-
Ωχ άντε πάλι από την αρχή.
-
Συμφωνώ με τα καλά λόγια για την LANCIA DELTA, θρυλικό αυτοκίνητο και ποθητό την δεκαετία 90 μαζί με CELICA και CRX!! Κρίμα που δεν είχα κανένα απ τα τρία αφού ο μπαμπάς δεν έδινε λεφτά τότε!!!Απ ότι θυμάμαι η LANCIA χρησιμοποιούσε κινητήρες 2τουρμπους για ένα φεγγάρι!!!Μετά απο 15 χρόνια η ποιοτική VW τους ανακάλυψε και τους διαφιμίζει στο GT!!
-
Ο χρήστης jimpa έγραψε:
Παιδια οφειλουμε να δωσουμε πολλα συνχαρητηρια στο Γρηγορη για της γνωσεις του πανω στην εταιρεια Honda. Και δε το γραφω ειρωνικα,εγω θα σταματησω εδω. Με εκπλησει ενα ατομο που δεν εχει Αμαξι Χοντα να ξερει τοσα πολλα. Αφιερωσε πολυ χρονο ,αυτο κατι λεει...Ευχομαι συντομα να αποκτισεις ενα 5θυρο civic.Και αν θελησεις να βαλεις τα σποιλερ του type r να ξερεις οτι μπαινουν με μια μικρη μετετροπη.Αυτος ηταν ο λογος που εχω γραψει οτι εχω βαλει τα γνησια σποιλερ στο 5θυρο. Να βοηθησω σε οποιον θελει να τα βαλει ,να πω τι μετατροπη χρειαζεται. Εγω δυστηχως δεν γνωριζω τιποτα για την ιστορια της Lancia. Απλως γνωριζω για τις επιτυχιες της στα ραλυ. Περιμενω να βγει το περιοδικο AUTO BIBLE LANCIA για να μαθω κατι.Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, έστω κι αν χρειαστήκαμε....10 σελίδες για να πούμε ο ένας στον άλλο μια καλή κουβέντα!
Αυτό που έλεγα από την αρχή είναι πως δεν είναι ανάγκη να είναι κάποιος ιδιοκτήτης για να του αρέσει ένα αυτοκίνητο! Δεν έχω, ούτε μάλλον πρόκειται ν'αποκτήσω στο μέλλον μια Ferrari 430, αλλά με ενδιαφέρει να μάθω γι'αυτήν πράγματα...
Το ίδιο ισχύει και για την μηχανολογία της Honda, νομίζω πως είναι κοινά αποδεκτό, πως πρόκειται για μια από τις κορυφαίες μάρκες στην εξέλιξη κινητήρων.
Βέβαια, όλες οι φίρμες έχουν λίγο πολύ να προσφέρουν κάτι και είναι κρίμα να οχυρωνόμαστε πίσω από μία: πχ η Nissan εξέλιξε ένα καταπληκτικό CVT κιβώτιο που μπορεί ν'αντέξει μεγάλη ροπή, πριν από αυτήν, τα CVT επειδή είχαν ιμάντες, μπαίναν σε μικρά αυτοκίνητα μόνον. Α και ξέρεις, το μυστικό ήταν στο...αντιτριβικό μέσο, στο λάδι ναι!
(δεν το λέω ειρωνικά, ειρηνικά και...παγοθραυστικά το λέω). Εκεί όντως πρόκειται για ειδικό λάδι. Τέτοιο σασμάν φοράει το Murano, αλλά το έχουν αγοράσει και άλλοι κατασκευαστές (πχ Μitsubishi Outlander, Jeep Patriot κλπ).
Πάντως, από όσα έχω διαβάσει ποτέ για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, ΤΙΠΟΤΕ δεν με εντυπωσίασε τόσο όσο το project NR και τα oval έμβολα! Ξέρεις γιατί; Οχι τόσο για την πανέξυπνη ιδέα, αλλά για την επιμονή να πάνε κόντρα σε όλους τους κανόνες και να προσπαθήσουν να καταρρίψουν τους ...νόμους της φυσικής, έτσι για το...γαμώτο! Γιατί όταν αποσύρθηκαν από τους αγώνες, δεν είχαν λόγους να το εξελίξουν περαιτέρω, το έκαναν μόνον για να δείξουν πως έχουν τα @@ για να το κάνουν!
Γι'αυτό και ήταν πολύ μάγκες!Βέβαια, ωραίες ιστορίες, έχουν κι άλλοι... Πχ θέλω να πιστεύω πως το δικό μου αυτοκίνητο, είναι ένας εχμμμ λίγο...gay ( ) διάδοχος του Autobianchi Abarth! Οποιος έχει οδηγήσει το συγκεκριμένο, καταλαβαίνει πως ήταν ....έρωτας απίστευτος! Μιλάμε για την δεκαετία του 70' και το μοτεράκι έβγαζε 70 ολοζώντανους ίππους από 1050 κ.εκ αγγίζοντας την ειδική ισχύ που έχει το δικό μου , που βγήκε...μια 20ετία μετά! Και δεν ήταν μόνον πυραυλάκι, αλλά είχε και την ηλιοροφή του , και τις καλές επενδύσεις και τα μπάκετ, ηλεκτρικά παράθυρα και κλειδαριές, αρκεί φυσικά να...πλήρωνες!
Γιατί σε πρήζω με αυτό θα μου πεις; Γιατί εμένα με έχουν...σημαδέψει τα ...μικρά πυραυλάκια (χωρίς φυσικά να υποστηρίζω πως αυτό που έχω είναι τέτοιο, είναι απλά γρήγορο μικρό πόλης... ). Γι'αυτό όπως έγραψα και πιο πριν, μάλλον το επόμενό μου , αν αποφασίσω να βάλω το χέρι στην τσέπη, θα είναι ή Mini Cooper S ή Fiat 500 Abarth και τα δύο με σειριακό σασμάν και μπλοκέ (ηλεκτρονικό ή μηχανικό ).
Πάντως, χαίρομαι για τις ευχές που μού δίνεις, όπως και χαίρομαι που έκανα λάθος και σε παρεξήγησα για τα spoilers: νόμιζα πως έκανες σαν...γύφτικο καγκουρώ, αλλά τελικά απλά χαιρόσουν για κάτι που έφτιαξες μόνος σου! Σεβαστό απόλυτα κι εύχομαι να πιάνουν τα χέρια σου πάντα, για περισσότερα projects! Παρασύρθηκα και από την....λίστα με τα ...ψώνια που είχε κι ο άλλος συμφορουμίτης στην υπογραφή του, οπότε σας πήρε όλους η μπάλα!Καλή καρδιά, τελικά φαίνεται πως έχουμε όλοι αγαθότερες προθέσεις από αυτό που φαίνεται με πρώτη ματιά.
-
Ο χρήστης paliotomaros έγραψε:
Τα συστήματα μεταβλητού χρονισμού ανακαλήφθηκαν απο τους μηχανικούς της DAIHATSU την δεκαετία 80 και εξελήχθηκαν από την HONDA και μετέπειτα και απο την TOYOTA.Παραμένει μία απο τις σημαντικότερες μηχανολογικές καινοτομίες που οι Γερμανοί έκαναν 20 χρόνια να τις κατανοήσουν!!!!και όμως πρώτη προσπάθησε να το εφαρμόσει η φιατ στις αρχές της δεκαετίας του 60. Απέτυχε και το εφάρμοσε τελικά με επιτυχία η χόντα την δεκαετία του 80.
Χαίρομαι που τα βρήκατε ... ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!
-
συμφωνώ με τον Γρηγόρη για τα αμπαρθ. Παιδιά το είχε ένας φίλος και δεν τον έπιανα με το εσκορτ μκιι. Δεν έχετε ιδέα τι πυραυλάκι ήταν. Άλλες εποχές...
Το έσκορτ μου έβγαζε 62 καθαρόαιμα άτια με διπλό βεμπερ...(τι ωραίο ήχο εκανε...)
Θρύλοι της αυτοκίνησης που είχα την χαρά και την τιμή να οδηγήσω και να ζήσω...τα σημερινά αυτοκίνητα δεν μου κάνουν τόσο κλικ άσχετα αν γουστάρω πολύ το σιβικάκι...δεν ειναι το ίδιο ρε γαμώτο! -
Εγω παντως..θα προτιμησω αλογακι..και οχι ελεφαντακι!! Αντε και λιονταρακι που ηταν το προηγουμενο αυτοκινητο μου!
-
Apres la pluie le beau temps (μετά την καταιγίδα η καλοκαιρία)..... Πάντως, μεταξύ σοβαρού κι αστείου, πολλές από τις σελίδες αυτού του thread τις οφείλουμε στην κριτική (πολλές φορές εκτός θέματος-βλέπε τίτλο thread) οδηγών που καλώς κάνουν και προσπαθούν να μας κατεβάσουν από το 'συννεφάκι' μας. Βλέποντας το Civic, είναι ίσως το ομορφότερο και τολμηρότερο που έχω δει, αλλά ακόμα και τώρα θαυμάζω το θηρίο της ΗF Integrale....Όνειρο μακρινό και απραγματοποίητο....
-
HighFidelity
To πρόβλημα αγαπητέ μου είναι ότι Honda και Lancia ακολουθούν ως σήμερα αντίθετες τροχιές (κάτι που ελπίζω να ανατραπεί γιατί αγαπώ τη Lancia περισσότερο από το μέσο όρο).
Η Honda έχει πολλά να επιδείξει και ήτσν αρκετά τρελή όταν οι λοιποί Ιάπωνες ασχολούνταν με την αντιγραφή της CocaCola να τρέχει στην Φ1. Το αντίστοιχο θα ήταν να έβλεπα την τάδε Κινέζικη εταιρεία να φτιάχνει μονοθέσιο.
Το ενδιαφέρον στη Honda ήταν η σε πολλά θέματα αντισυμβατικότητα της. Όταν όλοι το γύρισαν στα δίχρονα αυτή έφτιαξε οβάλ πιστόνια (που από πλευράς μηχανικών τάσεων είναι απορίας άξιο πως στρόφαρε αυτό το πράγμα πριν οι τάσεις το διαλύσουν σε χίλια κομμάτια). Στις εξωλέμβιες όταν όλοι έπαιζαν με δύο χρόνους και πάλι ο Honda επέλεξε τις τετράχρονες. Τα πρώτα του αυτοκίνητα είχαν κινητήρες των 400 cc που στρόφαραν στις 7000+ στη δεκαετία του 60. Όσο για το CVCC η αντίστοιχη φιλοσοφία από τους Αμερικάνους αντιμετωπίστηκε με την υποχρεωτική τοποθέτηση καταλύτη για να μην θιγούν τα συμφέροντα των 3 μεγάλων του Ντιτρόιτ.
Σήμερα η HONDA την αυτοκίνηση την έχει λίγο του πεταματού. Το τελευταίο σοβαρό επίτευμα ήταν σε έκεινο το prelude το μηχανικό 4WS. Κάτι επενδύσεις των χιτωνίων με Nikasil και άλλα υλικά για μικρότερες τριβές εντάξει τα βλέπουμε και στους μεγάλους κινητήρες diesel σε φορτηγά και πλοία (εκεί που κάθε δέκατο της εκατό καλύτερη απόδοση σημαίνει κάτι τόννους σε καύσιμο ανά έτος ή ταξίδι). Αυτό στο οποίο επεδύει (και φαίνεται από τις πατέντες της εταιρείας) είναι η ρομποτική. Πέρα από τον ASIMO εκεί που δίδεται μεγάλη προσοχή είναι στην ανάπτυξη των γλωσσών προγραμματισμού για την απόκτηση της λεγόμενης συλλογικής νόησης. Φαίνεται απίστευτο αλλά τα μυρμηγκάκια είναι πολύ πιο έξυπνα από το καλύτερο AI πρόγραμμα του ανθρώπου και εκεί είναι τα λεφτά. Το ΙΜΑ το βλέπω ως τεχνολογικά έναν πολύ καλό συμβιβασμό κατώτερο του LHD, HSD της Toyota αλλά όπως δείχνουν τα πράγματα θα είναι τελικά η λύση που θα ακολουθήσουν οι μεγάλοι-μαζικοί κατασκευαστές της Ευρώπης. Ο λόγος γιατί τόσα δις σε υπεραποδοτικούς diesel δεν μπορούν να πεταχτούν στο καλάθι των αχρήστων. Και η δουλειά στο IMA δεν είναι το μηχανολογικό αλλά το AI στο τρόπο διαχείρησης της ισχύος.
Μακάρι να είχα να γράψω κάτι για τη Lancia που να σχετίζεται με το σήμερα. Όμως πέρα της απίστευτης δουλείας της εταιρείας προπολεμικά και των πολεμικών μηχανών στα ράλλυ (όπου απέδειξε ότι τα Ιταλικά μπορούν να είναι και αξιόπιστα) τα τελευταία 15 χρόνια τεχνολογικά η εταιρεία είναι νεκρή. Τεχνολογίες όπως ο συνδυασμός υπερσυμπιεστών και στροβιλοσυμπιεστών (αυτό που η VW ονομάζει TSi) με τις βαλβίδες εξαγωγής στην διαγώνιο για καλύτερη κατανομή των θερμικών φορτίων και καλύτερη απόδοση λόγω ομαλών θερμοκρασιών που είδαμε στην S4 είναι κομμάτια της δεκαετίας του 80 και περισσότερο δουλεία και του Gruppo και λιγότερο της Lancia. Ακόμα και το φετίχ της αυτοκίνησης 8.32 τον κινητήρα τον δανειζόταν από την Ferrari. Απίστευτα γρήγορα αν και το αντίστοιχο μοντέλο Turbo-Diesel ήταν πιο γρήγορο στην διαδρομή Ρώμη-Μιλάνο καθώς η 8.32 έχανε στις ανάγκες ανεφοδιασμών.
Sorry αλλά χωρίς να είμαι και Hondisti (άλλωστε αν δεν υπήρχε η ιστορία με το υβριδικό δεν θα αγόραζα το HONDA) η συγκεκριμένη εταιρεία έχει περισσότερο μέλλον από τις ALFA, LANCIA και εκτός συγκλονιστικού απροόπτου θα είναι εδώ πολύ μετά το θάνατο και των 2 Ιταλίδων....
Τώρα μακριά από εμένα διαμάχες ποιός την έχει καλύτερη και ποιανού η εταιρεία έχει πιο μακριά το βλέμα στο μέλλον κ.λπ.
-
Τα οβάλ πιστόνια είναι στην ουσία 2 ενωμένα πιστόνια, δηλαδή ένας οκτακύλινδρος κινητήρας που έγινε τετρακύλινδρος με οβάλ. Το πλεονέκτημα είναι η τεράστια επιφάνεια των βαλβίδων σε σχέση με τον κύλινδρο. Ο κινητήρας απαγορεύθηκε γιατί ο ανταγωνισμός δεν είχε ελπίδες.
Οι κινητήρες της Φεράρι όταν μπαίνουν σε άλλα αμάξια έχουν διαφορά στο εσωτερικό του κινητήρα, πχ μπορεί να έχει άλλη σειρά ανάφλεξης.
Το σύστημα διπλής υπερτροφοδότησης της VAG δεν έχει σχέση με της Λάντσια γιατί πρώτα είναι ο μηχανικός συμπιεστής και μετά ο συμπιεστής εξάτμισης.
Χρήστο δεν έχεις καταλάβει τη Χόντα
Φοβερή μηχανολογία, δεν φαίνεται με τη πρώτη ματιά αλλά θα το καταλάβεις σε μερικά χρόνια (έτσι νομίζω εγώ). -
για την δεκαετία του 60 που ανέφερε ο Χρήστος...κοιτάξτε τα s500-s600-s800. Ρε παιδιά είχε στροφόμετρο 11000...κοιτάξτε στο youtube να δειτε τι κουκλιά ήταν....
http://www.youtube.com/watch?v=DS4Rm4bQ5qQ
(το έχω ανεβάσει και στο κλασσικο τοπικ) -
Καταρχήν, να λύσω μια παρεξήγηση: ΔΕΝ αναφέρθηκα ΠΟΤΕ εγώ σε συγκρίσεις Honda - Lancia κλπ. Θα ήμουν ανόητος να συγκρίνω το ΣΗΜΕΡΑ της Honda, που είναι μια υγιέστατη ανεξάρτητη εταιρεία, με παρουσία σε όλο τον κόσμο και 10άδες μοντέλα, με την Lancia που είναι ένα παρακλάδι του FIAT Gruppo και έχει μισή χούφτα μοντέλα!
Ούτε...νιώθω πως πρέπει να υπερασπιστώ την Lancia επειδή έχω ένα μοντέλο της! Ούτε αυτό καθαυτό το αυτοκίνητό μου δεν βλέπω λόγο να το υπερασπίζομαι εδώ που τα λέμε!
Εχω πει πολλές φορές πως οδηγώ αυτό που οδηγώ, επειδή όταν το αγόρασα ήταν ό,τι καλύτερο για εμένα και το σημαντικό είναι πως αποδεικνύεται καθημερινά πως ΓΙΑ ΜΕΝΑ, ήταν και είναι η καλύτερη επιλογή!
Το ότι κάποιοι για να με...θίξουν, άρχισαν να λένε τα γνωστά περί ανυπαρξίας της Lancia ή τον ...γυναικείο χαρακτήρα των Υ, δεν με αφορά, είναι δικό τους πρόβλημα!
Ξαναλέω, εγώ μπήκα εδώ από ενδιαφέρον για τα Honda και όχι για να συγκρίνω το αυτοκίνητό μου με το οποιοδήποτε.Κλείνοντας, μια συμβουλή: μην παρασύρεστε από την εικόνα και βγάζετε συμπεράσματα: το ότι τα Micra ή τα Υ τα οδηγούν περισσότερο γυναίκες, δεν τα κάνει χειρότερα αυτοκίνητα... Το ότι τα RX8 πέφτουν στα χέρια όλο και περισσότερων καγκουρων, δεν τα κάνει λιγότερο ικανά. Φυσικά, μπορείτε να μην τα επιλέγετε για τους παραπάνω λόγους και δεν σας...κακίζω, κι εγώ επηρεάζομαι από κάτι τέτοια (σε ό,τι αφορά τους κάγκουρες, οι γυναίκες...δεν με πειράζουν! ).
Αυτά.Ας επιστρέψουμε τώρα στο Civic. Άραγε, πότε θα δούμε την υβριδική τεχνολογία σε περισσότερα Honda; Οσοι πιο ενημερωμένοι, γνωρίζετε τίποτε σχετικό;
Σπύρο,
Ξέχασα μια αναφορά στα Honda του '60, με τους κινητήρες-ραπτομηχανές, κατευθείαν από τις μηχανές! Μάλιστα τα πρώτα μοντέλα, είχαν κίνηση με...αλυσίδα!
Απίστευτα κατασκευάσματα, έκαναν τα αγγλικά roadster να μοιάζουν να βγήκαν από την...Ιουράσιο περίοδο! Βέβαια, ήταν μια λογική κίνηση , μέσα στην...παραδοξότητά της , για μια εταιρεία με τέτοια τεχνολογία στις μοτοσυκλέτες, να μπει στον χώρο του αυτοκινήτου με κάτι τέτοιο... Ουσιαστικά, 4τροχες μηχανές ήταν! -
-
Ο χρήστης ΔΙΟΝΥΣΗΣ έγραψε:
Apres la pluie le beau temps (μετά την καταιγίδα η καλοκαιρία)..... Πάντως, μεταξύ σοβαρού κι αστείου, πολλές από τις σελίδες αυτού του thread τις οφείλουμε στην κριτική (πολλές φορές εκτός θέματος-βλέπε τίτλο thread) οδηγών που καλώς κάνουν και προσπαθούν να μας κατεβάσουν από το 'συννεφάκι' μας. Βλέποντας το Civic, είναι ίσως το ομορφότερο και τολμηρότερο που έχω δει, αλλά ακόμα και τώρα θαυμάζω το θηρίο της ΗF Integrale....Όνειρο μακρινό και απραγματοποίητο....Πολυ ωραιο βιντεο φιλε Διονυση. Φανταζομαι βιντεο παρομοιο με Χοντα δε θα υπαρχει...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ας επιστρέψουμε τώρα στο Civic. Άραγε, πότε θα δούμε την υβριδική τεχνολογία σε περισσότερα Honda; Οσοι πιο ενημερωμένοι, γνωρίζετε τίποτε σχετικό;
Σπύρο,
Ξέχασα μια αναφορά στα Honda του '60, με τους κινητήρες-ραπτομηχανές, κατευθείαν από τις μηχανές! Μάλιστα τα πρώτα μοντέλα, είχαν κίνηση με...αλυσίδα!
Απίστευτα κατασκευάσματα, έκαναν τα αγγλικά roadster να μοιάζουν να βγήκαν από την...Ιουράσιο περίοδο! Βέβαια, ήταν μια λογική κίνηση , μέσα στην...παραδοξότητά της , για μια εταιρεία με τέτοια τεχνολογία στις μοτοσυκλέτες, να μπει στον χώρο του αυτοκινήτου με κάτι τέτοιο... Ουσιαστικά, 4τροχες μηχανές ήταν!-
Για τα υβριδικά. Στην Ευρώπη χλωμό το βλέπω πριν το νέο μοντέλο (CR-Z). Για την ώρα το FCX δίδεται σε επιλεγμένους πελάτες της εταιρείας. Μέσα στο 2010 ίσως στην Αμερική να έχουμε ένα SUV υβριδικό.
-
Η παραδοξότητα είναι αυτό που ανοίγει νέες οδούς. Το τετριμένο απλά βελτιώνει τη ράτσα δεν δημιουργεί κάτι καινούργιο.
-
-
Καλησπέρα
Αλλάζοντας πρατήρια, από ΕΚΟ σε Shell, παρατήρησα βελτίωση στο τράβηγμα... Η ιδέα μου είναι? -
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
Καλησπέρα
Αλλάζοντας πρατήρια, από ΕΚΟ σε Shell, παρατήρησα βελτίωση στο τράβηγμα... Η ιδέα μου είναι?Ο προηγούμενος βενζινάς σου πούλαγε πολύ diesel.
-
Παρακολουθώ εδω και λίγο καιρό το φορουμ (να φανταστείτε κάθισα και ανάγνωσα και τις 450 σελίδες του) γιατί σκεφτομαι να αγοράσω το civic 1.8 5d. Επειδή όλες οι απορίες έχουν λυθεί εκτός από μια θα ήθελα να ρωτήσω για τη θέση του οδηγού κατα πόσο ειναι άνετη για έναν άνθρωπο ψηλό περίπου 1.85 - 1.90?
-
Ο χρήστης teokal έγραψε:
Παρακολουθώ εδω και λίγο καιρό το φορουμ (να φανταστείτε κάθισα και ανάγνωσα και τις 450 σελίδες του) γιατί σκεφτομαι να αγοράσω το civic 1.8 5d. Επειδή όλες οι απορίες έχουν λυθεί εκτός από μια θα ήθελα να ρωτήσω για τη θέση του οδηγού κατα πόσο ειναι άνετη για έναν άνθρωπο ψηλό περίπου 1.85 - 1.90?Χαρας το κουραγιο σου φιλε !!! Εγω ειμαι 1,70 αλλα πιστευω οτι δεν θα εχεις προβλημα. Τα tsi και τα Gt αρχισαν τα προβληματα στα σαζμαν .......
-
Αυτό το τελευταίο τι το ήθελες? Άστα να έχουν -αν έχουν- ό,τι θέλουν. Να ξαναρχίσουμε τον ιερό πόλεμο και να γίνει το thread πάλι ένα σωρό από ποστ-φλαμπέ?
Ε Λ Ε Ο Σ
PS: φιλικά το λέω, μη με παρεξηγήσεις. Απλά δεν αντέχω να χάνω και γω και άλλοι το χρόνο μου να διαβάζουμε αμέτρητες σελίδες για το ποιος την έχει πιο μεγάλη. Ή πιο αξιόπιστη. Ή πιο γρήγορη. Ή πιο ακριβή.
-
Ακριβώς αυτό φίλε jimp...ας κοιτάξουμε τα δικά μας προβλήματα και μετά ν'ασχοληθούμε με τα των άλλων. Σε εμάς δηλαδή οι αντιπροσωπίες είναι σωστές και έντιμες;;; Δεν βλέπουν για παράδειγμα ότι κοπανάνε οι αναρτήσεις σε όλους μας και ενώ θα έπρεπε να τις αλλάζουν μετά τα παράπονα μας προσπαθούν να μας πείσουν για το αντίθετο κάνοντας ρυθμίσεις και λέγοντας μας ότι είναι μια χαρά ενώ δεν είναι;;;
Ξέρω ότι για εμάς τα σιβικάκια είναι καλύτερα και τα πήραμε γιατί το πιστεύουμε. Εκείνοι έκαναν τις επιλογές τους για τον ίδιο λόγο. Άρα να τους σεβόμαστε για αυτό.
Μην φτιάχνεσαι πάντως με τα προβλήματα των άλλων σαν την διότι ποτέ δεν ξέρεις τι θα συμβεί. Εύχομαι σε σένα και στους υπόλοιπους πολλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα...όμως μην διαιωνίζεις άθελα σου τον καυγά και την διχόνοια εδώ μέσα...
Ηonda Civic 2005