Σε ένα civic 1,4 2001 μοντέλο έχω αλλάξει αμορτισέρ και έβαλα kyb.Το αυτοκίνητο πλέον κοπανάει αλύπητα.Βέβαια στην ευθεία δεν είναι πλαδαρο όπως πρίν αλλά σε στροφές εξακολουθεί να πλαγιαζει ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ!Τζάμπα τα 600€ που έδωσα.Στον πίσω άξονα δεν έχει αντιστρεπτική!!Αν τοποθετήσω πίσω αντιστρεπτική και μπροστά βάλω μια πιο χοντρή θα γίνει τίποτα?
paliotomaros
@paliotomaros
Δημ. Υπάλληλος - ποδόσφαιρο
Latest posts made by paliotomaros
-
RE: Περί Αναρτήσεων
-
RE: Volvo S40 & V50 facelift 2007
Ξέρουμε αν τα μοτέρ που χρησιμοποιεί η volvo τα 1,6 και 1,8 είναι τα ίδια με της mazda? Είναι απο τη μητρική ford?Είναι της volvo?Ξέρω ότι το σασί είναι ford!!!
-
RE: Ηonda Civic 2005
Συμφωνώ με την φιλοσοφία σκέψης σου highfidelity!!Κρίμα για την lancia που παραμελήθηκε απο τον όμιλο fiat α τελευταία χρόνια (πλήρωσε τα οικονομικά προβλήματα της μαμάς fiat και της GM - που εμπλάκηκε στον όμιλο fiat αντι να κοιτάξει τα δικά της χάλια-).Πολλοί περιμένουν την καινούργια delta πάντως.Λύστε μου μια απορία: ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ VW OTAN ΟΔΗΓΟΥΝ ΕΧΟΥΝ ΥΦΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΠΕ???
-
RE: Ηonda Civic 2005
Συμφωνώ με τα καλά λόγια για την LANCIA DELTA, θρυλικό αυτοκίνητο και ποθητό την δεκαετία 90 μαζί με CELICA και CRX!! Κρίμα που δεν είχα κανένα απ τα τρία αφού ο μπαμπάς δεν έδινε λεφτά τότε!!!Απ ότι θυμάμαι η LANCIA χρησιμοποιούσε κινητήρες 2τουρμπους για ένα φεγγάρι!!!Μετά απο 15 χρόνια η ποιοτική VW τους ανακάλυψε και τους διαφιμίζει στο GT!!
-
RE: Ηonda Civic 2005
Τα συστήματα μεταβλητού χρονισμού ανακαλήφθηκαν απο τους μηχανικούς της DAIHATSU την δεκαετία 80 και εξελήχθηκαν από την HONDA και μετέπειτα και απο την TOYOTA.Παραμένει μία απο τις σημαντικότερες μηχανολογικές καινοτομίες που οι Γερμανοί έκαναν 20 χρόνια να τις κατανοήσουν!!!!
-
RE: Ηonda Civic 2005
[quote]Φίλε kostis20 σήμερα πήγα στην αντιπροσωπεία γιατί ήταν αναμένο το λαμπάκι του κινητήρα για μια ολόκληρη ημέρα.
Διάγνωση πρόβλημα στον αισθητήρα λ (λάμδα) (βρίσκεται ακριβώς μπροστά στη μηχανή και ελέγχει το μίγμα βενζίνης αέρα αν κατάλαβα καλά)
Ο μηχανικός είπε να κάνω καμιά 200ρια χιλιόμετρα και αν ξανανάψει να τον αλλάξει. Κόστος περίπου 200 -
RE: Ηonda Civic 2005
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Μπήκατε μέσα τα κοπανήσατε τα πλαστικά?Ελέγξατε τη συναρμολόγηση?
ενδελεχώς
Μάλλον τα έχεις δεί μόνο στα περιοδικά!!!!!
-
RE: Ηonda Civic 2005
Η ουσία είναι τι ζητάει ο καθένας απο ένα Ι.Χ. Άνεση?Εμφάνιση?Κατανάλωση?Σπόρ και επιδόσεις? Κόστος αγοράς?Έτσι επιλέγεις Ι.Χ!!Διαφωνώ όμως με τις επιλεκτικές κριτικές που ασκούν ορισμένοι και ως δια μαγείας αφορούν τα japan Ι.Χ!!!
Τί ειναι π.χ αυτό που κάνει ποιοτικότερο το σαλόνι του focus απ του civic?Μπήκατε μέσα τα κοπανήσατε τα πλαστικά?Ελέγξατε τη συναρμολόγηση?
Εδώ θεώρούν το ίδιο ποιοτικά το focus με το volvo s40!!!Θα τρελαθούμε στο τέλος με τα παραμύθια αυτά!!! -
RE: Ηonda Civic 2005
20 χρόνια χρησιμοποιούσε η HONDA διπλά ψαλίδια πίσω και οι φωστήρες μιλούσαν για το ¨πλαίσιο μαγική συνταγή του GOLF¨ ξεχνώντας ημιάκαμπτους, ψώφιους κινητήρες και προβλήματα αξιοπιστίας!!! Τώρα ξαφνικά τους ενοχλεί η ανάρτηση του CIVIC. 2 στα 3 αυτοκίνητα που κυκλοφορούν οι ιδιοκτήτες βάζουν εξατμίσεις που σου σπάνε τα αρ...., και αμορτισέρ σκληρά!! Τι να λέμε τώρα για θόρυβο και άνεση ρε παιδιά!!!Πάρτε το Ι.Χ που γουστάρετε να βλέπετε,να χαίρεστε να κάθεστε μέσα, να μην καίει πολύ και να είναι αξιόπιστο και τα υπόλοιπα αφήστε τα για τους φίλους των γερμανών τα περιοδικά!
-
RE: Ηonda Civic 2005
Είναι θέμα κατασκευαστή!!Έτσι συνηθίζει η honda!! μου το χουνε πει αυτοί που είναι γατόνια στις ευθυγραμίσεις και όταν βάζουνε το αυτοκίνητο στον εγκέφαλο για δούνε τις προδιαγραφές του κατασκευαστή πρίν την ευθυγράμιση φαίνεται η μικρή απόκλιση που δίνει το εργοστάσιο στο στήσιμο του αυτοκ.Αν με 110 χμ/ω μέσα σε 3΄΄ σε τραβάει έντονα προς μια κατεύθυνση(έχεις αλλάξει λορίδα) τότε είναι θέμα ελαστικών!!!Αν χρειάζεται 7-8 ΄΄ ειναι φυσιολογικό και ειναι θέμα στησίματος αυτοκ.!!