεν είναι όλοι εδω μέσα άσχετοι που γράφουν, και σίγουρα δεν είναι υποχρεομένοι να αποδείξουν ούτε σε μένα αλλά ούτε και σε εσένα τις γνώσεις τους.Με την επιθυμία να κλείσω αυτήν την άσκοπη διένεξη θα ήθελα να αναφέρω ότι:
1 . Ο τσαούσης είναι επίσημος ΕΜΠΟΡΟΣ κοσμοκάρ , αλλά ΔΕΝ έχει έχει εξουσιοδοτημένο service, και για τον λόγο αυτό αν χρειαστείς κα΄τι σε εγγύηση στο καλύπτει ο ίδιος και δεν μπορείς να πας σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο να στην καλύψει. Σε αυτό είμαι απόλυτα βέββαιος γιατί έχω προσωπική εμειρία απο ένν φίλο μου.
2. Εγώ ούτε έχω καμία αντιπροσωπεία, ούτε δουλέυω σε καμία.
σίγουρα δεν μου αρέσει να μου πιανουν τα οπίσθια και να λέω και ευχαριστώ, αλλά δυστυχώς πρέπει για όσο καιρό έχεις την εγγύηση ! ϊσως και για κανένα χρόνο καιρό.Συγκεκριμένα εμένα, η καρέντα πειραιά μου άλλαξε τρόμπα νερού μετά απο 1.5 χρόνο που είχε ληξη η εγγύηση.
3 . Για μένα το θέμα ξεκίνησε απο το αν πρέπει να βάλεις τα λάδια της αντιπροσωπείας η όχι. Και για εμένα η απάντηση είναι ξεκάθαρη (προσωπική άποψη): Για όσο καιρό έχεις εγγύηση πρέπει να πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία, εκτός και αν είσαι διατεθιμένος να διακινδυνέψεις να χάσεις την εγγύησή σου. Οχι οτι αν βάλεις αλλά λάδια θα την χάσεις, αλλά αν σου βγάλει πρόβλημα με την μηχανή είναι πιθανό να μην σε καλύψουν, πατώντας σε αυτό.
Αυτά είχα να πώ σχετικά με το θέμα.Συγνώμη και π΄΄αλι για την α΄σκοπη ένταση, και καλές διακοπές σε όλους.
( ορίστε που καταντήσαμε, να είμαστε σε διαοπές και να ψάχνουμε ιντερνετ καφε -
Ο χρήστης kokosmech έγραψε:
Για την δόση ειρωνείας έχετε δίκιο ζητώ συγνώμη.'Οσο αφορά το γεγονός ότι άργησα να απαντήσω, οφείλεται στο γεγονός οτι δεν είχα δει τα σχόλια !
Αυτά που αναφέρω είναι απόσπασμα απο το βιβλίο Τεχνολογίας Καυσίμων και Λιπαντικών του Ζαννίκου που
διδάσκεται στο ΕΜΠ στην σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Οπότε δεν δυσκολέυτικα καθόλου για να το βρώ. Και ακριβώς επείδή δεν ήθελα να σχοληθώ και να ψάξω, δεν έκατσα να βρώ τις προδιαγραφές τις VW.Πάντως σίγουρα σκοπός μου δεν ήταν να δημιουργήσω ένταση μέσα στο thread, ούτε να τσακωθώ με τον G60-Power. Υποθέτω ούτε δικό σου σκοπός ήταν αυτός.
Απλά έχε υπόψη σου ότι δεν είναι όλοι εδω μέσα άσχετοι που γράφουν, και σίγουρα δεν είναι υποχρεομένοι να αποδείξουν ούτε σε μένα αλλά ούτε και σε εσένα τις γνώσεις τους.Με την επιθυμία να κλείσω αυτήν την άσκοπη διένεξη θα ήθελα να αναφέρω ότι:
1 . Ο τσαούσης είναι επίσημος ΕΜΠΟΡΟΣ κοσμοκάρ , αλλά ΔΕΝ έχει έχει εξουσιοδοτημένο service, και για τον λόγο αυτό αν χρειαστείς κα΄τι σε εγγύηση στο καλύπτει ο ίδιος και δεν μπορείς να πας σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο να στην καλύψει. Σε αυτό είμαι απόλυτα βέββαιος γιατί έχω προσωπική εμειρία απο ένν φίλο μου.
2. Εγώ ούτε έχω καμία αντιπροσωπεία, ούτε δουλέυω σε καμία.
σίγουρα δεν μου αρέσει να μου πιανουν τα οπίσθια και να λέω και ευχαριστώ, αλλά δυστυχώς πρέπει για όσο καιρό έχεις την εγγύηση ! ϊσως και για κανένα χρόνο καιρό.Συγκεκριμένα εμένα, η καρέντα πειραιά μου άλλαξε τρόμπα νερού μετά απο 1.5 χρόνο που είχε ληξη η εγγύηση.
3 . Για μένα το θέμα ξεκίνησε απο το αν πρέπει να βάλεις τα λάδια της αντιπροσωπείας η όχι. Και για εμένα η απάντηση είναι ξεκάθαρη (προσωπική άποψη): Για όσο καιρό έχεις εγγύηση πρέπει να πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία, εκτός και αν είσαι διατεθιμένος να διακινδυνέψεις να χάσεις την εγγύησή σου. Οχι οτι αν βάλεις αλλά λάδια θα την χάσεις, αλλά αν σου βγάλει πρόβλημα με την μηχανή είναι πιθανό να μην σε καλύψουν, πατώντας σε αυτό.
Αυτά είχα να πώ σχετικά με το θέμα.Συγνώμη και π΄΄αλι για την α΄σκοπη ένταση, και καλές διακοπές σε όλους.
( ορίστε που καταντήσαμε, να είμαστε σε διαοπές και να ψάχνουμε ιντερνετ καφεΚαλές ΔΙΑΚΟΠΕΣ !!!!
Τυχερέ !!!
Αλλά δέν μπορείς να πείς , μιλάμε για ΠΟΡΩΣΗ !!!
Άκου εκεί , στην παραλία , και να ψάχνεις για Internet Caffee !!!
Είχες , δεν είχες , το κόλλησες το 4ΤF μικρόβιο !!!!
Άντε , ρίξε και καμμιά βουτιά και για μάς , και τα ξαναλέμε μόλις γυρίσεις!
Να περνάς καλάΑποστόλης.
-
http://theoildrop.server101.com/cgi/ultimatebb.cgi
Ισως το καλύτερο site για λιπαντικά κ.α
Για όσους θέλουν να μάθουν τα μυστικά της λίπανσης ας ρίξουν μια ματιά στο :
Intersting articles-question of the dayΕνδιαφέροντα είναι και τα car and truck gas engine oil ,
used oil analysis αν και στην Αμερική χρησιμοποιούν λεπτόρευστα λιπαντικά. -
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Ευτυχώς πάντος που έχω σκοπό να το ξαποστείλω ευκαιρία να το κάνω μια ώρα αρχίτερα το ξεφτιλισμένο για αμάξι.
Αυτοκίνητο η golf !!!!!!!!!!Ρε ουστ
[list:3m7aiqdv]Φιλε μου το αυτοκινητο δε φταει τιποτα Ενδεικτικα μονο σου λεω οτι ειναι ΤΕΡΑΤΑ αντοχης [/list:u:3m7aiqdv][list:3m7aiqdv]Αυριο κι ολας παρε απο μια σοβαρη εταιρια φουλ συνθετικο 5W /40 η 10w/40 και βαλτα μεσα αφοβα πριν σε πρηξουν το συκωτι στην Καρεντα [/list:u:3m7aiqdv]
ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ......Το αυτοκίνητο φταίει και ας καταλάβουν επιτέλους κάποιοι (ονόματα δε λέμε) ότι τα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής και κατασκευής έχουν πάρα μα πάρα πολλές πιθανότητες να είναι και προβληματικά ανεξαρτήτου εταιρίας και μάρκας......
Κατά τα άλλα τα λάδια μας φταίνε.....?
Μάλλον οι παρωπίδες είναι η αιτία -
οσο ομως πιο αξιοπιστος ο κατασκευστης τοσο μειωνονται οι πιθανοτητες για προβληματα.
Υπαρχει ολοκληρη επιστημη περι ποιοτικου ελεγχου και κοστους κλπ κλπ που δεν μας παιρνει να πουμε εδω. -
Aυτο ειναι μια αποδειξη για 'καποιους' που μας εχουν φαει τα αυτια με το VAG!
Ολες οι εταιρειες πλεον στο ιδιο καζανι βραζουν και καλο ειναι να μην παθιαζομαστε βαζοντας παρωπιδες!
Στο φιναλε αμαξια ειναι... -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Aυτο ειναι μια αποδειξη για 'καποιους' που μας εχουν φαει τα αυτια με το VAG!
Ολες οι εταιρειες πλεον στο ιδιο καζανι βραζουν και καλο ειναι να μην παθιαζομαστε βαζοντας παρωπιδες!
Στο φιναλε αμαξια ειναι...οπως εχω πει κι εγω μονο το σηματακι στο καπο αλλαζει...!!!!!!!
οκ με τις παρωπιδες δεκτο αλλα μην τα βαζουμε ολα στο ιδιο καζανι. Ειναι σαν να λεμε οτι ολοι π.χ. οι δικαστικοι τα πιανουν ολοι οι πολιτικοι ειναι κλεφτες ΄κλπ κλπ
γενικοτητες και αφορισμοι δεν χωρουν...ψυχραιμια λοιπον -
Οκ δεν γενικευω ουτε αφοριζω!
Αλλα δεν ειμαι απολυτος και σε κατι οπως αλλοι! -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Οκ δεν γενικευω ουτε αφοριζω!
Αλλα δεν ειμαι απολυτος και σε κατι οπως αλλοι!Συμφωνω και γω παιδια αλλά οι διαφορές είναι πολύ μικρές και είναι λεπτομέρειες στην ουσία που εκεί στηριζόμαστε για να δικαιολογήσουμε τον φανατισμό μας για κάποια αυτοκίνητα.
-
Οι κινητήρες VAG είναι σχεδιασμένοι να καίνε λάδια.
Αντιγράφω από το βιβλίο οδηγιών χρήσης του SEAT Toledo 1.8 20VT:
'Ο κινητήρας καταναλώνει λιπαντικό καθώς λειτουργεί, απαιτείται λοιπόν συμπλήρωση. Η κατανάλωση λιπαντικού μπορεί να φθάσει και το 1lt για κάθε 1000 Km'Το αυτοκίνητο πάει για το δεύτερο service (15.000 Km) κι όμως δεν έχει χρειαστεί να συμπληρώσω λάδι. Και το ελέγχω πολύ τακτικά.
Και σε ένα συγγενικό μου πρόσωπο, ο οποίος πήρε το Audi A3 1.6, στην αντιπροσωπεία του είπαν ακριβώς το ίδιο.
-
Στους τουρμπάτους κινητήρες είναι αποδεκτό να τσιμπάνε λαδάκι. Ιδίως όταν το τούρμπο δουλεύει υπερορίες.
Δεν ισχύει το ίδιο για τους ατμοσφαιρικούς. Σε αυτή την περίπτωση συνήθως ψαχνόμαστε για βλάβη, τουλάχιστον στους σύγχρονούς κινητήρες με τις μικρές ανοχές. -
Ο χρήστης andrpetr έγραψε:
Οι κινητήρες VAG είναι σχεδιασμένοι να καίνε λάδια.Δίχρονοι είναι;
Η κατανάλωση λιπαντικού μπορεί να φθάσει και το 1lt για κάθε 1000 Km'
Και σε συνδυασμό με το
Το αυτοκίνητο πάει για το δεύτερο service (15.000 Km) κι όμως δεν έχει χρειαστεί να συμπληρώσω λάδι. Και το ελέγχω πολύ τακτικά.
μπορώ να σχηματίσω μια καλή εντύπωση για τις 'ελάχιστες' αποκλίσεις κατασκευής των συγκεκριμένων κινητήρων.
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Οι κινητήρες VAG είναι σχεδιασμένοι να καίνε λάδια.
Δίχρονοι είναι;
.ασε και εγω ειχα την απορια αλλα για αλλο μοτερ, δεν θα πω ποιο.....
τι να πω εκτος αν βαρατε ταξιδια στον κοφτη......
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
Οι κινητήρες VAG είναι σχεδιασμένοι να καίνε λάδια.
Δίχρονοι είναι;
.ασε και εγω ειχα την απορια αλλα για αλλο μοτερ, δεν θα πω ποιο.....
τι να πω εκτος αν βαρατε ταξιδια στον κοφτη......
Από τη στιγμή που ένα αυτοκίνητο χρησιμοποιεί λεπτόρευστο 5W30 ή 0W30 λάδι είναι λογικό να καταναλώνει κάποια ποσότητα , περισσότερο δε όταν ο κατασκευαστής προωθεί μεγάλα διαστήματα μεταξύ των αλλαγών.
Το συμπλήρωμα των λαδιών είναι ο μονοδικός τρόπος ανανέωσης και ενίσχυσης τους με τα απαραίτητα πρόσθετα ώστε να αντέξουν περισσότερα χιλιόμετρα. -
Χρησιμοποιει ομως τετοιο λαδι το Golf του φιλου μας????
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Οι κινητήρες VAG είναι σχεδιασμένοι να καίνε λάδια.
Δίχρονοι είναι;
.ασε και εγω ειχα την απορια αλλα για αλλο μοτερ, δεν θα πω ποιο.....
τι να πω εκτος αν βαρατε ταξιδια στον κοφτη......
Από τη στιγμή που ένα αυτοκίνητο χρησιμοποιεί λεπτόρευστο 5W30 ή 0W30 λάδι είναι λογικό να καταναλώνει κάποια ποσότητα , περισσότερο δε όταν ο κατασκευαστής προωθεί μεγάλα διαστήματα μεταξύ των αλλαγών.
Το συμπλήρωμα των λαδιών είναι ο μονοδικός τρόπος ανανέωσης και ενίσχυσης τους με τα απαραίτητα πρόσθετα ώστε να αντέξουν περισσότερα χιλιόμετρα.Ναι αλλά μπορεί να είναι μικρή ποσότητα, εγώ μέχρι τα 30.000 έχω συμπληρώσει (σε σύνολο) 1.5 λίτρα (0W/30 σε Octavia 1.8Τ). Παρ'ολα αυτά λέει και εμένα στο βιβλιαράκι για συχνό έλεγχο.
Golf iv 1.4 Καίω λάδια!!